Кaлендарно-тематичне планування з англійської мови
у 10 класі (за підручником Карпюк О. Д.)
(2 години навчання)
Кaлендарно-тематичне планування з англійської мови
у 10 класі (за підручником Карпюк О. Д.)
(2 години навчання)
№ уро-ку |
Дата |
Тема ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||
І семестр |
|||||||||
Unit 1. “My Family and Friends” Тема 1. Я, моя родина, мої друзі |
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує щодо якості та цінності життя. Громадська відповідальність: Обговорює систему цінностей сучасної родини. Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших. Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру. Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді. Здоров’я і безпека: Демонструє розуміння основ ефективного спілкування. Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях. Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я. Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту. Підприємливість і фінансова грамотність: Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини. Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду. |
|||||||||
1. |
|
Сім’я. Що впливає на особистість. Якості особистості. Розвиток навичок читання |
Словотворе-ння. Префіксація. |
to affect, affectionate, aggressive, ambitious, bossy, charming |
Впр. 2 ст.4-5 |
Впр. 2 ст.4
|
Впр.3 ст. 5 Впр. 5-в ст.6 Що впливає на особистість. |
Впр. 5-а ст. 6 |
Що впливає на особи-стість- письмово вивчити слова |
2. |
|
Риси характеру. Формування навичок письма. Активізація ЛО у мовленні |
Used to with Infinitive |
competetive, energetic, envious, imaginative, jealous, manipulative moody |
|
|
Риси характеру мого друга. |
Впр. 2-3 ст.7 |
Впр. 4-5 ст.7; вивчити слова |
3. |
|
Мої давні звички. Розвиток навичок усного мовлення |
|
Responsible, selfish, sociable, spoilt, sensitive |
|
|
Впр. 6 ст.9
|
Впр. 2ст.8 |
Повторити граматичний матеріал |
4. |
|
Друзі дитинства. Вдосконалення навичок аудіювання
|
|
Ст. 10 |
Впр. 2 ст.10 |
Впр. 3-4 ст.10 |
|
|
Впр. 4-5 ст.9; вивчити слова |
5. |
|
Мої стосунки з товаришами. Розвиток навичок усного мовлення |
|
ЛО теми |
Впр. 1 ст.12
|
Збірник |
|
Завд. на картках |
Розповідати про свої стосунки з товаришами |
6. |
|
Справжній друг. Вдосконалення навичок усного мовлення та письма |
Used to + infinitive |
a goal, t o argue, to succeed, to get on well, t o have (a lot) in common, to get(keep) in touch, to get(keep) in touch, to loose touch, to stay friends |
Впр.2 ст.16 |
Впр. 1 ст.12 |
Впр. 5 ст.13 Презентація проектів |
Впр. 4 ст.13 Впр. 3 ст.14 |
Описати зовнішність друга Впр. 5 ст.13; вивчити слова |
7. |
|
Я, моя сім’я, мої друзі . Лексико-граматичний тест |
Present Simple Tense |
ЛО теми часи |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми |
Unit 2. “Job and Profession” Тема 2. Робота і професії |
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії. Громадська відповідальність: Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети. Усвідомлює важливість «розумних» цілей, які є конкретними, вимірюваними, досяжними, доречним і визначеними у часі). Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії. Здоров’я і безпека: Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії. Підприємливість і фінансова грамотність: Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії. Обґрунтовує підприємницьку компетентність, керування власним життям та кар’єрою. Оцінює фінансові можливості сучасних професій. |
|||||||||
8. |
|
Робота. Вакансії. Формування навичок читання та активізація ЛО в усному мовленні |
Словотворення. Суфіксація. |
IT information technology, an experience, a qualification a quality, a requirement, staff, to earn |
Впр.2-3 ст.20-22 |
|
Впр.6-7 ст.22
|
Впр.4 ст.33 |
Впр.1 ст.20 Впр.4 ст.22 Вивчити слова |
9. |
|
Сучасні професії. Розвиток навичок письма та аудіювання |
|
to provide, to require, to seek, desirable, fluent, |
Впр.1 ст.23 |
збірник |
Впр.5-6 ст.22 |
Впр.2-3 ст.23 |
Впр. 4 ст.23 вивчити слова |
10. |
|
Трудові вміння та навички.Вдоско-налення грамати-чних навичок |
Tense Revision Present Perfect, Present Perfect Continuous |
Ст. 24 |
Впр 1 ст.24 |
Впр. 2, ст. 25 |
|
|
Впр.5 ст.25; вивчити слова |
11. |
|
Професії та про-фесійні навички. Введення та активізація нових ЛО |
|
safety, a vacancy, to apply, to graduate, to offer, o be responsible for, to be satisfied with, to be well-paid |
|
Впр. 4 ст.25
|
Впр.6 ст.25 |
Впр.4 ст.25 |
Вивчити лексику |
12. |
|
Вимоги до особистісних якостей. Розвиток навичок сприймання на слух |
Часові форми |
Ст.26 |
Впр. 4-5 ст.26 |
Впр 1, 6 ст.26
|
Впр. 2 ст.26 |
Впр.3 ст.26
|
«Шукаю роботу» Написати ессе |
13. |
|
Вимоги до кваліфікації. Формування нави-чок монологічного мовлення |
|
An applicant, a Bachelor’s degree, a Master’s degree a salary, to apply for a job |
Впр 1,3 ст.28 |
Впр. 3a ст.28-29 |
Впр. 3b, ст.29 |
Написа-ти резюме |
Впр. 2, ст.28 вивчити слова |
14. |
|
Робота і професії . Лексико-грамати-чний тест |
Tense Revision Present Perfect, Present Perfect Continuous |
ЛО теми часи |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Впр. 4c, ст.35 Повторити ЛО теми |
Unit 3. “School life” Тема 3. Шкільне життя |
|||||||||
Змістові лінії Громадська відповідальність: Аналізує стосунки з однолітками. Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови. Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами. Здоров’я і безпека: Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування. Усвідомлює ризики перебування у деструктивних неформальних групах. Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження. Підприємливість і фінансова грамотність: Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання. |
|||||||||
15. |
|
Заклади освіти. Розвиток навичок зорового сприйняття |
Умовні речення I типу.
|
a curriculum an opportunity, particular mutual, to acquire, to provide, to realize |
Впр 1 ст.52
|
Впр 2 ст.36 |
Впр 1 ст.36
|
Впр 5 ст.38 письмово |
Впр 6 ст.38 Вивчити слова
|
16. |
|
Відношення британських підлітків до школи. Вдосконалення граматичних навичок |
Умовні речення I типу.
|
Ст. 39 Впр 1 ст.39 Learn or study
|
Впр 6 ст.38
|
|
Впр2, ст.39
|
|
|
17. |
|
Моє ставлення до навчання (Grammar) |
Умовні речення I типу.
|
|
|
|
Впр2, ст.40
|
Впр2,ст.40 (письмово) |
Впр 5-6 ст.41 Вивчити слова |
18. |
|
Система освіти у Великобританії та в Україні. Форму-вання навичок аудіювання |
|
Ст. 43
|
Впр 1 ст.42 |
Впр3-4 ст.42 |
Впр. 2ст.42 |
Впр. 6 ст.43 (письмо-во) |
Впр 5 ст.43 Знайти інф. про с-му освіти в Укр. |
19. |
|
Школи у Велико-британії та США. Вдосконалення навичок письма |
|
Корисні фрази Ст. 44 |
Впр 2 ст.45 |
Впр 1-3 ст.44 |
Школи в Україні. Впр.3а, ст 46 Впр. 4 ст 47 |
Впр.2 ст 44 |
Знайти інф. про с-му освіти за кордоном |
20. |
|
Англійська - мова міжнародного спі-лкування. Мовні курси. Розвиток навичок читання |
Умовні речення I типу. |
Власні назви |
Впр. 5, ст 47 Впр 7 ст.48 |
збірник |
Впр 6 ст.48 |
Впр. 5, ст 47 (письмово) |
Впр. 5, ст 47 Перек. |
21. |
|
Шкільне життя . Лексико-грамати-чний тест |
Умовні речення I типу. |
ЛО теми часи |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми |
Unit 4. “Eating” Тема 4. Харчування |
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Оцінює переваги органічних продуктів. Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму. Здоров’я і безпека: Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини. Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я. Підприємливість і фінансова грамотність: Обґрунтовує корисність раціонального харчування. Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами. |
|||||||||
22. |
|
Національна кухня Великобританії. Формування навичок зорового сприйняття |
Умовні речення II типу. |
a cuisine, a course, an occasion, a specialty, to consist (of), to include, to stew |
Впр 3ст.54 |
Впр 3ст.54 |
Впр 1ст.54 |
Впр 2ст.54 письм |
Впр 3ст.56 Вивчити слова |
23. |
|
Страви української кухні. Розвиток навичок усного мовлення |
|
Ст. 56 Ст. 57 Впр 1 ст.58 |
Впр 7ст.57 |
|
Впр 6ст. Впр 8ст.5756 |
Впр 2ст.58 |
Впр 3ст.54 Перек. Вивчити слова |
24. |
|
Звичаї харчува-ння у Великобри-танії. Вдоскона-лення навичок сприймання на слух |
Часові форми |
|
Впр 5 ст. 62 |
Впр 3-4ст. 61 |
Впр 2 ст.59 |
Впр 3-5 ст. 60 |
Впр 6 ст.60 Моя улюб-лена страва. (рецепт) |
25. |
|
Українська гостинність. Активізація ЛО в усному мовленні |
Впр 2 ст. 64 |
Home-made, raw, spicy, steak, take- away, frozen |
Впр 5 ст. 64 |
|
Впр 3 ст. 64 |
|
Скласти святкове україн-ське меню. |
26. |
|
Проектна робота. Смаки. Уподобання. |
I would cook |
Корисні фрази Ст. 66 |
Впр 6 ст. 65 |
|
Презентація проектів «Я-власник ресторану» |
Впр 4 ст. 68 |
Впр 5 ст. 68
|
27. |
|
Їжа та продукти. Рефлексія навчальної діяльності. Розвиток навичок аудіювання |
Впр.2 ст 69 |
Впр.1 ст 69 |
Впр.3 ст 70 |
Впр.4 ст 71 |
Впр.1-3 ст 67 |
Меню української родини на день. |
Написати рецепт традиційної української страви |
28. |
|
Харчування . Лексико-грамати-чний тест |
Умовні речення ІІ типу. |
ЛО теми часи |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми |
29. |
|
Контроль аудіювання: текст для аудіювання із завданнями до тексту |
Підг. до к.п |
||||||
30. |
|
Контроль письма: граматичний тест. |
Підг. до к.ч |
||||||
31. |
|
Контроль читання: тексти для читання із тестовими завданнями. |
Підг. до к.г |
||||||
32. |
|
Контроль говоріння: Природа і довкілля, Мистецтво, Молодь та молодіжна культура, Наука і технічний прогрес, Україна у світі. Країни виучуваної мови |
Пов. вив. мат. |
№ уро-ку |
Дата |
Тема ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||
ІІ семестр |
|||||||||
Unit 5. “Science and Technology” Тема 5. Наука і технічний прогрес |
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій для вирішення екологічних проблем. Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій дл вирішення екологічних проблем Здоров’я і безпека: Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини. Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини. Підприємливість і фінансова грамотність: Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
|||||||||
33. |
|
Сучасні засоби комунікації. Формування навичок сприйма-ння на слух |
|
ст.72-73 Впр.5 ст.74 |
Впр.3 ст.72
|
Впр.3ст.72
|
Впр.1-b ст.72 |
Впр.1-а ст.72 |
Впр.7 ст. 75 Вивчити слова |
34. |
|
Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті. Основні частини комп'ютера. |
Phrasalverbs. Grammarpoint ст. 76
|
An access, an attachment, a date, a device, hardware, input |
Впр.7 ст. 75 Впр.2-b ст.76 |
|
впр.6 ст. 75 Для чого я використовую Інтернет. |
Впр.8-9 ст.75 Впр.2-а ст.76 mind map |
Впр. 3 ст. 76 ст. 76, вивчити слова |
35. |
|
Робота з комп’ютером. Всесвітня мережа. Розвиток навичок усного мовлення |
|
Output, software, a website, online, to access, to surf Впр.3ст.78 |
Впр.1-а ст.77 |
Впр.3-4 ст.79 ст 191 |
Впр.2ст.78
|
Впр.1-b ст.77 Впр.4 ст.79
|
Впр.4 ст.78 Впр.4 ст.79 Вивчити слова |
36. |
|
Комп’ютер - ні програми. Вдоско-налення навичок читання та аудіювання |
Phrasal verbs Впр2,ст.82
|
Впр1,ст.82
|
Впр1,ст.82 Впр 1-а, ст. 80
|
Збірник |
Впр.1-b ст.80 Впр 3 ст.82 Скласти речення |
Впр 2-b ст.82
|
Впр 3, ст.82 Письмово; вивчити слова
|
37. |
|
Інтернет-кафе. Розвиток навичок говоріння |
|
Впр 4 ст.83
|
Впр 6, ст.84
|
|
Впр 4-5 ст.83 Впр 7-b, ст 84 |
Впр 7-b, ст 84 |
Впр 7-а, ст 84 письмово |
38. |
|
Веб-сайти для молоді. Розвиток навичок читання |
|
Впр 4-а, ст 87 коди країн |
Впр 8, ст.85 |
Збірник |
Впр 1, ст.86
|
Впр 3,ст.87
|
Впр 9,ст.85 Вивчити слова |
39. |
|
Наука і технічний прогрес . Лексико-граматичний тест |
Phrasal verbs
|
ЛО теми часи |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми |
Unit 6. “Nature and weather” Тема 6. Природа і погода |
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Усвідомлює причино-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи. Аргументує необхідність відповідального ставлення до природи. Здоров’я і безпека: Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. Підприємливість і фінансова грамотність: Демонструє розуміння необхідності використання енергозберігаючих технологій |
|||||||||
40. |
|
Природний катаклізм як явище. Введення та активізація нових ЛО |
|
Впр 1 ст.92 ст. 93 ст. 95 disaster, threat, frequent, resistant, to occur, hazard, to damage, to respond |
Впр 2 ст. 92. Впр 5, ст. 95 |
Впр 2 ст. 92.
|
Впр .3, ст.94, Впр 4, ст.94
|
Впр .2, ст.92,
|
Впр 6 ст.96 Природні катастрофи: причини та наслідки – нап. твір
|
41. |
|
Прогнозування катаклізмів. Формування навичок читання та письма |
|
to damage, to respond, to underflood, a frequency, a cause, a reason |
Впр3 ст.97 |
|
Впр. 2 ст.97 |
Впр 4, ст.98 |
Вивчити слова |
42. |
|
Наслідки природних катаклізмів. Вдосконалення граматичних навичок |
Conditionals. Suggestions-results Впр2, ст.98 |
|
|
|
Впр3-a, ст.98 |
Впр4, ст.98 |
Повторити граматику |
43. |
|
Вплив природних катаклізмів на життя планети. Формування навичок аудіювання |
|
ЛО теми |
Впр 4, ст. 99 |
Впр2-3, ст.99 Впр. 5-а, ст.99 |
Впр. 5-b, ст.99 письмово
|
|
Нап. Розпов. «Вплив прир. катак. на життя планети» |
44. |
|
Правила безпеки під час лиха. Розвиток монологічного мовлення |
Wh-questions |
ЛО теми |
Вп. 3 ст.100
|
|
Впр 4 ст. 100
|
Впр. 1, ст.100
|
Вивчити слова |
45. |
|
Запобігання природним стихійним лихам.Формуван-ня навичок читання |
|
ст. 102
|
Впр. 3, ст. 102
|
Впр. 4-а, ст. 103
|
Впр 2-а,b ст. 101 |
Впр. 5, ст. 104 |
Розповідь «Стих. лиха в Укр.»
|
46. |
|
Природа і погода . Лексико-грамати-чний тест |
Wh-questions |
ЛО теми часи |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Впр. 6, ст.104 письмово |
Unit 7. “Art” Тема 7. Живопис |
|||||||||
Змістові лінії Громадська відповідальність: Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва. Здоров’я і безпека: Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
|||||||||
47. |
|
Живопис в Англії. Введення та активізація нових ЛО |
|
An artist, an image, fame, a masterpiece, a scene, a theme |
Впр.6, ст. 113
|
Впр. 4, ст. 110-111
|
Впр.7,ст. 113
|
Впр.1,ст. 114
|
Впр.6,ст. 113 Переказ, вивчити слова |
48. |
|
Жанри живопису. Формування навичок зорового сприйняття та письма |
|
Baroque, a trend, to capture, to portray By, by the time, just etc. |
Впр.2, ст. 114
|
|
Впр.6,ст113
|
|
Живопис в Україні. |
49. |
|
Живопис в Україні. Вдосконалення граматичних навичок |
Past Perfect Continuous& Past Perfect |
For, since, before, all day/night/etc. |
|
Збірник |
Усне повідомлення Живопис в Україні. |
Впр.1-2,ст. 116 Впр.4-5,с. 117
|
Впр.3,ст. 116 Впр.6,ст. 117 Вивчити слова |
50. |
|
Роль мистецтва в житті людини. Розвиток навичок аудіювання
|
|
an exhibit, an exponent, an exposition, an item, to contain |
Впр.5, ст. 119
|
Впр.3-4, ст. 118
|
Впр.1-2, ст. 118
|
Впр.4, ст. 118
|
Впр.5ст. 119 Вивчити слова |
51. |
|
Відвідування вис-тавок, галерей та музеїв. Формування навичок усного мовлення |
|
to display, to hold, to include, to offer, to be on a display, to be available |
Впр.3, ст. 120. Інсцен. діалоги Впр.4, ст. 122 |
|
Впр.5, ст. 119 Впр.2, ст. 120 діалоги |
Впр.1, ст. 120 Впр.2-3, ст. 123
|
Впр.3, ст. 120 Інсценувати діалоги
|
52. |
|
Відомі англійські художники. Вдосконалення граматичних навичок |
Питальні речення. |
Usefulphrases ст. 121 |
Впр.3, ст. 123
|
|
Впр.4, ст. 124
|
В. 1-3 с 123
|
Впр.5, ст. 125 Вивчити слова
|
53. |
|
Живопис Лекси-ко- граматичний тест |
Wh-questions |
ЛО теми часи |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми |
Unit 8. “Sport and Rest” Тема 8. Спорт і дозвілля |
|||||||||
Змістові лінії Здоров’я і безпека: Сприймає основні переваги здорового способу життя. Підприємливість і фінансова грамотність: Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення особистих потреб. |
|||||||||
54. |
|
Улюблений вид спорту. Розвиток навичок писемного мовлення та читання |
Повторити типи питань. Словотворення Впр.1-2, с137 |
a cricket, an injury, jogging, riding, sailing, a sport event |
Впр.3-4, ст. 134-135
|
Впр.3, ст. 134
|
|
Впр.5, с.136,137 |
Моє ставлення до занять спортом |
55. |
|
Спортивні події. Вдосконалення граматичних навичок |
Минулі часи Впр.1-2, ст. 138
|
to kick, to be in the open, to stay fit, to win to beat |
|
Збірник |
|
Впр. 5 с. 137 |
Вивчити слова; повт. граматику |
56. |
|
Спорт в США . Активізація граматичного матеріалу. |
Майбутні часи Впр.4-5, ст. 139 |
|
Впр.1, ст. 140 |
|
Впр. 2, ст.138
|
|
Впр.6, с.141; вив. слова |
57. |
|
Олімпійські чемпіони України. Урок позакласного читання |
Повторити минулі граматичні часи |
an achievement, a coach, a contest, a participant, to achieve |
Впр.4-5, ст. 140 Впр.7, |
Аудіювання тексту
|
Бесіда Впр.2, ст.141 |
|
Впр. 1, с.142; вив. слова |
58. |
|
Спортивні ігри. Обладнання для спорту. Розвиток навичок усного мовлення |
Впр.2, ст. 144
|
a disgrace, an opposition, a pitch, a promotion, tobogganing, to oppose, to promote, to tackle, to get injured Useful phrases |
|
Впр.5, ст. 145
|
|
Впр.3, ст.145 |
|
59. |
|
Мої враження від переглянутого матчу. Розвиток навичок усного мовлення |
Повторити майбутні граматичні часи |
Writingpoint, ст. 148
|
Впр.5, ст. 145
|
Впр.1, ст. 147 |
|
Спорт у житті людей |
Впр.7, с.146 |
60. |
|
Спорт і дозвілля. Лексико- грамати-чний тест |
Wh-questions |
ЛО теми часи |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми |
Unit 9/10. “Ukraine. English-speaking country” Тема 9/10. Україна. Країни виучуваної мови |
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток:Обговорює питання, пов’язані зі збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі. Описує види екотуризму. Громадська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби разом жити у мирі. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. Підприємливість і фінансова грамотність: Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
|||||||||
61. |
|
Адміністративний та політичний устрій України. Розвиток навичок читання |
Часи |
ЛО теми |
Текст “Ukraine” |
Відеофільм «Ukraine» |
Впр.1, ст. 124 |
картки |
Повторити ЛО теми |
62. |
|
Природні ресурси України. Формування навичок усного мовлення |
Present Perfect, Present Perfect Continuous |
|
Впр. 1, с. 126 City or place description |
Відеофільм “Cities of Ukraine” |
Впр. 2, ст 125 |
Завдан-ня до переглянутого фільму |
Розповідати про природні ресурси України |
63. |
|
Державні свята України. Вдосконалення навичок читання тексту. |
Past Tenses |
|
Текст |
Впр. 3, с. 125 |
|
Завдання до тексту |
Підготувати повідомлення про державні свята США |
64. |
|
Природні ресурси США. Вдосконалення навичок письма |
Future Tenses |
ЛО теми |
Впр.2, ст. 127 |
|
Впр. 1 , ст. 127 |
Впр. 2 а, ст. 127
|
Вивчити слова, переказувати текст |
65. |
|
Державні свята Канади. Розвиток навичок сприйма-ння тексту |
|
ЛО теми |
Впр. 3, ст. 127 |
Впр. 4, ст. 128 |
Впр. 5, ст. 130 |
Впр. 5, ст. 129 |
Дати відповіді на запитання до тексту |
66. |
|
Україна. Країни виучуваної мови. Лексико- грамати-чний тест |
Wh-questions |
ЛО теми часи |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми |
67. |
|
Контроль аудіювання: текст для аудіювання із завданнями до тексту |
Підг. до к.п |
||||||
68. |
|
Контроль письма: граматичний тест. |
Підг. до к.ч |
||||||
69. |
|
Контроль читання: тексти для читання із тестовими завданнями. |
Підг. до к.г |
||||||
70. |
|
Контроль говоріння: розмовні теми. |
Пов. вив. м. |