Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 8 класі за підручником О. Д. Карп`юк. 3 год.на тиждень I семестр
|
|||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкуваня |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар - граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові конпетентності |
Домашнє завдання |
|||||||||||
|
Сімя і друзі |
||||||||||||||||||
1 |
|
Літо. Подорожі |
Повторення лексики з теми «Подорожі» |
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна і громадянська відповідальність |
Впр.6, с.7 Впр.7, с.7 |
||||||||
2 |
|
Вчора та сьогодні |
Present Tenses Past Tenses |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою
|
Впр.7, с.11 Впр.8, с.11 |
||||||||||
3 |
|
Чому люди роблять… |
Present Tenses Past Tenses |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна і громадянська відповідальність |
Впр.3, с.13 |
||||||||||
4 |
|
Як я провів літо |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна і громадянська відповідальність |
Впр.3, с.14
|
||||||||||
5 |
|
Мої плани на навчальний рік |
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Вупр.2, с.15 |
|||||||||
6 |
|
Які ми є? Характер |
reliable, understanding, sociable, ambitious, honest, lazy, strict, friendly, complaining, fair, amusing, kind, helpful, overprotective, jealous, pessimistic |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Ініціативність та підприємливість |
Впр.4, с.19 Вивчити слова |
|||||||||
7 |
|
Найкращий друг |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна і громадянська відповідальність Ініціативність та підприємливість |
Вивчити слова. Написати позитивні та негативні риси характеру свого друга |
||||||||||
8 |
|
Справжній друг. Який він? |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна і громадянська відповідальність |
Впр.8, с.24 |
||||||||||
9 |
|
Урок граматики |
Vivid and lively, a simile |
as+adjective / adverb+as not as/so…as |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Уміння вчитися впродовж життя Соціальна і громадянська відповідальність |
Скласти 10 речень |
|||||||||
10 |
|
Друзі по листуванню |
a bunch, a weirdo, to pretend, to tease, workaholic, to catch up, to come across; to get on well; to have smth in common |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна і громадянська відповідальність |
Впр.5. с.28 Вивчити слова |
|||||||||
11 |
|
Пишемо листа |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Ініціативність та підприємливість |
Впр.3, с.29 Вичити слова |
||||||||||
12 |
|
Чи можеш ти бути справжнім другом |
To make an excuse, to interrupt |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Ініціативність та підприємливість |
Впр.3. с.47 |
|||||||||
13 |
|
Урок повторення та узагальнення |
|
|
Узагальнювати тримані знання, застосовувати їх на практиці |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр.6, с.49 |
||||||||
14 |
|
Урок позакласного читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Здоровий спосіб життя |
|||||||||||||||||||
15 |
|
Сон – запорука здоров’я |
an eyelid, a nightmare, a stage, to relax, previous, rapid |
Articles |
Обмінюватись думками |
|
|
+ |
|
Спілкування іноземною мовою Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.7.с.32 Вивчити слова |
||||||||
16 |
|
Ми є те, що ми їмо |
a flavor, to depend on, to overeat, fizzy; to be at risk; to take one’s time,a survey |
|
|
|
+ |
|
Спілкування іноземною мовою Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.6, с.36 Вивчити слова |
|||||||||
17 |
|
Урок граматики |
|
Future Tenses |
|
|
+ |
|
Спілкування іноземною мовою Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.6, с.38 Впр.7, с.39 |
|||||||||
18 |
|
Хобі та розваги |
Outing, indoor, outdoor |
|
|
|
+ |
|
Спілкування іноземною мовою Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.5, с.42 |
|||||||||
19 |
|
Хочу в табір! |
an atmosphere, a treasure hunt, hiking, scenery |
|
|
|
+ |
|
Спілкування іноземною мовою Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.7b, с.44 |
|||||||||
20 |
|
Канікули моє мрії |
|
|
|
|
+ |
|
Спілкування іноземною мовою Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.3, с.45 |
|||||||||
21 |
|
Зродовий спосіб життя |
|
|
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою Екологічна грамотність і здорове життя |
Впр.8, с.50 |
|||||||||
22 |
|
В здоровому тілі доровий дух |
|
|
|
|
|
|
|
Доробити проект |
|||||||||
23 |
|
Урок позакласного читання |
Devoted, generous, greedy, lonely, too bother, to devote, a linnet, all by himself, a miller, noble, in return, to suffer, to give a character sketch |
|
|
|
+ |
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна і громадянська відповідальність Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.7, с.57 |
|||||||||
24 |
|
Урок повторення та узагальнення |
|
|
Узагальнювати тримані знання, застосовувати їх на практиці |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна і громадянська відповідальність Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.11, с.52
Впр.13, с.53 |
||||||||
Шкільне життя |
|||||||||||||||||||
25 |
|
Мій день у школі |
To be scared, a university, to decide, to improve, to memorize; to cheer smb up |
|
Обмінюватись думками |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна і громадянська відповідальність Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.5, с.63 |
||||||||
26 |
|
Урок граматики |
|
Modal Verbs: shouldб may / might |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна і громадянська відповідальність Уміння вчитися впродовж життя |
Впр. 3, с.65 Впр.7(6-12), с. 67 |
|||||||||
27 |
|
Школи в Британії |
an education, a technology, national, primary, secondary, typical; to take an exam |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна і громадянська відповідальність Уміння вчитися впродовж життя |
Впр.4, с.70 |
|||||||||
28 |
|
Улюблені уроки |
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Ініціативність та підприємливість |
Впр.7, с.77 |
|||||||||
29 |
|
Що ми вчимо в школі |
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр.3, с78 |
|||||||||
30 |
|
Правила в школі |
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна та громадянська компетентність |
Впр.3б, с.99 |
|||||||||
31 |
|
Урок позакласного читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
32 |
|
Урок повторення та узагальнення |
|
|
Узагальнювати тримані знання, застосовувати їх на практиці |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
|
||||||||
Ми команда |
|||||||||||||||||||
33 |
|
Працюємо в команді |
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm |
|
Обмінюватись думками |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Ініціативність та підприємливість Соціальна та громадянська компетентність |
Впр.4. с.80 Вивчити слова |
||||||||
34 |
|
Хто працює в школі |
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Ініціативність та підприємливість Соціальна та громадянська компетентність |
Впр.5, с.83 Вивчити слова |
|||||||||
35 |
|
Урок граматики |
|
Past Continuous Tense |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Ініціативність та підприємливість Соціальна та громадянська компетентність |
Впр.6 с87 |
|||||||||
36 |
|
Чи важко бути вчителем |
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Ініціативність та підприємливість Соціальна та громадянська компетентність |
Впр.4, с.88 |
|||||||||
37 |
|
Всі учні різні |
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Ініціативність та підприємливість Соціальна та громадянська компетентність |
Впр.9, с.90 |
|||||||||
38 |
|
Хороший вчитель. Який він |
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Ініціативність та підприємливість Соціальна та громадянська компетентність |
Впр.10. с.97 |
|||||||||
39 |
|
Мій улюблений вчитель |
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Ініціативність та підприємливість |
Впр.2, с.97 |
|||||||||
|
|
Школа моєї мрії |
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Інформаційна і цифрова компетентність |
Доробити проект |
|||||||||
41 |
|
Урок позакласного читання |
|
|
Знаходити потрібну інформаці., Аргутентуватии свою точку зору |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр.3, с.109 |
||||||||
42 |
|
Урок повторення та узагальнення лексичного матеріалу |
|
|
Узагальнювати тримані знання, застосовувати їх на практиці |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр.8, с.104 |
||||||||
43 |
|
Урок повторення та узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
44 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
45 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
46 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
47 |
|
Контроль мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
48 |
|
Аналіз контрольних рбіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
49 |
|
Новий рік в Україні та Англії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
50 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||