Календарно-тематичне планування ІІ семестр за підручником Карп'юк О.Д. за новою програмою (2017р.) з інтегрованими змістовими лініями. Планування містить посилання на матеріали British Council для контролю сформованості навичок сприйняття на слух, писемної взаємодії та писемного продукування. До кожного розділу вказані очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів.
|
Календарно – тематичне планування з англійської мови для 9 класу за підручником О.Д.Карп’юк
|
|
Інтегровані Змістові лінії |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемне продукування |
Усне продукування (монолог) |
Екологічна безпека та ссталий розвито |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||||||||
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 3-4 хв
|
Обсяг одного тексту в словах (у межах) 200-250 слів
|
Посилання |
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) 7 реплік
|
|
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 90-100 слів
|
9-10 речень
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
№ п/п Да-та |
Тематика спілкуван-ня
|
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Лексика
|
Граматика |
Зоровесприйман-ня(читання)
|
Сприймання на слух(аудіювань-ня |
Уснавзаємодія(діалог) Усне продукування (монолог) |
Писемнепродуку-вання(письмо |
ДЗ |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Unit 3
Щo Ви Знаєте? What's Your Knowledge?
|
Наука і технічний прогрес Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність)
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
33 |
Відомі винахідники |
Розповідати, запитувати, та надавати інформацію про відомих вчених та винахідників |
A person who designs..is called.. A person who has invented smth. is called..People first used...travelled by... went to... |
An artist, an architect, an engineer, an inventor, a reason, to exist, to launch |
|
Ex. 7a. p. 121 Ex. 5. p. 120 |
Ex.2c.p. 119. Ex.3. p. 119 Ex. 1 a. p. 120 Ex. 7b. p. 121 |
Ex. 1, p. 118 Ex. 2 b. p. 119. Ex. 9. p. 123 Ex. 5. p. 120 |
Ex. 4 c. p. 120 Ex. 6. p. 12 |
Ex. 7d. p. 122-123 |
|
+
|
|
|
||||||||||||||||||||
34 |
Видатні науковці |
Розповідати, запитувати, та надавати інформацію про відомих вчених |
Charles Darwin was a... Ivan Pavlov was a.. Isaac Newton was a ... |
Botany, geology, chemistry, biology, physics, an invention, a theory, to discover, to invent |
Word-building |
|
|
Ex. 2, p. 124. Ex. 3 a, p. 125 |
Ex. 1. p. 124 Ex. 4. p. 126 Ex. 6. p. 127 Word-map
|
Ex. 3 b, p. 125 |
|
+ |
|
|
||||||||||||||||||||
35 |
Визначні відкриття |
Розповідати, запитувати, та надавати інформацію про відкриття |
Steam locomotives were used in the past. The Science Museum is visited by hundreds of tourists every day. |
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed |
Present Passive. Past Passive.
|
Контроль сформованості навичок зорового сприймання Текст " Serhiy Korolyov" E x. 1 a. p. 128 Ex. 3 a. p. 130 |
|
Ex. 1 b. p. 129. Ex. 3 b. p. 131. Ex. 3 c. p. 131 |
Ex. 3 b. p. 131 Ex. 4. p. 131 |
Ex. 2. p. 130 |
||||||||||||||||||||||||
36 |
Визначні відкриття
|
Описувати події та явища; запитувати і надавати інформацію; аргументувати власну думку; обговорювати винаходи
|
Are there inventions are harmful / fun/ fashionable? How did they change people's lives? Generally speaking… It is known fact that.. The first affordable cars were produced by Henry Ford. |
An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote |
Passive Voice |
Ex. 5, p. 132 Ex. 7 b. 135 Complete the texts |
|
Ex. 6. p. 134 Ex. 8. p. 136 Контроль сформованості навичок усної взаємодії та усного продукування Discussion 'Important inventions and discoveries of the 20th-21st century' |
Ex. 7 a, p. 134. |
Ex. 9. p. 136 |
|
+ |
|
|
||||||||||||||||||||
37 |
Винаходи |
Запитувати і надавати інформацію; висловлювати свою точку зору; обговорювати винаходи |
Which invention is the best invention in recent years? |
Purpose, riddle, to depend on, Disease, to apply, curious, overseas, mainly recent |
Passive Voice |
Ex. 4 a, p. 138 |
Ex.З. р. 138 |
Ex. 1 a. p. 136 Ex. 1 b. p, 137 Dialogues |
Ex. 4 b. p. 138 |
Ex.2, p. 137 |
+ |
|
+ |
+ |
||||||||||||||||||||
38 |
Винаходи та винахідники |
Висловлювати свою думку з приводу винаходів; аргументувати власну думку;
|
I'd like to tell you about the invention of ... It was invented by... I think that one of the most important inventions for the mankind is ... |
Активізація лексики |
Present Passive Past Passive |
Ex. 5a. p. 139
|
Контроль сформованості навичок сприймання на слух Ex. 6 a. p. 142 |
Ex. 6 b. p. 142 Ex. 8. p.143 |
Ex.7 p.143 |
Ex. 5 b, p. 141 |
|
+ |
|
|
||||||||||||||||||||
39 |
Винаходи та винахідники |
Розповідати про технології;обговорювати винаходи; робити припущення, коментувати твердження
|
What do you think of discoveries? What ideas come to your mind? I have made my own discoveries... I think I would like to... I'll be able... |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Present Passive Past Passive |
Ex. l, p. 145 |
Ex. 10 a.b, p. 144-145 |
Ex. 9 a.b, p. 144 Ex. 2 b. p. 145
|
Контроль сформованості навичок писемної взаємодії та писемного продукування Ex. 2 a. p. 145
|
Ex. 2 b, p. 145 (підготувати розповідь, презентацію) |
|
|
+ |
|
||||||||||||||||||||
Unit 4
Природа і Навколишнє Середовище. Nature And Environment
|
Природа і погода Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність)
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
40 |
Роль природи |
Розповідати, запитувати, та надавати інформацію; розпитувати з метою уточнення інформації; |
The world population is growing. Smth. is happening to our climate. nobody can live without water. Our cars and factories pollute the air. Many plants and animals are in danger. |
Climate change, rubbish, growing population, endangered animal and plant species, pollution, danger, environment, to pollute, to protect, to recycle, to reduce, to reuse, environmental, to save |
Present Passive Past Passive |
Ex.2.p.146 Ex.4.p.147 |
|
Ex. 3. p. 147 Ex. 5, p. 149 Discussion |
Ex. 1. p. 146 |
Ex.4.p.147- розповідати |
+ |
|
+ |
|
||||||||||||||||||||
41 |
Бережи планету! |
Описувати природні катаклізми та екстремальні природні явища |
I think there are a lot of ways we can help to save the Earth. We can help … by choosing to … |
Global warming, pollution, the ozone layer, deforestation, recycling, electric car, alternative energy |
Present Passive Past Passive |
Ех.7b.р. 150 Ex. 9 , p. 151 |
|
Ех.6.р. 150 Ex.8., p. 151 Ex. 9 b. p. 152 Environmental quiz |
Ех.6.р. 150 Ex.8., p. 151 |
Ex. 9 a, p. 151-152 |
+ |
|
+ |
|
||||||||||||||||||||
42 |
Що ти можеш зробити, для збереження планети? |
Висловлювати власну точку зору; обговорювати проблеми навколишнього середовища та засоби їх вирішення
|
Buy recycled and recyclable items when purchasing new products. Put the glass bottles to bottle bank. Don't buy products in plastic containers. It’s better to use…
|
A container, oxygen, a surface. survival, coastal, waste |
|
Ex. 5. p. 155 |
Ex. 2 a. b. p. 153 Контроль сформованості навичок сприймання на слух Ex. 3 a. p. 153 Ex. 6 a., p. 156 |
Ex. 1., p. 152 Ex. 3 b. p. 154 |
Ex. 6 b., p. 156 |
Ex. 7 p. 156 |
+ |
|
|
+ |
||||||||||||||||||||
43 |
Що ти можеш зробити, для збереження планети? |
Обговорювати проблемні ситуації, гіпотетичні ситуації, речі, які хотілося б змінити; Розробляти план дій щодо проведення екологічних заходів |
We'll give animals a chance to survive if we don't kill them. If people pollute the seas and the air they will become ill. My belief is that we will be able to…
|
|
Conditional I Modal Verls of: obligation, necessity, ability, advice, suggestion. prohibition |
Ex. 1. p. 157Контроль сформованості навичок зорового сприймання Br.Council "Online safety poster" https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/reading-skills-practice/online-safety-poster |
|
Ex. 4. p. 158. Discussion |
Ex. 2. p. 158 |
Ех. З, р. 158 |
+ |
+ |
|
+ |
||||||||||||||||||||
44 |
День Землі |
Обмінюватись інформацією; Обговорювати глобальні проблеми висловлювати згоду або незгоду;
|
When a plant or animal is gone forever, we say it is extinct. I'd like to take part in ... It's important to.. I don't like any of these activities... It's better to... We could.. We might.. Why don't we... |
Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of. endangered, oxygen |
Modal Verbs The use of a cause- a reason |
Ex. 2 b. p. 159 Ex. 6. p. 164 |
|
Ex. 1. p. 159 Ex. 5 b. p. 163 Контроль сформованості навичок усної взаємодії та усного продукування Ex. 7 a,b. p. 164 |
Ex. 2 b. p. 160 Ex. 8a.b. p. 165
|
Ex. 4. p. 162 |
|
+ |
|
|
||||||||||||||||||||
45 |
Захист навколишнього середовища в Україні
|
Висловлювати власну точку зору, свої погляди; дискутувати, обговорювати шляхи зменшення забруднення навколишнього середовища |
Why not? I suppose you're right. That's a good idea! Do you really think that would work? There’s no doubt that... I think so...I hope not.. |
Picturesque, wildlife, valuable, a predator, a shrinking, to cause, illegal shooting, a lark, a stork, an inhabitant |
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
"Do you know" Article pp.166-167 |
Ex. 4 b. p. 170 |
Ex. 9. p. 165 suggestions Ex. 1. p. 167 |
Ex. 1. p. 167 write a plan |
Ex. 2, p. 167 a letter |
|
+ |
+ |
|
||||||||||||||||||||
46 |
Узагальнене повторення вивченого матеріалу по темі
|
Порівнювати об’єкти навколишнього середовища, проектувати повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів |
Do we have the right to destroy it? What have we been doing to it? We should... It might be an idea to... |
An award, a consul, a degree, nice, a title, to award, electric welding. boll less, honourable, soviet, to his credit Renewable energy, going vegetarian, wind power generator, nuclear power plant, noise pollution, anti-fur protest, Joining a campaign |
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
Ex. 4 a. p. 169
|
"Eugene Paton" Ex. 4 c. p. 171
|
Ex. 1. p. 168 Ex. 2. p. 168 Ex. 5. p. 171 |
Ex. 3. p. 169 Ex. 9. p. 173 Контроль сформованості навичок писемної взаємодії та писемного продукування Проект” Earth Day Poster" Ex. 12 p.174 |
Ex. 8, p. 173 Ex. 11. p. 173 |
|
|
|
+ |
||||||||||||||||||||
47 |
Алберт Енштейн |
Обговорювати відомих людей Описувати людей, речі, місця, висловлювати думки і почуття |
If someone calls you ''Einstein'' consider it a compliment! Who was Albert Einstein? |
A genius, a quotient, publicity, relativity, gentle |
Modal Verbs. Present Passive. Past Passive |
Ex. 1, p. 175 |
Ex. 1, p. 175 |
Ex. 2. p. 177 Ех. З, р. 177 Ex. 6, p. 177 |
Ex. 5. p. 177 |
Ех. 4, р. 177 |
|
+ |
|
|
||||||||||||||||||||
48 |
Тест |
Надавати інформацію по опрацьованій темі |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Modal Verbs. Present Passive. Past Passive Conditional I
|
Контроль сформованості навичок зорового сприймання Br.Council "About the Earth" https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/reading-skills-practice/about-earth
|
|
|
|
Повторити граматичний та лексичний матеріал |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Unit 5
Чому б Не Поглянути Уважніше? Why Not Take a Closer Look? |
Англомовні країни Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність)
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
49 |
Об'єднане Королівство Великобрита нії |
Ознайомитись з інформацією про Великобританію |
How much do you know about..? Great Britain is an island lying... Is the UK an island?What is the official name of the country? Тhe UK is made up of England, Wales and Nothern Ireland. The UK is located in... |
the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland, linked, located, governed, diverse, varied, society |
Prepositions by, to, of, off |
Ex. 2b. p. 182 Ex. 3. p. 184 |
|
Ex 1. p. 182 Ex. 2d. p. 183 Ex. 4. p. 185 Ex. 5a. p. 185 |
Ex. 2 c. p. 182 Ex. 4, p. 185 |
Ex. 2 a. p. 182 |
|
+ |
|
|
||||||||||||||||||||
50 |
Англія
|
Розповідати, запитувати, та надавати інформацію; розпитувати з метою уточнення інформації; |
What is the capital of London? Who is the patron saint of England? England got its name from the Angels. The National flag, known as St. George's Cross, has been the national flag since the 13th century. England's population is about ... |
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents |
Prepositions. Articles with proper names |
Ex.7 p. 187 |
|
Ex.8. p. 187 |
Ex. 8. p. 187 (questions) |
Ex. 6. p. 186 |
|
|
+ |
|
||||||||||||||||||||
51 |
Країни Об'єднаного Королівства |
Розпитувати та надовати інформацію про країни, міста, речі, місця, людей |
Scotland is the country in... Edinburh is the capital of... Bagpipes are their... I'm Nothern Irish. They live/ work/ wear/ |
Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain |
|
Контроль сформованості навичок сприймання на слух Ex. 4 p. 190 |
Ex. 2. p. 188 Ex. 3 a. b. p. 189 Ex. 3 c, p. 189
|
Ex. 1, p. 188. |
Ex. 3d, p. 190 the table Ex. 5 b, p. 191 |
Ex. 5 a, p. 191 |
|
+ |
|
+ |
||||||||||||||||||||
52 |
Країни Об'єднаного Королівства |
|
|
England, Scotland. Wales, Northern Ireland |
Past Tenses revision. Future Tenses revision. Articles with proper names |
Ex. 5. p. 194 |
|
Ex. 1. p. 192 |
Ex. 3 p. 193 Ex. 4. p. 193 Ex. 6. p. 194
|
Ex. 2. p. 192 Ex. 7. p. 194 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
53 |
Обє’днане королівство - яким ми його бачимо?
|
Демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття; розповідати про свої почуття та враження; висловлювати згоду або незгоду;
|
What things do you picture in your mind when you think of Great Britain? What can be interesting about it? What do you mean? You're right. Let's not argue. Have you ever been to the UK? Where would you like to go? |
Dinosaur Bark, the bronze age. Snowdon, the Welsh dragon, the underground tour. Cardiff, coal mine, bone cave, Big Pit, patron saint |
Articles with proper names |
Ex. 3, p. 196-197 Factfile p.197
|
Ex. 5 a., p. 198 |
Ex. l, p. 194 Ex. 7, p.200 |
Ex. 2, p. 195 a mind-map Ex. 5 b. p. 198 |
Ex. 6a. p.199-200 |
+ |
+ |
|
|
||||||||||||||||||||
54 |
Хто найкращий блогер? |
Розповідати, запитувати, та надавати інформацію; розпитувати з метою уточнення інформації;розповідати про подорож |
Do you like reading blog? Do you have a blog? My blog offers you instant communication with the online world. |
Accommodation, campgrounds, budget hotels, laundry, facilities, Lidl Aidi, Salisbury's, money saving |
Past Tenses Future Tenses Articles with proper names |
The Blog information |
|
Ex. 6 b. p. 200. Ex. 4, p. 198 Ex. 8. p.200 |
Ex. 7 p.200. Контроль сформованості навичок писемної взаємодії та писемного продукування Br.Council "A blog" https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/writing-skills-practice/blog |
Ex. 1. p.200. write a blog |
|
|
|
+ |
||||||||||||||||||||
55 |
Міста Великобританії |
Ставити питання та відповідати на них; розповідати про свої почуття та враження; обгрунтовувати свою точку зору |
Sightseeing has become a hobby for many people. My favourite sight is... It's so nice to walk there! I enjoy every evening spent there. I'm interested in... Most of all I like... |
Belfast. Cardiff. London, Edinburgh |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
Ex. 1 a p. 201 Ex. 2. p.203 |
« The UK » quiz Ex. 1 b p. 201 Ex. 5b. p. 205 |
Ex. 1 b. p. 202 |
Ex. 3, p. 204 Ex. 5c. p. 205 a question list |
Ex. 4a,b p. 204 |
|
+ |
|
|
||||||||||||||||||||
56 |
Міста Великобританії |
Порівнювати міста, робити повідомлення про основні пам'ятки історії та культури |
What famous buildings can you see there? What can you do there? What festivals are there? What museums are there? You can walk through Bute Park. Edinburg Castle, Scottish Parliament are the most famous buildings. |
Highlands, Cambridge, Snowdon, Lake District. Cheviot Hills. Bath, Yorkshire Moors. Brighton. Upland, navigable, county, borough, iron ore. brassware. blast furnace, steam engine, allotment, cluster |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
Ex. 6 b. p. 205
|
Ex. 1 a. p. 207 Ex 3 a. b. p. 209 Контроль сформованості навичок сприймання на слух Ex. 2 a. p. 207
|
Ex. 6 c. p. 206 Ex. 2 b, c. p. 208. Ex.4. p.210 |
Ex. 1 b. p. 207 |
Ex. 7, p. 207 |
+ |
+ |
|
|
||||||||||||||||||||
57 |
Час для мандрівки |
Реагувати на твердження, відповідно до комунікативної ситуації та застосовувати граматичні конструкції |
|
|
Present and Past Simple Passive |
Контроль сформованості навичок зорового сприймання Br.Council "Adventure travel" https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/reading-skills-practice/adventure-travel
|
|
Ex. 4 (1-8). p. 212
|
Ex. l. p. 210. Ex. 3. p. 211-212 |
Ex. 2. p. 211 |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
58 |
Розкажи про Великобританію |
Обмінюватись інформацією; реагувати на твердження, відповідно до комунікативної ситуації; давати інструкції та поради |
Coud you tell me the way to the British Museum? Yes, certainly. Go straight along this road as far as the traffic lights, then turn left. You can get a bus or go by underground if you like. First of all...It is also... Besides,.. That's why.. |
Назви міст, пам'яток історії та культури країни |
Present and Past Simple Passive. Articles with proper names |
Ex. 1. p. 213 Ex. 2. p. 214 Ex. 4 a. p. 215 Ex. 6 a. p. 216 Ex. 5. p. 216 |
Контроль сформованості навичок сприймання на слух Br.Council "Tour of London" https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening-skills-practice/tour-london |
Ex. 3. p. 215
|
Ex. 4 b. p. 215 |
Ex. 6 b. p. 217 make a presentation |
+ |
|
|
+ |
||||||||||||||||||||
59 |
Визначні місця Об’єданого королівства |
Запитувати та надавати поради, рекомендації; розповідати про можливі майбутні події. |
If I go to.... I will choose... being in.., I’d like to ... / I'd prefer to go... among of all of— sights I'd want to- |
Назви визначних міст |
Present and Past Simple Passive. Articles with proper names |
Ex. 2 a. p. 218 Ex. 3. p. 220 Ex. 6. p. 223
|
Ex. l. p. 218 Ex. 7 b. p. 224 |
Контроль сформованості навичок усної взаємодії та усного продукування Ex. 4, p. 222 Ex. 8. p. 224 Ex. 9. p. 225 |
Ex. 2 b p. 220 |
Ex. 10. p. 225 project |
|
+ |
|
+ |
||||||||||||||||||||
60 |
Повернення до України |
надавати інформацію; описувати, обговорювати, порівнювати визначні місця, речі, людей |
Walking the narrow paved streets of Lviv, you came across... There are plenty of houses, which are worth your attention. First of all,..Here you can taste...You'll meet sincere and polite people. |
Назви міст, пам'яток історії та культури країни |
|
Ex. 2, p. 226 "Lviv" |
|
Ex. 1. p. 226 Ex. 4. p. 233 |
Complete the table |
Ex. 6. p. 223-224 |
|
+ |
+ |
|
||||||||||||||||||||
61 |
Цікаві відомості про Україну |
Отримувати інформацію в бюро; обговорювати подорожі, цікаві для тінейджерів |
There is a museum of Pysanka in Ivano- Frankivsk Region. Khortytsia is a historical-cultural preserve. |
Активізація лексики |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with common and proper names |
Ex. 2. p. 230 Sketch-Map |
“Around Ukraine" quiz |
Dialogue “In a travel agency".
|
Ex. 5. p. 233
|
Ex. 3, p. 232-233
|
|
+ |
|
|
||||||||||||||||||||
62 |
Тест |
Надавати інформацію по опрацьованій темі |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with common and proper names |
Контроль сформованості навичок зорового сприймання Br.Council "Travel guide" https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/reading-skills-practice/travel-guide
|
|
|
|
Повторити граматичний та лексичний мате ріал |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
63 |
Контроль сформованості умінь сприймання на слух (аудіювання). Текст , виконання тестових завданьBr. Council "Theme parks" https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening-skills-practice/theme-parks
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
64 |
Контроль сформованості навичок зорового сприймання (читання). Текст , виконання тестових завдань Br. Council "My town" https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/reading-skills-practice/my-town
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
65 |
Контроль сформованості навичок писемного продукування. Лист за ситуацією, виконання тестових завдань. Br. Council "A postcard from Scotland" https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/writing-skills-practice/postcard-scotland
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
66 |
Контроль сформованості усного продукування/ або взаємодії (говоріння). Монологічне висловлювання за ситуаціями… |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
67 |
Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
68 |
Повторення вивченого матеріалу за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
69 |
Проект "Літні канікули" |
Робити презентацію в парі, швидко реагувати на несподівані запитання. Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Використання матеріалу для досягнення практичної мети |
Використання матеріалу для досягнення практичної мети |
|
|
|
|
Make a plan; a word-map |
Презентація |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
70 |
Захист проектних робіт
|
|
|
|
|
|
|
Презентація |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||