Календарне планування з англійської мови для 1 класу 2 година на І семестр за підручником Несвіт з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями
Календарно-тематичне планування для 1-а,б класів на І семестр 2014-2015 н.р. |
||||||||||||||||||
№ уроку |
Дата
|
Підтема
|
Мовленнєві функції |
Фоне-тичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||||
І семестр Тема: Моя сім’я і друзі |
||||||||||||||||||
1
|
|
Введення навчального матеріалу з теми: «Знайомство» |
Привітатися. Попрощатися. Назвати себе
|
[ai] |
Hello! Hi! I am… bunny, Goodbye! Bye! |
|
|
Hello! Hi! I am… bunny, Goodbye! Bye! pp. 4-5
|
|
|
||||||||
2
|
|
Приємно познайомитись! Введення нових лексичних одиниць |
Привітатися. Попрощатися. Назвати себе |
[ai] [ә] Ex.2,3 p.6 |
Hello! Hi! Goodbye! Bye! This is… Ex.1 p.6
|
|
|
Ex.3 p.6 Ex.4, 5 p.7 |
|
|
||||||||
3
|
|
Як тебе звати? Введення нових лексичних одиниць |
Назвати себе
|
[ә], [o], [ei] Ex.1,3 p.8
|
Hello! This is… What is your name? My name is… Nice to meet you!
|
What is..? = What’s..? I am…= I’m |
|
Ex.2,4 p.8 Ex.5,6 p 9
|
|
|
||||||||
4
|
|
Як справи? Введення нових лексичних одиниць |
Привітатися. Назвати себе. Питати як справи. |
[au], [ai], [әe] Ex.1 p.10 Ex.3 p.11 |
Hello! How are you? I’m fine, thank you.
|
|
|
Ex.2 p.10 Ex.4,5 p.11
|
|
|
||||||||
5
|
|
У мене є друг. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Познайомитись з другом.
|
[ai], [әe] Ex.1 p.12
|
I’m from Ukraine. He is from the USA. She is from the UK. Where are you from? This is…
|
|
|
Ex.2 p.12 Ex.3,4 p.13
|
|
|
||||||||
6 |
|
Скільки тобі років? Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Надати інформацію про свій вік Рахувати від 1 до 8 |
[әe] Ex.1,2 p.14 Ex.4 p.15 |
Numbers: 1-8. This is… S/he is 6. Ex.1 p.14 |
|
|
Ex.3 p.14 Ex.5,6 p.15 |
|
|
||||||||
7 |
|
Моя сім’я. Введення нових лексичних одиниць |
Представити свою сім’ю |
[ә] Ex.1,3 p.16 Ex.4 p.17
|
A father, a mother, a sister, a brother I have got… Ex.1 p.16
|
Is it..? – Yes, it is. / No, it isn’t. Ex.5 p.17
|
|
Ex.2 p.16 Ex.5,6 p.17
|
|
|
||||||||
8. |
|
Ми щасливі. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Розповісти про свою сім’ю |
[ә], [i:] Ex.1,2 p.18 |
We are happy / nice /kind My family |
|
|
Ex.3,4,5 p.19
|
|
|
||||||||
9. |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Моя сім’я і друзі»
|
Представити свою сім’ю Розповісти про свою сім’ю |
[α:] [ ] Ex.1,2 p.20
|
An aunt, an uncle, a granny, a grandpa, cousins Ex.1 p.20 |
|
|
Ex.3 p.20 Ex.4,5 p.21
|
|
Check Yourself pp.90-92 |
||||||||
Тема: Мої іграшки |
||||||||||||||||||
10.
|
|
Введення навчального матеріалу з теми: «Мої іграшки» |
Розповідати про іграшки |
Ex.1,2 p.22 Ex.4 p.23
|
An apple, a doll, a dog, a ball, a bird, a teddy bear Ex.2 p.22
|
|
|
Ex.3 p.22 Ex.4,6 p.23
|
Ex.5 p.23
A a B b |
|
||||||||
11.
|
|
Давайте пограємось! Введення нових лексичних одиниць |
Розповідати про іграшки |
Ex.1,2 p.24
|
A car, a cat, a kite, a frog. Let’s play! Ex. 2 p.24
|
What’s this? |
|
Ex. 3 p.24 Ex. 5,6 p.25
|
Ex. 4 p.25
C c D d |
|
||||||||
12.
|
|
Кольори. Розвиток навичок читання |
Назвати колір |
Ex. 1 p.26 Ex. 4a p.27
|
Colours Ex. 1,2 p.26
|
|
|
Ex. 2,3 p.26 Ex. 5,6 p.27
|
Ex. 4b p.27
P p O o |
|
||||||||
13.
|
|
Якого кольору? Розвиток навичок письма |
Називати колір речей |
Ex. 1,3 p.28 Ex. 4 p.29
|
Mrs Ex. 1 p.28
|
What colour is it? |
|
Ex. 2 p.28 Ex. 6 p.29
|
Ex. 5 p.29 E e F f G g
|
|
||||||||
14.
|
|
У неї є лялька. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Розповідати про іграшки Відповідати на питання |
Ex. 1a p.30 Ex. 2 p.31 Ex. 4 p.32
|
This / That |
What’s this? What’s that?
Множина -s Ex. 2 p.31
|
|
Ex. 1b p.30 Ex. 3 p.31 Ex. 6 p.32
|
Ex. 5 p.32 H h I i K k
|
|
||||||||
15.
|
|
Новорічне свято Розвиток навичок аудіювання |
Запитувати про речі, давати відповідь |
Ex. 1,2 p.33 Ex. 4a p.34
|
A snake, a star, a tiger Ex. 1 p.33
|
What do you see? – I see... |
Ex. 5 p.34
|
Ex. 3 p.33 Ex. 6 p.34
|
Ex. 4b p.34 S s T t
|
|
||||||||
16.
|
|
Де Санта Клаус? Повторення вивченого |
Розповідати про новорічні подарунки |
Ex. 1 p.35 Ex. 4 p.36
|
Look ! Santa Claus, too
|
I’ve got... |
|
Ex. 2 p.35 Ex. 3 p.36 Ex. 5 p.37
|
|
Check Yourself pp.93-95 |
||||||||
ІІ семестр Тема: Я люблю природу Unit 2. І love nature
|
||||||||||||||||||
17. (1) |
14.01 |
Світ навколо. Це - дерево. |
Називати предмети на малюнках. Надавати короткі запитання та відповіді на них |
Ex. 1,2 p.38 Ex. 4a p.39
|
A nut, a necklace, an umbrella |
Where is..? / Where are..? |
Ex. 5 p.39
|
Ex. 3 p.38 Ex. 6 p.39
|
Ex. 4b p.39 N n U u
|
|
||||||||
18. (2) |
21.01 |
Світ навколо. Я вмію стрибати |
Розповідати про те, що вміє робити |
Ex. 2,3 p.40 Ex. 4 p.41 |
Hop, jump, run, walk |
I can... |
Ex. 6 p.41 |
Ex. 1 p.40 Ex. 7 p.41 |
Ex. 5 p.41 Q q J j |
|
||||||||
19. (3) |
28.01 |
Світ навколо. У зоопарку |
Називати тварин на малюнках |
Ex. 1 p.42 Ex. 3 p.44 |
The Zoo, big, small, tall, a monkey, a lion |
|
Ex. 5 p.44
|
Ex. 2 p.42 Ex. 6 p.44
|
Ex. 4 p.44 L l M m |
|
||||||||
20. (4) |
04.02 |
Світ навколо. Я вмію плавати |
Розповідати про те, що вміє робити |
Ex. 1 p.45 Ex. 3 p.46 |
I can… swim, climb, play |
|
Ex. 5 p.46
|
Ex. 2 p.45 Ex. 6 p.47
|
Ex. 4 p.46 V v Z z |
|
||||||||
21. (5) |
11.02 |
Пори року. Пори року. |
Розповідати про сезонні зміни у природі |
Ex. 1,2 p.48 Ex. 3 p.49 |
Winter, spring, summer, autumn |
In … winter, spring, summer, autumn |
Ex. 5 p.50
|
Ex. 6 p.50
|
Ex. 4 p.49 W w X x |
|
||||||||
22. (6) |
18.02 |
Пори року. Моя улюблена пора року. Узагальнення вивченого по темі. |
Розповідати про погоду |
Ex. 1,2 p.51 |
|
I / we like… S/he likes… Do you like..? Yes, I do. / No, I don’t. |
Ex. 6* p.53 |
Ex. 3,4 p.52 Ex. 6,7 p.53 |
Ex. 5 p.52 |
Check Yourself pp.96-98 |
||||||||
Тема: Я люблю свята Unit 2. І love Ноlidays |
||||||||||||||||||
23. (1) |
25.02 |
Свята. Рік, наповнений святами |
Називати свята |
Ex. 1,2 p.54 Ex. 4 p.55 |
New Year Day, Christmas, Easter, birthday, presents |
|
Ex. 6* p.55 |
Ex. 3 p.54 Ex. 7 p.55
|
Ex. 5 p.55 R r |
|
||||||||
24. (2) |
04.03 |
Дні тижня. Дні тижня |
Називати дні тижня |
Ex. 1,2 p.56 Ex. 4 p.58 |
Days of the week |
|
Ex. 6 p.58
|
Ex. 3 p.57 Ex. 7 p.58
|
Ex. 5 p.58 Y y |
|
||||||||
25. (3) |
11.03 |
Свята. Свято наближається |
Вести діалог-розпитування |
Ex. 1,3 p.59
|
Clean the room, bake a cake, have a party, give presents |
Verb + -es |
Ex. 5* p.61
|
Ex. 2 p.59 Ex. 4 p.60 Ex. 5a p.61 Ex. 6 p.61
|
Ex. 5b p.61
|
|
||||||||
26. (4) |
18.03 |
Свята. Мій день народження |
Запрошувати гостей на День Народження Навчитися вітати з Днем Народження. |
Ex. 1,2 p.62
|
Happy birthday! dance, sing, eat, give presents |
|
Ex. 4* p.63
|
Ex. 3 p.63 Ex. 5 p.64
|
Ex. 4 p.63
|
|
||||||||
27. (5) |
01.04 |
Свята. Щасливого Великодня! |
Вчитися писати листівку до Великодня |
Ex. 1,2 p.65 Ex. 5a p.67 |
Easter Bunny, Easter eggs, the Easter basket |
|
Ex. 5* p.67
|
Ex. 3,4 p.66 Ex. 6 p.67
|
Ex. 5b p.67
|
|
||||||||
28. (6) |
08.04 |
Свято. Свята – веселі! Узагальнення вивченого по темі. |
Розповідати про свята |
Ex. 1,2 p.68
|
Sweets, cakes, ice cream, chocolate. The ABC Song |
I like … Ex. 3 p.69
|
Ex. 5* p.69
|
Ex. 3,6 p.69
|
Ex. 4,5 p.69
|
Check Yourself pp.99-101 |
||||||||
Тема: Я ходжу до школи Unit 2. І Go to School |
||||||||||||||||||
29. (1) |
15.04 |
Моя школа. Я люблю ходити до школи |
Розповідати про відвідування школи |
Ex. 1 p.70 Ex. 3 p.71
|
A school, a door, a teacher, a classroom, children, a window, a pupil |
|
Ex. 5* p.72
|
Ex. 2 p.70 Ex. 4 p.71 Ex. 5 p.72 Ex. 6 p.72
|
|
|
||||||||
30. (2) |
22.04 |
Мої шкільні речі. Мої шкільні речі |
Вивчити назви шкільних речей |
Ex. 1,2,3 p.73
|
A bag, a book, a pen, a pencil, a ruler |
Articles |
Ex. 5* p.75
|
Ex. 4 p.74 Ex. 6 p.75
|
Ex. 5 p.75
|
|
||||||||
31. (3) |
29.04 |
На уроках. На уроках |
Вчити назви дій у школі |
Ex. 1,3 p.76
|
Read, write, count, play games |
|
Ex. 5* p.78
|
Ex. 2 p.76 Ex. 4 p.77 Ex. 6 p.78 |
Ex. 5 p.78
|
|
||||||||
32. (4) |
06.05 |
На уроках. Я люблю англійську мову |
Вчити назви виконання дій Вести діалог-розпитування |
Ex. 1, 2 p.79
|
English books, sing a song |
|
Ex. 4* p.80
|
Ex. 5 p.80
|
Ex. 4 p.80
|
|
||||||||
33. (5) |
13.05 |
Навчальний рік. Навчальний рік |
Вчити назви місяців. Розповідати про дії друга в школі |
Ex. 1,3 p.81
|
Months Ex. 1 p.81
|
|
Ex. 5* p.82
|
Ex. 2,4 p.81 Ex. 5,6 p.82
|
|
|
||||||||
34. (6) |
20.05 |
Після уроків. Після уроків |
Запитувати про виконання дій після уроків |
Letters and Sounds |
|
|
Ex. 4* p.84
|
Ex. 1,2,3 p.83 Ex. 5 p.85
|
Ex. 4a p.84
|
Check Yourself pp.102-104 |
||||||||
35. (7) |
27.05 |
Ми переходимо у другий клас Повторення та узагальнення вивченого |
Весь матеріал за рік |
Ex. 5 p.88 Ex. 6 p.89
|
Letters and Sounds Ex. 7 p.89
|
|
Ex. 5* p.88
|
Ex. 1,2 p.86 Ex. 3 p.87
|
|
|
||||||||