Освітня: розширення кругозору учнів.
Розвиваючі:
1) розвиток творчих здібностей учнів;
2) формування готовності до комунікації, мотивації до вивчення англійської мови.
Виховні:
1) розвиток інтересу до англомовного читання;
2) виховання поваги до культури інших народів.
Обладнання: ноутбук, картки з буквами англійського алфавіту, малюнки, іграшки, повітряні кулі.(На сцену виходять 26 учнів, що символізують букви англійського алфавіту. У кожного з них в руках картка з буквою.)
Освітня: розширення кругозору учнів.
Розвиваючі:
1) розвиток творчих здібностей учнів;
2) формування готовності до комунікації, мотивації до вивчення англійської мови.
Виховні:
1) розвиток інтересу до англомовного читання;
2) виховання поваги до культури інших народів.
Обладнання: ноутбук, картки з буквами англійського алфавіту, малюнки, іграшки, повітряні кулі.
Хід заходу
(На сцену виходять 26 учнів, що символізують букви англійського алфавіту. У кожного з них в руках картка з буквою.)
Teacher:
Good morning, dear children!
We have a holiday today, the ABC party
We shall sing, we shall dance
We shall speak and read at once!
You know all letters well
You can read them and spell!
Перед тим, як ми з вами почнемо цю подорож, давайте згадаємо всіх жителів країни Englishland. (Діти співають пісню ABC)
Одного разу алфавіт англійський
Розсердився дуже сильно
Букви сперечалися, лаялися
Трішки навіть билися
Бурмотіли так сердито!
Про голову їх алфавіту
І кого із них на світі
Швидше всіх запам'ятають діти?
Отже, діти давайте познайомимося з кожною літерою алфавіту. (Діти співають пісню «Badanamu Alphabet Song»)
Виходять перші п’ять учнів і розповідають
про букви: A,B,C,D,E.
The A says [æ],
The A says [æ],
Every letter makes a sound,
The A says [æ].
Конкурс № 1. «Встань в алфавітному порядку».
Cім чоловік з кожної команди виходять до дошки і отримують по 7 букв (A, B, C, D, E, F,G). За командою: one, two, three! діти стають в алфавітному порядку. Перемагає команда, що стала першою.
Виходять другі шість учнів і розповідають про букви: F,G,H,I,J.
Конкурс № 2. «Розмалюй літери».
П’єса “The Little House in the Wood”
Here is the house in the wood.
A Frog is running through the wood.
It stops at the door.
It knocks at the door.
Frog: Knock, knock, knock. Who lives here?(Nobody answers)
FROG: I live here.
Here is the house in the wood.
A Mouse is running through the wood.
It stops at the door.
It knocks at the door.
MOUSE: Knock, knock, knock. Who lives here?
FROG: I`m a Frog and who are you?
MOUSE: I`m a Mouse. May I live with you?
FROG: Yes, please. Come in.
Mr.Alligator:
Mr. Alligator, Mr. Alligator,
Don't you bite!
Don't you bite!
I will run away from you, (running motion with hands)
I will run away from you,
Out of sight, (hands hide face)
Out of sight.
Rabbit.
Wolf (Wolf Song)
Fox
Bear (Teddy-Bear Song)
3 Penguins (“Five little friends”)
Виходять інші шість учнів і розповідають про букви: K,L,M,N,O.
Конкурс № 3. «Запитай і дай відповідь».
Виходять інші шість учнів і розповідають про букви: P,Q,R,S,T.
Конкурс № 4. «Match a letter and a word».
Виходять інші шість учнів і розповідають про букви: U,V,W,X,Y, Z.
Fairy Tale. «Three little pigs».
Ведучий: Друзі мої, чому наше свято називається The ABC Party?
Відповіді дітей: Наше свято називається АВС, тому що ми вивчили весь англійський алфавіт.
It's time to say «good-bye». Thank you for your work. You were very active today.
What have we done at the lesson today? Розкажіть, чим сьогодні на уроці ми займалися? Вам сподобався наш урок?
На ваших партах є смайлики, якщо вам сподобався урок покажіть мені смайлик: I`m happy, якщо не сподобався, покажіть мені смайлик I`m tired.
Дітям вручають пам'ятні грамоти.