Урок з англійської мови для 1 класу на тему: "Назви кольорів"

Про матеріал
Конспект спрямований на закріплення знання і вправляння в правильності вимови учнів англійського алфавіту та вивчених раніше слів англійською мовою, вивчення назв кольорів; розвиток уяви, і критичного мислення дітей; виховання любові до природи, бажання творити добро.
Перегляд файлу

Назви кольорів

Тема: Назви кольорів.

Мета: закріпити знання і правильну вимову учнів англійського алфавіту, вивчити назви кольорів; розвивати уяву, і критичне мислення дітей; виховувати любов до природи, бажання творити добро.

Обладнання: квітка без кольорів, кольорові пелюстки, кольорові англійські букви, картки з кольорами, картки з предметами.

Клас: 1.

Хід заняття

  1.               Організація учнів до заняття.

«Hello», ми скажемо «Привіт»,

«I am fine», у мене все гаразд.

«How are you?» - цікавлюсь як твої справи.

«Let`s go» - вперед англійську мову вчити.

  1. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Діти, послухайте історію про чарівну квітку, яка сьогодні завітала до нас на урок.

«Історія про семиколірну квітку, яка виконує бажання»

Одного теплого весняного дня маленька дівчинка Катя гуляла в садочку. На деревах весело щебетали пташки. Аж раптом дівчинка побачила щось незвичайне. Серед густої зеленої трави розцвіла квіточка, але вона не була схожа на жодну з тих, які Катруся бачила раніше. Ця квіточка мала сім пелюсток і всі вони були різних кольорів: зелена, біла, рожева, жовта, оранжева, блакитна і червона пелюстки. Дівчинка уважно роздивилася квіточку і вирішила її зірвати, щоб показати друзям. Коли Катя простягла руку, щоб зірвати квітку, подув легенький вітерець і квітка промовила до неї: «Дівчинко, не зривай мене, будь ласка». Катруся трішки розгубилася, озирнулася довкола і голосно промовила: «Не буду зривати». А квітка їй відповіла: «За те, що ти зберегла моє життя, я виконаю твоє бажання». У Каті в той час хворіла бабуся, тому вона загадала, щоб її улюблена бабуся одужала. Щаслива дівчинка повернулася додому. А вранці  на неї чекала приємна звістка. Її бабуся одужала і найближчим часом приїде до неї в гості.

Бережіть природу, адже ніколи не знаєте, коли на вашому шляху трапиться чарівна квіточка.

  1. Вивчення нового матеріалу.

3.1. Проблемна ситуація.

До нас теж потрапила така ж чарівна, але її пелюстки втратили всі кольори і тому вона не може виконувати бажання. Щоб допомогти повернути квіточці кольори вам потрібно вивчити всі кольори і назвати їх англійською мовою. Коли пелюстки цієї квіточки наповняться кольором вона зможе виконати ваші бажання. Чи готові ви допомогти квіточці? Тож починаємо.

3.2. Мовленнєва зарядка. Робота в групах.

Щоб правильно вивчити назви кольорів потрібно пригадати букви алфавіту. Але будьте уважні, адже ви працюватимете в групах. Я показуватиму картки з буквами англійського алфавіту, які будуть зображені різними кольорами. Перша група називає букви червоного кольору, друга група синього, а третя – зеленого.

3.3. Робота з віршем.

А тепер послухайте віршик і знайдіть в ньому назви кольорів.

На вулиці де велика площадка

Грались хлопці і дівчатка.

У дівчаток панамки білі – white ,

А у хлопців кепки сірі – grey .

Вони грають в м’яч червоний – red ,

А ще мають blue - синій велосипед.

А коли втомились, сіли

На зелену – green траву.

Тай затихли, задивились

В небі бачили красу.

Там сонце жовте yellow

Шепотіло: «I love you».

Colorful - барвиста веселка

бачила це все здалека.

І просила, щоб і ви

Вивчили всі кольори.

Назвіть, будь ласка, які кольори прозвучали у вірші.

White – білий,

Grey – сірий,

Red – червоний,

Blue – блакитний,

Green – зелений,

Yellow – жовтий,

Colorful – барвистий.

А яких кольорів не було названо у вірші.

Оранжевий – orange,

Рожевий – pink,

Коричневий – brown,

Чорний – black,

Фіолетовий – purple.

3.4. Фізкультхвилинка.

3.5. Первинне закріплення. Гра «Yes or no».

Пограємо у гру. Я вам показуватиму кольорові картки і ставитиму запитання, а ви відповідаєте «Yes or no».

It is red? (yes, it is red)

It is blue? (yes, it is blue)

It is pink? (yes, it is pink)

It is brown? (no, it isn`t)

It is purple? (yes, it is purple)

It is orange? (no, it isn`t)

It is green? (no, it isn`t)

3.6. Гра «Спіймай помилку».

Послухайте уважно та впіймайте помилку.

I have a pencil. It is black. I have a bag. It is pink. I have a pen. It is white (blue). I have a book. It is a yellow. I have a ruler. It is brown (red). I have an apple. It is red. I have a notebook. It is grey.

  1. Закріплення вивченого матеріалу.

А тепер, щоб впевнитися, що ви добре вивчили всі кольори, назвіть колір пелюстки і предмети які ви знаєте цього кольору.

Червоний – red  (яблуко – an apple, вишня - cherry)

Жовтий – yellow (лимон – lemon, олівець – pencil)

Оранжевий – orange (апельсин – orange, пенал – pencil case)

Зелений – green (трава – grass, лінійка – line)

Білий – white (сніг – snow, кіт – cat)

Рожевий – pink (ручка – pen, квітка – flower)

Блакитний – blue (небо – sky, чашка – cup)

Молодці! А тепер коли всі кольори квіточки відновилися ви можете загадати свої бажання.

  1. Рефлексія.

Назвіть англійською мовою кольори світлофора і покажіть за допомогою них свій настрій після уроку.

docx
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
4175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку