Календарно-тематичне планування уроків хімії в 10 класі 51 година 1.5 години на тиждень. Програма затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407 (рівень стандарту.) Підручник Попель П.П. Крикля Л.С.
Календарно-тематичне планування уроків хімії в 10 класі 51 година 1.5 години на тиждень.
Програма затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407 (рівень стандарту.)
Підручник Попель П.П. Крикля Л.С.
№ з/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Домашнє завдання |
Примітки |
Повторення основних понять хімії 9 класу. |
||||
1 |
|
Вступний та первинний інструктаж з БЖД. Повторення початкових понять про органічні речовини. |
|
|
2 |
|
Склад властивості , застосування вуглеводнів (метан,етан, етин, етен.) |
|
|
3 |
|
Склад властивості , застосування оксигеновмісних органічних речовин (метанол, етанол, гліцерол, етанова кислота.) |
|
|
4 |
|
Склад властивості , застосування нітрогеновмісних органічних речовин (аміноетанова кислота) |
|
|
ТЕМА 1 Теорія будови органічних сполук |
||||
5 |
|
Теорія будови органічних сполук. Залежність властивостей речовин від складу і хімічної будови молекул. |
|
Навчальні проєкти. 2 Історія створення та розвитку теорії будови органічних сполук. |
6 |
|
Розрахункові задачі. Виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів. |
|
|
7 |
|
Поняття про явище ізомерії та ізомери. |
|
Демонстрації Моделі молекул органічних сполук. |
8 |
|
Ковалентні карбон-карбонові зв'язки у молекулах органічних сполук. |
|
|
9 |
|
Класифікація оргнічних сполук. |
|
|
10 |
|
Розв'язування вправ і задач |
|
|
11 |
|
Контрольна робота з теми:” Повторення. Теорія будови органічних сполук.” |
|
|
Тема 2 Вуглеводні |
||||
12 |
|
Класифікація вуглеводнів. Алкани. Загальна формула алканів, структурна ізомерія. |
|
|
13 |
|
Алкани. Систематична номенклатура. |
|
|
14 |
|
Розрахункові задачі Виведення молекулярної формули речовини за густиною або відносною густиною |
|
|
15 |
|
Розрахункові задачі Виведення молекулярної формули речовини за густиною або відносною густиною |
|
|
16 |
|
Хімічні властивості алканів. |
|
Демонстрації. Відношення насичених вуглеводнів до лугів, кислот. |
17 |
|
Захист навчальних проєктів. № 4-10 ТЕМАТИЧНА |
|
|
18 |
|
Алкени |
|
|
19 |
|
Алкіни |
|
|
20 |
|
Хімічні властивості етену і етину. |
|
|
21 |
|
Арени. Бензен. |
|
|
22 |
|
Методи одержання алканів, етену, етину, бензену. Застосування вуглеводнів. |
|
|
23 |
|
Розрахункові задачі Виведення молекулярної формули речовини за масою, об'ємом або кількістю речовини реагентів або продуктів. |
|
|
24 |
|
Узагальнення знань з теми:”Вуглеводні” |
|
|
ТЕМА 3 Оксигеновмісні органічні сполуки. |
||||
25 |
|
Спирти. Поняття про функціональну групу. Насичені одноатомні спирти, хімічні властивості, одержання. |
|
Демонстрація. Окмснення етанолу до етаналю. Навчальний проєкт. Біодизельне пальне. |
26 |
|
Поняття про багатоатомні спирти. Гліцерол, хімічні властивості. Фенол. |
|
Навчальний проєкт 11 Екологічна безпечність і одержання фенолу. Навчальний проєкт 12 Виявлення фенолу в екстракті чаю або гуаші. |
27 |
|
Альдегіди. |
|
Демонстрації Окиснення метаналю, амоніачним розчином аргентум(І) оксиду. Окиснення метаналю свіжоосадженим купрум(ІІ) гідроксидом. |
28 |
|
Карбонові кислоти. |
|
Лабораторний дослід. Виявлення органічних кислот у харчових продуктах. |
29 |
|
Хімічні властивості карбонових кислот. Реакція естерифікації. Етанова кислота. |
|
|
30 |
|
Розв'язування розрахункових задач. Обчислення за хімічними рівняннями кількості речовини, маси, об'єму за кількістю речовини, масою та об'ємом реагенту, що містить певну масу домішок. |
|
|
31 |
|
Інструктаж з БЖД Практична робота № 1 Розв'язування експериментальних задач. |
|
|
32 |
|
Естери, формули, систематична номенклатура, фізичні властивості. Гідроліз естерів. |
|
Демонстрації. Ознайомлення зі зразками естерів. Відношення жирів до води та органічних розчинників. Доведення ненасиченого характеру рідких жирів. Навчальні проєкти Етери та естери в косметиці. |
33 |
|
Жири як представники естерів. |
|
Демонстрації Доведення ненасиченого характеру рідких жирів. |
34 |
|
Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі. Глюкоза. Сахароза, крохмаль, целюлоза. |
|
|
35 |
|
Контрольна робота з теми:” Оксигеновмісні органічні сполуки.” |
|
|
ТЕМА 4-5 Нітрогеновмісні органічні сполуки. Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі. |
||||
36 |
|
Насичені і ароматичні аміни. Аміни як органічні основи. Хімічні властивості. Метанамін, анілін. |
|
|
37 |
|
Амінокислоти. |
|
|
38 |
|
Пептидна група. Аміноетанова кислота. Пептиди. |
|
Лабораторний дослід Біуретова реакція Ксантопротеїнова реакція. |
39 |
|
Білки. Хімічні властивості білків. |
|
|
40 |
|
Захист навчальних проєктів. № 19-23. |
|
|
41 |
|
Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання. |
|
Демонстрації Зразки пластмас, каучуків, гуми. |
42 |
|
Пластмаси. Каучуки, гума. Вплив полімерних матеріалів на здоров'я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства. |
|
|
43 |
|
Синтетичні волокна. |
|
Демонстрації Зразки синтетичних волокон. |
44 |
|
Захист навчальних проєктів. № 24-29. ТЕМАТИЧНА |
|
|
ТЕМА 6 Багатоатомність та зв'язки між класами органічних сполук. |
||||
45 |
|
Багатоатомність та зв'язки між класами органічних сполук. |
|
|
46 |
|
Зв'язки між класами органічних сполук. |
|
|
47 |
|
Зв'язки між класами органічних сполук. |
|
|
48 |
|
Загальні поняття про біологічно активні речовини (ферменти, вітаміни) |
|
Навчальні проєкти 31 Доцільність та шкідливість біологічно активних добавок. |
49 |
|
Роль органічної хімії у розв'язанні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем. |
|
Навчальні проєкти 30 Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії. |
50 |
|
Роль органічної хімії у створенні нових матеріалів. |
|
|
51 |
|
Узагальнення знань |
|
|