21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Календарно-тематичне планування 9 клас Сотнікова, Гоголєва І семестр

Про матеріал
Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 9 клас. – Х.: Ранок, 2017 Складено відповідно до «Навчальних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи» - К., 2017 р.; Наказ МОН від 07.06.2017 № 804 (2 години на тиждень)
Перегляд файлу

9 клас

Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 9 клас. – Х.: Ранок, 2017

Складено відповідно до «Навчальних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи» -  К., 2017 р.;  Наказ МОН від 07.06.2017 № 804 (2 години на тиждень)

 

I семестр

 

  уроку

Дата

Тема

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Домашнє

завдання

Примітка

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

Фонетика

Граматика

Лексика

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Онлайн-взаємодія

Усне продукування

Писемне продукування

Meine Familie und meine Freunde (Моя родина і мої друзі)

1.

 

Wie waren die Sommer-ferien? (Якими були літні канікули?)

Впр. 1

(с. 4)

Словотвір:

складні слова

Впр.2 (с.4)

Впр. 3

(с. 4)

Впр. 4

(с. 5)

 

Впр. 1

(с. 4)

Впр. 5

(с. 5)

 

Ініціювати дискусію в чаті з однолітками з німецькомовних країн про канікули разом із батьками

 

Впр.6 (с.5)

Впр.6 (с.5)

 

2.

 

Ich und meine nähere Umgebung. Streit in der Familie (Я й моє найближче оточення. Суперечки в родині))

Впр. 1

(с. 6)

Впр.1а (с.9)

Відміню-вання особових займенників (повторен-ня)

Впр. 5

(с. 8)

Die Beziehung, achten, böse sein, schimpfen, Angst haben, sorgen, sich Sorgen machen, Kontakt haben, Krach machen

Впр. 2, 3a (с. 6)

Sich streiten, stressen, überreden, verbieten, sich wehren, die Streitigkeit, stur

Впр.4

(с.10)

Впр.5

(с.11)

Впр. 6, 7 (с. 8),

6 (с. 11)

 

 

Впр.3 b (с.7), 1b, 2 (c.9), 3 (c.10)

Впр.4 (с.7), 7, 8 (c.8)

Впр. 7

(с. 11)

 

3.

 

Kinder sind das höchste Gut (Діти – найвище благо)

Впр.1 (с.12)

Підрядні з’ясувальні речення (повторен-

ня)

Впр. 5

(с. 13)

 

Die Ursache, die Einsamkeit, sich entscheiden, sich einschränken, unter einen Hut bringen, kinderlos, nach wie vor

Впр. 4

(с. 13)

 

Впр. 2

(с. 12),

5 (с. 13)

 

Знайти в Інтернеті інформацію про бажання мати дітей і підготувати допеовідь

Впр.3 (с.12)

Впр.6 (с.13)

Впр. 6

(с. 13)

 

4.

 

Mein Lebenslauf (Автобіографія)

Впр. 1a

(с. 14)

Минулий час Präteritum (повторен-

ня)

Der Familienstand, die Staatsangehörigkeit, absolvieren, der Lebenslauf, tätig sein, sich bewerben

Впр. 2, 3(с. 14), 4 (c.15)

 

Впр.

3 (с. 14)

 

 

 

Впр.4

(с.15)

Впр.5

(с.15)

Впр. 5

(с. 15)

 

5.

 

Zeige mir deine Freunde, und ich sage dir, wer du bist. Echte Freund-schaft.  (Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти. Справжня дружба)

Впр. 1

(с. 18)

 

Відмінюван-ня прикметників (повторення).

Підрядні означальні речення (повторення)

Впр.6 (с.20)

Anvertrauen, das Lächeln, die Klamotten, humorvoll, witzig, guter/schlechter Laune sein

Впр.1 (С.16)

Erkennen, verzeihen, unterstützen, der Beweis, der Makel-.

Впр. 2 (с. 18)

Впр. 2

(с. 16)

Впр. 3

(с. 17)

Впр. 3

(с. 18)

Впр. 4

(с. 20)

 

Впр.4

(с. 17)

 

Впр. 7

(с. 20)

Знайти друзів для онлайн-листування німецькою й ініці.вати знайомство

Впр. 5

(с. 20)

Впр. 5

(с. 17)

Впр. 5

(с. 17)

 

6.

 

Unsere Interessen (Наші інтереси)

 

 

 

Das Interesse, jemandes Interesse teilen, sich interessieren, sich beschäftigen Впр. 1 (с. 21)

 

 

Впр. 2

(с. 24),

4 (с. 25)

Впр. 5

(с. 22)

 

 

 

Впр. 5

(с. 22)

 

7.

 

Wiederholung

(Повторення)

 

 

 

 

 

Впр. 2 (с. 23),

4 (с. 24)

 

 

Впр. 3

(с. 24)

Впр. 1

(с. 23)

Впр. 3

(с. 24)

Заповнити таблицю власних навчаль-них досягнень

 (c. 25)

 

Jugendkultur (Молодіжна культура)

8.

 

Mode ist uns wichtig (Мода – це для нас важливо)

Впр. 1

(с. 26)

Ступені порівняння прикметників і прислівників. Особливі форми.

Впр.4 а (с.27), 4 b (c.28)

Das Make-up, die Wimperntusche, der Lipgloss, der Lidschatten, schminken, zerrissen

Впр. 1 (с. 26)

Впр.3 a

(с. 26)

Впр. 3 b

(с. 27)

Впр. 5, 6

(с. 28)

 

Ініціювати дискусію в чаті з однолітками з німецькомовних країн за темою «Як ти ставишся до сучасної моди?»

Впр. 2

(с. 26)

Впр. 7

(с. 28)

Впр. 7

(с. 28)

 

9.

 

Wofür

schwärmt die Jugend? (Що обожнює молодь?)

 

Впр. 1

(с.29)

 

Слова іншомовного походження в однині й множині

Впр. 1

(с. 29)

Das Merkmal, der Vertreter, die Gesellschaft, das Image, entstehen, auffällig, schäbig, der Nagel

Впр.2a (с. 29)

Впр. 3, 4

(с. 30)

 

 

Впр. 5

(с. 31)

 

 

 

Впр. 2b

(с. 29)

Впр.6

(с. 31)

Впр. 6

(с. 31)

 

10.

 

Jugendszenen in der Ukraine (Молодіжні течії України)

 

 

 

Der Anhänger, der Pony, die Umhängetasche, das Armband, der Gürtel, der Friedhof, rebellisch Впр. 1а, 2 (с. 32)

Впр. 4

(с. 33)

 

Впр. 3

(с. 32)

Впр. 1b,

(с. 32), 5 (с. 33)

 

Впр.6 (с. 33)

Знайти в мережі Інтернет додаткову інформацію про молодіжні течії в Україні та підготувати доповідь

Впр. 5

(с. 33)

 

Впр. 6

(с. 33)

 

11.

 

Straßenju-gendkulturen. Graffiti – Straßenkunst oder Schmiere-reien?  (Молодіжні вуличні культури. Графіті . вуличне мистецтво чи маза-

нина? )

Впр. 1

(с. 34)

Впр. 1

(с. 36)

Множина іменників (повторення)

Aufnehmen, trampen, der Aushilfsjob, der Schlafsack, beneiden, der Neid, die Zufriedenheit, bombastisch

Впр. 1 (с. 34)

Der Sprayer, der Sprüher, die Sprühdose, der Filzmarker, der Streifenwagen, die Handschellen, das Gesetz, sprayen, illegal, ins Gefängnis kommen Впр. 2(с. 36)

 

Впр. 3

(с. 34), 4 (c.35);

Впр. 3, 4

(с.37), 5 (c.38)

 

Впр. 5

(с. 35)

Впр. 4

(с. 37),

6 (с. 38)

 

 

Впр. 2

(с. 34)

 

Впр. 6

(с. 35)

 

Впр. 7

(с. 38)

 

12.

 

Jugend und Freizeit. Jugendher-berge (Молодь і дозвілля. Молодіжна база відпочинку)

Впр. 1

(с. 39)

Впр. 1

(с. 42)

 

 

Словотвір: складні слова

Впр. 1

(с. 39)

Впр. 1

(с. 42)

Прийменники

Впр.4

(с. 44)

 

Der Verband, der Verein, die Freizeitmöglich-keiten, das Gesellschaftsspiel, beitragen, mitmachen

Впр.2 (с. 39)

Die Jugendherberge, ermöglichen, verfügen, die Unterkunft, die Übernachtung, in Zusammenhang stehen, vielfältig

Впр. 2(с. 42)

Впр. 3

(с. 40)

Впр. 3

(с. 42),

4 (c.44)

 

 

 

Впр. 4 (с. 41),

5 (с. 45)

 

Ознайомитися на веб-сторінці якоїсь німецької молодіжної бази відпочинку з умовами проживання й пропозиціями та підготувати презентацію

Впр. 5 b

(с. 41)

 

Впр. 5a

(с. 41)

Впр. 6

(с. 41)

 

Впр. 6

(с. 44)

 

 

13.

 

Wiederholung

(Повторення)

Впр. 1

(с. 48)

 

 

 

 

Впр. 2

(с. 45),

4 (c.46)

 

 

Впр. 1

(проект)

(с. 45)

 

Впр. 1

(проект),

3 (с.45)

 

Заповнити таблицю власних навчаль-них досягнень

 (c. 47)

 

Natur und Wetterverhältnisse (Природа та погодні умови)

14.

 

Die Natur um uns herum  (Природа навколо нас)

Впр. 1

(с. 48)

 

Der Hügel, die Quelle, die Küste, der Gletscher, die Niederschläge,

münden, öde, felsig, sandig, steil

Впр. 3(с. 49)

 

Впр. 4a,

4b

(с. 49)

 

 

 

Впр. 2

(с. 48),

3, 5 (c.49)

 

Впр. 6

(с. 49)

 

Впр. 6

(с. 49)

 

15.

 

Naturschön-heiten Deutschlands. Das Klima Deutschlands  (Природні багатства Німеччини. Клімат Німеччини)

Впр. 1

(с. 50)

Впр. 1

(с. 53)

 

Словотвір:

складні

слова.

 

Die Heide, das Moor, der Felsen, der Wacholder, das Naturdenkmal, das Naturschutzgebiet, bewundern, unberührt

Впр. 3a (с. 50)

Die Durchschnitts-temperatur, die Temperaturschwankung, gemäßigt, kontinental, maritim, tropisch, beeinflussen, schwanken

Впр. 2(с. 53)

Впр. 3b, 4

(с. 51)

Впр. 4

(с. 54)

 

Впр. 2

(с. 50)

 

Ознайомитися на веб-сторінці якогось німець німе національного заповідника з пропозиціями дозвілля для екотуризму й підготуавти презентацію

Впр. 5

(с. 52)

Впр. 3

(с. 53),

5 (с.54)

 

 

Впр. 6

(с. 52)

 

Впр. 6

(с. 54)

 

16.

 

Eine

Wanderung durch die Ukraine (Мандрівка Україною)

 

Питальні речення (повторення).

Впр. 3, 5

(с. 56)

Die Mannigfaltigkeit, der Sumpf, der Badeort, die Waldsteppe, ermöglichen

Впр. 1 (с. 55)

Впр. 2b

(с. 55),

3 (с. 56)

 

Впр. 4

(с. 56)

Впр.3,  5(с. 56)

 

Впр. 6

(с. 56)

Знайти в мережі Інтернет фотографії та цікаву інформацію про природні пам’ятки України та підготувати віртуальну подорож у рамках екотуризму

Впр. 2а

(с. 55)

 

 

Впр. 6

(с. 56)

 

17.

 

Die vier Jahreszeiten. Meine Lieblingsjah-reszeit (Чотири пори року. Моя улюблена пора року)

 

Впр. 1

(с. 57)

Впр. 1

(с. 59)

Безособові речення (повторення).

Складносурядне речення.

Впр.2, 3 (с.59), 5, 7(с.61)

Der Schneefall, die Nordhalbkugel, die Knospe, der Zugvogel, steigen, duften, strahlen

Впр. 2 (с. 57), 4(с.58)

Die Laune, bester Laune sein, außerdem, verderben

Впр. 4

(с. 60)

Впр. 5

(с. 61)

Впр. 3a, 3b (с. 57)

 

Впр. 5

(с. 58)

 

Впр. 8

(с. 61)

Спілкування в чаті з однолітками з німецькомовних країн про улюблені пори року

Впр. 2

(с. 59),

6, 7 (с.61)

 

Впр. 4, 6

(с. 58)

 

Впр.8

(с. 61)

 

18.

 

Wie ist das Wetter heute?  (Яка сьогодні погода?)

Впр. 1a

(с. 62)

 

Словотвір:

складні

слова.

Впр. 1a (с. 62)

Die Geschwindigkeit, die Bewölkung, der Hagel, der Orkan, der Schauer, heiter, bewölkt, wolkenlos, locker

Впр. 2 (с. 62)

Впр. 4

(с. 63)

Впр. 3

(с. 62)

Впр.

1b

(с. 62),

6(с. 63)

 

 

 

 

Впр. 5

(с. 63)

 

Впр. 7

(с. 63)

 

 

Reiche Bodenschätze (Багаті корисні копалини)

Впр. 1

(с. 64)

 

Словотвір:

складні

слова.

Впр. 1 (с. 64)

Неозначений займенник „man(повто-рення)

Впр. 2b, 3

(с. 65)

Der Rohstoff, das Vorkommen, das Erdgas, das Erdöl, die Kohle, das Eisen, das Erz, fördern, verwenden

Впр. 2a  (с. 64), 2b

(c.65)

 

 

Впр. 4

(с. 65)

 

 

Впр. 3

(с. 65)

 

Впр.5

(с. 65)

 

Впр. 5

(с.65)

 

19

 

Erneuerbare Energien (Відновлювані джерела енергії)

Впр.1

(с. 66)

 

Словотвір:

складні

слова.

Впр. 1 (с. 66)

 

Der Energieträger, die Vorräte, das Kraftwerk, der Strom, erneuerbar, fossil, umweltfreundlich, umweltbelastend, schaden, verbrennen

Впр. 2 (с. 66)

Впр.3

(с. 66),

4 (с.67)

 

 

 

 

Знайти в мережі Інтернет інформацію про розвито і перспективи альтернативної енергетики в Україні і підготувати доповідь

Впр. 4,5

(с. 67)

 

Впр. 6

(с. 67)

 

Впр. 6

(с. 67)

 

 

 

 

Umweltbelas-tung. Mülltrennung (Шкідливе для довкілля. Сортування сміття)

Впр. 1а

(с. 68)

Впр.1(с. 71)

Модальне

дієслово

«müssen» (повторення).

Впр. 5

(с. 70)

Словотвір:

складні

слова.

Впр. 1(с. 71)

 

Die Abgase, die Mülldeponie, die Ölkatastrophe, vergiften, verursachen, verschmutzen, belasten, schädlich

Впр. 2b (с. 69)

Die Mülltrennung, die Mülltonne, der Müllcontainer, der Müllhaufen, die Glühbirne, das Spülmittel, übrig bleiben, recyceln

Впр. 2 (с. 71), 4 (c.72)

 

Впр. 3

(с. 69)

 

Впр. 3b

(с. 72)

 

 

Впр. 5

(с. 70)

 

Впр. 7

(с. 73)

 

Спілкування в чаті з однолітками з німецькомовних країн про сортування сміття

Впр. 1b, 2a

(с. 68), 4(c.70)

Впр.3а

(с. 71),

5, 6 (c.73)

 

Впр. 6

(с. 70)

 

Впр. 8

(с. 73)

 

20

 

Tierschutz (Захист тварин)

Впр. 1

(с. 74)

Віддієслівні іменники

Впр. 6(с. 74)

 

Die Ausrottung, der Tierschützer, gefährden, bedrohen, aussterben

Впр. 4

(с. 75)

 

 

Впр. 5,

(с. 76)

 

 

Впр. 2, 3

(с.74)

 

Впр. 6

(с. 76)

 

Впр. 6

(с. 76)

 

 

Wiederholung

(Повторення)

 

 

Впр. 3 (с. 77)

 

 

 

Впр. 4

(с. 78)

 

 

 

Впр. 1,2

(проект)

(с. 77)

 

Впр. 1,2

(проект)

(c.77), 5(c.78)

 

Заповнити таблицю власних навчаль-них досягнень

 (c. 79)

 

Massenmedien (Засоби масової інформації)

21

 

Wie sieht eine Zeitung aus? (Як виглядає газета?)

Впр. 1

(с. 80)

 

Словотвір: складні

слова.

Впр. 1

(с. 80)

 

Die Tageszeitung, die Wochenzeitung, die Lokalzeitung, die Fachzeitschrift, das Anzeigenblatt, austragen, beschränken sich

Впр. 3a, 3b(с. 80)

 

Впр. 4a, 4b

(с. 81)

 

Впр. 4b

(с. 81)

 

Знайти онлайн-видання однієї з провід про німецьких газет, прочитати будь-яку статтю й підготувати доповідь за її змістом

Впр.2

(с. 80),

5 (с.82)

 

Впр. 6

(с. 82)

 

Впр. 6

(с. 82)

 

22

 

Rundfunk und Fernsehen. Meine Lieblingsfernsehsendung (Радіо й телебачення. Моя улюблена телепередач-ча)

Впр. 1

(с. 83)

Впр. 1

(с. 86)

 

Віддієслівні

іменники

Впр. 1

(с. 83)

Минулий час Präteritum (повторення)

Впр. 4(с. 84)

Займенники. Дроби

 

Senden, übertragen, die Direktübertragung, der Rundfunk, die Fernsehanstalt, der Versuch, der Fernsehteilnehmer, drahtlos

Впр. 2 (с. 83)

Die Einschaltquote, die Daily Soap, die Doku-Reihe

Впр.2(с. 86)

Впр. 3

(с. 83)

Впр. 3

(с. 86)

 

 

Впр. 6

(с. 85)

Впр. 3

(с. 86),

5, 6 (c.88)

 

)

Спілкування в чаті з однолітками з німецькомовних країн про улюблені телепередачі

Впр. 5

(с. 85)

Впр. 4

(с. 87),

5 (с.88)

 

 

Впр. 7

(с.85)

 

Впр. 7

(с. 88)

 

23

 

Das moderne Fernsehen (Сучасне телебачення)

 

Впр. 1

(с. 89)

 

Die Quelle, unterhaltsam, informativ, brutal, das Fernsehangebot, glotzen, die Entspannung

Впр. 1, 3 (с. 89)

 

Впр. 5a, 5b

(с. 90)

 

Впр. 6

(с. 90)

 

 

Впр. 2

(с. 89)

Впр. 4

(с. 90)

 

 

Впр. 7

(с. 90)

 

Впр. 7

(с. 90)

 

 

Warum ärgert mich die Werbung? (Чому мене дратує реклама?)

 

 

Підрядне

речення умови зі сполучником wenn

Впр. 2 (с. 91)

Die Einflussnahme, werben, lästig, ernst, zielstrebig, grausam, ärgerlich, lügnerisch

Впр. 1, 2 (с. 91)

Впр. 3a

(с. 91),

3b (c.93)

 

Впр. 4,5

(с. 93)

 

Ініціювати дискусію в чаті з однолітками з німецькомовних країн за темою «Позитивні й негативні сторони реклами»

Впр. 5

(с. 93)

 

Впр. 6

(с. 93)

 

Впр. 6

(с. 93)

 

24

 

Kommunika-tionsmittel heute. Ohne Internet geht es gar nicht mehr (Засоби комунікації сьогодні. Без Інтернету вже не обійтися).

 

Впр. 1a, b

(с. 94)

Множина іменників (повторення)

Інфінітивні групи „um…zu“, „(an)statt…

zu“, „ohne…

zu“

Впр.3a, 3b, 3c

(с. 95)

Впр.5 (с. 98)

 

 

Das Notebook, der iPod, die Software, das Passwort, digital, tragbar

Впр. 2 (с. 94)

Der Chat, der Internetboom, das Netzwerk, bedienen

Впр.1, 2 (с. 97)

 

Впр. 4

(с. 96)

Впр. 4a

(с. 97), 4b

(с. 98)

Впр. 5

(с. 96)

Впр. 5

(с. 98)

Впр. 1b

(с. 97),

4b, 5

(с. 99)

 

Спілкування на інтернет-форумі з однолітками з німецькомовних країн про користування сучасними засобами комунікації

Впр. 3b

(с. 95)

Впр. 4b

(с. 98)

Впр. 6

(с. 96)

Впр. 6

(с. 98)

 

25

 

Beliebte Websites (Популярні веб-сайти)

 

Впр. 1

(с. 99)

Словотвір:

складні

слова.

Впр. 1 (с. 99)

 

Die Website, der/das Blog, das Netzwerk, das Forum, die Homepage

Впр. 2, 3 (с. 99)

Впр. 4

(с. 100)

 

Впр. 5

(с.101)

 

Підготувати презентацію своїх улюб-лених веб-сайтів

Впр. 3

(с.99),

5 (с.101)

Впр. 6

(с.101)

Впр.6

(с. 101)

 

 

Die Massenmedien in der Ukraine (Засоби масової інформації в Україні)

Впр. 1

(с.102)

Словотвір:

складні

слова.

Впр. 1

(с. 102)

 

Die Behörde, der Pressemarkt, die Nachrichten-agentur, das Suchnetzwerk

Впр. 2(с.102)

Впр. 4

(с.102),

5 (c.103)

 

 

 

 

Впр. 3

(с.102),

5

(с.103)

Впр. 6

(с.103)

Впр. 6

(с.103)

 

26

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

 

Wiederholung

(Повторення)

Підсумковий урок

 

Впр. 6

(с. 105)

 

 

 

Впр. 3

(с.104),

6 (с.105)

 

 

Впр. 1, 2

(проект)

(с. 104)

Впр. 1, 2

(проект),4

(с. 104)

5 (с.105)

Заповнити таблицю власних навчальних досягнень

 (c. 106)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Степанюк Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Німецька мова (9-й рік навчання) 9 клас (Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.)
Додано
7 вересня 2020
Переглядів
1900
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку