Вправи методом колового тренування. Рухливі та спортивні ігри.

Про матеріал
Вправи методом колового тренування. Рухливі та спортивні ігри. У методичній розробці заняття заплановано методи навчання: спрямовані на об’єкт діяльності (метод безпосередньої наочності, метод опосередкованої наочності, метод цілісно конструктивної вправи), спрямовані на результат діяльності (метод спрямованого відчуття рухової дії, метод узагальненого впливу), спрямовані на спосіб діяльності (індуктивні та дедуктивні методи).
Перегляд файлу

ОКУ « Подільський медичний фаховий коледж імені В.О. Жуковського»

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

освітньої програми «Сестринська справа» та «Лікувальна справа»

освітня компонента «Фізична культури»

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV ЗАГАЛЬНА ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА

 

ТЕМА. ЗФП. Вправи методом колового тренування. Рухливі та спортивні ігри

 

 

 

 

 

 

Розглянуто і схвалено

на засіданні циклової комісії

загальноосвіітньої та

загальної підготовки

Протокол № 6    від    24.01.2023р.

Голова комісії ______­­­­­/Ольга СЕКРІЄР/

                           підпис                     І.П.

 

 

 

 Подільськ – 2023

 

 

Тема. ЗФП. Вправи методом колового тренування. Рухливі та спортивні ігри

Кількість годин – 2

Предметні компетентності

Знає та виконує правила надання домедичної допомоги при різних травмах;

Правила безпеки під час занять.

Характеризує : особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму студента.

Розуміє : обсяг, інтенсивність навантаження, тривалість та характер відпочинку під час виконання фізичних вправ.

Усвідомлює:  значення вмінь, навичок та фізичних якостей, які необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії.

Називає  поняття рівнів та методики визначення рівнів фізичної підготовленості

Виконує  організуючі вправи, ходьбу, біг, стрибки, загальнорозвивальні вправи без предметів, вправи для формування та корекції постави.

Свідомо ставиться до власного здоров'я та здоров'я інших

Демонструє небайдужість при виконанні вправ, естафет, рухливих ігор.

Ключові компетентності

Уміння правильно  використовувати термінологічний апарат.

Уміння застосовувати інноваційні технології для покращення здоров'я, використовувати фізичні вправи в умовах природнього середовища.

Уміння досягти конкретних цілей у фізичному самовдосконаленні; розробляти індивідуальні оздоровчі програми з урахуванням власних можливостей, мотивів та потреб.

Ставлення розуміння потреби постійного  фізичного вдосконалення.

Уміння боротися, здобувати чесну перемогу та з гідністю приймати  поразку, контролювати свої емоції, організовувати свій час, оціннювати  власні можливості в процесі рухової діяльності.

Індивідуальність, активність у фізичній діяльності, відповідальність, відвага, усвідомлення важливості співпраці під час ігрових ситуацій

Методи навчання: фронтальний, поточний, груповий.

Методи контролю: індивідуальний.

Міждисциплінарна інтеграція

Дисципліни

Знати

Вміти

І Попередні (забезпечують)

Біологія

Які м'язи отримують навантаження під час виконання вправ

Контролювати самопочуття на занятті

Українська  мова

Термінологічний апарат

Спілкуватися в різних ситуаціях українською мовою

Математика

Математичні методи під час занять фізичною культурою

Ведення рахунку при проведенні змагань.

ІІ наступні ( ті що забезпечується)

Фізичне виховання

Комплекс вправ для розвитку опорно- рухового апарату

Комплекс вправ для розвитку опорно- рухового апарату

ІІІ внутрішньо-предметна інтеграція

Фізична культура

Комплекс вправ для розвитку опорно- рухового апарату

Виконувати їх самостійно та під час занять

 

ЛІТЕРАТУРА:

  1. Баскетбол. А Н. Макаров, П.З. Сирис , В. П. Теннов и др., под..ред. А.Н. Макарова. 2-е узд., перераб. и доп. М.: Просвещение, 1987. С. 234
  2. Баскетбол. 1-12 класи/ Д.С. Присяжнюк, В.В. Деревянко. Х.:видавництво «Ранок», 2008. с. 70-79, 122-124
  3. Андращук Н., Андращук М. «Основи здоров'я і фізична культура» (теоретичні відомості):  Тернопіль: Підручник і посібник, 2006. -160 с.
  4. Рухливі ігри та естафети. Посібник для вчителя. Тернопіль: Підручник і посібник, 2004. 40 с
  5. Рухливі ігри та естафети. Методичний посібник. Тернопіль: Підручник і посібник, 2001. С. 139, 111
  6. Максименко С.Д. Педагогіка вищої медичної освіти (текст) підручник. С.Д. Максименко, М.М. Філоненко К. «Центр учбової літератури», 2014. 288с.
  7. Методичні вказівки до виконання самостійної роботи.
  8. Навчальні нормативи до виконання практичних навичок.

Необхідний  інвентар: м’яч для великого тенісу, м'яч для настільного тенісу, дві гирьки (пляшки для води 0,5л.)  баскетбольні  м’ячі.

 

Хід заняття

 

І. Організаційний момент

1 Привітання.

2 Перевірка наявності студентів.

3 Інструктаж з техніки безпеки

Нагадати про правила техніки безпеки під час проведення занять.

Зберігати поставу.

Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання команд

ІІ. Ознайомлення студентів з темою та навчальними цілями заняття

Теоретичні відомості. Презентація: «Баскетбол»

Додаток

ІІІ. Актуалізація опорних знань студентів.

Слово викладача

Стройові вправи (повороти на місці ).

 Різновиди ходьби:                                            

  • ходьба на носках                                             
  • ходьба на п’ятках                                                 
  • ходьба на внутрішній стороні стопи                                  
  • ходьба на зовнішній стороні стопи
  • ходьба  маленьким кроком , п’ятка до носка

Повільний біг (на місці)

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

Слово викладача

Комплекс ЗРВ (загально розвивальні вправи)

1. В.п.- середня стійка, ноги нарізно, руки на поясі; 1-4-колові рухи голови вправо; 5-8-теж вліво;

2. В.п. - ліва рука вгорі, пальці стиснуті в кулак; 1-4- зміна положення рук;

3. В.п. – ноги нарізно, пальці стиснуті в кулак; 1-4- колові рухи руками вперед; 5-8- теж назад;

4. В.п. – ноги нарізно, руки перед грудьми; 1-поворот вліво, руки в сторону;

5. В.п.; 3-поворот вправо, руки в сторони; 4- В.п.;

6. В.п. –ноги нарізно, руки на поясі; 1-2-нахили тулуба вліво; 3-4- теж вправо;

7. В.п. – упор присівши; 1-стійка на правій, ліва назад на носок, руки вгору;

8. В.п.; 3- стійка на лівій, права назад на носок, руки вгору; 4- В.п.;

9. В.п. – широка стійка ноги нарізно, руки вгорі, пальці переплетені долонями вгору; 1-нахил тулуба до правої ноги; 2-нахил; 3-нахил тулуба до лівої; 4- В.п.;

10. В.п. – широка стійка ноги нарізно, руки вгорі, пальці переплетені долонями вгору; 1-нахил тулуба до правої ноги; 2-нахил; 3-нахил тулуба до лівої; 4- В.п.;

11. В.п. - руки вперед-вниз, пальці переплетені долонями, 1-випад лівою вперед, руки вгору; 2- В.п.; 3- теж з іншої ноги; 4- В.п.;

12. В.п.-Стійка ноги нарізно, руки на пояс; 1-4-стрибки.

V. Формування вмінь та навичок студентів

Слово викладача

Виправляти помилки, слідкувати за навантаженням студентів з різних медичних груп

Концентрація уваги

Тримати рівні руки слідкувати за диханням.

1. Спеціальна фізична підготовка. Колове тренування. (три кола)

1.1 Ловіння м'яча  для великого тенісу, лівою та правою рукою.

 1.2. Відпочинок .

1.3 Вправи з гирьками, ( пляшка для води 0,5 л. ) 1хв.

1.4 Відпочинок.

1.5 Присідання.

1.6. Відпочинок

1.7. Набивання тенісного    м'яча ракеткою, лівою та правою рукою

1.8. Відпочинок 

1.9. Згинання та розгинання    рук в  упорі  лежачи.

1.10 Відпочинок.

Відновлення дихання

2. Техніки володіння різновидів  передач і ловіння м’яча:

2.1. Обведення м'яча кругом голови .

2.2. Обведення м'яча   вісімкою між ніг.

2.3.  Обведення м'яча  кругом тулуба.

2.4. Підняти ногу провести  м'яч під нею, потім під другою ногою так само.

2.5. Підкидання   м'яча вгору двома руками від грудей.

2.6. Підкидання  м'яча однією рукою та ловіння іншою.

VІ. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.

Слово викладача

Кінезіологічні  вправи для розвитку мозку.

Спочатку всі вправи виконуємо повільно, потім пришвидчуєм.

Збільшення уваги до виконання вправ.

Вправи з кінезіології

1. «Сова» . Одну руку кладемо на плече, а голову повертаєм в сторону руки, яку ми задіяли, потім  міняєм положення.

2. «Вухо ніс». Однією рукою ми берем за носик, а іншою рукою перехрещуємо і берем за  вухо, потім робимо хлопок і змінюємо положення.

3. «Обід». Однією рукою ми гладимо животик, а іншою ведем від лоба до потилиці, зміна положення рук.

4. «Кільце» Ми беремо руки, великий палець і вказівний змикаємо, великий палець і середній, безіменний, мізинець.

VІІ. Підведення підсумків заняття.

Слово викладача

Вправи на відновлення дихання. Спеціальні дихальні вправи

Вправа корисна при потребі «провітрювання» легенів.

VІІІ. Домашнє завдання (Видача завдання для самостійної роботи)

  • Згинання  та розгинання рук  в упорі лежачи, 5-8 серій по 15 разів
  • Для здобувачів освіти спецгрупи – підготувати комплекс загальнорозвивальних вправ

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 лютого 2023
Переглядів
565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку