Календарно-тематичне планування для 6 класу на І семестр за программою Редько та інші...
Календарно – тематичне планування з англійської мови 6 клас НУШ Карпюк (3 год.)
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
1 |
|
Початок навчального року. |
Інструкції. Заголовки та логотипи в книзі |
Present Simple |
впр.1, с.6 |
|
впр.3, 4, 5, с.7-8 |
впр.2, с.7 |
|
Unit 1. Шкільне життя
|
|||||||||
2 |
|
Правила у школі. |
с.11 |
|
впр.3, с.10 |
впр.1,2, с.10 |
впр.4, с.11 |
впр.3, с.11 |
впр.5, с.11 |
3 |
|
Шкільні предмети. |
|
|
впр.4, с.12 |
впр.1, с.12 |
впр.2, с.12 |
впр.3, с.12 |
|
4 |
|
Перший тиждень в школі. |
с.13 |
|
впр.3, с.14 |
впр.2, с.13 |
впр.1,с.13 впр.4, с.14 |
|
впр.5, с.14 |
5 |
|
Куточок граматики. |
|
Modal verbs must, have to, should |
|
|
впр.1, с.15 |
впр.2,3, с.15 |
вивчити с.15 |
6 |
|
Види діяльності на уроці. |
с.16 |
|
|
впр.2,3 с.16 |
впр.1, с.16 |
|
впр.4, с.16 |
7 |
|
Урок іноземної мови. |
|
|
впр.3а, с.17 |
впр.1, с.17 |
|
впр.2, с.17 |
впр.3б, с.17 |
8 |
|
Куточок граматики. |
|
Present Simple Present Continuous |
впр.1, с.18 |
|
|
впр.2, с.18 |
вивчити с.18 |
9 |
|
Улюблені навчальні предмети |
с.19 |
|
впр.2, с.19 |
впр.1, с.19 |
впр.3, с.19 |
|
|
10 |
|
Робочий день. |
|
|
впр.2а, с.20 |
|
впр.2б,с.20 |
впр.1, с.20 |
впр.3, с.20 |
11 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
впр.4, с.22 |
впр.3, с.22 |
впр.1-2, с.21-22 |
впр.6, с.23 |
впр.5, с.23 |
12 |
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
|
с.24 |
|
Unit 2. Я, моя родина, мої друзі
|
|||||||||
13 |
|
Родинні зв’язки. |
с.26 |
|
впр.2, с.26 |
впр.1, с.26 |
впр.3, с.27 |
|
впр.4, с.27 |
14 |
|
Риси характеру. |
|
|
впр.3, с.28 |
|
впр.1, с.28 |
впр.2, с.28 |
впр.4, с.28 |
15 |
|
Моя сім’я. |
с.29 |
|
впр.2, с.29 |
|
впр.1, с.29 впр.4, 30 |
впр.3, с.30 |
впр.5, с.30 |
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
16 |
|
Куточок граматики. |
|
Relative Pronouns who,which,that |
впр.2, с.31 |
|
впр.4, с.31 |
впр.1, с.31 |
впр.3, с.31 |
17 |
|
Опис людини. |
с.32 |
a / an |
|
впр.2, с.32 |
впр.1, с.32 |
впр.3, с.32 |
впр.4а, с.32 |
18 |
|
Зовнішність. |
|
|
|
|
впр.1,2,5 с.33 |
впр.3, с.33 |
впр.4, с.33 |
19 |
|
Куточок граматики. |
|
Adverbs of manner |
впр.1,3, с.34 |
|
|
впр.2, с.34 |
впр.4, с.34 |
20 |
|
Найближчі родичі. |
|
|
впр.2, с.35 |
|
впр.1, с.35 |
|
впр.3, с.35 |
21 |
|
Лист другу. |
|
|
впр.1, с.36 |
|
|
впр.1, с.36 |
впр.2, с.36 |
22 |
|
Моя сім’я та їх уподобання. |
|
|
впр.3, с.37 |
|
впр.2, с.37 |
впр.1, с.37 |
впр.4, с.37 |
23 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
впр.7, с.38 |
|
впр.5, с.38 |
впр.6, с.28 впр.8, с.39 |
впр.9, с.39 |
24 |
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
|
с.40 |
|
Unit 3. Відпочинок і дозвілля
|
|||||||||
25 |
|
Інтернет – добре чи погано? |
с.43 |
|
впр.1, с.42-43 |
впр.2, с.42 |
впр.3, с.42 впр.4, с.43 |
|
впр.5, с.43 |
26 |
|
Мій друг. |
с.44 |
|
|
впр.2а, с.44 |
впр.2б, с.44 |
впр.1, с.44 |
впр.3, с.44 |
27 |
|
Наскільки ми різні. |
с.46 |
|
впр.1, с.45 |
впр.5, с.46 |
впр.2, с.46 |
впр.4, с.46 |
впр.3, с.46 |
28 |
|
Куточок граматики. |
|
Past Simple tens |
впр.1, с.47 |
впр.3, с.47 |
|
впр.2, с.47 |
впр.4, с.48 |
29 |
|
Куточок граматики. |
|
питання і коротка відповідь |
|
|
впр.5,7, с.48 |
впр.6, с.48 |
впр.8, с.48 |
30 |
|
Найкращі друзі. |
|
|
впр.1, с.49 |
впр.3, с.50 |
впр.4, с.50 |
впр.2, с.49 |
впр.5, с.50 |
31 |
|
Я люблю займатися… |
|
|
|
|
впр.2,3, с.51 |
впр.1, с.51 |
впр.3, с.51 |
32 |
|
Куточок граматики. |
|
-ing форма дієслова |
впр.1,2, с.52 |
|
впр.3, с.52 |
впр.1, с.52 |
впр.2, с.52 |
33 |
|
Давай зустрінемось! |
|
|
впр.1а, с.53 |
впр.1а,с.53 |
впр.2, с.53 |
впр.1б, с.53 |
|
34 |
|
Запрошення. |
|
|
|
впр.1а, с.54 |
|
впр.1б, с.54 |
впр.2, с.54 |
35 |
|
Види діяльності. |
|
|
впр.1, с.55 |
впр.2, с.55 |
впр.3, с.55 |
|
впр.4, с.56 |
36 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
впр.6, с.57 |
впр.5, с.57 |
впр.7, с.57 |
впр.8, с.57 |
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
37 |
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
|
с.58 |
|
Unit 4. Покупки
|
|||||||||
38 |
|
Види магазинів. |
с.61 |
|
впр.1, с.60 |
впр.1, с.60 |
впр.3,4, с.61 |
впр.2, с.60 |
впр.5, с.61 |
39 |
|
Здійснення покупок. |
|
|
|
впр.1, с.62 |
впр.2, с.62 |
впр.3, с.62 |
впр.4, с.62 |
40 |
|
Способи покупок. |
с.63 |
time expressions |
впр.2, с.63 |
впр.2, с.63 |
впр.1, с.63 впр.3, с.64 |
впр.5, с.64 |
впр.4, с.64 |
41 |
|
Куточок граматики. |
|
Present Simple Passive |
впр.2, с.65 |
|
|
впр.1,3, с.65 |
впр.4, с.65 |
42 |
|
Семестровий контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
43 |
|
Відвідування магазину. |
с.66 |
|
|
впр.2, с.66 |
впр.1,4, с.66 |
впр.3, с.66 |
вивчити с.66 |
44 |
|
Семестровий контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
45 |
|
Розмір одягу. Гроші. |
|
|
впр.2, с.67 |
впр.1, с.67 |
впр.3, с.67 |
впр.4, с.67 |
впр.5, с.67 |
46 |
|
Семестровий контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
Куточок граматики. |
|
Comparatives |
|
|
впр.3, с.68 |
впр.1,2, с.68 |
вивчити с.68 |
48 |
|
Семестровий контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
49 |
|
Магазин одягу. |
|
|
впр.1, с.69 |
впр.1, с.69 |
впр.2, с.69 |
|
впр.3, с.69 |
50 |
|
Торгові центри. |
|
|
впр.1, с.70 |
|
впр.1, с.70 |
|
впр.2, с.70 |
51 |
|
Асортимент товарів. |
|
|
впр.2,3, с.71 |
|
|
впр.1, с.71 |
впр.4, с.72 |
52 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
впр.6, с.72 впр.7, с.73 |
впр.5, с.72 |
впр.8, с.73 |
53 |
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
|
с.74 |
|