Кaлендарно-тематичне планування з німецької мови
для 9 класу (за підручником С. І. Сотникової, Г. В. Гоголєвої)
(2 години навчання)
№ уро-ку | Дата | Тема ситуативного мовлення | Мовна компетенція | Мовленнєва компетенція | Домашнє завдання | ||||
Лексика | Граматика | Аудіювання | Говоріння | Читання | Письмо | ||||
І семестр | |||||||||
Lektion 1. “Ich, meine Familie, meine Freunde” Тема 1. Я, моя родина, мої друзі | |||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. Громадська відповідальність: наводить приклади свого внеску в життя громади; формулює особисті ціннісні пріоритети. Здоров'я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Підприємливість і фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. | |||||||||
1. | Мої літні канікули. Розвиток навичок усного мовлення | Впр. 2 (с. 4) | Впр. 1 (с. 4) | Впр. 5 (с. 5) | Впр. 3 (с. 4), впр. 4 (с. 5) | Впр. 6 (с. 5) | Впр. 6 (с. 5); вивчити слова | ||
2. | Я і моє найближче оточення. Введення нового лексичного матеріалу | die Beziehung, achten, böse sein auf (Akk.), schimpfen auf (Akk.), Furcht haben vor (Dat.), sorgen für (Akk.), sich Sorgen machen um (Akk.), Kontakt haben, Krach machen Впр. 2, 3a (с.6) | Впр.1 (с. 6) | Впр. 3b, 6, (с. 7-8) | Впр. 4 (с. 7), впр. 7, (с. 8) | Впр. 3c (с. 7), 8 (с. 8); вивчити слова | |||
3. | Сварки у сім'ях. Вдосконалення навичок аудіювання та письма | Sich streiten, stressen, überreden, verbieten, sich wehren, die Streitigkeit, stur | Впр. 5 (с. 11) | Впр. 1b, 2, 3, 6 (с. 10-11) | Впр. 4 (с. 10) | Впр. 7 (с. 11) | Впр. 7 (с.11); вивчити слова |
Кaлендарно-тематичне планування з німецької мови
для 9 класу (за підручником С. І. Сотникової, Г. В. Гоголєвої)
(2 години навчання)
№ уро-ку |
Дата |
Тема ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||
І семестр |
|||||||||
Lektion 1. “Ich, meine Familie, meine Freunde” Тема 1. Я, моя родина, мої друзі |
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. Громадська відповідальність: наводить приклади свого внеску в життя громади; формулює особисті ціннісні пріоритети. Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Підприємливість і фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
|||||||||
1.
|
|
Мої літні канікули. Розвиток навичок усного мовлення |
Впр. 2 (с. 4) |
|
Впр. 1 (с. 4)
|
Впр. 5 (с. 5)
|
Впр. 3 (с. 4), впр. 4 (с. 5) |
Впр. 6 (с. 5)
|
Впр. 6 (с. 5); вивчити слова |
2. |
|
Я і моє найближче оточення. Введення нового лексичного матеріалу |
die Beziehung, achten, böse sein auf (Akk.), schimpfen auf (Akk.), Furcht haben vor (Dat.), sorgen für (Akk.), sich Sorgen machen um (Akk.), Kontakt haben, Krach machen Впр. 2, 3a (с.6) |
|
Впр.1 (с. 6) |
Впр. 3b, 6, (с. 7-8)
|
|
Впр. 4 (с. 7), впр. 7, (с. 8)
|
Впр. 3c (с. 7), 8 (с. 8); вивчити слова
|
3. |
|
Сварки у сім’ях. Вдосконалення навичок аудіювання та письма |
Sich streiten, stressen, überreden, verbieten, sich wehren, die Streitigkeit, stur |
|
Впр. 5 (с. 11)
|
Впр. 1b, 2, 3, 6 (с. 10-11) |
Впр. 4 (с. 10)
|
Впр. 7 (с. 11)
|
Впр. 7 (с.11); вивчити слова |
4. |
|
Діти – найвища цінність. Робота з текстом. Обговорення прочитаного |
Die Ursache, die Einsamkeit, sich entscheiden für (Akk.), sich ein|schränken, unter einen Hut bringen, kinder-los, nach wie vor |
|
Впр. 1 (12) |
Впр. 2, 3,5 (с. 12-13) |
Впр. 4 (с. 13) |
Впр. 6 (с. 13)
|
Впр. 4, 6 (с. 13); вивчити слова |
5. |
|
Моя автобіографія. Формування граматичних навичок та письма |
Der Familien-stand, die Staat-sangehörigkeit, absolvieren, der Lebenslauf, tätig sein als, sich bewerben um (Akk.) |
Präteritum |
Впр. 1 (с. 14) |
Впр. 3, 4 (с. 14-15)
|
Впр. 2 (с. 14), впр. 4 (с. 15) |
Впр. 5 (с. 15)
|
Впр. 5 (с. 15); вивчити слова
|
6. |
|
Справжня дружба. Розвиток навичок усного мовлення й читання |
An|vertrauen, das Lächeln, die Klamotten (Pl.), humorvoll, witzig, guter /schlechter Laune sein, Erkennen an (Dat.), verzeihen, unterstützen, der Beweis, der Makel |
Відмінюва-ння прик-метників |
Впр. 1 (с. 16) |
Впр. 4(с.17) Впр. 5, 6 (с. 20)
|
Впр. 2 (с. 16), впр. 3 (с. 17) |
Впр. 7 (с. 20)
|
Впр. 5 (с. 17); вивчити слова; підгот. до тестової роботи |
7. |
|
Узагальнення знань з теми: «Я, моя родина, мої друзі». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальне-ння знань з граматики і фонетики |
|
|
|
Тест |
Повторити вивчене, портфоліо |
Lektion 2. “ Jugendkultur” Тема 2. Молодіжна культура |
|||||||||
Змістові лінії Громадянська відповідальність: висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. Здоров я і безпека: критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків |
|||||||||
8. |
|
Сучасна мода. Введення нового лексичного матеріалу |
Das Make-up, die Wimperntu-sche, das/der Lipgloss, der Lidschatten, schminken, zerrissen |
Ступені порівнянняприкмет-ників і при-слівників. Впр. 4a (с. 27) |
Впр. 3b (с. 27) |
Впр. 2 (с. 26), впр. 5, 6 (с. 28) |
Впр. 3a (с. 26) |
Впр. 7 (с. 28)
|
Впр. 4b (с. 28); вивчити слова |
9. |
|
Течії молоді-жної культури. Читання тексту. Вправи на розуміння прочитаного |
Das Merkmal, der Vertreter, die Gesellschaft, das Image, entstehen, auffällig, schäbig, der Nagel Впр. 2a (с. 29) |
Слова іншомов-ного похо-дження в одн й множ |
Впр. 1 (с. 29) |
Впр. 2b (с. 29), впр. 5 (с. 31) |
Впр. 3, 4 (с. 30) |
Впр. 6 (с. 31)
|
Впр. 2a (с. 29); вивчити слова |
10. |
|
Молодіжні організації в Україні. Вдосконалення навичок усного мовлення |
Der Anhänger, der Pony, die Umhängetasche, das Armband, der Gürtel, der Friedhof, rebellisch |
|
Впр. 3 (с. 32) |
Впр. 1b (с. 32), впр. 5 (с. 33) |
Впр. 4 (с. 33) |
Впр. 6 (с. 33)
|
Впр. 2 (с. 32); вивчити слова |
11. |
|
Вулична молодіжна культура. Розвиток навичок письма |
Auf|nehmen, trampen, der Aushilfsjob, der Schlafsack, beneiden, der Neid, die Zufriedenheit, bombastisch |
|
Впр. 1 (с. 34) |
Впр. 2 (с. 34), впр. 5 (с. 35) |
Впр. 3 (с. 34), впр. 4 (с. 35) |
Словн. диктант
|
Впр. 6 (с. 35); вивчити слова |
12. |
|
Мистецтво молоді – графіті. Введення нового лексичного матеріалу |
Der Sprayer, der Sprüher, die Sprühdose, der Filzmarker, der Streifenwagen, die Handschellen, das Gesetz, sprayen, illegal, ins Gefängnis kommen |
|
|
Впр. 4 (с. 37), впр. 6 (с. 38) |
Впр. 3, 4 (с. 37), впр. 5 (с. 38) |
Впр. 2 (с. 36)
|
Впр. 7 (с. 38); вивчити слова |
13. |
|
Молодіжі клуби за інтересами. Розвиток нави-чок аудіювання, усного мовлення |
Der Verband, der Verein, die Freizeitmöglichkeiten, das Gesellschaft-sspiel, bei|tragen zu , mit|machen,die Jugendherberge, ermöglichen, verfügen über, die Unterkunft, die Übernach-tung, in Zusammenhang stehen, vielfältig |
Словотвір: складні слова.
|
Впр. 1 (с. 39)
|
Впр. 4, 5b (с. 41) |
Впр. 3 (с. 40) Впр. 4 (с. 44)
|
Впр. 5a, (с. 41) Впр. 6 (с. 44)
|
Впр. 6 (с. 41); вивчити слова; підг. до тестової роботи |
14. |
|
Узагальнення знань з теми: «Молодіжна культура». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальне-ння знань з граматики і фонетики |
|
|
|
Тест |
Повторити вивчене, портфоліо |
Lektion 3. “ Natur und Wetter ” Тема 3. Природа і погода |
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: розглядає природу як цілісну систему. Здоров’я і безпека: робить повідомлення про складні погодні умови; оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регiону. пояснює вибір одягу залежно від погоди. Підприємливість і фінансова грамотність: співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету; обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
|||||||||
15. |
|
Природа навколо нас. Введення та активізація ново-го лексичного матеріалу в мовленні |
Der Hügel, die Quelle, die Küste, der Gletscher, die Niederschläge, münden, öde, felsig, sandig |
|
Впр. 4a, 4b (с. 49) |
Впр. 2 (с. 48), впр. 3, 5 (с. 49) |
Впр. 3 (с. 49) |
Впр. 6 (с. 49);
|
Впр. 6 (с. 49); вивчити слова |
16. |
|
Краса природи Німеччини та України. Розвиток навичок читання та письма |
Die Heide, das Moor, der Felsen, der Wacholder, das Naturdenkmal, das Naturschutzgebiet, bewundern, unberührt. Die Durchschnittstempe-ratur, die Temperatur-schwankung, gemäßigt, kontinental, maritim, tropisch, beeinflussen, schwanken |
|
Впр. 1 (с. 50) Впр. 4 (с. 56) |
Впр. 2 (с. 50), впр. 5 (с. 52) впр. 5 (с. 56) |
Впр. 3b, 4 (с. 51) впр. 3 (с. 56)
|
Впр. 6 (с. 54) |
Впр. 6 (с. 56); вивчити слова |
17. |
|
Улюблена пора року. Розвиток навичок читання та письма |
Der Schneefall, die Nord-halbkugel, die Knospe, der Zugvo-gel, steigen, duften nach, strahlen, Die Laune, bester Laune sein, außerdem, verderben |
Безособовіречення (повт).
|
Впр. 3a, 3b (с. 57) |
Впр. 5 (с. 58) |
Впр. 2 (с. 57) Впр. 5 (с. 61) |
Впр. 4, (с. 58) Впр. 8 (с. 61)
|
Впр. 6 (с. 58); вивчити слова |
18. |
|
Погода. Багатство землі. Удосконалення навичок усного мовлення та письма |
Die Geschwindig-keit, die Bewölkung, der Hagel, der Orkan, der Schauer, heiter, bewölkt, wolkenlos, locker., der Rohstoff, das Vorkom-men, das Erdgas, das Erdöl, die Kohle, das Eisen, das Erz, fördern, verwenden |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 64)
|
Впр. 1a (с. 62); Впр. 3 (с. 62) |
Впр. 1b (с. 62), впр. 6 (с. 63) |
Впр. 4 (с. 63) |
Впр. 5, (с. 63) Впр. 5 (с. 65)
|
Впр. 7 (с. 63); вивчити слова |
19. |
|
Охорона довкілля. Формування навичок сприймання на слух тексту |
Der Energieträger, die Vorräte, das Kraftwerk, der Strom, erneuer-bar, fossil, umweltfreundlich, umweltbelastend, schaden, verbrennen, Die Abgase , das Abwasser, die Mülldeponie, die Ölkatastrophe vergiften, verursachen, verschmutzen, belasten |
Модальне дієслово «müssen»
|
Впр. 2b (с. 69) |
Впр. 1b, 2a (с. 68), впр. 4 (с. 70) |
Впр. 3 (с. 66), впр. 4 (с. 67) Впр. 3 (с. 69) |
Впр. 5 (с. 70) |
Впр. 6 (с. 70); вивчити слова |
20. |
|
Рослинний і тваринний світ. Розвиток навичок читання та письма |
Die Mülltrennung, die Mülltonne, der Müllcontainer, der Müllhaufen, die Glühbirne, das Spülmittel, übrig bleiben, recyceln, Die Ausrottung, der Tierschützer, gefährden, bedrohen von, aussterben |
Віддієслів-ні іменни-ки.
|
Впр. 1 (с. 71) |
Впр. 3a (с. 71), 5-7(с. 73) |
Впр. 3b (с. 72) Впр. 4 (с. 75)
|
Впр. 6 (с. 76)
|
Впр. 8 (с. 73); вивчити слова; підготував-тися до тесту |
21. |
|
Узагальнення знань з теми: «Природа і погода». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальне-ння знань з граматики і фонетики |
|
|
|
Тест |
Повторити вивчене, портфоліо |
Lektion 4. “ Massenmedien ” Тема 4. Засоби масової інформації |
|||||||||
Змістові лінії Громадянська відповідальність: Визначає достовірність інформації. Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Здоров я і безпека: Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. Підприємливість і фінансова грамотність: Демонструє розуміння необхідності сплати податків як складника громадянської відповідальності. |
|||||||||
22. |
|
Газети та журнали. Введення та активізація нового лексичного матеріалу |
Die Tageszeitung, die Wochenzei-tung, die Lokal-zeitung, die Fachzeitschrift, das Anzeigen-blatt,aus|tragen, sich beschränken |
Словотвір: складні слова.
|
Впр. 1 (с. 80) |
Впр. 2 (с. 80), впр. 5 (с. 82) |
Впр. 4a, 4b (с. 81) |
Впр. 6 (с. 82)
|
Впр. 3b (с. 80); вивчити слова |
23. |
|
Телебачення й радіо. Розвиток навичок письма та читання |
Senden, übertra-gen, die Direkt-übertragung, der Rundfunk, die Fernsehanstalt, der Versuch, der Fernsehteilnehme |
Віддієслів. іменники. Präteritum (повт Впр. 4 (с. 84) |
Впр. 1 (с. 83)
|
Впр. 5, 6 (с. 85) |
Впр. 3 (с. 83) |
|
Впр. 7 (с. 85); вивчити слова |
24. |
|
Моя улюблена радіо-телепере-дача. Вдосконалення навичок усного мовлення |
Die Einschaltquote, die Daily Soap, die Doku-Reihe
|
|
Впр. 2 (с. 86) |
Впр. 2, 3 (с. 86), впр. 4 (с. 87), впр. 5, 6 (с. 88) |
Впр. 3 (с. 86) |
Впр. 7 (с. 88)
|
Написати розповідь про улюб-лену теле-передачу; вив. слова |
25. |
|
Сучасне телебачення. Формування навичок аудіювання. |
Die Quelle, unterhaltsam, informativ, brutal, das Fernsehangebot, glotzen, die Entspannung. |
Підрядне речення умови зі сполучни-ком «wenn» Впр. 2 (с. 91) |
Впр. 5a, 5b (с. 90) |
Впр. 2 (с. 89), впр. 4, 6 (с. 90) |
Впр. 3a (с. 89) |
Впр. 7 (с. 90)
|
Впр. 5b, (с. 90); вивчити слова |
26. |
|
Новітні засоби комунікації. Розвиток навичок письма та усного мовлення |
Das Notebook, der iPod, die Software, das Passwort, digital, tragbar. Впр. 2 (с. 94) |
Інфінітивні групи «um … zu», «(an)statt … zu», «ohne … zu». |
|
Впр. 3b, (с. 95), впр. 5 (с. 96) |
Впр. 4 (с. 96) |
Впр. 3a, 3b, 3c (с. 95) |
Впр. 6 ( с. 96); вивчити слова |
27. |
|
Спілкування в мережі Інтернет. Улюблені веб-сайти. Вдосконалення навичок аудіювання |
Der Chat, der Internetboom, das Netzwerk, bedienen Впр. 1, 2 (с. 97), 4b (с. 98) |
Інфінітивнігрупи «um … zu», «(an)statt… zu», «ohne …zu». Впр. 5 (с. 98) |
Впр. 3 (с. 97) |
Впр. 5 (с. 98) Впр. 3 (с. 99)
|
Впр. 4a (с. 97) Впр. 4 (с. 100) |
Впр. 6 (с. 98)
|
Впр. 4a (с. 97), 6 (с. 98) ; вивчити слова, підгот. До тесту |
28. |
|
Узагальнення знань з теми: «Засоби масової інформації». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальне-ння знань з граматики і фонетики |
|
|
|
Тест |
Повторити вивчене, портфоліо |
29. |
|
Контроль аудіювання |
Текст для аудіювання, тестові завдання |
Підготувати-ся до к. ч |
|||||
30. |
|
Контроль читання |
Текст, тестові завдання |
Підготувати-ся до к.п |
|||||
31. |
|
Контроль письма |
Лексико-граматичні завдання |
Підготувати-ся до к.г |
|||||
32. |
|
Контроль говоріння |
Розмовні теми |
Повторити слова та гр. |
№ уро-ку |
Дата |
Тема ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||
ІІ семестр |
|||||||||
Lektion 5. “ Wissenschaft und Technik ” Тема 5. Наука і технічний прогрес |
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. Громадянська відповідальність: обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Здоров’я і безпека: обговорює позитивні та негативні наслідки певних винаходів. |
|||||||||
33.
|
|
Важливість науки. Введення нових ЛО та їх активізація в мовленні |
Die Erfindung, das Ding, der PC, der Laptop, die Heizung. |
Infinitiv із часткою «zu» (повт). Впр.3 (с.107) |
Впр. 2(с. 107)
|
Впр. 1b, 3 (с. 107), 4a(с. 108), 5 (с. 109) |
Впр. 4b, 4c (с. 108) |
Впр. 6 (с. 109);
|
Впр. 6 (с. 109) вивчити слова |
34. |
|
Німецькі винахідники. Розвиток навичок читання та письма |
Der Erfinder, der Buchdruck, erfinden
|
Основні форми дієслова (повт). Passiv |
Впр. 2 (с. 110)
|
Впр. 4 (с. 112) |
Впр. 3a (с. 111) |
Впр. 6 (с. 113)
|
Впр. 5b, 6 (с. 113); вивчити слова |
35. |
|
Всесвітньовідо-мі дослідники. Вдосконалення навичок аудіювання |
der Wegbereiter, hervorragend, bewerten |
Пасивний стан дієслів. |
Впр. 3a, 3b (с. 115) |
Впр. 4 (с. 115);
|
Впр. 2 (с. 114), 3a(с.115) |
Впр. 5 (с. 115);
|
Впр. 5 (с. 115); вивчити слова |
36. |
|
Рудольф Дизель і його винахід. Формування навичок усного мовлення |
Her|stellen, an|melden, auf|lösen), aus|rüsten Впр. 2 (с. 116) |
Віддієслів-ні іменники.
|
Впр. 1 (с. 116) |
Впр. 3a (с. 116), 4b(с. 117) |
Впр. 3b (с. 116), 4a(с.117) |
Впр. 5 (с. 117);
|
Впр. 3b (с. 116), 5 (с. 117); вивчити слова |
37. |
|
Українські вчені. Розвиток навичок читання та письма |
Graduieren, das Schweißen,das Eisenbahnwesen der Brückenbau, renommiert, ein|weihen, auf dem Gebiet. |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 118) |
Впр. 4(с. 119) |
Впр. 2 (с. 118) |
Впр. 3 (с. 118), 4, 5 (с. 119);
|
Впр. 6 (с. 119);
|
Впр. 6 (с. 119); вивчити слова |
38. |
|
Технічні винаходи. Розвиток нави-чок монологі-чного мовлення |
Das Haushaltsgerät, das Bügeleisen, die Geschirrspü-lmaschine, der Haartrockner, die Anleitung, die Fernbedie-nung, ein|schalten, aus|schalten, auf|laden, speichern |
Множина іменників (повт). Passiv Впр. 4 (с. 121), 6 (с. 122); |
Впр. 1 (с. 120) |
Впр. 2 (с. 120), 5 (с. 122) |
Впр. 1, 3a (с. 120), 3b (с. 121), 5 (с. 122) |
Впр.6, 7 (с. 122);
|
Впр. 3a (с. 120), 7(с. 122); вивчити слова |
39. |
|
Нові технології – за чи проти. Вдосконалення навичок усного мовлення |
Die Chance, das Risiko,genetisch veränderte Organismen (GVO), Angst haben vor (Dat.) |
Passiv |
|
Впр. 2 (с. 123), 5 (с. 124) |
Впр. 3 (с. 123), 4 (с. 124); |
Впр. 6 (с. 124);
|
Впр. 6(с. 124); вивчити слова
|
40. |
|
Винаходи сучас-ної молоді. Формування навичок письма та граматичних навичок |
Zerstören, zerstörerisch, überflüssig, der Fortschritt, die Waffe, die Kernenergie, die Festplatte. Zeit kosten, die Mühe, der Holzgaskocher, der Einsatz , bundesweit. |
Passiv
|
|
Впр. 2 (с. 125), 4 (с. 126) |
Впр. 3 (с. 125) |
Впр. 5 (с. 126);
|
Впр. 3 (с. 125), 5 (с. 126); вивчити слова |
41. |
|
Узагальнення знань з теми: «Наука і технічний прогрес». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальне-ння знань з граматики і фонетики |
|
|
|
Тест |
Повторити вивчене, портфоліо |
Lektion 6. “ Deutschsprachige Länder” Тема 6. Німецькомовні країни |
|||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: описує види екотуризму. Громадська відповідальність: порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки; розпитує про правила поведінки в європейських столицях; демонтує розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом в мирі. Підприємливість і фінансова грамотність: визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
|||||||||
42. |
|
Географічне положення Німеччини. Формування граматичних навичок |
Grenzen an (Akk.), münden in (Akk.). Впр. 2 (с. 132), 5 (с. 134);
|
Підрядне означальне речення. Впр. 5 (с. 134), 6a, 6b, 6c (с. 135); |
Впр. 3 (с. 133) |
Впр. 4 (с. 133) |
Впр. 3, 4 (с. 133) |
Впр. 7 (с. 135);
|
Впр. 6c, 7 (с. 135); вивчити слова |
43. |
|
Країна і її люди. Введення нових ЛО та їх активізація в усному мовленні |
Der Ausländer, die Minderheit, die Lausitz, der Staatsangehörige, die Tracht, der Pate Впр. 1 (с. 136) |
|
Впр. 2 (с. 136) |
Впр. 3 (с. 136), 4a (с. 137), 6 (с. 138) |
Впр. 4b (с. 137), 5(с. 138);
|
Впр. 7 (с. 138);
|
Впр. 7 (с. 138); вивчити слова |
44. |
|
Берлін – столиця Німеччини. Розвиток навичок письма |
Die Erwähnung, der Widerstand, der Höhepunkt, die Regierung, vereinigen, ein Ende setzen. |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 139) |
|
Впр. 2 (с. 139), 4 (с. 140) |
Впр. 3 (с. 139) |
Впр. 5 (с. 140);
|
Впр. 3 (с. 139), 5 (с. 140); вивчити слова |
45. |
|
Німецькомовні країни. Формування навичок сприймання на слух тексту |
Die Wiederve-reinigung, der Mauerfall, der Fluchtversuch, der Rest,fliehen, erschießen |
Віддієслівні іменники. Впр. 1 (с. 141) Präteritum Впр. 5 (с. 142) |
Впр. 3(с. 141) |
Впр. 2 (с. 141), 6 (с. 143) |
Впр. 4 (с. 141);
|
Впр. 7 (с. 143);
|
Впр. 7 (с. 143); вивчити слова |
46. |
|
Німецькі міста. Вдосконалення навичок читання. Робота з текстом |
Das Bauwerk, dieWeltkulturer-bestätte, der Zwinger, der Sitz |
|
РЗ |
Впр. 2, 3 (с. 144), 5 (с. 145);
|
Впр. 3c, 4 (с. 145 |
Впр. 6 (с. 145);
|
Впр. 3c, 6 (с. 145); вивчити слова |
47. |
|
Визначні місця Німеччини. Розвиток навичок усного мовлення. Робота в парах |
Die Kathedrale, das Mahnmal, errichten,wieder aufbauen, der Entwurf Впр. 2 (с. 146); |
Словотвір: складні слова. Passiv Впр. 4 (с. 148); |
Впр. 1 (с. 146) |
Впр. 3a (с. 147), 5 (с. 148) |
Впр. 3b (с. 147) |
Впр. 6 (с. 148);
|
Впр. 2 (с. 146), 6 (с. 148); вивчити слова |
49. |
|
Віртуальна подорож німецькомов-ними країнами. Формування навичок аудіювання |
Die Messe, die Metropole, gelten als (Nom.). Впр. 2a (с. 149) |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 149) |
Впр. 5a, 5b (с. 151) |
Впр. 2b (с. 149), 3 (с. 150), 6 (с. 151) |
Впр. 4 (с. 150);
|
Впр. 7 (с. 151);
|
Впр. 5b, 7(с. 151); вивчити слова |
49. |
|
Культурне життя німців. Розвиток навичок читання та письма |
Erleben, die Vielfalt, vielfältig, einzigartig. Впр. 2, 3 (с. 155); |
Множина іменників (повт). Впр. 1 (с. 155) |
Впр. 6 (с. 156);
|
Впр. 4, 5 (с. 156), 7 (с. 157) |
Впр. 8 (с. 157) |
Впр. 8 (с. 157);
|
Впр. 8 (с. 157); вивчити слова; підготувати ся до тесту |
50. |
|
Узагальнення знань з теми: «Німецькомовні країни». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальне-ння знань з граматики і фонетики |
|
|
|
Тест |
Повторити вивчене, портфоліо |
Lektion 7. “ Ukraine” Тема 7. Україна |
|||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток: пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в містах України; обговорює питання пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі; складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні. Громадська відповідальність: порівнює Київ з іншими європейськими столицями; робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури великих міст України; складає перелік правил поведінки під час екскурсії; демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі; обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни й світового простору. Здоров’я і безпека: запитує про/ пояснює правила безпеки пересування Києвом. |
|||||||||
51. |
|
Моя Батьківщина. Розвиток навичок усного мовлення |
Fühlen, geborgen, der Mitbürger, riechen, wohl, in erster Linie. Впр. 2, 3 (с. 161); |
Підрядне означальне речення.
|
Впр. 1(с. 161) |
Впр. 4b, 5 (с. 162); |
Впр. 4a (с. 161) |
Впр. 6 (с. 162);
|
Впр. 6 (с. 162); вивчити слова |
52. |
|
Це – Україна. Введення нових ЛО та МЗ. Робота з текстом |
Die Fläche, der Einwohner, das Gebiet,gebirgig, gemäßigt, zugleich, tagen |
|
Впр. 2, 3 (с. 163); |
Впр. 6 (с. 164) |
Впр. 4, 5 (с. 164) |
Впр. 6 (с. 164);
|
Впр. 6 (с. 164); вивчити слова |
53. |
|
Цікаві місця для подорожі в Україні. Формування навичок письма |
Blühen,die Blüte, die Gegend transkarpatisch, der Bergfluss der Bergsee. |
Географіч-ні власні назви |
Впр. 1(с. 165) |
Впр. 2 (с. 165), 5 (с. 167) |
Впр. 3 (с. 166), 4 (с. 167) |
Впр. 6 (с. 167);
|
Впр. 3 (с. 166), 6 (с. 167); вивчити слова |
54. |
|
Подорож Україною. Вдосконалення навичок аудіювання та говоріння |
Bestatten, das Kosakentum,der Stummfilm, das Wasserkraft-werk, prächtig, unvergesslich. |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 168) |
Впр. 2(с. 168) |
Впр. 3a (с. 169), 5 (с. 170) |
Впр. 3b (с. 169), 3c, 4 (с. 170);
|
Впр. 6 (с. 170);
|
Впр. 6 (с. 170) ; вивчити слова |
55. |
|
Найбільші міста України. Розвиток навичок письма. Робота в групах |
Das Gebietszen-trum,die Gesamt-bevölkerung.
|
Географіч-ні власні назви |
Впр. 3a (с. 171), 3c (с. 172) |
Впр. 1, 3b(с. 171), 4a(с. 172), 4b, 5 (с. 173) |
Впр. 2 (с. 171) |
Впр. 6 (с. 173);
|
Впр. 3c (с. 172), 6 (с. 173); вивчити слова |
56. |
|
Моє улюблене місто. Введення нових ЛО. Розвиток навичок письма |
Bei|tragen zu (Dat.),еinmalig einzigartig, die Herkunft, die Kernkraft, pflegen, die Schlacht, die Werft, das Töpfereimuseum. |
|
Впр. 1 (с. 174) |
Впр. 3, 5 (с. 175) |
Впр. 2 (с. 174), 4, 5 (с. 175);
|
Впр. 6 (с. 175);
|
Впр. 6 (с. 175); вивчити слова |
57. |
|
Визначні місця та історичні пам’ятки України. Формування навичок діалогічного мовлення |
Der Bau, die Bildungsanstalt, der Brunnen,die Gedenksäule renommiert, verzieren, Die Festung, die Siedlung, der Stützpunkt, existieren |
Множина іменників Впр. 1 (с. 176) |
Впр. 4 (с. 179);
|
Впр. 3 (с. 177) Впр. 2 (с. 178) |
Впр. 4 (с. 177) |
Впр. 6 (с. 179); |
Впр. 1 (с. 176), 5 (с. 177); вивчити слова, підг. до тесту |
58. |
|
Узагальнення знань з теми: «Україна». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальне-ння знань з граматики і фонетики |
|
|
|
Тест |
Повторити вивчене, портфоліо |
Lektion 8. “ Arbeit und Beruf. Kleidung” Тема 8. Робота і професія. Одяг |
|||||||||
Змістові лінії Громадянська відповідальність: Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства Підприємливість і фінансова грамотність: Демонструє розуміння необхідності сплати податків як складника громадянської відповідальності. Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
|||||||||
59. |
|
Різноманітність професій. Введення нового лексичного матеріалу |
Der Pilot, der Flugbegleiter, der Reiseleiter, die Führung, betreuen, begleiten, steuern. |
|
Впр. 3 (с. 183) |
Впр. 5 (с. 184) |
Впр. 2 (с. 183), 4a, 4b (с. 184); |
Впр. 6 (с. 184);
|
Впр. 4b, 6 (с. 184); вивчити слова |
60. |
|
Улюблені професії. Нахили та здіб-ності. Розвиток навичок аудіюва-ння та письма |
Der Dachdecker, der Insta-llateur, der Maurer, der Mediendesigner, der Rechtsanwalt, die Reinigungskraft, der Richter, der Tierpfleger, der Unternehmer, der Erzieher, der Versicherungsagent . |
|
Впр. 4 (с. 185) |
Впр. 5b (с. 186), 5c—7 (с. 187) |
Впр. 5a (с. 186) Впр. 2, 3 (с. 185); |
Впр. 8 (с. 187);
|
Впр. 4 (с. 185), 8 (с. 187); вивчити слова |
61. |
|
Шлях до майбутньої професії. Вдосконалення навичок усного мовлення |
Die Begabung, die Fähigkeit, die Angst vor, Kontakte knüpfen, der Studienbewerber, die Bewerbung, die Geduld, die Voraussetzung. |
Konjunktiv: форми Präteritum,Konditiona-lis I. |
Впр. 5 (с. 190) |
Впр. 2 (с. 188), 4 (с. 189), 7 (с. 190) |
Впр. 4a (с. 192), 4b, 5 (с. 193) |
Впр. 6, 7 (с.190); |
Впр. 3b (с. 189), 8 (с. 190); вивчити слова |
62. |
|
Типовий вибір професії. Формування навичок аудіювання |
Der Kampfjetpilot, die Neigung, typisch, unge-wöhnlich. |
Словотвір: складні слова. Впр. 1 (с. 194) |
Впр. 2a, 2b (с. 194); |
Впр. 2c (с. 194), 5 (с. 196) |
Впр. 3 (с. 195), 4 (с. 196) |
Впр. 6 (с. 196);
|
Впр. 6 (с. 196); вивчити слова |
63. |
|
Соціальні професії. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Der Kinderbetreuer, der Altenpfleger, das Altersheim, der/die Behind-erte, die Hilfsbe-reitschaft, die Ein-fühlung, die Verantwortung, das Engagement, verzichten auf (Akk.). |
|
|
Впр. 2a (с. 197), 5 (с. 199) |
Впр. 3, 4 (с. 198) |
Впр. 6 (с. 199);
|
Впр. 6 (с. 199); вивчити слова |
64. |
|
Сучасна мода. Формування граматичних навичок |
Die Voraussetzung, die Anforderung, die Berufs-erfahrung, das Vorstellungs-gespräch, ein|stellen, Das Bewerbungs-schreiben, zu|treffen auf (Akk.), flexibel. |
Підрядне речення часу зі сполучни-ком«wenn» |
Впр. 2 (с. 200); |
Впр. 3 (с. 200), 5 (с. 202);
|
Впр. 4a (с. 201), 4b (с. 202) |
Впр. 5 (с. 202); |
Впр. 4 (с. 201), 5 (с. 202); вивчити слова |
65. |
|
Елементи одягу. Розвиток навичок читання. Робота з текстом |
Das Intranetpor-tal, der Geschä-ftspartner, der Webcast, der Chat, in Echtzeit |
Konjunktiv: форми Präteritum, Konditionalis I.
|
Впр. 1, 2 (с. 206) |
Впр. 6 (с. 208) |
Впр. 3 (с. 206), 4 (с. 207) |
Впр. 5, 6 (с. 208);
|
Впр. 7 (с. 208); вивчити слова, підг. до тесту |
66. |
|
Узагальнення знань з теми: «Робота і професія. Одяг». ТЕСТ |
Узагальнення і закріплення ЛО з теми |
Узагальне-ння знань з граматики і фонетики |
|
|
|
Тест |
Повторити вивчене, портфоліо |
67. |
|
Контроль аудіювання |
Текст для аудіювання, тестові завдання |
Підготувати-ся до к. ч |
|||||
68. |
|
Контроль читання |
Текст, тестові завдання |
Підготувати-ся до к.п |
|||||
69. |
|
Контроль письма |
Лексико-граматичні завдання |
Підготувати-ся до к.г |
|||||
70. |
|
Контроль говоріння |
Розмовні теми |
Повторити слова та гр. |