|
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар - граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
Примiтка |
|||||||
|
|
|||||||||||||||
46 |
|
Наука. Вплив сучасних технологій на наше життя. |
Лексичні одиниці теми Впр.1 с.93 |
Теперішній неозначений час |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
|
+ |
|
Впр.5 с.95 |
|
Впр.1,4 с.93, 94-95 |
Впр.3 с.94 |
Впр.2 с.93 |
|
|
47 |
|
Визначні винаходи та відкриття. |
Впр.5 с.94- 95 |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
|
+ |
|
|
Впр.6 с.96 |
Впр.7 с.96 |
|
|
Впр.9 с.97 |
|
|
48 |
|
Підтримуйте зв'язок! |
Лексичні одиниці теми Впр.4 с.99 |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
|
+ |
|
|
Впр.3 с.98-99 |
Впр.3 с.98-99 |
Впр.2 с.98 |
Граматичні вправи |
Впр.5 с.99 |
|
|
49 |
|
Підтримуйте зв'язок! |
Conversation Lab: Talking Over the Telephone |
Синоніми |
Обговорює культуру спілкування по телефону |
|
+ |
|
|
Впр.7 с.101 |
Впр.6 с.100 |
Впр.8 с.102 |
Впр.4 с.99 |
Впр.9 с.102 |
|
|
50 |
|
Чи можливе життя без комп'ютера? |
Лексичні одиниці теми Впр.2 с.103 |
Непряма мова |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
|
+ |
|
|
Впр.3aс.103 |
|
Впр.1 с.102 |
Впр.2 с.103 |
Впр.4 с.104 |
|
|
51 |
|
Чи можливе життя без комп'ютера? |
Лексичні одиниці теми (profitable, on the cutting edge) |
Минулий неозначений час |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля |
+ |
|
|
|
Впр.6,7 с.105 |
|
Впр.8, 9 с.105-106 |
Впр.5 с.104-105 |
Впр.10 с.106 |
|
|
52 |
|
Працюємо за комп'ютером. |
Лексичні одиниці теми Впр.1 с.106-107
|
Минулий неозначений час |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
|
+ |
|
Впр.5 с.108 |
Впр.2 с.107 |
Впр.1 c.106 |
Впр.3с.107 |
Впр.4 с.108 |
|
|
53 |
|
Працюємо за комп'ютером. |
Лексичні одиниці теми Впр.1 с.106-107
|
Минулий неозначений час |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
|
+ |
|
Впр.6 с.108 |
|
Впр.7 c.107 |
|
Впр.8 с.110 |
|
|
54 |
|
Безглузді винаходи. |
Лексичні одиниці теми Впр.2 с.111 |
Непряма мова |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
|
+ |
|
Впр.2, 4a с.111 |
Впр.1 с.110 |
Впр.3, 5 c.111-112 |
Граматичні вправи |
Впр.1 с.203 |
|
|
55 |
|
Урок домашнього читання "Thomas Alva Edison".
|
Лексичні одиниці теми Впр.1 с.204 |
|
Аналізує зміст прочитаного |
|
+ |
|
|
Text c. 204-206 |
|
Впр.15 с.210 |
Впр.2, 3 с.206-207 |
Впр.8 с.208 |
|
|
56 |
|
Урок домашнього читання "Thomas Alva Edison".
|
|
|
Висловлює власну думку з приводу прочитаного |
|
+ |
|
|
Text c. 204-206 |
Впр.6 с.207 |
Впр.5, 14 c.207, 209 |
Впр.11 с.209 |
Впр.4b с.112 |
|
|
57 |
|
Урок граматики. |
Лексичні одиниці теми |
Непряма мова |
Використовує набуті знання |
|
+ |
|
|
Впр.1,4 c.112-113 |
|
Впр.5 c.114 |
Впр.2 с.113 |
Вправа 3 с.113 |
|
|
58 |
|
Розвиток мовлення. |
|
|
Показує свої вмiння говорити . |
|
|
|
|
|
|
Впр.9 с.209 |
|
Впр.11 с.209 |
|
|
59 |
|
Тематична робота. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|
|
60 |
|
Дивовижна Британія. Міста-столиці. |
Лексичні одиниці теми. Впр.2a с.118 |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
+ |
|
|
Впр.4 с.119 |
Впр.3 с.118 |
Впр.1 с.117 |
Впр.2 b,с с.118 |
Впр.5 с.120 |
|
|
61 |
|
Міста-столиці. |
Лексичні одиниці теми Впр.6a с.120 |
|
Порівнює європейські столиці |
|
+ |
|
|
Впр.10 12a с.123-124 |
Впр.9, 11 с.122, 124 |
Впр.8, 12b с.122-124 |
Впр.6b с.120 |
Впр.13 с.125 |
|
|
62 |
|
Единбург – столиця Шотландії. |
Лексичні одиниці теми Впр.2 с. 125 |
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування містами Британії |
|
|
+ |
|
Впр.3 с.126 |
|
Впр.1 с.125 |
Впр.4 с.127 |
Впр.2,5 с.125 |
|
|
63 |
|
Урок граматики. Герундій.
|
Лексичні одиниці теми. Гра "Am І Right?" |
Герундій. Впр.6 с.127-128 |
Використовує набуті знання.
|
|
+ |
|
|
Впр.8 с.128 |
|
Впр.9 с.129 |
Впр.7 с.128 |
Впр.10 с.129
|
|
|
64
|
|
Герундiй. Практичнi вправи.
|
|
|
Робота на картках |
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота на картках. |
|
|
65 |
|
Стежка Велетня. |
Лексичні одиниці теми Впр.3с.131 |
Герундій |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
|
+ |
|
|
Впр.2 с.131 |
Впр.5 с.132 |
Впр.1 с.130 |
Впр.4 с.132 |
Впр.3 с.131 |
|
|
66 |
|
Стежка Велетня. |
Лексичні одиниці теми. Гра "Noughts and Crosses" |
Герундій |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
+ |
|
|
|
|
Впр.6b, 9 с.133 |
Впр.7, 8 с.133 |
Впр.10 с.133 |
|
|
67 |
|
Загадковий Стоунхендж. |
Лексичні одиниці теми Впр.3 с.135 |
Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури |
|
+ |
|
|
Впр.2 с.134-135 |
|
Впр.1,6 с.134, 136 |
Впр.4, 5 с.135 |
Впр.7 с.136 |
|
|
68 |
|
Чудеса Великої Британії. |
Лексичні одиниці теми. Гра"Right or Wrong" |
Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Британії |
|
+ |
|
|
Впр.1 с.137 |
|
Впр.2 с.137 |
|
Граматичні вправи |
|
|
69 |
|
Кембридж. |
|
Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
+ |
|
|
Впр.1, 2 с.137-139 |
|
|
|
Впр.3 с.140 |
|
|
70 |
|
Оксфорд. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
|
+ |
|
|
|
с.280 |
Впр 4 с.140 |
|
с.280 |
|
|
71 |
|
Урок домашнього читання. Sandra Bullock, A Non-typical Hollywood star.
|
с. 211 |
|
Аналізує зміст прочитаного |
|
+ |
|
|
с.211-213 Впр.3,4 |
Впр.2 с.213 |
Впр.5 с.214 |
|
Впр.6 с.214 |
|
|
72 |
|
Sandra Bullock, A Non-typical Hollywood star. |
с.213 |
|
Розумiння прочитаного |
|
+ |
|
|
|
|
Впр.8 с.216 |
Впр.7 с.215 |
Впр 10. с216
|
|
|
73 |
|
Урок граматики. |
|
|
Використовує набуті знання |
|
+ |
|
|
|
|
|
Впр.6 с.141 |
с.142 |
|
|
74 |
|
Розвиток мовлення. |
|
|
Розповiдає про Британськi мiста, порiвнює їх. |
|
|
|
|
|
|
Впр 5 с.141 |
|
Грама тичнi вправи |
|
|
75 |
|
Тематична робота. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|
|
76 |
|
Засоби масової інформації. Засоби масової інформації в нашому житті. |
Лексичні одиниці теми Впр.2 с.145 |
Теперішній тривалий час |
Демонструє розуміння основ медіаграмотності
|
|
+ |
|
|
Впр.3 с.146 |
Впр.4 с.146 |
Впр.1 с.145 |
Впр.5 с.147 |
Впр.2 с.145 |
|
|
77 |
|
Засоби масової інформації в нашому житті. |
Лексичні одиниці теми. Гра"Right or Wrong" |
|
|
|
+ |
|
|
Впр.6 с.147-148 |
Впр.9 с.148 |
Впр.10, 11 с.148- 149 |
Впр.7 с.148 |
Впр.12 с.149 |
|
|
78 |
|
Телебачення та радіо. |
Лексичні одиниці теми Впр.2 с.150 |
Герундій |
Висловлює власне ставлення до розмаїття телепередач |
|
+ |
|
|
Впр.2, 4a с.150-151 |
|
Впр.1, 3b с.149- 150 |
Впр.3a с.150 |
Впр.4b с.151 |
|
|
79 |
|
Телебачення та радіо. |
Лексичні одиниці теми Впр.7 с.153 |
Герундій |
Визначає достовірність інформації |
|
+ |
|
|
Впр.6 с.152 |
Впр.6 с.152: filling in the gaps |
Впр.7,8 с.153 |
Впр.9 с.153 |
Впр.10 с.154 |
|
|
80
|
|
Моя улюблена телепередача. |
Лексичні одиниці теми (foray, daytime, the highest rated, namesake, assessment sitcom, countdown) |
Герундій |
Обговорює свою улюблену передачу |
|
+
|
|
|
Впр.5 с.158 |
Впр.2 c.155 |
Впр.1,3 с.155-156 Впр.7 с159 |
Впр.6 с.158 |
Впр.4 с.157 Впр.8 с.159 |
|
|
81 |
|
Шкільна радіопрограма. |
Лексичні одиниці теми (to be responsible for, writing scripts) |
Герундій |
Визначає достовірність інформації |
|
+ |
|
|
Впр.1 с.159 |
|
Впр.3 c.159 |
Впр.2 c.159 |
Впр.4 с.159 |
|
|
82 |
|
Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
Використовує набуті знання |
|
+ |
|
|
|
с.282, впр.4 |
|
|
Впр.6 c.162 |
|
|
83 |
|
Телебачення і радіо Британії. |
Лексичні одиниці теми |
Герундій |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
|
+ |
|
Впр.3 c.161 |
Впр.4 с.162 |
|
Впр.1,2 c.160 |
Впр.5 c.162 |
|
|
84 |
|
Урок домашнього читання. “Is Television Useful or Harmful for Kids?” |
|
|
Аналізує зміст прочитаного |
|
+ |
|
|
Впр.1 c.217 |
|
|
Впр2,3 с.219 |
Впр.6 c.220 |
|
|
85 |
|
Урок домашнього читання. “Is Television Useful or Harmful for Kids?” |
|
|
Висловлює власну думку з приводу прочитаного |
|
+ |
|
|
|
|
Впр.8 с.221 |
Впр.1113 с.222 |
Впр.15 ст,222 |
|
|
86
|
|
Розвиток мовлення |
|
|
Розповiдає про користь та шкоду телебачення |
|
+ |
|
|
|
|
Впр 5 с.217 |
Впр.9 с.221 |
Граматичнi вправи. |
|
|
87 |
|
Тематична робота. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|
|
88 |
|
Кар’єра. Світ професій. |
Лексичні одиниці теми Впр.3 с.166 Впр.5 с.167 |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
|
|
|
+ |
Впр.3b c.166 Впр.4 с.167
|
Впр.6 с.168 |
Впр.1,2 c.165 Впр.9 с.168 |
Впр.3a c.166 |
Впр.7,8 c.168 |
|
|
89 |
|
Один день із життя... |
Лексичні одиниці теми Впр.2a с.170 Впр.4 с.171 |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства |
|
+ |
|
|
Впр.3 с.170-171 |
Впр.3 с.170 Впр.9 с.173 |
Впр.2b, 3b с.170 |
Впр.1,7 с.169, 172 |
Впр.5 С.171 |
|
|
90 |
|
Граматичнi навички. |
|
Модальні дієслова Впр.6 с.171 |
Вмiє застосовувати слова в реченнях. |
|
|
|
+ |
Впр.8 с.172 |
|
Впр 9 с.173 |
|
Впр 12 с.174 |
|
|
91 |
|
Перспективи розвитку кар'єри. |
Лексичні одиниці теми Впр.3 с.176 |
Модальні дієслова |
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
+ |
|
|
|
Впр.1 с.175 (с.282) |
Впр.2,3a с.175- 176 |
Впр.5 с.177-178 |
Впр.11, 12 с.174 |
|
|
92 |
|
Улюблена професія. |
|
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
+ |
|
|
Впр.5,7 с.177-179 |
Впр.6 с.178 |
Впр.4 с.176 |
|
Впр.9 c.179 |
|
|
93 |
|
Затребувана робота в Україні. |
Лексичні одиниці теми (demanded job, survey, out-of-date) |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
|
|
|
+ |
Впр.1 с. 180 |
|
Впр.2 с. 180-181 |
|
Впр.8 с.179 |
|
|
94 |
|
Граматичнi навички. |
|
|
Використовує свої набутi знання в практицi. |
|
+ |
|
|
Впр.3 ст.182 |
|
|
Впр.4 с.183 |
Впр 2 с.182 |
|
|
95 |
|
Працюємо в команді. |
|
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
+ |
|
|
Впр.5, с.183 |
|
Впр.6 с.184 |
|
Впр.7 с.184 |
|
|
96 |
|
Тематична робота. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|
|
97 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал теми |
|
|
98 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Герундій |
|
|
99 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|
|
100 |
|
Аналiз контрольної роботи з письма |
|
|
Робота над помилками. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати проект |
|
|
102 |
|
Аналiз контрольних робiт. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 |
|
Робота з мовним порт фоліо. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал теми |
|
|
104 |
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.15 с.222 |
|