Календарно-тематичне планування 8 клас (змішані групи)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з трудового навчання 8 клас (для дівчат і хлопців)
Перегляд файлу

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з трудового навчання 8 клас

(змішані групи)

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів 8 класу

 

 

Розділ І. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки

Розділ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування

Знаннєвий компонент

 

Пояснює добір методів проектування. Розуміє комбінаторику як провідний метод у створенні форми виробу.

Має уявлення про сучасні технології виготовлення конструкційних матеріалів.

Пояснює будову та принцип дії інструментів, пристосувань та обладнання для обробки конструкційних матеріалів.

Знає види одягу та взуття, технологію догляду за ними.

Називає засоби догляду за одягом та взуттям.

Знає, як за допомогою рослинних натуральних засобів зміцнити волосся  та змінити його колір.

 

Діяльнісний компонент

 

Визначає  завдання та планує проектну діяльність.Добирає та застосовує методи проектування для вирішення завдань. Застосовує прийоми  комбінаторики у процесі проектування виробу. 

Використовує моделі-аналоги  для аналізу та подальшого компонування об'єкта проектування.

Розраховує та планує орієнтовну вартість витрачених матеріалів.Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.

Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням.

Виготовляє виріб.Створює композицію для оздоблення виробу.Оздоблює виріб.

Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.

Читає та виконує графічне зображення (схеми)

Добирає одяг та взуття з урахуванням власних параметрів та потреб.

Доглядає за одягом, взуттям та дотримується відповідних санітарно-гігієнічних вимог.

Добирає зачіску відповідно до форми обличчя.

Розрізняє та добирає рослинні засоби для догляду за волоссям

Ціннісний компонент

 

Обґрунтовує доцільність визначеного плану дій.

Усвідомлює вплив матеріалів хімічного походження на здоров’я людини.

Оцінює виконання технологічних операцій та усуває недоліки.

Усвідомлює важливість безвідходного виробництва.

Усвідомлює важливість уміння читати креслення.

Усвідомлює важливість догляду за одягом і взуттям.

Критично ставиться до використання одягу й взуття залежно від потреб та санітарно-гігієнічних вимог.

Висловлює судження про переваги натуральних рослинних засобів у догляді за волоссям

 

 

8 клас Матриця

 

Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки

Розділ 2. Технологія побутової діяльності та самообслуговування              

Разом

Об’єкт проектної діяльності

Проект 1. Панно

Проект 2. Рамка для фото

Проект 3. Декоративна подушка

 

Проект 4. Декоративна ваза

Проект 5. «Мій одяг — мій імідж»

Проект 6. «Моя зачіска»

 

Основна технологія

Технологія виготовлення виробів з бісеру

Технологія ручної обробки деревини

Технология виготовлення швейних виробів ручним способом

Технологія виготовлення штучних квітів

Технології добору одягу та взуття і догляду за ними

 

Додаткова технологія

Технологія виготовленя виробів технікою макраме

 

Технологія виготовлення штучних квітів

 

Технологія добору зачіски

 

Кількість годин

6

9

8

9

3

35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  8   клас (1 год на тиждень)

Складено згідно навчальної програми «Трудове навчання 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

№ з/п

Дата проведення

Тема уроку та її зміст/розділи, теми

К-сть год

Приміт ка

Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки

 

 

 

Об’єкт проектної діяльності №1: Панно

Основна технологія: Технологія виготовленя виробів технікою макраме

Додаткова технологія: Технологія виготовлення виробів з бісеру

6

 

1

 

Первинний інструктаж БЖД.  Планування роботи з виконання проєкту.

1

 

2

 

Банк ідей. Аналіз моделей-аналогів. Створення клаузури виробу.

1

 

3

 

Добір матеріалів та інструментів. Виготовлення основи  виробу.

1

 

4

 

Виготовлення та оздоблення виробу.

1

 

5

 

Розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів

1

 

6

 

Презентація результатів роботи з виконання проєкту. Оцінювання робіт.

1

 

 

Об’єкт проєктної діяльності №2:Рамка для фото

Основна технологія: технологія ручної  обробки деревини

9

 

7

 

Визначення завдань проєкту. Робота з інформаційними  джерелами

1

 

8

 

 Аналіз моделей-аналогів для компонування виробу.

  Виконання ескізу виробу з його описом.

1

 

9

 

Побудова кресленика виробу та виготовлення викрійки  виробу. 

1

 

10

 

 Розмічання деталей. Інструменти для пиляння деревини.   Виготовлення деталей виробу.

1

 

11

 

Вибір технологій обробки та оздоблення виробу.

Виготовлення деталей виробу.

1

 

12

 

Технологічна послідовність виготовлення виробу.Виготовлення виробу.

1

 

13

 

Виготовлення виробу.

1

 

14

 

 Контроль якості виробу. Розрахунок орієнтовної вар­тості витрачених матеріалів

1

 

15

 

Презентація виготовлених виробів. Оцінювання робіт. Захист проєкту.

1

 

 

 Об’єкт проектної діяльності №3: Декоративна подушка

Основна технологія: технологія виготовлення швейних виробів ручним способом.Додаткова технологія: технологія виготовлення штучних квітів

8

 

16

 

Етапи проєктування. Планування роботи з виконання проєкту.

1

 

17

 

Проектування форми подушки методом фокальних об’єктів. Створення ескізного рисунка виробу.

1

 

18

 

Технологічна послідовність виготовлення виробу. Добір матеріалів, інструментів.

1

 

19

 

Технологічна послідовність виготовлення виробу. Підготовка шаблонів для виготовлення виробу.

1

 

20

 

Виготовлення виробу.

1

 

21

 

Оздоблення  виробу. Складання та з’єднання деталей виробу.

1

 

22

 

Контроль якості виробу. Визначення собівартості виробу.

1

 

23

 

Презентація виготовлених виробів. Оцінювання робіт. Захист проекту.

1

 

 

Об’єкт проектної діяльності №4: Декоративна ваза

Основна технологія: технологія виготовлення штучних квітів

9

 

24

 

Планування роботи з виконання проєкту.

1

 

25

 

Проектування форми підставки  методом фокальних об’єктів. Створення ескізного рисунка виробу.

1

 

26

 

Технологічна послідовність виготовлення виробу. Добір матеріалів, інструментів.

1

 

27

 

Розмічання деталей. Інструменти для розмічання.                                    Підготовка шаблонів для виготовлення виробу.

1

 

28

 

Виготовлення підставки для спецій, прикрас.

1

 

29

 

Виготовлення ви­робу.

1

 

30

 

Складання та з’єднання деталей виробу.

1

 

31

 

Контроль якості виробу.

Визначення собівартості виробу.

1

 

32

 

Презентація виготовлених виробів. Оцінювання робіт. Захист проекту.

1

 

 

Технологія побутової діяльності та самообслуговування

 

 

Об’єкт проєктної діяльності №5: «Мій одяг — мій імідж»

Основна технологія: технології добору одягу та взуття і догляду за ними.

3

 

33

 

Види підліткового та юнацького одягу.

П/р.  Визначення розміру одягу та взуття.

 

1

 

34

 

Міні-проект  «Мій одяг – мій імідж

1

 

35

 

Міні-проект  «Моя зачіска»

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Муковоз Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мпатвійчук Сергій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шигалевський Владислав Юрійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Технології, 8 клас, Планування
Додано
26 березня
Переглядів
9307
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку