ІІСЕМЕСТР
3(7)-Б клас ІІ семестр 2021-2022 н.р. (підручник О.Карп’юк)
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання
|
|||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- Дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||
ТЕМА. Спорт. Охорона здоров’я(14 год). |
||||||||||||
28 |
17/01 |
Спорт – це цікаво. Введення і активіз. ЛО теми |
Характеризувати різні види спорту, правильно вживати Go, play, do |
Kinds of sport Descriptions of the sports |
Вживанняp lay/go/do |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Розповідати про улюблений вид спорту |
||
29 |
21/01 |
Олімпійські ігри. Розвиток навичок читання
|
Розповідати загальну інформацію про Олімпійські ігри |
Vocabulary box, p.97 |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити слова Ex. 6 p.97 (п.) |
||
30 |
24/01 |
Ви займаєтесь спортом? Роз .грам .навичок. Роз ділові запитання
|
Утворювати розділові запитання |
ЛО теми |
Tag-questions |
|
|
|
|
Ex.5 p. 100 (п.) |
||
31 |
28/01 |
Приєднуйся до спортклубів. Удоск. грам. нав. Розвиток навичок аудіювання
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
Chimp, competition, freestyle, junior, fabulous |
Tag-questions |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Скласти 7 розділових запитань |
||
32 |
31/01 |
Водне поло.Введення ЛО теми. |
Використовувати нові ЛО у мовленні |
Ex.4 p.102 |
|
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex. 7(b)p. 105 (п.) |
||
33 |
04/02 |
Відомі спортсмени. Розвиток навичок говоріння |
обмінюватись думками про відомих спортсменів, аргументувати свійвибір, точку зору |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Підгот. презентацію про улюблен. спортсмена. |
||
34 |
07/02 |
Спорт – цецікаво. Введення і активіз. ЛО теми |
Характеризувати різні види спорту, правильно вживатиGo, play, do |
Kinds of sport Descriptions of the sports |
Вживання play/go/do |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Розповідати про улюблений вид спорту |
||
35 |
11/02 |
Спорт. Узагальнення теми.
|
Підсумовують знання по темі |
ЛО теми |
Past Simple |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Повторити слова |
||
36 |
14/02 |
Види болю. Введення і активізація ЛО теми. |
Називати види болю, використовувати нові ЛО у мовленні |
Headache, toothache, stomachache, earache, backache |
Present Simple |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex.6 p.110 (у.) |
||
37 |
18/02 |
Медичне обслуговування. Розвиток нав.чит |
Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям |
Vocabulary box, p.113 |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex.6p.114 (п.) Ex.8p.115 (у.) |
||
38 |
21/02 |
Я захворів. Розвиток грам. навичок: Past Perfect
|
Утворювати та вживати Past Perfect Tense |
Before, after, already, just, till/until, by |
Past Perfect |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex.7p.119 (п.) |
||
39 |
25/02 |
Як надати першу допомогу. Вдосконалення навичок говоріння |
Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію, просити про допомогу |
ЛО теми |
Past Perfect |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex.1p.124 (п.) |
||
40 |
28/02 |
Історія про хворого друга. Урок домаш. читання |
Висловлювати свої враження від прочитаного |
Vocabulary box, p.133 |
|
|
|
|
|
Ex.3 p.126 |
||
41 |
04/03 |
Твоє здоров’я - у твоїх руках! Узагальнення теми. |
Підсумовують знання по темі |
Vocabulary box, p.127 |
PastPerfect |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex.9p.130 (п.) |
||
ТЕМА.Кіно і театр(8 год). |
||||||||||||
42 |
11/03 |
Жанри кінофільмів. Введення і активізація ЛО теми. |
називати жанри фільмів, використовувати нові ЛО у мовленні |
Ex.1 p.138 thriller, entertainment, leisure, to entertain |
|
|
|
|
|
Ex.7 p.139 (п.)
|
||
43 |
12/03 |
Улюблені фільми. Розвиток навичок аудіювання |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації про улюблені фільми |
Vocabulary box, p.143 |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.7 p.142 (у.) |
||
44 |
14/03 |
Характеристика фільмів. Розвитокнавичокчитання |
об’єднувати речення за допомогою відносних займенників/Relativepronouns |
Vocabularybox, p.145 |
Relativepronouns |
|
Ѵ |
|
|
Ex.4 p. 145 (п.) |
||
45 |
18/03 |
Ти любиш ходити в кіно? Розвиток грам.навичок. Зворотні займен. |
утворювати та вживати зворотні займенники/ Reflexive pronouns
|
Myself, yourself, himself, herself etc. |
Reflexivepronouns
|
|
Ѵ |
|
|
Cкласти 10 речення зі зворотніми займенниками |
||
46 |
21/03 |
Театр Шекспіра у Лондоні. Розвиток нав. чит та говорін. |
Надавати загальну інформацію про театр Шекспіра |
Vocabularybox, p.149 |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити слова Ex. 6 p. 151 (п.) |
||
47 |
25/03 |
Улюблені фільми молоді. Розвиток монолог. мовлення |
обмінюватись думками
|
|
|
|
Ѵ |
|
|
Ex. 9p,176 (п.) |
||
48 |
04/04 |
Фільм. Рецензія на фільм. Розвиток навичок письма. |
Вміти написати рецензію на фільм |
Learningtip, p.152 |
Tagquestions |
|
|
|
|
Написати рецензію на фільм (p.152) |
||
49 |
08/04 |
Актори приходять в місто. Урок дом.читання. |
висловлюватисвоївраженнявідпрочитаного |
Twins, a thief, a criminal, to scream, a merchant |
|
|
|
|
|
Написатиессе «Мійулюбленийактор»
|
||
ТЕМА. Велика Британія.Україна(16 год). |
||||||||||||
50 |
11/04 |
Організація відпочинку. Введення і активізація ЛО теми. |
Використовуватинові ЛО у мовленні |
Guide book, go sightseeing, look around, get lost, take photos, tour, |
|
|
|
Ѵ |
|
Ex.3 p. 154 (п.) |
||
51 |
15/04 |
Визначні місця Лондону. Розвиток навичок читання |
знати інформацію про Лондон і йоговизначніпам'ятки |
Vocabularybox, p.156 |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити текст про Лондон |
||
52 |
18/04 |
Вітання з Австралії. Розвиток навичок аудіюв. |
надатизагальнуінформацію про Австралію |
wax, height, giant, to take a ride on the wheel |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.5 p.161 (п.) Ex.2 p.163 (п.) |
||
53 |
18/04 |
Відомі мости Лондона. Розвиток нав. читання та гов. |
назвати та надатизагальнуінформацію про відомі мости Лондона |
observation, to afford, to observe, impressive, magnificent |
Review of Past Tenses |
|
Ѵ |
|
|
Ex.4 p.166 (п.) Ex.3 p.167 (п.) |
||
54 |
22/04 |
Лондон – культур. центр. Вдосконалення нав. письма. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Написатилистівку (ex.1 p.171) |
||
55 |
29/04 |
Театр «Глобус». Вдосконалення нав. аудіювання. |
висловлюватисвоївраження, почуття та емоції |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.5 (b) p.175(п.) |
||
56 |
29.04 |
Запрошуємо в Канаду. Вдосконалення навичок читання |
Надати загальну інформацію про Канаду |
Rocky Mountains, theCN Tower, Kitchener Oktoberfest |
Reflexive pronouns |
|
Ѵ |
|
|
Перекласти речення на англ..мову |
||
57 |
06/05 |
Україна: географічне полож та клімат. Вдос.нав.гов. |
Надати загальну інформацію про Україну |
ЛО теми |
Tag-questions |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити текст про Україну |
||
58 |
13.05 |
Великі міста України. Вдоск.нав.ауд. |
обмінюватись думками
|
ЛО теми |
Reflexive pronouns. |
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
|
Створити презентацію по темі |
||
59 |
13/05 |
Подорож визначними місцями України та Великобрит. Контроль аудіювання.
|
оцінювати стан речей, події, факти
|
ЛО теми |
The Past tenses |
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
|
Повторити лексичний матеріал |
||
60 |
16/05 |
Необхідні речі для подорожі. Контроль читання |
Скласти список необхідних речей для подорожі. |
|
|
Повторити грамат. матеріал |
|
|
|
Повторити граматичний матеріал |
||
61 |
20/05 |
У літньому мовному таборі. Контроль письма |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
ЛО теми |
|
Повторити вивчені теми |
Ѵ
|
|
|
|
||
62 |
23/05 |
Ура!Канікули! Планування відпочинку. Подорожування. Контроль говоріння |
висловлюватисвоївраження, почуття та емоції, обмінюватися думками |
ЛО теми |
|
Повторити вивчений матеріал |
||||||
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
|||||||
63 |
27/05 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати проект «Мої веселі літні канікули» |
||
Змістовілінії:
1