Календарно-тематичне планування Англійська мова 4 клас Smart Junior Мітчелл зі змістовими лініями І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування Англійська мова 4 клас Smart Junior зі змістовими лініями І семестр. Мітчелл (3 год. на тиждень)

Перегляд файлу

І СЕМЕСТР

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємли-вість та фінансова грамотність

ТЕМА. Я, моя родина і друзі (14 год.)

1

 

Знайомство. Повторення.

Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами

Ставити і відповідати на прості запитання

Вміти привітатися та познайомитися

Hello, what’s your name?

How are you?

How old are you?

(p. 5)

Вживання I’m …

 

 

Ѵ

 

 

Розігрувати діалог

 

 

2

 

Правила-інструкції. Цифри. Повторення.

Називати кольори, відповідати на питання: Який твій улюблений колір?

Sit down. Don’t stand up. Open your book. Don’t close your book (p. 6)

Imperatives

 

 

Ѵ

 

 

 

Рахувати до 100

 

3

 

Моя сім’я. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Називати членів родини

Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами

grandfather/grandad, grandmother/granny, father/dad,  mother/mum,  uncle, аunt, brother, sister, cousin (p. 7)

Вживання have got, has got

 

 

Ѵ

 

 

 

 

Намалювати родинне дерево

 

4

 

Давай познайомимось! Розвиток навичок говоріння.

Розповідати про себе та свою сім’ю.

Ставити і відповідати на прості запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Вживання have got, has got

 

 

Ѵ

 

 

 

 

Розповідати про свою сім’ю

 

5

 

Назви країн. Введення і активізація нових ЛО теми..

Називати різні крани світу

Ставити і відповідати на прості запитання

Ukraine, the UK, the USA, Mexico, Brazil, Korea, China (p. 9)

I’m from…

He’s/She’s from…

We’re/You’re/They’re from…

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2, p. 3

 

6

 

Назви національностей. Закріплення ЛО теми. 

Називати країни та різні національності

Ukraine Ukrainian the UK British the USA American Mexico Mexican Brazil Brazilian Korea Korean

China Chinese

(p. 10)

I’m from Ukraine.

I’m Ukrainian.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3, p. 3

 

7

 

Моя національність. Розвиток навичок говоріння.

Називати країни та національності, питати звідки людина та якої вона національності

city, town, village

(p. 11)

Where are you from? I’m from Mexico. I’m Mexican. Where do you live? I live in Puebla. It’s a big city.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3-4, p.4

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємли-вість та фінансова грамотність

8

 

Моє дозвілля після школи. Розвиток навичок читання.

Розповідати про свої уподобання

ice-skating rink, playing chess, play football, go shopping, play computer games

(p. 12)

Adverbs of frequency

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2, p.5

 

 

9

 

Моє хоббі. Розвиток монологічного мовлення.

Ставити та відповідати на запитання про свої уподобання

get up at seven o’clock play football play chess do homework after school play computer games after dinner go to bed at half past nine

(p. 13)

Adverbs of frequency

I always ice-skate before dinner. You usually play basketball after school. He sometimes plays chess. They never play computer games.

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.1, p. 5

 

10

 

Я і моє оточення. Розвиток діалогічного мовлення.

Відповідати на загальні питання

Надавати інформацію про себе та своє оточення

exercise, skateboard

(p. 14)

Present Continuous

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2-3, p. 6

 

11

 

Спорт. Розвиток навичок письма.

 

Розповідати про свій улюблений вид спорту

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного  матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2, p. 7

 

12

 

Новий учень в школі. Вдосконалення навичок читання.

Розповідати про себе

New, scared, children, see

(p. 17)

Повторення граматичного  матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2-3, p. 8

 

 

13

 

Іграшки. Вдосконалення навичок читання.

Правильно вимовляти і читати слова, які закінчуються на

s/s/, s/z/, es/z/

paints, claps, reads, swims, washes, teaches

(p. 18)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2-3, p. 9

 

14

 

Країни, національності, уподобання. Узагальнення вивченого.

Називати країни та національності, розповідати про свої уподобання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного  матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.3-5, p. 10-11

 

ТЕМА. Шкільне життя. Помешкання (22 год.)

15

 

Професії. Введення і активізація нових ЛО теми.

Розповідати про щоденні справи

Writer, police officer, astronaut, photographer

(p. 21)

a/an with jobs

 

 

 

 

Ѵ

Вивчити діалог

WB ex.2, p. 12

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

16

 

Шкільні предмети. Розвиток навичок читання.

Розповідати про школу та шкільні предмети

PE, maths, social studies, art, geography, history, timetable (p. 22)

Adverbs of frequency

 

 

Ѵ

 

 

 

Вивчити нові слова

WB ex.1 p.13

 

17

 

Розклад уроків. Розвиток комунікативних навичок.

Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ, частоту дій

 

Onсe, twice, three times a week (p. 23)

Adverbs of frequency

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.13

 

18

 

Мій будинок.

Вдосконалення навичок читання.

Називати кімнати у будинку та меблі

Ставити запитання

Garage, balcony, upstairs, downstairs, rug (p. 24)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

Вивчити нові слова

 

19

 

Меблі у будинку. Вдосконалення навичок аудіювання.

Називати місцезнаходження людей у будинку

Ставити запитання

coffee table, above, below (p. 25)

Outside, inside

It’s here. It’s there.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.14

 

20

 

Шкільні заходи. Розвиток навичок говоріння.

Відповідати на загальні запитання, реагувати на заклик

 

Have a school party, have a fundraiser, have a fair, do a school play, do a musical, cafe

(p. 26)

 

Let’s …

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 p.15

 

21

 

Шкільна вечірка. Вдосконалення навичок письма.

Презентувати проект в класі, розповідати про дозвілля

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

Підготувати проект «Моя вечірка»

 

 

22

 

Шкільні події. Ярмарок. Розвиток навичок читання.

Розповідати про шкільні події.

Відповідати на питання

country, put, collect, gym  (p. 29)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3-4 p.17

 

 

23

 

Місцезнаходження. Вдосконалення навичок аудіювання.

Правильно вимовляти та читати звуки ere//, air//, ear//

where, there, bear, pear, hair, chair (p. 30)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

 

 

Ѵ

WB ex.2-3 p.18

 

 

24

 

Шкільне життя. Узагальнення вивченого.

 

Називати професії, шкільні предмети. Ставити та відповідати на запитання про школу, уроки

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3-4 p.20

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємли-вість та фінансова грамотність

25

 

Міжнародний день. Розвиток навичок читання і письма.­­

Розповідати про визначні пам’ятки відомих міст та країн

art gallery, opera, performance, market, castle (p. 33)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.21

Вивчити нові слова

 

26

 

Міста навколо світу.

Розвиток навичок читання і аудіювання.

Розповідати про організації, які надають соціальну  допомогу

Називати столиці

travel, capital city, huge, statue, tower, palace (p. 34)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.22

 

27

 

Стародавні цивілізації. Введення і активізація нових ЛО теми.

Розпізнавати знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

Називати артефакти, пов’язані зі стародавніми цивілізаціями

brain, face

Egypt Egyptian, dry, wrap, bandages dry body, stomach, mummy, pyramid (p. 35)

Past Simple

paint - painted dry - dried wrap - wrapped be - was/were put - put take - took make - made

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2-3 p.23

 

28

 

Минулі події. Вдосконалення навичок читання і аудіювання.

Запитувати про минулі події

do a project, teach, draw, wake up  (p. 36)

Past Simple questions

Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.24

 

29

 

Мій вчорашній день. Розвиток діалогічного мовлення.

Запитувати про минулі події

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Past Simple questions

Did you wake up at ten o’clock yesterday? Yes, I did. No, I didn’t.

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.24

 

30

 

Стародавній Єгипет. Розвиток навичок читання.

Розповідати, що можна або не можна робити в музеї

treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb

(p. 38)

Past Simple питання

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.25

 

31

 

Єгипетські скарби. Вдосконалення навичок говоріння.

Говорити та запитувати про минулі події

treasure, die, gold, mosquito, bite, tomb

(p. 38)

Past Simple питання

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.3 p.25

 

32

 

Факти про Єгипет. Розвиток діалогічного мовлення.

Розповідати про дозвілля та вживати теперішній або минулий час

wig, celebration, camel, hump, desert, speak (p. 40)

Past Simple VS Present Simple

 

 

 

 

Ѵ

WB ex.3-4 p.26

 

33

 

Подорож на канікулах. Розвиток навичок письма.

Розповідати про дозвілля та відпочинок (минулий)

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Conjunctions and, but

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2-3 p.27

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

34

 

Подорож до музею. Вдосконалення навичок читання.

Розповідати історію за картинками

Classmates, prince, ring (p. 43)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.3-4 p.28

 

35

 

Минулі події. Розвиток навичок читання і аудіювання.

Правильно вимовляти і читати слова зі звуками

ed /t/, ed /d/, ed /d/

 

Watched, walked, smelled, listened, invented, painted (p. 44)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 p.29

 

36

 

Минулі події. Узагальнення вивченого.

Розповідати про дозвілля, називати час, вживати минулий час. Ставити запитання та давати відповіді

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.4-5 p.31

 

ТЕМА. Свята та традиції. (12 год.)

37

 

Продукти харчування. Введення і активізація нових ЛО теми.

Ставити запитання та давати відповідь

Називати продукти харчування та ємкості для продуктів харчування

peach, kiwi, butter, fill, basket  (p. 47)

What do you want to eat? What do we need?

 

 

 

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 2 p.32

Вивчити пісню

 

38

 

Посуд та ємкості для продуктів харчування. Розвиток навичок читання.

.

Повідомляти про наявність чи відсутність продуктів

Розповідати історію за картинками

 

а bag of crisps, a carton of milk, a piece of cake, a box of cereal, a can of lemonade, a bottle of water, dessert (p. 48)

There is…

There isn’t…

There are…

There aren’t…

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.33

 

39

 

Пікнік. Розвиток діалогічного мовлення.

Запитувати про наявність чи відсутність продуктів

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

There are some biscuits. Have you got any cereal? There isn’t any juice.

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.33

 

40

 

Здорове харчування. Вдосконалення навичок говоріння.

Запитувати про кількість

a cup of tea a bar of chocolate a glass of milk, meal, hour (p. 50)

 

How many…?

How much…?

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.34

 

41

 

Мій раціон харчування. Вдосконалення навичок аудіювання.

Запитувати про кількість

Ставити запитання та давати відповіді

Повторення лексики з попереднього уроку

How many…?

How much…?

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.3 p.34

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

42

 

Посуд. Розвиток діалогічного мовлення. Діагностична робота: аудіювання

Говорить про продукти харчування

a slice of bread, yoghurt, bowl, plate, spoon, fork, knife  (p. 52)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

 

 

Ѵ

 

Вивчити слова

WB ex.3 p.35

 

43

 

Режим дня та правильне харчування. Розвиток навичок письма.

Продукувати прості речення про правильне харчування

Виконати проектну роботу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

Підготувати проект «Продукти харчування»

 

44

 

Фестивалі. Діагностична робота: читання

Розповідати про культурні події

visit, famous, musician, concert, amusement, park, rides (p. 54)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.2-3 p.37

 

45

 

В будинку. Розвиток навичок читання та аудіювання

 

Розпізнавати та читати звуки oi /oi/, oy /oi/

coin, boys, toys, noise

(p. 56)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

 

WB ex.1 p.38

 

46

 

Мої речі. Узагальнення вивченого

Діагностична робота: письмо

Називати продукти харчування, посуд, ємності для продуктів харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.39

WB ex.3 p.40

 

47

 

Мій сніданок.

Діагностична робота: говоріння

Розповідати про свої харчові звички

mushrooms, raisins, sausages (p. 59)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2-3 p.41

WB ex.1 p.42

 

48

 

Правильне харчування. Узагальнення вивченого

Розповідати про правильні харчові звички

walnuts, strong, vitamin, heart, half (p. 60)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

 

Ѵ

 

Повторити всі слова

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Лобач Віталіна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бондаренко Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Окоркова Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Головчак Андріана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Гібляк Олеся Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додав(-ла)
Olen Nataliia
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
31 липня 2021
Переглядів
4931
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку