Календарно – тематичне планування
для 5 - го класу (НУШ). Модулі: рухливі ігри, футбол, доджбол.
Структура та зміст |
Організаційно-методичне забезпечення
|
Номер уроку, дата уроку , направленість , дозування |
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. Теоретико - методичні знання : |
Правила гігієни та санітарії під час занять фізичними вправами. Історія розвитку футболу. Правила гри в футбол. Техніка безпеки на уроках футболу. |
О |
О |
О
|
О |
О |
О
|
О |
О |
О
|
О |
О |
О
|
О |
О |
О
|
О |
О |
О
|
О |
О |
О
|
О |
2. Фізична підготовка: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
а. загальна фізична підготовка |
Стройові прийоми, шикування та перешикування, ходьба, біг,стрибки, вправи на місці та в русі, з м’ячами, в парах. |
Н |
|
|
|
|
|
П |
|
|
|
|
|
З |
|
|
|
|
|
У |
|
|
|
б. спеціальна фізична підготовка: Розвиток швидкості; |
Повторний біг 10,20,30 м. прискорення з різних вихідних положень, біг з зміною швидкості та напрямку за сигналом. |
|
|
Н |
|
|
|
|
|
П |
|
|
|
|
|
З |
|
|
|
|
|
У |
|
Розвиток спритності; |
Різновиди стрибків, стрибки з поворотами на 90-180, подолання смуги перешкод , «човниковий» біг 4х9 м. |
|
|
|
|
Н |
|
|
|
|
|
П |
|
|
|
|
|
З |
|
|
|
|
|
3. Рухливі ігри: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рухливі ігри та естафети з м’ячем: |
«Тачка і м’яч», «Швидко передай» |
|
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
|
Рухливі ігри для розвитку сили: |
«Вудочка», «Гопак», «Довга лоза», «Гречка», «»Козак» |
|
|
|
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рухливі ігри для розвитку спритності та уваги: |
«Клас стрункр», «Вибивний», «Потримай м’яч», «Правильний рух», «Баранець» |
|
|
|
|
|
Х |
|
|
|
|
|
|
|
Х |
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Рухливі ігри для розвитку швидкості: |
«Мисливці і качки», «Садіння і збір картоплі» |
|
|
|
|
|
|
|
Х |
|
|
|
|
|
|
|
Х |
|
|
|
|
|
|
Рухливі ігри для розвитку витривалості: |
«Виклик номерів», «Останній вмбуває», «Коники» «Потяг», «Квач», «Карасі і щука», «Квач парами». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
|
|
|
|
|
|
|
Х |
|
|
|
|
4. Футбол: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зупинка м’яча ; |
Підошвою та внутрішньою частиною ступні) |
Н |
|
П |
|
З |
|
У |
|
У |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вкидання м’яча ; |
З місця та в кроці «двома руками із-за голови». |
|
|
Н |
|
П |
|
З |
|
У |
|
У |
|
У |
|
У |
|
|
|
|
|
|
|
Удари по м’ячу ногами; |
Передачі м’яча в парах та трійках. Удари на точність.(внутрішня,зовнішня та середня ступні) |
|
|
|
|
Н |
|
П |
|
З |
|
У |
|
У |
|
У |
|
|
|
|
|
|
|
Ведення м’яча ; |
Носком, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій, з обведенням (лівою та правою ногою) |
Н |
|
П |
|
З |
|
У |
|
У |
|
У |
|
У |
|
|
|
У |
|
У |
|
У |
|
Жонглювання м’яча |
Ступнею, стегном, головою. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
|
П |
|
З |
|
У |
|
|
|
У |
|
|
|
Групові та індивідуальні дії. |
В нападі(маневрування, відкривання,відволікання) в захисті (закривання) |
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
Навчальна гра в футбол. |
За правилами. Хлопчики окремо від дівчаток. |
Н |
|
П |
|
З |
|
У |
|
У |
|
У |
|
У |
|
У |
|
У |
|
У |
|
У |
|
5. Доджбол: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стійка та техніка пересування гравця; |
Вибір місця для кидків та ловіння м’яча. |
|
Н |
|
П |
|
З |
|
У |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кидки м’яча однією рукою різними способами; |
Однією рукою знизу, зверху та збоку. |
|
|
|
Н |
|
П |
|
З |
|
У |
|
У |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ловля та передачі м’яча. Відбивання м’яча; |
На місці та в русі |
|
|
|
|
|
Н |
|
П |
|
З |
|
У |
|
У |
|
|
|
|
|
|
|
|
Взаємодія гравців у захисті та нападі. |
Розподіл обов’язків між гравцями. |
|
|
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
|
О |
Навчальна гра |
За правилами. Хлопчики окремо від дівчаток. |
|
|
|
Н |
|
П |
|
З |
|
У |
|
У |
|
У |
|
У |
|
У |
|
У |
|
У |