Розробка уроку за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ з теми "Маленька бесіда"

Про матеріал

Тема: Маленька бесіда

Мета: Розпитати як справи, формувати вміння представити друга;

вчити запитувати імя один в одного і відповідати на поставлене запитання:What'syourname? Mynameis ... I'm ... Howareyou? I'mfine/ ОК/ so-so.

вчити правильній вимові звуків: [w] what [n] friend (mlname [h], [ou], [ai], [au], [d]

ознайомлення з конструкцією This is my friend ...

Перегляд файлу

Розробка уроку за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ з теми "Маленька бесіда"                                  

Тема: Маленька бесіда

Мета: Розпитати як справи, формувати вміння представити друга;

вчити запитувати імя один в одного і відповідати на поставлене запитання: What's your name? My name is ... I'm ... How are you? I'm fine/ ОК/ so-so.

вчити правильній вимові звуків: [w] what [n] friend (ml name [h], [ou], [ai], [au], [d]

ознайомлення з конструкцією This is my friend ...

 

І. Початок уроку

На минулому уроці ви, дорогі діти, познайомились з різними английськими привітаннями. І дізналися, як можна вітатися вранці, вдень і ввечері, а ще побажати друг другу на добраніч. Памятаєте, що це за привітання?

Вранці ми вітаємося так: Good morning

Вденьтак: Good afternoon

Ввечері  так: Good evening

А побажати спокойной ночи – так: Good night

А як вітаються жителі з сумної країни – ви пам’ятаєте? – How do you do! Hi! Hello!

1) фонетична розминка:


Moo cow, moo cow,

How do you do, cow?

Very well, thank you,

Moo, moo, moo.

 

What is your name? –

My name is … - T – Pl 1- Pl2 –

 

Good morning we say in the morning,

Good afternoon – in the noon,

Good evening we say in the evening,

Good night – when we see the Moon…

 


ІІ. Основна частина

Казка-тест.

Good morning! – Добрий ранок!

Good afternoon! – Добрий день!

Good evening! – Добрий вечір!

Good night! – На добраніч!

 

Hello! Hi! – Привіт!

 

How do you do! – Здраствуйте! (при пешій зустрічі)

 

Влітку на узліссі відкрилася «Школа метеликів». Там вчилися гусениці, які лише готувалися стати метеликами. Гусениці, великі і маленькі, обліпили кущ шипшини і уважно слухали вчителя – метелика-бражника, який часто чогось бував не в дусі і тому був дуже строгий.

  • Приготуйте зошити! У всіх є? – запитав Бражник, оглядаючи своїх учениць. - А у мене лише листочок! – пропищала малятко-гусениця, скромно відкушуючи від листочка шипшини. - Ось не пущу наступного разу! – грізний вчитель починав сердитися.

– Ну, добре… Записуйте! Щоб отримати квітковий нектар, потрібно знати, коли це краще робити! Квіти вночі сплять. Потім настає ранок – morning. Вранці сонце піднімається, і вони піднімають свої голівки. Чим вище сонце, тим ширше розкриваються пелюстки. Це день - afternoon – кращий час для вас. І ви можете отримувати пилок, переносити його з квітки на квітку. Але! Настає вечір - evening, сонце вирушає. І квіти ховають пилок, закриваючи пелюстки. Потім – ніч – night. Вночі вони сплять. І ви від них вже нічого не отримаєте.  Ваше завдання – навчитися спілкуватися з квітками, щоб вони ділилися з вами пилком тоді, коли вам захочеться! Для цього необхідно вивчити декілька важливих слів. На минулому занятті ми вивчили вітання, і ви знаєте, як вітатися вранці, вдень, увечері і бажати добраніч. Хто розповість, як? (вчитель робить паузу)

- Добрий ранок! - Добридень! - Добрий вечір! - Добраніч! – навперебій заторохтіли гусениці.

- Прекрасно! Але! Потрібно навчитися бути ввічливими зі всіма кольорами. Деякі мають іноземне походження і не зрозуміють вас! Якщо вранці вам захочеться квіткового пилку, треба підлетіти до квітки і привітатися з нею. Треба сказати.  Тут Бражник замовк і задумався. Почухав лапкою в потилиці. Забув! Швидше, виручайте вчителя гусениць!(учні підказують бражнику) Від вашої підказки залежить, чи продовжиться урок!

Отже, вранці треба поздороватися. 

- Так, саме так! Далі. Вдень, щоб підтримати свою репутацію ввічливого метелика.

- А що таке «репутація»? – поставила питання найтовща гусениця. - Гм, я думав, ти запитаєш, що таке «ввічливий метелик»! Репутація – це те, як про тебе думає навколишня унаслідок твоєї постійної манери поведінка. Як ти завжди поводишся, так про тебе і думають! Отже, вдень ми вітаємося.  І знову замовк Бражник! Швидше підказуй йому!- Вдень ми вітаємося.  Ось, так, вдень вітання звучить так: 

Що ж далі? А далі – вечір - evening! І вечірнє вітання звучить так: .Ах, пам'ять, пам'ять, не треба було вчора так довго засиджуватися на тій квітці з солодким нектаром!  Допоможи Бражникові, швидше! Він знову все забув! Підкажи йому вечірнє вітання! 

- Увечері треба вітатися.. 

- А ось добраніч побажати дуже просто! Потрібно сказати.- Ну ось, теперь ви знаєте, як вітаються ввічливі метелики з квітами!

А один з одним? Один з одним як можна привітітися? - Досить сказати: «Привіт!» - А якщо метелик - іноземного походження? – запитала малятко-гусениця, від збентеження доїдаючи другий листочок шипшини. - Ну, тут два варіанти! Можна привітатися  або, як вам хочеться! - А якщо бачиш незнайомого іноземного метелика вперше, теж можна сказати їй: «Hello!»? - В цьому випадку краще привітатися так: 

- А якщо. .

- Все, гусениці, урок закінчений! – і Бражник полетів по своїх справах, мріючи про квітку іноземного походження з солодким нектаром. А ми, хлопці, і дівчата давайте ще раз пригадаємо, як слід вітати один одного в різний час доби. І просто вітатися по-англійськи.


- Добрий ранок! – 

- Добридень! – 

- Добрий вечір! –

 - Добраніч! – 

- Привіт! –

- Здрастуйте! (коли хтось бачить когось вперше) –


ІІІ. Фізкультхвилинка.

TEDDY-BEAR, TEDDY-BEAR, TURN AROUND.

TEDDY-BEAR, TEDDY-BEAR, TOUCH THE GROUND,

TEDDY-BEAR, TEDDY-BEAR, SHOW YOUR SHOE,

TEDDY-BEAR, TEDDY-BEAR, THAT WILL DO.

 


 Hands up, hands down

Hands on hips, sit down

Bent left to the side


Bent left bent right

1, 2, 3 hop 1, 2, 3 stop!

Stand still

І V . Гра «Commando»
The teacher is the commando and gives commands to the class and/or individual students. This is a great energy burner as well as review of actions colors, numbers or anything else you can throw in. E.g. "Jump 10 times", "Touch your (body part)", "Touch (classroom object", "Turn around", "Stand up / Sit down".

V Розучування пісні „Shoo fly” 019

 Shoo fly, don't bother me,

 Shoo fly, don't bother me,


 Shoo fly, don't bother me,

 For I belong to somebody.

 I feel, I feel, I feel, I feel like a morning star.

 I feel, I feel, I feel, I feel like a morning star.

 Shoo fly, don't bother me,

 Shoo fly, don't bother me,

 Shoo fly, don't bother me,

 For I belong to somebody.

 

VІ. Заключна частина.

1. Підведення підсумків

Що нового дізналися на уроці?

Які слова вивчили?

Які слова найкраще запам’ятали?

Які слова запам’ятали гірше?

Bumble Bee flying through.

 Bumble Bee the sky is blue.

 Bumble Bee on a flower.

 Bumble Bees final hour.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Shoo fly

 Shoo fly, don't bother me,

 Shoo fly, don't bother me,

 Shoo fly, don't bother me,

 For I belong to somebody.

 I feel, I feel, I feel, I feel like a morning star.

I feel, I feel, I feel, I feel like a morning star.

 Shoo fly, don't bother me,

 Shoo fly, don't bother me,

 Shoo fly, don't bother me,

 For I belong to somebody.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Shoo fly

 Shoo fly, don't bother me,

 Shoo fly, don't bother me,

 Shoo fly, don't bother me,

 For I belong to somebody.

 I feel, I feel, I feel, I feel like a morning star.

 I feel, I feel, I feel, I feel like a morning star.

Shoo fly, don't bother me,

 Shoo fly, don't bother me,

 Shoo fly, don't bother me,

 For I belong to somebody.

 

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
1082
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку