Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 6 класі НУШ на 2023-2024 н. р.
за підручником “ENGLISH kids-online.net” автора О. Карп’юк, К. Карп’юк («Видавництво Астон», 2023)
(3,5 год. на тиждень, ІІ семестр – 70 уроків)
№ |
дата |
Тема уроку\ стор.підручника |
Мовленнєві функції |
Ключові компетенції |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікуванні результати навчання |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух\зорове сприймання |
Усне і писемне продукування |
лексика |
граматика |
|||||||
Unit 5 “ARE YOU A VEGETARIAN?” Тема 5 «ХАРЧУВАННЯ» (16 уроків) |
||||||||||
54 |
|
«Are You a Vegetarian? «SB p.76 Kids Online |
Виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію
|
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Доповнення речень у письмовій формі |
Habit, vegetarian, light, to someone’s taste, bowl, chopsticks, fork, knife, specialty, spoon, taste, tissue, vegetarian, eating habit, light food. |
|
Може проаналізувати текст про традиції споживання їжі. |
AB t.3 - p. 57 |
55 |
|
Харчування. Are You a Vegetarian? SB p.77 Kids Online |
надає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Монолог: надання інформації |
Australia, France, Egypt, Germany, Italy, Japan, Saudi Arabia, the USA. |
|
Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у монолозі |
AB t.4 - p. 58 |
56 |
|
Харчування. Are You a Vegetarian? SB p.78 Vocabulary Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Nut, turkey, to bake, yoghurt, pork, to boil, salmon, prawns, to cut, to fry, to chew, elbows, to sit straight, napkin. |
|
Може надати інформацію щодо свого раціону харчування, розрізняє корисні і шкідливі харчові звички. |
AB t.2 - p. 59 |
57 |
|
Харчування. Are You a Vegetarian? SB p.79 Reading Search |
висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя: yміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Монолог: опис власного досвіду |
Bean, diet, energy, food group, grain, necessary, to digest.
|
|
Може проаналізувати текст про збалансоване харчування і порівняти інформацію з власним досвідом |
AB t.3 - p. 60 |
58 |
|
Харчування. Are You a Vegetarian? SB p.80 Reading Search |
запитує і надає інформацію |
Ініціативність підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту і виконання завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Snacks, cereal, manners |
|
Може розповісти про власні харчові вподобання, проводить опитування серед однокласників |
AB t.5 - p. 61 |
59 |
|
Харчування. Are You a Vegetarian? SB p.81 Grammar Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
All, both, a few, a lot of/lots of. |
|
Розуміє різницю між кількісними займенниками, вживає їх в усній та письмовій комунікації. |
GB t.3-4 pp.44-45 |
60 |
|
Харчування. Are You a Vegetarian? SB p.82 Listening Search |
надає інформацію стосовно проcлуханого тексту
|
Навчання впродовж життя: yуміння критично оцінювати інформацію |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань
|
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Compost, home-made, lamb, oven, shortbread, to peel, to boil, to lay the table |
|
Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті для використання в діалозі. |
AB t.3 - p. 63 |
61 62 |
|
Харчування. Are You a Vegetarian? SB p.83 Vocabulary Search |
Висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Fork, knife, tablespoon, dessertspoon, plate, bowl, glass, cup, frying pan, saucepan, grater, apron, open glove, whisk, chopping board. |
|
Може назвати предмети кухонного обладнання та способи його застосування в побуті. |
AB t.4 - p. 65 |
63 |
|
Харчування. Are You a Vegetarian? SB p.84 Grammar Search |
запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
|
The Future Simple Tense, the Present Continuous Tense for future, be going to. |
Розуміє різницю між різними граматичними структурами для вираження майбутнього часу, вживає їх в усній та письмовій комунікації. |
GB t.3-4 - pp. 48-49 |
64 |
|
Харчування. Are You a Vegetarian? SB p.85 Speaking Search |
висловлює власну думку |
Ініціативність підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань
|
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Wheat flour, handy, to mop, pastry, board, pastry cutter |
|
Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті для використання в діалозі |
AB t.1 - p. 66 |
65 |
|
Харчування. Are You a Vegetarian? SB p.86 Writing Search |
висловлює власну дкумку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Монолог: опис власного досвіду |
Athlete, bar of chocolate |
|
Може написати допис про власні харчові звички і традиції споживання їжі в Україні. |
AB t.2 - p. 67 |
66 |
|
Харчування. Are You a Vegetarian? SB pp.87-88 Look Back |
висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання речень та виконання завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Може вести бесіду про харчові вподобання. |
SB t.1-4 p.90 |
67 68 |
|
Харчування. Are You a Vegetarian? SB pp.88-89 Look Back |
|
Ініціативність підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в групах: написання в презентація проєкту |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Проводить опитування про харчові звички, презентує результати проєктної роботи. |
AB t.4 - p.69; t.9 - p.71 |
69 |
|
Self-Check. Харчування (узагальнення). TB pp.19-21 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови y уміння оцінювати власні навчальні досягнення.
|
|
|
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
Unit 6 “BIGGER! STRONGER! FASTER! Тема 6 « СПОРТ» (15 уроків) |
||||||||||
70 |
|
Спорт. Bigger! Stronger!Faster! SB p.92 Kids Online |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту та виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Coach, competition, equipment, failure, generation, lifestyle, competitive, to afford, to handle, to gain weight, to get hurt/ injured. |
|
Називає різні види спорту, аналізує текст про сучасний стан розвитку фізичної культури. |
AB t.2 - p. 72 |
71 |
|
Спорт. Bigger! Stronger!Faster! SB pp.93-94 Kids Online |
запитує і надає інформацію висловлює власну думку |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдань |
Монолог: надання інформації Робота в парах: діалогічне мовлення |
Passive, to break, to hit, rugby, to drown, surfing, equipment. |
|
Аналізує коментарі однолітків про спорт і порівнює їх із власним досвідом |
AB t.5 - p. 73 |
72 |
|
Спорт. Bigger! Stronger!Faster! SB p.95 Vocabulary Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Доповнення речень у письмовій формі |
Монолог: надання інформації Робота в парах: діалогічне мовлення |
To go climbing, to play volleyball, to do aerobics. |
|
Називає різні види спорту, виокремлює необхідні деталі в тексті. |
AB t.2 - p. 74 |
73 |
|
Спорт. Bigger! Stronger!Faster! SB p.96 Reading Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Aim, court, goal, point, timeout, opposing, to bounce, to dribble, to kick, to roll, to shoot. |
|
Визначає хибність чи правильність тверджень щодо прочитаного тексту. |
AB t.2 p. 75 |
74 |
|
Спорт. Bigger! Stronger!Faster! SB p.97 Reading Search |
висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту та виконання завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення Написання короткої презентації |
Basket, net, patient, to think clearly, to be brave. |
|
Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті, проводить презентацію. |
AB t.3(a) p. 76 |
75 |
|
Спорт. Bigger! Stronger!Faster! SB pp.98-99 Grammar Search |
виокремлює потрібну інформацію y запитує і надає інформацію |
Ініціативність підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
|
The Past Continuous Tense. |
Розповідає про дії в минулому часі, вживаючи the Past Continuous в усній та письмовій комунікації. |
GB t.4 p. 55 |
76 |
|
Спорт. Bigger! Stronger!Faster! SB p.100 Listening Search
|
виокремлює потрібну інформацію
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Робота в групах: обмін інформацією |
Athletics, event, prize, race, ring, bronze, gold, silver, to be held. |
|
Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті, обговорює Олімпійські ігри |
AB t.3 p. 78 |
77 |
|
Спорт. Bigger! Stronger!Faster! SB p.101 Vocabulary&Listening Search |
виокремлює потрібну інформацію
|
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Монолог : надання інформації |
Racket, bat, puck, skis, stick, oars, stopwatch, ski goggles, swimming goggles, track. Individual, indoor, dangerous, fast, team (sport). |
|
Називає предмети спортивного інвентарю, виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті. |
AB t.3 p. 79 |
78 |
|
Спорт. Bigger! Stronger!Faster! SB p.103 Speaking Search |
запитує і надає інформацію |
Ініціативність підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Опис власного досвіду у письмовій формі |
|
The Past Simple Tense vs. the Past Continuous Tense. |
Розуміє різницю між двома формами минулого часу, вживає їх в усній та письмовій комунікації. |
GB t.4 p. 58 |
79 |
|
Спорт. Bigger! Stronger! Faster! SB p.104 Writing Search |
виокремлює потрібну інформацію y висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Judo, to be keen on, illness, to cure, joy, proverb. |
|
Веде бесіду про спорт, відтворює прослуханий вірш |
AB t.1- p. 80 |
80 |
|
Спорт. Bigger! Stronger!Faster! SB pp.105-106 Look Back |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Опис власного досвіду у письмовій формі |
To go to the gym, to be into sport, to train. |
|
Обговорює прочитаний текст, пише допис для блогу. |
AB t.2 p. 81 |
81 |
|
Спорт. Bigger! Stronger!Faster! SB pp.106-107
|
виокремлює потрібну інформацію y висловлює власну думку |
Ініціативність підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
Повторення лексичного матеріалу.. |
Повторення граматичного матеріалу. |
Відповідає на питання тесту про спорт |
SB t.1 -4 p.108 |
82 83 |
|
Look Back Спорт (узагальнення). |
|
Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови ,уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Виготовлення і презентація постера |
Повторення лексичного матеріалу. |
Повторення граматичного матеріалу. |
Проводить опитування про спортивні уподобання, презентує постер про спорт. |
AB t.4- p. 83; t.7- p. 86 |
84 |
|
Self-Check. Спорт. |
|
Уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
За завданням учителя |
Unit 7 “HAVE YOU BEEN TO THE CAPITALS? Тема 7 «Країни виучуваної мови» (16 уроків) |
||||||||||
85 |
|
Столиця. Визначні місця. Have You Been to the Capital? SB p.110 Kids Online |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Доповнення речень у письмовій формі |
Cairo, Egypt, Mexico, origin, sight, eastern, Egyptian, fascinating, northern, royal, southern, western, to inspire, to landscape, to locate. |
|
Аналізує короткі тексти про столиці країн світу |
AB t.2- p. 87 |
86 |
|
Столиця. Визначні місця. Have You Been to the Capital? SB p.111 Kids Online |
запитує і надає інформацію |
Ініціативність підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдань |
Робота в групах:обмін інформацією |
Ancient, principal, to dominate, sea level. |
|
Може знайти і надати інформацію про одну із світових столиць |
AB t.3 - p. 87 |
87 |
|
Столиця. Визначні місця. Have You Been to the Capital? SB p.112 Vocabulary Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту та виконання завдань |
Доповнення речень |
Entrance, sculpture, amphitheatre, frescoes, column, landmark |
|
Називає будівлі міста і описує їх |
AB t.3 - p. 88 |
88 |
|
Столиця. Визначні місця. Have You Been to the Capital? SB p.113 Reading Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту та виконання завдань |
Робота в групах: обмін інформацією |
Elections, law, skyscraper, wobbly, to collapse, to destroy, to fix, to twist. |
|
Виокремлює необхідні деталі в тексті про Лондон. |
AB t.2 - p. 89 |
89 |
|
Столиця. Визначні місця. Have You Been to the Capital? SB pp.114-115 Reading Search |
запитує і надає інформацію висловлює власну думку |
Ініціативність підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Робота в парах: діалогічне мовлення Робота в групах: обмін інформацією |
Rocket, to govern, to make laws, to elect MPs, clock tower, traffic, to collapse. |
|
Називає і описує визначні місця столиці України. |
AB t.3 - p. 90 |
90 |
|
Столиця. Визначні місця. Have You Been to the Capital? SB p116. Grammar Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
|
The Past Simple Passive. |
Розрізняє активний і пасивний стани дієслова, вживає the Past Simple Passive в усній та письмовій комунікації. |
AB t.4 - p. 64 |
91 |
|
Столиця. Визначні місця. Have You Been to the Capital? SB p.117 Listening Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Crown Jewels, fountain, Hyde Park, masterpiece, prison, Speakers’ Corner, tomb, to bury, to crown, at the bottom. Park, masterpiece, prison, Speaker |
|
Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті, презентує інформацію про визначні місця Лондона |
AB t.1 - p. 91 |
92 |
|
Столиця. Визначні місця. Have You Been to the Capital? SB p.118 Vocabulary Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
Along, straight ahead, towards, over, away from, opposite, behind, near here, next to, in front of, on the corner of. |
|
Запитує і пояснює дорогу, використовуючи прийменники місця і напрямку |
AB t.3 - pp. 92-93 |
93 |
|
Столиця. Визначні місця. Have You Been to the Capital? SB p.119 Grammar Search |
виокремлює потрібну інформацію y висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Монолог: опис власного досвіду |
Yet, already, never, ever, recently, lately. |
The Present Perfect Tense. |
Розрізняє слова, що виражають незавершені проміжки і періоди часу, вживає the Present Perfect в усній та письмовій комунікації. |
GB t.4-5 - pp. 67-68 |
94 |
|
Столиця. Визначні місця. Have You Been to the Capital? SB p.120 Speaking Search |
запитує і надає інформацію |
Ініціативність підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Робота в групах: обмін інформацією |
The Air and Space Museum, the National Art Gallery. |
|
Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті, ставить і відповідає на запитання про визначні місця. |
AB t.1 - p. 94 |
95 |
|
Столиця. Визначні місця. Have You Been to the Capital? SB p.121 Writing Search |
виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: y уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Написання рекламних оголошень |
The Tower of London, London Zoo, sightseeing tours, Madame Tussaud’s, advertisements. |
|
Пише рекламні оголошення про визначні місця столиці. |
AB t.1 - p. 95 |
96 |
|
Столиця. Визначні місця. Have You Been to the Capital? SB pp.122-123 Look Back |
запитує і надає інформацію y виокремлює потрібну інформацію |
Ініціативність підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу. |
Описує визначні місця різних міст світу. |
SB t.1-4 p.126 |
97 |
|
Столиця. Визначні місця. Have You Been to the Capital? SB pp.124-125 Look Back |
виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Робота в групах:обмін інформацією Створення допису до блогу |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу. |
Створює допис для блогу про визначні місця. |
AB t.3 - p. 96 |
98 99 |
|
Look back. Столиця. Визначні місця. (узагальнення). TB pp.25-28
|
|
Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
100 |
|
Self-Check. Країни виучуваної мови. |
|
Уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
За завданням учителя. |
UNIT 8 Тема 8 «ПОДОРОЖІ» (15 уроків) |
||||||||||
101 |
|
Подорож. Where to Go? SB p.128 Kids Online |
виокремлює потрібну інформацію y висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту та виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Advice, document, excursion, reception desk, sandals, suggestion, visa, Arctic, continental, tropical, plenty (of), to pack, to get a visa. |
|
Аналізує електронні повідомлення однолітків про подорожі. |
AB t.2 - p. 98 |
102 |
|
Подорож. Where to Go? SB p.129 Kids Online |
запитує і надає інформацію y висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Canada, Egypt, France, Japan, Germany, Mexico, Norway, Australia. |
|
Виокремлює необхідні деталі в прочитаному тексті. |
AB t.3 - p. 99 |
103 |
|
Подорож. Where to Go? SB p.130 Vocabulary Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
Timetable board, travel insurance, luggage, to arrange, to book, to hire, suitcase, souvenir. |
|
Називає і вживає в усній комунікації слова, пов’язані з подорожуванням різними видами транспорту. |
AB t.2 -p. 100 |
104 |
|
Подорож. Where to Go? SB pp.131-132 Reading Search |
виокремлює потрібну інформацію y висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Монолог: надання інформації |
Birthplace, composer, concert, festival, musical, pond, terrific, apart from, personally, to get lost. |
|
Аналізує тексти про подорожі в різні країни світу. |
AB t.2 - p. 101 |
105 |
|
Подорож. Where to Go? SB p.133 Reading Search |
запитує і надає інформацію y виокремлює потрібну інформацію |
Ініціативність підприємливість: y уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
|
|
Проводить опитування про туристичні уподобання. |
AB t.3 - p. 102 |
106 |
|
Подорож. Where to Go? SB p.134 Grammar Search |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
|
Mixed tenses. |
Розуміє різницю між різними часовими формами, вживає їх в усній та письмовій комунікації. |
GB t.5-6 - pp. 76-77 |
107 |
|
Подорож. Where to Go? SB p.135 Listening Search |
запитує і надає інформацію виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Робота в парах: опис власного досвіду |
Boarding pass, check-in clerk, departure, gate, passenger, to cancel, to delay, to notice, to be stuck. |
|
Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті. |
AB t.1 - p. 103 |
108 |
|
Подорож. Where to Go? SB pp.136-137 Vocabulary Search |
виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Доповнення речень у письмовій формі |
To get on/off a plane, to land, to fasten, seat belt, passport control, snack, to take off, to arrive, to check, to collect, baggage reclaim. |
|
Називає і вживає в усній комунікації слова, пов’язані з подорожуванням літаком. |
AB t.1 - p. 104 |
109 |
|
Подорож. Where to Go? SB p.138 Speaking Search |
запитує і надає інформацію |
Ініціативність підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Робота в парах: опис власного досвіду |
To pay extra, piece of luggage, boarding pass, GPS |
|
Запитує і розповідає про свої плани на літні канікули. |
AB t.1 - p. 105 |
110 |
|
Подорож. Where to Go? SB pp.139 Writing Search |
виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту виокремлення потрібної інформації |
Написання електронного повідомлення |
Sun cream, subtropical. |
|
Пише електронне повідомлення про плани на літні канікули |
AB t.2 - p. 106 |
111 |
|
Подорож. Where to Go? SB pp.140-141 Look Back |
виокремлює потрібну інформацію запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Wellies, bikini |
Повторення граматичного матеріалу. |
Виокремлює необхідні деталі в прослуханому тексті. |
SB t.1-4 - p.144 |
112 |
|
Подорож. Where to Go? SB pp.142-143 Look Back |
виокремлює потрібну інформацію висловлює власну думку |
Ініціативність підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в групах: створення презентації |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу. |
Презентує інформацію з описом подорожі до обраної країни. |
AB t.4 - p. 109; t.6 - p. 110 |
113 114 |
|
Look Back.Подорож (узагальнення). TB pp.29-31 |
|
Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови y уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
115 |
|
Self-Check. Подорож. |
|
|
|
|
|
|
|
|
116 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
117 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
118 |
|
Діагностична робота з читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
119 |
|
Діагностична робота з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
120 |
|
Діагностична робота з письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
121 |
|
Діагностична робота з говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
122 |
|
Аналіз контрольних робіт. Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
123 |
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|