Календарно-тематичне планування 7 клас 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови у 7 класі на 2021-2022 н. р. (3 год на тиждень) Підручник - Карп'юк О.Д. Англійська мова: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2015. ІІ семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови

у 7 класі на 2021-2022 н. р. (3 год на тиждень)

Підручник -  Карп'юк О.Д. Англійська мова: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль:

Видавництво «Астон», 2015.

 ІІ семестр

№ уроку

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат

На кінець уроку учні вміють:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Змістові лінії

Домашнє завдання

Примітки

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Lesson 5. Sports from A to Z

Тема 5. Спорт від А до Я (12 год)

47

12.01

Види спорту.

Називати види спорту, розрізняти відмінність вживання дієслів play, go, do з назвами різних видів спорту

ЛО теми

Play, go, do with sports

 

 

Ex.1,2,3, p. 92-93

 

Громадська відповідальність: визначає власні спортивні уподобання та потреби; наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту; висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями.

Здоров’я і безпека: дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань; обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту.

Ex. 2, p. 94

 

48

13.01

Олімпійські ігри.

Розповідати про олімпійські види спорту

p. 97

Present Simple Tense

Ex. 3, p. 94

 

Ex. 1, p. 93

 

Ex. 4, p. 97

Ex. 5, p. 97

 

49

14.01

Олімпійські ігри.

Розповідати про олімпійські види спорту

p. 97

Present Simple Tense

 

 

 

 

 

 

50

19.01

Ти любиш спорт, чи не так?

Ставати розділові запитання та відповідати на них

ЛО теми

Tag-questions

Ex.1, p. 98

 

Ex. 4, p. 99

Ex. 2,3, p. 99

Ex. 5, p. 100

 

51

20.01

Ти любиш спорт, чи не так?

Ставити розділові питання

ЛО теми

Tag-questions

 

 

 

 

 

 

52

21.01

Спортивний гурток у Річмонді.

Ставити розділові питання, відповідати на них

p. 101

Tag-questions

 

Ex. 1, p. 100

Ex.2, p. 101

Ex. 3, p. 101

 

 

 

53

26.01

Спортивний гурток у Річмонді.

Розповідати про різні види спорту

ЛО теми

Present Tenses

Ex. 5b, p. 102

Ex. 5a, p. 102

Ex. 6, p. 103

Ex. 4, p. 102

Ex. 7, p. 104

 

Ex. 6b, p. 103

 

54

27.01

Формула 1.

Розповідати про улюблені види спорту

ЛО теми

Present Tenses

Ex. 2, p. 105

 

Ex. 1, p. 105

Ex. 3, p. 106

 

 

 

55

28.01

Написання електронних листів.

Писати неофіційного електронного листа на задану тему

ЛО теми

Tenses

Ex. 1b, p. 107

 

Ex. 1a, p. 107

Ex. 2, p. 107

Написати електронного листа про свій улюблений вид спорту

 

56

02.02

Повторення вивченого матеріалу

Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 8, p. 128

 

 

Ex. 12, p. 131

 

 

 

57

03.02

Домашнє читання

Читати з метою виділення загальної та детальної інформації

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 1, p. 132

 

Ex. 2,3, p. 133

 

 

Ex. 4, p. 133

 

58

04.02

Узагальнення вивченого матеріалу.

Підсумковий урок з теми «Sport from A to Z»

 

Lesson 6. Doctor! Doctor!

Тема 6. Лікарю! Лікарю! (12 год)

59

09.02

Лікарю, лікарю!

Називати види болю та травми, які може мати людина

Cold, earache, toothache, broken leg, headache, tummy ache

Present Simple дієслова have got

Ex.2, p. 108

Ex. 1, p. 108

Ex. 4, p. 110

Ex. 3, p. 109

Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

Громадська відповідальність: дає поради щодо правил поведінки під час епідемії та розповсюдження різних захворювань.

Здоров’я і безпека: обговорює шляхи профілактики захворювань.

Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює купівлю лікарських засобів.

Ex. 5, p. 110

 

60

10.02

Медичний огляд.

Називати види болю та травми, які може мати людина

Rash, toothache, sore throat, dizzy, earache, headache, stomachache, bruise, flu, cut, cough, fever

Tenses

Ex. 6, p. 110

 

 

 

 

 

61

11.02

Медичний огляд.

Розповідати про медичні заклади, відвідування різних лікарів

An accident, a disease, a dentist office, a pill, a surgeon, a treatment, private, regular, to make an appointment

Present Simple Tense

Ex. 2, p. 112

Ex. 3, p. 113

 

Ex. 1, p. 111

Ex. 4, p. 113

Ex. 5, p. 114

Ex. 6, p. 114

 

62.

16.02

Лікування

Розповідати про види захворювань, давати поради щодо їхнього лікування

ЛО теми

Modal verbs

 

 

 

 

 

 

63

17.02

Лікування

Розповідати про види захворювань, давати поради щодо їхнього лікування

ЛО теми

Modal verbs

 

 

 

Ex. 8, p. 115

 

 

64

18.02

Я погано почуваюся

Розповідати про дії, які відбувалися в минулому, використовуючи Past Perfect Tense

ЛО теми

Past Perfect Tense

Text “John’s day”

Ex. 1, p. 115

 

Ex. 2, p. 117

 

Ex.3, p. 117

 

65

23.02

Я погано почуваюся

Розповідати про дії, які відбувалися в минулому, використовуючи Past Perfect Tense

ЛО теми

Past Perfect Tense

 

 

Ex. 5,6, p. 118

Ex.4, p. 118

Ex. 7, p. 119

 

66

24.02

Граматичний практикум

Використовувати граматичні структури із Past Perfect Tense

ЛО теми

Past Perfect Tense

 

 

 

 

 

 

67

25.02

Поради для тих, хто хворіє

Розповідати про різні види захворювань та давати поради щодо їхнього лікування

ЛО теми

Modal verbs

Ex. 5, p. 120

Ex. 1,2, p. 119

Ex. 3,4, p. 120

 

Make a list of advises

 

68

02.03

Я застудився.

Розповідати про різновиди лікарських засобів

ЛО теми

Past Perfect Tense

 

 

Ex. 1, 2, p. 121

Ex.4,5, p. 122

Ex. 3, p. 122

Ex. 1, p. 124

 

69

03.03

Повторення вивченого матеріал

Використовувати вивчений граматичний та лексичний матеріал

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 2, p. 125

Ex. 4, p. 126

 

Ex. 1, p. 125

Ex. 3, p. 126

Ex.9, p. 130

Ex. 5, p. 127

 

70

04.03

Узагальнення вивченого матеріалу.

Підсумковий урок з теми «Doctor! Doctor!»

 

Lesson 7. Entertain yourself!

Тема 7. Розваж себе! (13 год)

71

09.03

Розважайся!

Називати жанри фільмів

A comedy, a science fiction film, a cartoon, a horror film, a musical, an action film, a thriller

Tenses

Ex. 2, p. 139

 

Ex. 1, p. 138

Ex. 3,4, p. 139

Ex. 5,6, p. 139

Екологічна безпека та сталий розвиток: дискутує довкола питань екології через перегляд фільмів та вистав екологічного спрямування

Громадська відповідальність: пояснює правила поведінки у закладах культури.

Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

Ex. 7, p. 139

 

72

10.03

Кіножанри

Називати жанри фільмів, описувати свої улюблені фільми

A character, a plot, a title, catchy, confusing, convincing, fascinating, spectacular

Comparisons

 

Ex. 3,4, p. 141

Ex.1,2, p. 140

Ex. 6, p. 142

 

Ex. 7, p. 142

 

73

11.03

Найвідоміші фільми.

Називати жанри фільмів, описувати свої улюблені фільми

ЛО теми

Tenses

 

 

 

 

 

 

74

16.03

Найвідоміші фільми.

Розповідати про сюжет відомих кінофільмів

An adventure, a documentary, an evil, a power, a romance, a teenager, enjoyable

Reflexive pronouns

Ex.1, p. 142

 

Ex. 2,3, p. 144

Ex. 4, p. 145

Ex. 4b, p. 145

 

75

17.03

Мої улюблені фільми.

Розповідати про улюблені фільми

ЛО теми

Reflexive pronouns

 

 

Ex. 1, p. 146

Ex. 2, p. 147

Ex. 3, p. 147

 

76

18.03

Мої враження від перегляду кінофільмів

Висловлювати свою думку щодо переглянутих кінофільмів

ЛО теми

ГМ теми

 

 

 

 

 

 

77

23.03

Шедеври кінематографу

Розповідати про похід до кінотеатру

An action, an audience, a cast, a performance, a play, a scenery, a stage, to act, to perform, to stage

ГМ теми

 

Ex. 1, p. 148

Ex. 1b, p. 149

Ex. 3, p. 149

Ex. 2, p. 149

 

 

78

24.03

Глобус – всесвітньо відомий театр.

Висловлювати свою думку щодо переглянутих фільмів та п’єс

ЛО теми

ГМ теми

Ex.4, p. 150

 

 

Ex. 5,6, p. 151

 

 

 

79

25.03

Написання відгуку на фільм

Писати відгук на переглянутий фільм

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 1, p. 154

 

 

Ex. 1b, p. 152

Write a film review

 

80

06.04

Граматичний практикум

Застосовувати вивчений граматичний матеріал

ЛО теми

Reflexive pronouns

 

 

 

Ex. 18,19,  p. 81

Повторити лексичний та граматичний матеріал

 

81

07.04

Домашнє читання

Читати тематичний текст з метою виділення загальної та детальної інформації

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 1, p. 179

Ex. 2, p. 180

Ex. 3,4,5, p. 181-182

 

 

Ex. 6, p. 182

 

82

08.04

Повторення вивченого з теми

Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал

ЛО теми

ГМ теми

Ex. 5, p. 174

 

Ex. 6, p. 175

Ex. 7, p. 175

Ex. 9, p. 176

 

83

13.04

Узагальнення вивченого матеріалу.

Підсумковий урок з теми «Entertain yourself»

 

Lesson 8 Places of interest

Тема 8. Визначні місця (12 год)

84

14.04

Визначні місця.

Розповідати про подорожування, використовуючи нову лексику

Guide book, be typical, go sightseeing, art gallery, visit museums, look around, go on a guided tour, get lost, take photos

Tenses

Ex. 1, p. 153

 

Ex. 2, 4, p. 154

Ex. 3, p. 154

 

Екологічна безпека та сталий розвиток: описує види еко-туризму;складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні.

Громадська відповідальність: робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва, Лондона; порівнює Київ з іншими європейськими столицями; складає перелік правил поведінки під час екскурсії; демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі; розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

Здоров’я і безпека: пояснює правила безпеки пересування під час екскурсій в інших країнах.

Підприємливість та фінансова грамотність: визначає орієнтовну вартість перебування під час планування подорожей.

 

 

85

15.04

Собор Святого Павла.

Розповідати про визначні місця Великобританії

An architect, a dome, heating, a skyscraper, to collapse, to destroy, to save, to whisper, huge, medieval

Tenses

Ex.1, p. 155

 

Ex.2, p. 157

 

 

 

 

86

20.04

Визначні місця України

Розповідати про визначні місця України

ЛО теми

Tenses

Ex. 3, p. 158

 

Ex. 5,6, p. 161

Ex. 4, p. 161

 

 

87

21.04

Визначні місця Австралії.

Розповідати про подорожування

ЛО теми

Tenses

 

Ex.1,2, p. 162

Ex.3, p. 163

Ex.4, p. 164

Ex. 3, p. 163

 

 

 

88

22.04

Що ти робив учора?

Розповідати про минулі події, використовуючи різні граматичні часи дієслів

ЛО теми

Past Simple/ Past Continuous/ Past Perfect

 

 

Ex. 2, 3, p. 165-166

Ex.1, p. 165

Ex. 4, p. 166

 

89

27.04

Граматичний практикум

Розповідати про минулі події, використовуючи різні граматичні часи дієслів

ЛО теми

Past Simple/ Past Continuous/ Past Perfect

 

 

 

Grammar exercises

 

 

90

28.04

Найвідоміші мости світу.

Розповідати про визначні місця світу

An observation, to afford, to observe, fashionable, impressive, magnificient

Tenses

Ex. 1, p. 168

 

Ex. 1,2, 3, p. 167

 

Ex. 6, p. 169

 

91

29.04

Визначні місця Нью-Йорку

Розповідати про визначні місця США

ЛО теми

Tenses

Ex. 7, p. 169

Text “New York”

Ex. 8, p. 171

 

 

 

92

04.05

Лондонське око та Шекспірівський театр

Розповідати про визначні місця Великої Британії

ЛО теми

Tenses

Ex. 1, p. 171

 

 

Ex. 2, p. 171

 

 

93

05.05

Незвідані місця України, Великобританії

Розповідати про визначні місця світу

ЛО теми

Tenses

 

Ex.2,3, p. 172

 

 

Ex. 1, p. 172

 

94

06.05

Повторення вивченого матеріалу

Використовувати вивчений лексичний та граматичний матеріал

ЛО теми

ГМ теми

 

 

Ex. 4, p. 173

 

 

 

 

95

11.05

Узагальнення вивченого матеріалу.

Підсумковий урок з теми “Places of interest”

 

96

12.05

Узагальнення вивченого матеріалу. Граматика. Теперішні часи. Розділові запитання

 

97

13.05

Узагальнення вивченого матеріалу. Граматика. Модальні дієслова. Past Perfect Tense

 

98

18.05

Узагальнення вивченого матеріалу. Граматика. Зворотні займенники.

 

99

19.05

Повторення тем «Спорт від А до Я» та «Лікарю! Лікарю!»

 

100

20.05

Повторення тем «Розваж себе!» та «Визначні місця»

 

101

25.05

Контроль читання

 

102

26.05

Контроль аудіювання

 

103

27.05

Контроль письма

 

104

01.06

Контроль говоріння

 

105

02.06

Аналіз контрольних робіт.

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу у ІІ семестрі.

 

106

03.06

Повторення вивченого матеріалу

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за рік.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Лобач Віталіна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гальченко Юлія Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Савчук Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
6 січня 2022
Переглядів
5895
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку