Календарно-тематичне планування Англійська мова 2 клас Smart Junior зі змістовими лініями І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Англійська мова 2 клас Smart Junior зі змістовими лініями І семестр. Мітчелл (3 год. на тиждень)
Перегляд файлу

І СЕМЕСТР

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА. Школа. Меблі у класній кімнаті (12 год.)

1

 

Шкільне життя. Повторення алфавіту.

Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами

 

book, pen, pencil, ruler (p. 5)

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

2

 

Шкільне приладдя. Вдосконалення навичок говоріння.

Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Ставити і відповідати на прості запитання з метою ідентифікації предмету

bag, rubber, computer, pencil case (p. 6)

Im

Whats your name?

My names

Whats this? What’s that?

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex. 3, p. 3

 

3

 

Мої шкільні речі. Активізація ЛО теми.

Розпізнавати знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.3, p. 4

 

4

 

Нумо рахувати! Розвиток навичок читання.

Описувати кількість предметів

Розпізнавати числа у знайомому контексті

Numbers 1-10 (p. 8)

 

What are these? – They are

 

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

Вивч. слова

 

5

 

Порахуємо наші шкільні речі. Активізація ЛО теми.

Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів

Numbers 1-10

 

Plural of nouns

 

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

Вивчити віршик

 

6

 

Кольори. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Описувати колір предмету

Розпізнає кольори у знайомому контексті

Colours

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Рахувати до 10

 

7

 

Шкільне змагання. Розвиток навичок говоріння.

Продукувати прості фрази з метою вказання слів та літер

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3, p.7

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

8

 

Вітання вчителя. Розвиток діалогічного мовлення.

Розпізнавати числа у знайомому контексті

Називати кількість предметів

star, Welcome! Kids

(p. 11)

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3, p.6

 

9

 

Моя шкільна кімната. Розвиток навичок письма.

Продукувати прості речення з метою опису шкільного приладдя

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3, p. 8

 

10

 

Улюблені герої

Phonics (f/v)

p. 100

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки

feet, fat, fish, van, violin, vase

 

 

 

Ѵ

 

 

Project work

 

11

 

Шкільне життя. Узагальнення вивченого.

Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя

Продукувати прості речення з метою опису шкільного приладдя

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Розповісти про ул. героя

 

12

 

Шкільне життя. Повторення.

 

Вказувати на певний предмет та описувати його

Розпізнавати назви кольорів у знайомому контексті

 

Рахунок від 1 до 5

Закріплення лексики

 

Числівники від 1 до 5

Закріплення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

Повторити всю вивчену

лексику

 

ТЕМА. Свята та традиції (12 год.)

13

 

Світ іграшок. Введення нових ЛО теми.

Називати іграшки, вказувати кількість

Розуміти знайомі слова у супроводі малюнків

 

present, doll, yo-yo, teddy bear, ball (p. 17)

How many…?

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 2, p.10

 

14

 

Мої іграшки. Закріплення ЛО теми. 

Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

Project work

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

15

 

Моє день народження. Розвиток навичок говоріння.

Вітати зі святом

Ставити та відповідати на запитання щодо предметів

Balloon, cake, lollipop, hat (p. 18)

What are these? – They are…

 

 

Ѵ

 

 

 

Вивч. пісеньку

 

16

 

Декорації для свята. Вдосконалення навичок говоріння.

Вітати зі святом

Продукувати короткі фрази, вказуючи на певний предмет

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.3 p.12

 

17

 

Аладін. Час історій. Розвиток навичок читання.

Розуміти назви кольорів у супроводі малюнків

Називати колір

 

Colours  (orange, pink, brown, red etc) (p. 20)

What colour are they? – They are

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 p.14

 

18

 

Подарунки на свято.

Розвиток навичок говоріння.

Встановлювати базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання

Називати колір

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

WB ex2,3 p.15

 

19

 

Зі святок. Розвиток діалогічного мовлення.

Ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити вірш

 

20

 

Вітальна листівка. Розвиток навичок письма.

Вітати зі святом, будуючи просте речення

Враховувати думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Повторити букви

 

21

 

День матері. Вдосконалення навичок письма.

Вітати зі святом

Продукувати короткі фрази з метою опису подій

 

to make breakfast, card, to give, flower (p. 24)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Повторити кольори

 

22

 

Кольори. Розвиток навичок аудіювання та читання.

Називати та описувати кольори

Продукувати короткі фрази з метою опису предметів

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 p.16

 

23

 

Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. (p. 101)

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /m/, /n/

Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse
Phonics (m/n)

p. 101

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 p.18

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

24

 

Свята. Повторення.

 

Називати предмети, пов’язані зі святом

Ставити та відповідати на запитання щодо предметів

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Повторити вивч. слова

 

ТЕМА. Я, моя сім’я і друзі (12 год.)

25

 

Моя сім’я. Повторення  ЛО теми.

Представляти членів  родини

Розпізнавати знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

 

father, mother, sister, brother (p. 29)

Whos that? – Its my

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 p.21

 

26

 

Мої сімейне фото.

Розвиток навичок говоріння.

Представляти членів  родини

Розповідати про членів своєї родини

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Намалювати родинне дерево

 

27

 

Члени моєї родини. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті

grandfather, grandmother, bird, friend (p. 30)

Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 p.23

 

28

 

Вік членів родини. Вдосконалення навичок говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити вірш

 

29

 

Золотоволоска й три ведмеді. Вдосконалення навичок читання.

Вказувати на місцезнаходження предметів

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті

puzzle, bed, wardrobe

(p. 32)

Wheres the (puzzle)? – Its in/on/under

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Вивчити прийменники

 

30

 

Моє помешкання. Розвиток діалогічного мовлення.

Вказувати на місцезнаходження предметів

Будувати прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 p.25

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

31

 

Меблі у кімнаті. Історія «Де Томмі?» Розвиток навичок аудіювання і читання.

Вказувати на місцезнаходження предметів

Будувати прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету

 

lamp, sofa, TV, chair

(p.34, 36)

Where are the…? – They are on/in/under…

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 p.27

 

32

 

Місце знаходження меблів у кімнаті. Вдосконалення навичок читання.

Представляти членів родини

Продукувати короткі фрази про членів родини

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

 

 

Намалювати свою кімнату

 

33

 

Моя кімната. Розвиток монологічного мовлення.

Описувати власну кімнату

Продукувати короткі фрази з метою опису помешкання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 p.28

 

34

 

Вілла Романа. Розвиток діалогічного мовлення.

Вказувати на місцезнаходження предметів

Продукувати прості фрази та речення з метою опису помешкання

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.29

 

35

 

Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання.

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /æ/, / ı/

cat, fat, hat, fin, fish, pink

Phonics (p. 102)

 

 

 

Ѵ

 

 

Читати слова ст.39

 

36

 

Моя родина. Повторення.

Представляти членів родини

Продукувати короткі фрази про членів родини

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Повторити вивчені слова

 

ТЕМА. Людина (12 год.)

37

 

Мої веселі друзі. Введення нових ЛО теми.

Називати кількість предметів

Розпізнавати числа у знайомому контексті

Numbers 11-20

pp. 40-41

to have got

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

WB ex. 3 p.31

 

38

 

Іграшки моїх друзів. Розвиток навичок говоріння.

Називати кількість предметів

Писати короткі фрази для надання базової інформації

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

Вивчити пісеньку

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

39

 

Хто в мене є … Розвиток навичок читання.

Називати тварини

Розпізнавати знайомі слова у супроводі малюнків

 

сat, dog, snake, rabbit

(p. 42)

Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t

 

Ѵ

 

 

 

 

Намалювати дом. улюбленця

 

40

 

Домашні улюбленці. Розвиток діалогічного мовлення.

Називати тварин

Продукувати прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

 

 

 

Вивчити слова

 

 

41

 

Зовнішність. Вдосконалення навичок читання.

Описувати людину

Розпізнавати знайомі слова у супроводі малюнків

Fair hair, brown hair, green eyes, blue eyes

(p. 44)

He / She has got…

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 p.34

 

42

 

Зовнішність мого друга. Розвиток монологічного мовлення.

Описувати людину

Продукувати прості речення з описом зовнішності людей

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Намалювати свого друга

 

43

 

Частини тіла. Введення нових ЛО теми.

Описувати людину

Продукувати прості речення з описом зовнішності людей

Mouth, nose, ears etc.

 (p. 46.47)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.36

 

44

 

Моя улюблена тварина. Контроль аудіювання

Описувати тварину

Продукувати прості речення з описом тварин

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Намалювати постер

 

45

 

Я – українець!

Контроль читання

Описувати одяг

Продукувати прості речення з описом одягу людини

Vyshyvanka, shirt, pattern

4 Smart World 4 (p.48)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.37

 

46

 

Наші вихованці.

Контроль письма

Описувати тварину

Продукувати прості речення з описом тварин

Pond, duck, frog, lizard (p.49)

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

Вивчити слова

 

47

 

Свійські тварини.

Контроль говоріння

Описувати тварину

Продукувати прості речення з описом тварин

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Повторити всі слова

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоровя         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

48

 

Час канікул. Узагальнення вивченого

Називати тварини

Розпізнавати знайомі слова у супроводі малюнків

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

Повторити всі слова

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Olen Nataliia
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
4 вересня
Переглядів
2858
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку