Календарно-тематичне планування Англійська мова 4 клас Smart Junior зі змістовими лініями І семестр. Мітчелл (3 год. на тиждень)
І СЕМЕСТР
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
||||||||
ТЕМА. Я, моя родина і друзі (14 год.) |
|||||||||||||
1 |
|
Знайомство. Повторення. |
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Ставити і відповідати на прості запитання Вміти привітатися та познайомитися |
Hello, what’s your name? How are you? How old are you? (p. 5) |
Вживання I’m … |
|
Ѵ |
|
|
Розігрувати діалог
|
|
||
2 |
|
Правила-інструкції. Цифри. Повторення. |
Називати кольори, відповідати на питання: Який твій улюблений колір? |
Sit down. Don’t stand up. Open your book. Don’t close your book (p. 6) |
Imperatives |
|
Ѵ |
|
|
Рахувати до 100 |
|
||
3 |
|
Моя сім’я. Розвиток навичок аудіювання і читання. |
Називати членів родини Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
grandfather/grandad, grandmother/granny, father/dad, mother/mum, uncle, аunt, brother, sister, cousin (p. 7) |
Вживання have got, has got |
|
Ѵ |
|
|
Намалювати родинне дерево |
|
||
4 |
|
Давай познайомимось! Розвиток навичок говоріння. |
Розповідати про себе та свою сім’ю. Ставити і відповідати на прості запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Вживання have got, has got |
|
Ѵ |
|
|
Розповідати про свою сім’ю |
|
||
5 |
|
Назви країн. Введення і активізація нових ЛО теми.. |
Називати різні крани світу Ставити і відповідати на прості запитання |
Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China (p. 9) |
I’m from… He’s/She’s from… We’re/You’re/They’re from… |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2, p. 3 |
|
||
6 |
|
Назви національностей. Закріплення ЛО теми. |
Називати країни та різні національності |
Ukraine Ukrainian the UK British the USA American Mexico Mexican Brazil Brazilian Korea Korean China Chinese (p. 10) |
I’m from Ukraine. I’m Ukrainian. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3, p. 3 |
|
||
7 |
|
Моя національність. Розвиток навичок говоріння. |
Називати країни та національності, питати звідки людина та якої вона національності |
city, town, village (p. 11) |
Where are you from? I’m from Mexico. I’m Mexican. Where do you live? I live in Puebla. It’s a big city. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3-4, p.4 |
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
||||||||
8 |
|
Моє дозвілля після школи. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про свої уподобання |
ice-skating rink, playing chess, play football, go shopping, play computer games (p. 12) |
Adverbs of frequency |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.2, p.5
|
|
||
9 |
|
Моє хоббі. Розвиток монологічного мовлення. |
Ставити та відповідати на запитання про свої уподобання |
get up at seven o’clock play football play chess do homework after school play computer games after dinner go to bed at half past nine (p. 13) |
Adverbs of frequency I always ice-skate before dinner. You usually play basketball after school. He sometimes plays chess. They never play computer games. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1, p. 5 |
|
||
10 |
|
Я і моє оточення. Розвиток діалогічного мовлення. |
Відповідати на загальні питання Надавати інформацію про себе та своє оточення |
exercise, skateboard (p. 14) |
Present Continuous |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2-3, p. 6 |
|
||
11 |
|
Спорт. Розвиток навичок письма.
|
Розповідати про свій улюблений вид спорту |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.2, p. 7 |
|
||
12 |
|
Новий учень в школі. Вдосконалення навичок читання. |
Розповідати про себе |
New, scared, children, see (p. 17) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2-3, p. 8
|
|
||
13 |
|
Іграшки. Вдосконалення навичок читання. |
Правильно вимовляти і читати слова, які закінчуються на s/s/, s/z/, es/z/ |
paints, claps, reads, swims, washes, teaches (p. 18) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2-3, p. 9 |
|
||
14 |
|
Країни, національності, уподобання. Узагальнення вивченого. |
Називати країни та національності, розповідати про свої уподобання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3-5, p. 10-11 |
|
||
ТЕМА. Шкільне життя. Помешкання (22 год.) |
|||||||||||||
15 |
|
Професії. Введення і активізація нових ЛО теми. |
Розповідати про щоденні справи |
Writer, police officer, astronaut, photographer (p. 21) |
a/an with jobs |
|
|
|
Ѵ |
Вивчити діалог WB ex.2, p. 12 |
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
16 |
|
Шкільні предмети. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про школу та шкільні предмети |
PE, maths, social studies, art, geography, history, timetable (p. 22) |
Adverbs of frequency |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити нові слова WB ex.1 p.13 |
|
||
17 |
|
Розклад уроків. Розвиток комунікативних навичок. |
Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ, частоту дій
|
Onсe, twice, three times a week (p. 23) |
Adverbs of frequency |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.13 |
|
||
18 |
|
Мій будинок. Вдосконалення навичок читання. |
Називати кімнати у будинку та меблі Ставити запитання |
Garage, balcony, upstairs, downstairs, rug (p. 24) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ |
|
Вивчити нові слова |
|
||
19 |
|
Меблі у будинку. Вдосконалення навичок аудіювання. |
Називати місцезнаходження людей у будинку Ставити запитання |
coffee table, above, below (p. 25) |
Outside, inside It’s here. It’s there. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1 p.14 |
|
||
20 |
|
Шкільні заходи. Розвиток навичок говоріння. |
Відповідати на загальні запитання, реагувати на заклик
|
Have a school party, have a fundraiser, have a fair, do a school play, do a musical, cafe (p. 26)
|
Let’s … |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3 p.15 |
|
||
21 |
|
Шкільна вечірка. Вдосконалення навичок письма. |
Презентувати проект в класі, розповідати про дозвілля |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ |
|
Підготувати проект «Моя вечірка»
|
|
||
22 |
|
Шкільні події. Ярмарок. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про шкільні події. Відповідати на питання |
country, put, collect, gym (p. 29) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3-4 p.17
|
|
||
23 |
|
Місцезнаходження. Вдосконалення навичок аудіювання. |
Правильно вимовляти та читати звуки ere//, air//, ear// |
where, there, bear, pear, hair, chair (p. 30) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
|
Ѵ |
WB ex.2-3 p.18
|
|
||
24 |
|
Шкільне життя. Узагальнення вивченого.
|
Називати професії, шкільні предмети. Ставити та відповідати на запитання про школу, уроки
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3-4 p.20
|
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
||||||||
25 |
|
Міжнародний день. Розвиток навичок читання і письма. |
Розповідати про визначні пам’ятки відомих міст та країн |
art gallery, opera, performance, market, castle (p. 33) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.21 Вивчити нові слова |
|
||
26 |
|
Міста навколо світу. Розвиток навичок читання і аудіювання. |
Розповідати про організації, які надають соціальну допомогу Називати столиці |
travel, capital city, huge, statue, tower, palace (p. 34) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1 p.22 |
|
||
27 |
|
Стародавні цивілізації. Введення і активізація нових ЛО теми. |
Розпізнавати знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті Називати артефакти, пов’язані зі стародавніми цивілізаціями |
brain, face Egypt Egyptian, dry, wrap, bandages dry body, stomach, mummy, pyramid (p. 35) |
Past Simple paint - painted dry - dried wrap - wrapped be - was/were put - put take - took make - made |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2-3 p.23 |
|
||
28 |
|
Минулі події. Вдосконалення навичок читання і аудіювання. |
Запитувати про минулі події |
do a project, teach, draw, wake up (p. 36) |
Past Simple questions Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1 p.24 |
|
||
29 |
|
Мій вчорашній день. Розвиток діалогічного мовлення. |
Запитувати про минулі події |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Past Simple questions Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.24 |
|
||
30 |
|
Стародавній Єгипет. Розвиток навичок читання. |
Розповідати, що можна або не можна робити в музеї |
treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb (p. 38) |
Past Simple питання |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.2 p.25 |
|
||
31 |
|
Єгипетські скарби. Вдосконалення навичок говоріння. |
Говорити та запитувати про минулі події |
treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb (p. 38) |
Past Simple питання |
Ѵ |
|
|
|
WB ex.3 p.25 |
|
||
32 |
|
Факти про Єгипет. Розвиток діалогічного мовлення. |
Розповідати про дозвілля та вживати теперішній або минулий час |
wig, celebration, camel, hump, desert, speak (p. 40) |
Past Simple VS Present Simple |
|
|
|
Ѵ |
WB ex.3-4 p.26 |
|
||
33 |
|
Подорож на канікулах. Розвиток навичок письма. |
Розповідати про дозвілля та відпочинок (минулий) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Conjunctions and, but |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.2-3 p.27 |
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
34 |
|
Подорож до музею. Вдосконалення навичок читання. |
Розповідати історію за картинками |
Classmates, prince, ring (p. 43) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3-4 p.28 |
|
||
35 |
|
Минулі події. Розвиток навичок читання і аудіювання. |
Правильно вимовляти і читати слова зі звуками ed /t/, ed /d/, ed /d/
|
Watched, walked, smelled, listened, invented, painted (p. 44) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3 p.29 |
|
||
36 |
|
Минулі події. Узагальнення вивченого. |
Розповідати про дозвілля, називати час, вживати минулий час. Ставити запитання та давати відповіді |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.4-5 p.31 |
|
||
ТЕМА. Свята та традиції. (12 год.) |
|||||||||||||
37 |
|
Продукти харчування. Введення і активізація нових ЛО теми. |
Ставити запитання та давати відповідь Називати продукти харчування та ємкості для продуктів харчування |
peach, kiwi, butter, fill, basket (p. 47) |
What do you want to eat? What do we need?
|
|
|
Ѵ |
|
WB ex. 2 p.32 Вивчити пісню |
|
||
38 |
|
Посуд та ємкості для продуктів харчування. Розвиток навичок читання. . |
Повідомляти про наявність чи відсутність продуктів Розповідати історію за картинками
|
а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert (p. 48) |
There is… There isn’t… There are… There aren’t… |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.1 p.33 |
|
||
39 |
|
Пікнік. Розвиток діалогічного мовлення. |
Запитувати про наявність чи відсутність продуктів |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
There are some biscuits. Have you got any cereal? There isn’t any juice. |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.2 p.33 |
|
||
40 |
|
Здорове харчування. Вдосконалення навичок говоріння. |
Запитувати про кількість |
a cup of tea a bar of chocolate a glass of milk, meal, hour (p. 50)
|
How many…? How much…? |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.2 p.34 |
|
||
41 |
|
Мій раціон харчування. Вдосконалення навичок аудіювання. |
Запитувати про кількість Ставити запитання та давати відповіді |
Повторення лексики з попереднього уроку |
How many…? How much…? |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.3 p.34 |
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
42 |
|
Посуд. Розвиток діалогічного мовлення. Діагностична робота: аудіювання |
Говорить про продукти харчування |
a slice of bread, yoghurt, bowl, plate, spoon, fork, knife (p. 52) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
|
Ѵ |
|
Вивчити слова WB ex.3 p.35 |
|
||
43 |
|
Режим дня та правильне харчування. Розвиток навичок письма. |
Продукувати прості речення про правильне харчування Виконати проектну роботу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ |
|
Підготувати проект «Продукти харчування» |
|
||
44 |
|
Фестивалі. Діагностична робота: читання |
Розповідати про культурні події |
visit, famous, musician, concert, amusement, park, rides (p. 54) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2-3 p.37 |
|
||
45 |
|
В будинку. Розвиток навичок читання та аудіювання
|
Розпізнавати та читати звуки oi /oi/, oy /oi/ |
coin, boys, toys, noise (p. 56) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ѵ
|
|
|
|
WB ex.1 p.38 |
|
||
46 |
|
Мої речі. Узагальнення вивченого Діагностична робота: письмо |
Називати продукти харчування, посуд, ємності для продуктів харчування |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.39 WB ex.3 p.40 |
|
||
47 |
|
Мій сніданок. Діагностична робота: говоріння |
Розповідати про свої харчові звички |
mushrooms, raisins, sausages (p. 59) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2-3 p.41 WB ex.1 p.42 |
|
||
48 |
|
Правильне харчування. Узагальнення вивченого |
Розповідати про правильні харчові звички |
walnuts, strong, vitamin, heart, half (p. 60) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
Ѵ |
|
Повторити всі слова |
|
||
Змістові лінії:
1