Календарно-тематичне планування 9 клас за підручником А.Несвіт 3 год.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 9 класу за підручником А.Несвіт , 3 години на тиждень. 105 уроків.
Перегляд файлу

[Введите название документа]

 

з/п

Дата

2023-2024н.р.

При-мітка

Очікувані результи

Тема / Підтема

Вид діяльності

Змістові лінії

Мовний інвентар

Домашнє

завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екологічна безпека

та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та

фінансова грамотність

Лексика

Граматика

 

 

  1. Тема: Я, моя родина, мої друзі (12год)

1.

 

 

Учень виконує і реагує на основні мовленнєві функції (запитання, надання та обмін інформацією). Спілкується просто, використовуючи загально вживані вирази.

Учнень зможе описувати та порівнювати різні характери, наводити приклади

взаємодопомоги друзям.

Розповідає про себе, сім’ю, родину.

Я, моя родина,.
Введення ЛО та МЗ.

        

        

        

        

Library, the IT class, lan­guage lab, music room, art studio, science lab, gym, football field, swimming- pool, school canteen

Past Simple.

Past Continuous.

Past Perfect. Prepositions

Вивчити вірш ст..4

2.

 

 

Зустріч з друзями.
Автоматизація ЛО та МЗ.

 

 

        

 

        

The ninth former, subject teacher, Headmaster, Vice Principal, final exams, education, to take an exam, mark

Verb tenses

Впр.7 ст.8

 

 

3.

 

 

Відкрий себе.

Розвиток умінь обміну інформацією

 

 

 

 

 

        

 

        

Sociable, courageous, generous, ambitious, intelligent, sensitive, determined, responsible, decent, indifferent, self­ish

Verb tenses. Passive Voice

Впр.4а ст.16

4.

 

 

Хочу бути успішним.
Розвиток умінь писемної взаємодії

 

        

        

        

personality, succeed in, possess, fault, inner world, challenge, unrea­sonable, be enlarged with

Ex.5, p. 17

 

Reported Request. Reported Order. Reported Speech

 

Впр.7 ст.18

5.

 

 

Як справи?
Удосконалення лексичних і граматичних вмінь

 

        

        

 

 

Ex. 3, p. 20.

Ex. 4, p. 20. Reported Speech tense change in the subordinate clauses

 

 

Впр.11 ст.19

 

6.

 

 


Зачіска? Це круто!

Розвиток умінь сприймання на слух

 

        

 

 

 

Unique, colours, involved, invention, safety, at­tractiveness, disappear, youth, machinery, hair­style, stylists, become bet­ter

 

Reported Speech

Впр.5 ст.26

Впр.8 ст27

 

 

 

 

7.

 

 

Молоді люди сьогодні.

Вживання граматичного матеріалу.

 

        

        

        

 

Similes

 

Reported Speech. Ex. 4, p. 28

 

 

Впр.9 ст.30

 

 

8.

 

 

Автобіографія.

Розвиток умінь сприймання на слух

        

        

        

        

 

 

Reported Speech

 

 

Впр.6 ст.33

 

 

9.

 

 

Особисті дані.

Розвиток умінь написання повідомлень

 

 

 

        

 

        

 

Relevant, avoid, intended expressions of agreement and disagreement

 

Reported Speech

 

 

Впр.4б ст.35

Написати автобіографію

10.

 

 

Молодіжні організації.

Удосконалення вмінь усного мовлення й читання

 

 

        

 

        

Truthful, conscientious, punctual, frugal, just, fair, productive; computer geeks, preps, high-flyers, emos, punk rockers, athletes

         Prepositions

 

 

Впр.5 ст.38

 

 

 

 

 

11.

 

 

Я і друзі.

Розвиток умінь читання для отримання інформації та аргументування

 

 

        

 

        

Verb tenses. Passive Voice. Reported Speech. Prepositions.

 

 

Підготувати проект.

12.

 

 

Підсумковий урок з теми. Тест.

Повторити ЛО

 

  1. Тема:   Молодіжні культури (12год)

13.

 

 

Молодіжна культура.

Введення та автоматизація  ЛО та МЗ.

        

        

        

        

Dreadlocks, ponytail, hangout, to nag, scruffy

Relative clauses with who, that and which.

Вивчити ЛО і вірш

14.

 

 

Спілкування у мережі Інтернет Розвиток умінь сприймання на слух.

        

 

        

        

 

 

 

15.

 

 

Учень має достатній словниковий запас для ведення типової повсякденної бесіди у знайомих ситуаціях і на знайомі теми.

 

Має уявлення про екологічні проблеми сучасності, їх вплив на стан навколишнього середовища, здоров’я людини.

 

 

Моя улюблена телепередача.

Формування лексичних вмінь

        

 

        

 

 

 

 

16.

 

 

Стиль одягу молоді.
Розвиток умінь писемної взаємодії.

        

 

 

 

Formal, romantic, casual, punk, tracksuit.

 

Розповісти який стиль одягу любиш ти.

17.

 

 

Поведінка.

Розвиток умінь усної взаємодії

        

        

        

 

An appearance, to take care of, notice, to be  smart.

If / when clauses.

Відповідати на запитання ст.26

18.

 

 

Стосунки з батьками.
Розвиток вмінь зорового сприйняття та усного продукування

        

 

        

 

Behavior,  attitude to friends, to change.

 

Ст. 28 впр 2
 

19.

 

 

Молодіжні організації.
Розвиток умінь зорового сприймання.

        

 

 

        

Relations with your parents, to touche.

 

Вивчити ЛО і вірш

20.

 

 

Молодіжні клуби.
Формування лексичних вмінь

        

 

 

        

 

 

 

21.

 

 

Течії молодіжної культури.
Розвиток умінь онлайн-спілкування

        

 

 

 

Band, gorgeous, scuba diving, to cheer sb  up.

The future in the past

Впр.3с ст..35

22.

 

 

Клуби за інтересами
Розвиток умінь усної взаємодії.

        

        

        

 

An opportu

nity, to compare, to confirm..

Relative clauses with when, where or that.

Впр.4с ст..41

23.

 

 

Що об’єднує молодь.
Колективна робота

        

 

        

 

To support, to quarrel with, a trouble, a piece of advice. Paties, fashions, to get together.

 

Впр.5б ст.50

 

 

24.

 

 

Підсумковий урок з теми. Тест.

Повторити ЛО

 

 

 

  1. Тема:Природа і погода (9год)

25.

 

 

 

Учень розуміє зміст не дуже складних автен­тичних текстів типу пізнавальних радіо- та телепередач, теле- та відеофільмів;

 

Учень уміє

-   вести групове обгово­рення без опори на зразок, використовуючи аргумен­тацію, переконання, еле­менти полеміки та диску­сію.

 

-проглянути текст чи серію тек­стів з метою пошуку потрібної інформації та оцінки її значення;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учень має уявлення про молодіжні організації.

 

Учень уміє

-   описувати та характериз. стиль життя,

стосунки у сім’ї, розповідати про свої інтереси;

-   проглянути текст чи серію тек­стів з метою пошуку потрібної інформації та оцінки її значення;

 

 

 

 

 

Це наша Земля.

Введення ЛО та МЗ.

        

        

        

        

Environment, to refer, destruction, wildlife, shortage, natural resour­ces, pollution, litter, to influence, to endanger

Compound sen- tences

Впр.3 ст.42

Впр.11 ст.44

 

26.

 

 

Ласкаво просимо до Асканія Нова. Автоматизація ЛО та МЗ.

 

        

        

        

        

Spread over, steppe, to occupy, species, shelter, graceful, rare, endan­gered, crane, mammal

 

Впр.4 ст46

27.

 

 

Гордість України: іі національний заповідник.

Вживання граматичного матеріалу.

        

        

        

        

To protect, naiure, to grow, trees, to clean, seas, forests, to cease, pollu­tion, Greenpeace, nuclear power, environment, air, to affect, environment, to support, destruction

Defining and non- defiling Relative Clauses.

Relative pronouns: who/ what / which / when / where /that

 

 

Впр.13 ст.49

 

 

 

28.

 

 

Національні парки у Великобританії.

Розвиток умінь бесіди та розуміння співрозмовника

 

 

        

 

        

Picturesque, marvelous, enchanting, scenery, to wander through, to feel the warmth, to stroll

Relative pronouns: who/ what / which / when / where/that.

Ex. 8, p. 55

Впр.9 ст.56

29.

 

 

 

Національні парки по всьому світу. Розвиток умінь сприймання на слух

 

        

 

        

To be established, to be placed, area, geological feature, ungulates, petri­fied, coniferous, glacial, rodents, crustacean

Relative pronouns: who / what / which / when / where / that

Впр.3 ст.57

 

30.

 

 

Чому навчають екологічну освіту?

Розвиток умінь писемної взаємодії

 

        

 

        

glacier, limestone, pine stands, swamp, sedge bog, gull, alder

Relative defining and non-defining clauses

Впр.6 ст.60

 

 

 

 

 

31.

 

 

Домашні улюбленці

Розвиток умінь зорового сприймання

 

        

        

        

Budge, cause, coax, dart, false lead, frantic, irrele­vant, pooch, prank, release the horn over, rescue.

Ex. 4, p. 194

Relative prontnms: who/ what / which / where / where /that

Впр.8,9,10 ст.196

32.

 

 

Навколишнє середовище.

Автоматизація ЛО та МЗ.

 

        

        

 

Rubbish, to end up, land­fill, homegrown foods, charity, to cut smth down, the urban development, crop

 

 

Впр.8 ст.65

33.

 

 

Підсумковий урок з теми. Тест.

Повторити ЛО

 

 

  1. Тема:  Охорона довкілля (8год+5год)

34.

 

 

Охорона довкілля.

Введення ЛО та МЗ.

        

        

        

        

Illegal, to dump, bulky item, taxpayer, to clear smth away, to commit a crime, vehicle, identifi­able, prosecution, trial, to seize, waste

Relative defining and non-defining clauses

Впр.6 ст.68

35.

 

 

Це залежить від людей.

Розвиток умінь писемної взаємодії

 

        

        

        

        

Ex. 3 a, p. 70

Present Simple Passive and Pre­sent Continuous Passive

Впр.5 ст.71

36.

 

 

Забруднення.

Розвиток умінь усної взаємодії

        

        

        

        

Lead, quantities, carbon dioxide, toxic wastes, damage, harmful emis­sions

Present Continu­ous in active and Present Continu­ous in passive

Впр.10 ст.73

37.

 

 

СОС. Вимираючі види.
Розвиток умінь обміну інформацією

 

        

        

        

        

Yours faithfully. Yours truly. Truly yours. Yours sincerely. Very truly yours. Sincerely

 

Скласти 5 речень в активному стані та 5 в пасивному стані

 

38.

 

 

Рослинний і тваринний світ.

Розвиток умінь онлайн-спілкування

 

        

 

        

 

 

Впр.5 ст.81

39.

 

 

Екологічний план дій
Розвиток умінь усної взаємодії

 

        

 

        

An appearance, to take care of, notice, to be  smart.

If / when clauses.

Відповідати на запитання ст.26

40.

 

 

Екологічні проблеми нашого села Розвиток вмінь зорового сприйняття та усного продукування

 

        

 

        

Behavior,  attitude to friends, to change.

 

Ст. 28

Choose the right word.

41.

 

 

Підсумковий урок з теми. Тест.

Підготуватися до контрольної роботи

42.

 

 

Контроль читання

Повторити ЛО

43.

 

 

Контроль аудіювання

Повторити ЛО

44.

 

 

 

Контроль говоріння

Повторити ЛО

45.

 

 

 

Контроль говоріння

Повторити ЛО

46.

 

 

Плани на зимові канікули.
Розвиток навичок усного продукування.

Повторити ЛО

 

 

Дата

Прим.

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар - граматика

Очікувані результати

Ключові компетентності

                                        

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Домашнє завдання

  1. Тема: Наука і технічний прогрес (14год)

47

 

 

Наука. Вплив сучасних технологій на наше життя.
Введення ЛО та МЗ.

Лексичні оди­ниці теми Впр.1 с.93

Теперішній неозначений час

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів

 

 

 

 

Впр.5 с.95

 

Впр.1,4 с.93, 94-95

Впр.3 с.94

Впр.2 с.93

48

 

 

Визначні винаходи та відкриття.
Автоматизація ЛО та МЗ.

Впр.5 с.94- 95

 

 

 

 

 

Впр.6

с.96

Впр.7

с.96

 

 

Впр.9 с.97

49

 

 

Науки і науковці
Удосконалення вмінь усного мовлення й читання

 

Лексичні оди­ниці теми Впр.4 с.99

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

 

 

 

Впр.3

с.98-99

Впр.3

с.98-99

Впр.2

с.98

Граматич­ні вправи

Впр.5 с.99

50

 

 

Підтримуйте зв'язок!
Розвиток умінь писемної взаємодії.

Conversation Lab: Talking Over the Te­lephone

Синоніми

 

 

 

 

 

Впр.7

с.101

Впр.6

с.100

Впр.8

с.102

Впр.4 с.99

Впр.9 с.102

51

 

 

Чи можливе життя без комп'ютера?
Розвиток граматичних навичок.
 

Лексичні оди­ниці теми Впр.2 с.103

Непряма мова

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі

 

 

Впр.3aс.103

 

Впр.1

с.102

Впр.2 с.103

Впр.4 с.104

52

 

 

З історії світової науки
Робота в парах

 

Минулий неозн.час

 

 

 

 

Впр.6,7с.105

 

Впр.8, 106

Впр5 с106

Впр.10 с.106

53

 

 

Працюємо за комп'ю­тером.
Розвиток вмінь зорового сприйняття та усного продукування

Лексичні оди­ниці теми Впр.1 с.106-107

 

Минулий неозначений час

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

 

 

 

 

Впр.5

с.108

Впр.2

с.107

Впр.1

c.106

Впр.3с.107

Впр.4 с.108

54

 

 

Науковий музей
Розвиток умінь писемної взаємодії.

Лексичні оди­ниці теми Впр.1 с.106-107

 

Минулий неозначений час

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

 

 

 

 

Впр.6

с.108

 

Впр.7

c.107

 

Впр.8 с.110

55

 

 

Сучасні досягнення науки
Розвиток умінь зорового сприймання

Лексичні оди­ниці теми Впр.2 с.111

Непряма мова

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів

 

 

 

 

Впр.2, 4a

с.111

Впр.1

с.110

Впр.3, 5 c.111-112

Граматич­ні вправи

Впр.1

с.203

56

 

 

Давай поговоримо про майбутнє
Робота в групах.

Лексичні оди­ниці теми Впр.1 с.204

 

Аналізує зміст прочитаного

 

 

 

 

 

Text

"Thomas Alva Edison" c.204-206

 

Впр.15

с.210

Впр.2, 3 с.206-207

Впр.8

с.208

57

 

 

Сучасні пристрої в житті та побуті
Удосконалення вмінь усного мовлення й читання

 

 

 

Висловлює власну думку з приводу прочитаного

 

 

 

 

 

Text

"Thomas Alva Edison" c.204-206

Впр.6

с.207

Впр.5, 14 c.207,

209

Впр.11

с.209

Впр.4b

с.112

58

 

 

Відкриття та винахідники
Розвиток вмінь зорового сприйняття та усного продукування

Лексичні оди­ниці теми

Непряма мова

Використовує набуті знання

 

 

 

 

Впр.1,4 c.112-113

 

Впр.5

c.114

Впр.2 с.113

Підготувати проект

59

 

 

Відомі науковці
Робота в парах

 

 

 

 

 

 

 

 

Захист проектів

 

Впр.9

с.209

60

 

 

Підсумковий урок з теми. Тест.

Повторити ЛО теми

  1. Тема: Дивовижна Британія (14год)

61

 

 

Міста-столиці.
Введення ЛО та МЗ.

Лексичні оди­ниці теми. Впр.2a с.118

 

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях

 

 

 

Впр.4

с.119

Впр.3 с.118

Впр.1

с.117

Впр.2 b,с с.118

Впр.5 с.120

62

 

 

Навколо Англії
Автоматизація ЛО та МЗ.

Лексичні оди­ниці теми Впр.6a с.120

 

Порівнює  європейські столиці

 

 

 

Впр.10 12a с.123-124

Впр.9, 11 с.122, 124

Впр.8, 12b с.122-124

Впр.6b с.120

Впр.13 с.125

63

 

 

Единбург – столиця Шотландії.
Розвиток умінь зорового сприймання

Лексичні оди­ниці теми Впр.2 с. 125

 

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування містами Британії

 

 

 

 

Впр.3

с.126

 

Впр.1

с.125

Впр.4

с.127

Впр.2,5 с.125

64

 

 

Різноманітність традицій
Розвиток граматичних навичок.

Лексичні оди­ниці теми. Гра "Am І Right?"

Герундій.

Впр.6

с.127-128

Використовує набуті знання

 

 

 

 

Впр.8

с.128

 

Впр.9

с.129

Впр.7 с.128

Впр.10 с.129

65

 

 

Минуле, сьогодення та майбутнє
Розвиток умінь писемної взаємодії.

Лексичні оди­ниці теми Впр.3с.131

Герундій

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

 

 

 

 

Впр.2

с.131

Впр.5

с.132

Впр.1

с.130

Впр.4 с.132

Впр.3 с.131

66

 

 

Сполучене Королівство, як ми його бачимо
Розвиток вмінь зорового сприйняття та усного продукування

Лексичні оди­ниці теми. Гра "Noughts and Crosses"

Герундій

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

 

 

 

 

 

 

Впр.6b, 9

с.133

Впр.7, 8

с.133

Впр.10 с.133

67

 

 

Загадковий Стоунхендж.
Робота в парах

Лексичні оди­ниці теми Впр.3 с.135

Пряма / непряма мова: накази та інст­рукції у непря­мій мові

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури

 

 

 

 

 

Впр.2

с.134-135

 

Впр.1,6 с.134, 136

Впр.4, 5

с.135

Впр.7 с.136

68

 

 

Чудеса Великої Британії.
Удосконалення вмінь усного мовлення й читання

 

Лексичні оди­ниці теми. Гра"Right or Wrong"

Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Британії

 

 

 

 

 

Впр.1 с.137

 

Впр.2

с.137

 

Граматич­ні вправи

69

 

 

Кембридж.
Розвиток умінь писемної взаємодії.

 

Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

 

 

 

Впр.1, 2

с.137-139

Впр.4 с.140

 

 

Впр.3 с.140

70

 

 

Оксфорд.
Розвиток навичок аудіювання.

 

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

 

 

 

 

 

с.280

 

 

с.280

71

 

 

Міста Британії
Розвиток умінь зорового сприймання

с. 211

 

Аналізує зміст прочитаного

 

 

 

с.211-213
Впр.3,4

Впр.2 с.213

Впр.6-8 с.215-216

Впр.10

Впр.7 с.215 Впр.9 с.216

72

 

 

Яке місце ти б хотів відвідати?
Розвиток граматичних навичок.

 

 

Використовує набуті знання

 

 

 

 

 

Впр.5 с.141

Впр.6 с.141

с.142

73

 

 

Що подивитись в Сполученому Королівстві
Удосконалення вмінь усного мовлення й читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захист проектів

 

Підготуватися до самостійної роботи

74

 

 

Підсумковий урок з теми. Тест.

Повторити ЛО теми

  1. Тема: Засоби масової інформації. (11 год)

75

 

 

ЗМІ.
Введення ЛО та МЗ.

Лексичні оди­ниці теми Впр.2 с.145

Теперішній тривалий час

Демонструє розуміння основ медіаграмотності

 

 

 

 

 

Впр.3

с.146

Впр.4

с.146

Впр.1

с.145

Впр.5

с.147

Впр.2

с.145

76

 

 

Засоби масо­вої інфор­мації в на­шому житті.
Автоматизація ЛО та МЗ.

Лексичні оди­ниці теми. Гра"Right or Wrong"

 

Визначає достовірність інформації

 

 

 

Впр.6

с.147-148

Впр.9

с.148

Впр.10,

11

с.148-

149

Впр.7 с.148

Впр.12

с.149

77

 

 

Телебачення та радіо.
Розвиток вмінь зорового сприйняття та усного продукування

Лексичні оди­ниці теми Впр.2 с.150

Герундій

Висловлює власне ставлення до розмаїття телепередач

 

 

 

 

Впр.2, 4a

с.150-151

 

Впр.1, 3b

с.149- 150

Впр.3a

с.150

Впр.4b

с.151

78

 

 

Телевізійні стереотипи
Робота в парах

Лексичні оди­ниці теми Впр.7 с.153

Герундій

Визначає достовірність інформації

 

 

 

Впр.6

с.152

Впр.6 с.152:

filling in the gaps

Впр.7,8 с.153

Впр.9 с.153

Впр.10

с.154

79

 

 

 

Моя улюб­лена теле­передача.
Удосконалення вмінь усного мовлення й читання

 

Лексичні оди­ниці теми (foray, day­time, the hi­ghest rated, namesake,

assessment sitcom, countdown)

Герундій

Обговорює свою улюблену передачу

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.5

с.158

Впр.2

c.155

Впр.1,3 с.155-156

Впр.7

с.159

Впр.6 с.158

Впр.4

с.157

Впр.8

с.159

80

 

 

Шкільна радіо­програма.
Розвиток умінь писемної взаємодії.

Лексичні оди­ниці теми (to be respon­sible for, writ­ing scripts)

Герундій

Визначає достовірність інформації

 

 

 

 

Впр.1

с.159

 

Впр.3

c.159

Впр.2 c.159

Впр.4

с.159

81

 

 

Типи телевізійних програм

Розвиток навичок аудіювання.

 

 

Використовує набуті знання

 

 

 

 

 

с.282, впр.4

 

 

Впр.6

c.162

82

 

 

Телебачення і радіо Британії.
Розвиток умінь зорового сприймання

Лексичні оди­ниці теми

Герундій

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

 

 

 

 

Впр.3

c.161

Впр.4

с.162

 

Впр.1,2 c.160

Впр.5

c.162

83

 

 

Спілкування у мережі Інтернет
Удосконалення вмінь усного мовлення й читання

 

 

 

Аналізує зміст прочитаного

 

 

 

 

Впр.1 c.217

 

Впр.5

Впр2,3 с.219

Впр.6

c.220

84

 

 

Найшвидший спосіб розповсюдження новин та інформації
Розвиток вмінь зорового сприйняття та усного продукування

 

 

Висловлює власну думку з приводу прочитаного

 

 

 

 

 

Впр.9 с.221

 

Впр.8 с.221

Впр.1113 с.222

Написати про свій улюблений сайт

85

 

 

 

Підсумковий урок з теми. Тест.

Повторити ЛО теми

  1. Тема: Кар’єра.(15год +5)

 

86

 

 

Світ професій.
Введення ЛО та МЗ.

Лексичні оди­ниці теми

Впр.3 с.166

Впр.5 с.167

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

 

 

 

Впр.3b c.166

Впр.4 с.167

 

Впр.6

с.168

Впр.1,2 c.165

Впр.9 с.168

Впр.3a c.166

Впр.7,8 c.168

87

 

 

Один день із життя.
Автоматизація ЛО та МЗ.

Лексичні оди­ниці темиВпр.2a с.170Впр.4 с.171

Модальні дієслова Впр.6 с.171

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства

 

 

 

 

 

Впр.3

с.170-171

Впр.3

с.170 Впр.9 с.173

Впр.2b, 3b с.170

Впр.1,7

 с.169, 172

Впр.8

с.172-173

88

 

 

Перспекти­ви розвитку кар'єри.
Розвиток граматичних навичок.

Лексичні оди­ниці теми Впр.3 с.176

Модальні дієслова

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

 

 

Впр.1

с.175

Впр.2,3a

с.175- 176

Впр.5 с.177-178

Впр.11, 12 с.174

89

 

 

Улюблена професія.
Розвиток умінь зорового сприймання

 

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

 

Впр.5,7

с.177-179

Впр.6 с.178

Впр.4 с.176

 

Впр.9

c.179

90

 

 

Затребувана робота в Україні.
Робота в групах.

Лексичні оди­ниці теми (demanded job, survey, out-of-date)

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

 

 

 

Впр.1

с.180

 

Впр.2

с.180-181

 

Впр.8

с.179

91

 

 

Працюємо в команді.
Удосконалення вмінь усного мовлення й читання

 

 

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

 

Впр.5, с.183

 

Впр.6 с.184

 

Впр.7 с.184

92

 

 

Співбесіда
Робота навичок діалогічного мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО теми

93

 

 

Навички роботи
Розвиток вмінь зорового сприйняття та усного продукування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити граматичний матеріал теми

94

 

 

Незвичні професії
Розвиток навичок письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Герундій

95

 

 

Активні підлітки
Розвиток граматичних навичок.

 

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО теми

96

 

 

Як обрати професію своєї мрії?
Робота в парах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Написати резюме

97

 

 

Світ професій
Удосконалення вмінь усного мовлення й читання

 

 

 

Висловлює власну думку з приводу прочитаного

 

 

 

 

 

 

Повторити граматичний матеріал теми

98

 

 

Важливі професії
Розвиток умінь зорового сприймання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.15 с.222

99

 

 

Як влаштуватися на гарну роботу?
Розвиток вмінь зорового сприйняття та усного продукування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до самостійної роботи

100

 

 

Підсумковий урок з теми. Тест.

Повторити ЛО

101

 

 

Контроль читання.

Повторити ЛО

102

 

 

Контроль аудіювання.

Повторити ЛО

103

 

 

Контроль письма.

Повторити ЛО

104

 

 

Контроль говоріння.

Повторити ЛО

105

 

 

Узагальнення вивченого за рік.

Повторити ЛО

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Несвіт А.М.)
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
960
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку