Календарно-тематичне планування з англійської мови для 8-го класу
ІІ семестр
№пп |
Дата |
Тема |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть: |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||
Лексика |
Граматика/фонетика |
Сприйняття на слух/зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ продукування |
||||||||||
Тема Я і мої друзі . Тематика ситуативного спілкування: друзі по листуванню, кореспонденція. Ключові компетентності : сміливість у спілкуванні іноземною мовою; подолання власних мовних бар’єрів; ініціювати усну, писемну, зокрема он-лайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми; переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||||
48 |
13.01 |
Сім’я та друзі.
|
Написати блог про себе |
Kind,reliable,sociable,helpful,understanding,ambitious,lazy,strict,honest,friendly,fair,complaining,amusing,jealous,overprotective,pessimistic |
Прикметни-ки |
Ex. 1 p. 18 Ex. 1 p. 19 |
Interviewing Ex. 3 p. 18 |
Формулює правила безпеки онлайн спілкування.
Обговорює особлтвості взаємлодії особистості та групи.
Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
Впр. 4, с. 19 |
|
|||
49 |
14.01 |
Чи ти хороший друг?
|
Розповідати про себе |
Brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous,tidy,optimistic,polite |
Present Simple |
Ex. 3 p. 20 Ex. 1, 2 p. 19-20 |
Expressing opinion Ex. 1 p. 19 |
Описати свого найкращого друга |
|
||||
50 |
16.01 |
Друзі та дружба
|
Висловлюватись про риси характеру |
ЛО теми |
Present Simple |
Ex. 4, 6 p. 22-23 |
Ex. 1, 2 p. 22 Ex.7 p. 24 |
Впр. 5, с. 23 |
|
||||
51 |
20.01 |
Порівняння. |
Правильно вживати герундій описуючи людей |
ЛО теми |
As…as or not so…as |
|
Ex. 1 p. 25, WB |
Написати 5 речень порівнянь |
|
||||
52 |
21.01 |
Чи ти справжній друг?
|
Ставити запитання по темі |
Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common |
Tenses |
Ex. 1 p. 26 |
Ex. 4, 6 p. 28 Ex. 2 p. 28 |
Впр. 2, с. 28
|
|
||||
53 |
23.01 |
Друзі та товаришування
|
Правильно будувати запитання |
a bunch, a weirdo, to pretend, to tease, workaholic, to catch up |
Adjective / Adverb |
|
Ex. 1 p. 29 Ex. 2 p. 29 |
|
|
||||
54 |
27.01 |
Друзі по листуванню
|
Вести діалог про людей |
to come across; to get on well; to have smth in common |
as+adjective / adverb+as |
Ex. 4 p. 47 |
Ex. 1, 3, 5 p. 46-48 Ex. 2 p. 46 |
Впр. 3, с. 29 |
|
||||
55 |
28.01 |
Написання листа другу
|
Розповідати про свого найкращого друга |
ЛО теми |
Tenses |
Ex. 1 p. 18 Ex. 1 p. 19 |
Interviewing Ex. 3 p. 18 |
|
|
||||
56 |
30.01 |
Значення дружби
|
Правильно писати свій короткий біографічний нарис |
ЛО теми |
Future Simple and Present Continuous |
Ex. 3 p. 20 Ex. 1, 2 p. 19-20 |
Expressing opinion Ex. 1 p. 19 |
|
|
||||
Тема Стиль життя. Тематика ситуативного спілкування: здоровий спосіб життя здоровий спосіб життя, активний відпочинок, повсякденні дії, види дозвілля. Ключові компетентності : генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя; організовувати свій час і навчальний простір; презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||||
57 |
03.02 |
Здоровий спосіб життя
|
|
A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up |
Tenses |
Ex. 2 p. 30 Ex. 2 p. 30 |
Ex. 1, 5 p. 30-32 Ex. 7 p. 32 |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.
Описує власний стиль життя та визначає приорітети.
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.
Аргументує раціональність покупки.
Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. |
Впр. 4, с. 31 |
|
|||
58 |
04.02 |
Здорові звички
|
|
ЛО теми |
Should may/might |
Ex. 3 p. 34 Ex. 4(b) p. 35 |
Ex. 1, 2, 4, 5 p. 33-35 Ex. 6 p. 36 |
Впр. 3, с. 34 |
|
||||
59 |
06.02 |
Їжа та смаки
|
|
An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
Ex. 1 p. 37 |
Ex. 2 p. 37 Ex. 3, 4 p. 38 |
Впр. 7, с. 36 |
|
||||
60 |
10.02 |
Здорова та корисна їжа
|
|
An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
Ex. 1, 2 p. 39-41 Ex. 2(b) p. 41 |
Ex. 1, 2 p. 39-41 Ex.4 p. 42 |
|
|
||||
61 |
11.02 |
Бути здоровим важливо
|
Обмінюватись думками. Коментувати статистичні дані. |
|
|
Ex. 6 p. 43 |
Ex. 7(a), 9 p. 44-45 Ex. 7(b) p. 44 |
Впр. 2, с. 37 |
|
||||
62 |
13.02 |
Який ти? Вдосконалення навичок усного мовлення,аудіювання й читання
|
|
An equipment,a facility,a workshop,be well-quippead |
Tenses |
Ex. 1 p. 45 |
Ex. 2 p. 45
|
Впр. 7, с. 39 |
|
||||
63 |
17.02 |
Ми повинні піклуватися про наше здоров’я. Активізація лексики
|
|
|
Tenses |
Ex. 2, p.46, ex.3,4, p.47-48 |
Ex. 1, p.46 Ex.5,p.48
|
Впр. 6, с. 43 |
|
||||
64 |
18.02 |
Заняття у вільний час
|
|
Arts and Crafts Room,Assembly Hall,Canteen |
Tenses |
Ex. 7, 9, 10 p. 49-51 |
Ex. 8, 11 p. 50-52 Ex. 12 p. 53 |
Впр. 8, с. 44 |
|
||||
65 |
20.02 |
Написання електронних листів.
|
|
,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Workshop |
|
Ex. 1, 4 p. 54-56 |
Ex. 3, 4, 5, 6, 7, 8 p. 56-57 Ex. 2 p. 56 |
Впр. 3, с. 45 |
|
||||
66 |
24.02 |
Який він справжній друг?
|
|
A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up |
Tenses |
Ex. 2 p. 30 Ex. 2 p. 30 |
Ex. 1, 5 p. 30-32 Ex. 7 p. 32 |
Впр. 6, p.47; |
|
||||
67 |
25.02 |
Шкідливі звички
|
|
ЛО теми |
Should may/might |
Ex. 3 p. 34 Ex. 4(b) p. 35 |
Ex. 1, 2, 4, 5 p. 33-35 Ex. 6 p. 36 |
Впр. 10, с. 51 |
|
||||
68 |
27.02 |
У тебе здоровий спосіб життя?
|
|
An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
Ex. 1 p. 37 |
Ex. 2 p. 37 Ex. 3, 4 p. 38 |
Впр. 13, с. 53 |
|
||||
69 |
02.03 |
Час перемагати
|
|
An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
Ex. 1, 2 p. 39-41 Ex. 2(b) p. 41 |
Ex. 1, 2 p. 39-41 Ex.4 p. 42 |
Впр. 7, с. 57 |
|
||||
Тема Шкільне життя. Тематика ситуативного спілкування: школи в Україні та за кордоном, приміщення, правила поведінки. Ключові компетентності : генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя; комунікабельність та ініціативність; ставлення до викликів як до нових можливостей; відкритість до інновацій; креативність презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||||
70 |
03.03 |
Ви хороша команда?
|
Висловлює власне ставлення до участі в роботі гуртків. |
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm |
Повторення і систематиз-ація
|
Ex. 3 p. 80 |
Ex. 2(b) p. 79 Ex. 2 p. 79-80 |
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі. |
Впр.4,с. 80
|
|
|||
71 |
05.03 |
Наші вчителі. Вдосконалення навичок читання, аудіювання
|
Демонструє розуміння потреби мати хороші знання.
|
Headmaster, teachers, librarian |
Повторення і систематиза-ція
|
Ex. 3(b) p. 81 |
Ex. 2, 3(a), 6(a) p. 81-84 Ex. 6(b) p. 84 |
Впр. 5, с. 83 |
|
||||
72 |
09.03 |
Чи щаслива ти людина?
|
|
Read a book, To giggle, to exchange text messages, to do homeworks. |
Past Continuous Tense |
Ex. 1 p. 84 |
Ex. 3 p. 85 Ex. 2, 4 p. 85-86 |
Впр. 5, с. 86 |
|
||||
73 |
10.03 |
Це змушує мене почуватися краще
|
|
Strict, patient, responsible. |
Past Continuous Tense |
Ex. 1(a), 8 p. 87-90 Ex. 1, 2, 5, 6 p. 87-89 |
Ex. 1(b), 9 p. 88-90 Ex. 3 p. 88 |
Впр.7,с.89
|
|
||||
74 |
12.03 |
Мої вчителі. Вдосконалення навичок письма
|
Обговорює доцільність вивчення різних предметів.
|
Maths,Geography,IT,Craft,Science |
Past Continuous Tense |
Ex. 1, 5, 9 p. 91-97 Ex. 4 p. 94 |
Ex. 2, 7, 8 p. 92-96 Ex. 2 p. 97
|
Впр. 7, p.97 |
|
||||
75 |
16.03 |
Покарання та похвала
|
|
Good marks, ideal girl/boy |
Tenses Revision |
Ex. 3, 5 p. 98-100 |
Ex. 5(c) p. 102 Ex. 2, 4 p. 98-100 |
Впр. 3, с. 98 |
|
||||
76 |
17.03 |
У школі
|
|
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm |
Повторення і систематиз-ація
|
Ex. 6(a), p. 102 |
Ex.6(b)p.103 Ex.8, p. 104 |
Впр. 5, с. 100 |
|
||||
77 |
19.03 |
Школа у моєму житті
|
|
Headmaster, teachers, librarian |
Повторення і систематиза-ція
|
Ex. 1, p.106 |
Ex.2, 3, 4 p. 108-109 |
ex.9, p.105 |
|
||||
Тема Засоби масової інформації. Тематика ситуативного спілкування: преса, телебачення, радіотрансляції. Ключові компетентності : розвивати екологічне мислення під час опрацювання тем, текстів, новин, комунікативних ситуацій, аудіо - та відеоматеріалів; розробляти, презентувати та обґрунтовувати проекти, спрямовані на збереження довкілля; пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови. презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||||
78 |
30.03 |
Засоби масової інформації
|
Розповідати про сучасні електронні та друковані засоби масової інформації |
|
Речення непрямої мови |
Ex. 4 p. 188 |
Ex. 1 p. 187 Ex. 2, 3, 6 p. 187-188 |
Визначає достовірність інформації.
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
Впр.4, с.187 |
|
|||
79 |
31.03 |
Преса
|
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Journalist, official, press, periodical, society, trade, to appeal, to guarantee, to increase, to subscribe to (periodicals) |
Речення непрямої мови |
Ex. 1, 3 p. 189-190 |
Ex. 2, 4 p.. 190-191 Ex. 5 p. 191 |
Впр.5, с.191 |
|
||||
80 |
02.04 |
Преса у житті людини
|
Розпитувати з метою уточнення інформації |
Creativity, gadget, amazing, creative, to encourage, to establish, to care about smb. |
|
Ex. 1 p. 192 |
Ex. 2, 3, 4 p. 193 Ex. 6 p. 193 |
Впр.4, с.192 |
|
||||
81 |
06.04 |
Місця проведення вільного часу
|
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Finance, item, heading, headline,quality, cater, cover, to catch the eye, to provide material about, to succeed in doing smth. |
|
Ex. 3, 4 p. 194 Ex. 1, 2 p. 194 |
Ex. 5, 6 p. 195 WB |
Впр.3, с.195 |
|
||||
82 |
07.04 |
Газети та журнали України
|
Розповідати про структуру газети |
Mind, venture, mysterious, upset,to pretend, to venture, to make a living, to give a chance |
|
Ex. 1 p. 196 |
Ex. 3, 4, 5 p.1 98-199 Ex. 6 p. 199 |
Впр.8, с.198 |
|
||||
83 |
09.04 |
Улюблені газети та журнали підлітків
|
Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет |
a journalist an official press a periodical society a trade to appeal to guarantee to increase to subscribe to (periodicals) |
Речення непрямої мови. Підрядні речення часу та умови на позначення майбутньої дії |
|
Ex. 2, 3 p. 200 Ex. 1 p. 200 |
Впр.2, с.199 |
|
||||
84 |
13.04 |
Преса Великої Британії
|
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
|
|
Ex. 6, 7 p. 201-202 |
Ex. 4, 5, 8, 9, 1, 2 p. 101-104 Ex. 10 p. 203 |
Впр.2, с.183 |
|
||||
85 |
14.04 |
Джаннет Кук. Домашнє читання
|
Висловлювати думку з приводу прочитаного |
|
|
|
|
Впр.3, с.187 |
|
||||
86 |
16.04 |
Підготовка статті до видавництва
|
Аргументувати власну думку щодо структури та матеріалу для шкільної газети |
Choice, fashion, politics, teen, entertaining, to look through, to be a waste of time |
Речення непрямої мови
|
Ex. 4 p. 184 Ex. 1 p. 185 |
Ex. 4, 5 p. 185-186 Ex. 2, 6 p. 185-186 |
Впр.6, с.188 |
|
||||
87 |
20.04 |
Преса США
|
Аргументувати власну думку |
Journalist, official, press, periodical, society, trade, |
Речення непрямої мови |
Ex. 4 p. 188 |
Ex. 1 p. 187 Ex. 2, 3, 6 p. 187-188 |
Впр.3, с.190 |
|
||||
88 |
21.04 |
Інформаційна сторінка журналу
|
Висловлювати думку з приводу прочитаного |
to appeal, to guarantee, to increase, to subscribe to (periodicals) |
Речення непрямої мови |
Ex. 6, 7 p. 201-202 |
Ex. 1, 2 p. 201-204 Ex. 10 p. 203 |
Впр.7, с.197 |
|
||||
Тема Велика Британія. Україна. Тематика ситуативного спілкування: географічне положення, клімат, населення. Ключові компетентності : використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності; засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх; гордість за Україну, її мову та культуру; розуміння потреби популяризувати Україну у світі засобами іноземних мов; усвідомлення того, що, вивчаючи іноземну мову, ми збагачуємо рідну; готовність до міжкультурного діалогу; презентувати себе і створювати тексти ( усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі;висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження; використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності . |
|||||||||||||
89 |
23.04 |
Велика Британія Географічне положення Великої Британії
|
|
To surround, a strait, mild, to occupy, to separate |
Definite article with geographical names |
ex. 1, p.200, Remember!, p.201, ex.4,5,p.202 |
ex. 2, p.200 ex.-3, pp.201-202 |
Описує види еко-туризму.
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні.
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. |
Впр.5, с.202 |
|
|||
90 |
27.04 |
Україна. Географічне положення країни
|
|
To surround, a strait, mild, to occupy, to separate, climate To be next to look for, a scenery
|
Present Perfect Passive |
ex. 2, p.205 ex. 1, pp.203-204 |
ex. 4, p.205 ex. 3, p.205 |
Впр.3, с.205 |
|
||||
91 |
28.04 |
Клімат України
|
|
Range, a source, tributary, immense
|
Passive structures |
ex.8, p.228; ex.12,13, pp.229-231 |
ex.7,p.227;ex.10,14,15, p.229-231 ex.9, p.228 |
Впр.7, с.227 |
|
||||
92 |
30.04 |
Міста та визначні місця України
|
|
To surround, a strait, mild, to occupy, to separate |
Definite article with geographical names |
ex. 1, p.200, Remember!, p.201, ex.4,5,p.202 |
ex. 2, p.200 ex.-3, pp.201-202 |
Впр.5, с.236 |
|
||||
93 |
04.05 |
Шотландія та Уельс
|
|
p.115. Назви країн, рік, гір |
|
ex. 4,pp.214-215 |
ex. 5, p.216 ex.5, p.216 |
Впр.7, с.216 |
|
||||
94 |
05.05 |
Люди в Британії
|
|
Why is... called? |
Present Simple Passive |
|
ex. 6, pp.216 |
Впр.8, с.218 |
|
||||
95 |
07.05 |
Англомовні країни
|
|
A bottom, a hedge, highlands, lowlands, meadow |
Passive Simple Passive |
ex.8, pp.218-219 |
ex.9, p.220 |
С.219 |
|
||||
96 |
11.05 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
97 |
12.05 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
98 |
14.05 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
99 |
18.05 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
100 |
19.05 |
Мандрівка по географічній карті
|
|
To be... miles away, is made up of |
Passive Voice |
ex.2a, pp.223-224 |
ex.2b, p.224 ex.1,p.223 |
|
Впр.4, с.222 |
|
|||
101 |
21. 25.2605 |
Повторення вивченої лексики та граматики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
102-104 |
.28.05 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||