7 клас
Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 7 клас. – Х.: Ранок, 2014
Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5– 7 класи. - Видавничий дім «Освіта», 2013 р.», 2 години на тиждень
І семестр
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Мета |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Фонетичний матеріали |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||
Meine Familie und ich (Моя сім’я та я) |
|||||||||||||
1. |
|
Wo warst du im Sommer? |
Навчати розповідати про канікули й називати місце проведення відпочинку, повідомляти про плани на на- ступне літо щодо цілі подорожі, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр. 1, 2 (с. 4) |
Прийменники місця Впр. 2, 4a (с. 4) |
Впр. 3 (с. 4) |
|
Впр. 1, 2 (с. 3) |
Впр. 3 (с. 4), 6 (с. 5) |
Впр. 2, |
Впр.3 (с.3) |
|
|
2. |
|
Ferien mit den Eltern |
Навчати розповідати про відпочинок з батьками, писати лист про останню родинну подорож, формувати навички аудіювання, читання, письма й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 6) |
Прийменники з давальним відмінком. Впр. 1, 2 (с. 6), 3 (с. 7), 4b, 5 (с. 8) |
Erleben (erlebte, hat erlebt), der Flug -¨-e, zusammen, aus, bei, mit, nach, von, zu. |
Впр. 2 (с. 6), 4a (с. 7), 5, 6 (с. 8) |
|
Впр. 2 (с. 6) |
|
Впр. 7 (с. 8) |
|
|
3. |
|
Eine große Familie |
Навчати розповідати про родину людини, використовуючи подану інформацію, писати про свою родину, формувати навички читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 9) |
|
Bestehen (bestand, hat bestanden), der Ehemann -¨-er, der Schwiegervater -¨-, die Schwiegermutter -¨-, die Schwiegereltern (Pl.). Впр. 1 (с. 9) |
Впр. 3b (с. 10), 4 (с. 12) |
|
Впр. 2 (с. 9), 3 (с. 10) |
|
Впр. 5 (с. 12) |
|
|
4. |
|
Pflichten in der Familie |
Навчати розповідати про допомогу вдома, писати коротке повідомлення про свою допомогу батькам, формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 13) |
Неозначений займенник «man» (повто- рення). Впр. 3 (с. 14) |
Die Wäsche, waschen (wusch, hat gewaschen), bügeln (bügelte, hat gebügelt), wegbringen (brachte weg, hat weggebracht), der Müll, das Geschirr spülen (spülte, hat gespült), Staub saugen (saugte Staub, hat Staub gesaugt), die Wohnung aufräumen (räumte auf, hat aufgeräumt). Впр. 1 (с. 13), 3 (с. 14) |
|
|
Впр. 2 (с. 13), 4 (с. 14) |
|
Впр. 5 (с. 14) |
|
|
5. |
|
Ich helfe gern zu Hause |
Навчати розповідати про свою допомогу вдома, проводити серед однокласників опитування за темою, формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 15) |
|
Der Fußboden -¨-, gießen (goss, hat gegossen), fegen (fegte, hat gefegt), wischen (wischte, hat gewischt), Gassi gehen. Впр. 1, 2 (с. 15) |
Впр. 4 (с. 16) |
|
Впр. 5 (с. 16) |
|
Впр. 6 (с. 16) |
|
|
6. |
|
Familien-traditionen |
Навчати розповідати про сімейні традиції, описувати традиції у власній родині, називати дії в майбутньому, вживаючи майбутній час Futur I, формувати навички читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення |
|
Майбутній час Futur I. Впр. 5, 6 |
Gemeinsam, das Ritual -e, die Erinnerung -en, die Gewohnheit -en, der Nachkomme -n. Впр. 1, 2a (с. 17) |
Впр. 3 (с. 18), 5a (с. 19) |
|
Впр. 1, 2 (с. 17), 4 (с. 18) |
|
Впр. 6 (с. 19) |
|
|
7. |
|
Familienfeste |
Навчати розповідати про родинні свята й подарунки до цих свят, знайомити з традиціями святкування в німецьких родинах, формувати навички читання, письма, моноло- гічного й діалогічного мовлення |
Впр. 1a (с. 20) |
Майбутній час Futur I. Впр. 4 (с. 22) |
Die Bescherung -en, das Osternest -er, das Lachen, fröhlich, ausblasen (blies aus, hat ausgeblasen), sich unterhalten (unterhielt sich, hat sich unterhalten). Впр. 1b (с. 20) |
Впр. 2b (с. 21) |
|
Впр. 2a (с. 20), 3, 4 (с. 22) |
|
Впр. 5 (с. 22) |
|
|
8. |
|
Wiederholung |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
|
Проектна робота «Bastelstunde: Familienfeste» (с. 189) |
|
|
Впр. 1, 3 (с. 23), 4 (с. 24) |
Впр. 1, 2 (с. 23) Тестова робота №1 |
Заповнити таблицю само- оцінювання (c. 25) |
|
|
Schulleben (Шкільне життя) |
|||||||||||||
9. |
|
In unserer Schule |
Навчати називати при- міщення у школі й роз- повідати, які заняття в них відбуваються, готувати презентацію своєї школи, формувати навички читання, ауді- ювання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 26) |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 26) |
Der Musikraum -¨-e, der Werkraum -¨-e, der Kunstraum -¨-e, die Naturwissenschaften (Pl.), der Parkplatz -¨-e, der Sportverein -e. Впр. 2 (с. 26) |
|
Впр. 5b, 6 (с. 27) |
Впр. 3 (с. 26), 5a (с. 27) |
|
Впр. 7 (с. 27) |
|
|
10. |
|
Ein Schultag |
Навчати називати час, описувати свій шкільний день і шкільний день іншої людини, формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 28) |
Кількісні числівники |
Der Schultag -e, verlassen (verließ, hat verlassen), arbeiten an (Dat.). Впр. 2 (с. 28) |
|
Впр. 1, 3 (с. 28) |
Впр. 2 (с. 28), 4 (с. 29) |
|
Впр. 5 (с. 30) |
|
|
11. |
|
Nach der Schule |
Навчати розповідати про позашкільний час, розуміти інформацію в нотатнику й писати власний розклад на тиждень, формувати навички читання, ауді- ювання, письма й монологічного мовлення |
|
Модальні дієслова (повторення). Впр. 4 (с. 32) |
Der Kurs -e, der Computerkurs -e, die AG -s, erlernen (erlernte, hat erlernt). Впр. 2 (с. 31) |
Впр. 3 (с. 32) |
Впр. 1 (с. 31) |
Впр. 1, 2 (с. 31), 4 (с. 32) |
|
Впр. 5 (с. 32) |
|
|
12. |
|
Schulveran-staltungen |
Навчати розповідати про позашкільні заходи, писати повідомлення про мандрівки з класом, формувати навички читання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 33) |
Вживання неозначеної форми дієслів із часткою «zu» й без неї. Впр. 4b (с. 34), 5, 6 (с. 35) |
Die Studienfahrt -en, der Wandertag -e, die Einzelheit -en, beschließen (beschloss, hat beschlossen), stattfinden (fand statt, hat stattgefunden), vorschlagen (schlug vor, hat vorgeschlagen). Впр. 2a (с. 33) |
Впр. 4b (с. 34) |
|
Впр. 3, 4a (с. 34) |
Впр. 2b (с. 33) |
Впр. 6 (с. 35) |
|
|
13. |
|
Unsere Wettbewerbe und Schulfeste |
Навчати розповідати про шкільні змагання, свята, турніри тощо, робити плакат про якийсь позашкільний захід, формувати навички аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 36) |
|
Die Show -s, die Jury-s, die Tombola -s, der Interessent -en. Впр. 1, 2 (с. 36) |
|
Впр. 3 (с. 37) |
Впр. 2 (с. 36), 3, 4 (с. 37) |
|
Впр. 5 (с. 37) |
|
|
14. |
|
Arbeitsge-meinschaften |
Навчати розповідати про шкільні гуртки, складати програми гуртків для своєї школи, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 38) |
Вживання неозначеної форми дієслів із часткою «zu» й без неї. Впр. 2 (с. 38) |
Die Arbeitsgemeinschaft -en (die AG -s), das Trampolin -e, dichten (dichtete, hat gedichtet), schützen (schützte, hat geschützt), sich beschäftigen (beschäftigte sich, hat sich beschäftigt) mit (Dat.). Впр. 2 (с. 38) |
Впр. 4 (с. 39), 5(с. 40) |
|
Впр. 2 (с. 38), 3 (с. 39) |
|
Впр. 6 (с. 40) |
|
|
15. |
|
Ausflüge und Klassenfahr-ten |
Навчати розповідати про класні подорожі, розуміти інформацію в оголошеннях про класні подорожі й писати такі оголошення, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр. 2 (с. 41) |
Минулий час Präteritum. Впр. 4, 5 (с. 42); РЗ, впр. 1 (с. 23) |
Der Rundgang -¨-e, die Radwanderung -en, der Kai -s, die Schiffsreise -n, die Seilbahn -en |
Впр. 6 (с. 42) |
Впр. 3a, 3b (с. 41) |
Впр. 1 (с. 41), 5, 6 (с. 42) |
|
Впр. 7 (с. 43) |
|
|
16. |
|
Wiederholung |
Навчати працюва- ти над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
|
Проектна робота «Fotocollage: Unsere AGs» (с. 189) |
|
|
|
Тестова робота № 2 |
Заповнити таблицю само- оцінювання (c. 46) |
|
|
Theater und Kino (Театр та кіно) |
|||||||||||||
17. |
|
Im Theater |
Називати приміщення й різні об’єкти в театрі, розповідати про їхнє призначення, описувати якийсь театр своєї місцевості, формувати навички читання, ауді- ювання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 47) |
|
Das Theaterstück -e, die Aufführung -en, die Probe -n, der Zuschauer -, der Zuschauerraum -¨-e, der Erfrischungsraum -¨-e, das Foyer -s, die Bühne -n, die Kulisse -n, der Vorhang -¨-e. Впр. 2 (с. 47), 3 (с. 48) |
Впр. 4b (с. 48), 5 (с. 49) |
|
Впр. 2 (с. 47), 3, 4a (с. 48) |
|
Впр. 6 (с. 49) |
|
|
18. |
|
Ein Theaterbesuch |
Навчати розповідати про відвідування театру, повідомляти, де знаходяться місця у театрі, формувати навички читання, аудію- вання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 50) |
|
Das Parkett, die Loge -n, der Rang -¨-e, das Bühnenbild -er, besorgen (besorgte, hat besorgt), Beifall klatschen (klatschte, hat geklatscht). Впр. 1, 2 (с. 50) |
Впр. 4 (с. 52) |
Впр. 3a (с. 51) |
Впр. 3a, 3b (с. 51) |
|
Впр. 5 (с. 52) |
|
|
19. |
|
Spielplan |
Навчати розповідати про репертуар театру, повідомляти дату й час вистави в театрі, формувати навички читання, ауді- ювання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 53) |
|
die Komödie -n, die Tragödie -n, die Oper -n, das Ballett -e, das Musical -s, die Erstaufführung -en, auffuhren (führte auf, hat aufgeführt) Впр. 2 (с. 53) |
Впр. 4 (с. 54) |
|
Впр. 3 (с. 53), 5 (С.54) |
|
Впр.6 (с.54) |
|
|
20. |
|
Berühmte Theater Ber-lins |
Навчати розповідати про театри Берліна, їхній репертуар, повідомляти про дату їхнього заснування та першу прем’єру, формувати навички читання, аудіювання, письма й моно-логічного мовлення |
Впр. 1 (с. 55) |
Präpositionen mit Dativ ab, mit, seit, von Впр. 5 (с. 57)
|
die Operette -n, die Staatsoper -n, der Dramatiker -, bedeutend, überwiegend, sich spezialisieren (spezialisierte sich, hat sich spezialisiert) auf (Akk.) |
Впр. 2 (с. 55), впр. 3 (с. 55 – 56)
|
|
Впр. 4 (с. 56 – 57)
|
Впр. 6 (с. 57)
|
Впр. 7 (с. 57)
|
|
|
21. |
|
Wir gehen gern ins Kino |
Навчати розповідати про відвідування кінотеатру, повідомляти про фільми, яким надаєш перевагу, формувати навички читання, аудіювання, монологічного й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 58) |
|
vorziehen (zog vor, hat vorgezogen), sich bekannt machen mit (Dat.), das Popcorn |
Впр.3 а (с.58 – 59) |
Впр.4 а (с.59) |
Впр. 2 (с. 58), впр.3 b (с.59), впр.4 b (с.60), |
|
Впр.5 (с. 60)
|
|
|
22. |
|
Was läuft im Kino? Mein Lieblingsfilm |
Навчати називати й розрізняти жанри кіномистецтва, розуміти інформацію на кіноафіші, робити пропозицію щодо перегляду якогось фільму, приймати чи відхиляти таку пропозицію, формувати навички читання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1 (с.61) |
Складносу-рядні речення зі сполучником „denn“ |
der Actionfilm, der Liebesfilm, der Fantasyfilm, die Handlung, die Hauptfigur, es geht um (Akk) Befragen (befragte, hat befragt) nach Dat |
Впр.3 (с.61), 4 (с.62) |
|
Впр.4 (с.62), 1, 2 (с.64), 3 (с.65) |
Впр.5 (с.63), 4, 5 (с.65)
|
Впр.5 (с.63)
|
|
|
23. |
|
Wiederholung |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
|
Впр.2а (с.66) |
|
|
Впр.1 (с.66), 4,5 (с.67) |
Впр.1, 2b (с.66), 3 (с.67) Тестова робота № 3 |
Заповнити таблицю само- оцінювання (c. 68) |
|
|
Ernährung (Харчування) |
|||||||||||||
24. |
|
Was isst du jeden Tag? |
Навчати розповідати про основні прийоми їжі протягом дня, писати лист про традиції харчування в своїй родині, формувати навички аудіювання, письма й монологічного мовлення |
Впр.1 (с.69) |
Словотвір: складні слова. Впр.1 (с.69) |
Die Konfitüre, die Beilage, die Gaststätte Впр.1, 2 (с.69), 6 (с.70) |
|
Впр.3 (с.69) |
Впр.4 (с.69), 6 (с.70) |
Впр.5 (с.70) |
Впр.7 (с.70) |
|
|
25. |
|
Einkaufen und Kochen.
|
Навчати називати інгредієнти, необхідні для приготування страв, складати список продуктів, що необхідно купити, вести розмову з продавцем у магазині, формувати навички аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення |
Впр.1 (с.71) |
Неозначені займенники „etwas“ i „nichts“. Впр.3, 4 (с.72). Вживання артикля перед імен-никами, що позначають речовини або продукти |
Die Himbeere, verdorben sein, riechen (roch, gerochen), haltbar sein bis (Akk) Впр. 1 (c.71) |
|
Впр.3 (с.72) |
Впр.2 (с.71), 3, 5 (с.72) |
Впр.6 (с.72) |
Впр.6 (с.72) |
|
|
26 |
|
Wir kochen das Mittag-essen |
Навчати називати посуд і описувати процес приготування їжі, складати меню страв, формувати навички письма й монологічного мовлення |
Впр.1 (с.73) |
Вживання артикля перед імен-никами, що позначають речовини або продукти |
Der Kochtopf, die Pfanne, die Schüssel, der Löffel, das Messer, der Backofen, umrühren, Teig kneten Впр.2 (с.73), 3 (с.74) |
|
|
Впр.4 (с.74) |
Впр.5,6 (с.74) |
Впр.6 (с.74) |
|
|
27 |
|
In der Küche. Контроль аудіювання |
Навчати називати кухонні прилади й описувати їхні функції, розповідати про кухонні прилади у себе вдома, формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1 (с.75) |
Підрядне речення часу зі сполучни-ком „wenn“. Впр.3 (с.76), 4 (с.77) |
Der Fleischwolf, die Küchenmaschine, der Mixer, die Kaffeemaschine, die Mikrowelle, die Saftpresse, aufwärmen, zerkleinern Впр.2 (с.75) |
Впр.3 (с.76) |
|
Впр.5 (с.77) |
Впр.6 (с.77) |
Впр.6(с.77) |
|
|
28 |
|
Ukrainische Küche ist lecker. Mein Lieblings-gericht Контроль говоріння |
Навчати називати українські страви й розповідати, з чого їх готують, писати повідомлення про свої улюблені українські страви, формувати навички читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення |
|
Вживання артикля перед імен-никами, що позначають речовини або продукти.
Модальне дієслово „müssen“: man muss. Впр. 2b (с.81) |
Das Klößchen, das Hühnerkotelett nach Kyjiwer Art, das Tomatenmark, der Esslöffel, die Raspel, reiben, würzen Впр.1 (с.78) Das Fett, hacken, beiseite Впр.2a (с.81) |
Впр.3 (с.79) Впр.3b, 4 (с.82) |
|
Впр.1 (с.78), 2 (c.79), 4, 5 (c.80) Впр.1, 3a (с.81) |
Впр.4, 6 (с.80) Впр.2b (с.81), 5 (c.82) |
Впр.6 (с.80) Впр.4, 5 (с.82) |
|
|
29 |
|
Wir decken den Tisch. Контроль письма |
Навчати називати посуд і предмети сервіровки столу, розповідати про сервірування столу залежно від ситуації, формувати навички читання, письма й монологічного мовлення |
Впр.1 (с.83) |
Словотвір: складні слова Впр.1 (с.83) |
Die Tischdecke, die Serviette, die Gabel, der Teelöffel, die Untertasse, die Teekanne, der Brotteller, die Zuckerdose, der Salzsteuer Впр.1, 2 (с.83) |
Впр.3 (с.84) |
|
Впр.4 (с.84) |
Впр.5 (с.84) |
Впр.2 (с.83) Впр.5 (с.84) |
|
|
30 |
|
Was gehört zum guten Ton? Контроль читання |
Навчати розповідати про правила поведінки за столом і давати поради щодо цього, формувати навички читання, письма й монологічного мовлення |
Впр.1а (с.85) |
|
Kauen (kaute, hat gekaut), sich benehmen (benahm sich, sich benommen), zappeln (zappelte, hat gezappelt) Впр.2 (с.85) |
Впр.3, 4 (с.86), 5 (с.87) |
|
Впр.2 (с.85) |
Впр.6 (с.87) |
Впр.6 (с.87) |
|
|
31 |
|
Wiederholung |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
|
|
|
|
Впр.1,3 (с.88), 4 (с.89), 5 (с.90) |
Впр.1,2 (с.88) Тестова робота № 4 |
Заповнити таблицю само- оцінювання (c. 92) |
|
|
7 клас
Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 7 клас. – Х.: Ранок, 2014
Складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5– 7 класи. - Видавничий дім «Освіта», 2013р.», 2 години на тиждень
ІІ семестр
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Мета |
Вправи на розвиток лінгвістичних компетенцій |
Вправи на розвиток мовленнєвих компетенцій |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||
Фонетичний матеріали |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||||||
Gesundheit (Здоров’я) |
|||||||||||||||
32 |
|
Krankenhäuser |
Навчати розповідати й писати лист про медичні заклади міста, формувати навички читання, аудіювання й письма |
Впр. 1 (с. 93) |
Множина іменників (повторення) |
das Krankenhaus, der Krankenwagen, die Klinik, der Patient, der Notarzt Впр.2, 3 (с.93) |
Впр.4, 5 (с.94) |
Впр. 3 (с. 93) |
|
РЗ, впр.3 (с.50) |
Впр.6 (с.94) |
|
|||
33 |
|
Was tut weh? |
Навчати називати частини тіла людини, повідомляти, що болить у людини і які наслідки має такий стан здоров’я, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 95) |
Множина іменників (повторення). Впр.1 (с.95) |
der Schmerz, weh tun, die Ausrede Впр.1 – 3 (с.95) |
|
Впр. 4 (с. 96) |
Впр. 5 (с. 96) |
РЗ, впр.3 (с.51) |
Впр. 6 (с. 96) |
|
|||
34 |
|
Ärzte |
Навчати розповідати, яких лікарів відвідують хворі люди, називаючи причину візиту до лікаря, формувати навички аудіювання, читання, письма й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 97) |
Підрядне речення причини Впр. 3, 4 (с.98), 5, 7 (с.99) |
der Chirurg, der Internist, der Augenarzt, der Hals-Nasen-Ohren-Arzt (der HNO-Arzt), der Kinderarzt, der Zahnarzt, der Hausarzt Впр. 3 (с.98) |
|
Впр.2 (с.97) |
РЗ, впр.3 (с.52) |
Впр. 5 (с. 99) РЗ, впр.4 (с.52) |
Впр. 7 (с. 99) |
|
|||
35 |
|
Beim Arzt |
Навчати вести бесіду з лікарем, описуючи свій стан здоров’я, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 100) |
|
das Fieber, messen, die Erkältung, der Schnupfen, der Husten, niesen, untersuchen, verschreiben, gurgeln Впр.2 (с.100), 3 (с.101) |
|
Впр.4а, (с.101) |
Впр.4а, b (с.101) |
РЗ, впр.3 (с.53) |
Впр.5 (с.102) |
|
|||
36 |
|
Was empfiehlt der Arzt? |
Навчати розповідати про рекомендації лікаря хворим, формувати навички аудіювання, читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення |
Впр. 1 (с. 103) |
Вживання неозначеної форми дієслів з часткою „zu“ і без неї. Впр.2 (с.103), 5, 7 (с.105) |
empfehlen, versprechen, die Untersuchung, das Übergewicht, Gute Besserung! РЗ, впр.1 (с.54) |
|
|
Впр. 3 (с. 103), 4 (с.104), 5 (с.105) |
РЗ, впр.3 (с.54) |
Впр. 7 (с. 105), |
|
|||
37 |
|
Gesund leben |
Навчати розповідати про здоровий спосіб життя, писати повідомлення про себе для інтернет-форуму, формувати навички читання, письма й монологічного мовлення |
Впр. 1 (с. 106) |
Вживання неозначеної форми дієслів з часткою „zu“ і без неї. Впр.4 (с.107), |
nützlich, schädlich, das Surfing, das Jogging Впр. 3 (с. 107) |
Впр. 2 (с. 106), 6 (с.108) |
|
Впр.4 (с.107) |
РЗ, впр.4 (с.55) |
Впр. 7 (с. 108) |
|
|||
38 |
|
Wiederholung |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
РЗ, впр.3 (с.56) |
РЗ, впр.1, 2 (с.56) |
|
РЗ, впр.2 (с.56) |
Впр.1,3 (с.109), 4 (с.110) |
Впр.1, 2 (с.109) Тестова робота № 5 |
Заповнити таблицю само- оцінювання (c. 111) |
|
|||
Sport (Спорт) |
|||||||||||||||
39 |
|
Sportarten |
Навчати розповідати про різні види спорту й місця, де ними можна займатися, писати повідомлення про вподобання у спорті, формувати навички аудіювання, письма й монологічного мовлення |
Впр.2 (с.112) |
|
das Skaten, das Reiten, der Kampfsport, draußen Впр.1, 3 (с.112), 4 (с.113) |
|
Впр.3 (с.112), 5 (с.113) |
Впр.4, 6 (с.113) |
|
РЗ, впр.4 (с.58) |
|
|||
40 |
|
Beliebte Sportarten |
Навчати коментувати статистику щодо улюблених видів спорту, проводити серед однокласників опитування щодо їхніх улюблених видів спорту, формувати навички аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр.1 (с.114) |
Ступені порівняння прислівника „gern“ (повторення) |
das Erlebnis, auf dem Platz, an der Stelle |
Впр. 3 a, (с.114), 3b, 4a (с.115) |
|
Впр. 2 (с.114), 4b, 6 (с.115) |
РЗ, впр.3 (с.59) |
Впр.7 (с.115) |
|
|||
41 |
|
Wintersport |
Навчати розповідати про зимові види спорту й називати необхідне обладнання для занять спортом узимку, формувати навички читання, письма й монологічного мовлення |
Впр.1 (с.116) |
Неозначений займенник „man“ (повторення) Впр.4 (с.117) |
der Langlauf, das Skispringen, die Sprungschanze, der Ski, der Bobschlitten, hinabfahren (fuhr hinab, hinabgefahren) Впр.2, 3 (с.116), 4 (с.117) |
Впр.5(с.117) |
|
Впр.4 (с.117) |
РЗ, впр.4 (с.60) |
Впр.6 (с.117) |
|
|||
42 |
|
Sommersport |
Навчати розповідати про літні види спорту, формувати навички читання, аудіювання й письма |
Впр.1 (с.118) |
Словотвір: віддієслівні іменники Впр.1 (с.118) |
das Segeln, das Rudern, das Jogging, das Surfing, nachgehen (ging nach, nachgegangen), die Bewegung Впр.2 (с.118) |
Впр.4 (с.119) |
Впр.3 (с.119) |
|
РЗ, впр.4 (с.61) |
Впр.5 (с.119) |
|
|||
43 |
|
Extrem-sportarten |
Навчати розповідати про екстремальні види спорту й необхідне для них обладнання, висловлювати свою точку зору щодо того, які види спорту є небезпечними, формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення |
Впр.2 (с.120) |
Неозначений займенник „man“ (повторення) Впр.5 (с.122) |
das Bungeejumping, das Mountainbiking, das Rafting, das Freiklettern, das Seil, der Haken, das Schlauchboot, der Fels Впр.3а (с.120), 3b (с.121) |
Впр.4 (с.121), 5 (с.122) |
|
Впр.1 (с.120), 5 (с.122) |
РЗ, впр.3 (с.62) |
Впр.6 (с.122) |
|
|||
44 |
|
Sportaus-rüstung |
Навчати розповідати про спортивне знаряддя, необхідне для занять різними видами спорту, складати загадки про види спорту, формувати навички читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення |
Впр.1 (с.123) |
Неозначений займенник „man“ (повторення) Впр.3,5 (с.124) |
das Ruder, die Inlineskates/Inliner (Pl)., der Schläger, das Surfbrett, der Boxhandschuh, der Eisschnelllauf Впр.2 (с.123), 3 (с.124) |
РЗ, впр.3 (с.63) |
|
Впр.4,5 (с.124) |
|
РЗ, впр.4 (с.63) |
|
|||
45 |
|
Sportangebote |
Навчати коментувати пропозиції в оголошеннях щодо занять спортом, писати такі оголошення, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
РЗ, впр.1 (с.64) |
Словотвір: віддієслівні іменники РЗ, впр.1 (с.64) |
das Angebot, anbieten (bot an, hat angeboten) |
Впр.2 (с.125) |
Впр.3 (с.126) |
Впр.1 (с.125), 4, (с.126) |
РЗ, впр.3,4 (с.64) |
Впр.5 (с.126) |
|
|||
46 |
|
Auf die Plätze, fertig, los! |
Навчати розповідати про спортивні змагання в школі, брати інтерв’ю за темою, формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
|
Словотвір: складні слова Впр.1 (с.127) |
der Wettkampf, gewinnen (gewann, gewonnen), den Platz machen, die Meisterschaft, das Turnier, der Schlag Впр.1,2 (с.127) |
Впр.3 a (с.128) |
Впр.3 a (с.128) РЗ, впр.2 (с.65) |
Впр.3b (с.128), 4 (с.129) |
РЗ, впр.3 (с.65) |
Впр.6 (с.129) |
|
|||
47 |
|
Schneller, höher, stärker! |
Навчати розповідати про олімпійські види спорту і про найвидатніших олімпійських чемпіонів, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.2 (с.130) |
Словотвір: складні слова Впр.1 (с.127) РЗ, впр.1 (с.66) |
die Medaille, das Kunstturnen, der Baseball, der Freestyle, Ski Alpin, vertreten Впр.3 (с.130), 4 a (с.131) |
|
Впр.4b (с.131)
|
Впр.1 (с.130), Впр.5a (с.131), 5b (с.132) |
РЗ, впр.3 (с.66) |
Впр.6 (с.132) |
|
|||
48 |
|
Bekannte deutsche Sportler |
Навчати розповідати й писати повідомлення про видатних німецьких спортсменів, використовуючи подану інформацію, формувати навички читання, аудіювання, письма, монологічного й діалогічного мовлення |
Впр.2 (с.133) |
Словотвір: суфікс „in“ іменників жіночого роду Впр.3 (с.133) |
der Rennfahrer, der Skirennläufer, der Biathlet, der Sieg |
Впр.6 (с.135) |
Впр. 4b (с.134)
|
Впр.1,4a (с.133), 4c, 5 (с.134), 6 (с.135)
|
РЗ, впр.3 (с.67) |
Впр.7 (с.135) |
|
|||
49 |
|
Bekannte Sportler der Ukraine |
Навчати розповідати й писати повідомлення про видатних українських спортсменів, використовуючи подану інформацію, формувати навички читання, аудіювання, письма й монологічного мовлення |
РЗ, впр.1 (с.68) |
Минулий час Präteritum (повторення) РЗ, впр.2 (с.68) |
der Fechter, das Schießen, der Schütze |
Впр.4 (с.137) |
Впр. 2b (с.136)
|
Впр.1,2a (с.136), 3, 4 (с.137)
|
РЗ, впр.3 (с.68) |
Впр.5 (с.138) |
|
|||
50 |
|
Wiederholung |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
РЗ, впр.3,4 (с.70) |
Впр.4, 5 (с.140); РЗ, впр.1, 2 (с.69), 3 (c.70) |
|
|
Впр.1,3 (с.139), 6 (c.141) |
Впр.1,2 (с.139), 5 (c.140); РЗ, впр.5 (с.70) Тестова робота № 6 |
Заповнити таблицю само- оцінювання (c. 142) |
|
|||
Deutschland (Німеччина) |
|||||||||||||||
51 |
|
Wir reisen gern |
Навчати називати цілі подорожі, вживаючи географічні назви в правильній формі, коментувати статистику щодо улюблених туристичних цілей, описувати подорож своєї мрії, формувати навички читання, аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
|
Географічні назви Впр. 3a, 3b (с.144) |
Verreisen (verreiste, ist verreist), das Reiseziel Впр.1, 2 (с.143), 5а (с.145) |
Впр.3а (с.144) |
Впр.2а (с.143) |
Впр.4 (с.144), 5b (с.145) |
РЗ, впр.4 (с.71)
|
Впр.6 (с.145) |
|
|||
52 |
|
Reisevorbe-reitungen |
Навчати розповідати про приготування до подорожі, про необхідні в подорожі речі, формувати навички аудіювання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр.1 (с.146) |
Неозначені займенники „einer“ і „keiner“ Впр.4а (с.147), 4b, 5(с.148) |
Die Reisevorbereitun- gen, einer/eins, keiner/keins, die Taschenlampe, der Koffer, das Zelt, die Kappe Впр.2 (с.146) |
|
Впр.4а (с.147), |
Впр.3,4а (с.145), |
РЗ, впр.3 (с.72)
|
Впр.6 (с.148) |
|
|||
53 |
|
Auf Reisen gehen |
Навчати розповідати, що можна робити під час подорожі, давати поради щодо організації й проведення вдалої подорожі, формувати навички аудіювання, читання, письма й монологічного мовлення |
Впр.1, 2 (с.149) |
Словотвір: складні слова РЗ, впр.1 (с.73) Наказовий спосіб дієслів (повторення) Впр.4, 5 (с.150) |
Erledigen, besorgen sich (Dat.), überlegen, die Checkliste, der Eindruck Впр.3 (с.149)
|
Впр.4 (с.150)
|
РЗ, впр.2 (с.73)
|
Впр.3 (с.149), 5 (с.150) |
РЗ, впр.3 (с.73)
|
Впр.7 (с.150) |
|
|||
54 |
|
Deutschland in Europa |
Навчати називати сусідні країни Німеччини, повідомляти основні відомості про Німеччину, формувати навички аудіювання, читання й монологічного мовлення |
Впр.1 (с.151) |
Географічні назви |
Nordeuropa, Südeuropa, Westeuropa, Osteuropa, Mitteleuropa, grenzen an (Akk) Впр.4, 6 (с.152) |
Впр.5 (с.152) |
Впр.5 (с.152) |
Впр.2, 3 (с.151) |
|
Впр.7 (с.152) |
|
|||
55 |
|
Deutsche Bundesländer |
Навчати розповідати про федеральні землі Німеччини, використовуючи подану інформацію, описувати туристичний маршрут Німеччиною, формувати навички читання, письма, діалогічного й монологічного мовлення |
Впр.1а (с.153) |
Географічні назви |
vorhaben, übernachten, die Richtung, die Jugendherberge |
Впр.4а (с.155) |
|
Впр.1b (с.153), 2, 3 (c.154), 4b (c.155) |
РЗ, впр.4 (с.75)
|
Впр.5 (с.155) |
|
|||
56 |
|
Deutsche Städte |
Навчати називати основні визначні місця німецьких міст, описувати туристичний маршрут німецькими містами, складати й відгадувати загадки про міста, формувати навички аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1а (с.156) |
Словотвір: утворення прикметників від назв міст Впр.5 (с.158) |
Der Dom, wegfallen (fiel weg, ist weggefallen) Впр. 1b, 2а (с.156), 4 (c.157), 7 (c.158) |
|
Впр.6 (c.158) |
Впр.2b (с.156), 3 (c.157) |
Впр.6 (c.158) |
Впр.7 (c.158) |
|
|||
57 |
|
Deutsche Hauptstadt. Berlin gestern und heute |
Навчати повідомляти основні відомості про столицю Німеччини, знайомити з історією німецької столиці, формувати навички аудіювання, читання, письма й монологічного мовлення |
Впр.1 (с.159), впр.1 (с.161) |
Множина іменників (повторення) Впр.1 (с.159), впр.1 (с.161) |
die Besonderheit, die Regierung, die Spree, sich befinden (befand sich, hat sich befunden), umgeben sein von (Dat); das Wappen, der Begründer, die Urkunde Впр.2 (с.159)
|
Впр.4 (с.159) Впр.4 (с.161)
|
Впр.5 (с.160)
|
Впр.3 (с.159) Впр.2, 3 (с.161)
|
Впр.6 (с.160) |
Впр.6 (с.162) |
|
|||
58 |
|
Stadtrundfahrt durch Berlin |
Навчати називати визначні місця Берліна, описувати екскурсію німецькою столицею, формувати навички аудіювання, читання, письма й монологічного мовлення |
Впр.1 (с.163) |
Минулий час Präteritum (повторення) Впр.6 (с.165) |
Der Fremdenführer, die Glaskuppel, die Quadriga, die Museuminsel, Herzlich willkommen in… Впр.2 (с.163) |
Впр.4 (с.164), 5 (с.165) |
Впр.6 (с.165) |
Впр.3 (с.164) |
РЗ, впр.4 (с.79)
|
Впр.6 (с.165) |
|
|||
59 |
|
Sehenswürdigkeiten Berlins |
Навчати розгадувати загадки про визначні місця Берліна й складати такі загадки, формувати навички читання й письма |
|
Неозначені займенники „jemand“ i „niemand“ Впр.2(с.166), (с.167), 5 (c.168) |
der Höhepunkt, das UNESCO-Weltkulturerbse, einen Blick auf (Akk) werfen (warf, hat geworfen) Впр.1 (с.160) |
Впр.2 (с.166), 4 (с.167) |
|
|
РЗ, впр.4 (с.80) |
Впр.5 (с.168) |
|
|||
60 |
|
Wiederholung |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
РЗ, впр.3 (с.82) |
Впр.4 (с.170); РЗ, впр.1, 2 (с.81) |
|
|
Впр.1, 3 (с.169); 5 (с.170) |
Впр.1,2 (с.169), РЗ, впр.4 (с.82) Тестова робота № 7 |
Заповнити таблицю само- оцінювання (c. 171) |
|
|||
Die Ukraine (Україна) |
|||||||||||||||
61 |
|
Unsere Heimatland |
Навчати повідомляти основні відомості про Україну, писати повідомлення про свою Батьківщину, формувати навички аудіювання, письма й монологічного мовлення |
Впр.1 (с.72) |
Словотвір: складні слова Впр.3 (с.173) |
die Lage, die Staatsform, die Amtssprache Впр.3, 4 (с.173) |
|
Впр.3 (с.173), |
Впр.2 (с.172), 5 (c.173) |
РЗ, впр.4 (с.83) |
Впр.6 (с.173) |
|
|||
62 |
|
Sehenswürdigkeiten der Ukraine |
Навчати розповідати про визначні місця України, складати й розгадувати загадки про визначні місця, формувати навички аудіювання, читання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1 (с.174) |
|
die Art, die Pflanze, die Töpferei Впр.2 (с.174), 5 (c.175) |
Впр.3 (с.175) |
Впр.4 (с.175) |
РЗ, впр.3 (с.84) |
РЗ, впр.2 – 4 (с.84) |
Впр.6 (с.175), |
|
|||
63 |
|
Rekorde der Ukraine Hörverstehen.Kontrolle |
Навчати розповідати й писати повідомлення про досягнення українців, знайомити з видатними рекордами, зафіксованими в Україні, формувати навички аудіювання, читання й письма |
Впр.1 (с.176) |
Ступені порівняння прикметників (повторення) |
die Wüste, wiegen, verteilen, einen Rekord aufstellen, langlebig Впр.2 (с.176), 4a (c.177) |
Впр.3 (с.176) |
Контроль-на робота з аудіювання |
|
Впр. 4b (c.177) |
Впр.5 (с.177) |
|
|||
64 |
|
Kyjiw ist unsere Hauptstadt. Sprechen. Kontrolle |
Навчати повідомляти основні відомості про столицю України, називати визначні місця Києва, формувати навички читання, аудіювання, письма й діалогічного мовлення |
Впр.1 (с.178) |
Множина іменників (повторення) |
das Höhlenkloster, die Kathedrale, der Bau, besiedelt sein, die Siedlung, der Fürst Впр.1, 2 (с.178) |
Впр.3 (с.179), 4 (c.180) |
Впр.5 (с.180) |
Конт-роль говорін-ня |
РЗ, впр.3 (с.86) |
Впр.6 (с.180) |
|
|||
65 |
|
Sehenswür-digkeiten von Kyjiw Schreiben. Kontrolle |
Навчати розповідати про визначні місця Києва, коментувати статистику про найпопулярніші туристичні принади української столиці, формувати навички читання, письма, монологічного й діалогічного мовлення |
РЗ, впр.1 (с.87)
|
Словотвір: складні слова РЗ, впр.1 (с.87)
|
der Denkmalschutz, befestigt, die Farbpalette, der Heilige Впр.4 (с.183) |
Впр.3 (с.182) |
|
Впр.2а, 2b (с.181), 4 (c.183) |
Конт-рольна робота з письма |
Впр.5 (с.183) |
|
|||
66 |
|
Eine Stadtrundfahrt durch Kyjiw Lesen. Kontrolle |
Навчати проводити екскурсію Києвом, розповідаючи про головні принади української столиці, формувати навички читання, письма й монологічного й мовлення |
Впр.1 (с.184) |
Множина іменників (повторення) Впр.1 (с.184) |
die Aussicht, reich sein an (Dat), die Kultureinrichtung Впр.2 (с.184) |
Впр.3 (с.184) Конт-рольна робота з читання |
|
Впр.4 (с.185) |
|
Впр.6 (с.185) |
|
|||
67 |
|
Wiederholung |
Навчати працювати над проектом, закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички, формувати навички писемного й усного мовлення |
|
|
Впр.4 (с.187) |
|
|
Впр.1, 3 (с.186) |
Впр.1, 2 (с.186),РЗ, впр.3, 4 (с.90) Тестова робота № 8 |
Заповнити таблицю само- оцінювання (c. 188) |
|
|||