Конкурс знавців календарно-обрядових пісень «Знай наших»

Про матеріал

Конкурсна програма для учнів 6-х класів спрямована на узагальнення знань з літературної теми, виховання командного духу та згуртованості учнівського колективу.

Перегляд файлу

 

 

 

          Тема: Пісенний турнір знавців календарно-обрядових пісень «Знай наших»

Мета: узагальнити знання учнів про календарно-обрядові пісні як жанр фольклору та їх цикли, формувати навички застосування набутих знань у нестандартних ситуаціях, розвивати лідерство та здорову конкуренцію, виховувати прагнення вивчати фольклор, любов до української культури та традицій.

Цільова аудиторія: учні 6 класу

Обладнання: мультимедійні засоби (комп’ютер, проектор, мультимедійна дошка), роздатковий матеріал,епіграф, грамоти, призи

Тип заняття: змагання

Хід заняття

1.Організаційний момент

2. Основний зміст заняття

Слово вчителя

А пісня – це душа. З усіх потреб потреба.

Лиш пісня в серці ширить межі неба.

На крилах сонце сяйво їй лиша.

Чим глибша пісня, тим ясніш душа.

                                               Іван Драч

 

 Жодна нація за всю історію не має такої кількості пісень, яку створив український народ. В ЮНЕСКО зібрана дивовижна фонотека народних пісень країн усього світу. У фонді України там знаходиться близько 15,5 тисяч пісень. На другому місці перебуває Італія з кількістю 6 тисяч народних пісень.

          Шановні друзі, гості нашого свята! Сьогодні ми зібралися з вами, щоб пригадати календарно-обрядові пісні та позмагатися. Наш народ – один з найпісенніших в світі і ми можемо гордо заявляти: «ЗНАЙ НАШИХ.»

           Привітаємо оплесками команду 6-А класу, 6-Б класу, 6-В класу, 6-Г класу.

            Підраховувати бали буде вчитель української мови, літератури та зарубіжної літератури Черній Ірина Юріївна. Привітаємо дружними оплесками.

            Шановні вболівальники, на партах є QR-коди – це посилання на інтерактивні завдання в мережі Інтернет. Відкрити їх можна за допомогою будь-якого зчитувача кодів. Якщо ви виконали завдання  і дізналися кодову фразу чи слово, ваша команда отримає додатковий бал. Запишіть своє прізвище, ім’я, клас та кодове слово на аркуші паперу, піднесіть руку та передайте його моїй помічниці Мельник  Юліанні.

           Змагання складатиметься із 4-х етапів

Розпочнемо?

      «Впізнай мене, якщо зможеш»

Який вид календарно-обрядових пісень замаскований у колажі?

1.F:\ПЛАТФОРМА\пісні змагання\колажі\3.JPG

2.F:\ПЛАТФОРМА\пісні змагання\колажі\2.JPG

3.F:\ПЛАТФОРМА\пісні змагання\колажі\1.JPG

4.F:\ПЛАТФОРМА\пісні змагання\колажі\4.JPG

      «Теоретичний бліц»

Ознайомтесь із хмарою слів. Ви маєте дати визначення терміна, який випаде вам у довільному порядку.

https://wordart.com/edit/e1dpw3i7uki1

C:\Users\Таня\Desktop\Календарна обрядовість.png

          «Я впізнаю її із тисячі»

Кожна команда заслухає фонограму  календарно-обрядової пісні. Ви маєте сказати її назву, до якого циклу вона відноситься.

(Звучать фонограми пісень «Ой, хто, хто Миколая любить?», «Подоляночка», «Нова радість стала», «Щедрик»)

           «Знання за плечима не носити»

На планшеті ви маєте інтерактивну вправу, у ній потрібно об’єднати рядки із пісні із її назвою. Команда, яка виконала завдання сповіщає про це піднятою рукою.

https://learningapps.org/5620398

    F:\ПЛАТФОРМА\пісні змагання\відповідністьОБРЯДТВОР.png   

Завдання для груп підтримки

https://learningapps.org/5620200

F:\ПЛАТФОРМА\пісні змагання\калобр1МІЛЬ.png

 

3. Підсумок  заняття

Оголошення переможців

Оголошення найактивніших учнів

Слово вчителя

Ми живемо у світлому краю,

У вільній, незалежній Україні.

Наснагу тут плекаємо свою,

І небеса над нами син-сині.

Усе в нас є: озера і ліси,

Степи і гори, ріки і долини,

Моря і море вічної краси,

Усе для щастя і життя людини.

                              Надія Красоткіна

Вітаю переможців, дякую усім учасникам, до нових зустрічей!

 

 

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку