Календарно-тематичне планування 6 клас основи здоров'я для дітей з ЗПР, за підручником Бойченко
Основи здоров’я 6 клас
(1 година на тиждень, 35 – на рік)
№ |
ТЕМА |
Домашнє завдання |
Дата |
Розділ 1. Здоров’я людини |
|||
|
Безпека життєдіяльності. Ризики і небезпеки • Моделювання поведінки в умовах зміни кліматичних умов. |
1-с.5, пит1-8, с.10 |
|
|
Вплив природних чинників на здоров’я людини. Небезпеки в природному середовищі
|
2-с.11, пит1-5, с.16 |
|
|
Техногенне середовище. Екологічні проблеми довкілля |
3-с.17, пит1-4, с.19 |
|
|
Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек
|
4-с.20, пит.1-6, с. 25 |
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
|||
|
Значення води і харчування для розвитку і здоров’я
|
5-с.27, пит15, с.30 |
|
|
Особливості харчування підлітків
|
6-с.31, впр8, с. 36 |
|
|
Профілактика йододефіциту і діабету Перша допомога у разі харчових отруєнь |
7-с.37, пит1-8, с. 40 повт.1-6 |
|
|
Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою. Гігієна ротової порожнини • Вибір засобів індивідуальної гігієни |
8-с.41, пит1-6, с45,9-с.49, пит.1-5,с.49 |
|
|
Узагальнення з теми «Здоров’я людини. Фізична складова здоров’я» Тематична 1 |
1-8 |
|
Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я |
|||
|
Особливості розвитку підлітка. Ознаки гармонійного розвитку
|
10-с.51, пит1-5,с.54 |
|
|
Потреби, навички і звички людини
|
11-с.55, пит1-6,с.58 |
|
|
Самооцінка і здоров’я |
12-с.59, пит1-6,с. 61 |
|
|
Критичне мислення та вміння приймати рішення - Моделювання ситуації відмови від сигарет, алкоголю та наркотиків
|
13-с.62, пит1-8,с.68 |
|
|
Психоактивні речовини і здоров’я Моделювання ситуації відмови від вживання психоактивних речовин. |
14-с.69, пит1-8, с75, повт.10-11 |
|
|
Убережи себе від ВІЛ
|
15-с.76, повт. 12-14 |
|
|
Узагальнення з теми «Психічна і духовна складові здоров’я» Тематична 2 |
10-15 |
|
|
|||
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я Тема 1. Соціальне благополуччя |
|||
|
Спілкування людей. Засоби і навички комунікації
|
16-с.81, пит 1-6, с.85 |
|
|
Стилі спілкування |
17-с.86, пит1-6,с.89 |
|
|
Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі
|
18-с.90, пит.1-6,с.93 |
|
|
Що таке конфлікти. Види і способи їх розв’язання Моделювання ситуації із конструктивним розв’язанням конфліктів. |
19-с.94, пит1-5, с.97 |
|
|
Запобігання ескалації конфліктів. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях
|
20-с.98, пит1-6,с.100 |
|
|
Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній |
21-с. 101,пит. 1-6,с.103повт.16-17 |
|
|
Способи протидії агресії та насиллю в підлітково-му середовищі |
22-с.104, пит.1-5,с.106, повт.18-20 |
|
|
Узагальнення з теми «Соціальна складова здоров’я» Тематична 3 |
|
|
Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі |
|||
|
Правила користування водогоном, тепловими мережами |
23-с.108, пит1-5,с.111 |
|
|
Правила користування електричними приладами
|
24-с.112 ,пит.1-4,с.114 |
|
|
Правила користування газовими приладами
|
25-с.115, пит.1-4,с.117 |
|
|
Безпека під час користування засобами побутової хімії
|
26-с.118, пит1-6,с.121 |
|
|
Пожежна безпека оселі
|
27-с.122, пит1-9,с.128 |
|
|
Проживання у промисловій зоні
|
28-с.129, пит1-6,с.134 |
|
|
Безпека руху велосипедиста
|
29-с.135, пит.1-10,с.140 |
|
|
Поведінка в екстремальних ситуаціях
|
30-с.141,пит1-4, с.147 |
|
|
Узагальнення з теми «Безпека в побуті й навколишньому середовищі» Тематична 4 |
|
|
|
Повторення теми Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек
|
Повт. 4 |
|
|
Повторення теми Вплив природних чинників на здоров’я людини. Небезпеки в природному середовищі
|
Повт. 2 |
|