Календарно-тематичне планування індивідуальних занять з англійської мови
за I семестр 2021-2022 н.р. 2 год/тиждень
у 6 класі за підручником Карп’юк О.Д.
вчителя: Муляр О.В.
Тема 1: «Шкільне життя» |
|||
1 |
06.10 |
Знову до школи. Зворот thereis/are
|
1 |
2 |
12.10 |
Спогади про літні канікули. Діалогічне мовлення
|
1 |
3 |
13.10 |
Шкільні правила. Творча робота. Створення дошки правил |
1 |
4 |
19.10 |
Мій друг. PresentSimple. Презентація свого друга
|
1 |
5 |
20.10 |
Шкільний розклад. Present Simple
|
1 |
|
|
|
|
6 |
|
Підсумковий урок з теми «Шкільне життя» |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2: «Мої близькі та друзі»
|
|||
7 |
|
Родинні зв’язки. Створення родинного дерева.
|
1 |
8 |
|
Розвиток навичок читання. Казка «Cinderella»
|
1 |
9 |
|
Складання твору про найкращого друга.
|
1 |
10 |
|
Підсумковий урок з теми «Мої близькі та друзі»
|
1 |
Тема 3: «Наша школа» |
|||
11 |
|
Створення плану школи. Модальні дієслова
|
1 |
12 |
|
Улюблені предмети. Діалогічне мовлення
|
1 |
13 |
|
Опис класної кімнати
|
1 |
14 |
|
Підсумковий урок з теми «Наша школа» |
1 |
|
|
|
|
Тема 4: «Спорт – наше життя»
|
|||
15 |
|
Спортивні ігри. Творча робота.
|
1 |
16 |
|
Спорт у моєму житті. Створення презентації англійською. |
1 |
17 |
|
Підсумковий урок з теми «Спорт – наше життя» |
1 |
18 |
|
Контроль письма |
1 |
19 |
|
Контроль читання .Аналіз контрольних робіт. Підведеня підсумків за 1 семестр. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування
з англійської мови
педагогічного патронажу( індивідуальна форма роботи)
з ученицею 6 класу
за II семестр 2021-2022 н.р. 2 год/тиждень
у 6 класі за підручником Карп’юк О.Д.
вчителя: Муляр О.В
|
|
Тема 5: «Кафе. Іжа»
|
|
||
20 |
10.01 |
Види їжі. Читання тексту.
|
1 |
||
21 |
11.01 |
Їжа та напої.
|
1 |
||
|
|
|
|
||
22 |
17.01 |
Харчування. Корисна та некорисна їжа. Творча робота
|
1 |
||
23
|
18.01 |
Овочі та фрукти. Much/many |
1 |
||
24
|
24.01 |
Структура «would/wouldn’t» |
1 |
||
25 |
25.01 |
Урок домашнього читання. |
1 |
||
26 |
31.01 |
Повторення. |
1 |
||
27 |
01.02 |
Підсумковий урок з теми «Їжа» |
1 |
||
Тематична №1
|
|||||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
Тема 6: «Шопінг»
|
|||||
28 |
07.02 |
Прогулянка по магазинах. Лексика теми.
|
1 |
||
29 |
08.02 |
Покупки у Великобританії. Читання тексту.
|
1 |
||
30 |
14.02 |
Вибір подарунків близьким. Кишенькові витрати
|
1 |
||
31 |
15.02 |
Покупки. Діалогічне мовлення. |
1 |
||
32 |
21.02 |
Виконання вправ. |
1 |
||
33 |
22.02 |
Урок домашнього читання. |
1 |
||
34 |
28.02 |
Повторення. |
1 |
||
35 |
01.03 |
Підсумковий урок з теми « Шопінг» |
1 |
||
Тематична №2
|
|||||
Тема 7: «Подорож. Види транспорту»
|
|||||
36 |
07.03 |
Подорож у нашому житті. Лексика теми.
|
1 |
||
37 |
14.03 |
Ми подорожуємо. Види транспорту. Діалогічне мовлення
|
1 |
||
38 |
15.03 |
Враження від подорожування. Читання тексту.
|
1 |
||
39 |
21.03 |
Переваги та недоліки подорожей. Написання коротких повідомлень.
|
1 |
||
40 |
22.03 |
Виконання вправ.
|
1 |
||
41 |
04.04 |
Мій улюблений вид транспорту. Минула подорож.
|
1 |
||
42 |
05.04 |
Урок домашнього читання. |
1 |
||
43 44 |
11.04 |
Повтореня. |
1 |
||
45
|
12.04 |
Підсумковий урок з теми «Подорож» |
1 |
||
Тематична № 3 |
|||||
Тема 8: «Подорож по визначних місцях»
|
|||||
46 |
18.04 |
Подорожуємо світом. Визначні місця Лондона |
1 |
||
47 |
19.04 |
Рідна ненька – моя Україна. Київ – столиця України. Розвиток навичок аудіювання |
1 |
||
48 |
03.05 |
Проектна робота. Опис визначних місць України. Present Perfect |
1 |
||
49 |
10.05 |
Мої поради іншомовним туристам. Створення брошури з визначних місць України. |
1 |
||
50 |
16.05 |
Екскурсія по Лондону. Презентація. Ступені порівняння прислівників і прикметників |
1 |
||
51 |
17.05 |
Перегляд фільму: «Велика Британія». Розвиток навичок аудіювання. |
1 |
||
Тематична №4 |
|||||
52 |
23.05 |
Контроль письма. |
1 |
||
53 |
24.05 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
||
54
|
30.05 |
Повтореня вивченого. |
1 |
||
55
|
31.05 |
Підведення підсумків за рік. |
1 |
||
|
|
|
|
||