КТП на 5 год./тиждень. Особливості: 15 уроків на повторення 5-го класу, тема Відсотки в середині, на незначущі теми менше годин.
Стрільницький ЗЗСО І-ІІІ СТУПЕНІВ
з математики у 6 класі 2023/2024 навчальний рік.
Складено до відповідно до Модельної навчальної програми адаптаційного циклу для закладів загальної середньої освіти( автор Істер О.С.), «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
|
▼ Викладання предмету ведеться з використанням підручників:
Математика: підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закладів / О.Істер – Київ: Генеза, 2023. – 208 с.; іл..
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України ( наказ МОН України від 08.03.2023 № 254)
Відповідно до робочого навчального плану школи на 2023-2024 навчальний рік в 6-х класі математика вивчатиметься 5 години на тиждень (76 урок в І семестрі, 99 урок в ІІ семестрі, разом 175 уроків на рік).
Розподіл годин на вивчення окремих тем з математики, кількість тематичних оцінювань :
Назва теми |
кількість годин |
кількість тематичних контрольних робіт |
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС МАТЕМАТИКИ 5 класу |
16 |
1 |
Звичайні дроби |
36 |
2 |
Відношення і пропорції |
27 |
2 |
Раціональні числа та дії над ними |
80 |
5 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
16 |
1 |
РАЗОМ |
175 |
11 |
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Прим. |
||
Тема 1. Повторення вивченого матеріалу за 5 клас (18 год) |
|||||
Учень/учениця: наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10; розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа; формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10; розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста |
|||||
1 |
01.09 |
Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
|
||
2 |
04.09 |
Звичайні дроби. Додавання дробів із однаковими знаменниками |
|
||
3 |
05.09 |
Мішані числа. Перетворення мішаного числа в дріб |
|
||
4 |
06.09 |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
||
5 |
07.09 |
Десятковий дріб. Додавання десяткових дробів. |
|
||
6 |
08.09 |
Порівняння і округлення натуральних чисел і десяткових дробів |
|
||
7 |
11.09 |
Множення десяткових дробів |
|
||
8 |
12.09 |
Ділення десяткових дробів |
|
||
9 |
13.09 |
Числові та буквені вирази. Формули. |
|
||
10 |
14.09 |
Рівняння |
№5 |
||
11 |
15.09 |
Текстові задачі на рух |
|
||
12 |
18.09 |
Геометричні фiгури і величини |
|
||
13 |
19.09 |
Ознаки подільності на 2, 3, 5, 9 |
|
||
14 |
20.09 |
Розклад числа на прості множники. Прості та складені числа. |
|
||
15 |
21.09 |
НСД і НСК |
|
||
16 |
22.09 |
Контрольна робота № 1 |
|
||
Тема 2. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (36 год) |
|||||
Учень/учениця: наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел; розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби; читає і записує: нескінченні періодичні дроби; розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом; формулює основну властивість дробу; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
|||||
17 |
25.09 |
Основна властивість дробу. |
|
||
18 |
26.09 |
Зведення дробу до нового знаменника |
|
||
19 |
27.09 |
Скорочення дробу |
|
||
20 |
28.09 |
Розв'язування вправ на скорочення дробів |
|
||
21 |
29.09 |
Найменший спільний знаменник дробів. |
|
||
22 |
02.10 |
Зведення дробів до спільного знаменника. |
|
||
23 |
03.10 |
Порівняння дробів з різними знаменниками |
|
||
24 |
04.10 |
Додавання дробів з різними знаменниками |
|
||
25 |
05.10 |
Віднімання дробів з різними знаменниками |
|
||
26 |
06.10 |
Додавання та віднімання дробів з різними знаменниками |
|
||
27 |
09.10 |
Додавання мішаних чисел |
|
||
28 |
10.10 |
Віднімання мішаних чисел |
|
||
29 |
11.10 |
Властивості віднімання мішаних чисел |
|
||
30 |
12.10 |
Розв'язування задач на додавання та віднімання звичайних дробів |
|
||
31 |
13.10 |
Урок систематизації знань з теми «ОВД. Додавання дробів» |
|
||
32 |
16.10 |
Контрольна робота № 2 |
|
||
33 |
17.10 |
Перетворення звичайних дробів у десяткові. |
|
||
34 |
18.10 |
Нескінченні періодичні десяткові дроби. |
|
||
35 |
19.10 |
Десяткове наближення звичайного дробу |
|
||
36 |
20.10 |
Множення дробів |
|
||
37 |
30.10 |
Множення мішаних чисел |
|
||
38 |
31.10 |
Властивості множення |
|
||
39 |
01.11 |
Знаходження дробу від числа |
|
||
40 |
02.11 |
Задачі на знаходження дробу від числа |
|
||
41 |
03.11 |
Взаємно обернені числа |
|
||
42 |
06.11 |
Ділення дробів |
|
||
43 |
07.11 |
Ділення мішаних чисел |
|
||
44 |
08.11 |
Розв’язування задач на ділення дробів |
|
||
45 |
09.11 |
Знаходження числа за значенням його дробу |
|
||
46 |
10.11 |
Знаходження числа за значенням його дробу |
|
||
47 |
13.11 |
Знаходження числа за значенням його дробу |
|
||
48 |
14.11 |
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами |
|
||
49 |
15.11 |
Розв’язування вправ на всі дії із десятковими дробами |
|
||
50 |
16.11 |
Розв’язування задач на всі дії із дробами |
|
||
51 |
17.11 |
Урок систематизації знань з теми «Множення дробів» |
|
||
52 |
20.11 |
Контрольна робота № 3 |
|
||
Тема 3. ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (27 год) |
|||||
Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин; розрізняє: коло і круг; пряму та обернену пропорційність; види діаграм; розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб; коло, круг, круговий сектор; діаграма; формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції; зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм; розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ |
|||||
53 |
21.11 |
Відношення. Основна властивість відношення |
|
||
54 |
22.11 |
Розв'язування вправ на відношення двох чисел |
|
||
55 |
23.11 |
Пропорція. Основна властивість пропорції |
|
||
56 |
24.11 |
Знаходження невідомого члена пропорції |
|
||
57 |
27.11 |
Розвязування рівнянь через ОВП |
|
||
58 |
28.11 |
Пряма пропорційна залежність |
|
||
59 |
29.11 |
Властивість прямо пропорційних величин |
|
||
60 |
30.11 |
Відсотки. 1%. Перетворення відсотків у дріб і навпаки |
|
||
61 |
01.12 |
Знаходження відсотків від числа |
|
||
62 |
04.12 |
Знаходження числа за значенням його відсотків |
|
||
63 |
05.12 |
Знаходження відсотків від числа і числа за значенням його відсотків. |
|
||
64 |
06.12 |
Урок систематизації знань з теми «Пропорція. Відсотки» |
|
||
65 |
07.12 |
Контрольна робота № 4 |
|
||
66 |
08.12 |
Масштаб |
|
||
67 |
11.12 |
Знаходження відстаней на карті |
|
||
68 |
12.12 |
Поділ числа у даному відношенні. |
|
||
69 |
13.12 |
Обернена пропорційна залежність |
|
||
70 |
14.12 |
Властивість обернено пропорційних величин |
|
||
71 |
15.12 |
Відсоткове відношення двох чисел |
|
||
72 |
18.12 |
Зміна величини у відсотках |
|
||
73 |
19.12 |
Відсоткові розрахунки |
|
||
74 |
20.12 |
Розв'язування задач на відсотки |
|
||
75 |
21.12 |
Контрольна робота № 5 |
|
||
76 |
22.12 |
Підсумковий урок за 1 семестр |
|
||
ІІ семестр |
|||
77 |
08.01 |
Коло. Довжина кола |
|
78 |
09.01 |
Круг. Площа круга. Круговий сектор. |
|
79 |
10.01 |
Кругові діаграми |
|
Тема 4. РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ (80 год) |
|||
Учень/учениця: наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел; розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; координатна пряма; координатна площина; подібні доданки; будує: координатну пряму; координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; графіки залежностей між величинами по точках; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел; додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розкриття дужок, зведення подібних доданків; знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо); розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстовізадачі за допомогою рівнянь |
|||
80 |
11.01 |
Додатні та від’ємні числа. Число нуль |
|
81 |
12.01 |
Координатна пряма |
|
82 |
15.01 |
Координата точки |
|
83 |
16.01 |
Протилежні числа |
|
84 |
17.01 |
Цілі числа. Раціональні числа |
|
85 |
18.01 |
Розв'язування найпростіших рівнянь |
|
86 |
19.01 |
Модуль числа |
|
87 |
22.01 |
Властивості модуля |
|
88 |
23.01 |
Розв’язування рівнянь і нерівностей із модулем |
|
89 |
24.01 |
Порівняння додатних чисел за допомогою координатної прямої |
|
90 |
25.01 |
Порівняння від’ємного числа із нулем і додатним числом |
|
91 |
26.01 |
Порівняння від’ємних чисел |
|
92 |
29.01 |
Урок систематизації знань з теми «Порівняння раціональних чисел» |
|
93 |
30.01 |
Контрольна робота № 6 |
|
94 |
31.01 |
Додавання двох від’ємних чисел |
|
95 |
01.02 |
Додавання від’ємних чисел |
|
96 |
02.02 |
Додавання протилежних чисел |
|
97 |
05.02 |
Додавання двох чисел з різними знаками |
|
98 |
06.02 |
Додавання раціональних чисел із різними знаками |
|
99 |
07.02 |
Розв’язування вправ на додавання раціональних чисел |
|
100 |
08.02 |
Властивості додавання |
|
101 |
09.02 |
Окремі випадки додавання раціональних чисел |
|
102 |
12.02 |
Віднімання раціональних чисел |
|
103 |
13.02 |
Віднімання двох від’ємних чисел |
|
104 |
14.02 |
Розв’язування рівнянь на віднімання раціональних чисел |
|
105 |
15.02 |
Розкриття дужок, перед якими стоїть знак «+» |
|
106 |
16.02 |
Розкриття дужок, перед якими стоїть знак «-» |
|
107 |
19.02 |
Розв'язування вправ на розкриття дужок |
|
108 |
20.02 |
Урок систематизації знань з теми «Додавання раціональних чисел» |
|
109 |
21.02 |
Контрольна робота № 7 |
|
110 |
22.02 |
Множення двох чисел з різними знаками. |
|
111 |
23.02 |
Множення двох від’ємних чисел |
|
112 |
26.02 |
Квадрат від’ємного числа |
|
113 |
27.02 |
Переставна та сполучна властивості множення. |
|
114 |
28.02 |
Коєфіціент буквенного виразу |
|
115 |
29.02 |
Окремі випадки множення |
|
116 |
01.03 |
Розподільна властивість множення |
|
117 |
04.03 |
Розкриття дужок |
|
118 |
05.03 |
Винесення спільного множника за дужки |
|
119 |
06.03 |
Обчислення виразів за допомогою РВМ |
|
120 |
07.03 |
Подібні доданки та їх зведення |
|
121 |
08.03 |
Зведення подібних доданків |
|
122 |
11.03 |
Розкриття дужок та зведення подібних доданків |
|
123 |
12.03 |
Розкриття дужок та зведення подібних доданків |
|
124 |
13.03 |
Спрощення виразів |
|
125 |
14.03 |
Урок систематизації знань з теми «Множення раціональних чисел» |
|
126 |
15.03 |
Контрольна робота № 8 |
|
127 |
18.03 |
Ділення двох від’ємних чисел |
|
128 |
19.03 |
Ділення двох чисел з різними знаками |
|
129 |
20.03 |
Особливі випадки ділення |
|
130 |
21.03 |
Дробові вирази |
|
131 |
22.03 |
Рівняння. Властивості рівнянь |
|
132 |
01.04 |
Ділення обох частин рівняння на одне і те саме число |
|
133 |
02.04 |
Перенесення доданка із однієї частини рівняння в іншу |
|
134 |
03.04 |
Розв'язування найпростіших рівнянь |
|
135 |
04.04 |
Алгоритм розв’язування рівнянь |
|
136 |
05.04 |
Розв'язування рівнянь |
|
137 |
08.04 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
138 |
09.04 |
Алгоритм розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
139 |
10.04 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
140 |
11.04 |
Розв’язування задач на рух за допомогою рівнянь |
|
141 |
12.04 |
Урок систематизації знань з теми «Розв’язування рівнянь» |
|
142 |
15.04 |
Контрольна робота № 9 |
|
143 |
16.04 |
Розв'язування вправ на всі дії із раціональними числами |
|
144 |
17.04 |
Розв'язування вправ на всі дії із раціональними числами |
|
145 |
18.04 |
Розв'язування вправ на всі дії із раціональними числами |
|
146 |
19.04 |
Перпендикулярні прямі |
|
147 |
22.04 |
Паралельні прямі |
|
148 |
23.04 |
Побудова паралельних прямих |
|
149 |
24.04 |
Координатна площина |
|
150 |
25.04 |
Координати точки на координатній площині |
|
151 |
26.04 |
Побудова точки за її координатами |
|
152 |
29.04 |
Графік залежності температури від часу |
|
153 |
30.04 |
Графік залежності відстані від часу |
|
154 |
01.05 |
Побудова графіків |
|
155 |
02.05 |
Прямокутний паралелепіпед. Куб |
|
156 |
03.05 |
Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда. |
|
157 |
06.05 |
Одиниці вимірювання об’єму |
|
158 |
07.05 |
Урок систематизації знань з теми «Координатна площина» |
|
159 |
08.05 |
Контрольна робота № 10 |
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (17 год) |
|||
160 |
09.05 |
ОВД. Множення дробів і мішаних чисел |
|
161 |
10.05 |
Додавання дробів і мішаних чисел |
|
162 |
13.05 |
Дії з раціональними числами |
|
163 |
14.05 |
Розкриття дужок. Зведення подібних доданків |
|
164 |
15.05 |
Розв’язування рівнянь |
|
165 |
16.05 |
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
166 |
17.05 |
Розв’язування задач на пропорцію та відношення |
|
167 |
20.05 |
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
|
168 |
21.05 |
Розв’язування задач на відсотки |
|
169 |
22.05 |
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
170 |
23.05 |
Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи |
|
171 |
24.05 |
Перетворення звичайних дробів у десяткові. Поділ числа у даному відношенні. |
|
172 |
27.05 |
Рівняння з модулями. Коло, круг. Степінь числа. Квадрат і куб числа. |
|
173 |
28.05 |
Ймовірність випадкової події. Найпростіші задачі на знаходження ймовірності. |
188 |
174 |
29.05 |
Піраміда |
196 |
175 |
30.05 |
Підсумковий урок. |
|