Календарне планування з англійської мови для 8 класу 5 годин на ІІ семестр за підручником Solutions з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями
Календарне планування у 8 – Б класі за Solutions Intermediate
на 2017– 2018 н.р. (ІІ семестр)
№ п/п |
Дата |
Тема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Письмо |
Говоріння |
|
Я і мої друзі |
|||||||||
|
|
Введення навчального матеріалу з теми «Я і мої друзі». Введення нового лексичного матеріалу |
Нові ЛО теми |
Order of adjectives |
|
Впр.3,4,с.4 (SB) |
|
Впр.7,с.4 (SB) |
|
|
|
Відкрий себе. Мої уподобання. Розвиток навичок виразного читання |
ЛО теми |
Present Tense |
Впр.1,с.5 (SB) |
|
Впр.5,с.5 (SB) |
Впр.7,с.5 (SB) |
|
|
|
Риси характеру мого друга. Виконання лексичних вправ |
|
Dynamic and state verbs |
Впр.2,3,с.6 (SB) |
Впр.4,с.6 (SB) |
|
Впр.1,7с.6 (SB)
|
|
|
|
Розваги. Розвиток навичок письма |
|
Verb patterns |
|
Впр.3,4,с.7 (SB) |
Впр.6,с.7 (SB) |
|
|
|
|
Розваги у родині та з друзями. Розвиток навичок писемного мовлення |
|
Узгодження часів |
Інтонація розповідн. речення |
|
|
Впр.6,7,с.8 (SB) |
|
|
|
Чи важлива зовнішність? Введення нового граматичного матеріалу |
ЛО теми |
Expressions with look |
Впр.2,4,с.8 (SB) |
Впр.2,с.10 (SB) |
Впр.4,с.10 (SB) |
Впр.1,9,с.10 (SB) |
|
|
|
Захоплення моїх однокласників. Розвиток навичок мовлення |
ЛО теми |
|
Читання листів з теми |
|
Впр.6,с.11 (SB) |
Впр.1,с.11 (SB) |
|
|
|
Молодь і мистецтво. Розвиток навичок аудіювання |
|
|
Впр.7,с.13 (SB) |
|
Впр.8,с.13 (SB) |
|
|
|
|
Улюблені фільми підлітків. Розвиток навичок письма |
ЛО теми |
|
Зразок тексту |
|
|
Бесіда в режимі T –P1 |
|
|
|
Як українські підлітки відносяться до сучасного кіно? Розвиток навичок говоріння |
ЛО теми |
|
Впр.2,с.8 (WB) |
|
Впр.3,с.8 (WB) |
|
|
|
|
Мої улюблені ТВ передачі. Опрацювання навчального матеріалу через говоріння |
|
|
|
|
|
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
Що ти читаєш? Розвиток навичок мовлення |
ЛО теми |
|
Зразок тексту |
Прослухати текст |
Описати портрет |
|
|
|
|
Глянцеві журнали для підлітків. Розвиток навичок писемного мовлення |
|
|
|
|
Міні – твір |
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
Спілкування молоді через Інтернет. Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
|
Впр.2,с.11 (WB) |
|
Впр.3,с.11 (WB) |
|
|
|
|
Соцмережі та друзі по листуванню. Опрацювання навчального матеріалу через аудіювання |
ЛО теми |
|
|
Прослухати текст |
Виконати завдання на картках |
Усно відповісти на питання |
|
|
|
Кореспонденція. Розвиток навичок писемного мовлення |
|
|
|
Перегляд відеоролику |
|
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
Захист проектів з теми: «Моя автобіографія» |
|
|
|
Прослухати текст |
Виконати завдання на картках |
|
|
|
|
Систематизація тематичного матеріалу |
Повторення ЛО теми |
Повторення граматичних правил |
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Я і мої друзі» |
|||||||
Шкільне життя |
|||||||||
|
|
Введення навчального матеріалу з теми «Шкільне життя». Введення нового лексичного матеріалу. |
Нові ЛО теми |
|
|
Впр.2,с.14 (SB) |
Впр.4,с.14 (SB) |
Впр.6,с.14 (SB) |
|
|
|
Типи шкіл. Введення нового граматичного матеріалу |
|
Past Tense |
Впр.1,с.15 (SB) |
|
Впр.5,6,с.15 (SB) |
Впр.4,8,с.15(SB) |
|
|
|
Ласкаво просимо до школи. Приміщення. Опрацювання навчального матеріалу через говоріння |
ЛО теми |
|
|
Впр.3,5,с.16 (SB) |
Впр.2,с.16 (SB) |
Впр.6,с.16 (SB) |
|
|
|
Назви навчальних кімнат та шкільного обладнання. Введення нової лексики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розклад занять. Правила поведінки у школі. Виконання лексичних вправ |
|
used to |
Впр.1,с.17 (SB) |
|
Впр.5,с.17 (SB) |
Впр.7,с.17 (SB) |
|
|
|
Шкільні предмети. Опрацювання навчального матеріалу через письмо |
|
|
Впр.1,с.18 (SB) |
Впр.7,8,с.19 (SB) |
Впр.3,4,с.18(SB) |
Впр.5,6,с.19(SB) |
|
|
|
Твої улюблені предмети. Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
|
с.20 (WB) |
|
с.20 (WB) |
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
Твій розпорядок дня. Мій день у школі. Розвиток навичок читання |
ЛО теми |
|
|
Впр.2,с.20 (SB) |
Впр.1,4,с.20 (SB) |
Впр.7,8,с.20(SB) |
|
|
|
Стосунки з товаришами у школі. Складання діалогів |
|
|
Впр.1,с.21 (SB) Reading paragraphs |
|
Впр.4,с.21 (SB) |
|
|
|
|
Школа – другий дім. Опрацювання навчального матеріалу через читання |
|
|
Прочитати діалоги з теми |
|
Скласти діалоги з теми |
Скласти діалоги з теми |
|
|
|
Англійська мова - мова міжнародного спілкування. Введення граматичного матеріалу |
ЛО теми |
|
|
|
Міні – твір «Мій улюблений шкільний предмет» |
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
Що ми робимо на уроці англійської? Розвиток навичок говоріння |
ЛО теми |
|
Впр.2,с.14 (WB) Читати текст з теми |
|
Скласти питання до тексту |
Відповісти на питання |
|
|
|
Школи в Україні та за кордоном. Опрацювання навчального матеріалу через аудіювання |
|
|
|
Прослухати текст |
Виконати завдання на картках |
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
Перспективи вибору професії для восьмикласників. Розвиток навичок мовлення |
|
|
Читати текст |
|
|
Переказ тексту |
|
|
|
Підготовка до іспитів. Складання іспитів. Що важливо знати? Розвиток навичок читання |
ЛО теми |
|
Впр.2,с.16 (WB) |
|
Скласти діалоги з теми |
|
|
|
|
Випускники – майбутнє України. Розвиток навичок мовлення |
|
|
Впр.2,с.19 (WB) |
|
Впр.3,с.19 (WB) |
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
Урок домашнього читання. Розвиток навичок аналітичного читання |
ЛО теми |
|
Читання тексту |
|
с.21 (WB) |
|
|
|
|
Навчання за кордоном. Навчання в Україні. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
|
|
Прослухати текст |
Виконати завдання на картках |
|
|
|
|
Шкільне життя. Урок домашнього читання. Розвиток навичок критичного читання |
ЛО теми |
|
Впр.2,3,с.23(SB) |
Впр.5,6,с.23 (SB) |
Впр.5 – 8, с.22 (SB) |
Впр.4,с.23 (SB) підготувати проект |
|
|
|
Захист учнівських проектів з теми «Рідна школа» та повторення вивченого |
Повторення ЛО теми |
Повторення граматичних правил |
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Шкільне життя» |
|||||||
Велика Британія |
|||||||||
|
|
Введення навчального матеріалу з теми: «Велика Британія». Введення нового лексичного матеріалу |
Нові ЛО теми |
|
|
Впр.6,7,с.74 (SB) |
Впр.8,с.74 (SB) |
Впр.1,7,с.74(SB) |
|
|
|
Загальні відомості про країну. Розвиток навичок аналітичного читання |
|
The Passive |
Впр.1,с.75 (SB) |
|
Впр.4,5,с.75(SB) |
Впр.6,с.75 (SB) |
|
|
|
Що ми знаємо про її історію? Британські традиції. Виконання лексичних вправ |
ЛО теми |
|
Впр.1,с.76 (SB) |
Впр.5,6,с.76(SB) |
Впр.3,с.76 (SB) |
Впр.7,с.76 (SB) |
|
|
|
Географічне положення та клімат Британії. Розвиток навичок говоріння |
|
|
Читати текст |
|
|
Обговорювати текст |
|
|
|
Українська діаспора. Опрацювання навчального матеріалу через аудіювання |
ЛО теми |
Indefinite pronouns: some-, any-, no-, every- |
Впр.1,с.77 (SB) |
|
Впр.4,5,с.77 (SB) |
Впр.6,с.77 (SB) |
|
|
|
Подорож з друзями Розвиток навичок читання |
|
|
с.79 (SB) |
|
Впр.4,с.78 (SB) |
Впр.1,7,с.78 (SB) |
|
|
|
Шотландія. Введення нового граматичного матеріалу. Розвиток навичок читання |
|
|
Читати текст про Шотландію |
|
Письмово відповісти на питання |
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
Населення , національності та соціологія. Розвиток навичок письма |
ЛО теми |
|
|
Прослухати текст про Нову Зеландію |
Написати есе про Н. Зеландію |
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
Країни Об’єднаного Королівства. Опрацювання навчального матеріалу через складання діалогів |
ЛО теми |
|
Впр.1,с.81 (SB) |
|
Впр.6,с.81 (SB) |
Впр.7,с.81 (SB) |
|
|
|
Англія: короткий огляд. Написання есе з теми |
|
|
Читати текст про Австралію |
Впр.3.с.80 (SB) |
Написати есе з теми |
Впр.1,8,с.80(SB) |
|
|
|
Столиця. Розвиток навичок аудіювання |
ЛО теми |
|
|
Прослухати текст |
Виконати завдання на картках |
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
Лондон: мрії про подорож. Введення нової лексики |
|
|
|
|
Тести |
Підготувати проект |
|
|
|
Захист учнівських проектів з теми «Лондон очима мандрівників» |
ЛО теми |
|
|
|
|
Відповісти на питання |
|
|
|
Місце, де ти мрієш побувати. Опрацювання навчального матеріалу через говоріння |
|
|
Впр.6.с.83 (SB) |
|
|
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
Вивчаємо мову, подорожуючи країною. Опрацювання навчального матеріалу через аудіювання |
ЛО теми |
|
Впр.2,с.70 (WB) |
|
впр.3,с.70 (WB) |
Впр.4,с.70 (WB) |
|
|
|
Стежками відомих британців. Переказ тексту |
|
|
Прочитати текст |
|
Скласти план до тексту |
Усний переказ тексту |
|
|
|
Подорож до країни, мова якої вивчається. Перегляд відеоролику. Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
Впр.1 – 4, с.82 (SB) |
|
|
|
|
Систематизація тематичного матеріалу |
Повторення ЛО теми |
Повторення граматичних правил |
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Велика Британія». |
|||||||
Музика |
|||||||||
|
|
Введення навчального матеріалу з теми «Музика». Введення нового лексичного матеріалу |
Нові ЛО теми |
|
|
Впр.2,с.94 (SB) |
Впр.3,с.94 (SB) |
Впр.1,5,с.94 (SB) |
|
|
|
Улюблені музичні стилі та жанри. Введення лексичного матеріалу |
Нові ЛО теми |
|
|
|
Впр.5,6,с.95 (SB) |
Впр.7 с.95 (SB) |
|
|
|
Музика у Британії. Розвиток навичок читання |
|
Participle Clauses |
Впр.1,2,с.95(SB) |
|
|
Впр.8,с.95 (SB) |
|
|
|
Музика в Україні. Музичні фестивалі. Розвиток навичок читання |
ЛО теми |
|
Впр.1,с.96 (SB) |
Впр.4,с.96 (SB) |
Впр.2,3,с.96(SB) |
Впр.5,с.96 (SB) |
|
|
|
Європейська музика. Урок домашнього читання. Розвиток навичок читання |
|
|
Впр.1,с.97 (SB) |
|
Впр.4,5,с.97(SB) |
Впр.6,с.97 (SB) |
|
|
|
Види музичних інструментів. Вивчення нової лексики |
ЛО теми |
|
Прочитати нові ЛО теми |
|
Скласти речення з новими ЛО |
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
Музичні традиції та музиканти різних країн. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
Впр.2,с.98 (SB) |
|
Впр.3,с.98 (SB) |
Впр.1,7,с.99(SB) |
|
|
|
Класична музика. Моцарт. Розвиток навичок аудіювання |
ЛО теми |
|
|
Прослухати текст |
Виконати завдання на картках |
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
Музика у нашому житті. Виконання граматичних вправ |
|
|
|
|
Впр.5 – 8, с.102 (SB) |
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
Музика на радіо. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
|
|
|
Скласти діалог з теми |
Впр.1,8, с.100 (SB) |
|
|
|
Молодіжні музичні групи. Розвиток навичок усного мовлення |
ЛО теми |
|
|
|
Впр.2,7, с.100 (SB) |
«Моя улюблена група» |
|
|
|
Зірки музики. Опрацювання навчального матеріалу через усне мовлення |
|
|
Читати текст з теми |
Перегляд ролику |
|
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
Мій улюблений виконавець. Розвиток навичок монологічного мовлення |
ЛО теми |
|
|
|
Міні – твір «Мій улюблений співак» |
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
На концерті рок музики. Робота з текстом. Складання плану до тексту |
|
|
Прочитати текст |
|
Скласти план до тексту |
Переказ тексту |
|
|
|
Музичні уподобання. Робота в групах. Виконання граматичних вправ |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
Почуття, навіяні музикою. Розвиток навичок усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Музика у моєму серці. Розвиток навичок говоріння |
ЛО теми |
|
|
|
|
Бесіда «Що для мене є музика» |
|
|
|
Якщо я стану співаком? Розвиток навичок монологічного мовлення |
|
|
|
|
Міні – твір «Якщо я стану співаком» |
Бесіда в режимі T – P1 – P2 |
|
|
|
Професія музиканта. Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
Впр.2,3, с.103 (SB) |
Впр.5.с.103(SB) |
Впр.4,с.103 (SB) |
|
|
|
Музичне мистецтво. Розвиток лексико – граматичних навичок з теми |
Повторення ЛО теми |
Повторення граматичних правил |
|
|
|
|
|
|
|
Систематизація та повторення тематичного матеріалу |
|||||||
|
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Музика» |
|||||||
|
|
Контроль сформованості навичок аудіювання |
|||||||
|
|
Контроль сформованості навичок говоріння |
|||||||
|
|
Контроль сформованості навичок письма |
|||||||
|
|
Контроль сформованості навичок читання |
|||||||
|
|
Аналіз контрольних робіт |
|||||||
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого |
|||||||