9 клас
Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 9 клас. – Х.: Ранок, 2017
Складено відповідно до «Навчальних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи» - К., 2017 р.; Наказ МОН від 07.06.2017 № 804 (2 години на тиждень)
ІІ семестр
Дата |
Тема |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||||||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
||||||||||||||||||||
Фонетика |
Граматика |
Лексика |
||||||||||||||||||||
Wissenschaft und Technik (Наука і технічний прогрес) |
||||||||||||||||||||||
31 |
|
Wie wichtig ist die Natur? (Настільки важливою є наука?) |
Впр. 1a (с.107) |
Вживання неозначеної форми дієслів із часткою „zu“ (повторен-ня). Впр.3 (с.107) |
die Erfindung -en, das Ding -e, die Heizung -en, der PC -/-s, der Laptop -s Впр.2 (с.107) |
Впр. 4b, 4 c (с. 108)
|
|
Впр. 5 (с. 109) |
|
|
Впр.1b, 3 (с.107) 4а (с.108), 5 (с.109) |
Впр.6 (с.109) |
Впр.6 (с.109) |
|
||||||||
32. |
|
Erfindungen der Deutschen (Винаходи німців) |
Впр. 1 (с. 110) Впр.1а (с.9) |
Основні фоми дієслова (повторен-ня) Впр. 1 (с. 110). Пасивний стан дієслів. Впр.3b (c.111), 3c, 4 (c.112) |
der Erfinder -, der Buchdruck (nur Sg.), erfinden (erfand, hat erfunden) Впр. 2 (с. 110) |
Впр.3а (с.111) |
|
Впр. 4 (с. 112) |
|
|
|
Впр.6 (с.113) |
Впр. 6 (с. 113) |
|
||||||||
33 |
|
Weltbekannte Forscher. Rudolf Diesel und sein Motor (Всесвітньо-відомі дослідники. Рудольф Дизель та його двигун.) |
Впр.1 (с.114) Впр.1 (с.116) |
Пасивний стан дієслів. Впр.3а (с.115) Віддієслівні іменники. Впр. 1 (с. 116)
|
der Forscher -, das Genie [ʒe'ni:] -s, der Wegbereiter -, hervorragend, bewerten (bewertete, hat bewertet) herstellen (stellte her, hat hergestellt), anmelden (meldete an, hat angemeldet), auflösen (löste auf, hat aufgelöst), ausrüsten (rüstete aus, hat ausgerüstet)
|
Впр. 2 (с. 114) Впр.3a (с.115) Впр.3b(с.116) 4a (c.117) |
Впр.3a, 3b (с.115) |
Впр. 4 (с.115),
|
Впр.5 (с.115) |
Спілкування на інтернет-форумі з однолітками з німецькомовних країн про всесвіт ньо відомих винахідників та їхні винаходи |
|
|
Впр.5 (с. 117) |
|
||||||||
34 |
|
Ukrainische Wissenschaftler (Українські вчені) |
Впр. 1 (с. 118) |
Словотвір: Складні слова Впр.1 (с.118) |
graduieren (graduierte, hat graduiert), auf dem Gebiet, das Schweißen (nur Sg.), renommiert, das Eisenbahnwesen (nur Sg.), der Brückenbau (nur Sg.), einweihen (weihte ein, hat eingeweiht) |
Впр.3 (с.118), 4, 5 (с.119) |
Впр.4 (с.119) |
|
Впр.6 (с.119) |
Знайти в мережі Інтернет інформацію про видатних українських учених і підготувати презентацію |
Впр.2 (с.118) |
|
Впр.6 (с. 119) |
|
||||||||
35 |
|
Umgang mit der Technik (Поводження з технікою) |
Впр. 1 (с. 120)
|
Множина іменників (повторення). Впр.1 (с.220) Пасивний стан дієслів. Впр.4(с.121) 6 (с.122)
|
das Haushaltsgerät -e, das Bügeleisen -, die Geschirrspülma-schine -n, der Haartrockner -, die Anleitung -en, die Fernbedienung -en, einschalten (schaltete ein, hat eingeschaltet), ausschalten (schaltete aus, hat ausgeschaltet), aufladen (lud auf, hat aufgeladen), speichern (speicherte, hat gespeichert) Впр. 1, 3а (с. 120), 3b (c.121), 5 (c.122) |
|
|
Впр.2a (с. 120)
|
|
|
Впр. 2b (с. 120), 5 (c.122) |
Впр. 6, 7 (с. 122) |
Впр. 7 (с. 122) |
|
||||||||
36. |
|
Neue Technologien – Pro und Kontra. (Нові технології – за й проти). Kann die Wissenschaft zerstörend sein? (Чи може наука бути руйнівною?) |
Впр.1 (с. 123)
|
Пасивний стан дієслів |
die Chance -n, das Risiko -ken, genetisch veränderte Organismen (GVO), Angst haben vor (Dat.) zerstören (zerstörte, hat zerstört), zerstörerisch, überflüssig, der Fortschritt -e, die Waffe -n, die Kernenergie -gien, die Festplatte -n
|
Впр.3 (с. 125) |
|
Впр. 4 (с.126) |
Впр. 6 (с. 124) |
Ініціювати дискусію в чаті з однолітками з німецькомовних країн за темою «Сучасні технології – за й проти) |
Впр.2 (с. 123) Впр.2 (с. 125) |
Впр. 5 (с. 126) |
Впр. 5 (с. 126) |
|
||||||||
37 |
|
Jugend forscht (Молодь досліджує) |
Впр. 1 (с. 127) |
Словотвір: складні слова Впр. 1 (с. 127) Субстантива-ція прикметників (повторення) |
Zeit kosten, die Mühe -n, der Holzgaskocher -, der Einsatz -¨-e, bundesweit Впр. 2 (с. 127) |
Впр. 3 (с. 127), 4 (c.128) |
|
|
Впр. 5 (с. 128) |
Ініціювати дискусію в чаті з однолітками з німецькомовних країн щодо можливості взяти участь у дослідженнях, спрямованих на захист довкілля |
Впр. 2 (с. 127) |
|
Впр. 5 (с. 128) |
|
||||||||
38. |
|
Wiederholung (Повторення) |
|
|
|
|
|
Впр. 3 (с.129), 4 (с. 130) |
|
|
Впр. 1 (проект) (с.129) |
Впр. 1 (проект) Впр.2 (с. 129)
|
Заповнити таблицю власних навчаль-них досягнень (c. 131) |
|
||||||||
Deutschsprachige Länder (Німецькомовні країни) |
||||||||||||||||||||||
39 |
|
Deutschland geografisch gesehen (Німеччина з географічної точки зору) |
Впр. 1 (с.132) |
Підрядне означальне речення Впр.5 (с.134) |
grenzen (grenzte, hat gegrenzt) an (Akk.), münden (mündete, ist/hat gemündet) in (Akk.) Впр. 2 (с. 132), 5 (с.134) |
Впр.3, 4 (с. 133) |
Впр. 3 (с. 133) |
|
|
Знайти в мережі Інтернет додаткову інформацію про одну з німецькомовних країн і підготувати невелике доповідь із презентацією |
Впр. 4 (с. 133) |
Впр. 7 (с. 135) |
Впр. 7 (с. 135) |
|
||||||||
40 |
|
Das Land und seine Menschen (Країна та її люди)
|
Впр. 1 (с.136)
|
|
der Ausländer -, die Minderheit -en, die Lausitz, der Staatsangehörige -n, die Tracht -en, der Pate –n Впр. 1(с. 136) |
Впр.4b(c.137), 5 (с. 138)
|
Впр. 2 (с. 136) |
|
|
Знайти в мережі Інтернет інформацію про національні меншини в Україні й підготувати презентацію |
Впр. 3 (с. 136), 4а (с.137), 6 (с.138) |
Впр.7 (с. 138) |
Впр. 7 (с. 138) |
|
||||||||
41 |
|
Die deutsche Hauptstadt (Німецька столиця ) Berliner Mauer (Берлінська стіна) |
Впр. 1 (с. 139) Впр. 1 (с. 141) |
Словотвір: складні слова Впр. 1 (с. 139) Віддієслівні іменники. Впр. 1 (с. 141) Минулий час Präteritum (повторення) Впр.5 (с.141)
|
die Erwähnung -en, der Widerstand -¨-e, der Höhepunkt -e, die Regierung -en, vereinigen (vereinigte, hat vereinigt), ein Ende setzen die Wiedervereinigung -en, der Rest -e, der Mauerfall (nur Sg.), der Fluchtversuch -e, fliehen (floh, ist geflohen), erschießen (erschoss, hat erschossen) Впр. 3 (с. 141) |
Впр. 3 (с. 139) Впр.4 (с.141)
|
|
Впр. 4 (с. 140), Впр.2 (с. 141) Впр.6 (с. 143) |
|
Знайти в мережі Інтернет додаткову інформацію про iсторiю Берліна й підготувати доповідь iз презентацією |
Впр. 2 (с.139) |
Впр.5 (с. 140) |
Впр.7 (с. 143) |
|
||||||||
42 |
|
Eine deutsche Stadt (Місто Німеччини) |
Впр. 1 (с.144)
|
|
das Bauwerk -e, die Weltkulturerbestätte -n, der Zwinger, der Sitz –e Впр. 2(с. 144)
|
Впр. 3с, 4 (с. 145)
|
|
Впр. 4, 5 (с. 145)
|
|
Знайти в мережі Інтернет інформацію про будь-яке місто Німеччини й підготувати доповідь із презентацією |
Впр. 3 (с. 144)
|
Впр. 6 (с. 145)
|
Впр. 6 (с. 145) |
|
||||||||
43 |
|
Deutsche Sehenswürdigkeiten (Визначні місця Німеччини) |
Впр. 1 (с. 146)
|
Словотвір: складні слова Впр. 1 (с. 146) Пасивний стан дієслів Впр. 4 (с. 148)
|
die Kathedrale -n, das Mahnmal -¨-er, errichten (errichtete, hat errichtet), wieder aufbauen (baute wieder auf, hat wieder aufgebaut), der Entwurf -¨-e Впр. 2(с. 146) |
Впр. 3b (с. 147)
|
|
Впр. 3a (с.147), 5 (с. 148) |
|
Знайти в мережі Інтернет інформацію про визначні турист тури принади Німеччини й підготувати вікторину |
Впр. 5 (с. 148)
|
Впр. 6 (с. 148)
|
Впр. 6 (с. 148)
|
|
||||||||
44. |
|
Eine Reise durch Deutschland (Подорож Німеччиною) |
Впр. 1 (с. 149)
|
Словотвір: складні слова Впр. 1 (с. 149) Підрядне означальне речення Впр.3 (с.150) |
die Messe -n, die Metropole -n, gelten (galt, hat gegolten) als (Nom.) Впр.2а (с. 149)
|
Впр. 4 (с. 150)
|
|
Впр. 3 (с. 150) Впр. 6 (с. 151)
|
|
Знайти в мережі Інтернет інформацію про будь-яке місто Німеччини й підготувати вікторину |
Впр.2b (с. 149)
|
Впр. 7 (с. 151)
|
Впр. 7 (с. 151)
|
|
||||||||
45 |
|
Das Land der Dichter und Denker (Країна поетів і філософів) |
|
Підрядне означальне речення Впр.6(с.154) |
begeistert sein für (Akk.), leidenschaftlich, neugierig, der Nobelpreis –e Впр. 1, 2а (с. 152)
|
Впр. 3 (с. 152) Впр.5 (с. 154)
|
|
Впр. 6 (с. 154
|
|
Знайти в мережі Інтернет інформацію про видатних німецькомовних діячів науки, культури, спорту й підготувати доповідь із презентацією |
Впр.2b (с. 152) Впр.4 (с. 154)
|
Впр. 7 (с. 154)
|
Впр. 7 (с. 154)
|
|
||||||||
46 |
|
Kulturlandschaft Deutschlands (Культурне життя Німеччини) |
Впр. 1 (с. 155)
|
Множина іменників (повторення) Впр. 1 (с. 155) |
erleben (erlebte, hat erlebt), vielfältig, die Vielfalt (nur Sg.), einzigartig Впр. 2, 3 (с. 153) |
Впр. 8 (с. 157)
|
Впр. 6 (с. 156)
|
Впр. 4 (с. 156)
|
|
|
Впр. 5 (с. 156), 7 (с.157)
|
Впр. 8 (с. 157)
|
Впр.8 (с. 157)
|
|
||||||||
47 |
|
Wiederholung (Повторення) |
|
|
|
|
|
Впр. 4 (с. 159)
|
|
|
Впр. 1,2 (проект) (с. 158)
|
Впр. 1,2 (проект), 3 (с.158)
|
Заповнити таблицю власних навчаль-них досягнень (c. 160) |
|
||||||||
Die Ukraine (Україна) |
||||||||||||||||||||||
48 |
|
Meine Heimat (Моя Батьківщина) |
Впр. 1 (с. 161) |
Підрядне означальне речення Впр.4b, 5 (с.162) |
fühlen (fühlte, hat gefühlt), geborgen, der Mitbürger -, riechen (roch, hat gerochen), wohl, in erster Linie Впр. 2,3(с. 161)
|
Впр. 4a (с. 161)
|
|
|
Впр. 6 (с. 162)
|
|
|
|
Впр. 6 (с. 162) |
|
||||||||
49 |
|
Das ist die Ukraine. (Це Україна) Interessanteste Reiseziele in der Ukraine (Найцікавіші місця України) |
Впр. 1 (с. 163)
|
Географічні власні назви.
|
die Fläche -n, der Einwohner -, das Gebiet -e, gebirgig, gemäßigt, zugleich, tagen (tagte, hat getagt) Впр. 2, 3 (с. 163)
blühen (blühte, hat geblüht), die Blüte -n, die Gegend -en, transkarpatisch, der Bergfluss -¨-e, der Bergsee –n Впр. 1 (с. 165)
|
Впр. 4,5 (с. 164) Впр. 3 (с. 166), 4 (с.167) |
|
Впр. 4, 5 (с. 167) |
|
Знайти в мережі Інтернет фотографії та цікаву інформацію про своє рідне місто/село та підготувати презентацію |
Впр. 6 (с. 164) Впр.2 (с. 165)
|
Впр. 6 (с. 164)
|
Впр. 6 (с. 167) |
|
||||||||
50 |
|
Eine Reise durch die Ukraine (Подорож Україною) |
Впр. 1 (с. 168)
|
Словотвір: складні слова Впр. 1 (с. 168) |
bestatten (bestattete, hat bestattet), das Kosakentum (nur Sg.), der Stummfilm -e, das Wasserkraftwerk -e, prächtig, unvergesslich Впр. 2 (с. 168)
|
Впр. 3b (с. 169), 3c, 4 (c.170)
|
|
Впр. 5 (с. 170)
|
Впр.6 (с. 170)
|
Знайти в мережі Інтернет фотографії та цікаву інформацію про природні пам’ятки України та підготувати віртуальну подорож у рамках екотуризму |
Впр. 3a (с. 169), 3c (c.170)
|
|
Впр. 6 (с. 170)
|
|
||||||||
51. |
|
Die größten Städte der Ukraine (Найбільші міста України)
|
|
Географічні власні назви |
das Gebietszentrum -en, die Gesamtbevölkerung –en Впр. 1, 2 (с. 171) |
|
Впр. 3a (с. 171) |
Впр.5 (с. 173)
|
|
|
Впр. 3b (с. 171), 4a (c.172), 4b (c.173)
|
Впр. 6 (с. 173)
|
Впр. 6 (с. 173) |
|
||||||||
52. |
|
Meine Lieblingsstadt (Моє улюблене місто)
|
Впр. 1 (с. 174)
|
|
beitragen (trug bei, hat beigetragen) zu (Dat.), einmalig, einzigartig, die Herkunft -¨-e, die Kernkraft -¨-e, die Schlacht -en, pflegen (pflegte, hat gepflegt), die Werft -en, das Töpfereimuseum …museen Впр. 1 (с. 174) |
Впр. 2 (с. 174) Впр.4, 5 (с. 175) |
|
Впр. 5 (с. 175)
|
Впр.6 (с. 175) |
Спілкування в чаті з однолітками з німецькомовних країн про улюблені міста України |
Впр. 3 (с. 175) |
|
Впр.6 (с. 175) |
|
||||||||
53. |
|
Sehenswürdigkeiten Kyjiws (Визначні місця Києва) |
Впр. 1 (с. 176)
|
Множина іменників (повторення)Впр. 1 (с. 176) |
der Bau -ten, die Bildungsanstalt -en, der Brunnen -, die Gedenksäule -n, renommiert, verzieren (verzierte, hat verziert) Впр. 2 (с. 176) |
Впр. 4 (с. 177) |
|
Впр. 3 (с. 177) |
Впр. 5 (с. 177)
|
|
|
|
Впр. 5 (с. 177) |
|
||||||||
54. |
|
Bekannte Sehenswürdigkeiten der Ukraine (Видатні визначні місця України) |
Впр. 1 (с. 178)
|
|
die Festung -en, die Siedlung -en, der Stützpunkt -e, existieren (existierte, hat existiert) |
Впр. 3 (с. 178)
|
Впр. 4 (с. 179) |
|
|
Знайти в мережі Інтернет фотографії та інформацію про природні й культурні пам’ятки України та підготувати віртуальну краєзнавчу подорож |
Впр. 2 (с. 178)
|
Впр.6 (с.179)
|
Впр. 6 (с.179) |
|
||||||||
55. |
|
Wiederholung (Повторення) |
|
Впр.6 (с. 179) |
Впр. 6 (с. 181)
|
|
|
Впр. 2, 3 (с. 180)
|
Впр. 4 (с. 180), 5 (с.181) |
|
Впр. 1 (проект) (с. 180)
|
Впр. 1 (проект) (c.180)
|
Заповнити таблицю власних навчаль-них досягнень (c. 182) |
|
||||||||
Beruf und Arbeit (Робота і професія) |
||||||||||||||||||||||
56. |
|
Berufe. Beliebte Berufe (Професії. Улюблені професії) |
Впр. 1 (с. 183) Впр. 1 (с. 185) |
|
der Pilot -en, der Flugbegleiter -, der Reiseleiter -, die Führung -en, betreuen (betreute, hat betreut), begleiten (begleitete, hat begleitet), steuern (steuerte, hat/ist gesteuert) Впр. 2 (с. 183) der Dachdecker -, der Installateur -e, der Maurer -, der Mediendesigner -, der Rechtsanwalt -¨-e, die Reinigungskraft -¨-e, der Richter -, der Tierpfleger -, der Unternehmer -, der Erzieher -, der Versicherungsagent –en Впр. 2, 3 (с. 185) |
Впр. 5a (с. 186) |
Впр.3 (с. 183) |
Впр. 5 (с. 184) Впр. 6, 7 (с. 187) |
|
Спілкування в чаті з однолітками з німецькомовних країн про улюблені професії |
Впр.5b (с. 186), 5c (с.187)
|
Впр. 6 (с. 184)
|
Впр.8 (с. 187) |
|
||||||||
57. |
|
Berufswün-sche (Професія моєї мрії) |
Впр. 1 (с. 188)
|
Умовний спосіб дієслів: форми Präteritum Konjunktiv, Konditionalis I. Впр. 2, 3a (с. 188)
|
die Begabung -en, die Fähigkeit -en, die Angst -¨-e vor (Dat.) |
|
Впр. 5 (с. 190) |
Впр. 2 (с. 188) Впр. 4 (с. 189) Впр. 7 (с. 190) |
|
Спілкування в чаті з однолітками з німецькомовних країн про професії мрії |
|
Впр. 8 (с.190)
|
Впр. 8 (с. 190) |
|
||||||||
58. |
|
Der Weg zum Beruf (Шлях до професії)
|
Впр. 1 (с. 191) |
Умовний спосіб дієслів: форми Präteritum Konjunktiv, Konditionalis I. Впр. 6(с. 193)
|
Kontakte knüpfen, der Studienbewerber -, die Bewerbung -en, die Geduld (nur Sg.), die Voraussetzung –en Впр. 2 (с. 191) |
Впр. 4a (с. 192), 4b, 5 (c.193) |
|
Впр. 6 (с. 193) |
|
|
Впр.3 (с. 191) Впр. 4b (с. 193)
|
Впр. 7 (с.193)
|
Впр. 7 (с. 193) |
|
||||||||
59 |
|
Typische Berufswahl (Типовий вибір професії)
|
Впр. 1 (с. 194) |
Словотвір: складні слова Впр. 1 (с. 194) |
der Kampfjetpilot -en, die Neigung -en, typisch, ungewöhnlich Впр. 2а, b (с. 194) |
Впр. 3 (с.195), 4 (c.196) |
|
Впр. 5 (с. 196) |
|
Знайти в мережі Інтернет інформацію про нетиповий вибір професії і підготувати презентацію |
Впр. 2с (с. 194)
|
Впр. 6 (с. 196)
|
Впр. 6 (с. 196) |
|
||||||||
60 |
|
Sozialberufe (Соціальні професії).
|
Впр. 1 (с. 197) |
|
der Kinderbetreuer -, die Einfühlung (nur Sg.), der Altenpfleger -, die Verantwortung (nur Sg.), das Altersheim -e, der/die Behinderte -n, die Hilfsbereitschaft (nur Sg.), das Engagement (nur Sg.), verzichten (verzichtete, hat verzichtet) auf (Akk.) Впр. 2b (с. 197), 3 (с.198)
|
Впр. 4 (с. 198)
|
|
Впр. 5 (с.199)
|
|
|
Впр. 2а (с. 197)
|
Впр. 6 (с. 199) |
Впр. 6 (с. 199) |
|
||||||||
|
Arbeitslos nach dem Studium (Безробітність після закінчення навчання)
|
Впр. 1 (с. 200) |
Підрядне речення часу зі сполучником „wenn“ Впр. 2 (с. 200)
|
die Voraussetzung -en, die Anforderung -en, die Berufserfahrung -en, das Vorstellungsgespräch -e, einstellen (stellte ein, hat eingestellt) Впр. 2 (с. 200) |
Впр. 4a (с. 201), 4b (c.202) |
|
Впр. 3 (с.201) |
|
Знайти в мережі Інтернет інформацію про проблеми української молоді з працевлаштуванням після закінчення навчання й підготувати доповідь |
Впр. 5 (с.202)
|
Впр. 6 (с.202) |
Впр.6 (с. 202) |
|
|||||||||
61 |
|
Bewerbung und Vorstellungs-gespräch (Заява та співбесіда) |
Впр. 1 (с.203) |
Минулий час Präteritum (повторення) Впр. 3b (с. 203)
|
das Bewerbungsschreiben -, zutreffen (traf zu, hat zugetroffen) auf (Akk.), flexibel Впр. 1, 2, 3a (с. 203) |
Впр. 4 (с.204)
|
|
Впр.6 (с. 205) |
Впр. 3b (с. 203), 5, 7 (c.205)
|
|
|
|
Впр. 7 (с.205) |
|
||||||||
62 |
|
Zukunft der Arbeit (Професії майбутнього) |
Впр.1а (с. 206)
|
Умовний спосіб дієслів: форми Präteritum Konjunktiv, Konditionalis I. Впр. 5, 6 (с. 208)
|
das Intranetportal -e, der Geschäftspartner -, der Webcast -s, in Echtzeit Впр. 1b, 2 (с. 206)
|
Впр. 3 (с. 206) Впр. 4 (с. 207) |
|
Впр. 6 (с. 208)
|
|
|
|
Впр. 7 (с. 208)
|
Впр. 7 (с. 208)
|
|
||||||||
63 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
64 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
65 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
66 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
67 |
|
Wiederholung (Повторення) Підсумковий урок |
|
|
Впр. 3 (с. 209)
|
|
|
Впр. 4 (с.210)
|
|
|
Впр. 1, 2 (проект) (с. 209) |
Впр. 1, 2 (проект)
|
Заповнити таблицю власних навчальних досягнень (c. 211) |
|
||||||||