Календарно-тематичне планування для 11 класу з Всесвітньої історії (профільний рівень, 70 годин)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з Всесвітньої історії на 2023-2024 н.р.11 клас ( 2 години на тиждень). Складено згідно оновленої навчальної програми.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з Всесвітньої  історії 11 клас у 2023-2024 н.р.

(2 години на тиждень)

Оновлена навчальна програма «Історія України. Всесвітня історія. 6-11 класи»

(зі змінами, затвердженими наказом МОН від 03.08.2022 №698)

 Підручник :Щупак І.Я.Всесвітня історія: для 11 кл. загальноосвіт.навч.закл.\-К.:Оріон,2019

Зміст навчального матеріалу

К-сть год.

Дата

Примітка

Розділ І. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ

1

Повторення .Друга світова війна.                         

 

 

 

2

Риси Ялтинсько-Потсдамської системи міжнародних відносин.   Організація Об’єднаних Націй (ООН). Спеціалізовані організації під егідою ООН. “Загальна декларація прав людини” (1948 р.) і міжнародні пакти про права людини (1966 р.). Навчальний  проект: Реалізація завдань ООН її спеціалізованими організаціями: приклади діяльності.

 

 

 

3

Включення Центрально-Східної Європи до сфери впливу радянської/совєтської імперії.

Початок Холодної війни. Меморандум Дж. Кеннана і промова В. Черчіля в Фултоні.

 

 

 

4

Доктрина Г. Трумена і “План Маршалла”. Поділ Німеччини.

 

 

 

5

НАТО та Організація Варшавського договору (ОВД): закріплення біполярності світу. Корейська війна 1950-1953 рр. та Карибська криза 1962 р. і загроза ядерної катастрофи. Спроби подолання міжнародних криз

 

 

 

6

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ ІІ. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства

7

Концепція постіндустріального (інформаційного) суспільства.

 

 

 

8

Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни: розширення прав людини.

 

 

 

9

Практична робота: Процеси демократизації в країнах Західної Європи і Америки у другій половині ХХ – початку ХХІ ст.: причини, специфіка і наслідки.

 

 

 

10

Падіння авторитарних режимів у Південно-Західній Європі в 1970-х рр. Утвердження принципів громадянського суспільства. Тенденції повоєнного розвитку партійних систем.

 

 

 

11

Рух афроамериканців США за громадянські права. Мартин Лютер Кінг.

 

 

 

12

Молодіжні виступи кінця 1960-х рр. Рух хіппі. Прояви етнонаціоналізму (проблеми Квебеку, Ольстеру, баскське питання).

 

 

 

13

Боротьба за права конфесійних, мовних і сексуальних меншин.

 

 

 

14

Транснаціональні корпорації. НТР і зростання ролі професійних фахівців і техніків. Перехід від виробництва товарів до виробництва послуг. Політика зменшення соціальної нерівності.

 

 

 

15

“Німецьке економічне диво”. Рейганоміка.

 

 

 

16

Тетчеризм. Соціальне ринкове господарство. Шведська соціальна модель.

 

 

 

17

Есе:  Яким має бути сучасний політичний лідер?

 

 

 

18

Об’єднання Німеччини.

 

 

 

19

Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Проблема брексіту.

 

 

 

20

Роль США та ЄС у сучасних міжнародних відносинах.

 

 

 

21

Навчальний  проект: Українська діаспора в державах Північної Америки та Західної Європи.

 

 

 

22

Узагальнення

 

 

 

23

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ ІІІ. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси

24

Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи.

Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі, Угорщині

 

 

 

25

Сталінська модель соціалізму та її втілення в Болгарії, Румунії, Чехословаччині.

 

 

 

26

Особливості розвитку Югославії.

 

 

 

27

Доля українців у країнах Центрально-Східної Європи. Операція “Вісла”.

 

 

 

28

Спроба економічної інтеграції соціалістичного табору. Рада економічної взаємодопомоги (РЕВ).

Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи. Антикомуністичний виступ: Угорська революція 1956 р.

 

 

 

 

29

Антикомуністичний виступ “Празька весна” 1968 р.

 

 

 

30

Спроби модернізації суспільно-політичного устрою та радянська інтервенція в Чехословаччину. Завершення епохи Сталіна. “Хрущовська відлига”.

 

 

 

31

Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст. Перебудова в СРСР.

 

 

 

32

“Оксамитові революції” в країнах Східної Європи. Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації.

 

 

 

33

Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст., їх роль у сучасних міжнародних відносинах. Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії в регіоні.

 

 

 

34

Навчальний  проект: Роль пропаганди в тоталітарному суспільстві( на прикладі гітлерівської Німеччини, сталінськогоСРСР, путінської росії та ін.)

 

 

 

35

Узагальнення

 

 

 

36

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ IV. РОЗПАД КОЛОНІАЛЬНИХ ІМПЕРІЙ. КРАЇНИ АЗІЇ, АФРИКИ, ЛАТИН-СЬКОЇ АМЕРИКИ  

37

Японія. Повоєнне реформування держави. Хірохіто. Джерела та наслідки економічного піднесення. Внутрішньо- та зовнішньополітичні пріоритети.

 

 

.

 

38

Китай. Проголошення КНР. Культ особи Мао Цзедуна. Великий стрибок, комуни, культурна революція. Трансформаційні процеси в Китаї на зламі ХХ–ХХІ ст. Ден Сяопін.

 

 

 

39

Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. ІНК. Індіра Ганді. Індія на зламі ХХ–ХХІ ст.

 

 

 

40

Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання.

 

 

 

41

Ісламська революція в Ірані. “Арабська весна”. Конфлікт у Сирії.

 

 

 

42

Терористична діяльність. Ісламська держава Іраку і Леванту.

 

 

 

43

Південна Корея: досвід демократизації та «економічне диво».

 

 

 

44

Есе:  Сучасні країни Азії: діалог західної та східної цивілізацій.

 

 

 

45

Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст.

 

 

 

46

Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі. Фідель Кастро.

 

 

 

47

Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст.

 

 

 

48

Практична робота: Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав

 

 

 

49

Узагальнення

 

 

 

50

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ V. Міжнародні відносини

51

Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД.

 

 

 

52

Практична робота: Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ

 

 

 

53

Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі, в Афганістані). «Балканська криза»

 

 

 

54

Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р.

 

 

 

55

Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст.

Недієвість політики «умиротворення» агресора

 

 

 

56

Практична робота: Демонтаж результатів періоду “розрядки”: причини і наслідки.

 

 

 

57

Від біполярного до багатополярного світу.  Проблема міжнародного тероризму.

 

 

 

58

Російсько-українська війна.

 

 

 

59

Міжнародна «антипутінська коаліція».

 

 

 

60

Узагальнення

 

 

 

61

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ VI. Повсякденне життя і культура

62

Науково-технічно революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва.

 

 

 

63

Навчальний  проект:  Винаходи ХХ століття, які скоротили відстані та змінили світ.

 

 

 

64

Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу. Розвиток систем соціального забезпечення.

 

 

 

65

Практична робота: Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни.

 

 

 

66

Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура “віртуальної реальності”.

 

 

 

67

Освітні системи. Університети як автономні осередки науки й освіти. Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції.

 

 

 

68

Узагальнення

 

 

 

69

Тематичний контроль

 

 

 

Узагальнення до курсу

70

Основні тенденції розвитку світу в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Національні та глобальні виклики.

Виміри цінностей людського буття в сучасному світі.

Україна у світовому співтоваристві.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бойко Вадим
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
26 вересня 2023
Переглядів
1774
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку