І СЕМЕСТР
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
ТЕМА. Школа. Меблі у класній кімнаті (12 год.) |
|||||||||||||
1 |
|
Шкільне життя. Повторення алфавіту. |
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами
|
book, pen, pencil, ruler (p. 5)
|
|
|
Ѵ |
|
|
|
|
||
2 |
|
Шкільне приладдя. Вдосконалення навичок говоріння. |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя Ставити і відповідати на прості запитання з метою ідентифікації предмету |
bag, rubber, computer, pencil case (p. 6) |
I’m… What’s your name? My name’s … What’s this? What’s that? |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 3, p. 3 |
|
||
3 |
|
Мої шкільні речі. Активізація ЛО теми. |
Розпізнавати знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3, p. 4 |
|
||
4 |
|
Нумо рахувати! Розвиток навичок читання. |
Описувати кількість предметів Розпізнавати числа у знайомому контексті |
Numbers 1-10 (p. 8)
|
What are these? – They are… |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Вивч. слова |
|
||
5 |
|
Порахуємо наші шкільні речі. Активізація ЛО теми. |
Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів |
Numbers 1-10
|
Plural of nouns |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Вивчити віршик |
|
||
6 |
|
Кольори. Розвиток навичок аудіювання і читання. |
Описувати колір предмету Розпізнає кольори у знайомому контексті |
Colours |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
Рахувати до 10 |
|
||
7 |
|
Шкільне змагання. Розвиток навичок говоріння. |
Продукувати прості фрази з метою вказання слів та літер
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3, p.7 |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
8 |
|
Вітання вчителя. Розвиток діалогічного мовлення. |
Розпізнавати числа у знайомому контексті Називати кількість предметів |
star, Welcome! Kids (p. 11) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3, p.6 |
|
||
9 |
|
Моя шкільна кімната. Розвиток навичок письма. |
Продукувати прості речення з метою опису шкільного приладдя |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3, p. 8 |
|
||
10 |
|
Улюблені герої Phonics (f/v) p. 100 |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки |
feet, fat, fish, van, violin, vase |
|
|
Ѵ |
|
|
Project work |
|
||
11 |
|
Шкільне життя. Узагальнення вивченого. |
Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя Продукувати прості речення з метою опису шкільного приладдя |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
Розповісти про ул. героя |
|
||
12 |
|
Шкільне життя. Повторення.
|
Вказувати на певний предмет та описувати його Розпізнавати назви кольорів у знайомому контексті
|
Рахунок від 1 до 5 Закріплення лексики
|
Числівники від 1 до 5 Закріплення конструкцій |
|
Ѵ |
|
|
Повторити всю вивчену лексику |
|
||
ТЕМА. Свята та традиції (12 год.) |
|||||||||||||
13 |
|
Світ іграшок. Введення нових ЛО теми. |
Називати іграшки, вказувати кількість Розуміти знайомі слова у супроводі малюнків
|
present, doll, yo-yo, teddy bear, ball (p. 17) |
How many…? |
|
Ѵ |
|
|
WB ex. 2, p.10 |
|
||
14 |
|
Мої іграшки. Закріплення ЛО теми. |
Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку
|
|
Ѵ |
|
|
Project work |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
15 |
|
Моє день народження. Розвиток навичок говоріння. |
Вітати зі святом Ставити та відповідати на запитання щодо предметів |
Balloon, cake, lollipop, hat (p. 18) |
What are these? – They are… |
|
Ѵ |
|
|
Вивч. пісеньку |
|
||
16 |
|
Декорації для свята. Вдосконалення навичок говоріння. |
Вітати зі святом Продукувати короткі фрази, вказуючи на певний предмет |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3 p.12 |
|
||
17 |
|
Аладін. Час історій. Розвиток навичок читання. |
Розуміти назви кольорів у супроводі малюнків Називати колір
|
Colours (orange, pink, brown, red etc) (p. 20) |
What colour are they? – They are… |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3 p.14 |
|
||
18 |
|
Подарунки на свято. Розвиток навичок говоріння. |
Встановлювати базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання Називати колір
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
WB ex2,3 p.15 |
|
||
19 |
|
Зі святок. Розвиток діалогічного мовлення. |
Ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити вірш |
|
||
20 |
|
Вітальна листівка. Розвиток навичок письма. |
Вітати зі святом, будуючи просте речення Враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
Повторити букви |
|
||
21 |
|
День матері. Вдосконалення навичок письма. |
Вітати зі святом Продукувати короткі фрази з метою опису подій
|
to make breakfast, card, to give, flower (p. 24) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
Повторити кольори |
|
||
22 |
|
Кольори. Розвиток навичок аудіювання та читання. |
Називати та описувати кольори Продукувати короткі фрази з метою опису предметів |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3 p.16 |
|
||
23 |
|
Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. (p. 101) |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /m/, /n/ |
Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse p. 101 |
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3 p.18 |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
24 |
|
Свята. Повторення.
|
Називати предмети, пов’язані зі святом Ставити та відповідати на запитання щодо предметів |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
Повторити вивч. слова |
|
||
ТЕМА. Я, моя сім’я і друзі (12 год.) |
|||||||||||||
25 |
|
Моя сім’я. Повторення ЛО теми. |
Представляти членів родини Розпізнавати знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті
|
father, mother, sister, brother (p. 29) |
Who’s that? – It’s my… |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3 p.21 |
|
||
26 |
|
Мої сімейне фото. Розвиток навичок говоріння. |
Представляти членів родини Розповідати про членів своєї родини |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
Намалювати родинне дерево |
|
||
27 |
|
Члени моєї родини. Розвиток навичок аудіювання і читання. |
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
grandfather, grandmother, bird, friend (p. 30) |
Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3 p.23 |
|
||
28 |
|
Вік членів родини. Вдосконалення навичок говоріння. |
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити вірш |
|
||
29 |
|
Золотоволоска й три ведмеді. Вдосконалення навичок читання. |
Вказувати на місцезнаходження предметів Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
puzzle, bed, wardrobe (p. 32) |
Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under … |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Вивчити прийменники |
|
||
30 |
|
Моє помешкання. Розвиток діалогічного мовлення. |
Вказувати на місцезнаходження предметів Будувати прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3 p.25 |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
31 |
|
Меблі у кімнаті. Історія «Де Томмі?» Розвиток навичок аудіювання і читання. |
Вказувати на місцезнаходження предметів Будувати прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету
|
lamp, sofa, TV, chair (p.34, 36) |
Where are the…? – They are on/in/under… |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3 p.27 |
|
||
32 |
|
Місце знаходження меблів у кімнаті. Вдосконалення навичок читання. |
Представляти членів родини Продукувати короткі фрази про членів родини |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
Намалювати свою кімнату |
|
||
33 |
|
Моя кімната. Розвиток монологічного мовлення. |
Описувати власну кімнату Продукувати короткі фрази з метою опису помешкання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3 p.28 |
|
||
34 |
|
Вілла Романа. Розвиток діалогічного мовлення. |
Вказувати на місцезнаходження предметів Продукувати прості фрази та речення з метою опису помешкання
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.29 |
|
||
35 |
|
Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /æ/, / ı/ |
cat, fat, hat, fin, fish, pink Phonics (p. 102) |
|
|
Ѵ |
|
|
Читати слова ст.39 |
|
||
36 |
|
Моя родина. Повторення. |
Представляти членів родини Продукувати короткі фрази про членів родини |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
Повторити вивчені слова |
|
||
ТЕМА. Людина (12 год.) |
|||||||||||||
37 |
|
Мої веселі друзі. Введення нових ЛО теми. |
Називати кількість предметів Розпізнавати числа у знайомому контексті |
Numbers 11-20 pp. 40-41 |
to have got |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
WB ex. 3 p.31 |
|
||
38 |
|
Іграшки моїх друзів. Розвиток навичок говоріння. |
Називати кількість предметів Писати короткі фрази для надання базової інформації |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
Вивчити пісеньку |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
39 |
|
Хто в мене є … Розвиток навичок читання. |
Називати тварини Розпізнавати знайомі слова у супроводі малюнків
|
сat, dog, snake, rabbit (p. 42) |
Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t |
Ѵ |
|
|
|
Намалювати дом. улюбленця |
|
||
40 |
|
Домашні улюбленці. Розвиток діалогічного мовлення. |
Називати тварин Продукувати прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Вивчити слова
|
|
||
41 |
|
Зовнішність. Вдосконалення навичок читання. |
Описувати людину Розпізнавати знайомі слова у супроводі малюнків |
Fair hair, brown hair, green eyes, blue eyes (p. 44) |
He / She has got… |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3 p.34 |
|
||
42 |
|
Зовнішність мого друга. Розвиток монологічного мовлення. |
Описувати людину Продукувати прості речення з описом зовнішності людей |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
Намалювати свого друга |
|
||
43 |
|
Частини тіла. Введення нових ЛО теми. |
Описувати людину Продукувати прості речення з описом зовнішності людей |
Mouth, nose, ears etc. (p. 46.47) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.36 |
|
||
44 |
|
Моя улюблена тварина. Контроль аудіювання |
Описувати тварину Продукувати прості речення з описом тварин |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Намалювати постер |
|
||
45 |
|
Я – українець! Контроль читання |
Описувати одяг Продукувати прості речення з описом одягу людини |
Vyshyvanka, shirt, pattern 4 Smart World 4 (p.48) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.37 |
|
||
46 |
|
Наші вихованці. Контроль письма |
Описувати тварину Продукувати прості речення з описом тварин |
Pond, duck, frog, lizard (p.49)
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ѵ |
|
|
|
Вивчити слова |
|
||
47 |
|
Свійські тварини. Контроль говоріння |
Описувати тварину Продукувати прості речення з описом тварин |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Повторити всі слова |
|
||
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
48 |
|
Час канікул. Узагальнення вивченого |
Називати тварини Розпізнавати знайомі слова у супроводі малюнків
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Повторити всі слова |
|
||
Змістові лінії:
1