Календарно-тематичне планування для 9 -го класу (9-й рік навчання)

Про матеріал

Кaлендарно-тематичне планування з німецької мови

для 9 класу (за підручником С. І. Сотникової, Г. В. Гоголєвої)

(2 години навчання)

уро-ку

Дата

Тема ситуативного мовлення

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

І семестр

Lektion 1. “Ich, meine Familie, meine Freunde Тема 1. Я, моя родина, мої друзі

Змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Громадська відповідальність: наводить приклади свого внеску в життя громади; формулює особисті ціннісні пріоритети.

Здоров'я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

Підприємливість і фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

1.

Мої літні канікули. Розвиток навичок усного мовлення

Впр. 2 (с. 4)

Впр. 1 (с. 4)

Впр. 5 (с. 5)

Впр. 3 (с. 4), впр. 4 (с. 5)

Впр. 6 (с. 5)

Впр. 6 (с. 5); вивчити слова

2.

Я і моє найближче оточення. Введення нового лексичного матеріалу

die Beziehung, achten, böse sein auf (Akk.), schimpfen auf (Akk.), Furcht haben vor (Dat.), sorgen für (Akk.), sich Sorgen machen um (Akk.), Kontakt haben, Krach machen

Впр. 2, 3a (с.6)

Впр.1 (с. 6)

Впр. 3b, 6, (с. 7-8)

Впр. 4 (с. 7), впр. 7, (с. 8)

Впр. 3c (с. 7), 8 (с. 8); вивчити слова

3.

Сварки у сім'ях. Вдосконалення навичок аудіювання та письма

Sich streiten, stressen, überreden, verbieten, sich wehren, die Streitigkeit, stur

Впр. 5 (с. 11)

Впр. 1b, 2, 3, 6 (с. 10-11)

Впр. 4 (с. 10)

Впр. 7 (с. 11)

Впр. 7 (с.11); вивчити слова

Перегляд файлу

Кaлендарно-тематичне планування з німецької мови 

для 9 класу (за підручником С. І. Сотникової, Г. В. Гоголєвої) 

(2 години навчання)

уро-ку

Дата

Тема ситуативного мовлення

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

І семестр

                Lektion 1. “Ich, meine Familie, meine Freunde                     Тема 1. Я, моя родина, мої друзі

Змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток: наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Громадська відповідальність: наводить приклади свого внеску в життя громади; формулює особисті ціннісні пріоритети.

Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

Підприємливість і фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

1.

 

 

Мої літні канікули. Розвиток навичок усного мовлення

Впр. 2 (с. 4)

 

Впр. 1 (с. 4)

 

Впр. 5 (с. 5)

 

Впр. 3              (с. 4), впр. 4                (с. 5)

Впр. 6 (с. 5)

 

Впр. 6               (с. 5); вивчити слова

 

2.

 

Я і моє найближче оточення. Введення нового лексичного матеріалу

die Beziehung, achten, böse sein auf (Akk.), schimpfen auf (Akk.), Furcht haben vor (Dat.), sorgen für (Akk.), sich Sorgen machen um (Akk.), Kontakt haben, Krach machen

 Впр. 2, 3a (с.6)

 

Впр.1 (с. 6)

Впр. 3b, 6, (с. 7-8)

 

 

Впр. 4 (с. 7), впр. 7, (с. 8)

 

Впр. 3c (с. 7), 8 (с. 8); вивчити слова

 

 

3.

 

Сварки у сім’ях. Вдосконалення навичок аудіювання та письма

Sich streiten, stressen, überreden, verbieten, sich wehren, die Streitigkeit, stur

 

Впр. 5 (с. 11)

 

Впр. 1b, 2, 3, 6 (с. 10-11)

Впр. 4             (с. 10)

 

Впр. 7 (с. 11)

 

Впр. 7 (с.11); вивчити слова

 

4.

 

Діти – найвища цінність. Робота з текстом. Обговорення прочитаного

Die Ursache, die Einsamkeit, sich entscheiden für (Akk.), sich ein|schränken, unter einen Hut bringen, kinder-los, nach wie vor 

 

Впр. 1 (12)

Впр. 2, 3,5 (с. 12-13)

Впр. 4              (с. 13)

Впр. 6 (с. 13)

 

Впр. 4, 6               (с. 13); вивчити слова

 

5.

 

Моя автобіографія. Формування граматичних навичок та письма

Der Familien-stand, die Staat-sangehörigkeit, absolvieren, der Lebenslauf, tätig sein als, sich bewerben  um (Akk.) 

Präteritum

Впр. 1 (с. 14)

Впр. 3, 4  (с. 14-15)

 

Впр. 2               (с. 14), впр. 4          (с. 15)

Впр. 5 (с. 15)

 

Впр. 5              (с. 15); вивчити слова

 

 

6.

 

Справжня дружба. Розвиток навичок усного мовлення й читання

An|vertrauen, das Lächeln, die Klamotten (Pl.), humorvoll, witzig, guter /schlechter Laune sein, Erkennen an (Dat.), verzeihen, unterstützen, der Beweis, der Makel

Відмінюва-ння прик-метників

Впр. 1 (с. 16)

Впр. 4(с.17) Впр. 5, 6      (с. 20)

 

Впр. 2             (с. 16), впр. 3              (с. 17)

Впр. 7 (с. 20)

 

Впр. 5               (с. 17); вивчити слова; підгот. до тестової роботи

 

7.

 

Узагальнення знань з теми:   «Я, моя родина, мої друзі». ТЕСТ

Узагальнення і закріплення ЛО з теми

Узагальне-ння знань з граматики і фонетики

 

 

 

Тест

Повторити вивчене, портфоліо

Lektion 2. “ Jugendkultur                     Тема 2. Молодіжна культура

Змістові лінії

Громадянська відповідальність: висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

Здоров я і безпека: критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків

 

8.

 

Сучасна мода. Введення нового лексичного матеріалу

Das Make-up, die Wimperntu-sche, das/der Lipgloss, der Lidschatten, schminken, zerrissen

Ступені порівнянняприкмет-ників і при-слівників.           Впр. 4a               (с. 27)

Впр. 3b                 (с. 27)

Впр. 2                (с. 26),             впр. 5, 6             (с. 28)

Впр. 3a (с. 26)

Впр. 7 (с. 28)

 

Впр. 4b             (с. 28); вивчити слова

 

9.

 

Течії молоді-жної культури. Читання тексту. Вправи на розуміння прочитаного

Das Merkmal, der Vertreter, die Gesellschaft, das Image, entstehen, auffällig, schäbig, der Nagel                 Впр. 2a (с. 29)

Слова іншомов-ного похо-дження в одн й множ

Впр. 1 (с. 29)

Впр. 2b             (с. 29),  впр. 5                   (с. 31)

Впр. 3, 4 (с. 30)

Впр. 6 (с. 31)

 

Впр. 2a             (с. 29); вивчити слова

 

10.

 

Молодіжні організації в Україні. Вдосконалення навичок усного мовлення

Der Anhänger, der Pony, die Umhängetasche, das Armband, der Gürtel, der Friedhof, rebellisch

 

Впр. 3 (с. 32)

Впр. 1b               (с. 32),  впр. 5                 (с. 33)

Впр. 4              (с. 33)

Впр. 6 (с. 33)

 

Впр. 2                 (с. 32); вивчити слова

 

11.

 

Вулична молодіжна культура. Розвиток навичок письма

Auf|nehmen, trampen, der Aushilfsjob, der Schlafsack, beneiden, der Neid, die Zufriedenheit, bombastisch

 

Впр. 1 (с. 34)

Впр. 2                (с. 34),    впр. 5                   (с. 35)

Впр. 3             (с. 34), впр. 4             (с. 35)

Словн. диктант

 

Впр. 6               (с. 35); вивчити слова

 

12.

 

Мистецтво молоді – графіті. Введення нового лексичного матеріалу

Der Sprayer, der Sprüher, die Sprühdose, der Filzmarker, der Streifenwagen, die Handschellen, das Gesetz, sprayen, illegal, ins Gefängnis kommen

 

 

Впр. 4                (с. 37),   впр. 6                    (с. 38)

Впр. 3, 4   (с. 37), впр. 5               (с. 38)

Впр. 2 (с. 36)

 

Впр. 7                 (с. 38); вивчити слова

 

13.

 

Молодіжі клуби за інтересами. Розвиток нави-чок аудіювання, усного мовлення

Der Verband, der Verein, die Freizeitmöglichkeiten, das Gesellschaft-sspiel, bei|tragen zu , mit|machen,die Jugendherberge, ermöglichen, verfügen über, die Unterkunft, die Übernach-tung, in Zusammenhang stehen, vielfältig

Словотвір:    складні слова.

 

 

Впр. 1 (с. 39)

 

Впр. 4, 5b (с. 41)

Впр. 3             (с. 40) Впр. 4             (с. 44)

 

Впр. 5a, (с. 41) Впр. 6 (с. 44)

 

 

Впр. 6              (с. 41); вивчити слова; підг. до тестової роботи

 

14.

 

Узагальнення знань з теми:   «Молодіжна культура». ТЕСТ

Узагальнення і закріплення ЛО з теми

Узагальне-ння знань з граматики і фонетики

 

 

 

Тест

Повторити вивчене, портфоліо

Lektion 3. “ Natur und Wetter                      Тема 3. Природа і погода

Змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток: розглядає природу як цілісну систему.

Здоров’я і безпека: робить повідомлення про складні погодні умови; оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регiону. пояснює вибір одягу залежно від погоди.

Підприємливість і фінансова грамотність: співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету; обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів.

 

15.

 

Природа навколо нас. Введення та активізація ново-го лексичного матеріалу в мовленні

Der Hügel, die Quelle, die Küste, der Gletscher, die Niederschläge, münden, öde, felsig, sandig

 

Впр. 4a, 4b (с. 49)

Впр. 2                 (с. 48),    впр. 3, 5                    (с. 49)

Впр. 3              (с. 49)

Впр. 6 (с. 49);

 

Впр.  6              (с. 49); вивчити слова

 

16.

 

Краса природи Німеччини та України. Розвиток навичок читання та письма

Die Heide, das Moor, der Felsen, der Wacholder, das Naturdenkmal, das Naturschutzgebiet, bewundern, unberührt. Die Durchschnittstempe-ratur, die Temperatur-schwankung, gemäßigt, kontinental, maritim, tropisch, beeinflussen, schwanken

 

Впр. 1 (с. 50) Впр. 4 (с. 56)

Впр. 2             (с. 50),   впр. 5               (с. 52)                 впр. 5                     (с. 56)

Впр. 3b, 4 (с. 51) впр. 3             (с. 56)

 

Впр. 6 (с. 54)

Впр. 6                (с. 56); вивчити слова

 

17.

 

Улюблена пора року.  Розвиток навичок читання та письма

Der Schneefall, die Nord-halbkugel, die Knospe, der Zugvo-gel, steigen, duften nach, strahlen, Die Laune, bester Laune sein, außerdem, verderben

Безособовіречення (повт).

 

Впр. 3a, 3b  (с. 57)

Впр. 5                 (с. 58)

Впр. 2            (с. 57) Впр. 5            (с. 61)

Впр. 4, (с. 58) Впр. 8 (с. 61)

 

Впр.  6              (с. 58); вивчити слова

 

18.

 

Погода. Багатство землі. Удосконалення навичок усного мовлення та письма

Die Geschwindig-keit,  die Bewölkung, der Hagel, der Orkan, der Schauer, heiter, bewölkt, wolkenlos, locker., der Rohstoff, das Vorkom-men, das Erdgas, das Erdöl, die Kohle, das Eisen, das Erz, fördern, verwenden

Словотвір:  складні слова.            Впр. 1                 (с. 64)

 

 

Впр. 1a                (с. 62);                Впр. 3 (с. 62)

Впр. 1b            (с. 62),    впр. 6                 (с. 63)

Впр. 4              (с. 63)

Впр. 5, (с. 63) Впр. 5 (с. 65)

 

 

Впр. 7                (с. 63); вивчити слова

 

19.

 

Охорона довкілля.  Формування навичок сприймання на слух тексту

Der Energieträger, die Vorräte, das Kraftwerk, der Strom, erneuer-bar, fossil, umweltfreundlich, umweltbelastend, schaden, verbrennen, Die Abgase , das Abwasser, die Mülldeponie, die Ölkatastrophe vergiften, verursachen, verschmutzen, belasten

Модальне дієслово «müssen»

 

Впр. 2b                 (с. 69)

Впр. 1b, 2a (с. 68),   впр. 4             (с. 70)

Впр. 3              (с. 66),            впр. 4            (с. 67) Впр. 3             (с. 69)

Впр. 5 (с. 70)

Впр. 6           (с. 70); вивчити слова

 

20.

 

Рослинний і тваринний світ. Розвиток навичок читання та письма

Die Mülltrennung, die Mülltonne, der Müllcontainer, der Müllhaufen, die Glühbirne, das Spülmittel, übrig bleiben, recyceln, Die Ausrottung, der Tierschützer, gefährden, bedrohen von, aussterben  

Віддієслів-ні іменни-ки.

 

Впр. 1 (с. 71)

Впр. 3a             (с. 71),                 5-7(с. 73)

Впр. 3b (с. 72) Впр. 4           (с. 75)

 

 

Впр. 6 (с. 76)

 

Впр. 8              (с. 73); вивчити слова; підготував-тися до тесту

 

21.

 

Узагальнення знань з теми:   «Природа і погода». ТЕСТ

Узагальнення і закріплення ЛО з теми

Узагальне-ння знань з граматики і фонетики

 

 

 

Тест

Повторити вивчене, портфоліо

Lektion 4. “ Massenmedien                     Тема 4. Засоби масової інформації

Змістові лінії

Громадянська відповідальність: Визначає достовірність інформації. Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

Здоров я і безпека: Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

Підприємливість і фінансова грамотність: Демонструє розуміння необхідності сплати податків як складника громадянської відповідальності.

 

22.

 

Газети та журнали. Введення та активізація нового лексичного матеріалу

Die Tageszeitung, die Wochenzei-tung, die Lokal-zeitung, die Fachzeitschrift, das Anzeigen-blatt,aus|tragen, sich beschränken

Словотвір:             складні слова.

 

Впр. 1 (с. 80)

Впр. 2                 (с. 80),    впр. 5                   (с. 82)

Впр. 4a, 4b (с. 81)

Впр. 6 (с. 82)

 

Впр. 3b              (с. 80); вивчити слова

 

23.

 

Телебачення й радіо. Розвиток навичок письма та читання

Senden, übertra-gen, die Direkt-übertragung, der Rundfunk, die Fernsehanstalt, der Versuch, der Fernsehteilnehme

Віддієслів. іменники. Präteritum (повт Впр. 4 (с. 84)

Впр. 1 (с. 83)

 

Впр. 5, 6  (с. 85)

Впр. 3              (с. 83)

 

Впр. 7 (с. 85); вивчити слова

 

24.

 

Моя улюблена радіо-телепере-дача. Вдосконалення навичок усного мовлення

Die Einschaltquote, die Daily Soap, die Doku-Reihe

 

 

Впр. 2 (с. 86)

Впр. 2, 3 (с. 86), впр. 4 (с. 87), впр. 5, 6 (с. 88)

Впр. 3 (с. 86)

Впр. 7 (с. 88)

 

Написати розповідь про улюб-лену теле-передачу; вив. слова

 

25.

 

Сучасне телебачення. Формування навичок аудіювання.

Die Quelle, unterhaltsam, informativ, brutal, das Fernsehangebot, glotzen, die Entspannung.

Підрядне речення умови зі сполучни-ком «wenn» Впр. 2                 (с. 91)

Впр. 5a, 5b (с. 90)

Впр. 2                (с. 89),      впр. 4, 6               (с. 90)

Впр. 3a (с. 89)

Впр. 7 (с. 90)

 

Впр. 5b, (с. 90); вивчити слова

 

26.

 

Новітні засоби комунікації. Розвиток навичок письма та усного мовлення

Das Notebook, der iPod, die Software, das Passwort, digital, tragbar. Впр. 2 (с. 94)

Інфінітивні групи «um … zu», «(an)statt … zu», «ohne … zu».

 

Впр. 3b,             (с. 95),     впр. 5                  (с. 96)

Впр. 4                (с. 96)

Впр. 3a, 3b, 3c  (с. 95)

Впр. 6 (               с. 96); вивчити слова

 

27.

 

Спілкування в мережі Інтернет. Улюблені веб-сайти. Вдосконалення навичок аудіювання

Der Chat, der Internetboom, das Netzwerk, bedienen                 Впр. 1, 2 (с. 97), 4b (с. 98)

Інфінітивнігрупи «um … zu», «(an)statt… zu», «ohne …zu».   Впр. 5 (с. 98)

Впр. 3 (с. 97)

 Впр. 5               (с. 98)

Впр. 3                    (с. 99)

 

Впр. 4a   (с. 97)

Впр. 4            (с. 100)

Впр. 6 (с. 98)

 

Впр. 4a (с. 97), 6 (с. 98) ; вивчити слова, підгот. До тесту

 

28.

 

Узагальнення знань з теми:   «Засоби масової інформації». ТЕСТ

Узагальнення і закріплення ЛО з теми

Узагальне-ння знань з граматики і фонетики

 

 

 

Тест

Повторити вивчене, портфоліо

 

29.

 

Контроль аудіювання

Текст для аудіювання, тестові завдання

Підготувати-ся до к. ч

 

30.

 

Контроль читання

Текст,  тестові завдання

Підготувати-ся до к.п

 

31.

 

Контроль письма

Лексико-граматичні завдання

Підготувати-ся до к.г

 

32.

 

Контроль говоріння

Розмовні теми

Повторити слова та гр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

уро-ку

Дата

Тема ситуативного мовлення

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

 

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

ІІ семестр

                Lektion 5. “ Wissenschaft und Technik                      Тема 5. Наука і технічний прогрес

Змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток: презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

Громадянська відповідальність: обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

Здоров’я і безпека: обговорює позитивні та негативні наслідки певних винаходів.

 

33.

 

 

Важливість науки. Введення нових ЛО та їх активізація в мовленні

Die Erfindung, das Ding, der PC, der Laptop, die Heizung.

Infinitiv із часткою «zu» (повт). Впр.3 (с.107)

Впр. 2(с. 107)

 

Впр. 1b,

3 (с. 107),

4a(с. 108),

5 (с. 109)

Впр. 4b, 4c

(с. 108)

Впр. 6

(с. 109);

 

Впр. 6 (с. 109) вивчити слова

 

34.

 

Німецькі винахідники. Розвиток навичок читання та письма

Der Erfinder, der Buchdruck, erfinden

 

Основні форми дієслова (повт).  Passiv

Впр. 2                      (с. 110)

 

Впр. 4

(с. 112)

Впр. 3a

(с. 111)

Впр. 6

(с. 113)

 

Впр. 5b, 6 (с. 113);  вивчити слова

 

35.

 

Всесвітньовідо-мі дослідники. Вдосконалення навичок аудіювання

der Wegbereiter, hervorragend, bewerten

Пасивний стан дієслів.

Впр. 3a, 3b

(с. 115)

Впр. 4               (с. 115);

 

Впр. 2

(с. 114),

3a(с.115)

Впр. 5

(с. 115);

 

Впр. 5

(с. 115); вивчити слова

 

36.

 

Рудольф Дизель і його винахід. Формування навичок усного мовлення

Her|stellen,  an|melden, auf|lösen), aus|rüsten               Впр. 2 (с. 116)

Віддієслів-ні іменники.

 

Впр. 1                            (с. 116)

Впр. 3a

(с. 116),

4b(с. 117)

Впр. 3b

(с. 116),

4a(с.117)

Впр. 5

(с. 117);

 

Впр. 3b

(с. 116),

5 (с. 117); вивчити слова

 

37.

 

Українські вчені. Розвиток навичок читання та письма

Graduieren, das Schweißen,das Eisenbahnwesen der Brückenbau, renommiert, ein|weihen, auf dem Gebiet.

Словотвір: складні слова.                      Впр. 1                 (с. 118)

Впр. 4(с. 119)

Впр. 2                 (с. 118)

Впр. 3

(с. 118),

4, 5

(с. 119);

 

Впр. 6

(с. 119);

 

Впр. 6 (с. 119); вивчити слова

 

38.

 

Технічні винаходи. Розвиток нави-чок монологі-чного мовлення

Das Haushaltsgerät, das  Bügeleisen, die Geschirrspü-lmaschine, der Haartrockner, die Anleitung, die Fernbedie-nung, ein|schalten, aus|schalten, auf|laden, speichern

Множина іменників (повт).   Passiv                   Впр. 4 (с. 121), 6 (с. 122);

Впр. 1                    (с. 120)                         

Впр. 2

(с. 120),

5 (с. 122)

Впр. 1, 3a (с. 120), 3b

(с. 121), 5 (с. 122)

Впр.6, 7

(с. 122);

 

Впр. 3a             (с. 120), 7(с. 122);  вивчити слова

 

39.

 

Нові технології – за чи проти. Вдосконалення навичок усного мовлення

Die Chance, das Risiko,genetisch veränderte Organismen (GVO), Angst haben vor (Dat.)

Passiv

 

Впр. 2

(с. 123),

5 (с. 124)

Впр. 3

(с. 123),

4 (с. 124);

Впр. 6

(с. 124);

 

Впр. 6(с. 124); вивчити слова

 

 

40.

 

Винаходи сучас-ної  молоді. Формування навичок письма та граматичних навичок

Zerstören, zerstörerisch, überflüssig, der Fortschritt,

die Waffe, die Kernenergie,

die Festplatte.

Zeit kosten, die Mühe, der Holzgaskocher,

der Einsatz , bundesweit.

Passiv

 

 

Впр. 2

(с. 125),

4 (с. 126)

Впр. 3

(с. 125)

Впр. 5

(с. 126);

 

Впр. 3                  (с. 125),                      5 (с. 126); вивчити слова

 

41.

 

Узагальнення знань з теми:   «Наука і технічний прогрес». ТЕСТ

Узагальнення і закріплення ЛО з теми

Узагальне-ння знань з граматики і фонетики

 

 

 

Тест

Повторити вивчене, портфоліо

Lektion 6. “ Deutschsprachige Länder”                     Тема 6. Німецькомовні країни

Змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток: описує види екотуризму.

Громадська відповідальність: порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки; розпитує про правила поведінки в європейських столицях; демонтує розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом в мирі.

Підприємливість і фінансова грамотність: визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

 

42.

 

Географічне положення Німеччини. Формування граматичних навичок

Grenzen an (Akk.), münden

in (Akk.).

Впр. 2 (с. 132), 5 (с. 134);

 

Підрядне

означальне

речення.

Впр. 5 (с. 134), 6a, 6b, 6c (с. 135);

Впр. 3

(с. 133)

Впр. 4

(с. 133)

Впр. 3, 4

(с. 133)

Впр. 7

(с. 135);

 

Впр. 6c, 7 (с. 135); вивчити слова

 

43.

 

Країна і її люди. Введення нових ЛО та їх активізація в усному мовленні

Der Ausländer, die Minderheit, die Lausitz, der Staatsangehörige, die Tracht, der Pate                      Впр. 1 (с. 136)

 

Впр. 2

(с. 136)

Впр. 3

(с. 136),

4a (с. 137),             6 (с. 138)

Впр. 4b

(с. 137),

5(с. 138);

 

Впр. 7

(с. 138);

 

Впр. 7                       (с. 138); вивчити слова

 

44.

 

Берлін – столиця Німеччини. Розвиток навичок письма

Die Erwähnung, der Widerstand, der Höhepunkt, die Regierung, vereinigen, ein Ende setzen.   

Словотвір:           складні слова.                Впр. 1                  (с. 139)

 

Впр. 2

(с. 139),                  4 (с. 140)

Впр. 3

(с. 139)

Впр. 5

(с. 140);

 

Впр. 3 (с. 139), 5 (с. 140); вивчити слова

 

45.

 

Німецькомовні країни. Формування навичок сприймання на слух тексту

Die Wiederve-reinigung, der Mauerfall, der Fluchtversuch, der Rest,fliehen, erschießen          

Віддієслівні іменники. Впр. 1 (с. 141) Präteritum Впр. 5 (с. 142)

Впр. 3(с. 141)

Впр. 2

(с. 141), 6

(с. 143)

Впр. 4

(с. 141);

 

Впр. 7

(с. 143);

 

Впр. 7 (с. 143); вивчити слова

 

46.

 

Німецькі міста. Вдосконалення навичок читання. Робота з текстом

Das Bauwerk, dieWeltkulturer-bestätte, der Zwinger, der Sitz

 

РЗ

Впр. 2, 3

(с. 144),

5 (с. 145);

 

Впр. 3c,

4 (с. 145

Впр. 6

(с. 145);

 

Впр. 3c, 6 (с. 145); вивчити слова

 

47.

 

Визначні місця Німеччини. Розвиток навичок усного мовлення. Робота в парах

Die Kathedrale, das Mahnmal, errichten,wieder aufbauen, der Entwurf                    Впр. 2 (с. 146);

Словотвір:               складні слова.              Passiv             Впр. 4                  (с. 148);

Впр. 1                                        (с. 146)     

Впр. 3a

(с. 147),

5 (с. 148)

Впр. 3b

(с. 147)

Впр. 6

(с. 148);

 

Впр. 2                   (с. 146),                     6 (с. 148); вивчити слова

 

49.

 

Віртуальна подорож німецькомов-ними країнами. Формування навичок аудіювання

Die Messe, die Metropole, gelten als (Nom.). Впр. 2a (с. 149)

Словотвір:            складні слова.               Впр. 1                   (с. 149)

Впр. 5a, 5b

 (с. 151)

Впр. 2b

(с. 149),

3 (с. 150),

6 (с. 151)

Впр. 4

(с. 150);

 

Впр. 7

(с. 151);

 

Впр. 5b, 7(с. 151); вивчити слова

 

49.

 

Культурне життя німців. Розвиток навичок читання та письма

Erleben, die Vielfalt, vielfältig, einzigartig. Впр. 2, 3                              (с. 155);

Множина іменників (повт).      Впр. 1                    (с. 155)

Впр. 6                            (с. 156);

 

Впр. 4, 5

(с. 156),

7 (с. 157)

Впр. 8

(с. 157)

Впр. 8

(с. 157);

 

Впр. 8

(с. 157); вивчити слова; підготувати ся до тесту

 

50.

 

Узагальнення знань з теми:   «Німецькомовні країни». ТЕСТ

Узагальнення і закріплення ЛО з теми

Узагальне-ння знань з граматики і фонетики

 

 

 

Тест

Повторити вивчене, портфоліо

Lektion 7. “ Ukraine”                     Тема 7. Україна

Екологічна безпека та сталий розвиток: пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в містах України; обговорює питання пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі; складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні.

Громадська відповідальність: порівнює Київ з іншими європейськими столицями; робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури великих міст України; складає перелік правил поведінки під час екскурсії; демонструє розуміння цінності культурного розмаїття  та потреби жити разом у мирі; обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни й світового простору.

Здоров’я і безпека: запитує про/ пояснює правила безпеки пересування Києвом.

 

51.

 

Моя Батьківщина. Розвиток навичок усного мовлення

Fühlen, geborgen, der Mitbürger, riechen, wohl, in erster Linie.

Впр. 2, 3 (с. 161);

Підрядне

означальне

речення.

 

Впр. 1(с. 161)

Впр. 4b, 5

(с. 162);

Впр. 4a

(с. 161)

Впр. 6

(с. 162);

 

Впр. 6

(с. 162); вивчити слова

 

52.

 

Це – Україна.  Введення нових ЛО та МЗ. Робота з текстом

Die Fläche, der Einwohner, das Gebiet,gebirgig, gemäßigt, zugleich, tagen

 

Впр. 2, 3                  (с. 163);

Впр. 6

(с. 164)

Впр. 4, 5

(с. 164)

Впр. 6

(с. 164);

 

Впр. 6

(с. 164); вивчити слова

 

53.

 

Цікаві місця для подорожі в  Україні. Формування навичок письма

Blühen,die Blüte, die Gegend transkarpatisch, der Bergfluss der Bergsee.

Географіч-ні власні назви

Впр. 1(с. 165)

Впр. 2

(с. 165),

5 (с. 167)

Впр. 3

(с. 166),

4 (с. 167)

Впр. 6

(с. 167);

 

Впр. 3

 (с. 166),

6 (с. 167); вивчити слова

 

54.

 

Подорож Україною. Вдосконалення навичок аудіювання та говоріння

Bestatten, das Kosakentum,der Stummfilm, das Wasserkraft-werk, prächtig, unvergesslich.

Словотвір: складні слова.               Впр. 1                  (с. 168)

Впр. 2(с. 168)

Впр. 3a

(с. 169),

5 (с. 170)

Впр. 3b

(с. 169),

3c, 4

(с. 170);

 

Впр. 6

(с. 170);

 

Впр. 6

(с. 170) ; вивчити слова

 

55.

 

Найбільші міста України. Розвиток навичок письма. Робота в групах

Das Gebietszen-trum,die Gesamt-bevölkerung.

 

Географіч-ні власні назви

Впр. 3a

(с. 171),

3c (с. 172)

Впр. 1,

3b(с. 171),

4a(с. 172),

4b, 5

(с. 173)

Впр. 2                            (с. 171)

Впр. 6

(с. 173);

 

Впр. 3c (с. 172), 6 (с. 173); вивчити слова

 

56.

 

Моє улюблене місто. Введення нових ЛО. Розвиток навичок письма

Bei|tragen zu (Dat.),еinmalig einzigartig, die Herkunft, die Kernkraft, pflegen, die Schlacht, die Werft, das Töpfereimuseum.

 

Впр. 1                      (с. 174)

Впр. 3, 5

(с. 175)

Впр. 2

(с. 174),

4, 5

(с. 175);

 

Впр. 6

(с. 175);

 

Впр. 6

(с. 175); вивчити слова

 

57.

 

Визначні місця та історичні пам’ятки України. Формування навичок діалогічного мовлення

Der Bau, die Bildungsanstalt, der Brunnen,die Gedenksäule renommiert, verzieren,  Die Festung, die Siedlung, der Stützpunkt, existieren

Множина

іменників

Впр. 1

(с. 176)

Впр. 4

(с. 179);

 

Впр. 3

(с. 177)

Впр. 2

(с. 178)

Впр. 4

(с. 177)

Впр. 6

(с. 179);

Впр. 1

 (с. 176),

5 (с. 177); вивчити слова, підг. до тесту

 

58.

 

Узагальнення знань з теми:   «Україна». ТЕСТ

Узагальнення і закріплення ЛО з теми

Узагальне-ння знань з граматики і фонетики

 

 

 

Тест

Повторити вивчене, портфоліо

Lektion 8. “ Arbeit und Beruf. Kleidung                     Тема 8. Робота і професія. Одяг

Змістові лінії

Громадянська відповідальність: Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства

Підприємливість і фінансова грамотність: Демонструє розуміння необхідності сплати податків як складника громадянської відповідальності. Проявляє  обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

 

59.

 

Різноманітність професій. Введення нового лексичного матеріалу

Der Pilot, der Flugbegleiter, der Reiseleiter, die Führung, betreuen, begleiten, steuern.                        

 

Впр. 3

(с. 183)

Впр. 5

(с. 184)

Впр. 2                      (с. 183), 4a, 4b                (с. 184);

Впр. 6

(с. 184);

 

Впр. 4b, 6 (с. 184); вивчити слова

 

60.

 

Улюблені професії. Нахили та здіб-ності. Розвиток навичок аудіюва-ння та письма

Der Dachdecker, der Insta-llateur, der Maurer, der Mediendesigner, der Rechtsanwalt, die Reinigungskraft, der Richter, der Tierpfleger, der Unternehmer, der Erzieher, der Versicherungsagent .

 

Впр. 4

(с. 185)

Впр. 5b

(с. 186),

5c—7

(с. 187)

Впр. 5a

(с. 186)

Впр. 2, 3 (с. 185);

Впр. 8

(с. 187);

 

Впр. 4

(с. 185),

8 (с. 187); вивчити слова

 

61.

 

Шлях до майбутньої професії. Вдосконалення навичок усного мовлення

Die Begabung, die Fähigkeit, die Angst vor, Kontakte knüpfen, der Studienbewerber, die Bewerbung, die Geduld, die Voraussetzung.

Konjunktiv: форми Präteritum,Konditiona-lis I.

Впр. 5

(с. 190)

Впр. 2

(с. 188), 4

(с. 189), 7

(с. 190)

Впр. 4a

(с. 192),

4b, 5

(с. 193)

Впр.

6, 7 (с.190);

Впр. 3b               (с. 189),

8 (с. 190); вивчити слова

 

62.

 

Типовий вибір професії. Формування навичок аудіювання

Der Kampfjetpilot, die Neigung, typisch, unge-wöhnlich.

Словотвір:

складні слова.

Впр. 1 (с. 194)

Впр. 2a, 2b (с. 194);

Впр. 2c

(с. 194), 5

(с. 196)

Впр. 3

(с. 195),

4 (с. 196)

Впр. 6

(с. 196);

 

Впр. 6

(с. 196); вивчити слова

 

63.

 

Соціальні професії. Розвиток навичок монологічного мовлення

Der Kinderbetreuer, der Altenpfleger, das Altersheim, der/die Behind-erte, die Hilfsbe-reitschaft, die Ein-fühlung, die Verantwortung, das Engagement, verzichten auf (Akk.).

 

 

Впр. 2a

(с. 197), 5

(с. 199)

Впр. 3, 4

(с. 198)

Впр. 6

(с. 199);

 

Впр. 6

(с. 199);

вивчити слова

 

64.

 

 Сучасна мода. Формування граматичних навичок

Die Voraussetzung, die Anforderung, die Berufs-erfahrung, das Vorstellungs-gespräch, ein|stellen, Das Bewerbungs-schreiben, zu|treffen  auf (Akk.), flexibel.

Підрядне

речення часу зі сполучни-ком«wenn»

Впр. 2                          (с. 200);

Впр. 3

(с. 200),

5 (с. 202);

 

Впр. 4a

(с. 201),

4b

(с. 202)

Впр. 5

(с. 202);

Впр. 4  (с. 201),

5 (с. 202); вивчити слова

 

65.

 

Елементи одягу. Розвиток навичок читання. Робота з текстом

Das Intranetpor-tal, der Geschä-ftspartner, der Webcast, der Chat, in Echtzeit

Konjunktiv: форми

Präteritum,

Konditionalis I.

 

Впр. 1, 2                   (с. 206)

Впр. 6

(с. 208)

Впр. 3

(с. 206),

4 (с. 207)

Впр. 5, 6

(с. 208);

 

Впр. 7

(с. 208); вивчити слова, підг. до тесту

 

66.

 

Узагальнення знань з теми:   «Робота і професія. Одяг». ТЕСТ

Узагальнення і закріплення ЛО з теми

Узагальне-ння знань з граматики і фонетики

 

 

 

Тест

Повторити вивчене, портфоліо

 

67.

 

Контроль аудіювання

Текст для аудіювання, тестові завдання

Підготувати-ся до к. ч

 

68.

 

Контроль читання

Текст,  тестові завдання

Підготувати-ся до к.п

 

69.

 

Контроль письма

Лексико-граматичні завдання

Підготувати-ся до к.г

 

70.

 

Контроль говоріння

Розмовні теми

Повторити слова та гр.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мараренко Анастасія Михайлівна
    Дякую! Коли є чудова основа ,зробити на 1 годину - питання надлегке! Натхнення Вам!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Німецька мова (9-й рік навчання) 9 клас (Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.)
Додано
19 лютого 2018
Переглядів
3724
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку