КТП з англійської мови для 10 класу за підручником "Англійська мова", автор Оксана Карп"юк. КТП розроблено за новою програмою зі змістовими лініями, очікуваними результатами та комунікативними вміннями.
Календарно - тематичне планування “English – 10” (О.Д. Карп'юк)
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||
Starter Unit |
|||||||||||||||
1 |
|
Про себе і своє ставлення до англійської мови |
Wс.13 |
|
Повідомляє про своє ставлення до англійської мови, аналізує для чого потрібна англійська мова людям |
4а с. 9 |
3а с 8-9 8а с. 12-13 10 с. 14 |
1,2 с. 8 3б с.9 4б с. 9 5 с. 10 8б с. 13 |
|
|
+ |
|
+ |
Соціальна і громадська, уміння вчитися впродовж життя, спілкування іноземними мовами |
7 с. 10-11 |
2 |
|
11 с. 14-16 |
|||||||||||||
Unit I “People and Relationships”
|
|||||||||||||||
3 |
|
Особистість. Що впливає на особистість? |
Wс.20 |
Прикмет-ник |
Описує характер членів родини, друзів. |
|
2,3 с. 18-19 |
1 с. 18 |
4 с. 19 5 с. 20 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська, уміння вчитися впродовж життя, спілкування іноземними мовами |
6 с. 20-21 |
4 |
|
Риси характеру |
1 с. 21 |
|
|
3 с. 22 4 с. 22 |
1,2 с. 21
|
|
+ |
|
|
5 с. 22 |
|||
5 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Used to + Infinitive |
Вміє використовувати конструкцію Used to + Infinitive в бесіді |
|
|
2 с. 23 4 с. 24 6 с. 25 |
1 с. 23 3 с. 24 |
|
+ |
|
|
5 с. 24 |
|
6 |
|
Друзі |
W с.26 |
Минулий доконан час, минулий неознач час |
Розповідає про початок дружби з друзями |
3,4 с. 26 |
2 с. 25 |
1 с. 25 5 с. 26 |
|
|
|
|
|
6 с. 26 |
|
7 |
|
Що думають про мене |
Us. с. 28 |
|
Припускає, що можуть думати про нього інші люди, використовує певні вирази для вираження думки |
|
1 с. 27 |
1б с., 2 с. 28 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська, уміння вчитися впродовж життя, спілкування іноземними мовами |
3 с. 28 |
8 |
|
Мій найкращий друг |
|
|
Описує найкращого друга, використовуючи вивчені ЛО та вирази |
|
2, 4а,5 с. 29-31 |
1,3,4б с. 28-30 |
6а с. 31 |
|
+ |
|
|
6б с. 31 |
|
9 |
|
Що ти за особистість? Повторення вивченого матеріалу
|
|
|
|
3 с. 37 |
1 с. 36 |
1,2,4,6,7 с. 32-35
|
3 с. 33 2 с. 36 |
|
+ |
|
|
5 с. 34 4 с. 37-38
|
|
10 |
|
||||||||||||||
Unit II “Choose the Career!”
|
|||||||||||||||
11 |
|
Професії |
W с.40 |
|
Веде бесіду про професії Висловлює своє ставлення до різних професій |
|
2,3 с. 40-42 |
5,6 с. 43 |
1 с. 40 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська, уміння вчитися впродовж життя |
4 с. 42 |
12 |
|
|
|
|
|
3 с. 44 |
1,2 с. 43-44 |
|
+ |
|
|
4 с. 44 |
|||
13 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Past Simple/Present Perfect, Present Perfect Continuous
|
Використовує граматичні конструкції в реченні (правильно) |
|
1,3 c. 45 - 46 |
2,4 с. 46-47 |
5 с. 48 |
|
+ |
|
|
6 с. 48 |
|
14 |
|
Професії в Україні |
W с. 49 Us. с.51 |
|
Порівнює професії в Україні та за кордоном |
4 с. 49 |
|
1,5, с. 49-50 1,2 с. 51 |
2 с. 49 |
|
+ |
|
|
3 с. 51 |
|
15 |
|
Листування. Типи листів |
|
|
Розрізняє типи листів, знає їх структуру |
|
2а 3 с. 54-55 с. 52-53 |
1,2б с. 52-53 |
|
|
+ |
|
|
4 с. 55 |
|
16 |
|
Професії. Повторення вивченого матеріалу |
W с. 58 |
|
|
3 с. 60 |
1,3 с. 56 – 58 1 с. 60 4 ас. 61-62 |
2,4,5 с. 56 - 59 |
2 с. 60 |
|
|
|
|
|
6 с. 59 4б,с с. 62 |
17 |
|
||||||||||||||
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||
Unit III “Why Go To School?”
|
|||||||||||||||
18 |
|
Школа. Чи можливе життя без школи? |
W с. 65 |
|
Висловлює думку на рахунок школи в Україні, порівнює її із школою Великої Британії |
|
2,3 с. 64-65 |
1, 5 с. 64 - 67 |
4 с. 66 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська |
6 с. 67 |
19 |
|
Типи шкіл. Розвиток граматичних навичок |
|
Умовні речення |
|
|
|
1 с. 68 1,2,4 с. 70 - 71 |
2 с. 69 3,5 с. 70-71 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська |
6 с. 71 |
20 |
|
Школи Великої Британії та України |
|
|
Порівнює школи Великої Британії та України, дискутує по темі |
3,4 с. 72-73 |
1 с. 72 5 с. 73-74 |
2 с. 72 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя |
6 с. 74 |
21 |
|
Моя школа. Система освіти України |
Us. с. 74 |
|
|
|
1,2,3 с. 74 - 75 |
|
|
+ |
|
+ |
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя |
4 с. 75 |
|
22 |
|
Написання офіційних листів |
|
|
Пише офіційного листа, дотримується правил |
|
1 с. 76 4 с. 78 |
2,3 с. 76-77 |
4 с. 78 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя |
написати офіційного листа |
23 |
|
Американські школи |
|
|
Порівнює систему освіти Америки, Британії та України, дискутує по темі |
|
2 с. 80-81 5 с. 82 |
3,4 с. 81-82 6 с. 83 |
1 с. 80 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя |
7 с. 84 |
24 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях |
3 с. 84 |
4 с. 85-86 |
|
1,2 с. 84 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя |
«I can…» с. 86 |
Unit IV.“Nationale Cuisine”
|
|||||||||||||||
25 |
|
Традиційна британська їжа |
W с. 90 |
|
Порівнює їжу українців та британців, розказує про її особливості |
|
3 с. 88-90 |
1,2 с. 88 6,7 с. 91 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя обізнаність та самовираження у сфері культури |
8 с. 92 |
26 |
|
Їжа. Корисна та шкідлива їжа Контроль навичок аудіювання |
|
|
Обговорює корисну та шкідливу їжу Розуміє інформацію під час спілкування, розуміє зміст прослуханих текстів |
|
|
1 с. 93 |
2,3 с. 93-94 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя обізнаність та самовираження у сфері культури |
проект «Їжа: корисна та шкідлива» |
27 |
|
Розвиток граматичних навичок Контроль навичок читання |
|
Умовні речення 2-го типу |
Будує речення, вживаючи умовні речення 2-го типу Читає з повним розумінням тексти , побудовані на знайомому мовному матеріалі, знаходить необхідну інформацію |
|
|
3 с. 95 |
1,2,4 с. 95-96 5 с. 96 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя обізнаність та самовираження у сфері культури |
6 с. 96 |
28 |
|
Великодній піст. Пісні страви |
|
|
Описує послідовність приготування страв |
4 с. 98 |
3 с. 97 |
1,2,5а с. 97-99 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя обізнаність та самовираження у сфері культури |
5б с. 99 |
29 |
|
Їжа: улюблена й не улюблена Контроль навичок говоріння |
Us. с. 99 |
|
розказує про свої смаки. Робить повідомлення в межах вивченої тематики 15-20речень Бере участь у спілкуванні, обмінюючись інформацією у межах вивченої тематики |
|
|
1,2,5 с. 99-100 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя обізнаність та самовираження у сфері культури |
3,4 с. 100 |
30 |
|
Приготування страв Контроль навичок письма |
|
|
Розказує рецепти улюблених страв. Письмово передає інформацію, адекватно цілям, завданням спілкування Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб.
|
|
1,4 с. 101-103 |
1,2,3 с. 101-102 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя обізнаність та самовираження у сфері культури |
5 с. 103 |
31 |
|
Меню. |
|
|
Описує меню в ресторанах, кафе, порівнює меню |
|
5 с. 105-106 |
3 с. 104 |
1,2,4с. 104 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя обізнаність та самовираження у сфері культури |
6 с. 106-107 |
32 |
|
Повторення вивченого матеріалу Підсумковий урок |
|
|
Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях |
4 с. 110 |
1 с. 108 3 с. 109 |
|
2 с. 108-109 |
|
+ |
|
|
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя обізнаність та самовираження у сфері культури |
«I can…» с.110 |
|
|||||||||||||||
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||
Unit V. “Communication Technologies”
|
|||||||||||||||
33 |
|
Винаходи і винахідники. Сучасні винаходи |
3 с. 112-114 W с.115 |
|
Дискутує про позитивні та негативні сторони сучасних винаходів, висловлює своє ставлення до Інтернету |
|
3 с. 112-114 4 с. 115 |
1,2 с. 112 8 с. 117 |
5 с. 115 6 с. 116 |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя інформаційно-цифрова, ініціативність і підприємливість |
7 с. 116 9 с. 117 |
34 |
|
Комп'ютер, робочий стіл |
1 с. 117 |
|
Називає складові комп’ютера та робочого столу |
|
|
1,2а с. 117-118. 4 с. 118-119 |
2б с. 118, 3 с. 118, 5.6 с. 119-120 |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя інформаційно-цифрова, ініціативність і підприємливість |
7,8 с. 120-121 |
35 |
|
Інтернет. Месенджер. Переваги та недоліки. |
|
|
говорить про переваги та недоліки використання Інтернету та месенджера |
3,4 с. 122 |
1 с. 121 |
2 с. 121 - |
|
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя інформаційно-цифрова, ініціативність і підприємливість |
5 с. 122 |
36 |
|
World Wide Web (Всесвітня павутина) Вебсайти |
|
|
Розповідає про свій улюблений сайт, описує його |
|
1а с. 123 |
1б,3 с. 123-124 |
|
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя інформаційно-цифрова, ініціативність і підприємливість |
2 с. 124 |
37 |
|
Написання електронних листів |
|
|
Пише електронного листа з дотриманням усіх вимог |
|
2 с. 125-126 |
1,4,5 с. 125-128 |
3 с. 126 |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя інформаційно-цифрова, ініціативність і підприємливість |
6,7 с. 128-129 |
38 |
|
Використання Інтернету. Інтернет кафе |
|
|
Використовує сленг пов'язаний з комп’ютерною технікою та Інтернетом |
|
1 с. 130 |
4 с. 131 5-7 с. 132-133 |
2, 3 с. 130 - 131 |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя інформаційно-цифрова, ініціативність і підприємливість |
8 с. 134-135 |
39 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях |
3 с. 136-137 |
4 с. 137 |
|
1,2 с. 136 |
|
+ |
+ |
+ |
Соціальна і громадська уміння вчитися впродовж життя інформаційно-цифрова, ініціативність і підприємливість |
«I can…» с.138 |
Unit VI. “Is The Earth In Dager?”
|
|||||||||||||||
40 |
|
Природні катастрофи |
1 с. 140 W с.141 |
|
Висловлює своє ставлення до збереження природи, дискутує по темі |
|
2,3,4 с. 140-144 |
1 с. 140 |
5 с. 144-145 |
+ |
+ |
+ |
|
Соціальна і громадська основні компетентності у природничих науках і технологіях, екологічна грамотність і здорове життя |
6 с. 146 |
41 |
|
Причини природних катастроф |
VLс. 146 |
|
|
1 с. 146 |
|
2 с. 147 |
+ |
+ |
+ |
|
3 с. 147 |
||
42 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Умовні речення |
Говорить про природні катаклізми, використовуючи умовні речення |
|
1 с. 147 |
|
2,3 с. 148 |
+ |
+ |
+ |
|
4 с. 148 |
|
43 |
|
Найстрашніші природні катастрофи |
|
|
Веде бесіду про найстрашніші природні катастрофи, висловлює свою думку, яким чином можна їх уникнути
|
2,3,5 с. 149-150 |
|
|
1 с. 149 |
+ |
+ |
+ |
|
4 с. 149 |
|
44 |
|
Природні катастрофи. Розповіді очевидців |
|
Wh-questions |
Говорить про природні катаклізми, дискутує по темі |
|
3 с. 151 |
1,2, с. 150-151 |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
4 с. 151 |
45 |
|
Написання творів |
|
|
При написанні творів намагається дотримуватись вимог |
|
1 с. 152 |
2-6 с. 153 - 155 |
|
+ |
+ |
+ |
|
7 с. 155 |
|
46 |
|
Збережемо нашу планету! |
|
Wh-questions |
говорить про погодні умови, що спричинюють певні природні катастрофи |
|
1-4 с. 156 - 159 |
6,7 с. 160 - 161 |
|
+ |
+ |
+ |
|
8 с. 161 |
|
47
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Використовує лексичні одиниці для ведення дискусії, вдало застосовує граматичні конструкції в реченнях |
3 с. 163 |
2,4 с. 162 |
|
1 с. 162 |
+ |
+ |
+ |
|
«I can…» с.163 |
|
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||
Unit VІІ. “The World of Painting”
|
|||||||||||||||
48 |
|
Живопис |
W с. 169 |
|
Порівнює живопис в різних країнах.
Робить власні висновки щодо жанрів живопису |
|
4 с. 166-168 |
1,2,3 c.166 |
5 с. 169 |
|
+ |
|
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
6 с.169-170 |
49 |
|
Живопис у Англії |
|
|
|
|
|
1-5 с. 171-175 |
|
+ |
|
+ |
6 с.175 |
||
50 |
|
Колекція національної галереї Лондона |
|
|
3,4 с. 176 |
5 с. 176-177 |
1,2 с. 175-176 |
|
|
+ |
|
+ |
проект по темі |
||
51 |
|
Відвідування виставок та музеїв |
W с.179 |
Минулий перфектно- тривалий час |
Висловлює власну думку щодо відвідування музеїв та виставок |
|
2 с. 178 |
1,3,4 с. 178-181 |
|
|
+ |
|
|
проект «У музеї» |
|
52 |
|
Написання розробки |
|
|
Володіє правилами написання розробки |
|
2,3 с. 183-184 |
1,4 с. 182-184 |
7 с. 187 |
|
+ |
|
|
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами Обізнаність та самовираження у сфері культури |
6 с. 185-186 |
53 |
|
Відомі англійські художники |
|
Минулий перфектно - тривалий час. |
Робить власні висновки щодо творчості художників |
|
3 с. 188-189 |
4-6 с. 190 7,8 с. 190-192 |
1,2 с. 188 |
|
+ |
|
|
9 с. 192 |
|
54 |
|
Музей мистецтва імені Богдана і Варвари Ханенко Повторення вивченого матеріалу |
|
Минулий перфектно-тривалий час |
Висловлює власну думку щодо живопису в Україні |
3 с. 195 |
1,2, 4 с. 194-196 |
|
|
|
+ |
|
|
«I can…» с.163 |
|
Unit VIII. “Do You Like Sports?”
|
|||||||||||||||
55
|
|
Спорт і дозвілля |
|
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
|
3,4 с. 198-200 |
2,6 с. 198-201 |
1,5 с. 198-200 |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності екологічна грамотність і здорове життя |
7 с. 201 |
56 |
|
Спортсмени. Види спорту. |
|
|
Висловлює захоплення певним видом спорту
|
|
|
1-3 с. 202 |
4 с. 202 |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності екологічна грамотність і здорове життя |
5 с. 203 |
57 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
майбутній неознач., майбутній тривалий та теперішній тривалий часи |
Будує речення , використовуючи вивчені часові форми дієслова |
|
1 с. 203 |
2-4 с. 204-205 |
5 с. 205-206 |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
6 с. 206 |
57 |
|
Крикет – улюблений вид спорту англійців |
|
|
Висловлює захоплення певним видом спорту порівнює види спорту в Англії та Україні |
4,5 с. 207-208 |
|
1-3 с. 207 |
6,7 с. 208 |
|
+ |
+ |
|
Ініціативність і підприємливість |
8 с. 209 |
58 |
|
Ставлення британських учнів до спорту |
W с. 210 |
Словотворення. Форми дієслів |
Висловлює захоплення певним видом спорту порівнює види спорту в Англії та Україні |
|
2 с. 210-211 |
1,3 с. 209-210 |
4а с. 211 |
|
+ |
+ |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
5 с. 212 |
59 |
|
Написання тез |
|
|
|
1,2 с. 212-213 |
|
3 с. 213 |
|
+ |
|
|
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами |
7,8 с. 214-215 |
|
60 |
|
Види спорту. Спортивні ігри Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
3 с. 221 |
4,5 с. 216-218, 4 с. 221-222 |
|
1-3 с. 216, 1 с. 220 |
|
+ |
+ |
|
Соціальна та громадянська компетентності екологічна грамотність і здорове життя |
8 с. 219, 2 с. 220 |
|
№з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетент-ності |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух
|
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||
Unit IX ”Across State Systems”
|
|||||||||||||||
61 |
|
Україна. Уряд України. Контроль навичок аудіювання |
W с.226 |
. |
Розповідає про уряд України, порівнює британський та американський уряд. Розуміє інформацію під час спілкування, розуміє зміст прослуханих текстів |
|
2,3,8 с. 224-230 |
1,4-7 с. 224-229 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
9 с. 231 |
62 |
|
Політичний устрій України та Великої Британії Контроль навичок читання |
|
|
|
3 с. 233-234 |
1,2 с. 232-233 |
|
|
+ |
+ |
|
4 с. 234 |
||
Читає з повним розумінням тексти , побудовані на знайомому мовному матеріалі, знаходить необхідну інформацію |
|||||||||||||||
63 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Минулі часи |
Вживає минулі часи в розповідях, діалогах |
|
1 с. 234-235 |
5 с. 236-237 |
2,3 с. 235-236 |
|
|
+ |
|
4 с. 236 |
|
64 |
|
Канада. Уряд Канади Контроль навичок говоріння |
|
|
Розповідає про уряд Канади, порівнює з іншими країнами Робить повідомлення в межах вивченої тематики 15-20речень Бере участь у спілкуванні, обмінюючись інформацією у межах вивченої тематики |
2,3 с. 238-239 |
|
1,с. 237-238 |
4 с. 240 |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
5 с. 241 |
65 |
|
Незалежність. День незалежності України Контроль навичок письма |
W с.242 |
|
Розказує про День незалежності України. Порівнює з інш державами. Письмово передає інформацію, адекватно цілям, завданням спілкування Пише особисті листи й записки, пов'язані зі сферою нагальних потреб. |
|
2 с. 242-243 |
1 с. 242 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
3 с. 243 |
66 |
|
Написання коротких заміток. Вибори в Україні. |
|
|
Вміє виділяти основну інформацію, розповідає про вибори в Україні. |
|
1,2,4 с. 244-246 |
2-4 с. 247-250 |
1 с. 247 |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
4 с. 249-250 |
67 |
|
Державний устрій. Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
3 с. 253 |
1 с. 251-252
|
|
2 с. 252 |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
4 с. 253-254 |
68 |
|
«I can…» с.163 |
|||||||||||||
69 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|