[Введите название документа]
№ з/п |
Дата 2023-2024н.р. |
При-мітка |
Очікувані результи |
Тема / Підтема Вид діяльності |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
Лексика |
Граматика |
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
1. |
|
|
Учень виконує і реагує на основні мовленнєві функції (запитання, надання та обмін інформацією). Спілкується просто, використовуючи загально вживані вирази. Учнень зможе описувати та порівнювати різні характери, наводити приклади взаємодопомоги друзям. Розповідає про себе, сім’ю, родину. |
Я, моя родина,. |
|
|
|
|
Library, the IT class, language lab, music room, art studio, science lab, gym, football field, swimming- pool, school canteen |
Past Simple. Past Continuous. Past Perfect. Prepositions |
Вивчити вірш ст..4 |
|||||||||
2. |
|
|
Зустріч з друзями.
|
|
|
|
|
The ninth former, subject teacher, Headmaster, Vice Principal, final exams, education, to take an exam, mark |
Verb tenses |
Впр.7 ст.8 |
||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
3. |
|
|
Відкрий себе. Розвиток умінь обміну інформацією
|
|
|
|
|
Sociable, courageous, generous, ambitious, intelligent, sensitive, determined, responsible, decent, indifferent, selfish |
Verb tenses. Passive Voice |
Впр.4а ст.16 |
||||||||||
4. |
|
|
Хочу бути успішним. |
|
|
|
|
personality, succeed in, possess, fault, inner world, challenge, unreasonable, be enlarged with Ex.5, p. 17 |
Reported Request. Reported Order. Reported Speech |
Впр.7 ст.18 |
||||||||||
5. |
|
|
Як справи? |
|
|
|
|
|
Ex. 3, p. 20. Ex. 4, p. 20. Reported Speech tense change in the subordinate clauses
|
Впр.11 ст.19
|
||||||||||
6. |
|
|
Розвиток умінь сприймання на слух |
|
|
|
|
Unique, colours, involved, invention, safety, attractiveness, disappear, youth, machinery, hairstyle, stylists, become better |
Reported Speech |
Впр.5 ст.26 Впр.8 ст27
|
||||||||||
7. |
|
|
Молоді люди сьогодні. Вживання граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
Similes |
Reported Speech. Ex. 4, p. 28
|
Впр.9 ст.30
|
||||||||||
8. |
|
|
Автобіографія. Розвиток умінь сприймання на слух |
|
|
|
|
|
Reported Speech
|
Впр.6 ст.33
|
||||||||||
9. |
|
|
Особисті дані. Розвиток умінь написання повідомлень
|
|
|
|
|
Relevant, avoid, intended expressions of agreement and disagreement |
Reported Speech
|
Впр.4б ст.35 Написати автобіографію |
||||||||||
10. |
|
|
Молодіжні організації. Удосконалення вмінь усного мовлення й читання
|
|
|
|
|
Truthful, conscientious, punctual, frugal, just, fair, productive; computer geeks, preps, high-flyers, emos, punk rockers, athletes |
Prepositions |
Впр.5 ст.38
|
||||||||||
11. |
|
|
Я і друзі. Розвиток умінь читання для отримання інформації та аргументування
|
|
|
|
|
Verb tenses. Passive Voice. Reported Speech. Prepositions.
|
|
Підготувати проект. |
||||||||||
12. |
|
|
Підсумковий урок з теми. Тест. |
Повторити ЛО |
||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
13. |
|
|
Молодіжна культура. Введення та автоматизація ЛО та МЗ. |
|
|
|
|
Dreadlocks, ponytail, hangout, to nag, scruffy |
Relative clauses with who, that and which. |
Вивчити ЛО і вірш |
||||||||||
14. |
|
|
Спілкування у мережі Інтернет Розвиток умінь сприймання на слух. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
15. |
|
|
Учень має достатній словниковий запас для ведення типової повсякденної бесіди у знайомих ситуаціях і на знайомі теми.
Має уявлення про екологічні проблеми сучасності, їх вплив на стан навколишнього середовища, здоров’я людини.
|
Моя улюблена телепередача. Формування лексичних вмінь |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
16. |
|
|
Стиль одягу молоді. |
|
|
|
|
Formal, romantic, casual, punk, tracksuit. |
|
Розповісти який стиль одягу любиш ти. |
||||||||||
17. |
|
|
Поведінка. Розвиток умінь усної взаємодії |
|
|
|
|
An appearance, to take care of, notice, to be smart. |
If / when clauses. |
Відповідати на запитання ст.26 |
||||||||||
18. |
|
|
Стосунки з батьками. |
|
|
|
|
Behavior, attitude to friends, to change. |
|
Ст. 28 впр 2 |
||||||||||
19. |
|
|
Молодіжні організації. |
|
|
|
|
Relations with your parents, to touche. |
|
Вивчити ЛО і вірш |
||||||||||
20. |
|
|
Молодіжні клуби. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
21. |
|
|
Течії молодіжної культури. |
|
|
|
|
Band, gorgeous, scuba diving, to cheer sb up. |
The future in the past |
Впр.3с ст..35 |
||||||||||
22. |
|
|
Клуби за інтересами |
|
|
|
|
An opportu nity, to compare, to confirm.. |
Relative clauses with when, where or that. |
Впр.4с ст..41 |
||||||||||
23. |
|
|
Що об’єднує молодь. |
|
|
|
|
To support, to quarrel with, a trouble, a piece of advice. Paties, fashions, to get together. |
|
Впр.5б ст.50 |
||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
24. |
|
|
Підсумковий урок з теми. Тест. |
Повторити ЛО
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
25. |
|
|
Учень розуміє зміст не дуже складних автентичних текстів типу пізнавальних радіо- та телепередач, теле- та відеофільмів;
Учень уміє - вести групове обговорення без опори на зразок, використовуючи аргументацію, переконання, елементи полеміки та дискусію.
-проглянути текст чи серію текстів з метою пошуку потрібної інформації та оцінки її значення;
Учень має уявлення про молодіжні організації.
Учень уміє - описувати та характериз. стиль життя, стосунки у сім’ї, розповідати про свої інтереси; - проглянути текст чи серію текстів з метою пошуку потрібної інформації та оцінки її значення;
|
Це наша Земля. Введення ЛО та МЗ. |
|
|
|
|
Environment, to refer, destruction, wildlife, shortage, natural resources, pollution, litter, to influence, to endanger |
Compound sen- tences |
Впр.3 ст.42 Впр.11 ст.44
|
|||||||||
26. |
|
|
Ласкаво просимо до Асканія Нова. Автоматизація ЛО та МЗ.
|
|
|
|
|
Spread over, steppe, to occupy, species, shelter, graceful, rare, endangered, crane, mammal |
|
Впр.4 ст46 |
||||||||||
27. |
|
|
Гордість України: іі національний заповідник. Вживання граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
To protect, naiure, to grow, trees, to clean, seas, forests, to cease, pollution, Greenpeace, nuclear power, environment, air, to affect, environment, to support, destruction |
Defining and non- defiling Relative Clauses. Relative pronouns: who/ what / which / when / where /that
|
Впр.13 ст.49
|
||||||||||
28. |
|
|
Національні парки у Великобританії. Розвиток умінь бесіди та розуміння співрозмовника
|
|
|
|
|
Picturesque, marvelous, enchanting, scenery, to wander through, to feel the warmth, to stroll |
Relative pronouns: who/ what / which / when / where/that. Ex. 8, p. 55 |
Впр.9 ст.56 |
||||||||||
29. |
|
|
Національні парки по всьому світу. Розвиток умінь сприймання на слух |
|
|
|
|
To be established, to be placed, area, geological feature, ungulates, petrified, coniferous, glacial, rodents, crustacean |
Relative pronouns: who / what / which / when / where / that |
Впр.3 ст.57
|
||||||||||
30. |
|
|
Чому навчають екологічну освіту? Розвиток умінь писемної взаємодії |
|
|
|
|
glacier, limestone, pine stands, swamp, sedge bog, gull, alder |
Relative defining and non-defining clauses |
Впр.6 ст.60
|
||||||||||
31. |
|
|
Домашні улюбленці Розвиток умінь зорового сприймання |
|
|
|
|
Budge, cause, coax, dart, false lead, frantic, irrelevant, pooch, prank, release the horn over, rescue. Ex. 4, p. 194 |
Relative prontnms: who/ what / which / where / where /that |
Впр.8,9,10 ст.196 |
||||||||||
32. |
|
|
Навколишнє середовище. Автоматизація ЛО та МЗ. |
|
|
|
|
Rubbish, to end up, landfill, homegrown foods, charity, to cut smth down, the urban development, crop
|
|
Впр.8 ст.65 |
||||||||||
33. |
|
|
Підсумковий урок з теми. Тест. |
Повторити ЛО |
||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||
34. |
|
|
Охорона довкілля. Введення ЛО та МЗ. |
|
|
|
|
Illegal, to dump, bulky item, taxpayer, to clear smth away, to commit a crime, vehicle, identifiable, prosecution, trial, to seize, waste |
Relative defining and non-defining clauses |
Впр.6 ст.68 |
||||||||||
35. |
|
|
Це залежить від людей. Розвиток умінь писемної взаємодії
|
|
|
|
|
Ex. 3 a, p. 70 |
Present Simple Passive and Present Continuous Passive |
Впр.5 ст.71 |
||||||||||
36. |
|
|
Забруднення. Розвиток умінь усної взаємодії |
|
|
|
|
Lead, quantities, carbon dioxide, toxic wastes, damage, harmful emissions |
Present Continuous in active and Present Continuous in passive |
Впр.10 ст.73 |
||||||||||
37. |
|
|
СОС. Вимираючі види.
|
|
|
|
|
Yours faithfully. Yours truly. Truly yours. Yours sincerely. Very truly yours. Sincerely |
|
Скласти 5 речень в активному стані та 5 в пасивному стані
|
||||||||||
38. |
|
|
Рослинний і тваринний світ. Розвиток умінь онлайн-спілкування |
|
|
|
|
|
|
Впр.5 ст.81 |
||||||||||
39. |
|
|
Екологічний план дій |
|
|
|
|
An appearance, to take care of, notice, to be smart. |
If / when clauses. |
Відповідати на запитання ст.26 |
||||||||||
40. |
|
|
Екологічні проблеми нашого села Розвиток вмінь зорового сприйняття та усного продукування |
|
|
|
|
Behavior, attitude to friends, to change. |
|
Ст. 28 Choose the right word. |
||||||||||
41. |
|
|
Підсумковий урок з теми. Тест. |
Підготуватися до контрольної роботи |
||||||||||||||||
42. |
|
|
Контроль читання |
Повторити ЛО |
||||||||||||||||
43. |
|
|
Контроль аудіювання |
Повторити ЛО |
||||||||||||||||
44. |
|
|
|
Контроль говоріння |
Повторити ЛО |
|||||||||||||||
45. |
|
|
|
Контроль говоріння |
Повторити ЛО |
|||||||||||||||
46. |
|
|
Плани на зимові канікули. |
Повторити ЛО |
||||||||||||||||
№ |
Дата |
Прим. |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар - граматика |
Очікувані результати |
Ключові компетентності |
|
|||||||||
|
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
47 |
|
|
Наука. Вплив сучасних технологій на наше життя. |
Лексичні одиниці теми Впр.1 с.93 |
Теперішній неозначений час |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
|
√ |
Впр.5 с.95 |
|
Впр.1,4 с.93, 94-95 |
Впр.3 с.94 |
Впр.2 с.93 |
|||
48 |
|
|
Визначні винаходи та відкриття. |
Впр.5 с.94- 95 |
|
|
|
√ |
|
Впр.6 с.96 |
Впр.7 с.96 |
|
|
Впр.9 с.97 |
|||
49 |
|
|
Науки і науковці
|
Лексичні одиниці теми Впр.4 с.99 |
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
|
√ |
|
Впр.3 с.98-99 |
Впр.3 с.98-99 |
Впр.2 с.98 |
Граматичні вправи |
Впр.5 с.99 |
|||
50 |
|
|
Підтримуйте зв'язок! |
Conversation Lab: Talking Over the Telephone |
Синоніми |
|
|
√ |
|
Впр.7 с.101 |
Впр.6 с.100 |
Впр.8 с.102 |
Впр.4 с.99 |
Впр.9 с.102 |
|||
51 |
|
|
Чи можливе життя без комп'ютера? |
Лексичні одиниці теми Впр.2 с.103 |
Непряма мова |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
|
√ |
|
Впр.3aс.103 |
|
Впр.1 с.102 |
Впр.2 с.103 |
Впр.4 с.104 |
|||
52 |
|
|
З історії світової науки |
|
Минулий неозн.час |
|
|
|
|
Впр.6,7с.105 |
|
Впр.8, 106 |
Впр5 с106 |
Впр.10 с.106 |
|||
53 |
|
|
Працюємо за комп'ютером. |
Лексичні одиниці теми Впр.1 с.106-107
|
Минулий неозначений час |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
|
√ |
Впр.5 с.108 |
Впр.2 с.107 |
Впр.1 c.106 |
Впр.3с.107 |
Впр.4 с.108 |
|||
54 |
|
|
Науковий музей |
Лексичні одиниці теми Впр.1 с.106-107
|
Минулий неозначений час |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
|
√ |
Впр.6 с.108 |
|
Впр.7 c.107 |
|
Впр.8 с.110 |
|||
55 |
|
|
Сучасні досягнення науки |
Лексичні одиниці теми Впр.2 с.111 |
Непряма мова |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
|
√ |
Впр.2, 4a с.111 |
Впр.1 с.110 |
Впр.3, 5 c.111-112 |
Граматичні вправи |
Впр.1 с.203 |
|||
56 |
|
|
Давай поговоримо про майбутнє |
Лексичні одиниці теми Впр.1 с.204 |
|
Аналізує зміст прочитаного |
|
√ |
|
Text "Thomas Alva Edison" c.204-206 |
|
Впр.15 с.210 |
Впр.2, 3 с.206-207 |
Впр.8 с.208 |
|||
57 |
|
|
Сучасні пристрої в житті та побуті
|
|
|
Висловлює власну думку з приводу прочитаного |
|
√ |
|
Text "Thomas Alva Edison" c.204-206 |
Впр.6 с.207 |
Впр.5, 14 c.207, 209 |
Впр.11 с.209 |
Впр.4b с.112 |
|||
58 |
|
|
Відкриття та винахідники |
Лексичні одиниці теми |
Непряма мова |
Використовує набуті знання |
|
√ |
|
Впр.1,4 c.112-113 |
|
Впр.5 c.114 |
Впр.2 с.113 |
Підготувати проект |
|||
59 |
|
|
Відомі науковці |
|
|
|
|
|
|
|
|
Захист проектів |
|
Впр.9 с.209 |
|||
60 |
|
|
Підсумковий урок з теми. Тест. |
Повторити ЛО теми |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||
61 |
|
|
Міста-столиці. |
Лексичні одиниці теми. Впр.2a с.118 |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
√ |
|
Впр.4 с.119 |
Впр.3 с.118 |
Впр.1 с.117 |
Впр.2 b,с с.118 |
Впр.5 с.120 |
|||
62 |
|
|
Навколо Англії |
Лексичні одиниці теми Впр.6a с.120 |
|
Порівнює європейські столиці |
|
√ |
|
Впр.10 12a с.123-124 |
Впр.9, 11 с.122, 124 |
Впр.8, 12b с.122-124 |
Впр.6b с.120 |
Впр.13 с.125 |
|||
63 |
|
|
Единбург – столиця Шотландії. |
Лексичні одиниці теми Впр.2 с. 125 |
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування містами Британії |
|
|
√ |
Впр.3 с.126 |
|
Впр.1 с.125 |
Впр.4 с.127 |
Впр.2,5 с.125 |
|||
64 |
|
|
Різноманітність традицій |
Лексичні одиниці теми. Гра "Am І Right?" |
Герундій. Впр.6 с.127-128 |
Використовує набуті знання |
|
√ |
|
Впр.8 с.128 |
|
Впр.9 с.129 |
Впр.7 с.128 |
Впр.10 с.129 |
|||
65 |
|
|
Минуле, сьогодення та майбутнє |
Лексичні одиниці теми Впр.3с.131 |
Герундій |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
|
√ |
|
Впр.2 с.131 |
Впр.5 с.132 |
Впр.1 с.130 |
Впр.4 с.132 |
Впр.3 с.131 |
|||
66 |
|
|
Сполучене Королівство, як ми його бачимо |
Лексичні одиниці теми. Гра "Noughts and Crosses" |
Герундій |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
√ |
|
|
|
Впр.6b, 9 с.133 |
Впр.7, 8 с.133 |
Впр.10 с.133 |
|||
67 |
|
|
Загадковий Стоунхендж. |
Лексичні одиниці теми Впр.3 с.135 |
Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури |
|
√ |
|
Впр.2 с.134-135 |
|
Впр.1,6 с.134, 136 |
Впр.4, 5 с.135 |
Впр.7 с.136 |
|||
68 |
|
|
Чудеса Великої Британії.
|
Лексичні одиниці теми. Гра"Right or Wrong" |
Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Британії |
|
√ |
|
Впр.1 с.137 |
|
Впр.2 с.137 |
|
Граматичні вправи |
|||
69 |
|
|
Кембридж. |
|
Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
√ |
|
Впр.1, 2 с.137-139 |
Впр.4 с.140 |
|
|
Впр.3 с.140 |
|||
70 |
|
|
Оксфорд. |
|
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
|
√ |
|
|
с.280 |
|
|
с.280 |
|||
71 |
|
|
Міста Британії |
с. 211 |
|
Аналізує зміст прочитаного |
|
√ |
|
с.211-213 |
Впр.2 с.213 |
Впр.6-8 с.215-216 |
Впр.10 |
Впр.7 с.215 Впр.9 с.216 |
|||
72 |
|
|
Яке місце ти б хотів відвідати? |
|
|
Використовує набуті знання |
|
√ |
|
|
|
Впр.5 с.141 |
Впр.6 с.141 |
с.142 |
|||
73 |
|
|
Що подивитись в Сполученому Королівстві
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Захист проектів |
|
Підготуватися до самостійної роботи |
|||
74 |
|
|
Підсумковий урок з теми. Тест. |
Повторити ЛО теми |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||
75 |
|
|
ЗМІ. |
Лексичні одиниці теми Впр.2 с.145 |
Теперішній тривалий час |
Демонструє розуміння основ медіаграмотності
|
|
√ |
|
Впр.3 с.146 |
Впр.4 с.146 |
Впр.1 с.145 |
Впр.5 с.147 |
Впр.2 с.145 |
|||
76 |
|
|
Засоби масової інформації в нашому житті. |
Лексичні одиниці теми. Гра"Right or Wrong" |
|
|
|
√ |
|
Впр.6 с.147-148 |
Впр.9 с.148 |
Впр.10, 11 с.148- 149 |
Впр.7 с.148 |
Впр.12 с.149 |
|||
77 |
|
|
Телебачення та радіо. |
Лексичні одиниці теми Впр.2 с.150 |
Герундій |
Висловлює власне ставлення до розмаїття телепередач |
|
√ |
|
Впр.2, 4a с.150-151 |
|
Впр.1, 3b с.149- 150 |
Впр.3a с.150 |
Впр.4b с.151 |
|||
78 |
|
|
Телевізійні стереотипи |
Лексичні одиниці теми Впр.7 с.153 |
Герундій |
Визначає достовірність інформації |
|
√ |
|
Впр.6 с.152 |
Впр.6 с.152: filling in the gaps |
Впр.7,8 с.153 |
Впр.9 с.153 |
Впр.10 с.154 |
|||
79
|
|
|
Моя улюблена телепередача.
|
Лексичні одиниці теми (foray, daytime, the highest rated, namesake, assessment sitcom, countdown) |
Герундій |
Обговорює свою улюблену передачу |
|
√
|
|
Впр.5 с.158 |
Впр.2 c.155 |
Впр.1,3 с.155-156 Впр.7 с.159 |
Впр.6 с.158 |
Впр.4 с.157 Впр.8 с.159 |
|||
80 |
|
|
Шкільна радіопрограма. |
Лексичні одиниці теми (to be responsible for, writing scripts) |
Герундій |
Визначає достовірність інформації |
|
√ |
|
Впр.1 с.159 |
|
Впр.3 c.159 |
Впр.2 c.159 |
Впр.4 с.159 |
|||
81 |
|
|
Типи телевізійних програм Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
Використовує набуті знання |
|
|
|
|
с.282, впр.4 |
|
|
Впр.6 c.162 |
|||
82 |
|
|
Телебачення і радіо Британії. |
Лексичні одиниці теми |
Герундій |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
|
|
√ |
Впр.3 c.161 |
Впр.4 с.162 |
|
Впр.1,2 c.160 |
Впр.5 c.162 |
|||
83 |
|
|
Спілкування у мережі Інтернет
|
|
|
Аналізує зміст прочитаного |
|
√ |
|
Впр.1 c.217 |
|
Впр.5 |
Впр2,3 с.219 |
Впр.6 c.220 |
|||
84 |
|
|
Найшвидший спосіб розповсюдження новин та інформації |
|
|
Висловлює власну думку з приводу прочитаного |
|
√ |
|
Впр.9 с.221 |
|
Впр.8 с.221 |
Впр.1113 с.222 |
Написати про свій улюблений сайт |
|||
85
|
|
|
Підсумковий урок з теми. Тест. |
Повторити ЛО теми |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||
86 |
|
|
Світ професій. |
Лексичні одиниці теми Впр.3 с.166 Впр.5 с.167 |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
|
|
|
Впр.3b c.166 Впр.4 с.167
|
Впр.6 с.168 |
Впр.1,2 c.165 Впр.9 с.168 |
Впр.3a c.166 |
Впр.7,8 c.168 |
|||
87 |
|
|
Один день із життя. |
Лексичні одиниці темиВпр.2a с.170Впр.4 с.171 |
Модальні дієслова Впр.6 с.171 |
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства |
|
√ |
|
Впр.3 с.170-171 |
Впр.3 с.170 Впр.9 с.173 |
Впр.2b, 3b с.170 |
Впр.1,7 с.169, 172 |
Впр.8 с.172-173 |
|||
88 |
|
|
Перспективи розвитку кар'єри. |
Лексичні одиниці теми Впр.3 с.176 |
Модальні дієслова |
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
√ |
|
|
Впр.1 с.175 |
Впр.2,3a с.175- 176 |
Впр.5 с.177-178 |
Впр.11, 12 с.174 |
|||
89 |
|
|
Улюблена професія. |
|
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору |
|
√ |
|
Впр.5,7 с.177-179 |
Впр.6 с.178 |
Впр.4 с.176 |
|
Впр.9 c.179 |
|||
90 |
|
|
Затребувана робота в Україні. |
Лексичні одиниці теми (demanded job, survey, out-of-date) |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
|
|
|
Впр.1 с.180 |
|
Впр.2 с.180-181 |
|
Впр.8 с.179 |
|||
91 |
|
|
Працюємо в команді.
|
|
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
√ |
|
Впр.5, с.183 |
|
Впр.6 с.184 |
|
Впр.7 с.184 |
|||
92 |
|
|
Співбесіда |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||
93 |
|
|
Навички роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал теми |
|||
94 |
|
|
Незвичні професії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Герундій |
|||
95 |
|
|
Активні підлітки |
|
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
√ |
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||
96 |
|
|
Як обрати професію своєї мрії? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Написати резюме |
|||
97 |
|
|
Світ професій
|
|
|
Висловлює власну думку з приводу прочитаного |
|
√ |
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал теми |
|||
98 |
|
|
Важливі професії |
|
|
|
|
√ |
|
|
|
|
|
Впр.15 с.222 |
|||
99 |
|
|
Як влаштуватися на гарну роботу? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до самостійної роботи |
|||
100 |
|
|
Підсумковий урок з теми. Тест. |
Повторити ЛО |
|||||||||||||
101 |
|
|
Контроль читання. |
Повторити ЛО |
|||||||||||||
102 |
|
|
Контроль аудіювання. |
Повторити ЛО |
|||||||||||||
103 |
|
|
Контроль письма. |
Повторити ЛО |
|||||||||||||
104 |
|
|
Контроль говоріння. |
Повторити ЛО |
|||||||||||||
105 |
|
|
Узагальнення вивченого за рік. |
Повторити ЛО |
|||||||||||||