Матеріали для відкритого узагальнюючого уроку з англійської мови у 1 класі з теми "At theZoo". Дані матеріали можна використовувати як підсумокпісля вивчення тем "Кольори", "Цифри,", "Тварини", "Про себе. Вітання" і т д.
Урок з англійської мови
Тема уроку: «У зоопарку»
Тип уроку: підсумковий
Клас 1
Мета:
1.Освітня: Активізувати лексичний та граматичний матеріал за темами «Знайомство», «Літери алфавіту», «Кольори», «Тварини»;
2. Розвиваюча:
3. Виховна: Виховувати культуру, толерантність та дбайливе ставлення до тварин та природи.
Обладнання: малюнки, картки, іграшки, квитки, смайлики, відео – ролик, презентації, літери алфавіту, м’яч.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
І Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Т.: Good Morning, children! Glad to see you!
А тепер давайте привітаємось один з одним віршиком, який ми вже з вами також вивчили.
Good morning, Good morning to you,
Good morning, Good morning, I’m glad to see you.
Т.: Very nice!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.: Today we are going to speak about zoo. We have already known some animals but during our lesson we will get to know more. (Сьогодні ми з вами поговоримо про зоопарк. Ми вже вивчили та знаємо назви деяких тварин, а після цього уроку, будемо знати ще більше).
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Мовна розминка
Т.: Перед тим, як розпочати, оберіть свій настрій за допомогою смайликів, які лежать перед вами. В кінці уроку ми перевіримо, чи змінився ваш настрій. (Діти обирають смайлик настрою)
А тепер хотілося б дізнатися як ваші справи. (Гра з м’ячем у колі «How are you? – I am fine.»)
Т.: А тепер для того, щоб всі мали змогу потрапити до зоопарку нам треба отримати квитки. Для цього кожен з вас повинен відрекомендуватись. (Учні по черзі називають свої імена англійською мовою та після того отримують квитки).(Кожному учневі видавалися квитки для подорожі)
ІІ Основна частина уроку
1. Розвиток навиків аудіювання та говоріння.
Т.: Now let’s remember some animals, which are at the Zoo. Зараз, будь ласка, підніміть очі на екран та передивіться відео. (Учні переглядають відео ‘’At the zoo’’, а потім перераховують тварин, яких вони там бачили).
https://www.youtube.com/watch?v=oV_idfKcCdQ
2. Розвиток монологічного мовлення
Т.: Let’s receive the names of colours. Look at the screen. А зараз давайте повторимо назви кольорів, які ми вже вивчили, але обов’язково не забуваємо використосувати фразу «It is…» (Діти переглядають презентацію та називають колори).
Т.: Молодці! А тепер після повторення давайте ускладнимо завдання та пограємо у гру на уважність та знання кольорів (Гра «What is missing?»)
3. Фізкультхвилинка
Т.: Вже засиділися? Я також так вважаю. Мені здається, що прийшов час розім’яти наші ручки та ніжки. Stand up everybody, please. Look and me and repeat.
Teddy Bear, Teddy Bear
Touch your nose, touch your nose.
Teddy Bear, Teddy Bear
Touch your knees, touch your knees.
Teddy Bear, Teddy Bear
Turn around, turn around.
Teddy Bear, Teddy Bear
Touch the ground, touch ground.
Т.: А зараз, діти, прийшов час продемонструвати, наскільки добре ми знаємо назви тварин. Для цього спочатку повторимо це за допомогою презентації. (Переглядають презентацію та називають по черзі тварин).
4. Розвиток навичок письма (Робота із роздатковим матеріалом).
Т: Зараз кожен із вас отримає завдання із картинками тварин. По моєї команді ви маєте розфарбувати ту чи іншу тваринку у певний колір, який я назву. Be attentive!
5. Фізхвилинка
Let’s have a rest and receive some words. Зараз давайте ще трохи відпочинемо та пригадаємо назви рухів, які ми вже вивчили. (Діти встають та по команді виконують рухами те, що називає вчитель).
Stand up, Jump, swim, walk, run, fly, climb, hop, sit down.
6. Розвиток навичок монологічного мовлення. Гра ‘Box’
Т.: Now let’s play a game. Діти, зараз ми з вами пограємо у гру. Для цього я до кожного підійду із коробкою, у якій знаходяться картинки із тваринами. Кожному дістанеться якась одна тварина. Ви маєте назвати цю тварину, яка у вас є, її колір та те, що вона вміє робити.
(“I have got a… It is…It can…)
7. Активізація мовленнєвих зразків.
Т.: Now let’s look at your desks and revise the letters which we have known. (Давайте подивимось на ваші парти та повторимо ті літери, які ми вже знаємо).
На партах у кожного 6 великих і 6 малих літер потрібно розкласти їх по парах. Потім ви вийдете до дошки, покажете свою пару та розповісте про неї віршик. Ми про кожну літеру вчимо віршик.
(Діти розкладають літери по парах та по одному біля дошки розказують віршик про літеру, яка їм дісталася).
ІІІ Заключна частина уроку
1. Підведення підсумків уроку.
Т.: So today we worked very hard. Thank you so much. I hope this lesson was very interesting for you. (Отже сьогодні ми з вами попрацювали дуже старанно. Дякую вам за це. Сподіваюсь, вам було цікаво на уроці).
Я б хотіла, щоб тепер наприкінці уроку ви теж за допомогою смайликів показали ваш настрій. Можливо він змінився.
2. Заохочення кращих учнів.
Т.: А тепер Я би хотіла сьогодні всім учням подарувати посмішки(смайлики, підготовлені заздалегідь). So the lesson is over. See you later. Good bye.