Кaлендарно-тематичне планування з англійської мови
у 11 класі (за підручником Карпюк О. Д.)
(3 години навчання)
Кaлендарно-тематичне планування з англійської мови
у 11 класі (за підручником Карпюк О. Д.)
(3 години навчання)
№ уро-ку |
Дата |
Тема ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||
І семестр |
|||||||||
Unit 1. “School life” Тема 1. Шкільне життя |
|||||||||
1.
|
|
Вивчення англій-ської мови. Фор-мування навичок аудіювання |
|
|
Впр. 4, с. 4, впр. 5, с. 6-8 |
Впр. 1, с. 4 |
Впр. 2, 3, 4b, с. 4-6 |
|
Впр. 5, с. 6 Вивчити слова |
2. |
|
Повторення часових форм дієслова. Формування грама-тичних навичок |
|
Revision of Tense Forms (in Present, Past and Future) |
Впр. 1-4, с. 9-11, впр. 6, с. 12 |
|
|
Впр. 5, с. 11 |
Впр. 7, с. 12 Вивчити слова |
3. |
|
Англійська мова - мова міжнародно-го спілкування. Розвиток навичок говоріння |
|
|
Впр. 1, с. 13 |
Впр. 5, с. 15 |
Впр. 2, с. 13, впр. 4а, с. 14,
|
Впр. 3, с. 14 |
Впр. 4b,c, с. 14-15 Вивчити слова
|
4. |
|
Порівняння англійської та української мов. Вдосконалення навичок письма |
|
|
Впр. 2-4, с. 16-18 |
|
Впр. 6, с. 18-19 |
Впр. 1, с. 16 |
Впр. 3, с. 17 Вивчити слова |
5. |
|
Учнівська автоно-мія у вивченні іноземних мов. Активізація нових ЛО у мовленні |
resource,a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility (for) |
Умовні речення 1 типу
|
Впр. 2, 3, с. 20-23 |
|
Впр. 1, с. 20 |
|
Впр. 4, с. 23 Вивчити слова |
6. |
|
Словники. Узгодження часів в умовних реченнях 1 типу |
to take/pass the exam Study or learn? Learn or find out? |
Умовні речення 1 типу |
впр. 2, 3, с. 26 |
Впр. 5, 6а,b, с. 23-25,
|
Впр. 1, 2, с. 27 |
Впр. 2, 3, с. 27-28 |
Впр. 4, 5, с. 28 Grammar Points, с. 27-28 |
7. |
|
Підготовка до іспитів. Форму-вання навичок аудіювання |
assessment, distraction, superstition, lo boost, to cheat |
|
Впр. 2а, с. 29, впр. 3, с. 30 |
Впр. 4, с. 30 |
Впр. 1, 2b, с. 29 |
Впр. 2, с. 29 |
Впр. 5, с. 30 Вивчити слова |
8. |
|
Складання іспи-тів. Оцінювання. Вдосконалення навичок говоріння |
|
|
Впр. 1а, с. 31 |
|
Впр. 1-4, с. 31-32 |
|
Впр. 4, с. 32 написати про шк. іспити |
9. |
|
Робота над проек-том. Міжнародні освітні програми. Розвиток навичок читання |
|
|
Впр. 1, с. 33, впр. 4а, с. 35-36 |
|
Впр. 2, 3а, 3с, с. 34-35, впр. 4b, с. 36 |
Впр. 2, с. 34 |
Впр. 3, с. 35, Впр. 6, с. 38 Вивчити слова |
10. |
|
Способи конспе-ктування. Напи-сання резюме. Формування навичок письма |
flow chart, clustering, listing |
Впр. 2, с. 41 |
Впр. 1, с. 39, впр. 4, с. 40 |
Впр. 3, с. 42 |
Впр. 2, с. 39-40 |
Впр. 3, с. 40 |
Впр. 5, с. 40 написати резюме до статті |
11. |
|
Шкільне життя. Лексико-грамати-чний тест |
Впр. 1, с. 41 |
|
Впр. 4, с. 42-43 |
|
|
|
Повторити умовні речення 1 і 2 типу, с. 283 |
Unit 2. “Job and profession” Тема 2. Робота і професії |
|||||||||
12. |
|
Огляд майбутніх перспектив випускників школи. Розвиток усного мовлення |
|
Perfect Continuous Aspect (Revision) |
Впр. 2-4, с. 44-47 |
Текст «Fill That Gap» с. 44-46
|
Впр. 1, с. 44, впр. 6, с. 47 |
Впр. 5, с. 47 |
Впр. 8, с. 48 Вивчити слова |
13. |
|
Участь молоді в екологічних та соціальних проектах. Прести-жні професії в Україні.Формува-ння навичок аудіювання |
|
|
|
Завдання вчителя |
впр. 6, с. 47 |
|
Написати твір-мініа-тюру:»Огляд престижних професій в Україні» |
14. |
|
Професійні уміння і здібності людини. Розвиток навичок читання |
Woкk or job possibility, occasion or oppotunity |
Continuous vs Perfect Continuous |
Впр. 9а, с. 49-50,
|
|
|
|
Повторити граматику |
15. |
|
Вимоги працедавців. Вдосконалення навичок писемного мовлення |
|
|
Vocabulary Point, с. 51, 52 |
|
Впр. 7, с. 48 |
Впр. 9b, с. 50 |
Впр. 2, 3, с. 52 Вивчити слова |
16. |
|
Вибір майбутньої професії. Вдосконалення граматичних навичок |
|
Continuous vs Perfect Continuous |
Grammar Point, с. 53, 54, впр. 4, с. 55 |
|
|
Впр. 1, 2, с. 53 |
Впр. 3, с. 54, Grammar Point, с. 53, 54 |
17. |
|
Престижні профе-сії за кордоном. Навчання за кордоном. Форму-вання навичок аудіювання |
diversity, freedom, it graduate, liberty, Mon-treal |
|
Впр. 3, с. 57 |
Впр. 2, 4, с. 56, 57 |
Впр. 1, с. 56 |
Впр. 1. с. 56 |
Написати про пере-ваги та труднощі навчання за кордоном |
18. |
|
Працевлаштува-ння. Служби пра-цевлаштування. Розвиток монологічного мовлення |
authorities, an enterprise, legislation, to assist |
|
Впр. 5, с. 59 |
|
Впр. 1-4, с. 58 |
|
Впр. 5, с. 59 Проблеми працевла-штування в Україні |
19. |
|
Проблема першого робочого місця. Формування навичок розуміння тексту |
|
|
Впр. 3, 4, с. 60-63 |
|
|
Впр. 2, с. 60 |
Впр. 1, с. 60 Вивчити слова |
20. |
|
Навчання після школи. Робота над проектом «Академічна відпустка». Розвиток навичок роботи в групі |
|
Часові форми |
Впр. 1, с. 66,
|
|
Впр. 5, 6, с. 63 |
Впр. 7, с. 64 |
Впр. 8, с. 65 Вивчити слова |
21. |
|
Написання заяви, листа, резюме. Формування навичок письма |
|
|
Впр. 3, 4, 5а, с. 67-69 |
Впр. 3, с. 72 |
Впр. 4, с. 68, впр. 5, 6, с. 70 |
впр. 2, с. 66 |
Впр. 7, с. 70 написати резюме |
22. |
|
Робота і професії. Лексико-грамати-чний тест |
Впр. 2, с. 71 |
Впр. 1, с. 71 |
Впр. 4, с. 72-73 |
|
|
|
Написати твір-мініа-тюру «Моя майбутня професія» |
Unit 3. “Family and friends” Тема 3. Я, моя родина, мої друзі |
|||||||||
23. |
|
Сім’я. Введення та активізація нових ЛО в усному мовленні |
an adolescent, to assault, to blame, to escape, to interfere, to obey |
3rd Conditional |
Впр. 2, 3, с. 75-77 |
Тексти «Teen Terror», с. 75, «George’s Story», с. 77 |
Впр. 1, с. 74,
|
|
Впр. 3, с. 77 Вивчити слова |
24. |
|
Стосунки з батьками. Розвиток навичок читання |
|
|
Впр.3, с. 77 |
|
впр. 4, 5, с. 77 |
|
Написати твір про свої стосунки з батьками |
25. |
|
Проблема батьків і дітей. Вдоскона-лення навичок письма |
|
3rd Conditional |
Впр. 7, с. 78 |
|
Впр. 6, с. 78 |
Впр. 1, с. 79 |
Впр. 2, с. 79 Вивчити слова |
26. |
|
Умовні речення 3 типу. Формування граматичних навичок |
|
|
Grammar Point, с. 80, впр. 1, 2, с. 80-81 |
|
|
Впр. 3, 4, с. 81 |
Впр. 6, 7, с. 82, Grammar Point, с. 80 |
27. |
|
Конфлікти в сім’ї та шляхи їх подолання. Розвиток навичок читання |
|
|
Впр. 3, с. 83, впр. 7, с. 85 |
Впр. 4, 5, с. 84 |
Впр. 1, 2, с. 83 |
Впр. 6, с. 84 |
Впр. 7, с. 85 Вивчити слова |
28. |
|
Психологи про сімейні стосунки між підлітками і батьками. Розвиток усного мовлення |
a communi-ty, a generation, іnnocence, a madman |
|
Впр. 3, с. 86-87 |
|
Впр. 1, 2, с. 86, впр. 4, с. 87 |
|
Впр. 6, с. 88 Вивчити слова |
29. |
|
Дружна сім’я - запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині. Формування навичок письма |
|
3rd Conditional |
Впр. 1, с. 89 |
|
Впр. 4, с. 91 |
Впр. 2, 5, с. 90-91 |
Впр. 3, 6, с. 90-91 Вивчити слова |
30. |
|
Толерантне ставлення до оточуючих. Розвиток навичок читання та говоріння |
|
|
Впр. 7, с. 92 |
|
Впр. 8, с. 92 |
|
Впр. 9, с. 93 Вивчити слова |
31. |
|
Робота над проектом «Три генерації». Робота в групах |
|
|
Впр. 4, с. 100 |
|
|
|
Написати твір-мініатю-ру «Ідеальна сім’я» |
32. |
|
Написання офіційного листа. Вдосконалення написання власного висловлювання |
|
|
Writing Point, с. 94, впр. 1, 2, с. 95, 96 |
Впр. 3, с. 100 |
Впр. 3, 4, с. 97 |
Впр. 5, с. 97 |
Впр. 6, с. 97-98 Вивчити слова |
33. |
|
Я, моя родина, мої друзі. Лексико-граматичний тест |
Впр. 1, с. 99 |
Впр. 2, с. 99 |
|
|
|
|
Впр. 2, с. 102-104 Повторити граматику |
Unit 4. “Eating” Тема 4. Харчування |
|||||||||
34. |
|
Система громадсь-кого харчування. Введення та акти-візація нових ЛО |
a fixed price, a quallty, abundant, customary, distinctive |
Reported Speech (Revision), 2nd Conditionals |
Впр. 2, с. 102-104, впр. 3, с. 105 |
Текст «Eating out in Kyiv», с. 102-104 |
Впр. 1, с. 102, впр. 3, с. 105 |
|
Переказувати текст впр. 2, с. 102- 104 |
35. |
|
Типи закладів харчування та критерії їх оцінки. Розвиток навичок говоріння |
food, dish or meal? |
|
Впр. 5, 6, с. 106, Vocabulary Point, с. 107 |
|
Впр. 4, 5b, с. 105-106 |
впр. 1, 2, с. 107 |
Впр. 3, с. 107 Вивчити слова |
36. |
|
Непряма мова. Вдосконалення граматичних навичок |
|
|
Grammar Point, с. 108, впр. 1, с.108 |
|
впр. 5, с. 110, |
Впр. 2, с. 108 |
Впр. 3, 4, с. 109 Вивчити слова |
37. |
|
Відвідування кафе / ресторану. Формування навичок діалогі-чного мовлення |
a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked |
Reported Speech (Revision) |
Впр. 4а, с. 113 |
Впр. 2, 3, с. 111-112 |
Впр. 1, с. 111 |
|
Впр. 4b, с, с. 113 Вивчити слова |
38. |
|
Меню. Замовле-ння страв. Розвиток навичок читання та говоріння |
a customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand |
Reported Speech (Revision) |
Впр. 3, с. 115 |
|
Впр. 1, 2, с. 114, впр. 4, с. 116 |
|
Впр. 5, с. 116 написати меню |
39. |
|
Зарубіжна кухня. Формування навичок письма та читання |
|
|
Впр. 1, 3, с. 117-118 |
|
Впр. 5, 6, с. 119-120 |
Впр. 2, с. 118 |
Впр. 4, с. 119 Вивчити слова |
40. |
|
Вегетаріанство. Мої власні уподобання. Розвиток навичок усного мовлення |
|
|
Впр. 7а, с. 120-121 |
|
Впр. 8, с. 122 |
Впр. 7b, с. 122 |
Впр. 9, с. 122. Вивчити слова |
41. |
|
Робота над проектом:»Здоро-вий спосіб харчування». Робота в групах |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал |
42.
|
|
Структура відгу-ку. Написання відгуку. Вдосконалення навичок письма |
|
|
Writing Point, с. 123 |
|
Впр. 2а, с. 124 |
|
Впр. 1, с. 123; повторити вивчений матеріал |
43. |
|
Харчування. Лексико-грамати-чний тест |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику |
44. |
|
Контроль аудіювання: текст для аудіювання із завданнями до тексту |
Підг. до к.п |
||||||
45. |
|
Контроль письма: граматичний тест. |
Підг. до к.ч |
||||||
46. |
|
Контроль читання: тексти для читання із тестовими завданнями. |
Підг. до к.г |
||||||
47. |
|
Контроль говоріння: Шкільне життя, Робота і професія, Я, моя родина, мої друзі, Харчування |
Пов. вив. мат. |
||||||
48. |
|
Узагальнення вивченого в І семестрі. Підсумковий урок |
|
№ уро-ку |
Дата |
Тема ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||
IІ семестр |
|||||||||
Unit 5. “It’s your planet” Тема 5. Природа і довкілля |
|||||||||
49. |
|
Людина і довкі-лля. Формування навичок письма |
|
ст.135
|
Впр.3 ст.133 |
Впр.1ст.132 аудіододаток |
Впр.2 ст.133 |
Впр.1- b ст.136 |
Впр.4 ст.137 вивчити слова |
50. |
|
Вплив діяльності людини на довкілля. Розвиток навичок усного мовлення |
|
ст. 139 Впр.3 ст.140 |
Впр.6-b ст. 137 |
|
впр.5-6- а ст. 137
|
ст.137 таблиця
|
Впр.4 ст.141 Вивчити слова |
51. |
|
Проблеми екології. Вдосконалення граматичних навичок |
Пасивний стан Впр.1-3 ст.142 |
ст. 140-141 |
|
Збірник1 |
|
Впр.4 ст.143
|
Впр.5 ст. 143 ст. 143 вивчити |
52. |
|
Довкілля. Складові частини. Формування навичок аудію-вання та письма |
Інфінітив ст. 143 |
ст. 144 Впр.2 ст.144 |
|
Впр. 3 ст.144 |
Впр.4 ст.145 |
Впр.1 ст.144 Скласти mind-map |
Впр.5 ст.145 вивчити слова |
53. |
|
Шляхи виріше-ння екологічних проблем. Розвиток навичок усного мовлення |
Інфінітив
|
Ст. 146 Впр.3 ст.148
|
Впр.2 ст.146
|
|
Впр.2 ст.146 драматизація |
Впр.3 ст.148 письмово
|
Впр.4 ст.149 вивчити слова
|
54. |
|
Молодь захищає довкілля. Вдосконалення навичок читання |
Пасивний стан
|
Впр.2 ст.151
|
Впр 3-4 ст. 152
|
|
Впр.4-b ст.153
|
Впр.1 ст.151
|
Впр 5, ст.153 Вивчити слова |
55. |
|
Проектна робота ЕКО акції. Розвиток навичок усного мовлення |
Пасивний стан
|
|
Впр 6, ст.154
|
Збірник |
ГМО- продукти за чи проти обговорення |
Впр 6 (2) ст.154
|
Оформити постер
|
56. |
|
Твій вклад в захист довкілля. Ессе. Формування навичок письма |
|
Ст.155-156
|
Впр 1, ст.155
|
|
Впр 4 ст.156
|
Впр 4 ст 156
|
Впр 5, a-b ст 157 вивчити слова |
57. |
|
Твоя особиста думка щодо проблем довкілля. Види ессе. Написання ессе |
|
Ст.157
|
Впр 6, ст.157 |
Збірник |
Впр 7, ст.158
|
Впр 5-с, ст.157 Впр 7-b, ст.159
|
Впр 8,ст.160 Вивчити слова |
58. |
|
Екологія твого регіону. Вдосконалення граматичних навичок |
Пасивний стан систематизація часових форм
|
Узагальнен- ня лексики теми Впр 1 ст.161 |
Впр 4, ст.163 |
Впр 3, ст.162
|
Екологія мого регіону. Презентація творчих робіт |
Впр 1, ст.161
|
Зміни клімату (написати 180-200 слів). |
59. |
|
Природа і довкілля. Лексико-граматичний тест |
Граматика теми |
ЛО теми |
|
|
|
|
Повторити ЛО теми та граматику |
Unit 6. “Art” Тема 6. Мистецтво |
|||||||||
60. |
|
Види мистецтва. Розвиток навичок аудіювання та письма |
|
Впр 2 ст.165 Ст. 168 |
Впр 4 ст. 165
|
Впр 4 ст. 165 аудіододаток |
Впр .2-3 ст.165
|
Впр.1,ст.165 (відповіді) |
Впр .5, ст.168 вивчити слова
|
61. |
|
Опис творів живопису. Формування навичок читання |
|
|
Впр 8, ст. 169
|
|
Впр 6-7,ст.169 Впр 10 ст.170 |
Впр 9, ст.170
|
Описати твір живопису, вивчити слова |
62. |
|
Вплив мистецтва на естетичний розвиток людини. Вдосконалення навичок усного мовлення |
Дієприкметн. Впр 1, ст.173 Впр 3ст.174 |
Впр 1 ст.171 Впр 4, ст.172 |
Впр 2 ст.171 |
|
Описати твір живопису. |
Впр. 3 ст.172 |
Впр 5 ст.172; вивчити слова
|
63. |
|
Улюблений фільм. Розвиток навичок читання та говоріння |
Дієприкметн. Впр 6 ст.175 |
ст.173 ст.178 |
Впр 1, ст. 176 |
Впр 2-3, ст. 176 |
Впр 5, ст.178
|
|
Впр 4, ст.177 Вивчити слова |
64. |
|
Після вистави. Формування навичок письма та діалогічного мовлення |
Дієприкметн. |
ст.181 |
Вп. 2 ст.180
|
Впр 6, ст.179
|
Впр 7, ст.179
|
Впр 1, ст. 180
|
Впр. 2, ст.180 Драматиза-ція в парах |
65. |
|
Теaтральні програми та афіші. Розвиток навичок читання |
Антоніми
|
ст. 181
|
Впр 3-b ст.182-183 |
|
Впр 3-b ст.182-183 |
Впр 3-а ст.181 |
Оформити афішу шкільної вистави |
66. |
|
Видатні українські митці. Розвиток навичок аудіювання |
|
Впр 4, ст.184
|
Впр. 1, ст. 186
|
Збірник |
Впр. 5, ст.185
|
Впр. 1, ст. 186
|
Впр. 3, ст. 187 Вивчити слова |
67. |
|
Жанри мистецтва. Кіномистецтво. Формування навичок письма та говоріння |
|
|
Впр. 4, ст. 188
|
|
Впр. 5, ст. 189 Впр. 7, ст. 190 Впр. 8,ст. 191 |
Впр. 4, ст.189 (письмо-ві відпо-віді) |
Впр. 6,ст. 189 (драматизація в парах) |
68. |
|
Проектна робота. Роль мистецтва в сучасному суспільстві |
Wh-questions. |
Використання лексики теми
|
Впр. 9 (1), ст. 191
|
|
Впр. 9 (6-7), ст. 192
|
Впр. 9 (3-5), ст. 192
|
Впр. 1-2 ст. 193 Підготувати тези |
69. |
|
Рецензія на улюблений фільм. Розвиток навичок письма та говоріння |
|
ст. 195
|
Впр.3, ст.194
|
|
Впр.4-, b ст.195
|
Впр. 4-а, ст. 194 (письмово) |
Впр.5, ст.195
|
70. |
|
Кінонагороди. Формування навичок аудіювання |
Впр.2, ст.196
|
Впр.1, ст.196
|
Впр.4, ст.197
|
Впр.3, ст.197
|
Кіно премія «Оскар» |
Впр.2, ст.196 (письмово) |
Молодіжне кіно. (Знайти інформацію) |
71. |
|
Мистецтво. Лексико-грамати-чний тест |
Граматика теми |
ЛО теми |
|
|
|
|
Повторити ЛО теми та граматику |
Unit 7. “Focus on Youth” Тема 7. Молодь і молодіжна культура |
|||||||||
72. |
|
Молодь та суспільство. Формування нави-чок аудіювання та письма |
Часи групи Simple |
Ст. 199 Впр.2,ст.201
|
Впр.2, ст. 199
|
Впр.2, ст. 199
|
Впр.1ст. 199
|
Впр.2-b, ст. 201
|
Впр.2,ст. 199 Переказ Вивчити слова |
73. |
|
Проблема СНІД в Україні. Вдосконалення граматичних навичок |
Часи групи Continuous |
Word file ст. 202
|
Впр.3, ст. 202 Впр.5, ст. 203 |
Збірник |
Впр.6,ст. 204
|
Впр.4,ст. 203
|
Впр.7, ст. 205 вивчити слова
|
74. |
|
Працевлашту- вання молоді. Розвиток навичок говоріння |
Неособові форми дієслова Впр.1, ст. 208
|
Словотвор. антоніми Впр.1, ст. 206 |
Впр.2, ст. 208 Впр.1, ст. 209 |
|
Впр.4,ст. 207 Впр.4,ст. 209
|
Впр.3, ст. 207 Впр.3, ст. 209 |
Впр.5,ст. 209 Вивчити слова |
75. |
|
Емоції молоді. Формування навичок письма та аудіювання |
Часи групи Perfect |
Впр.2- b, ст. 211 |
Впр.2-a, ст. 210 |
Впр.3,ст.211 |
Впр.1,ст. 210. |
Впр.2- b, ст. 211 |
Впр.3- b, ст. 111 вивчити слова |
76. |
|
Уміння керувати емоціями . Розвиток навичок читання тексту |
Неособові форми дієслова
|
Word file ст. 212 |
Впр.4-а, ст. 212
|
Впр.6, ст. 214
|
Впр.5, ст. 212 Впр.4-с, ст. 213 |
Впр.4- b, ст. 213
|
Емоції людини (Скласти таблицю) |
77. |
|
Проблеми молоді. Формування навичок діалогічного та монологічного мовлення |
Інфінітив vs герундій2 |
Word file ст. 215 |
Впр.4, ст. 217
|
Збірник |
Впр.2, ст. 215 Впр.3, ст. 217
|
Впр.2, ст.215-216 (письмово) |
Впр.4, ст. 217 Вивчити слова
|
78. |
|
Молодіжні організації та громади. Вдосконалення навичок говоріння |
Питальні речення. |
Useful phrases ст. 225 |
Впр.6, ст. 224
|
Збірник |
Впр.6-7,ст. 224
|
Поставити пита-ння до окремих речень |
Впр.8, ст. 225 Вивчити слова
|
79. |
|
Позакласне читання. Молодіжна культура. Обговорення прочитаного |
|
|
Тексти за вибором учителя
|
|
Палити. За чи проти. Обговорення Презентація постерів. |
|
ст.228 вивчити Впр.1, ст. 228 Заповнити таблицю |
80. |
|
Участь молоді в соціальних проектах Ессе. Проблеми та рішення. Розвиток навичок письма |
Умовні речення |
Useful phrases ст. 231 |
Впр.3 ст. 229
|
Збірник |
Впр.4ст. 231
|
Впр.4, ст. 231 (заповнити таблицю)
|
Впр.5, ст. 231
|
81. |
|
Молодіжні організації. Формування навичок говоріння |
Інфінітив vs герундій |
Впр.1, ст.232
|
Впр.4, ст.233 |
Впр.3,ст.233
|
Скаути Переказ |
Впр.2, ст. 232
|
Впр.4, ст.133 переказ |
82. |
|
Молодь і молоді-жна культура. Лексико-грамати-чний тест |
Граматика теми |
ЛО теми |
|
|
|
|
Повторити ЛО теми та граматику |
Unit 8. “Science and Technology” Тема 8. Наука і технічний прогрес |
|||||||||
83. |
|
Винахідники світу. Введення та активізація лексичного матеріалу |
An artist, an architect, an engineer, an inventor, a reason, to exist, to launch |
|
Впр 7, с. 120 |
Впр.2c, с.119 Впр.3, с.119 |
Впр.1, с.118 Впр. 2 b, с. 119 |
Впр. 4c, с. 120. |
Впр. 5, с. 120 -письмово; вивчити слова |
84. |
|
Перші світові винаходи. Розвиток навичок читання |
ЛО теми |
|
Впр. 7d, с. 122 |
Впр.4a, с.120 |
Впр.9, с.123 |
|
Впр. 8, с.123 –дати відповідь на запит. |
85. |
|
Відомі науковці. Удосконалення навичок усного мовлення та письма |
Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention, a theory, to discover, to invent |
|
Впр. 3 b, с. 125. |
|
Впр.2, с.124 Впр.3a, с.125 Впр.6, с.127 |
Впр. 1, с. 124 Впр. 4, с. 126. |
Впр. 5, с. 126 – доповнити речення; вив. слова |
86. |
|
Сергій Корольов – відомий вчений. Розвиток навичок читання |
An explorer, exploration, an observer, obser-vation, to explo-re, to observe, to succeed |
Present Passive.Past Passive. Впр. 4, с. 131 |
Впр. 1a, с. 128 Впр. 3a, с. 130 Впр.5,с.132 |
|
Впр.1b, с.129 Впр. 3b, с. 131 Впр. 3 c, с. 131 |
Впр. 2, с. 130.
|
Впр. 3b, с. 131 Вивчити слова |
87. |
|
Музей науки. Формування навичок усного мовлення. Активізація граматичного матеріалу |
An achieve-ment, cell, humanity, affordable, awe-some, harmful, remote |
Passive Voice |
Впр. 7a, с. 134. Впр. 7b, с.135 |
|
Впр. 6, с. 134 Впр. 8, с. 136. Discussion |
|
Доповнити речення впр. 9, с. 136; вивчити слова |
88. |
|
Сучасні пристрої в житті та побуті. Розвиток діалогічного мовлення |
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Passive Voice |
Впр. 2, с.137. Впр. 4a, с.138 |
Впр. 3, с. 138 |
Впр. 1a, с. 136. Dialogues |
Впр. 4b, с. 138 |
Впр. 1b, с. 137 – дати відповідь на запитан. |
89. |
|
Давайте поговоримо про майбутнє. Формування навичок усного мовлення |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly
|
Present Passive. Past Passive. |
Впр. 5a, с. 139
|
Впр. 6 a, с.142 |
Впр. 5 b, с. 141 Впр. 6 b, с. 142 |
|
Скласти речення з новими словами; вив. слова |
90. |
|
Винаходи майбутнього. Розвиток навичок читання та письма. |
ЛО теми |
|
Впр. 10 a, с. 144 |
|
Впр. 8, с. 143 Впр. 9 a, с. 144 |
Впр.10, с. 144 |
Повторити лексику та граматику |
91. |
|
Наука і техніч-ний прогрес. Лек-сико-граматичний тест |
ЛО теми часи |
|
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
Unit 9/10. “Ukraine. English-speaking country” Тема 9/10. Україна у світі. Країни виучуваної мови |
|||||||||
92. |
|
Україна-незале-жна держава. Розвиток навичок усного мовлення |
|
ст. 237 Word file ст. 239 |
Впр.2, ст. 137
|
Впр.2, ст. 137
|
Впр.4, ст. 240
|
Впр3, ст. 239
|
Впр 5, ст. 240 вивчити слова
|
93. |
|
Політична система в Британії. Розвиток навичок письма |
Повторити типи питань. (для інтерв’ю) |
Policyvs politics Joinvs unite |
Впр.8, ст. 242
|
|
Впр6-7, ст. 241 Впр.2, ст. 242 |
Впр.2, ст. 242 (питання для інтерв’ю |
Впр.1, ст. 243 Вивчити слова |
94. |
|
Політична система США. Формування навичок читання та аудіювання |
Часові форми |
|
|
Збірник |
Впр.2, ст. 242 |
|
Впр.8, ст. 242 переказ |
95. |
|
Декларація про державний суверенітет України. Розвиток навичок письма |
Неособові форми дієслова Впр1, ст. 246
|
Словотворення Синоніми Впр.3-4, ст. 245 |
Впр.2, ст. 244
|
Збірник |
Декларація про державний суверенітет України. Переказ |
Впр.2, ст. 246
|
Впр.3-4, ст. 247 вивчити слова
|
96. |
|
Міжнародні організації: ЄС . Формування навичок усного мовлення |
Неособові форми дієслова
|
Word file ст. 248
|
|
Впр.2-3, ст. 248
|
Впр.1, ст. 248
|
Впр.2-b, ст. 248 таблиця |
Україна та Рада Європи. Усне повідомлення. |
97. |
|
Конституція — Основний закон країни. Розвиток навичок аудіювання |
Неособові форми дієслова
|
Word file ст. 251
|
Впр.2, ст. 251
|
Впр.5, ст. 250 |
Впр.4, ст. 249 Україна та Рада Європи. |
Впр.1, ст. 251 (письм.) |
Впр.3-а, ст. 252 Вивчити слова |
98. |
|
Міжнародні організації: ООН, UNISEF, UNESCO. Вдосконалення навичок письма. Робота в парах |
Типи питань |
ст. 254
|
Впр.4, ст. 254
|
|
Впр.4, ст. 254 Інсценувати інтерв’ю. Робота в парах |
Впр.3-b, ст. 253 (письм.) |
Знайти інформацію про міжнародні організації: |
99. |
|
Міжнародна політика України. Розвиток навичок письма та говоріння |
Герундій |
ст. 255 Впр.7-b, ст. 260
|
Впр.1, ст. 255
|
|
Впр.3, ст. 256 Робота в парах та групах |
Впр.2, ст. 256
|
Впр 4, ст. 256
|
100. |
|
Громадянство України. Статті. Класифікація та структура. |
|
ст. 266
|
Впр.2, ст. 263 Впр.3, ст. 264
|
Збірник |
Впр.7-а, ст. 260 Переказ Впр.3, ст. 264 |
Впр.4, ст. 265 Впр.5,ст. 266
|
Впр.6, ст. 266
|
101. |
|
Україна у світі. Країни виучуваної мови . Лексико-граматичний тест |
ЛО теми часи |
|
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми та граматику |
102. |
|
Контроль аудіювання: текст для аудіювання із завданнями до тексту |
Підг. до к.п |
||||||
103. |
|
Контроль письма: граматичний тест. |
Підг. до к.ч |
||||||
104. |
|
Контроль читання: тексти для читання із тестовими завданнями. |
Підг. до к.г |
||||||
105. |
|
Контроль говоріння: Природа і довкілля, Мистецтво, Молодь та молодіжна культура, Наука і технічний прогрес, Україна у світі. Країни виучуваної мови |
Пов. вив. мат. |