№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Засоби вираження |
Мовний інвентар-лексика
|
Граматика
|
Аудіювання |
Читання |
Мовлення
|
Письмо
|
|
Відпочинок і дозвілля |
||||||||||
1 48 |
13.01 |
Введення навчального матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля» Введення нових лексичних одиниць |
I was at the camp last month. Were you at the Zoo yesterday?- |
leisure, yesterday last, hobby, mountain Poland |
|
PB ex.1,p.106 |
PBex.2,p.107 |
PB ex.1,p.106 |
PB ex.3,p.107 |
|
2 49 |
14.01 |
Хоббі. Розвиток навичок аудіювання |
SheplayedsnowballslastFriday |
Yes, I was. / No, I was not. |
Дієслово ‘Be’ у Past SimpleTense |
PBex.63,p.108 |
|
PBex.4, pp.107-108 |
PBex.5,p.108 WBex.3,p.58 |
|
3 50
|
16.01 |
Мої захоплення. Розвиток навичок мовлення |
|
|
|
|
PBex.1,2, pp.109-110 |
|
PBex.3,p.110 |
|
4 51 |
20.01 |
Спортивні розваги. Розвиток навичок читання |
PastSimpleTense правильних дієслів |
table tennis ice-hockey, team, gym,
|
PBex.5,p.111 |
PBex.4,p.111 |
|
WBex.2,4, pp.59-60 |
|
|
5 52 |
21.01 |
Розпорядок дня. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Did they play football last weekend?- |
Yes, they did. / No, they didn’t. |
PBex.2, pp.112-113 |
PBex.1,p.112 |
PBex.2,3, pp.112-113 |
PBex.4,p.113 WBex.1,2,p.61 |
|
|
6 53 |
23.01 |
Як ти провів зимові канікули? Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Tom did not play tennis on Monday. |
volleyball, basketball, before,did
|
Формо-утворення PastSimpleTenseнеправиль-них дієслів
|
PBex.1,p.114 |
PBex.2,pp.114-115 WBex.2,p.63 |
PBex.3,pp.115-116 |
PBex.4,p.116 WBex.1,p.63 |
|
7 54 |
27.01 |
Робота й дозвілля.Розвиток навичок письма |
|
|
Past SimpleTense |
PBex.1,p.117 |
PBex.2, pp.117-118 |
PBex.1,p.117 |
|
|
8 55 |
28.01 |
Наші розваги.Розвиток навичок аудіювання |
I went to the Zoo yesterday. I saw lions and tigers. |
blew, flew, saw, went, rode, sang |
|
PBex.5,p.119 |
|
PBex.3,p.118 |
WBex.2,p.65 |
|
9 56 |
30.01 |
Вечірка з нагоди дня народження.Розвиток навичок читання |
I got a lot of presents last |
got, ran, woke up, said, made, came |
|
PBex.5,p.119 |
|
PBex.3,p.118 |
WBex.2,p.65 |
|
10 57 |
03.02 |
Мої буденні дні.Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
Past Simple Tense |
PBex.1,p.120 |
PBex.1,p.120 |
|
PBex.2,p.120 |
|
11 58 |
04.02 |
Як я провів вихідні.Розвиток навичок письма |
|
|
|
PBex.4,p.124 |
PBex.2, pp.122-123 |
PBex.1,3, pp.122-123 |
PB 3b,p.123 WBex.2,p.67 |
|
12 59 |
06.02 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми«Відпочинок і дозвілля» |
Повторити ЛО |
|||||||
Школа |
||||||||||
13 60 |
10.02 |
Введення навчального матеріалу з теми «Школа» Введення нових лексичних одиниць |
They haven’t got |
French, German, PE, Maths, Music, timetable |
|
PBex.1,p.127 |
PBex.2,p.127 WBex.1,2,p.69 |
PBex.2,3, pp.127-128 |
WBex.3,p.69 |
|
14 61
|
11.02 |
Школа. Розвиток навичок аудіювання |
Have we got Music today? |
Handi-crafts, Nature Studies, |
|
PBex.1,2, pp.129-130 |
|
PBex.2,3,4, pp.130-131 |
WBex.1,2,p.70 |
|
15 62 |
13.02 |
Класна кімната.Розвиток навичок читання |
Do you like Maths? Are you good at Music? |
Art,Drama,Reading, Computer Studies, Ukraine |
Present Perfect Tense
|
PBex.1,2b,3, pp.131-132 |
|
PBex.2a,p.131 |
WBex.1,2,p.72 |
|
16 63 |
17.02 |
Мій розклад. Активізація опорної лексики
|
I like Friday best of all. |
|
|
|
PBex.1,p.133 WBex.1,p.74 |
PBex.3,4,p.134 |
WBex.2,3, pp.74-75 |
|
17 64 |
18.02 |
Навчальні предмети. Розвиток навичок мовлення |
Ihavedonemyhomework. |
best of all, lesson, be good at, boring |
правильних і неправиль-них дієслів |
PBex.1, 2, pp.135-136 |
PBex.1,p.135 |
|
PBex.3,p.136; |
|
18 65 |
20.02 |
Розпорядок дня. Розвиток навичок аудіювання
|
|
written, seen |
правильних і неправиль-них дієслів |
PBex.4,p.136 |
|
PBex.2,p.135 |
WBex.2,p.76 |
|
19 66 |
24.02 |
Щоденні обов’язки. Розвиток навичок письма
|
He has taken some paper. |
begun, gone, taken, already, yet |
|
PBex.1,p.138 |
PBex.2, pp.138-139 |
PBex.4,p.136 |
WBex.2,p.77 |
|
20 67 |
25.02 |
Школа. Розвиток граматичних навичок через виконання вправ |
|
|
|
|
PBex.1,3, pp.138-139 |
|
PBex.3,4,p.139 WBex.3,p.77 |
|
21 68 |
27.02 |
Друг по листування. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Haveyouhadyourlunchyet? |
blown, learnt |
PresentPerfectTense
|
PBex.1,2, pp.140-141 |
PBex.1,p.140 ex.3,p.142 |
|
|
|
22 69 |
02.03 |
Екскурсії. Розвиток навичок читання
|
|
|
правильних і неправиль-них дієслів |
|
|
PBex.2,p.141
|
WBex.3,p.80 |
|
23 70 |
03.03 |
Мої однокласники. Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
|
|
|
PBex.1,3, pp.143-144; |
|
PBex.2,p.143 WBex.1,3, pp.81-82 |
|
24 71 |
05.03 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Школа»
. |
Повторити ЛО |
|||||||
Природа і навколишнє середовище |
||||||||||
25 72 |
10.03 |
Введення навчального матеріалу з теми «Природа і навколишнєсередовище Введення нових лексичних одиниць |
What’s the weather like today? Is it sunny? |
lightning, raindrops, storm, outdoors, indoors |
Структура going to |
PBex.1,p.146; PBex.5,p.148 |
PBex.2,3, pp.146-147 WBex.1,p.83 |
|
PBex.4,p.148 WBex.2,3, pp.83-84 |
|
26 73 |
12.03 |
Погода.Розвиток навичок писемного мовлення |
What is the weather like on Sunday? - In the morning it is going to be very cold.
It’s going to rain. |
ice, sunshine, rainbow, thunder |
|
|
PBex.1,3a, p.149 |
PBex.2,3, pp.149-150; |
|
|
27 74 |
16.03 |
Пори року.Розвиток навичок письма |
|
thunder-storm, forecast, weather |
Структура going to |
|
PBex.6, p.151 |
PBex.2,p.149 |
PBex.4,5, pp.150-151 |
|
28 75 |
17.03 |
Календар.Розвиток навичок читання |
Is she going to wear a dress in winter? |
boots, gloves, fur coat, underwearto |
|
PBex.1,2a, p.152;ex.4, p.154 |
PBex.3, p.153 |
PB ex.4, p.154 |
PBex.2b, 5, pp.153-154
|
|
29 76 |
19.03 |
Природа. Розвиток граматичних навичок через виконання вправ |
DonnaistallerthanLiz. Roseisthetallestintheclass. |
wear, tights, stockings |
Ступені порівняння прикмет-ників. |
PBex.1,2, pp.155-156 |
PBex.1, pp.155-156 |
|
WBex.1,p.86 |
|
30 77 |
23.03 |
Активний відпочинок. Розвиток навичок читання |
|
|
|
PBex.2,3, pp.156-157 |
|
|
|
|
31 78 |
24.03 |
Літній табір. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
We’regoingtohaveapartynextmonth. |
costume, uniform, fancy dress, mask, |
Структура going to |
PBex.1,3, pp.158-159 |
PBex.2,4, pp.158-160 |
PBex.5,p.160 |
WBex.1,p.90 |
|
32 79 |
26.03 |
Привіт, канікули! Розвиток навичок аудіювання |
The green dress is more beautiful than the blue dress. But the pink dress is the most beautiful of all. |
crown, belt |
Ступеніпорівнянняприкметни-ків. |
PBex.1, p.161 |
PBex.1,p.161 |
|
PBex.2, p.162 |
|
33 80 |
06.04 |
Пори року. Погода. Введення нових лексичних одиниць |
|
|
|
PBex.3, pp.162-163 |
PBex.4, p.163 |
PBex.3, pp.162-163 |
WBex.2,p.91 |
|
34 81 |
07.04 |
Свята. Великдень. Розвиток навичок аудіювання |
|
EasterBunny |
|
PBex.1,p.164 |
PBex.3,p.165 |
PBex.2,p.164 |
WBex.1,3, pp.93-94 |
|
35 82 |
09.04 |
Прогулянки. Подорожі транспортом. Складання діалогів |
|
|
|
|
PBex.5,p.166 WBex.2,p.93 |
PBex.4,5 pp.165-167 |
WBex.4,p.94 |
|
36 83 |
13.04 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми«Природа і навколишнє середовище» |
Повторити ЛО |
|||||||
Людина |
||||||||||
37 84 |
14.04
|
Введення навчального матеріалу з теми «Людина».Введення нових лексичних одиниць |
Let’s play outdoors! We can go to the river. |
|
Структура going to |
PBex.1,2,3, pp.168-169 |
WBex.2, pp.95 |
PBex.3, p.169 |
|
|
38 85 |
16.04 |
Зовнішність. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
puzzle, boardgame, tofish, picnic |
|
PBex.6,p.170 |
|
PBex.4,5, pp.169-170 |
|
|
39 86 |
21.04 |
Опис зовнішності. Введення нових лексичних одиниць |
What are you going to do in summer? |
at the seaside, in the camp, in the |
Структура going to |
PBex.1,2,5, pp.171-172 |
|
PBex. 2,3,4 pp.171-172 |
WBex.2,p.97 |
|
40 87 |
23.04 |
Члени моєї сім’ї. Розвиток навичок аудіювання |
My family is going to stay in a hotel. |
country, on the farm, in a hotel, in a tent |
Структура going to |
PBex.1,p.173 |
PBex.1,p.173 WBex.2,p.98 |
PBex.3,4,p.173 |
PBex.2,p.174 WBex.3,4,p.99 |
|
41 88 |
27.04 |
Опис зовнішності друга.Розвиток навичок діалогічного мовлення |
We usually have a film on Saturday. But we are going to have a party next Saturday. |
confused, different, to stay, travel, diary, plan |
Повторення Present, Past & Future Simple, Наказовий спосіб. |
PBex.1,p.175 |
PBex.1,2, pp.175-176 WBex.3, p.100 |
PBex.3,4, pp.176-177 |
WBex.1,2, p.100 |
|
42 89 |
28.04
|
Риси характеру. Розвиток навичок читання |
Put some sunscreen on your face. |
towel, sunscreen, prize, swimming |
Структура going to |
PBex.1,3, pp.178-179 |
PBex.3,4, pp.178-179 WBex.2, p.101 |
PBex.2,p.178 |
WBex.1,3, pp.101-103 |
|
43 90 |
30.04 |
Мій товариш. Друзі. Розвиток навичок усного мовлення |
|
|
Структура goingto |
|
PBex.1,p.180
|
PBex.3, 4,5, p.181 |
PBex.2, p.180 |
|
44 91 |
04.05
|
Сім’я мого друга. Розвиток навичок аудіювання |
|
suit, Scotland, postcard |
|
PBex.9, p.183 |
|
|
PBex.7,p.182 |
|
45 91 |
05.05 |
Уподобання та захоплення. Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
PBex.7,p.182 |
PBex.6, p.182 |
WBex.1,2, p.103 |
|
46 93 |
07.05 |
Уподобання та захоплення моєї родини. Презентація учнівських проектів |
|
|
||||||
47 94 |
12.05 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Людина» |
Повторити ЛО |
|||||||
48 95 |
14.05 |
Контроль сформованості навичок мовлення |
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|||||||
49 96 |
18.05 |
Контроль сформованості навичок письма |
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|||||||
50 97 |
19.05 |
Контроль сформованості навичокчитання |
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|||||||
51 98
|
21.05 |
Контроль сформованості навичок аудіювання |
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|||||||
52 99 |
25.05 |
Аналіз контрольних робіт з письма |
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|||||||
53 100 |
26.05 |
Аналіз контрольних робіт з аудіювання |
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
|||||||
54 101 |
28.05 |
Узагальнення і систематизація вивченого |
||||||||