Календарно-тематичне планування з англійської мови 9 клас до підручника В.М. Буренко «English 9»,, II семестр. ,3 години на тиждень.
|
Тема:Англомовні країни.Україна. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Чи можливе життя без подорожування? |
Складає перелік місць для еко- туризму у своєму регіоні. Описує види еко- туризму. |
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києв. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву |
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Знаки |
ЛО теми |
Впр. 3 С106 |
Впр. 1 С106 |
Впр. 1,2 С106 |
Впр.,3 С. 106 |
|
Впр. 7С. 107 |
|||||||||||||||||||||
50 |
|
Ласкаво просимо до англомовних країн! |
Теперішній неозначений час.Наказовий спосіб дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 4 С.99 |
Повідомлення учнів |
Впр. 7 С.107 |
Впр. 8 С.108 |
|
Впр.9 С.108 |
|||||||||||||||||||||||||
51 |
|
Вас вітає Канада. |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 10 С.108 |
Впр. 11 С.111 |
Впр. 12 С.111 |
|
|
Впр. 12 С.111 |
|||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Сполучені Штати Америки. |
|
ЛО теми |
Впр. 14 |
Впр. 13 |
Впр. 16 С.117 |
|
|
Впр.16.117 |
|||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Австралія
|
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.117 |
Впр. 18С.117-120 |
|
Впр. 19,21 С.120 |
Впр. 20 С.120 |
|
Заповнити таблицю,с.120 |
|||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Об”єднане Королівство та його міста. |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми |
Впр.2 с.121-123 |
Впр. 1 с.121 |
Впр. 3 с.124 |
Впр. |
|
Впр. 3 С.124 |
|||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Великі міста Об’єднаного Королівства. Визначні місця та історичні пам’ятки України |
|
ЛО теми |
Впр.5С.124-129 |
|
С.128 |
|
|
Підготув.повідомлення |
|||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Відвідаймо Британію! |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Впр.6,7С.130-131 |
|
Впр.7 с.131 |
С.131 відп.на пит.. |
|
Впр.7 С.131 |
|||||||||||||||||||||||||
57
58
59
60.
61.
62.
63 |
|
Визначні місця та історичні пам’ятки Великої Британії
Величний Біг Бен.
Київ та його визначні місця.
Історичні пам’ятки Києва.
Урок домашнього читання
Писемне продукування :Країна моєї мрії.
Узагальнене повторення матеріалу теми.
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр.8 с.132-137
Впр.11 с.138
Впр.12 с.139-141
Впр.1с. 143 |
|
Впр.9 с.137
Впр.12
Впр.13 с.142
Впр.2 с.144 |
Впр.14 с.142 |
|
Впр.10 с.138
Завд.на картці.
Впр.15 с.142 |
|||||||||||||||||||||||||
|
Тема: Наука і технічний прогрес |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Відомі вчені |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
|
Relative clauses |
ЛО теми С.145 |
|
Впр. 1 С.145 |
Впр. 2,3 С.145 |
Впр. 7с.148 |
|
Впр. 8 С.148-150 |
|||||||||||||||||||||
65 |
|
Винахідники та їх винаходи |
|
|
Впр. 2 |
Впр8 С.150 |
|
Впр9 С.152 |
|
Впр. 10 С.152 |
|||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Сучасні пристрої в житті і побуті |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Впр. 7 С.122 |
|||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Найновіші сучасні винаходи |
|
ЛО теми |
Впр. 4 С. 153 |
Впр. 1 С.153 |
Впр. 5,6 С.1154-156
|
Впр. 8 С.156
|
|
Впр,10 С. 158 |
|||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Електронні гаджети |
|
|
|
|
Пасивний стан |
ЛО теми |
Впр. 1
|
Впр. 2
|
Впр. 1 |
Впр. 4 |
|
Впр. 5,6 160-161 |
|||||||||||||||||||||
69 |
|
Комп’ютери у нашому житті |
Пасивний стан |
ЛО теми. |
Впр. 7 С. 162 |
|
|
Впр. 15 С.166 |
|
Впр.16 с.166 |
|||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Історія сучасних винаходів |
|
|
|
|
Пасивний стан |
ЛО теми |
Впр. 1,2 C.133-134 |
Впр. 2 С. 134 |
Впр. 3,4 С.134 |
Впр.8,10С. 177 |
|
Впр.1,14 с.176,178 |
|||||||||||||||||||||
71
72
73 |
|
Урок домашнього читання
Усне продукування : Сучасні винаходи в моєму житті
Узагальнене повторення матеріалу з теми. |
|
Впр. 2 С.178 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Природа і навколишнє середовище. Охорона довкілля |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
74 |
|
Проблеми навколишнього середовища |
Розглядає природу як цілісну систему Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. |
|
Робить повідомлення про складні погодні умови Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свого регіону |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів . |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр.2 С.180 |
Впр. 5 С.1181 |
Впр. 3,4 С.180-181 |
Впр. 7 С. 181 |
|
Впр 6,7 С181 |
|||||||||||||||||||||
75 |
|
Глобальні проблеми людства |
|
|
|
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
|
|
Впр. 11,12 С.183 |
|
|
Впр13 С183. |
|||||||||||||||||||||
76 |
|
Проблеми забруднення води |
Минулий доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 5 ,6 С.185 |
|
Впр. 7 С.186 |
Впр.8,11 С.187 |
|
Впр. 10 С.187 |
|||||||||||||||||||||||||
77 |
|
Проблеми забруднення повітря |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.188 |
Впр13 С.188-189 |
Впр. 14 |
Впр. 15,16 С.190 |
Впр. 5(1,2) С.148 |
|
Впр. 17 С.191 |
|||||||||||||||||||||||||
78 |
|
Ліси планети |
Модальне дієслово “should”. |
ЛО теми С.149 |
Впр. 3 С.193 |
|
Впр. 2 С.193 |
|
|
Впр 4 С.193- 194 |
|||||||||||||||||||||||||
79 |
|
Рослинний світ України |
Минулий та майбутній неозначений час |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Впр 4 С.193- 194 |
|||||||||||||||||||||||||
80 |
|
Тваринний світ України |
First and zero conditional |
С.192 |
|
|
Впр 7 С.196
|
Впр 10,12 С.197- 198 |
|
Впр 13 С.198 |
|||||||||||||||||||||||||
81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Усне продукування:Рослини і тварини моєї місцевості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.15 С.200 |
|||||||||||||||||||||||
82 |
|
Шляхи захисту навколишнього середовища.
|
|
ЛО теми |
Впр. 4,5 С.202 |
Впр. 1 |
Впр.1,2 С.201 |
Впр. 2 |
|
Впр. 6,7 С.203 |
|||||||||||||||||||||||||
83 |
|
Погода нашого регіону. |
|
ЛО теми ЛО теми |
|
|
|
|
|
Впр 9 С 204
|
|||||||||||||||||||||||||
84 |
|
Шляхи захисту навколишнього середовища.
|
|
|
|
|
|
ЛО теми ЛО теми |
Впр. 4 |
Впр8 С.204
|
Впр12 С.206
|
Впр. 11 С.206 Test |
|
Впр. 1,2 С.171 Впр. 6 С.173 |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
85 |
|
Зробимо довкілля чистим! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 С.207 |
|||||||||||||||||||||
86 |
|
Урок домашнього читання. |
|
|
|
|
|
|
Впр.1 с.207 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
88
89
90
91 |
|
Узагальнене повторення матеріалу.
Тема.Одяг. Що ми любимо носити?
Повсякденний одяг.
Стилі одягу
Мій улюблений одяг.
В чому мені зручно?
Одяг для особливих подій.
Погода і одяг.
Мода і стиль.
Усне продукування:Одяг у моїй родині
Урок домашнього читання.
Розвиток граматичних навичок
Проектна робота
Узагальнене повторення матеріалу
Контроль аудіювання.
Контроль письма.
Контроль читання.
Контроль говоріння
Узагальнене повт.
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
Розд матер.
Роздат.мат. |
|
Розд.матер
Розд.матер
Роздат.матер...
Розд.матер
Картки
Інд.завд
Картки |
|
Роздат.матер.
Роздат.матер. |
Розд.матер.
Картки
Роздат.матер. |
|
|
|||||||||||||||||||||