Календарно-тематичне планування з англійської мови 2 клас (Т. Б. Будна)
2019 – 2020 н.р.
І семестр |
||||||||||||
№ |
Дата |
Тематика спілкування
|
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Зорове сприймання (читання)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог) |
Писемне продукування (письмо) |
||||||
1 |
|
Привітання. Давай знайомитися |
Привітатися. Попрощатися. Представити себе та друга. |
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning What’a this& - It’s a …. |
name, Ben, Mag, Andy, Candy, Alex, Polina. Ben, phone, cap, cup. |
I am = I`m What’s this? – This is.. It is = It’s |
ABC |
Впр.3 ст.. 7 |
Впр.1 ст..6 Впр.3 ст..6 Впр.1 ст.. 7 Впр.2 ст..7 |
Впр.2 ст.. 6 Впр.3 ст..6 Впр.4 ст.. 6 Впр.3 ст.. 7 |
Впр.4 ст.. 7 |
Workbook |
2 |
|
На яку букву твоє ім’я?. Давай рахувати |
Розпитувати що це, та питати з якої літери починається ім’я. Рахувати предмети від 1 до 12 |
Is it … ? How many … have/has got? |
Meg, bag, lunchbox, watch, Marker, one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten, eleve, twelve |
Is it .. &- It is… I am How many …? Have got/ has got |
DEF GHI |
Впр.3. с. 8 Впр. 3 с.9 |
Впр.1 ст.. 8 Впр.1 ст. 10
|
Впр.2 ст.. 8 Впр.3 ст..8 Впр.3 ст. 9 |
Впр. 4 с. 8 Впр. 2 ст.9 Впр. 4 ст 9 |
Workbook |
3 |
|
Якого кольору предмет |
Називати колір предмета |
What colour is… ? – It is …. |
Red, orange, yellow, green, violet, white, grey, brown, blue, purple, pink, black |
What colour is…? – It is |
JKL |
Впр. 4 с.10 |
Впр.1 с.10 |
Впр.2 ст.. 10 Впр.5 ст.10 |
Впр.3 ст.. 10 |
Workbook |
4 |
|
Читаємо, слухаємо, говоримо разом |
Вдосконалення навиків читання, сприймання на слух, говоріння |
Hi, what’s this, what colour is, it is. |
Повторення ЛО |
|
|
Впр. 1 с. 11 Впр.2 с 11 |
Впр. 3. с 11 |
Впр. 4 с 11 |
Workbook |
Workbook |
5 |
|
Давай пограємо. Проект |
Виготовлення Lapbook. Повторення вивченого матеріалу |
This is, It is, I have got |
Colours, numbers, objects. |
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
|
|
Впр.1 с. 12 Впр. 2 с.12 |
Впр. 1 с. 13 Впр. 2 с.13 |
|
Workbook |
6 |
|
Зустрічайте нових однокласників. Звідки ти |
Розпитувати в когось звідки він. Розуміти в якій крайні ти народився або з якої країни ти приїхав |
I am from, His name is.. He is from … This is … I am from… |
Miss Lee, Marek, Mia. Nice to meet you, Let’s be friends. Urkaine, Poland, China, Spain, England |
What’s your name? He’s from… I am from. Where are you from.. |
MNO |
Впр. 3 с 15 |
Впр. 1 с.14 Впр. 2 с.14 Впр. 1 с. 15 |
Впр. 2 с. 14 Впр. 3. С.14 Впр. 2 с. 15 |
Впр. 4 с.14 Впр. 4 с. 15 |
Workbook |
7 |
|
Скільки тобі років. Що в тебе на парті |
Дізнаватися якого віку твої друзі. Ставити запитання та відповідати на них |
How old is he? How old is she? She/He is… What’s on toyr desk? What can you see? – I can see… |
Kevin, Kate, Caroline, Ben, puppy, quail, rabbit. Notebook, felt-tip pens, computer, pensil, book, pencil case, ruler, sun, bun, van. |
Побудова запитань і короткої відповіді. |
PQR STUV |
Впр. 3 с. 16 Впр. 4 с.17 |
Впр. 1 с. 16 Впр. 1 с.17 Впр. 2 с.17 |
Впр. 2 с. 16 Впр. 2 с. 17 Впр. 3 с.17
|
Впр. 4 с. 16 Впр. 5 с.17 |
Workbook |
8 |
|
Що є в класі? |
Називати предмети, які можна знайти в класній кімнаті. |
What can you see? – I can see |
Map, poster, bookcase, shelf, wolf, fox, yak, zebra. |
Вживання дієслова Can. |
WXYZ |
Впр. 3 с.18 |
Впр. 1 с. 18 Впр. 2 с.18
|
Впр.2 с. 18 |
Впр. 4 с. 18 |
Workbook |
9 |
|
Читаємо, слухаємо, говоримо разом |
Вдосконалення навиків читання, сприймання на слух, говоріння |
I am, What’s your name? |
Повторення ЛО |
|
|
Впр. 1 с. 19 Впр. 2 с. 19 |
Впр. 3 с. 19 |
Впр. 4 с. 19 |
|
Workbook |
10 |
|
Давай пограємо. Проект |
Виготовлення Lapbook. Повторення вивченого матеріалу |
What can you see? I can see |
School things |
Повторення виченого граматичного матеріалу |
|
|
|
Впр. 1 с 20 Вр. 2 с 20 Впр. 3 с 21 Впр. 4 с. 21 |
|
Виготовлення Lapbook |
11 |
|
Які в тебе є книжки? Настільні ігри |
Вміти описувати свою книжку. Розповідати про свої настільні ігри |
I have got What do you have? I have got… |
Picture, picture book, page, hare, bear, big, new. Lego blocks, board game, puzzle |
I have got… Is is new/interesting Вживання дієслова Have |
[æ] [I] |
Впр. 3 с.22 Впр. 3 с.23 |
Впр. 1 с.22 Впр. 2 с.22 Впр. 1 с.23 Впр.2 с. 23 |
Впр. 1 с.22 Впр.2 с.22 Впр. 4 с.22 Впр. 2 с. 23 Впр. 4 с. 23 |
Впр. 4 с. 22 Впр. 4 с. 23 |
Workbook |
12 |
|
Скільки іграшок в коробці? |
Вміти задати питання про місцезнаходження іграшок. Вміти рахувати предмети до 17 |
Where is …? – Is is on/in/under Повторення How many..? |
On, in, under, Thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen. |
Уживання пийменнків in, on, under Вживання числівників від 1 до 17 |
[o] [e] ʌ] [i] |
Впр. 3 с. 24 Впр 3 с. 25 |
Впр. 1 с.24 Впр. 2 с. 24 Впр. 1 с. 25 |
Впр. 2 с.24 Впр. 2 с 25 |
Впр. 4 с. 24 Впр. 4 с. 25 |
Workbook |
13 |
|
Іграшки. Рахуємо до 20 |
Розповідати про свої іграшки та вміти рахувати до 20. |
How many..? |
Colouring book,paints, eighteen, nineteen, twenty |
Вживання числівників від 18 до 20 |
æ] [o] [ʌ] |
Впр.3 с. 26 Впр. 2 с 26 |
Впр. 1 с. 26 Впр. 2 с. 26 |
Впр. 2 с. 26 Впр. 4 с. 26 |
Впр. 4 с. 26 |
Workbook |
14 |
|
Читаємо, слухаємо, говоримо |
Вдосконалення навиків читання, сприймання на слух, говоріння |
Is it..? Her toys are… |
Повторення ЛО |
|
|
Впр. 1 с. 27 Впр. 2 с. 27 |
Впр. 3 с. 27 |
Впр. 4 с. 27 |
|
Виготовлення Lapbook |
15 |
|
Давай пограємо. Проект |
Повторення вивченого матеріалу |
I’ve got, It’s, I can see, This is. |
Toys |
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
|
Впр. 1 с.28 |
|
Впр. 1 с. 29 Впр. 2 с 29 |
Впр. 3 с. 29 |
Workbook |
16 |
|
Зустрічайте мою родину |
Вміти розповісти про свою родину |
This is |
Key, lollipop, jelly beans. Mum, dad, brother, sister, grandma, grandpa. |
Вживання конструкції This is |
[ei], [ǝʋ] |
Впр. 3 с. 31 |
Впр.1 с 30 Впр. 2 с. 30 Впр. 1 с 31 Впр. 2 с. 31 |
Впр. 2. С. 30 Впр. 3 с. 30 Впр. 1 с. 31 |
Впр. 4 с. 30 Впр. 4 с. 31 |
Workbook |
17 |
|
Вільний час з родиною. |
Розповідати що ти полюбляєш робити з родиною |
This is his/ this is her We like…. |
Aunt, uncle, cousin Walk, talk, play. |
Вживання his, her Побудова речень з конструкцією We like |
[θ] [ð] [i] [ai] [t∫] |
Впр.3 с. 32 Впр 3 с 33 |
Впр.1 с 32 Впр. 2 с 32 Впр 1 с 33 Впр 2 с 33 Впр 4 с 33 |
Впр. 2 с. 32 Впр. 1 с 32 Впр 2 с 33 |
Впр. 4 с 32 Впр 5 с 33 |
Workbook |
18 |
|
Друг по переписці. |
Ставити запитання та відповідати на них |
Who is this? This is |
|
Вживання питального слова Who |
|
Впр. 3 с 34 Впр. 1 с. 34 |
Впр. 1 с. 34 |
Впр. 2 с 34 Впр. 4 с. 34 |
|
Workbook |
19 |
|
Читаємо, слухаємо и говоримо разом |
Вдосконалення навиків читання, говоріння та сприймання на слух |
I am, We are, This is Have/has got |
Повторення ЛО |
|
|
Впр. 1 с 35 Впр. 2 с 35 |
Впр. 3 с 35 |
Впр.4 с 35 |
|
Workbook |
20 |
|
Давай пограємо. Проект |
Виготовлення Lapbook. Повторення вивченого матеріалу |
This is my… |
Family |
Повторення вивченого граматичного матеріалу |
|
Впр. 1 с 36 |
|
Впр. 1 с 36 Впр. 2 с. 36 Впр. 1 с 37 Впр. 2 с. 37 |
Впр. 3 с. 37 |
Workbook |
21 |
|
Пори року. Погода та природа |
Вміти описувати погоду Описувати пори року |
That is This is, It is |
Tree, bench, windy, fly a kite Spring, summer, autumn, winter |
Вживання дієслова to be Вживати That |
[ju:] ck [k] |
Впр. 3 с 39 |
Впр. 1 с. 39 Впр. 2 с. 39 Впр. 1 с 38 Впр. 2 с 38 |
Впр. 3 с. 38 Впр. 4 с. 39 |
Впр. 4 с. 38 Впр. 4 с. 39 |
Workbook |
22 |
|
Пори року. Весна |
Ставити запитання та відповідати на них |
What’s the weather like today? It’s … What season is it now? It’s … |
Warm, bee, grass, flower, spring |
Множина іменників |
[∫] [au] |
Впр. 3 с 4 |
Впр. 1 с 40 Впр.2 с 40 |
Впр. 2 с 40 Впр. 5 с. 40 |
Впр. 4 с 40 |
Workbook |
23 |
|
Пори року. Літо |
Ставити запитання і відповідати на них |
What season is it? What is the weather like? What do the people wear? |
Sun, hot, sky, swim in the pool, summer |
Побудова питальних речень з is |
[ai] [ǝu] |
Впр. 3 с. 41
|
Впр. 1 с. 41 Впр. 2 с. 41 |
Впр. 2 с. 41 Впр. 4 с. 41 |
Впр. 4 с. 41 |
Workbook |
24 |
|
Пори року. Осінь |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
What’s the weather like in autumn? What can you wear in autumn? What can you do in autumn? |
Stormy, rainy, cloudy, leaf, autumn |
Побудова речень з використанням конструкції It is |
Ck [k] [ʌ] [au] [ǝʋ] |
Впр. 3 с. 42 |
Впр. 1 с. 42 Впр. 2 с. 42 |
Впр. 4. С. 42 Впр. 2 . 42 |
Впр. 4 с. 42 |
Workbook |
25 |
|
Пори року. Зима |
Повідомляти про когось/ щось |
What’s the weather like in winter? What can you do in winter? |
Cold, snowy, ski, skate, play snowballs, winter |
Вживання модального дієслова Can Вживання сполучників but, and |
|
Впр. 3 с. 43 |
Впр. 1 с. 43 Впр. 2 с. 43 Впр. 3 с. 43 |
Впр. 2 с. 43 |
Впр. 4 с. 43 |
Workbook |
26 |
|
Читаємо, говоримо,сприймаємо на слух разом |
Вдосконалення навиків читання, говоріння та сприймання на слух |
What do you like to do in spring, summer, autumn and winter? |
Seasons and Weather |
|
|
Впр. 1 с. 44 Впр. 2 с. 44 |
Впр. 3 с. 44 |
Впр. 4 с. 44 |
|
Workbook |
27 |
|
Давай пограємо. Виготовлення Lapbook |
Ставити запитання і відповідати на них |
What season is it? What is the weather like? What do you do in winter/summer/spring/autumn? |
|
Вживання спеціальних запитань з What, Where, Whom, Who, When, Why, How? |
|
|
|
Впр. 1 с. 45 Впр. 2 с. 45 |
|
Workbook |
28 |
|
Свята. Різдво |
Повідомляти про когось/ щось. Ставити запитання і відповідати на них. |
How can you/they celebrate…? What do you want for…? |
Piano, drum, guitar |
Вживання стверджувальних,заперечних та питальних речень з модальним дієсловом Can |
|
|
Впр. 1 с. 46 Впр. 2 с. 46 |
Впр. 2 с. 46 Впр. 3 с. 46 |
Впр. 3 с. 46 Впр. 4. С. 46 |
Workbook |
29 |
|
Читаємо, слухаємо, сприймаємо на слух назом. Різдво |
Називати когось/ щось Ставити запитання і відповідати на них. Повідомляти про когось/ щось |
I like… I’ve got … I want |
Christmas |
Вживання have got/ has got, haven’t got/ hasn’t got, сполучника and та прийменників |
|
Впр. 1 с. 47 Впр. 2 с. 47
|
Впр. 3 с. 47 |
Впр. 4 с. 47 |
|
Workbook |
30 |
|
Природа. Пори року. Узагальнення матеріалу |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
|
Повторення ЛО |
Повторення граматичного матеріалу |
|
Впр. 1 с. 48 |
|
Впр. 1 с. 48 Впр. 1 с. 49 |
Завдання на картках |
Workbook |
31 |
|
Мій ранок. Годинник |
Називати когось/ щось Ставити запитання і відповідати на них |
What’s the time? – It is |
Breakfast, lunch, have a nice day |
Вживання конструкції What’s the time? |
|
|
Впр. 1 с. 50 Впр. 2 с. 50 Впр. 4. С. 50 |
Впр. 4 с. 50 Впр. 3 с. 50 |
Впр. 3 с. 50 Впр. 4. С. 50 |
Workbook |
32 |
|
Що я роблю зранку? |
Повідомляти про когось/ щось |
What do you do in the morning? |
Get up, wash, brush teeth, dress |
It is the time to.. Вживання стверджувальної форми Present Simple |
[ʋ] [ǝʋ] |
Впр. 3 с. 51 |
Впр. 1 с. 51 Впр. 2 с. 51
|
Впр. 4. С. 51 |
Впр. 4 с. 51 |
Workbook |
33 |
|
Що в мене на сніданок? |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
I have |
Porridge, bun, biscuits, milk, tea |
Вживання have got/ has got, haven’t got/ hasn’t got, сполучника and та прийменників |
[θ] [ð] [ʋ:] |
Впр. 3 с. 52 |
Впр. 1 с. 52 Впр. 2 с. 52 |
Впр. 2 с. 52 Впр. 4 с. 52 |
|
Workbook |
34 |
|
Контроль аудіювання і говоріння |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
|
|
|
|
|
Test |
Test |
|
Повторити матеріал |
35 |
|
Контроль читання і письма |
Розуміти та виконувати вказівки (команди) |
|
|
|
|
Test |
|
|
est |
|
ІІ семестр |
||||||||||||
36 |
|
Дорога до школи |
Повідомляти про когось/ щось.
|
What do you at … O’clock? |
Say goodbye, walk to school, catch the bus, pack the schoolbag |
What do you do? |
aʋ] [ʌ] |
Впр. 3 с. 53 |
Впр. 1 с. 53 Впр. 2 с. 53 |
Впр. 4 с. 53 |
|
Workbook |
37 |
|
Що є в моєму ланчбоксі? |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
What do you have in your lunchbox? |
Sandwich, youghurt, orange, banana |
Вживання стверджувальних,заперечних та питальних речень з модальним дієсловом have
|
ʋ] [aʋ] [ǝʋ] |
Впр. 3. С. 54 Впр. 2 с. 54 |
Впр. 1 с. 54 Впр. 2 с. 54 |
Впр. 4 с. 54 |
Впр.4 с. 53 |
Workbook |
38 |
|
Читаємо, говоримо, сприймаємо на слух разом |
Називати когось/ щось Ставити запитання і відповідати на них. Повідомляти про когось/ щось |
This is .. Who has…? I have got |
Повторення ЛО |
Вживання Have got, this is, who has |
|
Впр. 1 с. 55 Впр. 2 с. 55 |
Впр.3 с. 55 |
Впр. 4 с. 55 |
|
Workbook |
39 |
|
Давай пограємо. Проект |
Виготовлення Lapbook. Повторення вивченого матеріалу |
What do you have? I have got… I haven’t got… What do you do in the morning? |
My morning |
Повторення граматичного матеріалу |
|
Впр. 1 с. 56 |
|
Впр. 1 с. 56 Впр. 2 с. 56 Впр. 1 с. 57 Впр. 2 с. 57 |
|
Workbook |
40 |
|
У мене щасливе обличчя |
Ставити запитання та відповідати на них. Виражати настрій |
Who is this? Where is she? He has got How she/he looks like? I am … |
Blue eyes, green eyes, brown hair, fair hair Ear, mouth, nose, head, doctor, sailor, tailor, actor, driver, dancer, singer, banker |
Вживання вказівних займенників these are, this is та структури have got/ has got Вживання have got/ has got, haven’t got/ hasn’t got |
[ǝ] |
Впр. 3 с. 59 |
Впр. 1 с. 58 Впр. 2 сс. 58 Впр. 1 с. 59 Впр. 2 с. 59 |
Впр. 3 с. 58 Впр. 4 с. 58 Впр. 2 с. 59 Впр. 4 с. 59 |
Впр. 4 с. 58 |
Workbook |
41 |
|
Що я можу робити? Як він/ вона виглядає? |
Ставити запитання і відповідати на них Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь |
What can you do? Where is …? What do you have? What is…..like?
|
Look, hear, smell, eat, touch, Face, arm, hand, leg, toes, cheek, lip, fingers, foot |
Вживання The Imperative Вживання спеціальних запитань з What? Вживання have got/ has got Вживання сполучників but, and |
[ᴐɪ] [i:] |
Впр.3 с. 60 Впр.3 с. 61 |
Впр. 1 с. 60 Впр. 2 с. 60 Впр. 1 с. 61 Впр. 2 с. 61
|
Впр. 4 с. 60 Впр. 5 с. 60 Впр. 2 с. 61 Впр. 4 с. 61 |
Впр. 4 с. 60 |
Workbook |
42 |
|
Як виглядає моя іграшка? |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь |
How many … has/have he/she/you/they got? Can …? What colour…?This is … |
Curly, straight, long, short |
Вживання дієслова Have got
|
|
Впр. 3 с. 62 Впр. 4 с. 62 |
Впр. 1 с. 62 Впр. 2 с. 62 |
Впр.5 с. 62 |
Впр. 5 с. 62 |
Workbook |
43 |
|
Читаємо, говоримо, сприймаємо на слух разом |
Називати когось/ щось Ставити запитання і відповідати на них. Повідомляти про когось/ щось |
Have got, has got, can |
Повторення ЛО |
Can, Have/has got, present Simple |
|
Впр. 1 с. 63 Впр. 2 с. 63 |
Впр. 3 с. 63 |
Впр. 4 с. 63 |
|
Workbook |
44 |
|
Давай пограємо. Проект. |
Виготовлення Lapbook. Повторення вивченого матеріалу |
What do you have? What can do you nose? |
My body |
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
|
Впр. 1 с. 64 Впр. 2. С. 64 Впр. 1 с. 65 Впр. 2 с. 65 |
Впр.3 с. 65 |
Workbook |
45 |
|
Годинник. Що я роблю у школі, |
Повідомляти про когось/ щось. Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
Do you go…? What’s the time? What’s this/ What colour is it? Is it..? What do you do? |
Go to school, play with a friend, have lessons, come back home, Draw, sing, write |
Побудова питальних речень з використання конструкцій Present simple та Is this |
[ɑ:] [ɜ:] |
Впр. 3 с. 67 |
Впр. 1 с. 66 Впр. 2 с. 66 Впр. 1 с. 67 Впр. 2 с. 67 |
Впр. 2 с. 66 Впр. 3 с. 66 Впр. 4 с. 66 Впр. 4 с. 67 |
Впр. 3 с. 66 |
Workbook |
46 |
|
Страви на обід |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
What do you like? I like.. I don’t like…. Does your friend like..? Yes he does/ No, he doesn’t
|
Soup, meat, fish, rice, pasta. Tomato soup, juice, vanilla ice cream, dessert, drinks. |
Побудова питальних речень Present Simple та відповіді на них |
[ᴐ:] [ɜ:] |
Впр. 3 с. 68 Впр. 3 с. 69 |
Впр. 1 с. 69 Впр. 2 с. 69 Впр. 1 с. 68 Впр. 2 с. 68 |
Впр. 2 с. 68 Впр. 4 с. 68 Впр. 4 с. 69 |
Впр. 4 с. 68 Впр. 4 с. 69 |
Workbook |
47 |
|
Що я роблю вдома? |
Повідомляти про когось/ щось. |
Do you help? What do you do? |
Help mum, read books, watch TV |
Вживання стверджувальних, заперечних та запитальних речень Present Simple |
Звукова система |
Впр. 3 с. 70 |
Впр. 1 с. 70 |
Впр. 4 с. 70 |
Впр. 2 с. 70 |
Workbook |
48 |
|
Читаємо, говоримо, сприймаємо на слух разом |
Називати когось/ щось Ставити запитання і відповідати на них. Повідомляти про когось/ щось |
What do you have? What do you do?
|
Повторення ЛО |
Вживання стверджувальних, заперечних та запитальних речень Present Simple |
Звукова система |
Впр. 1 с. 71 Впр. 2 с. 71 |
Впр. 3 с. 71 |
Впр. 4 с. 71 |
|
Workbook |
49 |
|
Давай пограємо. Проект. |
Виготовлення Lapbook. Повторення вивченого матеріалу |
What do you do at… o’clock? What do you have for…? |
My day |
Повторення граматичного матеріалу |
Звукова система |
|
Впр. 1 с. 71 Впр. 2 с. 71 |
Впр. 1 с. 73 Впр. 2 с. 73 |
|
Workbook |
50 |
|
Мій одяг |
Повідомляти про когось/ щось. Виражати настрій |
What colour is….? What colour are…? Do you like..? Is it long? Is it short?
|
Jeans, dress, T-shirt, skirt. Shorts, cap, glasses, trainers |
Вживання стверджувальних, заперечних та запитальних речень Present Simple |
[ŋ] [aɪ] |
Впр. 3 с. 75 |
Впр. 1 с. 74 Впр. 2 с. 74 Впр. 3 с. 74 Впр. 1 с. 75 Впр. 2 с. 75 |
Впр. 3 с. 74 Впр. 4. С. 74 Впр. 2 с. 75 Впр. 4 с. 75 |
Впр. 4 с. 74 Впр. 4 с. 75 |
Workbook |
51 |
|
Одяг для різної пори року |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. Виражати настрій |
It is …. Put on I am wearing… She is wearing You are wearing |
Jacket, trousers, sweater, scarf, Blouse, socks, sandals, boots |
Повторення вживання форми дієслова Imperative Вживання стверджувальних речень Present Continuous |
[ɜǝ] [ɜɪ] |
Впр. 3 с. 76 Впр. 3 с. 77
|
Впр. 1 с. 76 Впр. 2 с. 76 Впр. 1 с. 77 Впр. 2 с. 77 |
Впр. 2 с. 76 Впр. 4 с. 76 Впр. 2 с. 77 Впр. 4 с. 77 |
Впр. 4 с. 76 Впр. 4 с. 77 |
Workbook |
52 |
|
Літній одяг |
Повідомляти про когось/ щось. Виражати настрій |
Is he wearing..? Yes he is. No he is not |
Blouse, socks, sandals, boots, Jacket, trousers, sweater, scarf |
Вживання питальних речень у Present Continuous |
Звукова система |
Впр. 3 с. 78 Впр. 2 с. 78 |
Впр. 1 с. 78 |
Впр. 2 с. 78 Впр. 4 с. 78 |
Впр. 4 с. 78 |
Workbook |
53 |
|
Читаємо, говоримо, сприймаємо на слух разом |
Називати когось/ щось Ставити запитання і відповідати на них. Повідомляти про когось |
I am wearing… It is …. Is he wearing..? |
Повторення ЛО |
Вживання стверджувальних та питальних речень у Present Continuous |
|
Впр. 1 с. 79 Впр. 2 с. 79 |
Впр. 3 с. 79
|
Впр. 4 с. 79 |
|
Workbook |
54 |
|
Давай пограємо. Проект. |
Виготовлення Lapbook. Повторення вивченого матеріалу |
What are you wearing? What is her name? What colour is it? |
Clothes |
Повторення граматичного матеріалу |
|
Впр. 2 с. 80 Впр. 1 с. 80 |
Впр. 2 с. 80 Впр. 1 с. 80 |
Впр. 1 с. 80 Впр. 2 с. 81 |
Впр. 3 с. 81 |
Workbook |
55 |
|
Світ тварин. Мій домашній улюбленець. |
Називати когось/ щось Ставити запитання і відповідати на них |
Have you got..? Yes I have/ No, I have not How many can you see? Is the … on … the..? |
Pet, snail, turtle, fluffy. Parrot, goldfish, hamster, butterfly |
Вживання стверджувальних,заперечних та питальних речень з модальним дієсловом Can. Вживання have got/ has got, haven’t got/ hasn’t got |
[e][eǝ] |
Впр. 3 с. 83 |
Впр. 1 с. 82 Впр. 2 с. 82 Впр. 1 с. 83 Впр. 2 с. 83 |
Впр. 2 с. 82 Впр. 3 с. 82 Впр. 4 с. 82 Впр. 2 с. 83 Впр. 4 с. 83
|
Впр. 3 с. 82 Впр. 4 с. 83 |
Workbook |
56 |
|
Відвідування зоопарку. |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
Can … run? Yes he can. No he can’t. This is… It is (colour). It lives… It eats… |
Flamingo, penguin, hippo, spider, Zoo, cage |
Вживання стверджувальних,заперечних та питальних речень з модальним дієсловом Can |
[fǝʋ] Wh [w] |
Впр. 3 с. 84 Впр. 2 с. 84 Впр. 3 с. 85 |
Впр. 1 с. 84 Впр. 1 с. 85 Впр. 2 с. 85 |
Впр. 4 с. 84 Впр. 2 с. 85 Впр. 4 с. 85 |
Впр. 4 с.84 Впр. 4 с. 85 |
Workbook |
57 |
|
Світ диких тварин |
Повідомляти про когось/ щось.
|
What is that? What are those? |
Hedgehog, squirrel, deer |
Вживання займенників That, those |
Звукова система |
Впр. 3 с. 86 |
Впр. 1 с. 86 Впр. 2 с. 86 |
Впр. 2 с. 86 Впр. 4 с. 86 |
Впр. 4 с. 86 |
Workbook |
58 |
|
Читаємо, слухаємо, говоримо разом |
Називати когось/ щось Ставити запитання і відповідати на них. Повідомляти про когось/ щось |
What it is, what colour it is, what can it do |
Повторення ЛО |
Вживання стверджувальних,заперечних та питальних речень з модальним дієсловом Can. Вживання have got/ has got, haven’t got/ hasn’t got |
Звукова система |
Впр. 1 с. 87 Впр. 2 с. 87 |
Впр. 3 с. 87 |
Впр. 4 с. 87 |
|
Workbook |
59 |
|
Давай пограємо. Проект. |
Повторення вивченого матеріалу |
What it is, what colour it is, what can it do |
Animals |
Повторення граматичного матеріалу |
Звукова система |
|
Впр. 1 с. 88 |
Впр. 1 с. 88 Впр. 1 с. 89 Впр. 2 с. 89 |
Впр. 3 с. 89 |
Workbook |
60 |
|
На ігровому майданчику |
Називати когось/ щось Ставити запитання і відповідати на них |
Can we …? – Yes, we can/ No we can’t
|
Park, gate, read the paper |
Вживання стверджувальних,заперечних та питальних речень з модальним дієсловом Can.
|
Звукова система |
|
Впр. 1 с. 90 Впр. 2 с. 90 |
Впр. 2 с. 90 Впр. 3 с. 90 |
Впр. 3 с. 90 |
Workbook |
61 |
|
Що я роблу в парку? |
Повідомляти про когось/ щось |
What are you doing? I am ….. |
Skip, play football, play with a toy car, climb monkey bars, playground |
Вживання стверджувальних, питальних та заперечних речень у Present Continuous |
Звукова система |
Впр. 3 с. 91 |
Впр. 1 с. 91 Впр. 2 с. 91 |
Впр. 2 с. 91 Впр. 4 с. 91 |
Впр. 4 с. 91 |
Workbook |
62 |
|
Що я роблю на ігровому майданчику? |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
We can … What are the children doing? |
Swing, slide, sandpit |
Вживання стверджувальних, питальних та заперечних речень у Present Continuous та форми дієслова Can |
Звукова система |
Впр. 3 с. 92 |
Впр. 1 с. 92 |
Впр. 2 с. 92 Впр. 4 с. 92 |
Впр. 4 с. 92 |
Workbook |
63 |
|
З друзями весело грати |
Повідомляти про когось/ щось |
They like to… They don’t like to … |
See – saw, merry – go – round, ladder |
Повторення вживання стверджувальних та заперечних речень у Present Simple |
Звукова система |
Впр. 3 с. 93 |
Впр. 1 с. 93 |
Впр. 2 с. 93 Впр. 4 с. 93 |
Впр. 2 с. 93 Впр. 4 с. 93 |
Workbook |
64 |
|
Веселі розваги у парку |
Давати елементарну характеристику комусь/ чомусь. |
Where are the children? What are they doing? |
Play with a springy toy, fly in the rocket, drive a bumper car |
Вживання стверджувальних, питальних та заперечних речень у Present Continuous |
Звукова система |
Впр. 3 с. 94 |
Впр. 1 с. 94 Впр. 2 с. 94 |
Впр. 2 с. 94 Впр. 3 с. 94 Впр. 4 с. 94 |
Впр. 4 с. 94 |
Workbook |
65 |
|
Читаємо, говоримо, сприймаємо на слух разом |
Називати когось/ щось Ставити запитання і відповідати на них. Повідомляти про когось/ щось |
What are the children doing in the park? What do they like to do? |
Повторення ЛО |
Вживання стверджувальних, питальних та заперечних речень у Present Continuous, Present Simple та форми дієслова Can |
Звукова система |
Впр. 1 с. 95 Впр. 2 с. 95 Впр. 3 с. 95 |
Впр. 4 с. 95 |
Впр. 5 с. 95 |
|
Workbook |
66 |
|
Давай пограємо. Проект. |
Виготовлення Lapbook. Повторення вивченого матеріалу |
What do you like to do? I like… |
In the Playground |
Повторення граматичного матеріалу |
Звукова система |
|
|
Впр. 1 с. 96 Впр. 2 с. 96 Впр. 1 с. 97 Впр. 2 с. 97 |
Впр. 3 с. 97 |
Workbook |
67 |
|
Контроль аудіювання |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
Повторити матеріал |
68 |
|
Контроль читання |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
Повторити матеріал |
69 |
|
Контроль письма |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
Повторити матеріал |
70 |
|
Контроль говоріння |
Розуміти та виконувати вказівки |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|