КТП складено у відповідності з новою програмою, для 11 класу, за підручником О.Карпюк. Зі змістовими лініями. Розрахований на 3 год.на тиждень. Автор Швага Марина Максимівна.
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||||
Тема 1: Повторення. Unit 1: Welcome Back!. |
|||||||||||||
1. |
|
Вивчення англійської мови |
Впр.1, 2, 3, с.4-5 Впр.4, с. 5, |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Згадати вивчений у минулому році матеріал. |
Впр.5, с. 6 |
||
2. |
|
Вивчення англійської мови |
С.7-8 Впр.1, с. 9 Впр.2, с. 9-10
|
Present Time |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти вживати часові форми тепериш-нього часу |
Впр.3, с.10 вивчити нові лексичні одиниці |
||
3. |
|
Повторення часових форм дієслова. |
Впр.4, с.10-11, впр.6, с. 12 Впр.5, с. 11 |
Revision of Tense Forms (in Present, Past and Future) |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти вживати правильні часові форми. |
Впр.7, с. 12 вивчити нові лексичні одиниці |
||
4. |
|
Англійська мова - мова міжнарод-ного спілкування. |
Впр.1, 2, 3, с. 13, впр.4а, с. 14,
|
Revision of Tense Forms (in Present, Past and Future) |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти вживати правильні часові форми |
Впр.4b,c, с. 14-15 |
||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||||
5. |
|
Англійська мова - мова міжнародного спілкування. |
впр.5, с. 15 Впр.1, 2, с. 16 |
Revision of Tense Forms (in Present, Past and Future) |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти вживати правильні часові форми |
Впр.3, с. 17 вивчити нові лексичні одиниці |
||
6. |
|
Порівняння англійської та української мов. Розвиток навичок письма. |
Впр.4, 6, с.18 |
Revision of Tense Forms (in Present, Past and Future) |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти вживати правильні часові форми |
впр.5, с. 18 |
||
Тема 2 : Будучи студентом. Unit 2: Being a Student.
|
|||||||||||||
7. |
|
Учнівська автономія у вивченні іноземних мов. Розвиток навичок аудію-вання. |
Впр.1, 2, с. 20 Впр.3, с. 23
|
Умовні речення 1 типу |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розрізняти умовні речення 1 типу. |
Впр.4 с. 23 |
||
8. |
|
Словники Розвиток навичок мовлення. |
Впр.5,6, с. 24-25 Впр.1, 2,3, с. 26 |
Умовні речення 1 типу |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розрізняти умовні речення 1 типу. |
Впр.3, с. 26 |
||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
|||||||||
9. |
|
Узгодження часів в умовних реченнях 1 типу |
Впр. 1, 2, с. 27 Впр.3,4, с. 28 |
Умовні речення 1 типу |
Соціальна та гро-мадянська компетентності
|
|
+ |
|
|
Вміти розрізняти умовні речення 1 типу. |
Впр.5, с. 28 |
|
10. |
|
Підготовка до іспитів |
Впр.1, 2, с. 29 Впр.3, с. 30
|
Умовні речення 1 типу |
Соціальна та гро-мадянська компетентності
|
|
+ |
|
|
Вміти розрізняти умовні речення 1 типу. |
Впр.5, с. 30
|
|
11. |
|
Складання іспитів |
Впр.1, с. 31 Впр.2, с. 31-32 |
Умовні речення 1 типу |
Соціальна та гро-мадянська компетентності
|
|
+ |
|
|
Вміти розрізняти умовні речення 1 типу. |
Впр. 4, с. 32 |
|
12. |
|
Оцінювання. Гендерний фактор у навчанні. Розвиток навичок читання |
Впр.1, с. 33, Впр.2, 3, с.34 |
Умовні речення 1 типу |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розрізняти умовні речення 1 типу. |
Впр.4, с. 35 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||||||||||||||||||
13. |
|
Міжнародні іспити. Робота над проектом. Розвиток навичок письма. Тематична.
|
Впр.6, с. 38 |
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти вживати правильні часові форми |
Впр.5, с. 37 |
||||||||||||||||
Тема 3: Прийми правильне рішення. Unit 3: Make up your Mind
|
|||||||||||||||||||||||||||
14. |
|
Огляд майбутніх перс- пектив випускни-ків школи. |
Впр.1, с. 44, Впр.3, с.46, Впр.2, с. 44-46, |
Perfect Continuous Aspect (Revi- sion) |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповісти про свої плани на майбутнє |
Впр.4 с.47, |
||||||||||||||||
15. |
|
Участь молоді в екологічних та соціальних проектах |
Впр.6, с.47, Впр.5, с.47, |
Continuous vs Perfect Continuous |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповісти про участь у своїх шкільних та інших проектах. |
Впр.8, с.48,
|
||||||||||||||||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відпо-відальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотні-сть |
||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
Listening Comprehension (the first term) |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати контроль аудіювання.
|
Підготу-ватися до ко-нтролю читання |
|||||||||||||||||
44 |
|
Контроль навичок читання. |
Reading Comprehension (the first term)
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати контроль читання.
|
Підготу-ватися до ко-нтролю письма |
|||||||||||||||||
45 |
|
Контроль навичок письма. |
Writing Comprehension (the first term)
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати творчу роботу.
|
Підготу-ватися до конт-ролю мовлення |
|||||||||||||||||
46
|
|
Контроль навичок говоріння.
|
Speaking Comprehension (the first term) |
Ініціативність підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Розказати обрану тему.
|
Повторити вив-чене |
|||||||||||||||||
47 |
|
Підсумок знань за 1 семестр.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене у 1 семестрі. |
|
|||||||||||||||||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
|||||||||
16. |
|
Професійні уміння і здібності людини. Розвиток навичок читання
|
Впр.1, 2, с. 51-52, Впр.9, b с.50, Впр.9, с.49-50,
|
Perfect Continuous Aspect (Revi- sion) |
Соціальна та гро-мадянська компетентності
|
|
+ |
|
|
Вміти розказати якими навичками треба володіти для обраної майбутньої професії. |
Впр.3, с. 52, |
|
17. |
|
Вимоги працедавців. Розвиток навичок грамматики. |
Впр.1, с. 53, Впр.2, с. 54, |
Continuous vs Perfect Continuous |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розказати про вимоги працедавців до обраної професії. |
Впр.3, с. 54, |
|
18. |
|
Вибір май- бутньої професії. Розвиток навичок аудію. |
Впр.2, с. 56, Впр.1, с. 56, Впр.4, с.55, |
Continuous vs Perfect Continuous |
Соціальна та гро-мадянська компетентності
|
|
+ |
|
|
Вміти розказати якими навичками треба володіти для обраної майбутньої професії. |
Впр.3, с. 57, |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||||
19. |
|
Часові форми дієслова . Розвиток навичок мовлнення. |
Впр.2, 3,4, с. 58, |
Continuous vs Perfect Continuous |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти вживати правильні часові форми |
Впр.5, с. 59, |
||
20. |
|
Навчання за кордоном. |
Впр.1, 2,3, с. 60,
|
Continuous vs Perfect Continuous |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти обгрунтувати переваги навчання за кордоном. |
Впр.4, с.61-63, |
||
21 |
|
Навчання після школи. |
Впр.5,6,7, с. 63 |
Continuous vs Perfect Continuous |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розказати якими навичками треба володіти для обраної майбутньої професії. |
Впр.8, с. 64-65 (презентація) |
||
22. |
|
Робота над проектом «Акаде-мічна відпустка» Розвиток навичок письма. |
Впр.1, с. 66, Впр.2, с. 66,
|
Continuous vs Perfect Continuous |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
|
Впр.4 с. 68 |
||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
Тема 4: Сімейні стосунки. Unit 4: Family Relationship. |
|||||||||||
23. |
|
Сім’я. Стосунки з батьками. Розвиток навичок читання |
Впр.1, с. 74, Впр.2, с. 75-76, |
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про стосунки з батьками. |
Впр. 3, с. 77 |
24.
|
|
Сім’я. Стосунки з батьками. |
Впр.6, с. 78, Впр.7, с. 78, |
3rd Conditional |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про стосунки в сімї. |
Впр.1, с. 79, |
25. |
|
Проблема батьків і дітей. Розвиток навичок грамматики. |
Впр.1, с. 80 Впр.2, с. 79 Впр.2, с. 81 |
3rd Conditional |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про проблеми в стосунках з батьками та іншими членами родини. |
Впр.3, с. 81 |
26. |
|
Умовні речення 3 типу |
Впр.7, с. 82, Впр.4,5, с. 81-82 |
3rd Conditional |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
|
Впр.6, с. 82, |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
|||||||||||||||||||||||
27. |
|
Конфлікти в сім’ї та шляхи їх подолання Розвиток навичок мовлнення. |
Впр.1, 2, 3, с. 83 Впр.4,5 , 6, с. 84
|
3rd Conditional |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про проблеми в стосунках з батьками . |
Впр.7, с. 85
|
|||||||||||||||
28. |
|
Психологи про стосунки між підлітками і батьками. |
Впр.1, 2 с. 86 Впр.3, с. 86-87 |
3rd Conditional |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про проблеми в стосунках з батьками . |
Впр.4, с. 87 |
|||||||||||||||
29. |
|
Дружна сім’я - запорука взаєморо-зуміння і благопо-луччя у родині. |
Впр.1, с. 89 Впр.2, с. 90 |
3rd Conditional |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
|
Впр.3, с. 90 |
|||||||||||||||
30. |
|
Дружна сім’я - запорука взаєморо-зуміння і благопо-луччя у родині. |
Впр.7,8 с. 92 |
3rd Conditional |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
|
Впр.9 с. 93 |
|||||||||||||||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
|||||||||||||||||||||||
31
|
|
Написання офіційного листа. |
Впр.3,4,5, с. 97 Впр.2, с. 96 |
3rd Conditional |
Соціальна та грома-дянська компетен-тності |
|
+ |
|
|
|
Впр.6, с. 97-98 |
|||||||||||||||
32
|
|
Повторення теми «Сімейні стосунки» |
Впр.3, С.100 Впр.1, с. 99 Впр.2, с. 99 |
3rd Conditional |
Соціальна та грома-дянська компетен-тності |
|
+ |
|
|
|
Впр. 4, с. 100 вивчити нові лексичні одиниці |
|||||||||||||||
33 |
|
Закріплення теми. Розвиток навичок граматики.
|
|
3rd Conditional |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
|
|
|
|
|||||||||||||||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
Тема 4: Харчування за межами дому. Unit 4: Eating out. |
|||||||||||
34 |
|
Система громадського харчування. Розвиток навичок читання |
Впр.1, с. 102 Впр.2, с. 102-104 |
Reported Speech 2nd Conditionals |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
+ |
|
+ |
|
Вміти розповідати про систему громадсь-кого харчування в Україні. |
Перека-зувати текст впр. 2, с. 102-104 |
35 |
|
Типи закладів харчування та критерії їх оцінки |
Впр.3,4, с. 105 |
Reported Speech 2nd Conditionals |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
+ |
|
+ |
|
Вміти розповідати про типи закладів харчування. |
Впр.6, с. 106 вивчити нові лексичні одиниці |
36 |
|
Типи закладів харчування та критерії їх оцінки |
Впр.1, 2, с. 107 Впр.3, с. 107 |
Reported Speech 2nd Conditionals |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
+ |
|
+ |
|
Вміти розповідати про типи закладів харчування. |
Впр.3, с. 107 |
37 |
|
Непряма мова. Розвиток навичок грамматики.
|
впр.1, с.108 Впр.2, 3, с. 108 |
Grammar Point, |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
+ |
|
+ |
|
|
Впр.4, с. 109-110 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
38 |
|
Відвідування кафе Розвиток навичок аудіювання. |
Впр.1, 2.3, с. 111-112 Впр. 4а, с. 113 |
Reported Speech (Revision) |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
+ |
|
+ |
|
Вміти розповідати про відвіду-вання кафе. |
Впр. 4b, с, с. 113 |
39 |
|
Меню. Замовлення страв Розвиток навичок мовлення.
|
Впр.1, 2, с. 114 Впр.3, с. 115
|
Reported Speech (Revision) |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
+ |
|
+ |
|
Вміти розповідати про типи закладів харчування. |
Впр. 5, с. 116 написа-ти меню |
40 |
|
Зарубіжна кухня
|
Впр.3, с. 118 Впр.2, с. 118 |
Reported Speech (Revision) |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
+ |
|
+ |
|
Вміти роз-повідати про улюб-лену зару-біжну кухню. |
Впр. 4, с. 119 |
41 |
|
Вегетаріанство. Здоровий спосіб харчування. |
Впр.6, с. 122 Впр.7, с. 120-121 |
Reported Speech (Revision |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
+ |
|
|
|
Вміти розповідати про здоровий спосіб харчування. |
Впр. 9, с. 122.
|
42 |
|
Здоровий спосіб харчування. Закріплення. |
Впр.3, с. 129 Впр.1,2, с. 129 |
Reported Speech (Revision |
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
+ |
|
|
|
|
Впр.4, с. 130
|