Календарно-тематичне планування з англійської мови розроблене за тижневим навантаженням 3 години для 6 класу за підручником "Prepare" на 1 семестр
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності: |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання
|
||||||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||||||||||
GET STARTED |
|||||||||||||||||
1 |
|
Вступ. Предмети у класі. Речі навколо нас |
Повідомляє інформацію про наявність та відсутність шкільних предметів у класі. Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка |
Розповідь про наявність та відсутність предметів |
Комунікативність: •Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання. •Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане |
КК1 КК2 КК6 КК9 КК5 |
Прослуховування аудіо |
Написання класних предметів та їх опис. Представлення предметів у портфелі |
Предмети у класі. кольори |
Verb be
|
Ex.5.P.7 |
||||||
2 |
|
Числа та дати. Вподобання та інтереси |
Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка. Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у діалозі. |
Розповідь про свої вподобання та інтереси. |
КК1 КК2 КК3 КК9
|
Прослуховування аудіо |
Розмова про себе та свої вподобання |
Числа дати. Вирази про вміння |
Have got Can Present Simple |
Написати 6 речень в Present Simple 3 речення з can |
|||||||
SPORT AND GAMES |
|||||||||||||||||
3 |
|
Спорт та ігри |
Розпізнає та сприймає інформацію по темі спорт та ігри. Може надати інформацію про свої хобі |
Питання і відповіді щодо персональної інформації. Запитує та надає відповіді на прості запитання про розпорядок дня та спортивні хобі. |
Комунікативні уміння: Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання. Для розвитку креативності •Розігрування різних повсякденних ситуацій в парах |
КК1 КК2 КК5 КК11 |
Прослуховування діалогів. Опис розпорядку дня робота в парах і групах. |
Розповідь про різні види спорту та свої вподобання. Робота в парах діалогічне мовлення |
Вирази по темі спорт та хобі. Вимова звуків еі та аі |
Adverbs of frequency |
Ex.4.P.11 Ex.5.P.11 |
||||||
4 |
|
|
Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання,визначаючи хибність чи правдивість тверджень. |
Питання і відповіді щодо персональної інформації. Запитує та надає відповіді на прості запитання про розпорядок дня та спортивні хобі. |
Для розвитку умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
КК1 КК2 КК5 КК9
|
Прослуховування інформації про різні види спорту(правдиві та хибні) |
Робота в парах. Діалогічне мовлення |
|
|
Ex.3.P.12 |
||||||
5 |
|
Спорт та ігри |
Може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає в тексті. |
|
Для розвитку навичок співпраці •Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі |
КК1 КК2 КК6 КК9 КК5 |
Прослуховування інформації про незвичайний вид спорту |
Коротка розповідь про себе та про своїх друзів |
Спортивний інвентар |
|
Ex.1.P.13 |
||||||
THIS IS MY DAY |
|||||||||||||||||
6 |
|
Розпорядок дня |
Сприймає на слух текст про розпорядок дня, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту та категоризувати інформацію. Може надати інформацію щодо своїх повсякденних справ і тих, що відбуваються зараз, ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку. |
Відповіді на запитання про розпорядок дня. Визначати повсякденні дії і ті, що відбуваються зараз.
|
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. Розуміння порядку подій в історіях. Критичне мислення: •Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих. |
КК1 КК2 КК9 КК5 КК8 |
. Зорове сприймання на слух тексту і співвід-несення з картинкою. |
Відповіді на запитання щодо прослуханого тексту Розповідь і бесіда про себе та співрозмовника. |
Повторення та вивчення нової лексики про розпорядок дня |
|
Ex.4.P14 |
||||||
7 |
|
Розпорядок дня. Шкільний день |
Може надати інформацію щодо своїх повсякденних справ і тих, що відбуваються зараз, ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку. Можуть описати свій шкільний день та шкільний обід. |
Визначати повсякденні дії і ті, що відбуваються зараз. Бесіда про шкільний день та різні види їжі на обід. |
Критичне мислення: Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
КК1 КК2 КК6 КК9 КК3 |
Сприймання на слух тексту і співвідне-сення з картинкою. |
Розповідь і бесіда про себе та співрозмовника. Розмова про себе та свої вподобання стосовно їжі. |
Їжа |
Present continuous and simple |
Ex.5.P.15 Написати по 3 речення в Present Continuous and Present Simple |
||||||
8 |
|
Розпорядок дня |
Можуть написати коротке повідомлення про свій день. |
Створення невеликого письмового повідомлення про свій день. |
Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану. |
КК1 КК2 КК5 КК9 |
Сприймання на слух тексту про різні види порад. |
Робота в парах. Створення опитування за зразком. |
Звук /ə/ |
Conjunctions: Or, but та and |
Написати 90 слів про свій день |
||||||
CULTURE TIME |
|||||||||||||||||
9 |
|
Паралімпійські ігри |
Читають короткі тексти про паралімпійські ігри і українських паралімпійських чемпіонів. Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. |
Сприймання тексту про паралімпій-ські ігри і українських паралімпій-ських чемпіонів. і подальша бесіда на основі нової інформації. |
Критичне мислення:•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
КК1 КК2 КК8 |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт Сприймання на слух тексту про національнос паралімпійські ігри і українських паралімпійських чемпіонів.. |
Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного. |
Спортивна лексика Назви визначних подій спорту та відомих паралімпійців. |
|
Ex.6.P19 |
||||||
GREAT SOUNDS |
|||||||||||||||||
10 |
|
Види музики. |
Можуть назвати різні стилі музики та музикальні інструменти, описати взаємодію з різними музичними інструментами. |
Розповідь про стилі музики та музичні інструменти. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
КК1 КК2 КК5 КК9 |
Сприймання тексту на слух і поєднання з картинкою. Сприймання тексту-опису про музику та музичні інструменти на слух. |
Опис музичних інструментів та стилів музики. |
Музика sopilka, classical music, drums, electric guitar, hip-hop, jazz, keyboard, opera, piano, pop, rap, rock, saxophone, soul, violin |
Розмова про музику використовуючи: like, don’t like, hate, love + -ing
|
Ex.4.P21 |
||||||
12 |
|
Початок у музичній сфері |
Можуть розповісти про своє захоплення музикою. |
Розповідь про своє ставлення до музики. |
Критичне мислення: • розрізняє факти та думки; •визначають докази та їхню надійність; •ідентифікують здогадки та міркування в аргументах; Креативність: • Включає власні ідеї та думки для відповідей на поставленні запитання;
|
КК1 КК2 КК9 КК5 |
Зорове сприймання тексту-опису про музичну сферу. |
Розмова про музичну сферу. Питання-відповіді. |
Music phrases |
|
Ex2 P22 |
||||||
13 |
|
Музика |
Можуть розповісти про свої преференції у стилях музики та музикальних інструментів. |
Сприймання тексту на слух |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів |
КК1 КК2 КК6 КК9 КК5 |
Опис різних стилів музики та музичних інструментів. |
|
Music phrasesbecome a singer,become famous,give a concert,go on tour,make a musicvideo,play in a band, record an album,teach music |
Рronunciation Email addresses, phone numbers та names |
Ex 1 P23 |
||||||
13 |
|
Узагальнення. Повторення теми |
|||||||||||||||
IT WAS AWESOME |
|||||||||||||||||
14 |
|
Почуття та емоції |
Можуть описати почуття та емоції людей. |
Сприймання на слух для нової інформації. Бесіда про емоції. |
Комунікативні уміння: • Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування; •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови
|
КК1 КК2 КК5 КК8 |
Зорове сприймання тексту про почуття. Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді. |
|
Емоції: amazing, awesome, brilliant, fantastic, fine, great, horrible, lovely, OK, perfect, really good, terrible, wonderful |
|
Ex 5 P24 |
||||||
15 |
|
Почуття та емоції |
Можуть розповісти про власні почуття та емоції. |
Розповідь про минулі події з власного життя. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та другорядні типи інформації. • Можуть аргументувати різну інформацію. |
КК1 КК2 КК9 КК5
|
Сприймання коротких текстів на слух і вибір правильної відповіді. |
Розповідь про події з власного життя. |
|
Past simple of be |
Ex 6 P25 |
||||||
16 |
|
Почуття та емоції |
Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками Можуть поділитись інформацією у письмовому вигляді про досвід перебування на вечірках. |
Опис різних видів активного відпочинку. |
Комунікативні уміння: Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; Закликають інших до бесіди; Пишуть в нормальному темпі; Уміння вчитись: Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату; |
КК1 КК2 КК5 КК9 |
Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. Сприймання тексту на слух про різні види діяльності у вільний час. |
Опис активних видів відпочинку. Бесіда про різні вечірки. Написання опису вечірки. |
Почуття: afraid, angry glad, happy, interested, nervous, sorry, surprised, upset, worried |
|
Writing P27 |
||||||
LIFE SKILLS.COLLABORATION |
|||||||||||||||||
17 |
|
Досягнення порозуміння |
Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
Аналіз прочитаного |
Креативність: Можуть створити переконливий постер чи проєкт, користуючись власними творчими ідеями; •Послуговуються уявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення;Критичне мислення: • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій; • оцінює сильні та слабкі сторони прийнятих рішень.Спілкування: •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця:• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються; |
КК1 КК2 КК9 КК5 |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Висловлення власної дум-ки щодо про-читаного і прослуханого Монологічне мовлення на основі. |
agree, disagree, enjoy, advice, unhappy, case |
|
Project P29 |
||||||
18 |
|
Досягнення порозуміння |
Презентують індивідуальні проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію про себе, своє життя, проблеми та способи їх поступового рішення. |
Самопрезентація. |
КК1 КК2 КК6
|
Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
Написання плану вечірки, розробляють запрошення та представляють свої ідеї класу. |
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||
MOMENTS IN HISTORY |
|||||||||||||||||
19 |
|
Відомі події в історії |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом. |
Аналіз прочитаного. •Бесіда про видатних жінок у історії світу. |
Громадянська відповідальність: • демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у суспільстві |
КК1 КК2 КК8 КК5 |
Зорове сприйняття письмового тексту про важливих жінок в історії світу. |
Відповіді на запитання щодо тексту. |
climbed, crossed, died, opened, painted, played, published, received, recorded, travelled |
|
Розповісти 8-9 речень про відому людину |
||||||
20 |
|
Відомі події в історії |
Можуть розповісти про видатні події у світовій історії та навести приклади. |
Аналіз прочитаного. •Бесіда про видатних жінок у історії світу. |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; • Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс. |
КК1 КК2 КК5 КК6 КК9
|
|
Опитування, бесіда і розповідь про улюблені події в історії. |
Вимова закінчення -ed |
Past simple: regular verbs
Dates with in and on |
Ex.8.P33 |
||||||
21 |
|
Відомі події в історії |
Можуть розповісти про видатні події в історії своєї країни. Обговорити будівлі міста та описати їх. |
Опис історичних подій |
Спілкування: • демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів; Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).
|
КК1 КК2 КК4 |
Зорове сприймання тексту про визначні події Лондона. |
Бесіда з партнером та у групі про визначні моменти історії своєї країни. |
castle, cathedral, ceiling, church, floor, palace, roof, square, stairs, statue |
|
Ex. 2. P35 |
||||||
WHAT A GREAT JOB |
|||||||||||||||||
22 |
|
Робота та досвід роботи |
Можуть розповісти про різні професії та навички, які притаманні певній професійній діяльності. |
Бесіда про різні види професій. |
Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). •Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; •Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні. |
КК1 КК2 КК6 КК5 |
Сприймання на слух тексту про людину та її вибір професійної діяльності. |
Розповідь про людину та її вибір професійної діяльності. |
actor, artist, cook, dentist, engineer, factory worker, farmer, manager, mechanic, model, nurse, photographer, pilot, police officer, shop assistant, sports coach
Вимова трискладових слів |
|
Ex. 3 P 37 |
||||||
23 |
|
Робота та досвід роботи |
Можуть вести бесіду та ставити питання про події, що стались в минулому. |
Бесіда про події, що стались в минулому. |
КК1 КК2 КК5 КК8 |
Зорове сприймання таблиці з правилами використання мовленнєвих структур. |
Бесіда відповідно до таблиці про свої минулі події. |
|
Past simple: negatives and questions |
Ex. 5.P37 |
|||||||
24 |
|
Робота та досвід роботи |
Можуть вести бесіду про роботу та професійні навички |
Розмова щодо професійного досвіду та навичок недохідних для роботи. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови |
КК1 КК2 КК5
|
Зорове сприймання тексту про досвід роботи двох учениць. |
Висловлення власної думки про досвід роботи. |
boss, busy, customers, earn, office, staff |
|
Написати про роботу своїх батьків 90 слів |
||||||
25 |
|
Узагальнення повторення |
|||||||||||||||
CULTURE SUTURDAY JOBS |
|||||||||||||||||
26 |
|
Робота в суботу |
Можуть поділитись та надати інформацію про роботу |
Опис різних видів роботи по вихідним дням. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; •Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів; •Розуміють вплив роботи на життя людини; |
КК1 КК2 КК7
|
Сприймання письмового тексту про різні види роботи. |
|
pocket money, walk, responsible, feed, paper round, healthy |
|
Написати проект ст. 41 |
||||||
AN EXCITING TRIP |
|||||||||||||||||
27 |
|
Захоплива подорож |
Можуть називати види активностей, якими люди займаються на відпочинку та у вільний час. |
Бесіда про улюблені види діяльності у вільний час та під час відпочинку. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
КК1 КК2 КК5 КК9 |
Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів діяльності у вільний час. |
Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту. |
buy presents, do water sports, go camping, go sightseeing, lie on the beach, ride a bike, stay at a hotel, take photos |
Past simple: irregular verbs |
Ex.8. P43 |
||||||
28 |
|
Захоплива подорож |
Можуть визначати, що частіше всього люди роблять під час подорожі. Говорять про далекі подорожі. |
Розповідають про далекі подорожі. Визначають, що частіше за все роблять під час подорожі. Описання власної подорожі. |
Соціальна відповідальність: • Роблять вибір, спираючись на інформацію; |
КК1 КК2 КК9 КК10 |
Сприймання письмового тексту про далеку подорож чоловіка. |
|
airport, coach, ferry, flight, guidebook, map, passport, station, suitcase, ticket, tour guide, tourist |
|
Speaking ex 1 P45 |
||||||
29 |
|
Захоплива подорож |
Можуть описати свою останню подорож та якою вона була. |
|
КК1 КК2 КК11 КК5 |
Сприймання на слух і перегляд відео діалогу. |
Бесіда з партнером та у групі про подорожі. |
|
|
Reading Ex 1P44 |
|||||||
FAVOURITE PLACES |
|||||||||||||||||
30 |
|
Улюблені місця |
Можуть розповісти про улюблені місця та де подобається проводити час. |
Розповідь про улюблені місця та де подобається проводити час. |
Уміння вчитись: •На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова; • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). •Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;
|
КК1 КК2 КК5 |
Зорове сприймання тексту про улюблені місця у будинку. |
Розповідь про улюблені місця та де подобається проводити час. |
armchair, blanket, bookshelf, carpet, chest of drawers, cupboard, curtains, cushion, lamp, mirror, photographs звуки /ɜː/ і /ɔː/ |
|
Ex 5P47 |
||||||
31 |
|
Улюблені місця |
Можуть вести бесіду про улюблені місця, аргументують свою думку. |
Бесіда про різні місця та їх опис. |
КК1 КК2 КК5 КК9 |
Зорове сприймання текстів про різні місця. |
Бесіда відповідно до нових мовленнєвих виразів про улюблені місця. |
|
someone, anyone, etc |
Ex 5P 47 |
|||||||
32 |
|
Улюблені місця |
Можуть вести діалог про улюблені місця та описувати їх. |
Бесіда про улюблені місця та їх опис. • Розповідь про те, чому це місце особливе. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
|
КК1 КК2 КК5 |
Зорове сприймання тексту про улюблені місця творців |
|
draw pictures, listen to the drums, the guitar, play computer games, the drums, read a blog, a diary, magazines, write a diary, music, stories |
|
Написати про улюблене місце 90 слів |
||||||
LIFE SKILLS.PHYSICAL WELL-BEING |
|||||||||||||||||
33 |
|
Безпека вдома |
Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
Поради і пропозиції по темі безпека вдома |
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;
Уміння вчитись: • Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; • Планують шляхи вдосконалення умінь і знань з предмету та теми, що вивчається. Визначаючи, що можна було б покращити; |
КК1 КК2 КК5 КК6 КК3
|
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Написання списку порад при надзвичайних ситуаціях вдома. Також складання списку телефонних номерів на випадок небезпеки. |
lighter, rug, knives, heater, iron, stairs, matches |
|
Ex 7 P51 |
||||||
34 |
|
Узагальнення. Повторення |
|||||||||||||||
CLOTHES AND FASHION |
|||||||||||||||||
35 |
|
Одяг |
Можуть описати картинку – розповісти, про різний одяг людей. Навести приклади свого улюбленого одягу. |
Опис різного одягу. Розповідь про свій улюблений одяг. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
КК1 КК2 КК5 КК6 КК9 |
Зорове сприймання та співвідношення картинки до виразу, вибір правильної відповіді. Зорове сприймання тексту про одяг. |
Розповідь про улюблену річ |
boots,cap,gloves,jumper,scarf,socks,suit,sunglasses,swimming costume,swimming shorts,tie,trainers |
Pronouns and determiners |
Ex 2 P144 Ex 3 P144 |
||||||
36 |
|
Одяг |
Можуть описати одяг та прикраси, аргументують свій вибір. |
Розповідь про одяг та прикраси, аргументація вибору. |
Комунікативні уміння: Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; • Закликають інших до бесіди; • Пишуть у достатньо швидкому темпі; Уміння вчитись: Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;
|
КК1 КК2 КК5 КК6 |
Зорове сприймання тексту для отримання конкретної інформації. |
Опис власних речей, які вони хотіли б отримати. |
cork, cotton, leather, metal, plastic, wool |
Слова, що починаються на /s/, /ʃ/, /tʃ/ |
Ex 4 P56 |
||||||
BUING THINGS |
|||||||||||||||||
37 |
|
Купівля-продаж речей |
Можуть назвати речі, які часто купують у магазинах, розповідати про свідомі та обдумані покупки. Аргументують вибір з приводу онлайн чи офлайн шопінгу. |
Розповідь про свідомі покупки та як вони обирають, що купувати. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. Комунікативні уміння: Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс. |
КК1 КК2 КК5 КК6 КК3 |
Сприймання тексту-вікторини та відповідна реакція. Зорове сприймання тексту і поєднання з картинкою. |
Опис та аргументація вибору з приводу закупівлі речей у магазинах. Опис купівельних звичок. |
bill, cash, discount, price, purse, receipt, sale, wallet |
some, any, a lot of, a few, a bit of
Слабкі форми: /ə/ |
Ex 7 P59 |
||||||
38 |
|
Купівля-продаж речей |
Можуть розповісти про онлайн - бізнес. Аргументувати свою думку на основі прочитаної інформації. |
Розповідь про онлайн – бізнес. Порівняння ідей. . |
Комунікативні уміння:Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; Співпраця:Робота в групах. Креативність:Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;
|
КК1 КК2 КК3 КК5 КК9 |
Зорове сприймання тексту-опису |
Розмова про онлайн – бізнес. Порівняння ідей. Питання-відповіді. |
|
|
Ex 3 P60 |
||||||
39 |
|
Купівля-продаж речей |
Можуть розповісти про проблему, яка виникла під час купівлі чогось онлайн. Надають уточнювальну інформацію. |
Опис проблеми, яка виникла під час купівлі чогось онлайн |
КК1 КК2 КК3 КК5 КК10 |
Сприймання тексту на слух із фокусом на різноманітність інформації |
Опис історії про проблему, яка виникла під час купівлі чогось онлайн. |
|
Phrases with for |
Writing P61 |
|||||||
CULTURE SHOPPING |
|||||||||||||||||
40 |
|
Покупки |
Можуть проаналізувати текст про типи місць, куди можна піти за покупками. |
Аналіз прочитаного. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей; Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;
Соціальна відповідальність: • Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями); • Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.); • Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях; |
КК1 КК2 КК3 |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Бесіди про зручні місця, де можна закуповувати щось. |
window, shopping, local, donate, accessories, penny, technology |
|
Повторення |
||||||
41 |
|
Покупки |
Презентують індивідуальні проєкти, готують і проводять опитування за відповідною темою |
Презентація проєкту в команді |
|
КК1 КК2 КК3 КК7
|
Сприймання на слух тексту про шопінг |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи. |
|
|
Повторення |
||||||
42 |
|
Узагальнення. Повторення |
|||||||||||||||
43 |
|
Контроль аудіювання. |
|||||||||||||||
44 |
|
Контроль говоріння. |
|||||||||||||||
45 |
|
Контроль читання. |
|||||||||||||||
46 |
|
Контроль письма |
|||||||||||||||
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 6 класі (3 години на тиждень) за підручником Джоанна Коста, Мелані Вільямс «Prepare» для загальноосвітніх закладів
І семестр
Ключові компетентності: |
|
КК1 – вільне володіння державною мовою |
КК6 – навчання впродовж життя |
КК2 – здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами* (формується на кожному уроці) |
КК7 – підприємливість та фінансова грамотність |
КК3 – математична компетентність |
КК8 – соціальна і громадянська компетентності |
КК4 – компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій |
КК9 – культурна компетентність |
КК5 – інформаційно-комунікаційна компетентність |
КК10 – екологічна компетентність |
|
КК11 – інноваційність |