Розробка уроку за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ з теми " Як справи?"

Про матеріал

Тема: Як справи?

Мета: формувати вміння представити друга;

вчити запитувати імя один в одного і відповідати на поставлене запитання:What'syourname? Mynameis ... I'm ...

вчити розпитати як справиHowareyou?I'm fine/ ОК/ so-so.

вчити правильній вимові звуків: [w] what [n] friend (mlname [h], [ou], [ai], [au], [d]

ознайомлення з конструкцією This is my friend ...

Перегляд файлу

 

 

 

Розробка уроку за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ з теми "Маленька бесіда"                                  

Тема: Привітання

Мета: формувати вміння представити друга;

вчити запитувати імя один в одного і відповідати на поставлене запитання: What's your name? My name is ... I'm ...

вчити розпитати як справи How are you? I'm fine/ ОК/ so-so.

вчити правильній вимові звуків: [w] what [n] friend (ml name [h], [ou], [ai], [au], [d]

ознайомлення з конструкцією This is my friend ...

 

І. Початок уроку

На минулому уроці ви, дорогі діти, познайомились з різними английськими привітаннями. І дізналися, як можна вітатися вранці, вдень і ввечері, а ще побажати друг другу на добраніч. Памятаєте, що це за привітання?

Вранці ми вітаємося так: Good morning

Вденьтак: Good afternoon

Ввечері  так: Good evening

А побажати спокойной ночи – так: Good night

1) фонетична розминка:

Moo cow, moo cow,

How do you do, cow?

Very well, thank you,

Moo, moo, moo.

 

Good morning we say in the morning,

Good afternoon – in the noon,

Good evening we say in the evening,

Good night – when we see the Moon…

 

ІІ. Основна частина

Лексика: a cat, fine, a baby; фрази: How are you? Fine!

Фонетика: [f], [ai], [n], [h], [au], [j]

 

Ми вже навчилися вітатися із знайомими і незнайомими, бажати добраніч всім, кому хочемо побажати. А зараз ми взнаємо, як ще можна проявити свою ввічливість і вихованість. Часто, після того, як люди поздороваются, вони ставлять один одному одне питання. Питання цей – короткий, і відповідь на нього – теж. Звучить він так: «Як справи?» І відповідають на нього зазвичай так: «Добре!» або «Нормально!» або «Все гаразд!» Да-да, саме так. І ніхто не розповідає у відповідь на це питання, як насправді в нього справи. А вас дітки, чекає казка про фразу How are you?

Казка про кішку  жила-була кішка – а cat. Вона була дуже сердита. І куди б вона не пішла, скрізь і на всіх злилася і пирхала: [f – f – f]. Адже відомо, коли злишся і пирхаєш, то нічого хорошого з цього не вийде.

Ось і з кішкою сталася неприємність. Пробігаючи по коридору будинки, де вона жила, кішка не відмітила щілину в підлозі. Щілина була не дуже велика, але і не маленька, якраз така, щоб в ній уміщалася котяча лапа. Так от, лапа нашої кішки попала в цю щілину і застрягла. Кішка - а cat спочатку дуже злякалася і скрикнула: [ai – ai – ai]. А потім стала смикати свою лапу: [n – n – n] В идернула і втекла. А нам залишила слово fine, що по-англійськи означає добре, дивно, прекрасно. Саме так англійці і всі люди, що знають англійську мову, відповідають на питання: «How are you?» - «Як справи?»  В цей час хазяйка будинку, де жила ця сердита кішка, протирала срібні ложки і дихала на них: [h – h – h].

 

 

 

 

 

Якраз в той момент в сусідній кімнаті заплакало дитя – а baby, синок хазяйки: [au – au – au]. Хазяйка похитала головою: [j – j – j] і побігла заспокоювати маляти.  Кішка не любила, коли плачуть маленькі діти, і відправилася в двір. Там вона зустріла іншу кішку і та запитала її: «How are you?» - «Як справи?». На що кішка відповіла: «Fine!» - «Добре!»

Похожее изображениеОтже, ви тепер знаєте, що коли вам поставлять питання: «How are you?» - «Як справи?», відповісти на нього слід так: «Fine!» - «Добре!»«How are you?» - «Fine!»

III. Фізкультхвилинка

Giraffes are tall, with necks so long.

(Stand on tip toes; raise arms high

up into the air)

Elephants' trunks are big and strong.

(Make trunk with a hand and an arm)

Zebras have stripes and can gallop away,

(Gallop around in a circle)

While monkeys in the trees do sway.

(Sway back and forth)

Old crocodile swims in a pool so deep,

(Pretend to swim)

Turtles in the sun go to sleep.

(Lay head on hands and close eyes)

 

ІV. Розучування пісні „Shoo fly” 019

 Shoo fly, don't bother me,

 Shoo fly, don't bother me,

 Shoo fly, don't bother me,

 For I belong to somebody.

 I feel, I feel, I feel, I feel like a morning star.

 I feel, I feel, I feel, I feel like a morning star.

 Shoo fly, don't bother me,

 Shoo fly, don't bother me,

 Shoo fly, don't bother me,

 For I belong to somebody.

 

V. Concentration / Memory
Have the students sit in a circle. Spread out the flashcards (2 sets) face down. Students take turns flipping over two cards and saying the vocabulary. If the flashcards are a match, the student keeps the cards. If they are different, they remain face down. The student with the most pairs is the winner. 

VI. Заключна частина.

1. Підведення підсумків.

Що нового дізналися на уроці?

Які слова вивчили?

Які слова найкраще запам’ятали?

Які слова запам’ятали гірше?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[f – f – f]

 

 

 

 

 

[ai - ai - ai]

 

 

 

 

 

 

«Fine!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Giraffes are tall, with necks so long.

(Stand on tip toes; raise arms high

up into the air)

Похожее изображениеElephants' trunks are big and strong.

(Make trunk with a hand and an arm)

Zebras have stripes and can gallop away,

(Gallop around in a circle)

While monkeys in the trees do sway.

(Sway back and forth)

Old crocodile swims in a pool so deep,

(Pretend to swim)

Turtles in the sun go to sleep.

(Lay head on hands and close eyes)

 

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
1837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку