Календарно-тематичне планування для 6 класу з англійської мови
ІІ семестр
№ |
Підтема |
Дата |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
|
Тема 4: Подорож |
||||||||||
33 |
Сімейні подорожі. |
|
|
Ступені порівняння прикметників |
Ex 2 p 101
|
Ex 5,6 p 99 Ex 1 p 100 Ex 3 p 101
|
|
Ex 4 p 101
|
Ex 5 p 101
|
|
34 |
Пакуємо валізи. |
|
ЛО до теми «Одяг» |
Вживання мод дієслова Should |
Ex 3 p 103
|
Ex 1, 2 p 102
|
Ex 6 p 104
|
Ex 3 p 103
|
Ex 7 p 104
|
|
35 |
Документи для подорожі. |
|
ЛО до теми «Квитки» |
|
Ex 1 p 105
|
|
|
Ex 2 p 105
|
Ex 7 p 108
|
|
36 |
Купуємо квитки. |
|
|
Граматичні часи дієслова |
Ex 3 p 106
|
Ex 6 p 108
|
|
Ex 4 p 107
|
Скласти діалог «У залізничної каси» |
|
37 |
Подорож потягом. |
|
|
|
Ex 2 p 109
|
Ex 1 p 109 Ex 3,4 p 110
|
Ex 5 p 111
|
Ex 2 p 109
|
Ex 6 p 111
|
|
38 |
Міський транспорт у Лондоні. |
|
Ex 1 p 112
|
|
Ex 1 p 112
|
Ex 3 p 114
|
Ex 6 p 114
|
Ex 2 p 113 Ex 4 p 114
|
Ex 5 p 114
|
|
39 |
Узагальнюючий урок з теми: «Подорож» |
|
|
Прикметник Ex 5 p 116
|
|
Ex 2 p 115 Ex 4 p 116
|
Ex 1 p 115
|
|
Зробити проект з теми: «Подорож» |
|
Тема 5 : Велика Британія. Лондон. |
||||||||||
40 |
Велика Британія. Лондон. |
Відпрацювання власних назв
|
Визначні пам’ятки Лондона |
|
Ex 1 p 120
|
Ex 1b p 120
|
|
Ex2 p 121
|
Ex7 p 122
|
|
41 |
Визначні пам’ятки Лондона. |
|
|
|
Ex2 p 121
|
Ex 6 p 122
|
|
Ex5 p 121 Ex 6 p 122
|
Підготувати розповідь про визначне місце Лондону.
|
|
42 |
Біля карти Лондону.
|
|
|
|
Ex 1 p 123
|
Ex 2 p 123
|
|
|
Ex 3 p 124
|
|
43 |
Орієнтування в Лондоні. |
|
Дні тижня |
Прийменники місця. Структура tobegoingto |
|
Ex 5 p 125 Ex 6 p 125
|
Ex 7 p 125
|
Ex 4 p 124
|
Скласти діалог на тему «Де розташовані історичні пам’ятки»
|
|
44 |
Плануємо екскурсію.
|
|
|
Структури as…as, notas…as |
|
Ex 1 p 127
|
|
Ex 1 p 127
|
Написати есе на тему «Що б я хотів відвідати у Лондоні».
|
|
45 |
Лондонський Тауер.
|
|
|
Ex5 p 129
|
Ex 2 p 128
|
|
Ex 4 p 129
|
Ex 2,3 p 128
|
Ex.6 p 129
|
|
46 |
Музеї Лондона. |
|
Ex 1 p 130
|
Past Simple |
Ex 3 p 131
|
Ex 2 p 130 Ex 5 p 132
|
|
Ex 1 p 130 Ex 3 p 131 Ex 4 p 132 |
Ex.6 p 132 |
|
47 |
Червоні автобуси– визитівка Лондону. |
|
|
|
|
Ex 3 p 134 Ex5 p.135 |
|
Ex1 p133 Читання рекламних оголошень, буклетів.
|
Ex6 p 135
|
|
48 |
Узагальнюючий урок з теми «Велика Британія. Лондон»
|
|
|
|
|
Ex4, p.134 |
|
Ex 4p134
|
Повторити ЛО з теми |
|
Тема 6 :Україна. Київ |
||||||||||
49 |
Київ – столиця України. |
Фонетичне відпрацювання власних назв
|
ЛО до теми «Місто» |
Структури There is/There are |
|
Ex 1, p.134 Ex3,4, p.139 |
Ex6, p.140 |
Ex2, p.139
|
Ex5, p.140 |
|
50 |
Екскурсія по столиці. |
|
|
|
Ex 1а, p.140 |
Ex1в, p.140-141 |
|
Ex2 p.141 |
Скласти діалог за зразком вправи 2 ст 141 |
|
51 |
Визначні пам’ятки Києва. |
|
Власні назви |
|
Ex 3, p.141 |
Ex 5, p.142 |
Приватні листи |
Ex 3, p.141 |
Ex 6, p.142 |
|
52 |
Орієнтування містом. |
|
|
Граматичні часи дієслова |
|
Ex 3,4 p.144 |
|
Ex 1, p.143-144 |
Ex 5, p.145 |
|
53 |
Дорожні знаки та вивіски. Вказуємо напрямок. |
|
Ex 2, p.146 |
Питальні речення
|
Ex 1, p.145 |
Ex 1, p.145 Ex 3, p.147 |
|
Ex 4, p.148 |
Ex 5, p.148 |
|
54 |
Шкільна екскурсія до Києва. |
|
Ex 1, p.149 |
|
|
Ex 3,4, p.150 |
|
Ex 2, p.149-150 |
Ex 5, p.151 |
|
55 |
Гості з Великої Британії. |
|
|
|
|
Ex 4,5, p.153 |
Написання есе. |
Читання оголошень Ex 1,2, p.152 |
Ex 6, p.154 |
|
56 |
Узагальнюючий урок з теми «Україна. Київ» |
|
|
Present Perfect |
Ex 2, p.155 |
Ex 1, p.154 Ex 4,5, p.156 |
Ex 6, p.157 |
Ex 2,3, p.155
|
Проект на тему «Україна. Київ» |
|
Тема 7: Шкільне життя |
||||||||||
57 |
Шкільні предмети. |
|
Шкільні предмети |
Порядкові числівники Present Simple |
Ex 1, p.160 |
Ex 2, p.161 Ex 4, p.161 |
|
Електронні листи Ex 3, p.161 Ex 5, p.162 |
Ex 6, p.162 |
|
58 |
Розклад уроків. Улюблений предмет. |
|
Лексика Дні тижня |
Структура Have got/Has got |
|
Ex 1,2p.163 Ex 4, p.166 |
|
Ex 3, p.165 Ex 5, p.166 |
Написати електронного листа другові про школу |
|
59 |
Контроль говоріння |
|||||||||
60 |
Контроль письма |
|||||||||
61 |
Контроль аудіювання |
|||||||||
62 |
Контроль читання |
|||||||||
63 |
Чи добре ми знаємо географію. |
|
ЛО до теми «Географічні назви» Ex 2, p.168 |
Питальні речення. Present Simple |
|
Ex 2, p.168 Ex 3,4, p.169 – 170
|
|
Ex 1, p.167 Ex 2, p.168 |
Ex 5, p.170 |
|
64 |
Континенти. |
|
Ex 1, p.171 |
|
|
Ex 5,p.172 - 173 |
|
Ex 1,2,3 p.171 - 172
|
Ex 6, p.173 |
|
65 |
Уроки фізвиховання. |
|
ЛО до теми «Спорт» |
Ступені порівняння прикметників |
Ex 1, p.174 |
Ex 1, p.174 |
|
Ex 2,3 p.175 |
Написати есе про важливість занять спортом. |
|
66 |
Уболіваємо за улюблену команду. |
|
|
Питальні речення |
|
Ex 5, p.177 |
|
Ex 4, p.176 |
Ex 6, p.177 |
|
67 |
На уроці англійської мови. |
|
ЛО до теми «Діяльність на уроці англійської мови» |
Ex 3, p.179 Модальні дієслова |
Ex 2, p.178 |
Ex 1, p.178 |
Написання оповідання |
Ex 4, p.179 |
Ex 6, p.180 |
|
68 |
|
|||||||||
69 |
Узагальнюючий урок з теми «Шкільне життя» |
|
|
|
|
Ex 5, p.179 |
|
|
Повт.ЛО теми |
|
70 |
Урок узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику теми |
|