Календарно - тематичне планування з англійської мови 10 клас (О.Д. Карп"юк, 2 год.)

Про матеріал

КТП з англійської мови для 10 класу за підручником "Англійська мова", автор Оксана Карп"юк. КТП розроблено за новою програмою зі змістовими лініями, очікуваними результатами та комунікативними вміннями.

Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування English – 10” (О.Д. Карп'юк)

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Очікувані результати

Комунікативні уміння

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетент-ності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Starter Unit

1

 

 

Про себе і своє ставлення до англійської мови

Wс.13

 

Повідомляє про своє ставлення до англійської мови, аналізує для чого потрібна англійська мова людям

4а с. 9

3а с 8-9

8а с. 12-13

10 с. 14

1,2 с. 8

3б с.9

4б с. 9

5 с. 10

8б с. 13

 

 

+

 

+

Соціальна і громадська, уміння вчитися впродовж життя, спілкування іноземними мовами

7 с. 10-11

2

 

11 с. 14-16

Unit I “People and Relationships”

 

3

 

Особистість. Що впливає на особистість?

Wс.20

Прикмет-ник

Описує характер членів родини, друзів.

 

2,3 с. 18-19

1 с. 18

4 с. 19

5 с. 20

 

+

 

 

Соціальна і громадська, уміння вчитися впродовж життя, спілкування іноземними мовами

6 с. 20-21

4

 

Риси характеру

1 с. 21

 

 

3 с. 22

4 с. 22

1,2 с. 21

 

 

+

 

 

5 с. 22

5

 

Розвиток граматичних навичок

 

Used to + Infinitive

Вміє використовувати конструкцію Used to + Infinitive в бесіді

 

 

2 с. 23

4 с. 24

6 с. 25

1 с. 23

3 с. 24

 

+

 

 

5 с. 24

6

 

Друзі

W с.26

Минулий доконан час,

минулий неознач час

Розповідає про початок дружби з друзями

3,4 с. 26

2 с. 25

1 с. 25

5 с. 26

 

 

 

 

 

6 с. 26

7

 

Що думають про мене

Us. с. 28

 

Припускає, що можуть думати про нього інші люди, використовує певні вирази для вираження думки

 

1 с. 27

1б с., 2 с. 28

 

 

+

 

 

Соціальна і громадська, уміння вчитися впродовж життя, спілкування іноземними мовами

3 с. 28

8

 

Мій найкращий друг

 

 

Описує найкращого друга, використовуючи вивчені ЛО та вирази

 

2, 4а,5 с. 29-31

1,3,4б с. 28-30

6а с. 31

 

+

 

 

6б с. 31

9

 

 

Що ти за особистість?

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

3 с. 37

1 с. 36

1,2,4,6,7 с. 32-35

 

3 с. 33

2 с. 36

 

+

 

 

5 с. 34

4 с. 37-38

 

10

 

Unit II “Choose the Career!”

 

11

 

Професії

W с.40

 

Веде бесіду про професії

Висловлює своє ставлення до різних професій

 

2,3 с. 40-42

5,6 с. 43

1 с. 40

 

+

 

 

Соціальна і громадська, уміння вчитися впродовж життя

4 с. 42

12

 

 

 

 

 

 

3 с. 44

1,2 с. 43-44

 

+

 

 

4 с. 44

13

 

Розвиток граматичних навичок

 

Past Simple/Present Perfect,

Present Perfect Continuous

 

Використовує граматичні конструкції в реченні (правильно)

 

1,3 c. 45 - 46

2,4 с. 46-47

5 с. 48

 

+

 

 

6 с. 48

14

 

Професії в Україні

W с. 49

Us. с.51

 

Порівнює професії в Україні та за кордоном

4 с. 49

 

1,5, с. 49-50

1,2 с. 51

2 с. 49

 

+

 

 

3 с. 51

15

 

Листування. Типи листів

 

 

Розрізняє типи листів, знає їх структуру

 

3 с. 54-55 с. 52-53

1,2б с. 52-53

 

 

+

 

 

4 с. 55

16

 

Професії.

Повторення вивченого матеріалу

W с. 58

 

 

3 с. 60

1,3 с. 56 – 58

1 с. 60

4 ас. 61-62

2,4,5 с. 56 - 59

2 с. 60

 

 

 

 

 

6 с. 59

4б,с с. 62

17

 

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Очікувані результати

Комунікативні уміння

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетент-ності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Unit III “Why Go To School?”

 

18

 

Школа. Чи можливе життя без школи?

W с. 65

 

Висловлює думку на рахунок школи в Україні, порівнює її із школою Великої Британії

 

2,3 с. 64-65

1, 5 с. 64 - 67

4 с. 66

 

+

 

 

Соціальна і громадська

6 с. 67

19

 

Типи шкіл.

Розвиток граматичних навичок

 

Умовні речення

 

 

 

1 с. 68

1,2,4 с. 70 - 71

2 с. 69

3,5 с. 70-71

 

+

 

 

Соціальна і громадська

6 с. 71

20

 

Школи Великої Британії та України

 

 

Порівнює школи Великої Британії та України, дискутує по темі

3,4 с. 72-73

1 с. 72

5 с. 73-74

2 с. 72

 

 

+

 

 

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

6 с. 74

21

 

Моя школа. Система освіти України

Us. с. 74

 

 

 

1,2,3 с. 74 - 75

 

 

+

 

+

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

4 с. 75

22

 

Написання офіційних листів

 

 

Пише офіційного листа, дотримується правил

 

1 с. 76

4 с. 78

2,3 с. 76-77

4 с. 78

 

+

 

 

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

написати офіційного листа

23

 

Американські школи

 

 

Порівнює систему освіти Америки, Британії та України, дискутує по темі

 

2 с. 80-81

5 с. 82

3,4 с. 81-82

6 с. 83

1 с. 80

 

+

 

 

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

7 с. 84

24

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях

3 с. 84

4 с. 85-86

 

1,2 с. 84

 

+

 

 

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

«I can…» с. 86

Unit IV.“Nationale Cuisine”

 

25

 

Традиційна британська їжа

W с. 90

 

Порівнює їжу українців та британців, розказує про її особливості

 

3 с. 88-90

1,2 с. 88

6,7 с. 91

 

 

+

 

 

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

обізнаність та самовираження у сфері культури

8 с. 92

26

 

Їжа. Корисна та шкідлива їжа

Контроль навичок аудіювання

 

 

Обговорює корисну та шкідливу їжу

Розуміє інформацію під час спілкування, розуміє зміст прослуханих текстів  

 

 

1 с. 93

2,3 с. 93-94

 

+

 

 

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

обізнаність та самовираження у сфері культури

проект «Їжа: корисна та шкідлива»

27

 

Розвиток граматичних навичок

Контроль навичок читання

 

Умовні речення 2-го типу

Будує речення, вживаючи умовні речення 2-го типу

Читає з повним розумінням тексти , побудовані на знайомому мовному матеріалі, знаходить необхідну інформацію

 

 

3 с. 95

1,2,4 с. 95-96

5 с. 96

 

+

 

 

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

обізнаність та самовираження у сфері культури

6 с. 96

28

 

Великодній піст. Пісні страви

 

 

Описує послідовність приготування страв

4 с. 98

3 с. 97

1,2,5а с. 97-99

 

 

+

 

 

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

обізнаність та самовираження у сфері культури

5б с. 99

29

 

Їжа: улюблена й не улюблена

Контроль навичок говоріння

Us. с. 99

 

розказує про свої смаки.

Робить повідомлення в межах вивченої тематики 15-20речень

Бере участь у спілкуванні, обмінюючись інформацією у межах вивченої тематики

 

 

1,2,5 с. 99-100

 

 

+

 

 

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

обізнаність та самовираження у сфері культури

3,4 с. 100

30

 

Приготування страв

Контроль навичок письма

 

 

Розказує рецепти улюблених страв.

Письмово передає інформацію, адекватно цілям, завданням спілкування 

Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб.

 

 

1,4 с. 101-103

1,2,3 с. 101-102

 

 

+

 

 

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

обізнаність та самовираження у сфері культури

5 с. 103

31

 

Меню.

 

 

Описує меню в ресторанах, кафе, порівнює меню

 

5 с. 105-106

3 с. 104

1,2,4с. 104

 

+

 

 

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

обізнаність та самовираження у сфері культури

6 с. 106-107

32

 

Повторення вивченого матеріалу

Підсумковий урок

 

 

Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях

4 с. 110

1 с. 108

3 с. 109

 

2 с. 108-109

 

+

 

 

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

обізнаність та самовираження у сфері культури

«I can…» с.110

 

 

 

 

 

 

 

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Очікувані результати

Комунікативні уміння

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетент-ності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Unit V. “Communication Technologies”

 

33

 

Винаходи і винахідники. Сучасні винаходи

3 с. 112-114

W с.115

 

Дискутує про позитивні та негативні сторони сучасних винаходів, висловлює своє ставлення до Інтернету

 

3 с. 112-114

4 с. 115

1,2 с. 112

8 с. 117

5 с. 115

6 с. 116

 

+

+

+

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

інформаційно-цифрова,

ініціативність і підприємливість

7 с. 116

9 с. 117

34

 

Комп'ютер, робочий стіл

1 с. 117

 

Називає складові комп’ютера та робочого столу

 

 

1,2а с. 117-118.

4 с. 118-119

2б с. 118,

3 с. 118,

5.6 с. 119-120

 

+

+

+

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

інформаційно-цифрова,

ініціативність і підприємливість

7,8 с. 120-121

35

 

Інтернет. Месенджер. Переваги та недоліки.

 

 

говорить про переваги та недоліки використання Інтернету та месенджера

3,4 с. 122

1 с. 121

2 с. 121 -

 

 

+

+

+

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

інформаційно-цифрова,

ініціативність і підприємливість

5 с. 122

36

 

World Wide Web (Всесвітня павутина)

Вебсайти

 

 

Розповідає про свій улюблений сайт, описує його

 

1а с. 123

1б,3 с. 123-124

 

 

+

+

+

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

інформаційно-цифрова,

ініціативність і підприємливість

2 с. 124

37

 

Написання електронних листів

 

 

Пише електронного листа з дотриманням усіх вимог

 

2 с. 125-126

1,4,5 с. 125-128

3 с. 126

 

+

+

+

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

інформаційно-цифрова,

ініціативність і підприємливість

6,7 с. 128-129

38

 

Використання Інтернету. Інтернет кафе

 

 

Використовує сленг пов'язаний з комп’ютерною технікою та Інтернетом

 

1 с. 130

4 с. 131

5-7 с. 132-133

2, 3 с. 130 - 131

 

+

+

+

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

інформаційно-цифрова,

ініціативність і підприємливість

8 с. 134-135

39

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях

3 с. 136-137

4 с. 137

 

1,2 с. 136

 

+

+

+

Соціальна і громадська

уміння вчитися впродовж життя

інформаційно-цифрова,

ініціативність і підприємливість

«I can…» с.138

Unit VI. “Is The Earth In Dager?”

 

40

 

Природні катастрофи

1 с. 140

W с.141

 

Висловлює своє ставлення до збереження природи, дискутує по темі

 

2,3,4 с. 140-144

1 с. 140

5 с. 144-145

+

+

+

 

Соціальна і громадська

основні компетентності у природничих науках і технологіях, екологічна грамотність і здорове життя

6 с. 146

41

 

Причини природних катастроф

VLс. 146

 

 

1 с. 146

 

2 с. 147

+

+

+

 

3 с. 147

42

 

Розвиток граматичних навичок

 

Умовні речення

Говорить про природні катаклізми, використовуючи умовні речення

 

1 с. 147

 

2,3 с. 148

+

+

+

 

4 с. 148

43

 

Найстрашніші природні катастрофи

 

 

Веде бесіду про найстрашніші природні катастрофи, висловлює свою думку, яким чином можна їх уникнути

 

2,3,5 с. 149-150

 

 

1 с. 149

+

+

+

 

4 с. 149

44

 

Природні катастрофи. Розповіді очевидців

 

Wh-questions

Говорить про природні катаклізми, дискутує по темі

 

3 с. 151

1,2, с. 150-151

 

+

+

+

 

 

4 с. 151

45

 

Написання творів

 

 

При написанні творів намагається дотримуватись вимог

 

1 с. 152

2-6 с. 153 - 155

 

+

+

+

 

7 с. 155

46

 

Збережемо нашу планету!

 

Wh-questions

говорить про погодні умови, що спричинюють певні природні катастрофи

 

1-4 с. 156 - 159

6,7 с. 160 - 161

 

+

+

+

 

8 с. 161

47

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях

3 с. 163

2,4 с. 162

 

1 с. 162

+

+

+

 

«I can…» с.163

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Очікувані результати

Комунікативні уміння

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетент-ності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Unit VІІ. “The World of Painting”

 

48

 

Живопис

W с. 169

 

Порівнює живопис в різних країнах.

 

 

Робить власні висновки щодо жанрів живопису

 

4 с. 166-168

1,2,3 c.166

5 с. 169

 

+

 

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

6 с.169-170

49

 

Живопис у Англії

 

 

 

 

 

1-5 с. 171-175

 

+

 

+

6 с.175

50

 

Колекція національної галереї Лондона

 

 

3,4 с. 176

5 с. 176-177

1,2 с. 175-176

 

 

+

 

+

проект по темі

51

 

Відвідування виставок та музеїв

W с.179

Минулий перфектно- тривалий час

Висловлює власну думку щодо відвідування музеїв та виставок

 

2 с. 178

1,3,4  с. 178-181

 

 

+

 

 

проект «У музеї»

52

 

Написання розробки

 

 

Володіє правилами написання розробки

 

2,3 с. 183-184

1,4 с. 182-184

7 с. 187

 

+

 

 

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами

Обізнаність та самовираження у сфері культури

6 с. 185-186

53

 

Відомі англійські художники

 

Минулий перфектно - тривалий час. 

Робить власні висновки щодо творчості художників

 

3 с. 188-189

4-6 с. 190

7,8 с. 190-192

1,2 с. 188

 

+

 

 

9 с. 192

54

 

Музей мистецтва імені Богдана і Варвари Ханенко

Повторення вивченого матеріалу

 

Ми­нулий перфектно-тривалий час

Висловлює власну думку щодо живопису в Україні

3 с. 195

1,2, 4 с. 194-196

 

 

 

+

 

 

«I can…» с.163

Unit VIII. “Do You Like Sports?”

 

55

 

 

Спорт і дозвілля

 

 

Визначає власні спортивні уподобання та потреби.

 

3,4 с. 198-200

2,6 с. 198-201

1,5 с. 198-200

 

+

+

 

Соціальна та громадянська компетентності

екологічна грамотність і здорове життя

7 с. 201

56

 

Спортсмени. Види спорту.

 

 

Висловлює захоплення певним видом спорту

 

 

 

1-3 с. 202

4 с. 202

 

+

+

 

Соціальна та громадянська компетентності

екологічна грамотність і здорове життя

5 с. 203

57

 

Розвиток граматичних навичок

 

майбутній

неознач., майбутній тривалий та теперішній тривалий часи

Будує речення , використовуючи вивчені часові форми дієслова

 

1 с. 203

2-4 с. 204-205

5 с. 205-206

 

+

 

 

Соціальна та громадянська

компетентності

 

6 с. 206

57

 

Крикет – улюблений вид спорту англійців

 

 

Висловлює захоплення певним видом спорту

порівнює види спорту в Англії та Україні

4,5 с. 207-208

 

1-3 с. 207

6,7 с. 208

 

+

+

 

Ініціативність і підприємливість

8 с. 209

58

 

Ставлення британських учнів до спорту

W с. 210

Слово­творення. Форми дієслів

Висловлює захоплення певним видом спорту

порівнює види спорту в Англії та Україні

 

2 с. 210-211

1,3 с. 209-210

4а с. 211

 

+

+

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

5 с. 212

59

 

Написання тез

 

 

 

1,2 с. 212-213

 

3 с. 213

 

+

 

 

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами

7,8 с. 214-215

60

 

Види спорту. Спортивні ігри Повторення вивченого матеріалу.

 

 

3 с. 221

4,5 с. 216-218,

4 с. 221-222

 

1-3 с. 216,

1 с. 220

 

+

+

 

Соціальна та громадянська компетентності

екологічна грамотність і здорове життя

8 с. 219,

2 с. 220

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Очікувані результати

Комунікативні уміння

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетент-ності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Unit IX ”Across State Systems”

 

61

 

Україна. Уряд України.

Контроль навичок аудіювання

W с.226

.

Розповідає про уряд України, порівнює британський та американський уряд.

Розуміє інформацію під час спілкування, розуміє зміст прослуханих текстів  

 

2,3,8 с. 224-230

1,4-7 с. 224-229

 

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

9 с. 231

62

 

Політичний устрій України та Великої Британії

Контроль навичок читання

 

 

 

3 с. 233-234

1,2 с. 232-233

 

 

+

+

 

4 с. 234

Читає з повним розумінням тексти , побудовані на знайомому мовному матеріалі, знаходить необхідну інформацію

63

 

Розвиток граматичних навичок

 

Минулі часи

Вживає минулі часи в розповідях, діалогах

 

1 с. 234-235

5 с. 236-237

2,3 с. 235-236

 

 

+

 

4 с. 236

64

 

Канада. Уряд Канади

Контроль навичок говоріння

 

 

Розповідає про уряд Канади, порівнює з іншими країнами

Робить повідомлення в межах вивченої тематики 15-20речень

Бере участь у спілкуванні, обмінюючись інформацією у межах вивченої тематики

2,3 с. 238-239

 

1,с. 237-238

4 с. 240

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

5 с. 241

65

 

Незалежність. День незалежності України

Контроль навичок письма

W с.242

 

Розказує про День незалежності України. Порівнює з інш державами. Письмово передає інформацію, адекватно цілям, завданням спілкування 

Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб.

 

2 с. 242-243

1 с. 242

 

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

3 с. 243

66

 

Написання коротких заміток.

Вибори в Україні.

 

 

Вміє виділяти основну інформацію, розповідає про вибори в Україні.

 

1,2,4 с. 244-246

2-4 с. 247-250

1 с. 247

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

4 с. 249-250

67

 

Державний устрій. Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

3 с. 253

1 с. 251-252

 

 

2 с. 252

 

+

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

4 с. 253-254

68

 

«I can…» с.163

69

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Zinchenko Darusia
    Велике спасибі!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Дуже корисний, обгрунтований матеріал. Дякую, за можливість скористатися
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ziborova Ekaterina
    As good as it is possible to be. Thank you!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Країло Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Natasha Voitko
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Трачук Вікторія
    Все чудово!!! А як можна його скачати?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
9 вересня 2018
Переглядів
24675
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку