8 клас
Алгебра
(70 год, 2 год на тиждень, резерв — 20 годин)
План складено згідно з навчальною програмою з математики, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
За підручниками: Алгебра: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів /А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір-Х. Гімназія, 2021.- 240с
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Дата |
|
Повторення. Формули скороченого множення |
|
|
|
Повторення. Рівняння. Розв’язування рівнянь |
|
|
|
Повторення. Системи лінійних рівнянь. Розв’язування задач |
|
|
|
Діагностична контрольна робота |
|
|
Раціональні вирази (24 год + 7 год) Очікувані результати: Учень/учениця: наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником; розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює: · як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; · що таке стандартний вигляд числа; формулює: · основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; · правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; · умову рівності дробу нулю; · означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; описує властивості функції за її графіком; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції
|
|||
|
Раціональні вирази. Раціональні дроби |
|
|
|
Розв’язування задач на застосування поняття раціонального виразу, раціонального дробу |
|
|
|
Основна властивість раціонального дробу |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Додавання і віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками |
|
|
|
Додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Розв’язування типових задач |
|
|
|
Контрольна робота № 1 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних дробів. Піднесення раціонального дробу до степеня |
|
|
|
Множення раціональних дробів. Піднесення раціонального дробу до степеня |
|
|
|
Ділення раціональних дробів |
|
|
|
Розв’язування задач на ділення раціональних дробів |
|
|
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота № 2 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Рівносильні рівняння. Раціональні рівняння |
|
|
|
Розв’язування раціональних рівнянь |
|
|
|
Розв’язування раціональних рівнянь |
|
|
|
Степінь із цілим від’ємним показником |
|
|
|
Стандартний вигляд числа |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Властивості степеня з цілим показником |
|
|
|
Властивості степеня з цілим показником |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Функція , її графік і властивості. |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Контрольна робота № 3 |
|
|
Квадратні корені. Дійсні числа (10 год + 3 год) Очікувані результати: Учень/учениця: наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій , за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ;
|
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Функція , її графік |
|
|
|
Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Множина. Підмножина. Числові множини |
|
|
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
|
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Функція , її графік і властивості |
|
|
|
Розв’язування типових задач |
|
|
|
Контрольна робота № 4 |
|
|
Квадратні рівняння (16 год) Очікувані результати: Учень/учениця: наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів; формулює: · означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; · теорему Вієта; записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач
|
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратні рівняння. Розв’язування неповних квадратних рівнянь |
|
|
|
Розв’язування неповних квадратних рівнянь |
|
|
|
Формула коренів квадратного рівняння |
|
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
|
Теорема Вієта |
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
Розв’язування типових задач |
|
|
|
Контрольна робота № 5 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен |
|
|
|
Розкладання квадратного тричлена на множники |
|
|
|
Розвязування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
|
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
|
|
Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
Розв’язування типових задач |
|
|
|
Контрольна робота № 6 |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу ( 6 год)
|
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
Функції , , , їх властивості і графіки |
|
|
|
Степінь з цілим показником. Квадратні корені |
|
|
|
Квадратні рівняння |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
|
|