9 КЛАС
( Несвіт А. М. Англійська мова (9-й рік навчання). – English (Year 9) : підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ Алла Несвіт. – Київ : Генеза, 2017. – 288 с. )
Дата |
№ |
Тема |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
||||||||||||
«Екологічна безпека та сталий розвиток» |
«Громадянська відповідальність» |
«Здоров'я і безпека» |
«Підприємливість та фінансова грамотність» |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||||||
|
II семестр |
|||||||||||||||||||
Тема 4. Наука. Unit 4. Science Magic |
||||||||||||||||||||
|
|
50 |
Технологія впливає на наше життя |
Обговорює позитивні і негативні наслідки від певних винаходів Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі Презентує та обговорює проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
|
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 с. 93 Впр. 5 с. 95 |
Теперішній простий неозначений час |
Впр. 7 с. 96 |
Впр. 6 с. 96 |
Впр. 1 с. 93 Впр. 4 с. 94 Впр.8 с.97 |
Впр. 3 с. 94 |
Впр.9 с.97 |
|||||
|
|
51 |
Вплив технологій |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 5 с. 95 |
Теперішній простий неозначений час |
Впр. 4 с. 99
|
Впр. 3 с. 98
|
Впр. 1 с. 97 Впр. 2 с. 98
|
Впр.5 с.99 |
Скласти діалог |
||||||
|
|
52 |
Підтримуйте зв’язок! |
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 4 с. 99 |
|
Впр. 6 с. 100 |
Впр. 7 с. 101 |
Впр. 8 с. 102 |
Впр.7 с.101 |
Впр.9 с.102 |
||||||
|
|
53 |
Технології в наш час |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
|
|
|
Лексичні одиниці теми.
|
Теперішній простий неозначений час |
|
Завдання на картках (НО₂) Впр. 2 с. 103 |
Впр. 1 с. 102
|
Граматичні вправи на вживання теперішнього простого неозначеного часу |
Виконати переклад речень в зошиті. |
||||||
|
|
54 |
Чи можливе життя без комп’ютера? |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
|
|
Лексичні одиниці теми.
|
|
Впр. 3(а) с.103 |
|
Впр. 8 с. 105 Впр. 3(а) с.103 Впр. 6 с. 105 |
Впр.5 с.104 |
Впр.4 с.104
|
||||||
|
|
55 |
Життя без комп’ютера |
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 с. 103 |
Минулий неозначений час |
|
Впр. 7 с. 105 |
Впр. 9 с. 106 |
Граматичні вправи на вживання минулого неозначеного часу |
Впр.10 с.106 |
||||||
|
|
56 |
Працюючи за комп’ютером |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 1 с. 106 |
Минулий неозначений час |
Впр. 2 с. 107 |
Впр. 5 с. 108 |
Впр.1 с.106 |
Впр.3 с.107 |
Впр.4 с.108
|
||||||
|
|
57 |
Працюючи за комп’ютером |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
|
|
Лексичні одиниці теми. |
Непряма мова |
Впр. 6 с. 108 |
|
Впр.7(b) с.110 |
Впр. 7 (а) с.110 |
Впр.8 с.110 |
||||||
|
|
58 |
Безглузді винаходи |
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 с. 111 |
Непряма мова |
Впр. 1 с. 110 |
Впр. 2 с. 111 |
Впр.3 с.111 |
Граматичні вправи |
Написати 10 речень з непрямою мовою |
||||||
|
|
59 |
Весела граматика |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
|
|
|
Лексичні одиниці теми. |
Непряма мова |
|
Впр. 4(а) с.111 |
Впр.5 с.112 |
Граматичні вправи на вживання непрямої мови |
Впр.4(b) с.112 |
||||||
|
|
60 |
« Thomas Alva Edison ». Домашнє читання |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 1 с. 204 |
|
Впр. 6 с. 207 |
Text “ Thomas Alva Edison ” (с.204) |
Впр.5 с.207 Впр.1 с.204 |
Впр.2 с.206 Впр.3 с.207 |
Впр.14 с.209 |
||||||
|
|
61 |
« Thomas Alva Edison ». Домашнє читання |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 1 с. 204 |
|
Впр. 9 с. 208 |
|
Впр.10 с. 209 Впр.11 с. 209 |
Впр.3 с.207 |
Впр. 15 с.210 |
||||||
|
|
62 |
Томас Едісон |
|
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
Лексичні одиниці теми. Впр. 1 с. 204 |
Минулий неозначений час |
Впр.7 с. 208 Впр.8 с. 208 |
|
Впр.12 с. 209 |
Впр.4 с. 207 |
Впр.16 с. 210 |
||||||
|
|
63 |
Урок корекції знань, умінь та навичок |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
|
|
Лексичні одиниці теми. |
|
|
Впр. 1 с. 112 Впр. 4 с. 113 |
Впр.5 с.114 |
Впр.2 с.112 Впр. 3 с. 113 |
Впр.6 с.114 |
||||||
Тема 5. Дивовижна Британія. Unit 5. Amazing Britain |
||||||||||||||||||||
|
|
64 |
Міста-столиці |
Описувати географічне положення та надавати коротку інформацію про країну Розповідати про традиції Великої Британії Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі Ставити питання з метою уточнення інформації Може сам висловити власні погляди й думки та запитує про думки й погляди співрозмовника |
Описує види еко- туризму. |
|
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(а) с. 118 |
Минулий неозначений час |
Впр. 3 с. 118 Впр. 5 с. 120 |
Впр. 4 с. 119 |
Впр.1 с.117 |
Впр.2 (b, c) с.118 |
Впр.7 с.120 |
|||||
|
|
65 |
Міста Британії |
|
|
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Лексичні одиниці теми. Впр. 6(а) с. 120 |
Минулий неозначений час |
Впр. 9 с. 122 |
Впр.10 с. 123
|
Впр.8 с.122 |
Впр.6 (b) с.120 |
Впр.13 с.125 |
||||||
|
|
66 |
Великі міста |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
|
Лексичні одиниці теми |
Минулий неозначений час |
Впр.11 с. 124 |
Впр. 12 (а) с.124 |
Впр. 12 (b) с.124 |
|
Розповідати про столицю Великої Британії |
||||||
|
|
67 |
Единбург |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 с. 125 |
Герундій. Впр. 6 с. 127 |
Впр. 3 с. 126 |
Впр. 3 с. 126 |
Впр.1 с.125 |
Впр.4 с.127 |
Впр.5 с.127 |
||||||
|
|
68 |
Единбург |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
|
Лексичні одиниці теми. |
Герундій |
|
Впр. 8 с. 128 |
Впр.9 с.129 |
Впр.7 с.128 |
Впр.10 с.129 |
||||||
|
|
69 |
Стежка Велетня. |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 3 с. 131 |
Герундій |
Впр. 5 с. 132 |
Впр. 2 с. 131 |
Впр.1 с.130 |
Впр.4 с.132 |
Впр.7 с.133
|
||||||
|
|
70 |
Стежка Велетня. |
|
|
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Лексичні одиниці теми. |
Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
|
Впр.9 с.133 |
Впр. 6 с.133 |
Впр.8 с.133 |
Впр.10 с.133 |
||||||
|
|
71 |
Чудеса Великої Британії |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
|
Впр. 3 с. 135 |
Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Впр. 2 с. 134 |
Впр. 1 с. 137 |
Впр. 1 с.134 Впр. 3 с. 135
|
Впр.4 с.135 |
Впр.5 с.135 |
||||||
|
|
72 |
Весела граматика |
Описує види еко- туризму. |
|
|
|
Лексичні одиниці теми |
Герундій |
Завдання на картках (НО₂) |
|
Впр. 6 с.136 |
Гра «Write the Words» |
Впр.7 с.136 |
||||||
|
|
73 |
Велика Британія |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
|
|
Герундій |
|
Впр. 1 с. 136
|
Впр. 2 с.137 |
Впр. 1 с. 137 Граматичні вправи на герундій |
Впр. 2 с.137
|
||||||
|
|
74 |
Урок корекції знань, умінь та навичок |
|
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
|
Лексичні одиниці теми. |
Герундій |
Впр. 4 с. 140 |
Впр. 2 с. 138 |
Впр.5 с. 141 |
Впр.3 с.140 |
Впр.6 с.141 |
|||||
Тема 6. Засоби масової інформації. |
||||||||||||||||||||
|
|
75 |
Засоби масової інформації в нашому житті |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності Визначає достовірність інформації. Запитує партнера про його преференції у телепрограмах |
|
Демонструє розуміння основ медіа- грамотності. |
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 2 с.145 |
Теперішній тривалий час |
Впр. 4 с. 146 |
Впр. 3 с. 146 |
Впр.1 с.145 Впр. 2 с.145 |
|
Впр.5 с.147 |
|||||
|
|
76 |
Засоби масової інформації в нашому житті |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
Лексичні одиниці теми. |
Теперішній тривалий час |
Впр. 9 с. 148 |
Впр. 6 с. 147 |
Впр.10 с.148 Впр.11 с.149 |
Впр.7 с.148 |
Впр. 12 с.149 |
||||||
|
|
77 |
Телебачення та радіо |
|
Визначає достовірність інформації. |
|
|
Впр. 2 с. 150 |
Герундій |
|
Впр. 2 с. 150 |
Впр.1 с.149 Впр. 3(b) с.150 |
Впр. 3(а) с.150 |
Розповідати про улюблену телепередачу |
||||||
|
|
78 |
Улюблена телепередача |
|
Демонструє розуміння основ медіа- грамотності. |
|
|
Лексичні одиниці теми. |
Теперішній тривалий час |
Завдання на картках (НО1) |
Впр. 4 (а) с.150 |
Впр.7 с. 153 |
Впр. 5 с. 152 |
Впр. 4(b) с.150 |
||||||
|
|
79 |
Улюблена радіостанція |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 7 с. 153 |
Герундій |
Впр. 6 с. 152 |
Впр. 6 с. 152 |
Впр.8 с.153 |
Впр.9 с.153 |
Впр.10 с.154 |
||||||
|
|
80 |
Моя улюблена телепередача |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
Foray, daytime, the highest rated, namesake |
Герундій |
Впр. 2 с. 155 |
Впр. 4 с. 157 |
Впр.1 с.155 Впр.3 с. 156 |
Граматичні вправи |
Впр.4 с.157 |
||||||
|
|
81 |
Моя улюблена телепередача |
|
Визначає достовірність інформації |
|
|
Assessment, sitcom, countdown, to be responsible for, writing scripts |
Герундій |
|
Впр. 5 с. 158 |
Впр.7 с. 159 |
Впр.6 с.158
|
Впр.8 с.159 |
||||||
|
|
82 |
Весела граматика |
|
Визначає достовірність інформації. |
|
|
Лексичні одиниці теми. |
Теперішній тривалий час |
Завдання на картках (НО₂) |
Впр.1 с. 159 |
Впр. 3 с. 159 Впр.2 с.159 |
Індивідуальні завдання |
Впр.4 с.159 |
||||||
|
|
83 |
“ Is Television Useful or Harmful for Kids ”. Домашнє читання |
|
Демонструє розуміння основ медіа- грамотності. |
|
|
Впр. 1 с. 217 |
Герундій |
Впр. 6 с. 220 |
Впр. 1 с. 217 |
Впр.5 с.220 |
Впр.2 с.219 Впр.3 с.219
|
Впр. 15 с.222 |
||||||
|
|
84 |
Телебачення корисне чи шкідливе для дітей |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
Лексичні одиниці теми. |
|
Впр. 9 с. 221 |
Впр. 7 с. 221 |
Впр.12 с.222 |
Впр.8 с.221 Впр.11 с.222 |
Впр.14 с.222 |
||||||
|
|
85 |
Телебачення |
|
Визначає достовірність інформації. |
|
|
|
Теперішній тривалий час |
|
Текст поданий вчителем |
Впр.5 с.220 Впр.10 с.222 |
Впр.13 с.222 Граматичні вправи |
Впр.1 с.160 |
||||||
|
|
86 |
Урок корекції знань, умінь та навичок |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
Лексичні одиниці теми. |
Герундій |
Впр. 4 с. 162 |
Впр. 3 с. 161 |
Впр. 5 с. 162 |
Впр.2 с.160 |
Впр.6 с.162 |
||||||
Тема 7. Кар’єра |
||||||||||||||||||||
|
|
87 |
Світ професій |
Повідомляє про перспективисвогопрофесійноговибору. Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій Розповіати про різні професії. Розповіати про різні професії членів родини. |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 3 с. 166 |
Теперішній тривалий час |
|
Впр. 3(b) с.166 |
Впр. 1 с. 165 Впр.2 с. 165 |
Впр. 3(а) с.166 |
Впр.4 с.167 |
|||||
|
|
88 |
Світ професій |
|
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
Лексичні одиниці теми. Впр. 5 с. 167 |
Герундій |
Впр. 6 с. 168 |
Впр. 4 с. 167 Впр. 5 с. 167 |
Впр. 9 с. 168 |
Впр.7 с.168 |
Впр. 10 с.169 |
||||||
|
|
89 |
Моя майбутня професія |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 5 с. 167 |
Модальні дієслова. |
|
Впр. 2(a) с.170
|
Впр. 2(b) с.170 |
Впр.8 с.168 Впр. 1 с.169 |
Розповісти про свою майбутню професію |
||||||
|
|
90 |
Один день із життя… |
|
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
Лексичні одиниці теми. Впр. 2(а) с. 170 |
Модальні дієслова. |
|
Впр. 3(а) с. 170 |
Впр. 2 с. 170 Впр. 3(b) с.170 |
Індивідуальні завдання |
Впр.5 с.171 |
||||||
|
|
91 |
Цікава професія |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
|
|
Лексичні одиниці уроку. Впр. 6 с. 171 |
|
Завдання на картках (НО₂) |
Впр. 6 с. 171 |
Впр.10 с. 173 |
Впр.7 с.172 |
Впр.1 с.169 |
||||||
|
|
92 |
Кар’єра |
|
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
Лексичні одиниці теми. Впр. 4 с. 171 |
Модальні дієслова |
Впр. 9 с. 173 |
Впр. 8 с. 172 |
Впр.13 с.174 |
Впр.11 с.173 |
Впр. 14 с.174 |
||||||
|
|
93 |
Магія кар’єри |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. |
|
|
|
Модальні дієслова |
|
Впр. 4 с. 176 |
Впр. 4 с. 171 Впр. 4 с. 176
|
Впр. 12 с.174 |
Написати 10 запитань |
||||||
|
|
94 |
Різні професії |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. |
|
|
Лексичні одиниці теми. |
Контрастування часів |
Впр. 1 с. 175 |
|
Впр. 6 с. 171 Впр. 3 с. 176 |
Граматичні вправи |
Впр.2 с.175 |
||||||
|
|
95 |
Перспективи розвитку кар’єри |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
|
|
Лексичні одиниці теми. Впр. 3 с. 176 |
Модальні дієслова |
Впр. 1 с. 175 |
Впр. 7 с. 178 |
Впр.8 с.179 |
Впр.5 с.177 |
Впр.10 с.179 |
||||||
|
|
96 |
Найпопулярніші професії в Україні. |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
|
|
Demanded job, survey, out-of-date |
Модальні дієслова |
Впр. 6 с. 178 |
Впр. 1 с. 180 |
Впр.2 с.180 |
Впр.9 с.179 |
Впр.3 с.181 |
||||||
|
|
97 |
Мій вибір. Урок корекції знань, умінь та навичок |
|
|
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
|
Модальні дієслова |
Впр. 1 с. 181 |
Впр. 3 с. 182 |
Впр. 6 с. 184 |
Впр. 2 с. 182 Впр. 4 с. 183 |
Скласти 10 речень з модальними дієсловами |
|||||
|
|
98 |
« Магія науки » Контроль навичок письма |
|
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади. |
|
|
|
|
|
Гра “True or False?” |
|
Writing |
Розповідати про Велику Британію |
|||||
|
|
99 |
« Чарівна Британія » Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
|
|
Listening comprehension |
|
|
Гра «Write the Words» |
Написати 10 речень вико використовуючи Future Simple . |
||||||
|
|
100 |
«Засоби масової інформації ». Контроль навичок читання |
|
Визначає достовірність інформації. |
|
|
|
|
|
Reading |
|
Індивідуальні завдання |
Впр. 5 с. 183 |
||||||
|
|
101 |
«Кар’єра ». Контроль навичок усного мовлення |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. |
|
|
|
|
Гра “Survey” |
|
Speaking |
|
Впр. 7 с. 184 |
||||||
|
|
102 |
Цікава Британія. Повторення матеріалу за ІІ семестр |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
|
|
|
Гра “True or False?” |
Текст поданий вчителем |
|
Граматичні вправи |
Розповідати про плани на літні канікули |
||||||
|
|
103 |
.Сандра Баллок. Домашнє читання |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади. |
|
|
|
|
|
Впр. 1 с. 210 Впр. 2 с. 213 Впр. 7 с. 215 |
Впр. 5 с. 214 |
Впр. 3 с. 213 Впр. 9 с. 216 |
Впр. 13 с. 216 |
||||||
|
|
104 |
Автобіографія Підсумковий урок |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади. |
|
|
|
|
Гра “True or False?” |
|
Завдання на картках (НО₁) |
Гра «Write the Words» |
|
||||||