КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
3 КЛАС
I-II СЕМЕСТР
Підручник: Smart Junior 3
№ уроку |
Дата
|
Уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
|||||||||
1 |
|
Повторення теми «У місті» |
Я, мої друзі та родина (населений пункт), дозвілля |
Називати місця у місті Надавати та виконувати вказівки |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до свого місця проживання: міста, села тощо |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання Прослуховує та читає текст, виконує вказівки |
Групова гра “Hot card” Робота в парах: опис свого міста Відповідають на поставлені запитання |
pet shop, toy shop, school, park, Supermarket, hospital, cinema, police station, Restaurant, playground, zoo, church, garden, theatre, door, museum, Go straight, turn right, stop, don’t turn right, Chipm, chair, peach, sheep, fish, shirt |
There is a… There are… Is there…? |
|
||
2 |
|
Повторення теми «Харчування» |
Харчування |
Називати продукти Ставити та відповідати на питання щодо харчування. Описувати власне харчування |
Здоров’я і безпека: розрізняти здорову та шкідливу їжу Підприємливість та фінансова грамотність: орієнтуватися в цінах та вміти замовити їжу в ресторані/кафе |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання (true/false, matching) Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: розповідає про власні вподобання у харчуванні Писемне продукування: доповнює речення щодо харчування |
Meat, cheese, rice, tomato, sandwich, chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea, Get up, go to school, go home, go to bed, Cabbage, beetroot, fruit, sour cream, fish, soup, beans, bread, salad, chicken |
I like… I don’t like… What time do you…? |
|
||
3
|
|
Повторення теми «Одяг»
|
Предмети одягу, хобі,
|
Описувати одяг. Ставити та відповідати на запитання щодо одягу Розповідати про професію
|
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння взаємозв’язку природи і суспільства |
Читає та прослуховує текс, виконує завдання (matching) Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку
|
Групове обговорення прослуханого матеріалу Висловлює власні враження щодо прочитаного
|
jeans, T-shirt, dress, shirt, jacket, socks, trousers, shirt, spring, summer, autumn, winter, student, football, origami, paper animals
|
I’m wearing… Is he/she wearing…?
|
|
||
4 |
|
Повторення. Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5 |
|
Hello p.4 |
Привітання |
Привітатися, познайомитися, представити себе |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховування пісні |
Парна робота, представити себе |
Hello, what’s your name? How are you? How old are you? |
Вживання I’m… |
Вітається та знайомиться |
||
6 |
|
Hello p.5 |
Кольори |
Називати кольори, називати свій улюблений колір |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховування пісні |
В парах називає кольори |
Red, blue, yellow, green, brown, white, black, pink |
What colour is it? It’s… |
Називає кольори, відповідає на питання: Який твій улюблений колір |
||
7 |
|
Hello p.6 |
Цифри |
Називати цифри, казати, скільки років |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховування пісні |
Парна робота: запитувати, скілки років |
Numbers 1-10 |
How old are you? I’m… |
Відповідає на питання,скільки років |
||
8 |
|
1 Welcome Sing a song, p.7 |
Зовнішність |
Описувати зовнішність людини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на героя пісні) |
Парна робота, опис зовнішності |
pretty, ugly, straight hair, curly hair, long hair, purple |
Вживання have got, has got |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
||
9 |
|
1 Welcome Smart kids, p.8 |
Зовнішність |
Рахувати від 10 до 100 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання на розуміння прочитаного тексту |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Кількісні числівники від 10 до 100 |
Ставить і відповідає на прості запитання |
||
10 |
|
1 Welcome Grammar, p.9 |
Майно |
Рахувати від 10 до 100 |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна |
Виконує завдання множинного вибору |
Парна робота, відповіді на питання партнера |
shells, puzzles, teddy bears |
Have you got…? Has she got…? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації власника |
||
11 |
|
1 Welcome Our word, p.10 |
Міжпредметні зв’язки Уподобання та хобі |
Розповідати про свої уподобання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Розповісти про свої уподобання |
do karate, play basketball, sing, dance, paint |
Модальні дієслова can/can’t |
Розповідає про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити |
||
12 |
|
1 Welcome Grammar, p.11 |
Хобі |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в парі: ставити запитання та давати відповіді на запитання партнера. Написати речення що вміє або не вміє робити друг. |
dive, play basketball, do karate, dance, sing |
Can you dive? No I can’t. |
Ставить і відповідає на запитання про свої уподобання |
||
13 |
|
1 Welcome Let’s play, p.12 |
Я і моє оточення |
Відповідати на загальні питання |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає запитання та відповідає на них |
Робота в парах: грає в усну гру з однокласником, відповідає на питання
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Надає інформацію про себе та своє оточення |
||
14 |
|
1 Project, p.13-14 |
Моя родина Іграшки |
Розповідати про свою родину Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/ |
Громадянська відповідальність: розуміти цінність сім’ї в житті кожної людини Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Читає текст і пише про свою сім’ю Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Описує власну сім’ю Співає пісню |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять plane, blue, clap, glue, fly |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису своєї сім’ї Розпізнає звуки /pl/, /bl/, /cl/, /gl/, /fl/ |
||
15 |
|
Revision 1/Now I can, p.15-16 Підсумковий урок з теми. Test 1 |
Зовнішність, кількісні числівники від 10 до 100, уподобання |
Називає числівники, описує зовнішність |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо та вказує відповідь на картинці |
Називає числа від 10 до 100, описує картинки |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Описує зовнішність, називає кількість предметів, розповідає про свої уподобання |
||
16 |
|
2 Every day Sing a song, p.17 |
Щоденні справи |
Розповідає про щоденні справи |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує та співає пісню “Mike’s day” |
Розповідає про свої щоденні справи за зразком |
do my homework, brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch |
Present Simple 3rd person singular |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
||
17 |
|
2 Every day Smart kids, p.18 |
Щоденні справи |
Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Відповідає на питання до тексту |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ |
||
18 |
|
2 Every day Grammar, p.19 |
Щоденні справи |
Відповідаємо на питання партнера |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог та виконує завдання |
Парна робота: Відповідає на питання партнера |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train |
Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train. |
Ставить та відповідає на запитання щодо щоденних справ |
||
19 |
|
2 Every day Our world, p.20 |
Професії |
Називати професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Парна робота: читання по ролях |
firefighter, put out fires, save people, actor, doctor, pilot, artist |
What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out fires. |
Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією |
||
20 |
|
2 Every day Grammar, p.21 |
Професії |
Називає професії, ставить запитання хто ти за професією |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Читає речення та відповідає на питання |
Парна робота: питання – відповідь. Написати про обрану професію |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
What does he do? He’s a doctor. fly-3rd person singular flies |
Розповідає про обрану професію |
||
21 |
|
2 Every day Let’s play, p.22 Project, p.23 |
Щоденні справи Мій розпорядок дня |
Розповідає про хатні обов’язки Ставити та відповідати на запитання |
Здоров’я і безпека: необхідність догляду за своїм майном та оселею Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до інших |
Відповідає на запитання Читає про розпорядок дня Олега. Пише про свій розпорядок дня |
Гра “Choose and play” Написати про хатні обов’язки Відповіді на питання до тексту |
clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять. |
Надає відповіді на запитання Розповідає про свій розпорядок дня |
||
22 |
|
2 Story time, p.24-25 |
Професії |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: Розуміння важливості кожної професії для ефективного функціонування суспільства |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає про професії за текстом |
Вивчає нові професії teacher, dentist, chef, cook, to fix teeth, to work |
Possessive case Monica’s mother, Joey’s dad, Kerry’s mother. |
Відповідає на загальні запитання |
||
23 |
|
2 Phonics, p.26 |
Щоденні справи |
Правильно вимовляти та читати звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/ |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань |
Прослуховує та співає пісню “In the morning’ |
Називає звуки та співає пісню |
pretty, brush, crayon, grey, fruit, tree, drink |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Правильно вимовляє та читає звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/ |
||
24 |
|
2 Revision/Now I can, pp.27-28 |
Професії |
Розповідати про професії |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (multiple choice) |
Обирає правильну відповідь згідно з текстом |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає професії, розповідає про щоденні справи .Ставить та відповідає на запитання про щоденні справи |
||
25 |
|
Smart world 1, p.29 |
Транспорт |
Називати види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Написати про один з видів транспорту |
metro, tram, line, station, double-decker |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії |
||
26 |
|
Smart time 1, p.30 Підсумковий урок з теми. Test 2 |
Соціальна допомога |
Вивчає про організації, які надають соціальну допомогу |
Громадянська відповідальність: готовність допомагати іншим |
Прослуховує та читає текст “You can help” |
Виконує завдання після тексту |
help, sleep, find, food, place, water |
Модальне дієслово can |
Розповідає про організації, які надають соціальну допомогу |
||
27 |
|
3 Out and about Sing a song, p.31 |
Дозвілля |
Називає види спорту |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Розповідає про улюблений вид спорту |
playing the guitar, playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball |
Present Progressive am, is, are + verb (ing) |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
||
28 |
|
3 Out and about Smart kids, p.32 |
Відпочинок на фермі |
Називає всі свійські тварини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту. Розповідає історію за малюнками |
horse, sheep, sheep (plural), goat, mouse, mice (plural), cow |
Творення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes, wolf-wolves, mouse-mice, sheep-sheep, child-children |
Розповідає про свійських тварин на фермі |
||
29 |
|
3 Out and about Grammar, p.33 |
Відпочинок на фермі |
Ставити та відповідати на запитання щодо свійських тварин. Творення множини іменників |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
wolf, wolves (plural), eat, farm |
Present Continuous: questions and asnwers |
Розповідає про свійських тварин на фермі утворюючи множину іменників |
||
30 |
|
3 Out and about Our world, p.34 |
Знаки |
Розповідає, що можна або не можна робити в музеї |
Громадянська відповідальність: Правила поведінки в громадських місцях |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos |
Наказові речення |
Розповідає що можна або не можна робити в музеї |
||
31 |
|
3 Out and about Grammar, p.35 |
Знаки заборони |
Вживання наказового способу |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу охайності/ неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Turn off your mobile phones. Don’t take photos. |
Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення |
Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії |
||
32 |
|
3 Out and about Let’s play, p.36 |
Час |
Називає час |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на питання |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
It’s six o’clock. It’s half past seven. It’s a quarter to three. It’s a quarter past eleven. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про дозвілля та вживає час |
||
33 |
|
3 Project, p.37 |
Виконання проекту на тему “Дозвілля” |
Розповідати про дозвілля |
Громадянська відповідальність: оцінювати власні вчинки і вчинки інших людей |
Читає покрокові інструкції щодо виконання проекту |
Виконує проектну роботу, створює силует, малює картинки про дозвілля та пише речення про дозвілля |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Презентує проект в класі, розповідає про дозвілля |
||
34 |
|
3 Story time, p.38 |
Читає про пригоди дітей |
Читає повчальну історію |
Громадянська відповідальність: усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному |
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
box, tunnel, map, cross the street |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
||
35 |
|
Smart time 3, p.39 |
Читає про пригоди дітей |
Обговорює мораль історії |
Громадянська відповідальність: усвідомлення необхідності працювати в команді, допомагати один одному |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками Обговорює мораль історії stay together, play together, win together |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
||
36 |
|
3 Phonics, p.40 |
Дозвілля |
Правильно вимовляти і читати слова зі звуками / sm/, /sn/, /sp/, /sk/, /st/, /sc/, /sl/, /squ/, /sw/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та проспівати чант “the spider and the snake’’ |
Співає пісню |
smile, snake, spider, skate, scarf, sleep, stop, squirrel, swim |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки/sm/, /sn/, /sp/, /sk/, /st/, /sc/, /sl/, /squ/, /sw/ |
||
37 |
|
3 Revision/Now I can p.41-42 Підсумковий урок з теми. Test 3 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо та виконує завдання (pointing) |
Обирає правильний варіант відповіді та вживає наказовий спосіб |
Називає види спорту, дії. Розповідає про дозвілля та заборонені дії. Вказує час |
Повторення граматичного матеріалу “Наказовий спосіб”, Present Progressive |
Розповідає про дозвілля, називає час, вживає наказовий спосіб. Ставить запитання та дає відповіді |
||
38 |
|
4 Year in, year out Sing a song, p.43 |
Дні тижня |
Вивчає дні тижня |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей
|
Прослуховує та співає пісню |
Групове обговорення виконаного завдання |
Days of the week Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sunday |
What day is it today? What’s your favourite day? |
Ставить запитання та дає відповідь |
||
39 |
|
4 Year in, year out Smart kids, p.44 |
Місяці року |
Розповідає історію за картинками |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Розповідає історію за картинками |
January February March April May June July August September October November December |
When is your birthday? It’s in October. |
Вивчає місяці року. Розповідає історію за картинками |
||
40 |
|
4 Year in, year out Grammar, p.45 |
Місяці року |
Називати місяці року |
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до кожного
|
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Ставити запитання та давати відповіді Напиши про свій день народження |
Місяці року |
When is your birthday? I have karate on Saturday at seven o’clock. |
Розповідає про день народження, вживає місяці року. |
||
41 |
|
4 Year in, year out Our world, p.46 |
Пори року в Канаді та в Австралії |
Погода |
Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (відповіді на запитання) |
Розповідає про пори року |
go windsurfing, go skiing, go sailing, hot, cold, windy, snow, It’s sunny, scarf, glove, coat |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про пори року в Канаді та в Австралії |
||
42 |
|
4 Year in, year out Grammar, p. 47 |
Пори року та дозвілля
|
Розповідає про дозвілля |
Здоров’я і безпека: вплив погоди на життєдіяльність людини |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: запитання-відповідь Напиши що ти любиш робити влітку та взимку |
Повторення лексики з попереднього уроку |
go swimming go sailing go skiing |
Ставить запитання та дає відповіді на запитання |
||
43 |
|
4 Let’s play, p. 48 4 Project, p.49 |
Шкільні предмети Розклад уроків Пори року в Україні |
Розповідає про розклад уроків Виконує проектну роботу та розповідає про пори року в Україні |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Називає шкільні предмети Прослуховує презентації пори року в Україні від інших учнів |
Робота в парах: запитання-відповідь Презентує проект ”Seasons in Ukraine” |
art, music, PE, maths, science, English Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить запитання та дає відповіді. Розповідає про розклад уроків та улюблений предмет Продукує прості речення про пори року в Україні |
||
44 |
|
4 Story time, p.50-51 |
Діти з різних країн світу |
Розповідає про себе і свої щоденні справи |
Громадянська відповідальність: уважне ставлення до кожного Здоров’я і безпека: необхідність режиму для життєдіяльності людини
|
Прослуховує та читає текст |
Розповідає історію за картинками Обговорює мораль історії “Make friends from different countries” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять It’s raining. It’s cloudy. |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення про своє дозвілля Продукує прості речення про свої щоденні справи |
||
45 |
|
4 Phonics p.52
|
Тварини |
Розпізнає та читає звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/ |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та називає звуки. Прослуховує та співає пісню. |
Співає пісню |
cat, pen, ten, milk, fish, socks, hot, sun, shut |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/ |
||
46 |
|
4 Revision/Now I can, pp. 53-54 |
Повторення та узагальнення теми |
Повторення та узагальнення теми |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (pointing) |
Писемне продукування: напиши про себе |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Називає дні тижня, місяці року, види спорту, розповідає про погоду |
||
47 |
|
Smart world 2 p.55 |
Шкільні предмети |
Розповідає про свій улюблений предмет |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо запис та читає текст |
Виконує завдання до тексту Групова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про свій улюблений предмет |
||
48 |
|
Smart time 2 p.56 Підсумковий урок з теми. First term Test |
Різдво в Україні та Сполученому Королівстві |
Розвиток фонових знань про світ та вивчення культурних особливостей країни, в якій живе, так країни, мову якої вивчає |
Громадянська відповідальність: Розуміння унікальності кожної країни |
Прослуховує та читає текст |
Парна робота: ставить запитання та дає відповідь |
kutia, honey, turkey, Christmas pudding, dinner, sugar, potato |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про Різдво в Україні та Сполученому Королівстві |
||
II семестр
|
||||||||||||
49 |
|
5 My new house, Sing a song p.57 |
Мій будинок |
Розповідає, що знаходиться в будинку |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує пісню та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: запитання-відповідь |
Кімнати в будинку |
Prepositions of place: next to, between, behind, in front of, go down, go up, go into, get out of |
Ставить запитання та дає відповідь, що знаходиться в будинку |
||
50 |
|
5 My new house, Smart kids p.58 |
Будинок |
Ставити та відповідати на запитання |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту Розповідає текст за картинками |
cupboard, bookcase, armchair, fridge, hall |
Where …? Whose…? |
Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
||
51 |
|
5 My new house Grammar, p.59 |
Будинок |
Ставити та відповідати на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
Громадянська відповідальність: бережливе ставлення до свого майна і майна інших |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: запитання-відповідь |
Предмети одягу |
Possessive case Whose coat is this? It’s Anna’s. my, your, his, her |
Ставить та відповідає на запитання щодо місцезнаходження предметів в будинку |
||
52 |
|
5 My new house Our world p.60 |
Моя улюблена кімната |
Розповідати про улюблену кімнату |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання після тексту |
garden, painting, cushion, flat, dining room, wall |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про улюблену кімнату |
||
53 |
|
5 My new house Grammar, p.61 |
Меблі в кімнаті |
Описувати кімнату |
Громадянська відповідальність: бережливе ставлення до свого майна і майна інших |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing) |
Описує власну кімнату |
Повторення лексики попереднього уроку |
There is There are There isn’t There aren’t |
Продукує короткі фрази з описом власної кімнати |
||
54 |
|
5 My new house Let’s play, p.62 |
Кімнати в будинку |
Описувати кімнати в будинку |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Робота в парах “Guessing game” |
clock, mat, mirror, radio, slippers |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази з описом кімнати |
||
55 |
|
5 Project, p.63 |
Моя кімната |
Описувати свій будинок |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Презентує проект |
Повторення лексики попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає про власний будинок |
||
56 |
|
5 Story time, pp. 64-65 |
Улюблені герої |
Обговорення моралі історії |
Здоров’я і безпека: бережливо ставиться до майна і власної оселі |
Прослуховує та читає текст |
Розповідає історію за картинками Обговорення моралі історії “Be responsible and always pick up your things after playtime” |
ghost, hear, noise, floor, watch TV, crisps, sweets |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розповідає історію за картинками |
||
57 |
|
5 Phonics, p.66 |
Моя сім’я та мій будинок |
Розпізнає та читає звуки /th/, /ch/, /sh/, /tch/ |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи
|
Прослуховує аудіо запис та повторює слова Прослуховує аудіо запис, розпізнає та називає звуки |
Називає звуки в словах |
tooth, thin, this, that, chair, beach, ship, fish, kitchen, catch |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки /th/,/ch/,/sh/,/tch/ |
||
58 |
|
Урок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
59 |
|
5 Revision/Now I can, pp.67-68 |
Повторення та узагальнення матеріалу |
Повторення та узагальнення теми |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Прослуховує аудіо запис та виконує завдання (pointing). Читає та відповідає на запитання |
Ставить питання та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом будинку, місцезнаходження предметів в будинку |
||
60 |
|
Підсумковий урок з теми. Test 5 |
||||||||||
61 |
|
6 Food, please! Sing a song p.69 |
Продукти харчування |
Називає продукти харчування |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання ( pointing) |
Співає пісню |
onions, lettuce, chocolate, biscuits, sugar, flour |
There is some milk. There are some eggs. |
Називає продукти харчування |
||
62 |
|
6 Food, please! Smart kids, p.70 |
Продукти харчування |
Називати продукти харчування |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та читає текст Виконує завдання після тексту |
Розповідає історію за картинками |
omelette, peas, pancake, pineapple, peppers, coconut |
There is some… There are some… There isn’t any… |
Розповідає про продукти харчування |
||
63 |
|
6 Food, please! Grammar, p.71 |
Продукти харчування |
Називати овочі та фрукти |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (true/false) |
Робота в парах: «What you want in your omelette”. |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Is there any cheese? Are there any peppers? There isn’t any cheese in the omelette. There aren’t any peppers in the omelette. |
Називає інгредієнти у стравах |
||
64 |
|
6 Food, please! Our world, p.72 |
Страви в різних країнах світу |
Вивчає страви різних країн світу |
Громадянська відповідальність: унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни
|
Прослуховує аудіо запис та читає текст |
Виконує завдання після тексту |
butter, jam, garlic, noodles, soup, fried chicken, cheeseburger, crepe |
Verb formation in Present Simple |
Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу |
||
65 |
|
6 Food, please! Grammar p.73 |
Страви в різних країнах світу |
Розповідати про свій раціон харчування |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання (pointing) |
Парна робота : розповідає партнеру про свій раціон харчування: питання-відповідь |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі речення , розповідає про свій раціон харчування |
||
66 |
|
6 Food, please! Let’s play, p.74 |
Урок граматики |
Вивчити та використовувати в усному мовленні how much/how many |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Прослуховує та виконує завдання (відповідає на запитання) |
Парна робота: питання-відповідь |
glass, bottle, lemonade |
How much…? How many…? |
Використовує how much? How many? в усному мовленні. |
||
67 |
|
6 Project, p.75 |
Написати про улюблену страву |
Презентувати проект англійською мовою про улюблену страву |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Читає про улюблену страву Тоні. |
Напиши про свою улюблену страву |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Вивчення різниці між and, but, or |
Продукує короткі речення в письмовій формі про улюблену страву, вживаючи лексику та граматику попередніх уроків |
||
68 |
|
6 Story time, p.76 |
Кулінарні змагання |
Читає та обговорює мораль історії |
Громадянська відповідальність: розуміння необхідності докладати зусилля для досягнення мети |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Обговорення моралі історії “Practice makes perfect” |
vegetables |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом міста |
||
69 |
|
6 Story time, p.77 |
Кулінарні змагання |
Читає та обговорює мораль історії |
Громадянська відповідальність: розуміння необхідності докладати зусилля для досягнення мети |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Обговорення моралі історії “Practice makes perfect” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом міста |
||
70 |
|
6 Phonics, p. 78 |
Їжа |
Розпізнає та вивчає звуки: s-/s/,s-/z/,es-/z/,es-/iz/ |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування |
Прослуховує аудіо запис та читає чант |
Називає звуки в словах |
caps, books, eggs, peas, tomatoes, cherries, glasses, buses, foxes, dishes |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки: s-/s/, s-/z/, es-/z/, es-/iz/
|
||
71 |
|
Урок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
72 |
|
6 Revision/Now I can, p.79- 80 |
Їжа та продукти харчування |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу |
Здоров’я і безпека: важливість здорового харчування; обирати безпечний шлях пересування |
Називає продукти харчування та напої. |
Робота в парах: ставить запитання та надає відповіді |
Повторення лексичного матеріалу всього розділу. |
Повторення граматичного матеріалу всього розділу |
Називає всі продукти харчування та напої. Ставить та відповідає на питання how much…? How many…? |
||
73 |
|
Smart world 3, p.81 |
Страви в різних країнах світу |
Вивчає страви в різних країнах світу |
Громадянська відповідальність: унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни |
Прослуховує аудіо запис та читає текст
|
Виконує завдання до тексту. Написати речення про свій сніданок, обід та вечерю |
dinner, potato, pancakes, sour cream |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення про страви в різних країнах світу в усній формі. Продукує короткі речення про свій сніданок, обід та вечерю |
||
74 |
|
Smart time 3, p.82 |
Незвичайні рецепти |
Написати рецепт та намалювати малюнок до нього і презентувати в класі
|
Громадянська відповідальність: унікальність культурної (кулінарної) спадщини кожної країни |
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
piece, pot, add, cut |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Виконує письмове завдання: написати рецепт незвичайної страви
|
||
75 |
|
Підсумковий урок з теми. Test 6 |
||||||||||
76 |
|
7 Where were you yesterday? Sing a song, p.83 |
Вільний час |
Використовувати минулий час в усному та писемному мовленні. |
Громадянська відповідальність: усвідомлене ставлення до своїх дій |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (pointing) |
Співає пісню Написати декілька речень про свій вчорашній день |
at home, shopping centre, bookshop ,fast food restaurant, in the morning, in the afternoon, in the evening |
Past Simple ( was, were) |
Ставить питання та надає відповідь |
||
77 |
|
7 Where were you yesterday? Smart kids, p.84 |
Вільний час |
Розвиток усного мовлення |
Здоров’я і безпека: усвідомлення своїх емоцій
|
Прослуховує аудіозапис та читає текст |
Виконує завдання до тексту |
scary, funny, boring, delicious, popcorn, film |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає історію за картинками |
||
78 |
|
7 Where were you yesterday? Grammar, p.85 |
Вільний час |
Вивчати дієслово to be в минулому часі |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Парна робота: ставить запитання та надає відповідь. |
Повторює лексику попереднього уроку |
Verb to be in Past Simple ( affirmative and interrogative sentences) |
Продукує короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні |
||
79 |
|
7 Where were you yesterday? Our world p.86 |
Природні явища |
Говорити про природні явища |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки під час урагану |
Прослуховує та читає текст про торнадо |
Робота в парах: розповідає про власні харчові вподобання |
tornado, dangerous, basement, fast, street sky |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Говорити про природні явища |
||
80 |
|
7 Where were you yesterday? Grammar p.87 |
Природні явища |
Говорити про природні явища |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки під час урагану |
Прослуховує та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
Повторює лексику попереднього уроку |
There wasn’t a dog in the garden yesterday. There was a cat. There weren’t three elephants in the zoo. There were two elephants. |
Продукує короткі фрази та речення з описом розпорядку дня |
||
81 |
|
7 Where were you yesterday? Let’s play p.88 |
Місця для відвідування в місті |
Ставити та відповідати на запитання щодо того, хто і де знаходився |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає короткі повідомлення |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази та речення з описом подій минулого |
||
82 |
|
7 Project pp.89 |
Мій день |
Описувати події минулого |
Здоров’я і безпека: розуміння важливості режиму і розпорядку дня для життєдіяльності людини
|
Читає історію |
Групове обговорення історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Описує події минулого (власний досвід) |
||
83 |
|
7 Story time, p. 90 |
Мій вихідний день |
Описувати події вихідного дня |
Громадянська відповідальність: ділитися досвідом з іншими
|
Прослуховує та читає текст |
Групове обговорення історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного минулого |
||
84 |
|
7 Story time, p.91 |
Мій вихідний день |
Описувати події вихідного дня |
Здоров’я і безпека: дотримуватися правил безпеки |
Прослуховує та читає текст |
Групове обговорення історії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного минулого |
||
85 |
|
7 Phonics, p.92 |
Мій учитель |
Розпізнає та вивчає звуки: /ei/, /ai/, /i:/, /u:/, /ju:/, /eu/
|
Громадянська відповідальність: Ставитися до вчителів з повагою |
Прослуховує аудіозапис |
Називає звуки в словах |
dates, white, rose, teacher, food, computer |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та читає звуки: /ei/,/ai/,/i:/,/u:/, /ju:/, /eu/
|
||
86 |
|
Урок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
87 |
|
6 Revision, p. 93-94 |
Минулі події |
Описувати минулі події |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує текст та виконує завдання до нього |
Розповідає про свій досвід в минулому |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з описом власного минулого |
||
88 |
|
Підсумковий урок з теми. Test 7 |
||||||||||
89 |
|
8 On holiday Sing a song, p.95 |
Природа |
Розповідати про канікули |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує пісню та виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
island, sea, sun, boat, pack |
Past Simple |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
||
90 |
|
8 On holiday Smart kids, p.96 |
Природа |
Розповідати про час, проведений на природі |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
forest, pick, flowers, river, bee, make fire, catch fish |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті |
||
91 |
|
8 On holiday Grammar, p.97 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: ввічливе ставлення до кожного та її/його досвіду |
Читає повідомлення та відповідає на запитання |
Питає да відповідає на запитання партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Irregular verbs |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
||
92 |
|
8b Our world, p.98 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду |
Прослуховує аудіозапис та виконує завдання |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
volcano, erupt, lava, gift shop, buy postcards, look at stars, at night |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
||
93 |
|
8с Grammar, p.99 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду
|
виконує завдання (matching) |
Описує малюнки |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple Negative sentences |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
||
94 |
|
8 Let’s play, p.100 |
Події минулого |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Інсценізує діалог |
Робота в парах |
listen to music |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
||
95 |
|
8 Project, p. 101 |
Канікули |
Описувати події минулого |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини та її досвіду
|
Читає та прослуховує текст |
Описує свої канікули |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення з описом минулих подій |
||
96 |
|
8 Story time, p.102 |
Ведмежа |
Розповідати історію |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує та читає історію |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
cub, cave, mountain, vet |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
||
97 |
|
8 Story time, p.103 |
Ведмежа |
Розповідати про тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує та читає історію |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
||
98 |
|
8 Phonics, p.104 |
Каченя |
Розпізнає та вивчає звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/
|
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до тварин |
Прослуховує аудіозапис-чант
|
Називає звуки в словах neck, bank, sink, wing, king |
Називає звуки в словах, neck, bank, sink, wing, king |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає та називає звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/ |
||
99 |
|
Урок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
100 |
|
8 Revision, pp.105-106 |
Події минулого |
Ставити та відповідати на запитання про минулі події |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та відповідає на запитання згідно малюнку |
Запитує та відповідає на питання партнера |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставити та відповідає на запитання щодо минулих подій |
||
101 |
|
Smart World 4
p.107 |
Канікули |
Ставити та відповідати на запитання про минулі події |
Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до культурної спадщини України |
Прослуховує та повторює текст |
Запитує та відповідає на питання |
hotel, swimming pool, go shopping, souvenir, hill, vyshyvanka |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
||
102 |
|
Smart time 4
p.108 |
Час в різних куточках світу |
Ставити та відповідати на питання, котра година та яка погода в різних містах та країнах світу |
Громадянська відповідальність: шанобливе ставлення до різних країн та їх унікальності |
Прослуховує та повторює текст |
Запитує та відповідає на питання, котра година, яка погода |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі речення |
||
103 |
|
Підсумковий урок з теми. Test 8 |
||||||||||
104 |
|
Повторення вивченого матеріалу за II семестр |
||||||||||
105 |
|
Повторення вивченого матеріалу за рік Final Test |
||||||||||