АЛГЕБРА – 8 клас
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Зміст навчального матеріалу |
Тема 1. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ (24 год) |
|
Учень/учениця: наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником; розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює: · як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; · що таке стандартний вигляд числа; формулює: · основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; · правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; · умову рівності дробу нулю; · означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; описує властивості функції за її графіком; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції |
Степінь із цілим показником та його властивості.
Стандартний вигляд числа.
Раціональні вирази.
Раціональні дроби. Основна властивість раціонального дробу.
Арифметичні дії з раціональними дробами.
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння.
Функція , її графік і властивості |
Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА (10 год) |
|
Учень/учениця: наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій , за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ; |
Функція y = x2, її графік і властивості.
Арифметичний квадратний корінь. Властивості арифметичного квадратного кореня.
Раціональні числа.
Ірраціональні числа. Дійсні числа.
Функція , її графік і властивості |
Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (16 год) |
|
Учень/учениця: наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів; формулює: · означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; · теорему Вієта; записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач |
Квадратні рівняння.
Формула коренів квадратного рівняння.
Теорема Вієта.
Квадратний тричлен.
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних.
Квадратне рівняння та рівняння які зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач |
Розв'язує сюжетні задачі на: використання взаємозв'язків економічних явищ; види та розрахунки податків, платежів; рух; продуктивність праці; вартість товару; сумісну роботу; суміші та сплави тощо |
Алгебра 8 клас.
(підр. О. С. Істер, друге вид., переробл., 2021 р – 271 с.
[70 год, 2 год/ тижд., резерв — 20 год.])
І семестр – 32 години
ІІ семестр – 38 годин
|
Тема уроку |
дата |
прим. |
Раціональні вирази. Додавання та віднімання виразів ( 11 год ). |
|||
1 |
Вступний інструктаж. Діагностична контрольна робота. |
4.09 |
|
2 |
Раціональні вирази. Раціональні дроби. |
6.09 |
|
3 |
Раціональні вирази. Раціональні дроби. |
11.09 |
|
4 |
Основна властивість раціонального дробу. |
13.09 |
|
5 |
Основна властивість раціонального дробу. |
18.09 |
|
6 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. |
20.09 |
|
7 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.. |
25.09 |
|
8 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
27.09 |
|
9 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
2.10 |
|
10 |
Узагальнення і систематизація матеріалу. |
4.10 |
|
11 |
Контрольна робота № 1. |
9.10 |
|
Раціональні вирази. Множення та ділення виразів ( 11 год ). |
|||
12 |
Множення дробів. Піднесення дробу до степеня. |
11.10 |
|
13 |
Множення дробів. Піднесення дробу до степеня. |
16.10 |
|
14 |
Ділення дробів. |
18.10 |
|
15 |
Ділення дробів. |
30.10 |
|
16 |
Тотожні перетворення раціональних виразів. |
1.11 |
|
17 |
Тотожні перетворення раціональних виразів. |
6.11 |
|
18 |
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння. |
8.11 |
|
19 |
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння. |
13.11 |
|
20 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
15.11 |
|
21 |
Узагальнення і систематизація матеріалу. |
20.11 |
|
22 |
Контрольна робота № 2. |
22.11 |
|
Степінь з цілим показником (10 год). |
|||
23 |
Степінь з цілим показником. |
27.11 |
|
24 |
Властивості степеня з цілим показником. |
29.11 |
|
25 |
Властивості степеня з цілим показником. |
4.12 |
|
26 |
Стандартний вигляд числа. |
6.12 |
|
27 |
Стандартний вигляд числа. |
11.12 |
|
28 |
Функція у=k/х, її графік і властивості. |
13.12 |
|
29 |
Функція у=k/х, її графік і властивості. |
18.12 |
|
30 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
20.12 |
|
31 |
Узагальнення і систематизація матеріалу. |
25.12 |
|
32 |
Контрольна робота № 3. |
27.12 |
|
1