Календарно-тематичне планування Англійська мова 6 клас Карп'юк зі змістовими лініями І семестр індивідуальне навчання

Про матеріал

Календарно-тематичне планування Англійська мова 6 клас Карп'юк зі змістовими лініями І семестр (1год. на тиждень) індивідуальне навчання

Перегляд файлу

 

№ п/п

Дата

Підтема

Граматичний матеріал

Лексичннй

матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Домашнє

завдання

Приміт

ки

І семестр. ТЕМА: Я, моя родина, мої друзі. (5 год.)

Тематика ситуативного спілкування: Зовнішність. Риси характеру.

 

1

 

Все про мене. Повторення вивченого у попередніх класах.

There is/ There are

Personal information. Seasons and months. School things.

в. 3, с. 4

в. 7, с. 6

в. 2, с. 7

в. 3, с. 10

в. 1, с. 4

в. 5, с. 5

в. 2, с. 4

в. 5, с. 5

 в. 1, с. 7

в. 3, 4, с. 8

в. 2, с. 9

в. 3, с. 10

в. 6, с. 6

в. 1, с. 9

в. 8, с. 6 (описати свою класну кімнату)

 

 

2

 

Мої друзі. Порівняння теперішньої простої та теперішньої тривалої часових форм дієслова.

Present Simple

am/ is/ are

have got/ has got

Question Words

Present

Continuous

Vocabulary Box

(p. 13)

Hobbies

What/ Which/ Where/ When/ Why/ How/ Who/ …

в. 1а, с. 12

в. 2, с. 14

в. 1, с. 17

в. 2, с. 18

в. 1а, с. 12

в. 1, с. 14

в. 1b-3, с. 13

в. 4, с. 16

в. 3, с. 19

в. 2, 3, с. 21

в. 4-6, с. 22

в. 5, с. 14

в. 4, с. 14

в. 3, с. 15

в. 4-6, с. 19-20,

в. 7, с. 20

в. 1, с. 23

в. 2, с. 23 (написати про себе, свою сім’ю та друзів)

 

3

 

Моя сім’я.

Опис зовнішності та характеру людини.

Possessive Case

Question Words

Family Members

Vocabulary Box, page 25

Vocabulary Box, page 29

в. 3, с. 24

в. 1, с. 26

в. 2, с. 27

в. 1, с. 24

в. 4-5, с. 26

в. 3, с. 28

в. 1, с. 29

в. 5, с. 31

в. 2, с . 24

в. 3, 4, с. 30

в. 6, с. 31 (принести родинне фото, описувати членів родини)

 

4

 

Наша родина. Прислівники способу дії. Ступені порівняння прислівників.

Adverb: Degrees of Comparison

Family Members,

Professions

в. 1, с. 32

в. 3, с. 33

 

в. 5, с. 33

в. 2, с. 32

в. 6, с. 33

в. 1, с. 34

в. 2, с. 35 (підготув. проект про свою родину)

 

5

 

Родинне дерево. Розвиток навичок письма.

Повторення

Appearance and Character

в. 4, с. 36

в. 6, с. 37

в. 10, с. 39

в. 1, с. 41

в. 1, с. 41

в. 9, с. 38

в. 2, с. 42

в. 3, с. 43

в. 5, с. 43

в. 1, 2, с. 36

в. 5, с. 37

в. 7, с. 38

в. 8, с. 38

в. 11, с. 39

в. 4, с. 43

в. 12, с. 40 (скласти розповідь за планом)

 

№ п/п

Дата

Підтема

Граматичний матеріал

Лексичннй

матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Домашнє

завдання

Приміт

ки

ТЕМА: Шкільне життя. (5 год.)

Тематика ситуативного спілкування: Улюблені навчальні предмети. Види діяльності на уроках.

6

 

Улюблені навчальні предмети. Введення і автоматизація ЛО теми.

am/is/are, have got/has got, there is/there are

School subjects

Vocabulary Box, page 49

в. 1, 2а, с. 48

в. 5, с. 50

 

в. 2b, с. 49

 

в. 3, 4, с. 49

в. 6, с. 51

в. 5, с. 50

 

в. 6, с. 51

 

 

7

 

У школі. Вживання модальних дієслів.

Modal Verbs

Can/could, may/might, should, must.

 

в. 4, с. 53

в. 6, с. 54

в. 7, с. 54

в. 1, с. 52

в. 2, с. 52

в. 3, с. 52

в. 5, с. 53

 

 

8

 

На уроці англійської мови. Вдосконалення навичок аудіювання.

Modal Verbs

School subjects

Timetable

Vocabulary Box, page 55

в. 3, с. 57

в. 1b, с. 55

в. 3, с. 57

в. 1а, с. 55

в. 2, с. 56

в. 3b, с. 59

в. 2, с. 56 (письмово дати відповіді на запитання)

 

9

 

Ідеальний розклад занять. Контроль аудіювання.

Modal Verbs

Professions

Vocabulary Box, page 61

в. 3, с. 57

в. 4, с. 62

в. 6, с. 60

в. 4, с. 59

в. 2, с. 61

в. 3, с. 62

в. 1, с. 61

в. 5, с. 59

в. 2, с. 61

(письмово)

 

 

10

 

Наші улюблені предмети. Повторення та узагальнення вивченого по темі.

 

ЛО теми. Повторення.

в. 5а, с. 63

 

в. 2, с. 65

в. 6, с. 64

в. 1, с. 65

 

 

ТЕМА: Спорт. (6 год.)

Тематика ситуативного спілкування: Види спорту. Спортивні уподобання.

11

 

Види спорту. Введення і автоматизація ЛО і МЗ теми.

Go/ play/ do sports

Kinds of Sport

Vocabulary Box, page 68

в. 1а, с. 67

 

в. 2, с. 66

в. 1 b, с. 68

в. 1, с. 66

в. 3, с. 67

в. 2, с. 68

. 3, с. 68

 

№ п/п

Дата

Підтема

Граматичний матеріал

Лексичннй

матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Домашнє

завдання

Приміт

ки

12

 

Характеристика видів спорту. Контроль читання.

 

ЛО теми

в. 2, с. 70

в. 5, с. 72

в. 1а, б, с. 69

в. 3, с. 71

в. 6, с. 72

в. 4, с. 71

в. 1с, с. 69

Доповнити речення назвами видів спорту.

 

13

 

Спортивні секції. Спеціальні запитання. Контроль письма.

Special Questions

ЛО теми

в. 4, с. 75

 

в. 1, с. 74

в. 5, с. 75

в. 7, с. 76

в. 2, с. 74

в. 3, с. 74

в. 6, с. 76

 

 

14

 

Улюблений вид спорту. Контроль аудіювання.

 

Vocabulary Box, p. 76

в. 1, с. 78

в. 2, с. 79

Test

в. 1, 2, с. 76

в. 3, 4, с. 77

Завдання на розуміння прослуханого тексту (роздатковий матеріал)

Описати свій улюблений вид спорту.

 

15

 

Спортивні ігри. Контроль говоріння.

 

ЛО теми

в. 1, с. 80

в. 7, с. 83

в. 9, с. 84

в. 5, с. 82

в. 2, с. 80

в. 5, с. 82

в. 8, с. 84

в. 4, с. 81

в. 6, с. 83

 

 

16

 

У здоровому тілі здоровий дух. Вдосконалення навичок граматики.

 

ЛО теми

в. 1, с. 86

в. 4, с. 87

в. 1, с. 86

в. 2, с. 87

в. 10А,В, с. 85

в. 3, с. 87

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Лут Марина Вікторівна
    Якщо дві години на тиждень, то має бути 32 уроки....
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Приходько Наталія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Olen Nataliia
Додано
25 липня 2019
Переглядів
3016
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку