Календарно-тематичне планування 7 клас 2 год/тиждень Карпюк

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 7го класу 2 год/тиждень за підручником Оксани Карпюк
Перегляд файлу

ІІСЕМЕСТР

3(7)-Б клас ІІ семестр 2021-2022 н.р. (підручник О.Карп’юк)

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

 

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

Дянська відповідаль-ність

Здоров’я та

безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА. Спорт. Охорона здоров’я(14 год).

28

17/01

Спорт – це цікаво.  Введення і активіз. ЛО теми

Характеризувати різні види спорту, правильно вживати Go, play, do

Kinds of sport Descriptions of the sports

Вживанняp lay/go/do

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Розповідати про улюблений вид спорту

29

21/01

Олімпійські ігри. Розвиток навичок читання

 

Розповідати загальну інформацію про Олімпійські ігри

Vocabulary box, p.97

 

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити слова

Ex. 6 p.97 (п.)

30

24/01

 Ви займаєтесь спортом? Роз .грам .навичок. Роз ділові запитання

 

Утворювати розділові запитання

ЛО теми

Tag-questions

 

 

 

 

 

Ex.5 p. 100 (п.)

31

28/01

Приєднуйся до спортклубів. Удоск. грам. нав. Розвиток навичок аудіювання

 

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

 

Chimp, competition, freestyle, junior, fabulous

Tag-questions

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Скласти 7 розділових запитань

32

31/01

Водне поло.Введення ЛО теми.

Використовувати нові ЛО у мовленні

Ex.4 p.102

 

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Ex. 7(b)p. 105 (п.)

33

04/02

Відомі спортсмени. Розвиток навичок говоріння

обмінюватись думками про відомих спортсменів, аргументувати свійвибір, точку зору

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

 

Підгот. презентацію про улюблен. спортсмена.

34

07/02

Спорт – цецікаво.  Введення і активіз. ЛО теми

Характеризувати різні види спорту, правильно вживатиGo, play, do

Kinds of sport Descriptions of the sports

Вживання play/go/do

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Розповідати про улюблений вид спорту

35

11/02

Спорт. Узагальнення теми.

 

Підсумовують знання по темі

ЛО теми

Past Simple

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Повторити слова

36

14/02

Види болю. Введення і активізація ЛО теми.

Називати види болю, використовувати нові ЛО у мовленні

Headache, toothache, stomachache, earache, backache

Present Simple

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Ex.6 p.110 (у.)

37

18/02

Медичне обслуговування. Розвиток нав.чит

Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям

Vocabulary box, p.113

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

 

Ex.6p.114 (п.)

Ex.8p.115 (у.)

38

21/02

Я захворів. Розвиток грам. навичок: Past Perfect

 

Утворювати та вживати Past Perfect Tense

Before, after, already, just, till/until, by

Past Perfect

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Ex.7p.119 (п.)

39

25/02

Як надати першу допомогу. Вдосконалення навичок говоріння

Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію, просити про допомогу

ЛО теми

Past Perfect

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Ex.1p.124 (п.)

40

28/02

Історія про хворого друга. Урок домаш. читання

Висловлювати свої враження від прочитаного

Vocabulary box, p.133

 

 

 

 

 

 

Ex.3 p.126

41

04/03

Твоє здоров’я - у твоїх руках! Узагальнення  теми.

Підсумовують знання по темі

Vocabulary box, p.127

PastPerfect

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Ex.9p.130 (п.)

ТЕМА.Кіно і театр(8 год).

42

11/03

Жанри кінофільмів. Введення і активізація ЛО теми.

називати жанри фільмів, використовувати нові ЛО у мовленні

Ex.1 p.138 thriller, entertainment, leisure, to entertain

 

 

 

 

 

 

Ex.7 p.139 (п.)

 

43

12/03

Улюблені фільми. Розвиток навичок аудіювання

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації про улюблені фільми

Vocabulary box, p.143

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex.7 p.142 (у.)

44

14/03

Характеристика фільмів. Розвитокнавичокчитання

об’єднувати речення за допомогою  відносних займенників/Relativepronouns

Vocabularybox, p.145

Relativepronouns

 

 

Ѵ

 

 

Ex.4 p. 145 (п.)

45

18/03

Ти любиш ходити в кіно? Розвиток грам.навичок. Зворотні займен.

утворювати та вживати зворотні займенники/ Reflexive pronouns

 

Myself, yourself, himself, herself etc.

Reflexivepronouns

 

 

 

Ѵ

 

 

Cкласти 10 речення зі зворотніми займенниками

46

21/03

Театр Шекспіра у Лондоні. Розвиток нав. чит та говорін.

Надавати загальну інформацію про театр Шекспіра

Vocabularybox, p.149

 

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити слова

Ex. 6 p. 151 (п.)

47

25/03

Улюблені фільми молоді. Розвиток монолог.  мовлення

обмінюватись думками

 

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Ex. 9p,176

(п.)

48

04/04

Фільм. Рецензія на фільм. Розвиток навичок письма.

Вміти написати рецензію на фільм

Learningtip, p.152

Tagquestions

 

 

 

 

Написати рецензію на фільм (p.152)

49

08/04

Актори приходять в місто. Урок дом.читання.

висловлюватисвоївраженнявідпрочитаного

Twins, a thief, a criminal, to scream, a merchant

 

 

 

 

 

Написатиессе «Мійулюбленийактор»

 

ТЕМА. Велика Британія.Україна(16 год).

50

11/04

Організація відпочинку. Введення і активізація ЛО теми.

Використовуватинові ЛО у мовленні

Guide book, go sightseeing, look around, get lost, take photos, tour,

 

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Ex.3 p. 154 (п.)

51

15/04

Визначні місця Лондону. Розвиток навичок читання

знати  інформацію про Лондон і йоговизначніпам'ятки

Vocabularybox, p.156

 

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити текст про Лондон

52

18/04

Вітання з Австралії. Розвиток навичок аудіюв.

надатизагальнуінформацію про Австралію

wax, height, giant, to take a ride on the wheel

 

 

 

Ѵ

 

 

Ex.5 p.161 (п.)

Ex.2 p.163 (п.)

53

18/04

Відомі мости Лондона. Розвиток нав. читання та гов.

назвати та надатизагальнуінформацію про відомі мости Лондона

observation, to afford, to observe, impressive, magnificent

Review of Past Tenses

 

 

Ѵ

 

 

Ex.4 p.166 (п.)

Ex.3 p.167 (п.)

54

22/04

Лондон – культур. центр.  Вдосконалення нав. письма.

розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

 

Написатилистівку (ex.1 p.171)

55

29/04

Театр «Глобус». Вдосконалення нав. аудіювання.

висловлюватисвоївраження, почуття та емоції

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

 

Ex.5 (b) p.175(п.)

56

29.04

Запрошуємо в Канаду.  Вдосконалення навичок читання

Надати загальну інформацію про Канаду

Rocky Mountains, theCN Tower, Kitchener Oktoberfest

Reflexive pronouns

 

 

Ѵ

 

 

Перекласти речення на англ..мову

57

06/05

Україна: географічне полож та клімат. Вдос.нав.гов.

Надати загальну інформацію про Україну

ЛО теми

Tag-questions

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити текст про Україну

58

13.05

Великі міста України. Вдоск.нав.ауд.

обмінюватись думками

 

ЛО теми

Reflexive pronouns.

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Створити презентацію по темі

59

13/05

Подорож визначними місцями України та Великобрит.

Контроль аудіювання.

 

оцінювати стан речей, події, факти

 

ЛО теми

The Past tenses

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Ѵ

 

Повторити лексичний

матеріал

 

60

 

16/05

 

Необхідні речі для подорожі.

Контроль читання

 

Скласти список необхідних речей для подорожі.

 

 

Повторити грамат.

матеріал

 

 

 

Повторити граматичний

матеріал

 

61

 

20/05

 

У літньому мовному таборі.

Контроль письма

 

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

ЛО теми

 

 

Повторити вивчені теми

 

Ѵ

 

 

 

 

 

62

 

23/05

 

Ура!Канікули!

Планування відпочинку.

Подорожування.

Контроль говоріння

 

висловлюватисвоївраження, почуття та емоції, обмінюватися думками

ЛО теми

 

 

Повторити вивчений матеріал

ЛО теми

 

 

 

Ѵ

 

 

63

27/05

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

Підготувати проект  «Мої веселі літні канікули»

 

 

Змістовілінії:

  1. Екологічнабезпека та сталийрозвиток–спрямована на формування в учнівсоціальноїактивності, відповідальності та екологічноїсвідомості, готовностібрати участь у вирішенніпитаньзбереженнядовкілля і розвиткусуспільства, усвідомленняважливостісталогорозвитку для майбутніхпоколінь.

 

  1. Громадянськавідповідальність – сприяєформуваннювідповідального члена громади і суспільства, якийрозумієпринципи і механізмиїхфункціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека–виховуєучня як духовно, емоційно, соціально і фізичноповноцінного члена суспільства, якийздатнийдотримуватися здорового способу життя і створюватибезпечнежиттєвесередовище.

 

  1. Підприємливість та фінансоваграмотність – спрямована на розвитоккращогорозуміння молодим поколіннямукраїнцівпрактичнихаспектівфінансовихпитань (здійсненнязаощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і такеінше).

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тростенюк Валентина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
14 січня 2022
Переглядів
5508
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку