Календарно-тематичне планування до підручника Л. Морська, 10 клас (профільний рівень), 5 год. на 1 семестр зі змістовними лініями. прописано домашнє завдання. допомога вчителю при підготовці. розроблено на 80 уроків. охвачено 5 тем .
КТП 10 клас Морська (5 год в тиждень)
І семестр
№ |
Тема |
Очікуваний результат |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Дом зав.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологіч-на безпека та сталийрозвиток |
Громадя-нськавідповіда-льність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамот-ність |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Рецептивні |
Продуктивні |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Зорове сприйня-ття |
Сприйняття на слух |
Усне продукува-ння |
Писемне проду- кування |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Літні канікули |
Розповідати про літні канікули |
|
Демонструє правила поведінки |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
|
Present Tenses |
|
|
Слухають розповіді учнів про канікули |
Розповідають про власні літні канікули |
Есе |
Розпов про літо |
||||||||||||||||||||||||||
2 |
Знову до школи |
Розповідати про очікування від нового навчального року |
Обговорює участь в шкільних екологіч-них заходах
|
націлює на розуміння необхідності жити разом у мирі |
|
Past Tenses |
|
Читають текст на картках відповідають на питання |
|
Розпо-відь |
|
Розп. про відпо-чинок |
|||||||||||||||||||||||||||
Тема №1 Моя сім`я та друзі (15) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3
|
Сім’я. Сімейні ступені. (Reading& Vocabulary) |
Спілкуватися, виконуючи прості звичні завдання. Розповідати про емоції та почуття, які мають члени родини один до одного
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обговорює систему цінностей сучасної родини
|
Демонструє розуміння основ ефективного спілкування Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я |
Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини |
Словотворе-ння. Present tenses.
|
Family Family stages
|
Виконують тест на знання лексики |
Розповідають про родину
|
Впр.4 ст. 9
|
Впр. 5-а ст. 6 |
Впр. 5 ст.9
|
||||||||||||||||||||||||||
4 |
Риси характеру. (Reading&Vocabulary) |
Розповідати про риси характеру конкретної людини |
Present tenses
|
competeti-ve, energetic, envious, imaginative, jealous, manipulative moody p.8
|
|
Виконання тесту |
Розповідь про власні риси характеру |
Впр. 1 ст.8 |
Впр. 2-3 ст.8-9 Вивч лексику |
||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Мої давні звички. Домашні обов`язки (grammar)
|
Розповідати про домашні обов`язки та риси хар-ру батьків |
дискутує довкола питань органі орган обовязків еколог-го спрямування
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети.
|
обговорює вибір обов`язків, які приносять користь для здоров’я
|
Складає розподіл обов`язків у родині
|
|
Responsible, selfish, sociable, spoilt, Sensitive ЛО Household chores |
|
Виконання тесту на знання рис |
Робота в парах |
Виконання роботи на картках |
Написати текст про родину 19 реч. |
||||||||||||||||||||||||||
6 |
Активізація та удосконалення грам матеріалу |
Вміюти чітко застосовувати часи |
|
|
націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації для добро будо родини |
|
Present Tenses Past Tenses
|
|
|
|
Розповідь про дом обов`язки |
Робота на картках |
Вивчграм матер Роб на картках |
||||||||||||||||||||||||||
7 |
Друзі дитинства. (Listening)
|
Давати характеристи- ку друзям, описувати стосунки з найкращими друзями
|
|
усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів, |
|
|
Лексика для написання есе |
Впр7, 8 ст 11 |
Слухають аудіо про стосунки |
Обговорюють стосунки між друзями |
Робота на картках |
Напис есе 12 реч про стос між друзями |
|||||||||||||||||||||||||||
8 |
Мої стосунки З родиною (Speaking) |
Спілкуватися, виконуючи прості звичні завдання.
|
|
уміння ефективно взаємодіяти разом у сім’ї |
|
|
Usedto + Infinitive Would to do |
Ст. 13 |
Впр. 6 ст.10 Впр 4 ст 13 |
|
Розп про стосунки в родині |
Впр. 1 ст.12; Впр3 ст.13 |
В.2 ст.13 Нап есе про стосу сто в родині |
||||||||||||||||||||||||||
9 |
Удосконалення грам матеріалу |
Застосовуюти знання на практиці
|
Дискутує щодо якості та цінності життя, уміння проектувати власні дії на захист середовища |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру |
Демонструє розуміння основ ефективного спілкування Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я |
Презентує план пошуку справжніх друзів |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Future continuous tense Usedto + Infinitive
|
|
Впр 7 ст.15 |
|
|
Впр 5,6 ст.14; |
Вивч грам матеріал |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
Відношення молоді до сучасних трендів (Reading) |
Читаюти текст та знаходять необхідну інформацію. |
Лексика з тексту |
Text “ Tattoos” Впр 1,2 ст 16 |
|
|
Впр. 3 ст.17 |
Впр 4, ст 18. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
Стосунки між родичами |
Вміюти критично оцінювати ситуацію |
|
Multi-generational Harmonious Entitled potential |
Впр 5, ст.19 |
|
Розп про стосунки з родичами |
Впр 6, ст.21 |
ЕСЕ стос. з Родич. |
||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
Тренування аудіативної навички. |
Вміюти розпізнавати інформацію на слух |
|
Впр1,2,3 ст 22;
|
|
|
|
Занотовують прослух інфор-ю |
Від на пит. Generation gap ст.24 |
||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
Друзі.Роль членів родини. Підлітки. Тренування мовленнєвої компетенції. |
Вміюти висловлювати думку в усній формі. |
|
|
|
|
Обговорення пит. на ст23-25 |
|
Відповідно на пит. звички ст 24 |
||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
Письмо: процес чи навичка. Writing the essay |
Давати характеристику друзям, описувати стосунки з найкращими друзями |
|
Лексика ст.27 |
|
|
Впр 1, 2, ст. 26-27 |
Впр.3, ст.26 |
Впр.4, стю28 |
||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
Мій найкращий друг. Написання есе |
Описувати риси характеру |
|
|
|
|
|
|
Напис. есе |
||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
Рефлексія навчальної діяльності (Check your skills) |
Розуміти інформацію про особистісні характеристики та застосування матеріалу на практиці |
Present Tenses Future continuous tense Usedto + Infinitive |
|
Впр. 1 ст.18 |
Впр.5 ст.28 Впр.6 ст29 Впр.1 ст.30 Впр.4 ст 31 |
|
Впр. 7 ст.29 Впр.3, ст.31 |
Впр 2, ст.30-31 повтор грам |
||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
Контрольна робота з теми « Family and friends» |
TEST |
Повт. слова |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема №2 Cпорт ( 16 год) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
Види спорту |
Розповідати про найпопулярніші види спорту та улюблені |
уміння презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку через спортивні заходи |
Повідомляє про перспективи свого спортивного вибору Оцінює свої здібності і можливості на шляху до мети |
Дискутує навколо емоційного комфорту в спорьі |
Обговорює матеріальні критерії і мотиви для вибору |
. |
Лексика ст.33 |
|
Впр.2 ст.33 |
Впр.1 ст.33, Впр.4 ст34
|
Впр.3ст.34 |
Впр.5 ст.35 Вивч слова |
||||||||||||||||||||||||||
19 |
Спорт обладнання та місце проведення |
Спілкуєтися, виконуючи прості звичні завдання, що вимагають простого і прямого обміну інформацією |
|
ст .33 |
TEST |
Впр.7 ст.35 Впр.11 ст.37 |
Впр.8 ст.36 Впр.10 ст.37 |
Впр.6 ст.35 |
Впр. 9 ст.36 напис обл. для 7 вид.спорту
|
||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
Частини тіла |
Знати частини тіла та пояснює застосування в спорті |
Повідомляє про перспективи свого професій-ного вибору Усвідомлює важливість «розумних» цілей, які є конкретними, вимірюваними, досяжними, доречними і визначеними у часі |
Дискутує навколо емоційного комфорту в майбутній професії |
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій
|
Tense Revision
|
ст.33 |
|
Впр 13 ст 38 Впр.14 ст 39 |
Впр 12, ст.28 Впр.17 ст 40 |
Впр 15, ст.39 Впр.16 , ст 40 |
Есе Спорт в моєму житті
|
|||||||||||||||||||||||||||
21 |
Удосконалення граматичного матеріалу |
Вміти застосовувати conditionals I, II |
conditionals I, II |
|
|
|
Впр.2,3 ст.42 |
Впр.1 ст.41 Впр.4, ст 42 |
Робота на картках |
||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
Удосконалення граматичного матеріалу |
Вміти застосовувати Gerund and infinitive |
Gerund and infinitive ст..42-43 |
|
|
Впр 5, ст.43 Впр.8,ст.44 Впр.10,ст.45
|
|
Впр6,7ст.44
|
Впр.9-11 ст.45 |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
Спортивні змагання |
Висловлювати власне ставлення до змагань та ділиться досвідом |
пояснює взаємозв’язок спортивних ігор і навколишнього середовища |
демонструвати себе як активного учасника команди |
Аналізує наслідки ігор на здоров`я людини |
Розробляє схему розстановки гравців свого класу |
|
|
|
Впр 2 ст.47 |
Впр.1 ст.46 |
|
Впр3,4 ст.48 |
||||||||||||||||||||||||||
24 |
Історія походження футболу |
Розповідати історію походження футболу та суть гри |
|
|
Впр5, ст.52 |
ст.51-52 Впр.7 ст.54 |
Впр4 ст.50 |
|
Впр 6,7 ст.53-54 |
||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
Найвідоміші види спорту |
Обговорювати найвідоміші види спорту |
уміння презентувати та обговорювати спортивні проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку |
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностейі потреб суспільства. Повідомляє про перспективи свого професійного вибору вибору |
Обговорює позитивний та негативний вплив занять спортом на здоров`я людей |
Обґрунтовує підприємницьку компетентність, керування власним життям та кар’єрою оє
|
|
|
Ст.55 |
Впр.8, ст.55 |
Розповідає про відомі види спорту |
ст.56 |
Есе відом Вид спорту |
||||||||||||||||||||||||||
26 |
Написання есе Твоє ставлення до спорту |
Вміти в письмовій формі викладати думки |
|
|
|
|
Обговоритиставлення до спорту |
Нааписати про ставлення до спорту |
Розпов есе |
||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
Спорт. Тренування аудіативних навичок. |
Вміти вибирати потрібно інформацію з прослуханого |
|
ЛО теми |
Впр.1,2,3,4 Ст.57 |
|
|
|
Повтор грам і лексики |
||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
.Спорт в нашому житті. Тренування мовлення. |
Вміти бути активним учасником бесіди. |
|
|
Впр 3 ст.58 |
|
Впр 1,2 ст.58 Впр.5, ст.59
|
|
Впр.6,6.ст.59
|
||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
Спорт у Великій Британії та США |
Порівнювати різницю спорту між країнами |
|
|
TEST |
Робота на картках |
|
картки |
Розп про спорт однієї країни |
||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
Тренування написання твору з вираженням власного погляду |
Вміти написати твір
|
|
Впр.2, ст.60 |
|
ст.60-61 Впр.4 |
Впр1 ст.60
|
Впр.3 ст.61 |
Впр.5 ст.61 |
||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
Робота над проектом “Ukrainian famous sportsmen” |
Створити проект
|
|
|
|
|
Робота в групах |
Створюють проект |
Представити проект |
||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
Активізація та узагальнення навчального матеріалу з теми « Sport” |
Розуміти інформацію за темою та застосовує граматику на практиці |
Past Simple Used to Be+ used to So/ or |
|
Впр 1ст.62 |
|
Впр 2, 3 ст 62-63 Впр 4 ст.64
|
|
Впр 5,6 ст.64 |
||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
Контрольна робота з теми «Sport» |
|
|
|
|
TEST |
|
Повт.слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тема №3 Їжа та напої (16) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
Смакові властивості продуктів харчування |
Обговорювати смакові властивості продуктів харчування |
Оцінює переваги органічних продуктів |
Усвідомлює себе як учасника спільноти чия думка є важливою
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади збалансованості власного раціону |
Розподіляє кошти на продукти харчування Складає перелік покупок Обґрунтовує корисність раціонального харчування |
Like Dislike Would like
Want Feel like Should Shouldn`t Articles Conditional III
|
Назви фруктів та овочів та смаки Впр.3 ст.66 Впр.5 ст.67 |
|
Впр 4 ст.66 |
Впр 1, 2 ст.65
|
|
Впр 6,7 ст.67-68 вивч слова
|
||||||||||||||||||||||||||
35 |
Здорова їжа |
Розповідати про необхідність вживати здорову їжу |
Впр.11 ст.69 поживні речовини |
|
Впр 12 ст.69 |
Впр9, ст.68
|
Розповідає про поживну їжу |
Впр 8,10 ст 68 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
Удосконалення граматичного матеріалу |
Використовувати у мовленні умовні речення 1 типу |
|
|
Впр 5,6 ст.73 |
Впр1, ст.71
|
Впр2,ст.71 Впр 3, 4 ст.72
|
Впр 4 ст.72 Вивч грам |
|||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
Манери в ресторані |
Володіти манерами поведінки в ресторані та демонструє |
|
Уміє вести себе пунктуальну в групі людей |
|
Складає список манер |
|
ст.75 |
TEST |
Впр1-2 ст.74 |
Впр. 3,4 ст.77 |
Запис манер |
Вивч манери |
||||||||||||||||||||||||||
38 |
Фаст фуд- це корисно чи шкідливо?
|
Розуміти вплив фаст фуду на здоров`я |
уміння ефективно взаємодіяти разом , цінувати культурні надбання свого народу та інших |
Аналізує вплив фаст фуду на здоров`я |
|
|
|
Впр 5 ст 77 |
Обговорює користь та шкідливість фаст фуду |
Робота на картках |
Робота на картках |
||||||||||||||||||||||||||||
39 |
Українські та англійські національні страви )\
|
Знати українські страви та порівнює з англійськи стравами . |
уміння пояснювати залежність людини від природніх ресурсів; демонструє знання екологічно чистих продуктів та володіє методами підтримки еколог ситуації |
|
Складає меню українських страв та англ |
|
Назви страв української та англійської кухні
|
Впр 7, ст.80 |
Впр 6 ст.78-79 |
Висловлює думку до вподобань страв тієї чи іншої країни. |
Впр.8 ст 80 |
Напис про улюблену страву |
|||||||||||||||||||||||||||
40 |
Вплив кольору на поживність їжі. |
Знаходити, розуміти і передавати важливу інформацію |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Презентує власні вподобання продуктів за кольором |
|
Ст. 81-83 |
Впр 8 ст.80 |
ст. 81 Впр.9 ст 82 |
Розповідає про ставлення до солодощів |
Впр.8 ст 80 |
Впр.10 ст.83 |
||||||||||||||||||||||||||||
41 |
Удосконалення аудіативних навичок. |
Активно застосовувати прослухану інформацію. |
|
Ст.84-84 |
Впр. 1, 2, ст 84-85 Впр 4 ст.85 Впр.6 стю 85 |
|
|
|
Впр. 5, ст 86 напис відп на питання. |
||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
Звичаї харчування у Великій Британії |
Знати та розповідати про харчування у Великій Британії |
|
|
|
|
TEST |
картки |
|
|
Розпов про харчування Британії |
||||||||||||||||||||||||||||
43 44 |
Тренування мовленнєвої компетенції |
Приймати активну участь в іншомовному спілкуванні |
|
|
обговорювати позитивні та негативні наслідки від вжив вжив певних продуктів
|
|
Would you like? |
|
|
Впр 4, 5 ст 89 Впр.6 ст.90 |
Впр1, 2 ст.87-88 |
Впр 8 ст.91 |
Впр.3,7 ст.90 |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Впр 9 ст.91 Впр 10.ст 92 |
Впр 8 ст.91 |
Підг розпов «Food and drinks” |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
Написання листа-рекомендації
|
Вміти написати листа-рекомендацію |
|
|
|
|
Корисні фрази Ст. 93
|
|
Впр 1 ст.93 Впр 2 ст.94 |
|
Впр.3 ст.94 |
Впр.4 ст.95 |
|||||||||||||||||||||||||||
46 |
Похід до ресторану |
Вміти вести діалог з офіціантом |
|
|
|
|
|
|
TEST |
картки |
Робота в парах |
Написання діалогу |
Вивч діалог |
||||||||||||||||||||||||||
47 |
Приготування страв за рецептами.(Speaking) |
Вміти писати рецепт |
уміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей через вживання продуктів харчування |
націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів |
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
Демонструє план приготування їжі |
|
Лексика готування |
|
картки |
Розпов про улюблений рецепт |
Пишуть рецепт |
Презентувати улюбл рецепт |
||||||||||||||||||||||||||
48 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми « Food” |
Розуміти інформацію за темою та застосовувати граматику на практиці |
|
|
Впр 1 ст.96 |
Впр 2 ст.96 |
|
Впр 4 ст.98 |
Впр 3 ст.97 Повтор грам і лексики |
||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
Контрольна робота з теми «FOOD» |
|
TEST |
Повт. слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема №4 Природа та погода (13) |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
Погода |
Розповідаюти про погоду |
Усвідомлює причино-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи
|
|
|
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини |
|
Ст.99 та ідіоми |
TEST |
картки |
Впр 3 ст.100 Розпов про погоду в регіоні |
Впр 1 ст.99
|
Впр 2 ст.99-100 |
||||||||||||||||||||||||||
51 |
Природні катастрофи |
Аналізувати та розповідати про вплив катастроф на життя людства |
|
|
. |
Ст. 99
|
Впр 3ст.100 |
|
Обговорює вплив катастроф |
Складає список чиників |
Описує 3 катастрофи. |
||||||||||||||||||||||||||||
52 |
Cвіт тварин |
Вміти назвати та описати рослини |
Уміє проектувати власні дії на захист довкілля; пояснює взаємозв’язок людини і навколишнього середовища
|
розуміє необхідність жити разом у злагоді; висловлює власне ставлення до природнього різноманіття.
|
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини |
Демонструє розуміння необхідності використання енергозберігаючих технологій,створення заповідниквв для збереження твариного та рослиного світу. |
|
Впр.5 ст.101 |
TEST |
|
Cкл план саду |
Впр 6 ст. 101 |
Напис про рослин. світ місцевості |
||||||||||||||||||||||||||
53 |
Навколишнє середовище |
Розповідати про стан навкол середовища |
|
Ст.99 |
TEST |
Робота на картках |
Обговорює стан навкол середов |
Впр.8 ст.102 |
Моя улюб-лена страва. (рецепт) |
||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
Світ тварин |
Розповідати про твариний світ місцевості проживання. |
|
Ст.99 |
Картки |
Ст.102 |
Розповідає про тварин місцевості |
Впр 7 ст. 101 |
Впр.9 ст.103 |
||||||||||||||||||||||||||||||
55-56 |
Удосконалення граматичного матеріалу |
Вміти застосувати граматичний матеріал на практиці |
уміє обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів |
Indirect object Direct object Ст.105 So that So…..that Such…that
|
|
Впр 6 ст. 108 |
|
|
Впр 1,2 ст.105 Впр.3 ст.106 |
Впр 5 ст.102 |
|||||||||||||||||||||||||||||
Will Going to ст.107 |
|
|
Впр 7 ст.108 |
Впр.8 ст.109 |
Впр.4, 5 ст.107 |
.Впр.9, 10 ст.109 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
Кругообіг води в природі |
Описувати кругообіг води в природі |
|
Розподіляє кошти на продукти харчування |
|
Ст. 110 |
|
Впр.1,2,4ст.110-111 |
Впр.3 ст.110 |
Розповідають про кругообіг |
Впр 5 ст. 112
|
||||||||||||||||||||||||||||
58 |
Стан землі під загрозою |
Розуміти екологічні проблеми сьогодення |
|
Демонструє розуміння необхідності використання енергозберігаючих технологій |
|
Впр.6 ст 113 |
Впр.9 ст 114 |
Впр.7 ст 113 Впр 9 ст.114 |
|
Розповідає про чиники забруднення землі. |
Впр 10 ст.115 |
||||||||||||||||||||||||||||
59 |
Тренування мовленнєвої компетенції |
Брати активну участь в обговорені проблем навк.серед. |
|
|
|
|
ст. 118 |
|
|
Впр.1 ст.118 |
Впр.2 ст.119 |
Ст.19 відп на пит. про погоду |
|||||||||||||||||||||||||||
60 |
Написання листа-доповіді |
Вміти написати листа-доповідь |
розрізняти безпечні та небезпечні погодні ситуації |
Розумієнеобхідність жити разом у мирі ,злагоді з природою |
Дбає про здоровий спосіб життя та екологію
|
|
|
|
|
Впр.1 ст.120 Впр.3 ст.121 |
Впр.2 ст.120 |
|
Впр.4 ст.121 |
||||||||||||||||||||||||||
61 |
Узагальнення матеріалу з теми « Nature” |
|
|
|
|
|
Впр.3 ст.124 |
|
Впр 1 ст.122 Впр 2,5 ст.123 |
Part II ст.122 |
|||||||||||||||||||||||||||||
62 |
Контрольна робота з теми «Nature» |
|
|
|
|
|
TEST |
Підгот до конт
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тема № 5. Наука і технології (12) |
|
||||||||||||||
63 |
Випадкові відкриття |
Володіти інформацією про випадкові відкриття та скороченими назвами
|
Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій для вирішення екологічних проблем |
уміє висловлювати власне ставлення до сучасну засобів мас.інформації
|
Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини |
Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин |
|
Впр.4, 5 ст.127 |
|
Впр.1ст.126 Впр.5 ст.128
|
|
Впр.2,3 ст.126 |
Впр.7 ст. 128 Вивч слова |
|
|
64 |
Удосконалення граматичного матеріалу |
Вміти застосовувати правила на практиці |
The future perfect The future continuous p.129 |
|
|
|
|
Впр1,2 ст.129 |
Повтор грам Роб на картках |
|
|||||
65 |
Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті. Основні частини комп'ютера. |
Читати і розуміти інформацію про комп’ютери та їх використання в особистих, освітніх та комерційних цілях |
|
|
Test |
Картки |
Обговорює роль сучасних засобів комунікації |
|
Розповідати про суч засоб. комунікації |
|
|||||
66 |
Віртуальна реальність
|
Порівнювати позитивні та негативні сторони вірт. Реальност
|
Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій дл вирішення екологічних проблем |
уміння фурмулювати особисті ціннісні пріорітети в світі технологій; демонструє себе як учасника малої громади – свого класу, своєї школи
уміння фурмулювати особисті ціннісні пріорітети
уміння фурмулювати особисті ціннісні пріорітети
|
Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини |
Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин |
|
|
Впр.2 ст.131 |
Впр.1 ст.130-131 |
|
Впр.3 ст.131 |
Есе Я і вірт.реальність |
|
|
67 |
Час цифрових технологій |
Володіти інформацією про відомі технології |
|
|
Впр.4 ст 131-132 |
|
|
Впр.5 ст.1333 |
Впр 6,7 ст.134 |
|
|||||
68 |
Винаходи майбутнього |
Аналізувати та прогнозувати винаходи майбутнього |
|
|
Впр.8 ст.135 |
|
|
Впр.9 ст.136 Впр.10 ст.137 |
Есе Мій винахід |
|
|||||
69 |
Тренування аудіативних вмінь. |
Демонструвати вміння почути основну інформацію |
|
|
Впр1,2,3 ст.138 Впр.4-5 ст.139 |
|
|
Впр.3 ст.138 |
Роб на картках |
|
|||||
70 |
Розвиток мовленнєвої компетенції |
Вміти вести активну бесіду за темою |
|
|
|
|
Впр .1 ст.140 |
|
|
Есе Спілкування в соц. мережах |
|
||||
71 |
Написання твору |
Вміти писати твір |
|
|
|
Ст.141 |
|
Впр.1 ст.141 |
Роб на картках |
|
|||||
72
|
Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті. Основні частини комп'ютера. |
Читати і розуміти інформацію про комп’ютери та їх використання в особистих, освітніх та комерційних цілях |
|
уміння ефективно взаємодіяти разом у групі, команді
розуміє потребу працювати разом, уміє наводити приклади взаємодопомоги |
|
Складає список та описує найпопулярніші соціальні мережі |
Phrasalverbs. Grammarpoint
|
|
TEST |
картки |
Для чого я використовую Інтернет. |
картки |
Вивч частини комп` ютера |
|
|
73 |
Узагальнення матеріалу з теми « Science and technologies” Написання електроного листа |
Складати електроний лист |
|
Output, software, a website, online, to access, to surf Впр.3ст.78
|
|
Впр.1 ст.142 |
Обговорює соц..мережі |
Пише листа |
Повтор лексики і грам |
|
|||||
74 |
Контрольна робота з теми « Science and technologies” |
Демонструвати знання з теми |
уміє пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища |
Усвідомлює себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди, уміє визначати достовірність інформації
|
уміє пояснити правила безпечної поведінки онлайн; уміє впорядковувати власний робочий день, тиждень з дотриманням здорового способу життя |
Складає власний план роботи для підготовки до написання контрольних робіт; демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
|
|
TEST |
Повтор грам |
|
||||
75 |
Повторення та узагальнення граматичного матеріалу |
Повторити лексичний і граматичний матеріал |
Used to Conditionals I II
|
|
|
|
|
Картки |
Повт граматику |
|
|||||
76 |
Контроль письма |
Демонструвати вміння застосовувати граматику на письмі |
|
|
|
|
|
TEST |
|
|
|||||
77 |
Контроль читання |
Демонструвати вміння знаходити основну інформацію з прочитаного |
|
|
|
TEST |
|
|
|
|
|||||
78 |
Контроль аудіювання |
Демонструвати вміння сприймати тексти на слух |
|
|
TEST |
|
|
|
|
|
|||||
79 |
Контроль говоріння |
Демонструвати навички говоріння |
|
|
|
|
TEST |
|
|
|
|||||
80 |
Узагальнюючий урок за I семестр |
Повторити основний матеріал за I семестр |
|
|
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу |
|
|
|||||||