Календарно-тематичне планування 9 клас Сотнікова, Гоголєва ІІ семестр

Про матеріал
Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 9 клас. – Х.: Ранок, 2017 Складено відповідно до «Навчальних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи» - К., 2017 р.; Наказ МОН від 07.06.2017 № 804 (2 години на тиждень)
Перегляд файлу

9 клас

Підручник С.І. Сотникова, Г.В.Гоголєва. Німецька мова. 9 клас. – Х.: Ранок, 2017

Складено відповідно до «Навчальних програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи» -  К., 2017 р.;  Наказ МОН від 07.06.2017 № 804 (2 години на тиждень)

 

ІІ семестр

 

  уроку

Дата

Тема

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Домашнє

завдання

Примітка

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

Фонетика

Граматика

Лексика

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Онлайн-взаємодія

Усне продукування

Писемне продукування

Wissenschaft und Technik  (Наука і технічний прогрес)

31

 

Wie wichtig ist die Natur? (Настільки важливою є наука?)

Впр. 1a

(с.107)

Вживання неозначеної

форми дієслів із часткою  „zu“ (повторен-ня).

Впр.3 (с.107)

die Erfindung -en, das Ding -e, die Heizung -en, der PC -/-s, der Laptop -s

Впр.2 (с.107)

Впр. 4b, 4 c

(с. 108)

 

 

Впр. 5

(с. 109)

 

 

Впр.1b,

3 (с.107)

4а (с.108), 5 (с.109)

Впр.6 (с.109)

Впр.6 (с.109)

 

32.

 

Erfindungen der Deutschen (Винаходи німців)

Впр. 1

(с. 110)

Впр.1а (с.9)

Основні фоми дієслова (повторен-ня)

Впр. 1

(с. 110).

Пасивний стан дієслів. Впр.3b (c.111), 3c, 4 (c.112)

der Erfinder -, der Buchdruck (nur Sg.), erfinden (erfand, hat erfunden)

Впр. 2  (с. 110)

Впр.3а

(с.111)

 

Впр. 4

(с. 112)

 

 

 

Впр.6

(с.113)

Впр. 6

(с. 113)

 

33

 

Weltbekannte Forscher. Rudolf Diesel und sein Motor  (Всесвітньо-відомі дослідники. Рудольф Дизель та його двигун.)

Впр.1 (с.114)

Впр.1 (с.116)

Пасивний стан дієслів.

Впр.3а (с.115)

Віддієслівні іменники.

Впр. 1

(с. 116)

 

der Forscher -, das Genie [ʒe'ni:] -s,

der Wegbereiter -, hervorragend,

bewerten (bewertete, hat bewertet)

herstellen (stellte her, hat hergestellt),

anmelden (meldete an, hat angemeldet),

auflösen (löste auf, hat aufgelöst),

ausrüsten (rüstete aus, hat ausgerüstet)

 

Впр. 2

(с. 114)

Впр.3a (с.115)

Впр.3b(с.116)

4a (c.117)

Впр.3a, 3b (с.115)

Впр. 4

(с.115),

 

Впр.5

(с.115)

Спілкування на інтернет-форумі  з однолітками з німецькомовних країн про всесвіт ньо відомих винахідників та їхні винаходи

 

 

Впр.5

(с. 117)

 

34

 

Ukrainische Wissenschaftler (Українські вчені)

Впр. 1

(с. 118)

Словотвір:

Складні слова

Впр.1 (с.118)

graduieren (graduierte, hat graduiert), auf dem

Gebiet, das Schweißen (nur Sg.), renommiert,

das Eisenbahnwesen (nur Sg.), der Brückenbau

(nur Sg.), einweihen (weihte ein, hat eingeweiht)

Впр.3 (с.118),

4, 5

(с.119)

Впр.4

(с.119)

 

Впр.6 (с.119)

Знайти в мережі Інтернет інформацію про видатних українських учених і підготувати презентацію

Впр.2

(с.118)

 

Впр.6

(с. 119)

 

35

 

Umgang mit der Technik (Поводження з технікою)

Впр. 1

(с. 120)

 

Множина іменників (повторення).

Впр.1 (с.220)

Пасивний стан дієслів.

Впр.4(с.121)

6 (с.122)

 

das Haushaltsgerät -e, das Bügeleisen -,

die Geschirrspülma-schine -n, der Haartrockner -,

die Anleitung -en, die Fernbedienung -en,

einschalten (schaltete ein, hat eingeschaltet),

ausschalten (schaltete aus, hat ausgeschaltet),

aufladen (lud auf, hat aufgeladen), speichern

(speicherte, hat gespeichert)

Впр. 1, 3а (с. 120), 3b (c.121), 5 (c.122)

 

 

Впр.2a

(с. 120)

 

 

 

Впр. 2b

(с. 120),

5 (c.122)

Впр. 6, 7

(с. 122)

Впр. 7

(с. 122)

 

36.

 

Neue Technologien – Pro und Kontra. (Нові технології – за й проти).

Kann die Wissenschaft zerstörend sein?  (Чи може наука бути руйнівною?)

Впр.1

(с. 123)

 

Пасивний стан дієслів

die Chance -n, das Risiko -ken,

genetisch veränderte Organismen (GVO),

Angst haben vor (Dat.)

zerstören (zerstörte, hat zerstört), zerstörerisch,

überflüssig, der Fortschritt -e, die Waffe -n,

die Kernenergie -gien, die Festplatte -n

 

Впр.3

(с. 125)

 

Впр. 4

(с.126)

Впр. 6

(с. 124)

Ініціювати дискусію в чаті з однолітками з німецькомовних країн за темою «Сучасні технології – за й проти)

Впр.2

(с. 123)

Впр.2

(с. 125)

Впр. 5

(с. 126)

Впр. 5

(с. 126)

 

37

 

Jugend forscht

(Молодь досліджує)

Впр. 1

(с. 127)

Словотвір: складні слова

Впр. 1

(с. 127)

Субстантива-ція прикметників (повторення)

Zeit kosten, die Mühe -n, der Holzgaskocher -, der Einsatz -¨-e, bundesweit

Впр. 2 (с. 127)

Впр. 3

(с. 127),

4 (c.128)

 

 

Впр. 5

(с. 128)

Ініціювати дискусію в чаті з однолітками з німецькомовних країн щодо можливості взяти участь у дослідженнях, спрямованих на захист довкілля

Впр. 2

(с. 127)

 

Впр. 5

(с. 128)

 

38.

 

Wiederholung

(Повторення)

 

 

 

 

 

Впр. 3 (с.129),

4 (с. 130)

 

 

Впр. 1

(проект)

(с.129)

Впр. 1

(проект)

Впр.2

(с. 129)

 

Заповнити таблицю власних навчаль-них досягнень

 (c. 131)

 

Deutschsprachige Länder (Німецькомовні країни)

39

 

Deutschland geografisch gesehen  (Німеччина з географічної точки зору)

Впр. 1

(с.132)

Підрядне означальне речення

Впр.5 (с.134)

grenzen (grenzte, hat gegrenzt) an (Akk.), münden (mündete, ist/hat gemündet) in (Akk.)

Впр. 2 (с. 132),

5 (с.134)

Впр.3, 4

(с. 133)

Впр. 3

(с. 133)

 

 

Знайти в мережі Інтернет додаткову інформацію про одну з німецькомовних країн і підготувати невелике доповідь із презентацією

Впр. 4

(с. 133)

Впр. 7

(с. 135)

Впр. 7

(с. 135)

 

40

 

Das Land und seine Menschen (Країна та її люди)

 

Впр. 1

(с.136)

 

 

der Ausländer -, die Minderheit -en,

die  Lausitz, der Staatsangehörige -n, die Tracht -en, der Pate –n

Впр. 1(с. 136)

Впр.4b(c.137), 5

(с. 138)

 

Впр. 2

(с. 136)

 

 

Знайти в мережі Інтернет інформацію про національні меншини в Україні й підготувати презентацію

Впр. 3

(с. 136),

4а (с.137),

6 (с.138)

Впр.7

(с. 138)

Впр. 7

(с. 138)

 

41

 

Die deutsche Hauptstadt (Німецька столиця )

Berliner Mauer (Берлінська стіна)

Впр. 1

(с. 139)

Впр. 1

(с. 141)

Словотвір: складні слова

Впр. 1

(с. 139)

Віддієслівні іменники.

Впр. 1

(с. 141)

Минулий час Präteritum (повторення)

Впр.5 (с.141)

 

 

 

die Erwähnung -en, der Widerstand -¨-e,

der Höhepunkt -e, die Regierung -en,

vereinigen (vereinigte, hat vereinigt), ein Ende setzen

die Wiedervereinigung -en, der Rest -e,

der Mauerfall (nur Sg.), der Fluchtversuch -e,

fliehen (floh, ist geflohen),

erschießen (erschoss, hat erschossen)

Впр. 3 (с. 141)

Впр. 3

(с. 139)

Впр.4

(с.141)

 

 

Впр. 4

(с. 140),

Впр.2

(с. 141)

Впр.6

(с. 143)

 

Знайти в мережі Інтернет додаткову інформацію про iсторiю Берліна й підготувати доповідь iз презентацією

Впр. 2

(с.139)

Впр.5

(с. 140)

Впр.7

(с. 143)

 

42

 

Eine deutsche Stadt

(Місто Німеччини)

Впр. 1

(с.144)

 

 

das Bauwerk -e, die Weltkulturerbestätte

-n, der Zwinger, der Sitz –e

Впр. 2(с. 144)

 

Впр. 3с, 4

(с. 145)

 

 

Впр. 4, 5

(с. 145)

 

 

Знайти в мережі Інтернет інформацію про будь-яке місто Німеччини й підготувати доповідь із презентацією

Впр. 3

(с. 144)

 

Впр. 6

(с. 145)

 

Впр. 6

(с. 145)

 

43

 

Deutsche Sehenswürdigkeiten (Визначні місця Німеччини)

Впр. 1

(с. 146)

 

 

Словотвір: складні слова

Впр. 1

(с. 146)

Пасивний стан дієслів

Впр. 4

(с. 148)

 

die Kathedrale -n, das Mahnmal -¨-er,

errichten (errichtete, hat errichtet),

wieder aufbauen (baute wieder auf, hat wieder

aufgebaut), der Entwurf -¨-e

Впр. 2(с. 146)

Впр. 3b

(с. 147)

 

 

 

Впр. 3a (с.147),

5 (с. 148)

 

Знайти в мережі Інтернет інформацію про визначні турист тури принади Німеччини й підготувати вікторину

Впр. 5

(с. 148)

 

Впр. 6

(с. 148)

 

Впр. 6

(с. 148)

 

 

44.

 

Eine Reise durch Deutschland (Подорож Німеччиною)

Впр. 1

(с. 149)

 

Словотвір: складні слова

Впр. 1

(с. 149)

Підрядне означальне речення

Впр.3 (с.150)

die Messe -n, die Metropole -n, gelten (galt, hat gegolten) als (Nom.)

Впр.2а (с. 149)

 

Впр. 4

(с. 150)

 

 

Впр. 3

(с. 150)

Впр. 6

(с. 151)

 

 

 

Знайти в мережі Інтернет інформацію про будь-яке місто Німеччини й підготувати вікторину

Впр.2b

(с. 149)

 

Впр. 7

(с. 151)

 

Впр. 7

(с. 151)

 

 

45

 

Das Land der Dichter und Denker (Країна поетів і філософів)

 

Підрядне означальне речення

Впр.6(с.154)

begeistert sein für (Akk.), leidenschaftlich, neugierig, der Nobelpreis –e

Впр. 1, 2а  (с. 152)

 

Впр. 3

(с. 152)

Впр.5

(с. 154)

 

 

Впр. 6

(с. 154

 

 

Знайти в мережі Інтернет інформацію про видатних німецькомовних діячів науки, культури, спорту й підготувати доповідь із презентацією

Впр.2b

(с. 152)

Впр.4

(с. 154)

 

 

Впр. 7

(с. 154)

 

Впр. 7

(с. 154)

 

 

46

 

Kulturlandschaft  Deutschlands (Культурне життя Німеччини)

Впр. 1

(с. 155)

 

Множина іменників (повторення)

Впр. 1

(с. 155)

erleben (erlebte, hat erlebt), vielfältig, die Vielfalt (nur Sg.), einzigartig

Впр. 2, 3 (с. 153)

Впр. 8

(с. 157)

 

Впр. 6

(с. 156)

 

Впр. 4

(с. 156)

 

 

 

Впр. 5

(с. 156), 7 (с.157)

 

Впр. 8

(с. 157)

 

Впр.8

(с. 157)

 

 

47

 

Wiederholung

(Повторення)

 

 

 

 

 

Впр. 4

(с. 159)

 

 

 

Впр. 1,2

(проект)

(с. 158)

 

Впр. 1,2

(проект),

3 (с.158)

 

Заповнити таблицю власних навчаль-них досягнень

 (c. 160)

 

Die Ukraine (Україна)

48

 

Meine Heimat (Моя Батьківщина)

Впр. 1

(с. 161)

Підрядне означальне речення

Впр.4b,

5 (с.162)

fühlen (fühlte, hat gefühlt), geborgen,

der Mitbürger -, riechen (roch, hat gerochen),

wohl, in erster Linie Впр. 2,3(с. 161)

 

 

 

Впр. 4a

(с. 161)

 

 

 

Впр. 6

(с. 162)

 

 

 

 

Впр. 6

(с. 162)

 

49

 

Das ist die Ukraine. (Це Україна)

Interessanteste Reiseziele in der Ukraine (Найцікавіші місця України)

Впр. 1

(с. 163)

 

Географічні власні назви.

 

die Fläche -n, der Einwohner -,

das Gebiet -e, gebirgig, gemäßigt,

zugleich, tagen (tagte, hat getagt)

Впр. 2, 3 (с. 163)

 

blühen (blühte, hat geblüht), die Blüte -n,

die Gegend -en, transkarpatisch,

der Bergfluss -¨-e, der Bergsee –n

Впр. 1 (с. 165)

 

Впр. 4,5

(с. 164)

Впр. 3

(с. 166), 4

(с.167)

 

Впр. 4, 5

(с. 167)

 

Знайти в мережі Інтернет фотографії та цікаву інформацію про своє рідне місто/село та підготувати презентацію

Впр. 6

(с. 164)

Впр.2

(с. 165)

 

Впр. 6

(с. 164)

 

Впр. 6

(с. 167)

 

50

 

Eine Reise durch die Ukraine (Подорож Україною)

Впр. 1

(с. 168)

 

Словотвір: складні слова

Впр. 1

(с. 168)

bestatten (bestattete, hat bestattet),

das Kosakentum (nur Sg.), der Stummfilm -e,

das Wasserkraftwerk -e, prächtig, unvergesslich

Впр. 2 (с. 168)

 

Впр. 3b

(с. 169), 3c, 4 (c.170)

 

 

Впр. 5

(с. 170)

 

Впр.6

(с. 170)

 

Знайти в мережі Інтернет фотографії та цікаву інформацію про природні пам’ятки України та підготувати віртуальну подорож у рамках екотуризму

Впр. 3a

(с. 169),

3c (c.170)

 

 

Впр. 6

(с. 170)

 

 

51.

 

Die größten Städte der Ukraine (Найбільші міста України)

 

 

Географічні власні назви

das Gebietszentrum -en, die Gesamtbevölkerung –en

Впр. 1, 2 (с. 171)

 

Впр. 3a

(с. 171)

Впр.5  (с. 173)

 

 

 

Впр. 3b

(с. 171), 4a (c.172), 4b (c.173)

 

Впр. 6

(с. 173)

 

Впр. 6

(с. 173)

 

52.

 

Meine Lieblingsstadt (Моє улюблене місто)

 

Впр. 1

(с. 174)

 

 

beitragen (trug bei, hat beigetragen) zu (Dat.),

einmalig, einzigartig, die Herkunft -¨-e,

die Kernkraft -¨-e, die Schlacht -en,

pflegen (pflegte, hat gepflegt), die Werft -en,

das Töpfereimuseum …museen

Впр. 1 (с. 174)

Впр. 2

(с. 174)

Впр.4,  5

(с. 175)

 

 

Впр. 5

(с. 175)

 

Впр.6

(с. 175)

Спілкування в чаті з однолітками з німецькомовних країн про улюблені міста України

Впр. 3

(с. 175)

 

Впр.6

(с. 175)

 

53.

 

Sehenswürdigkeiten Kyjiws (Визначні місця Києва)

Впр. 1

(с. 176)

 

Множина іменників (повторення)Впр. 1

(с. 176)

der Bau -ten, die Bildungsanstalt -en,

der Brunnen -, die Gedenksäule -n,

renommiert, verzieren (verzierte, hat verziert)

Впр. 2 (с. 176)

Впр. 4

(с. 177)

 

Впр.

3

(с. 177)

Впр. 5

(с. 177)

 

 

 

 

Впр. 5

(с. 177)

 

54.

 

Bekannte Sehenswürdigkeiten der Ukraine (Видатні визначні місця України)

Впр. 1

(с. 178)

 

 

die Festung -en, die Siedlung -en,

der Stützpunkt -e,

existieren (existierte, hat existiert)

Впр. 3

(с. 178)

 

Впр. 4

(с. 179)

 

 

Знайти в мережі Інтернет фотографії та  інформацію про природні й культурні пам’ятки України та підготувати віртуальну краєзнавчу подорож

Впр. 2

(с. 178)

 

Впр.6

(с.179)

 

Впр. 6

(с.179)

 

55.

 

Wiederholung

(Повторення)

 

Впр.6 (с. 179)

Впр. 6 (с. 181)

 

 

 

Впр. 2, 3

(с. 180)

 

Впр. 4

(с. 180), 5 (с.181)

 

Впр. 1

(проект)

(с. 180)

 

Впр. 1

(проект)

(c.180)

 

Заповнити таблицю власних навчаль-них досягнень

 (c. 182)

 

Beruf und Arbeit  (Робота і професія)

56.

 

Berufe. Beliebte Berufe (Професії. Улюблені професії)

Впр. 1

(с. 183)

Впр. 1

(с. 185)

 

der Pilot -en, der Flugbegleiter -, der Reiseleiter -,

die Führung -en, betreuen (betreute, hat betreut),

begleiten (begleitete, hat begleitet), steuern

(steuerte, hat/ist gesteuert)

Впр. 2 (с. 183)

der Dachdecker -, der Installateur -e,

der Maurer -, der Mediendesigner -,

der Rechtsanwalt -¨-e, die Reinigungskraft -¨-e,

der Richter -, der Tierpfleger -,

der Unternehmer -, der Erzieher -,

der Versicherungsagent –en

Впр. 2, 3 (с. 185)

Впр. 5a

(с. 186)

Впр.3

(с. 183)

Впр. 5

(с. 184)

Впр. 6, 7

(с. 187)

 

Спілкування в чаті з однолітками з німецькомовних країн про улюблені професії

Впр.5b

(с. 186), 5c (с.187)

 

Впр. 6

(с. 184)

 

Впр.8

(с. 187)

 

57.

 

Berufswün-sche (Професія моєї  мрії)

Впр. 1

(с. 188)

 

Умовний спосіб дієслів: форми Präteritum Konjunktiv, Konditionalis I.

Впр. 2, 3a

(с. 188)

 

die Begabung -en, die Fähigkeit -en, die Angst -¨-e vor (Dat.)

 

Впр. 5

(с. 190)

Впр. 2

(с. 188)

Впр. 4

(с. 189)

Впр. 7

(с. 190)

 

Спілкування в чаті з однолітками з німецькомовних країн про професії мрії

 

Впр. 8

(с.190)

 

Впр. 8

(с. 190)

 

58.

 

Der Weg zum Beruf (Шлях до професії)

 

Впр. 1

(с. 191)

Умовний спосіб дієслів: форми Präteritum Konjunktiv, Konditionalis I.

Впр. 6(с. 193)

 

Kontakte knüpfen, der Studienbewerber -,

die Bewerbung -en, die Geduld (nur Sg.),

die Voraussetzung –en

Впр. 2 (с. 191)

Впр. 4a

(с. 192), 4b, 5 (c.193)

 

Впр. 6

(с. 193)

 

 

Впр.3

(с. 191)

Впр. 4b

(с. 193)

 

 

Впр. 7

(с.193)

 

Впр. 7

(с. 193)

 

59

 

Typische Berufswahl  (Типовий вибір професії)

 

Впр. 1

(с. 194)

Словотвір: складні слова

Впр. 1

(с. 194)

der Kampfjetpilot -en, die Neigung -en, typisch, ungewöhnlich

Впр. 2а, b (с. 194)

Впр. 3

(с.195),

4

(c.196)

 

Впр. 5

(с. 196)

 

Знайти в мережі Інтернет інформацію про нетиповий вибір професії і підготувати презентацію

Впр. 2с

(с. 194)

 

Впр. 6

(с. 196)

 

Впр. 6

(с. 196)

 

60

 

 Sozialberufe (Соціальні професії).

 

Впр. 1

(с. 197)

 

 

der Kinderbetreuer -, die Einfühlung (nur Sg.),

der Altenpfleger -, die Verantwortung (nur Sg.),

das Altersheim -e, der/die Behinderte -n,

die Hilfsbereitschaft (nur Sg.), das Engagement

 (nur Sg.), verzichten (verzichtete,

hat verzichtet) auf (Akk.)

Впр. 2b (с. 197), 3 (с.198)

 

Впр. 4

(с. 198)

 

 

Впр. 5

(с.199)

 

 

 

Впр. 2а

(с. 197)

 

Впр. 6

(с. 199)

Впр. 6

(с. 199)

 

 

Arbeitslos nach dem Studium (Безробітність після закінчення навчання)

 

Впр. 1

(с. 200)

Підрядне речення часу зі сполучником „wenn“

Впр. 2

(с. 200)

 

die Voraussetzung -en, die Anforderung -en,

die Berufserfahrung -en,

das Vorstellungsgespräch -e, einstellen (stellte

ein, hat eingestellt)

Впр. 2 (с. 200)

Впр. 4a

(с. 201),

4b (c.202)

 

Впр. 3

(с.201)

 

Знайти в мережі Інтернет інформацію про проблеми української молоді з працевлаштуванням після закінчення навчання й підготувати доповідь

Впр. 5

(с.202)

 

Впр. 6

(с.202)

Впр.6

(с. 202)

 

61

 

Bewerbung und Vorstellungs-gespräch (Заява та співбесіда)

Впр. 1

(с.203)

Минулий час Präteritum (повторення)

Впр. 3b

(с. 203)

 

 

das Bewerbungsschreiben -,

zutreffen (traf zu, hat zugetroffen) auf (Akk.),

flexibel

Впр. 1, 2, 3a (с. 203)

Впр. 4

(с.204)

 

 

Впр.6

(с. 205)

Впр. 3b

(с. 203),

5, 7

(c.205)

 

 

 

 

Впр. 7

(с.205)

 

62

 

Zukunft der Arbeit (Професії майбутнього)

Впр.1а

(с. 206)

 

Умовний спосіб дієслів: форми Präteritum Konjunktiv, Konditionalis I.

Впр. 5, 6

(с. 208)

 

das Intranetportal -e, der Geschäftspartner -, der Webcast -s, in Echtzeit

Впр. 1b, 2

(с. 206)

 

Впр. 3

(с. 206)

Впр. 4

(с. 207)

 

Впр. 6

(с. 208)

 

 

 

 

Впр. 7

(с. 208)

 

Впр. 7

(с. 208)

 

 

63

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

64

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

65

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

66

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

67

 

 

 

Wiederholung

(Повторення)

Підсумковий урок

 

 

 

 

Впр. 3 (с. 209)

 

 

 

 

 

Впр. 4

(с.210)

 

 

 

 

 

Впр. 1, 2

(проект)

(с. 209)

 

 

Впр. 1, 2

(проект)

 

 

 

Заповнити таблицю власних навчальних досягнень

 (c. 211)

 

 

doc
До підручника
Німецька мова (9-й рік навчання) 9 клас (Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.)
Додано
7 вересня 2020
Переглядів
4983
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку