АЛГЕБРА – 9 клас
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Зміст навчального матеріалу |
Тема 1. НЕРІВНОСТІ (14 год) |
|
Учень/учениця: наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей; пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків; формулює: властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною; · означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей; обґрунтовує властивості числових нерівностей; зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною |
Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей.
Нерівності зі змінними. Лінійні нерівності з однією змінною.
Числові проміжки.
Рівносильні нерівності.
Системи лінійних нерівностей з однією змінною |
Тема 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ (20 год) |
|
Учень/учениця: наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; характеризує функцію за її графіком розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач |
Властивості функції. Нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. Перетворення графіків функцій. Квадратична функція, її графік і властивості. Квадратна нерівність. Система двох рівнянь з двома змінними. Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі |
Тема 3. ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ (10 год) |
|
Учень/учениця: наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій; формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій; записує і пояснює: формули: n-го члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій; властивості арифметичної та геометричної прогресій розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій |
Числові послідовності.
Арифметична та геометрична прогресії, їх властивості. Формули n-го члена арифметичної та геометричної прогресій.
Формули суми перших n членів арифметичної та геометричної прогресій |
Тема 4. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ (8 год) |
|
Учень/учениця: наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел розв’язує задачі, що передбачають: використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків |
Основні правила комбінаторики.
Частота та ймовірність випадкової події.
Початкові відомості про статистику.
Способи подання даних та їх обробки |
Розв’язує сюжетні задачі на: розрахунок та аналіз фінансової спроможності родини; розрахунок обсягу сплачених податків; прийняття рішень стосовно особистих та колективних фінансових питань тощо |
(Алгебра: підручник для 9 класу загальноосвіт. навч. закл./ О. С. Істер – Київ: «Генеза», 2017. – 264 с.)
70 год, 2 год на тиждень, резерв — 18 год
І семестр – 32 години
ІІ семестр – 38 годин
№/п |
Тема уроку |
дата |
прим. |
Нерівності ( 13 годин ) |
|||
1 |
Вступний інструктаж. Діагностична контрольна робота. |
4.09 |
|
2 |
Числові нерівності. |
6.09 |
|
3 |
Основні властивості числових нерівностей. |
11.09 |
|
4 |
Почленне додавання і множення нерівностей. |
13.09 |
|
5 |
Розв’язування вправ. |
18.09 |
|
6 |
Нерівності зі змінними. Розв’язок нерівності. |
20.09 |
|
7 |
Числові проміжки. Переріз та об’єднання множин. |
25.09 |
|
8 |
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності. |
2.10 |
|
9 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. |
4.10 |
|
10 |
Системи лінійних нерівностей з однією змінною, їх розв’язування. |
9.10 |
|
11 |
Розв’язування типових вправ та задач. Самостійна робота. |
11.10 |
|
12 |
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. |
16.10 |
|
13 |
Контрольна робота № 1. |
18.10 |
|
Квадратична функція ( 19 годин ) |
|||
14 |
Функція. Область визначення, область значень і графік функції. |
30.10 |
|
15 |
Властивості функції. Властивості деяких елементарних функцій. |
1.11 |
|
16 |
Найпростіші перетворення графіків функцій. Побудова графіка у=f(x)+n, де n>0. Побудова графіка у=f(x+m), де m>0. |
6.11 |
|
17 |
Найпростіші перетворення графіків функцій. Побудова графіка у = -f(x). Побудова графіка у=kf(x),де k>0, k≠1 |
8.11 |
|
18 |
Найпростіші перетворення графіків функцій. Побудова графіка у=|f(x)|. |
13.11 |
|
19 |
Функція у=ax²+bx+c, a≠0.Її графік та властивості. |
15.11 |
|
20 |
Функція у=ax²+bx+c, a≠0.Її графік та властивості. |
20.11 |
|
21 |
Розв’язування типових вправ та задач. Самостійна робота. |
22.11 |
|
22 |
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. |
27.11 |
|
23 |
Контрольна робота № 2. |
29.11 |
|
24 |
Квадратна нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей. |
4.12 |
|
25 |
Квадратна нерівність. Розв’язування квадратних нерівностей. |
6.12 |
|
26 |
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними способом підстановки. |
11.12 |
|
27 |
Розв’язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними способом додавання. |
13.12 |
|
28 |
Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель текстових і прикладних задач. |
18.12 |
|
29 |
Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель текстових і прикладних задач |
20.12 |
|
30 |
Розв’язування типових вправ та задач. Самостійна робота. |
|
|
31 |
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. |
25.12 |
|
32 |
Контрольна робота № 3. |
27.12 |
|
1