Календарно-тематичне планування з англійської мови 6 клас на 1 семестр за підручником "Prepare"

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови розроблене за тижневим навантаженням 3 години для 6 класу за підручником "Prepare" на 1 семестр

Перегляд файлу

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

 

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності:

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

GET STARTED

1

 

Вступ. Предмети у класі. Речі навколо нас

Повідомляє інформацію про наявність та відсутність шкільних предметів у класі. Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка

Розповідь про наявність та відсутність предметів

Комунікативність:

•Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане

КК1

КК2

КК6

КК9

КК5

Прослуховування аудіо

Написання класних предметів та їх опис. Представлення предметів у портфелі

Предмети у класі. кольори

Verb be

 

Ex.5.P.7

2

 

Числа та дати. Вподобання та інтереси

 Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка. Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у діалозі.

Розповідь про свої вподобання та інтереси.

КК1

КК2

КК3

КК9

 

Прослуховування аудіо

Розмова про себе та свої вподобання

Числа дати. Вирази про вміння

Have got

Can

Present Simple

Написати 6 речень в Present Simple

3 речення з can

SPORT AND GAMES

3

 

Спорт та ігри

Розпізнає та сприймає інформацію по темі спорт та ігри. Може надати інформацію про свої хобі

Питання і відповіді щодо персональної інформації. Запитує та надає  відповіді  на прості запитання про розпорядок дня та спортивні хобі.

Комунікативні уміння:

Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

Для розвитку

креативності

•Розігрування різних повсякденних ситуацій в парах

КК1

КК2

КК5

КК11

Прослуховування діалогів. Опис розпорядку дня робота в парах і групах.

Розповідь про різні види спорту та свої вподобання. Робота в парах діалогічне мовлення

Вирази по темі спорт та хобі. Вимова звуків еі та аі

Adverbs of frequency

Ex.4.P.11

Ex.5.P.11

4

 

Спорт та

ігри

Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання,визначаючи хибність чи правдивість тверджень.

Питання і відповіді щодо персональної інформації. Запитує та надає відповіді на прості запитання про розпорядок дня та спортивні хобі.

Для розвитку умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах

навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

КК1

КК2

КК5

КК9

 

Прослуховування інформації про різні види спорту(правдиві та хибні)

Робота в парах. Діалогічне мовлення

 

 

Ex.3.P.12

5

 

Спорт та ігри

Може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає  в тексті.

 

Для розвитку навичок

співпраці

•Участь у роботі групи,

виконуючи різні ролі

КК1

КК2

КК6

КК9

КК5

Прослуховування інформації про незвичайний вид спорту

Коротка розповідь про себе та про своїх друзів

Спортивний інвентар

 

Ex.1.P.13

THIS IS MY DAY

6

 

Розпорядок дня

Сприймає на слух текст про розпорядок дня, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту та категоризувати інформацію.

Може надати інформацію щодо своїх повсякденних справ і тих, що відбуваються зараз, ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку.

Відповіді на запитання про розпорядок дня.

Визначати повсякденні дії і ті, що відбуваються зараз.

 

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. Розуміння порядку подій в історіях.

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

КК1

КК2

КК9

КК5

КК8

. Зорове сприймання на слух тексту і співвід-несення з картинкою.

Відповіді на запитання щодо прослуханого тексту

Розповідь і бесіда про себе та співрозмовника.

Повторення та вивчення нової лексики про розпорядок дня

 

Ex.4.P14

7

 

Розпорядок дня. Шкільний день

Може надати інформацію щодо своїх повсякденних справ і тих, що відбуваються зараз, ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку.

Можуть описати свій шкільний день та шкільний обід.

Визначати повсякденні дії і ті, що відбуваються зараз.

Бесіда про шкільний день та різні види їжі на обід.

Критичне мислення:

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

КК1

КК2

КК6

КК9

КК3

Сприймання на слух тексту і співвідне-сення з картинкою.

Розповідь і бесіда про себе та співрозмовника.

Розмова про себе та свої вподобання стосовно їжі.

Їжа

Present continuous and

simple

Ex.5.P.15

Написати по 3 речення в Present Continuous and Present Simple

8

 

Розпорядок дня

Можуть написати коротке повідомлення про свій день.

Створення невеликого письмового повідомлення про свій день.

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

КК1

КК2

КК5

КК9

Сприймання на слух тексту про різні види порад.

Робота в парах. Створення опитування за зразком.

Звук /ə/

Conjunctions: Or, but та and

Написати 90 слів про свій день

CULTURE TIME

9

 

Паралімпійські ігри

Читають короткі тексти про паралімпійські ігри і

українських паралімпійських чемпіонів.

Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

Сприймання тексту про паралімпій-ські ігри і

українських паралімпій-ських чемпіонів.

і подальша бесіда на основі нової інформації.

Критичне мислення:•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

КК1

КК2

КК8

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт Сприймання на слух тексту про національнос паралімпійські ігри і українських паралімпійських чемпіонів..

Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного.

Спортивна лексика Назви визначних подій спорту та відомих паралімпійців.

 

Ex.6.P19

GREAT SOUNDS

10

 

Види музики.

Можуть назвати різні стилі музики та музикальні інструменти, описати взаємодію з різними музичними інструментами.

Розповідь про стилі музики та музичні інструменти.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

КК1

КК2

КК5

КК9

Сприймання тексту на слух і поєднання з картинкою. Сприймання тексту-опису про музику та музичні інструменти на слух.

Опис музичних інструментів та стилів музики.

Музика sopilka, classical music, drums,

electric guitar, hip-hop, jazz,

keyboard, opera, piano, pop, rap, rock, saxophone, soul, violin

Розмова про музику використовуючи: like, don’t like, hate, love

+ -ing

 

Ex.4.P21

12

 

Початок у музичній сфері

Можуть розповісти про своє захоплення музикою.

Розповідь про своє ставлення до музики.

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

•визначають докази та їхню надійність;

•ідентифікують здогадки та міркування в аргументах;

Креативність:

• Включає власні ідеї та думки для відповідей на поставленні запитання;

 

КК1

КК2

КК9

КК5

Зорове сприймання тексту-опису про музичну сферу.

Розмова про музичну сферу. Питання-відповіді.

Music phrases

 

Ex2 P22

13

 

Музика

Можуть розповісти про свої преференції у стилях музики та музикальних інструментів.

Сприймання тексту на слух

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів

КК1

КК2

КК6

КК9

КК5

Опис різних стилів музики та музичних інструментів.

 

Music phrasesbecome a singer,become famous,give a concert,go on tour,make a musicvideo,play in a band, record an album,teach music

Рronunciation

Email addresses, phone numbers та names

Ex 1 P23

13

 

Узагальнення. Повторення теми

IT WAS AWESOME

14

 

Почуття та емоції

Можуть описати почуття та емоції людей.

Сприймання на слух для нової інформації. Бесіда про емоції.

Комунікативні уміння:

• Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування;

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

 

КК1

КК2

КК5

КК8

Зорове сприймання тексту про почуття.

Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді.

 

Емоції: amazing, awesome, brilliant, fantastic,

fine, great, horrible, lovely, OK,

perfect, really good, terrible, wonderful

 

Ex 5 P24

15

 

Почуття та емоції

Можуть розповісти про власні почуття та емоції.

Розповідь про минулі події з власного життя.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та другорядні типи інформації.

• Можуть аргументувати різну інформацію.

КК1

КК2

КК9

КК5

 

Сприймання коротких текстів на слух і вибір правильної відповіді.

Розповідь про події з власного життя.

 

Past simple of be

Ex 6 P25

16

 

Почуття та емоції

Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками Можуть поділитись інформацією у письмовому вигляді про досвід перебування на вечірках.

Опис різних видів активного відпочинку.

Комунікативні уміння: Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; Закликають інших до бесіди;

Пишуть в нормальному темпі;

Уміння вчитись: Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;

КК1

КК2

КК5

КК9

Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. Сприймання тексту на слух про різні види діяльності у вільний час.

Опис активних видів відпочинку. Бесіда про різні вечірки. Написання опису вечірки.

Почуття: afraid, angry glad, happy, interested,

nervous, sorry, surprised, upset, worried

 

Writing P27

LIFE SKILLS.COLLABORATION

17

 

Досягнення порозуміння

Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

Аналіз прочитаного

Креативність: Можуть створити переконливий постер чи проєкт, користуючись власними творчими ідеями;

•Послуговуються уявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення;Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій;

• оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.Спілкування:

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

КК1

КК2

КК9

КК5

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Висловлення власної дум-ки щодо про-читаного і прослуханого

Монологічне мовлення на основі.

agree, disagree, enjoy, advice, unhappy, case

 

Project P29

18

 

Досягнення порозуміння

Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя, проблеми та способи їх поступового рішення.

Самопрезентація.

КК1

КК2

КК6

 

Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Написання  плану вечірки, розробляють запрошення та представляють свої ідеї класу.

 

 

Повторення вивченого матеріалу

MOMENTS IN HISTORY

19

 

Відомі події в історії

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом.

Аналіз прочитаного.

•Бесіда про видатних жінок у історії світу.

Громадянська відповідальність:           • демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у суспільстві

КК1

КК2

КК8

КК5

Зорове сприйняття письмового тексту про важливих жінок в історії світу.

Відповіді на запитання щодо тексту.

climbed, crossed, died, opened,

painted, played, published, received, recorded, travelled

 

Розповісти 8-9 речень про відому людину

20

 

Відомі події в історії

Можуть розповісти про видатні події у світовій історії та навести приклади.

Аналіз прочитаного.

•Бесіда про видатних жінок у історії світу.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

• Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс.

КК1

КК2

КК5

КК6

КК9

 

 

Опитування, бесіда і розповідь про улюблені події в історії.

Вимова закінчення

-ed

Past simple: regular verbs

 

Dates with in and on

Ex.8.P33

21

 

Відомі події в історії

Можуть розповісти про видатні події в історії своєї країни.

Обговорити будівлі міста та описати їх.

Опис історичних подій

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

 

КК1

КК2

КК4

Зорове сприймання тексту про визначні події Лондона.

Бесіда з партнером та у групі про визначні моменти історії своєї країни.

castle, cathedral, ceiling,

church, floor, palace, roof,

square, stairs, statue

 

Ex. 2. P35

WHAT A GREAT JOB

22

 

Робота та досвід роботи

Можуть розповісти про різні професії та навички, які притаманні певній професійній діяльності.

Бесіда про різні види професій.

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

•Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні.

КК1

КК2

КК6

КК5

Сприймання на слух тексту про людину та її вибір професійної діяльності.

Розповідь про людину та її вибір професійної діяльності.

actor, artist, cook, dentist,

engineer, factory worker, farmer,

manager, mechanic, model, nurse,

photographer, pilot, police officer,

shop assistant, sports coach

 

Вимова трискладових слів

 

Ex. 3 P 37

23

 

Робота та досвід роботи

Можуть вести бесіду  та ставити питання про події, що стались в минулому.

Бесіда про події, що стались в минулому.

КК1

КК2

КК5

КК8

Зорове сприймання таблиці з правилами використання мовленнєвих структур.

Бесіда відповідно до таблиці про свої минулі події.

 

Past simple: negatives and questions

Ex. 5.P37

24

 

Робота та досвід роботи

Можуть вести бесіду про роботу та професійні навички

Розмова щодо професійного досвіду та навичок недохідних для роботи.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

КК1

КК2

КК5

 

Зорове сприймання тексту про досвід роботи двох учениць.

Висловлення власної думки про досвід роботи.

boss, busy, customers, earn, office, staff

 

Написати про роботу своїх батьків 90 слів

25

 

Узагальнення повторення

CULTURE SUTURDAY JOBS

26

 

Робота в суботу

Можуть поділитись та надати інформацію про роботу

Опис різних видів роботи по вихідним дням.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів;

•Розуміють вплив роботи на життя людини;

КК1

КК2

КК7

 

Сприймання письмового тексту про різні види роботи.

 

pocket money, walk, responsible, feed, paper round, healthy

 

Написати проект ст. 41

AN EXCITING TRIP

27

 

Захоплива подорож

Можуть називати види активностей, якими люди займаються на відпочинку та у вільний час.

Бесіда про улюблені види діяльності у вільний час та під час відпочинку.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

КК1

КК2

КК5

КК9

Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів діяльності у вільний час.

Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту.

buy presents,

do water sports,

go camping,

go sightseeing,

lie on the beach,

ride a bike,

stay at a hotel,

take photos

Past simple: irregular verbs

Ex.8. P43

28

 

Захоплива подорож

Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі.

Говорять про далекі подорожі.

Розповідають про далекі подорожі.

Визначають, що частіше за все роблять під час подорожі.

Описання власної подорожі.

Соціальна відповідальність:

• Роблять вибір, спираючись на інформацію;

КК1

КК2

КК9

КК10

Сприймання письмового тексту про далеку подорож чоловіка.

 

airport,

coach,

ferry,

flight,

guidebook,

map,

passport,

station,

suitcase,

ticket,

tour guide,

tourist

 

Speaking ex 1 P45

29

 

Захоплива подорож

Можуть описати свою останню подорож та якою вона була.

 

КК1

КК2

КК11

КК5

Сприймання на слух і перегляд відео діалогу.

Бесіда з партнером та у групі про подорожі.

 

 

Reading Ex 1P44

FAVOURITE PLACES

30

 

Улюблені місця

Можуть розповісти про улюблені місця та де подобається проводити час.

Розповідь про улюблені місця та де подобається проводити час.

Уміння вчитись:

•На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова;

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

 

КК1

КК2

КК5

Зорове сприймання тексту про улюблені місця у будинку.

Розповідь про улюблені місця та де подобається проводити час.

armchair,

blanket,

bookshelf,

carpet,

chest of drawers,

cupboard,

curtains,

cushion,

lamp,

mirror,

photographs

звуки /ɜː/ і /ɔː/

 

Ex 5P47

31

 

Улюблені місця

Можуть вести бесіду про улюблені місця, аргументують свою думку.

Бесіда про різні місця та їх опис.

КК1

КК2

КК5

КК9

Зорове сприймання текстів про різні місця.

Бесіда відповідно до нових мовленнєвих виразів про улюблені місця.

 

someone, anyone, etc

Ex 5P 47

32

 

Улюблені місця

Можуть вести діалог про улюблені місця та описувати їх.

Бесіда про улюблені місця та їх опис.

• Розповідь про те, чому це місце особливе.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

КК1

КК2

КК5

Зорове сприймання тексту про улюблені місця творців

 

draw pictures,

listen to the drums, the guitar,

play computer games, the drums,

read a blog, a diary, magazines,

write a diary, music, stories

 

Написати про улюблене місце 90 слів

LIFE SKILLS.PHYSICAL WELL-BEING

33

 

Безпека вдома

Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

Поради і пропозиції по темі безпека вдома

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

 

Уміння вчитись:

• Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

• Планують шляхи вдосконалення умінь і знань з предмету та теми, що вивчається. Визначаючи, що можна було б покращити;

КК1

КК2

КК5

КК6

КК3

 

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Написання списку порад при надзвичайних ситуаціях вдома. Також складання списку телефонних номерів на випадок небезпеки.

lighter,

rug,

knives,

heater,

iron,

stairs,

matches

 

Ex 7 P51

34

 

Узагальнення. Повторення

CLOTHES AND FASHION

35

 

Одяг

Можуть описати картинку – розповісти, про різний одяг людей. Навести приклади свого улюбленого одягу.

Опис різного одягу.

Розповідь про свій улюблений одяг.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

КК1

КК2

КК5

КК6

КК9

Зорове сприймання та співвідношення картинки до виразу, вибір правильної відповіді. Зорове сприймання тексту про одяг.

Розповідь про улюблену річ

boots,cap,gloves,jumper,scarf,socks,suit,sunglasses,swimming costume,swimming shorts,tie,trainers

Pronouns and determiners

Ex 2 P144

Ex 3 P144

36

 

Одяг

Можуть описати одяг та прикраси, аргументують свій вибір.

Розповідь про одяг та прикраси, аргументація вибору.

Комунікативні уміння: Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть у достатньо швидкому темпі;

Уміння вчитись: Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;

 

КК1

КК2

КК5

КК6

Зорове сприймання тексту для отримання конкретної інформації.

Опис власних речей, які вони хотіли б отримати.

cork,

cotton,

leather,

metal,

plastic,

wool

Слова, що починаються на /s/, /ʃ/, /tʃ/

Ex 4 P56

BUING THINGS

37

 

Купівля-продаж речей

Можуть назвати речі, які часто купують у магазинах, розповідати про свідомі та обдумані покупки.

Аргументують вибір з приводу онлайн чи офлайн шопінгу.

Розповідь про свідомі покупки та як вони обирають, що купувати.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Комунікативні уміння:  Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс.

КК1

КК2

КК5

КК6

КК3

Сприймання тексту-вікторини та відповідна реакція. Зорове сприймання тексту і поєднання з картинкою.

Опис та аргументація вибору з приводу закупівлі речей у магазинах. Опис купівельних звичок.

bill,

cash,

discount,

price,

purse,

receipt,

sale,

wallet

some, any, a lot of, a few,

a bit of

 

Слабкі форми: /ə/

Ex 7 P59

38

 

Купівля-продаж речей

Можуть розповісти про онлайн - бізнес. Аргументувати свою думку на основі прочитаної інформації.

Розповідь про онлайн – бізнес. Порівняння ідей.

.  

Комунікативні уміння:Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

Співпраця:Робота в групах.

Креативність:Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;

 

КК1

КК2

КК3

КК5

КК9

Зорове сприймання тексту-опису

Розмова про онлайн – бізнес. Порівняння ідей. Питання-відповіді.

 

 

Ex 3 P60

39

 

Купівля-продаж речей

Можуть розповісти про проблему, яка виникла під час купівлі чогось онлайн. Надають уточнювальну інформацію.

Опис проблеми, яка виникла під час купівлі чогось онлайн

КК1

КК2

КК3

КК5

КК10

Сприймання тексту на слух із фокусом на різноманітність інформації

Опис історії про проблему, яка виникла під час купівлі чогось онлайн.

 

Phrases with for

Writing P61

CULTURE SHOPPING

40

 

Покупки

Можуть проаналізувати текст про типи місць, куди можна піти за покупками.

Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

 

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями);

• Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

• Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;

КК1

КК2

КК3

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Бесіди про зручні місця, де можна закуповувати щось.

window,

shopping,

local,

donate,

accessories,

penny,

technology

 

Повторення

41

 

Покупки

Презентують індивідуальні проєкти, готують і проводять опитування за відповідною темою

Презентація проєкту в команді

 

КК1

КК2

КК3

КК7

 

Сприймання на слух тексту про шопінг

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи.

 

 

Повторення

42

 

Узагальнення. Повторення

43

 

Контроль аудіювання.

44

 

Контроль говоріння.

45

 

Контроль читання.

46

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 6 класі (3 години на тиждень) за підручником Джоанна Коста, Мелані Вільямс «Prepare» для загальноосвітніх закладів

І семестр

Ключові компетентності:

КК1 – вільне володіння державною мовою

КК6 – навчання впродовж життя

КК2 – здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами* (формується на кожному уроці)

КК7 – підприємливість та фінансова грамотність

КК3 – математична компетентність

КК8 – соціальна і громадянська компетентності

КК4 – компетентності у галузі природничих наук, техніки

і технологій

КК9 – культурна компетентність

КК5 – інформаційно-комунікаційна компетентність

КК10 – екологічна компетентність

 

КК11 – інноваційність

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравцов Ігор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 жовтня 2023
Переглядів
5288
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку