Календарно-тематичне планування Англійська мова 6 клас Карп'юк зі змістовими лініями І семестр (1год. на тиждень) індивідуальне навчання
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичннй матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Приміт ки |
|||
І семестр. ТЕМА: Я, моя родина, мої друзі. (5 год.) Тематика ситуативного спілкування: Зовнішність. Риси характеру. |
|
||||||||||||
1 |
|
Все про мене. Повторення вивченого у попередніх класах. |
There is/ There are |
Personal information. Seasons and months. School things. |
в. 3, с. 4 в. 7, с. 6 в. 2, с. 7 в. 3, с. 10 |
в. 1, с. 4 в. 5, с. 5 |
в. 2, с. 4 в. 5, с. 5 в. 1, с. 7 в. 3, 4, с. 8 в. 2, с. 9 в. 3, с. 10 |
в. 6, с. 6 в. 1, с. 9 |
в. 8, с. 6 (описати свою класну кімнату) |
|
|||
2 |
|
Мої друзі. Порівняння теперішньої простої та теперішньої тривалої часових форм дієслова. |
Present Simple am/ is/ are have got/ has got Question Words Present Continuous |
Vocabulary Box (p. 13) Hobbies What/ Which/ Where/ When/ Why/ How/ Who/ … |
в. 1а, с. 12 в. 2, с. 14 в. 1, с. 17 в. 2, с. 18 |
в. 1а, с. 12 в. 1, с. 14 |
в. 1b-3, с. 13 в. 4, с. 16 в. 3, с. 19 в. 2, 3, с. 21 в. 4-6, с. 22 в. 5, с. 14 |
в. 4, с. 14 в. 3, с. 15 в. 4-6, с. 19-20, в. 7, с. 20 в. 1, с. 23 |
в. 2, с. 23 (написати про себе, свою сім’ю та друзів) |
|
|||
3 |
|
Моя сім’я. Опис зовнішності та характеру людини. |
Possessive Case Question Words |
Family Members Vocabulary Box, page 25 Vocabulary Box, page 29 |
в. 3, с. 24 |
в. 1, с. 26 в. 2, с. 27 |
в. 1, с. 24 в. 4-5, с. 26 в. 3, с. 28 в. 1, с. 29 в. 5, с. 31 |
в. 2, с . 24 в. 3, 4, с. 30 |
в. 6, с. 31 (принести родинне фото, описувати членів родини) |
|
|||
4 |
|
Наша родина. Прислівники способу дії. Ступені порівняння прислівників. |
Adverb: Degrees of Comparison |
Family Members, Professions |
в. 1, с. 32 в. 3, с. 33 |
|
в. 5, с. 33 |
в. 2, с. 32 в. 6, с. 33 в. 1, с. 34 |
в. 2, с. 35 (підготув. проект про свою родину) |
|
|||
5 |
|
Родинне дерево. Розвиток навичок письма. |
Повторення |
Appearance and Character |
в. 4, с. 36 в. 6, с. 37 в. 10, с. 39 в. 1, с. 41 |
в. 1, с. 41 |
в. 9, с. 38 в. 2, с. 42 в. 3, с. 43 в. 5, с. 43 |
в. 1, 2, с. 36 в. 5, с. 37 в. 7, с. 38 в. 8, с. 38 в. 11, с. 39 в. 4, с. 43 |
в. 12, с. 40 (скласти розповідь за планом) |
|
|||
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичннй матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Приміт ки |
|||
ТЕМА: Шкільне життя. (5 год.) Тематика ситуативного спілкування: Улюблені навчальні предмети. Види діяльності на уроках. |
|||||||||||||
6 |
|
Улюблені навчальні предмети. Введення і автоматизація ЛО теми. |
am/is/are, have got/has got, there is/there are |
School subjects Vocabulary Box, page 49 |
в. 1, 2а, с. 48 в. 5, с. 50
|
в. 2b, с. 49
|
в. 3, 4, с. 49 в. 6, с. 51 |
в. 5, с. 50
|
в. 6, с. 51 |
|
|||
7 |
|
У школі. Вживання модальних дієслів. |
Modal Verbs Can/could, may/might, should, must. |
|
в. 4, с. 53 в. 6, с. 54 |
в. 7, с. 54 |
в. 1, с. 52 |
в. 2, с. 52 в. 3, с. 52 |
в. 5, с. 53 |
|
|||
8 |
|
На уроці англійської мови. Вдосконалення навичок аудіювання. |
Modal Verbs |
School subjects Timetable Vocabulary Box, page 55 |
в. 3, с. 57 |
в. 1b, с. 55 в. 3, с. 57 |
в. 1а, с. 55 в. 2, с. 56 |
в. 3b, с. 59 |
в. 2, с. 56 (письмово дати відповіді на запитання) |
|
|||
9 |
|
Ідеальний розклад занять. Контроль аудіювання. |
Modal Verbs |
Professions Vocabulary Box, page 61 |
в. 3, с. 57 в. 4, с. 62 |
в. 6, с. 60 |
в. 4, с. 59 в. 2, с. 61 в. 3, с. 62 |
в. 1, с. 61 в. 5, с. 59 |
в. 2, с. 61 (письмово) |
|
|||
10 |
|
Наші улюблені предмети. Повторення та узагальнення вивченого по темі. |
|
ЛО теми. Повторення. |
в. 5а, с. 63 |
|
в. 2, с. 65 |
в. 6, с. 64 |
в. 1, с. 65 |
|
|||
ТЕМА: Спорт. (6 год.) Тематика ситуативного спілкування: Види спорту. Спортивні уподобання. |
|||||||||||||
11 |
|
Види спорту. Введення і автоматизація ЛО і МЗ теми. |
Go/ play/ do sports |
Kinds of Sport Vocabulary Box, page 68 |
в. 1а, с. 67 |
|
в. 2, с. 66 в. 1 b, с. 68 |
в. 1, с. 66 в. 3, с. 67 в. 2, с. 68 |
. 3, с. 68 |
|
|||
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичннй матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
Приміт ки |
|||
12 |
|
Характеристика видів спорту. Контроль читання. |
|
ЛО теми |
в. 2, с. 70 в. 5, с. 72 |
в. 1а, б, с. 69 в. 3, с. 71 в. 6, с. 72 |
в. 4, с. 71 |
в. 1с, с. 69 |
Доповнити речення назвами видів спорту. |
|
|||
13 |
|
Спортивні секції. Спеціальні запитання. Контроль письма. |
Special Questions |
ЛО теми |
в. 4, с. 75 |
|
в. 1, с. 74 в. 5, с. 75 в. 7, с. 76 |
в. 2, с. 74 в. 3, с. 74 |
в. 6, с. 76 |
|
|||
14 |
|
Улюблений вид спорту. Контроль аудіювання. |
|
Vocabulary Box, p. 76 |
в. 1, с. 78 в. 2, с. 79 |
Test |
в. 1, 2, с. 76 в. 3, 4, с. 77 |
Завдання на розуміння прослуханого тексту (роздатковий матеріал) |
Описати свій улюблений вид спорту. |
|
|||
15 |
|
Спортивні ігри. Контроль говоріння. |
|
ЛО теми |
в. 1, с. 80 |
в. 7, с. 83 в. 9, с. 84 |
в. 5, с. 82 |
в. 2, с. 80 в. 5, с. 82 в. 8, с. 84 |
в. 4, с. 81 в. 6, с. 83 |
|
|||
16 |
|
У здоровому тілі здоровий дух. Вдосконалення навичок граматики. |
|
ЛО теми |
в. 1, с. 86 в. 4, с. 87 |
в. 1, с. 86 |
в. 2, с. 87 |
в. 10А,В, с. 85 |
в. 3, с. 87 |
|
|||