Календарно-тематичне планування для 9 класу І семестр

Про матеріал

Календарне планування з англійської мови для 9 класу 2 години на І семестр за підручником Карпюк з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями

Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування з англійської мови у 9 класі за підручником О. Д. Карп`юк "ENGLISH 9" (2 години)

І семестр 2017-2018 н.р.

 

№ уроку

Дата

 

Тема  уроку

 

Мовленнєві функції

 

Мовленнєві зразки

 

Лексичний матеріал

 

 

Граматика

 

Аудіювання

 

Говоріння

 

Письмо

 

Читання

 

Домашнє завдання

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

I1

12

Молодіжна культура. Одяг

1

 

 

Введення навчального матеріалу з теми «Молодіжна культура. Одяг».

 Введення нової лексики 

 

 Описувати людей,
предмети, дії, явища,
самопочуття, події;

- запитувати і надавати
інформацію про явища,
події, факти

 

 

Has he/she become...
Have you ever been
to...? He said that he

liked...

You said that Mike

had gone...

A background, a
generation, a variety, to
spoil, to tease, part-time,
to get smth ready, to go
on doing smth, frankly
speaking, nothing of the
kind!

 

 

Tenses Review

PBe x. 1,

P. 4

PB ex. 4a,
5, p. 6

PB ex. 4b,
p. 6;

 

PB ex. 2,3,'
p. 4-6

РЗ, завд.3(с.4)

WB ex. la,
b,2,p.3

2

 

 

 Що обирає молодь?

Введення нової лексики та розвиток навичок письма

 

 

Choice / big choice Cheap Expensive, dear Long / short Tight  Narrow Wide / loose

 

 

PB ex. 1,
p. 10

PB ex. 3b,
P. 9

PB
ex. 4b,
p. 13

PB ex. 2,
3a, p. 8;

WB ex. 1,

p. 5; ex. 3,
 

PB ex. 1,

p. 7-8;
ex. 4,  p. 10-11; ex. 4a,
p. 12-13

Словникова робота (с.8)

РЗ, завд.3

(с.5) – заповнити пропуски словами з рамки

 

 

3

 

 

 

 Мода. Брендовий одяг. Розвиток навичок читання

- Описувати людей,
предмети, дії, явища,
самопочуття, події;

- запитувати і надавати
інформацію про явища,
події, факти;

-висловлювати своє
враження, почуття
та емоції у зв'язку з
почутим, побаченим,
прослуханим (сумнів,
подив,

I really want to say

something, but...

During listening I...

I think writing is...

Quality Odds and ends Fashion, vogue

 

 

 

 

 

 

Gerund
(four forms of
the Gerund)

 

 

PB ex. 1,
p. 14

PB ex. 1,
2, p. 15-
16; ex. 4,
p. 17

WB ex.1 ,
p. 6

PB ex. 3,
p. 16-17

Словникова робота (с.15)

РЗ, завд.2

(с.6) – описати свій одяг

 

 

4

 

 

Хочу стати відомим дизайнером. Розвиток навичок діалогічного мовлення

I'd like to be a
designer. I've taken up
extra painting classes

It's high time to speak

about...

 

Would you mind
waiting in the hall.
Nobody noticed him
entering the room

 

PB ex. 3,

5,6,7,
p. 19-20

PB ex. 1,2,
4, 8, p. 19-
20;WB ex. 1,
2, p. 6; ex. 3, p. 7

Grammar
points
p. 18-19

Правило (с.18)

РЗ, завд.3

(с.7) –скласти речення за зразком

5

 

 

Течії молодіжної культури.

Розвиток навичок читання

 

Tattoos can be found

on...

These days most

people use...

Youth cultures enable

young people to...

A belief, a conclusion,
an image, a movement,
an opportunity,
unemployment, values, wealth,

violent, to consume,

to enable, to express,

to influence

 

 

 

PBex. 1,
p. 21;
ex. 5,6,
p. 24

PB ex. 3,
p. 23;
WBex. 1,
2, p. 7-8

PBex. 1,

2, p. 21-23;
ex. 4, p. 24

Словникова робота (с.21)

Текст (с.21-22)читати і переказувати

6

 

 

 

 

 

Зовнішність та уподобання в одязі молодої  людини

Розвиток навичок  письма

 

 

стурбованість,
радість тощо);

- розповідати про
свої захоплення,
уподобання, ідеали,
спосіб життя, мрії,
аргументуючи власний
вибір

 

І don't care what...

It's a problem for me

to...

They are out of

fashion

A make-up, a passion, a
shape, a trend, to care,
attractive, casual, horrible,
trendy

Gerund

 

PB ex. 2b,
[P. 26;
ex. 3,5,6,
|p.27

PB ex. 2a,
p. 26; ex. 4,
P. 27;
WB ex. 2b,
p. 10

PB ex. 1,

p. 25-26;    I
ex. 2a,       
p.26

РЗ, завд.2

(с.9-10) - висловити власну думку щодо поданих тверджень

7

 

Захоплення молоді. Кумири тв їх стиль в одязі.

Розвиток навичок аудіювання

 

 

 

 

 

In... club you can
improve your...
You can get/join...

An atmosphere, a
creativity, a membership,
to impress, to share,
modern

 

 

PB ex. lb,
p. 28

PB ex. la,
p. 28;
ex. 4b, 5,
p. 30

PB ex. 2,

p. 28; ex. 3,
p. 29; ex. 5,
ІР-30;
WB ex. 2a,
b, p. 10-11

PB ex. 4a,
p. 29-30

РЗ, завд.1

(с.10) –план створення спортивного клубу

8

 

Тинейджери. Що мені личить? Спілкування через Інтернет. Розвиток навичок читання та письма

 

 

Today one can...
It is common to...
Teens are more ready
to...

An appeal, an existence,
the globe, a message,
dominant, global,
universal, to appeal,
online

 

 

PB ex. lb,
p. 31

PB ex. la,
P. 31;
ex.2,
p. 33;
ex. 5, p. 34

PB ex. 4b,
p. 33;
WBex. 1,
p. 12

PB ex. lb,

p. 31-32;
ex. 3,4,
p. 33-34

Словникова робота (с.31) РЗ, завд.1

(с.10)

9

 

Презентація учнівських проектів

Напрями молодіжної культури.

 

 

 

 

 

Project Work  (PB, ex. 9, p. 39)

РЗ, завд.3 (с.14)-побудувати речення-порівняння

(с.10) –

10

 

Узагальнення засвоєного матеріалу з теми " Молодіжна культура. Одяг "

 

 

 

 

 

 Засоби масової інформації

 

11

 

 

Введення навчального матеріалу з теми «Засоби масової інформації».

 Введення нової лексики 

 

Розпитувати з метою роз'яснення й
уточнення інформації
та надання необхідних
відповідей;

-розповідати про свої захоплення,
уподобання, ідеали та
спосіб життя;

 

In the show students

are given a definition

of...

If they get..., they

lose...

What kind of

programmes do you

enjoy most?

A contestant, a host,
to televise, available,
commercial, satellite,
state-financed

 

Defining and
Non-Defining
Relative
Clauses

PB ex. 1,
p. 46

PB ex. 1,

p. 47;
ex. 2b,
p. 47;
ex. 3,4, 5,
6, p. 48-49

PB ex. 2a,
P. 47;
WB ex. 2,
p. 15

PB ex. 1,

p. 46-47

Словникова робота (с.46) РЗ, завд.1(с.15) –про телебачення

Лондона

12

Улюблена телепередача Розвиток навичок читання

 

 

Bill, who never
watches TV, likes
reading books.
The girl who studied
business in London...

 

 

 

 

PB ex. 4,

p. 51;

ex. 7, p. 52

PB ex. 2,
3, p. 50-51;
ex. 8, p. 52;
WB ex. 1,
2, p. 16

PB ex. 1,

p. 50;

Grammar

Point,

ex. 5, p. 51;

ex. 6, p. 52 1

Правило (с.50-51)

РЗ, завд.2(с.16) –утворити

правильні речення

 

 

 


13

 

 

 

Роль радіо і телебачення у нашому житті.  Розвиток навичок читання та говоріння

 

 висловлювати свої
враження, почуття
та емоції у зв'язку з
почутим, побаченим,
прочитаним (сумнів,
подив, стурбованість,
радість тощо);

- характеризувати
якості особистості,
вчинки людей і
стосунки між людьми

Надавати схвальну
/ несхвальну оцінку діям


подіям, ситуаціям,
вчинкам і

You can choose any
station which you
tike.

It is a kind of
1 revolution that has
changed our lives

A channel, a commercial,
a summary, brief, public,
to attract, to enrich, to
focus (on), to include, to
spread, except smb/smth,
in order to

 

 

PB ex. la,
p. 53;
ex. 2, 3,
4b, c,
p. 54-55

WB ex. 1,
p. 16; ex. 2,
p. 17

PB x. lb,

p. 53-54;
ex. 4a,
;p. 54-55

Написати твір про роль мас медіа у нашому житті

14

 

Розмаїття телепередач.що полюбляють дивитися підлітки? Розвиток навичок письма

 

Which do you prefer

better,...?

Do you feel like

watching drama?

I don't mind watching

drama

An outlook, popularity, a
source, a fortune, prime
time, intelligent, to
concern, to miss, to gain
to use one's brains

Defining and
Non-Defining
Relative
Clauses

 

PB ex.2,

p. 57;
ex. 3,4, 5,
p. 57-58

WB ex. 1,
p. 17; ex. 2,
p. 18

PBex.1,
p. 56-57;
Conversa-
tion Guide,
p. 59

Словникова робота (с.56)Підр , впр.6

(с.59) – заповнити таблицю

15

 

 

Тинейджери і телебачення. Розвиток навичок аудіювання

 

They stay at home
watching TV instead
of going out.
It's fun if you have
nothing else to do.
Your eyes start hurting

An addict, an expert, a
finding, to view, although,
contrary, to conduct a
survey/an experiment

 

 

PB ex.2b,
p. 60

PB ex.1,
2a, p. 60

PB ex. 4,
p. 62

PB ex. 3,
p. 61-62

Словниковаробота (с.60)

РЗ, завд.1(с.18-19) -дати відповіді на запитання

16

 

 

Телевізійна мозаїка. Розвиток навичок читання та письма

 

The studio floor is the
place where.,.
The director is
responsible for...

An announcer,
a confidence, a
majority, a personality,
a representative, a
technician, a vision,
ordinary, worldwide, at
ease, to go on air, to make
decisions

 

 

PB ex.2,
p. 63

PB ex. 3,
p. 64,
ex. 4, 5,
p. 66

WB ex. 1,
p. 19; ex. 2,
p. 20

PBex.2,
p.63-65

Словникова робота (с.63) РЗ, завд.2

(с.20) – написати визначення

17

 

Телебачення в Америці.   Розвиток навичок мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PB ex. 3,
4, 5, p. 68;
ex. 7, p. 69

PB ex.l,
p. 67; ex. 6,
p. 68;
WBex. 2,
p. 21

PB ex. 1,2,
p. 67-68

РЗ, завд.1 (с.20) – заповнити таблицю

 

 

18

                         

 

 

 

 

Презентація учнівських проектів Вплив телебачення  на життя підлітка

 

 

Project Work РB ex. 8, p. 69                                                               

Підготуватись до тексту с21

ннннн до тесту

19

 

 

 

 

 

                           засвоєного матеріалу

                                (9)

 

 

Узагальнення засвоєного матеріалу з теми " Засоби масової інформації "

 

 

Наука і технічний прогрес


20

 

 

 

 

 

 

Введення навчального матеріалу з теми «Наука і технічний прогрес».

 Введення нової лексики 

 

Розповідати про
свої захоплення,
уподобання, ідеали
та спосіб життя, мрії,
аргументуючи власний
вибір;

 запитувати та
надавати інформацію
про явища, події,
факти;

 описувати людей,
предмети, дії, явища,
самопочуття, події;
аргументувати свій
вибір, точку зору,
власну думку;
висловлювати своє
враження, почуття та
емоції

 

My... is out of order.
A chemist is a person
who...

An appliance, current,
electricity, humanities,
to mend, to plug (in), to
repair, to unplug, a branch
of science, to be out of order

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Word building.
Past Passive
forms

 

 

 

 

PBex. 1,

p. 78

PBex. 1,

p. 78;
ex. 3,4,6,
7, p. 79-80

PB ex. 5,
p. 80;
WBex. 1,
2, p. 22

Словникова робота (с.79,81),

РЗ, завд. 2, с.22

21

 

Винахідники й винаходи

 Розвиток навичок читання та говоріння

 

The theory of
relativity was
developed by...

An invention, an inventor,
a theory, to construct,
to discover, to invent, to
launch

 

PBex. 1,

13, 5b,
p. 81-82

WBex. 1,

p. 22-24;
ex. 2, p. 24

Вивчити правила (с.81),

РЗ, завд. 2, с.24

22

 

 

Роль науки у сучасному світі

Розвиток навичок читання та письма

On the one hand,...
On the other hand,...
Science provides
people with...

An advance, a benefit,
an investigation,
a phenomenon
(phenomena), a research,
a search, essential,
contribute, to engage, to
investigate, to involve, in
particular

 

PB ex. 4,
6, p. 85-86

j PB ex. 3,4,
| p. 85;
WBex. 1,
2, p. 25;
ex. 3, p. 26

 

Словникова робота (с.83,90),

Тект (с.83-84)-перекладати.

РЗ, завд. 2, с.25

23

 

Найбільш корисні відкриття та винаходи .   Розвиток навичок діалогічного мовлення

The story goes that...
Mechanical clocks
were made in...

An explorer, exploration,
an observer, observation,
to explore, to observe, to
succeed in

 

PB ex. lb,
p. 88-89;
ex. 3, 5,
p. 89-91

PB ex. 2, 4,
p. 89-90;
WBex. 1,

2, p. 26-27

Підр., Впр.1 (87-88) –перекладати,

РЗ, завд. 2,

с.26-27

24

 

Видатні вчені людства:

Є. Патон,

С. Корольов,

М. Склодовська-Курі

Розвиток навичок читання

When I think of
discoveries,... ideas
come to my mind.
He became interested
in...

An award, a degree, a
graduate, an occupation, a
title, honourable,-to award,
to design, to graduate
(from), to serve, to get a
degree, to award the title

 

 

 

 

Word building.
Past Passive
forms

 

 

PBex. lb,
p. 92

PB ex. la,
2,3,4b,
5b, p. 92-
94

PB ex. 5a,
P. 93;
WBex. 1,

2, p. 27

 

Словникова робота (с.92),

РЗ, завд. 2, с.27

25

 

Домашнє читання: робота над текстом (про Альбельта Ейнштейна)

 

He said it was wrong
for... to...
How it is used
depends on a man
himself

A genius, a quotient,
publicity, relativity, to
cause

PBex. 1,
p. 95

PB ex*. 2,
3,6, p. 96-
97

PB ex. 5,
p. 97;
WBex. 1,
p. 28

Підр., Впр.1 (95-96) –перекладати,

РЗ, завд. 2,

с.28

26

 

Презентація учнівських проектів Найважливіші винаходи в житті суспільства

 

 

Project Work PB ex. 9, p. 100

Підр., Впр.2 (98) –письм.,

РЗ, завд. 2,

с.30

27

 

Узагальнення засвоєного матеріалу з теми "Наука і технічний прогрес"

 

 

 

28

 

Контроль сформованості навичок письма

29

 

Контроль сформованості навичок говоріння

30

 

Контроль сформованості навичок аудіювання

31

 

Контроль сформованості навичок читання

32

 

Аналіз контрольних робіт 

 

 

33

 

Узагальнення й систематизація тематичного матеріалу


1           2

3

4

 

 

5

6

7

8

9        |       10       |        11

11

  12

 

Unit 4 “Care about the Environment” / Охорона навколишнього середовища

 

40

 

Unit 4

CARE ABOUT
THE ENVI-
RONMENT!

(навколишнє
середовище,
природні ресурси, рослинний і
тваринний світ,
охорона дов-
кілля)

 

 

 

 

 Розповідати про
свої захоплення,
уподобання, мрії,
ідеали, аргументуючи
власний вибір;

 запитувати та
надавати інформацію
про явища, події,
факти;

 порівнювати
предмети, факти,
явища;

 розпитувати з
метою роз'яснення й
уточнення;

 пропонувати щось та
приймати або відхиляти
пропозицію

 

 

 

 

Навколишнє середовище (1)

 

If the calves are too
young, the scientists
take them to...

A calf (calves), a fin, a
loss, a mammal, a shore, a
squid, a whale, shallow, to
spot, to strand

 

Present Passive.
Modal verbs.
Obligation:
'must', 'must
not* ('mustn't'),
'have to', 'don't
have to'

 

 

 

 

 

PB ex. 1,
p. 110

 

 

PB ex.4, 5,
p. 111;
WB ex. 1,

2a, p. 31

 

PB ex . 1,2,
3, p. 110-111

 

Словникова робота (с.110),

РЗ, завд. 2б, с.32

 

41

Обов’язки людини перед природою (2)

 

You must decide

if you are a nature

friend.

After the picnic you

mustn't forget to

clean the place

 

 

PB ex. 1,
p. 112

PB ex. 3,
P. 112;
WB ex. 1,
p. 32

PB ex. 1,

2, 4, 5,
p.112-113;
Grammar
Point,
p. 113

 

Вивчити правила (с.113),

РЗ, завд. 2, с.32-33

 

42

Вимираючі види тварин та рослин (3)

 

Bamboo forests are
cleared for farming,
so there is less
bamboo for...
They must work hard
to stop...

A herd, a horn,
ivory, species, a tusk,
endangered, illegal, to
damage, to import, to
become extinct, to lay eggs

 

PB ex. 1,

4,5,6,
p. 114-116

WB ex. 1,
p. 33

PB ex. 2, 3,
p. 114-115 !

 

Словникова робота(с.114),

РЗ, завд. 2, с.33

 

43

Як врятувати нашу планету (4)

 

If you care about the
environment, always
remember...

Ecology, energy, garbage,
to reduce, recyclable, to
be in danger

 

PB ex. 2,

3,4, 6b,
p. 117-119

WB ex. 2,
p. 34

PB ex. 1,5,
6a, p. 117-
119

 

Словникова робота(с.117),

РЗ, завд. 1, с.34

 

44

 

 

Охорона навколиш-нього середовища (5)

 

One solution to this
problem is recycling.
Protecting all the
forests is the key to
our survival

A container, oxygen, a
surface, a survival, waste,
coastal

 

Present Passive.
Modal verbs.
Obligation:  .
'must', 'must
not' ('mustn't'),
'have to', 'don't
have to'

 

 

PBex. 1,
p. 120

PB ex. 2,

3, 5, 6, 7,
p. 120-122

WB ex. 1,

p. 35

PB ex. 4,

p. 121

 

Словникова робота(с.120),

РЗ, завд. 2, с.35

 

45

 

 

 

Домашнє читання (6)

 

He used his knowledge
in order to save...

 

PB ex. 3,
p. 124

PB ex. 5,
6,7,8,10,
11, p. 126-
127

PB ex. 9,
p. 127;
WB ex. la,
2, p. 36

PB ex. 1,

2,3,4,
p. 123-127

Текст (с.124-127) – переказ, Впр.11, с.127

 

46

 

 

 

              Revision

22 квітня – День Землі (7-8)

 

 

 

   Повторення, узагальнення та  

             систематизація

 

PB ex. lb,

2,4,
p.128-
129; ex. 9,
p. 132

PB ex. 3,
p. 129;
ex.6,p. 130;
ex.8,p. 131;
WB ex. 2,p.37

PB ex. la,

5,7,

p. 128-131

 

РЗ, завд. 1, с.37

 

47

 

 

8

 

  Project Work PB ex. 10, p. 132                                                                     

 

 

48

 

 

    Debate PB ex. 1,2, p. 133-134                            

 

 

49

 

 

 

  Підсумкова робота (контроль, самооцінювання, поповнення портфоліо) РВ р. 135-137

 

 

 

50

 

 

 

  Додатковий матеріал з країнознавства (Edinburgh. Cardiff-PB, p.138-139)

 

 


1 

2

3

4

 

 

5

          6

7    

88

      9

     10

11

12

13

 

Unit 5 “Ambitions and Plans” / Професії. Плани на майбутнє

51

 

Unit 5

AMBITIONS
AND PLANS

(професії,
характеристики
професії, вибір
професії,
фактори
впливу на вибір
професії, плани
на майбутнє)

 

 

 

 Розповідати про
свої захоплення,
уподобання, мрії,
ідеали, аргументуючи
власний вибір;

 запитувати та
надавати інформацію
про явища, події,
факти;

 порівнювати
предмети, факти,
явища;

 розпитувати з
метою роз'яснення і
уточнення;

 пропонувати щось та
приймати або відхиляти
пропозицію

 

 

 

 

Професії. Здібності Таланти (1)

 

The things are not

exactly like this.

I can always... when I

feel like that.

I am not bored with...

Would you like to

change...?

A challenge, talented, to
be expert on smth, to be
under pressure, to go well,
to work on smb's own

 

Going to +
Infinitive for
future plans.
Would like +
infinitive for
ambitions.
Phrasal verbs

 

 

PB ex. 1,
p.142

PB ex. 1,

2,6,7,
p. 143-145

PB ex. 4,
p. 144;
WB ex. 1,
2b, p. 38

PB ex. 1,3,
5, p. 142-
145

 

Словникова робота(с.142),

РЗ, завд. 2a, с.38

 

52

 

Характеристики професій (2)

 

She'd like to write the

book about...

The book deals with...

 

 

PB ex. 1,
5, p. 146-
147

PB ex. 3,
P. H7;
WB ex. 1,
p. 38

PB ex. 2,
4, p. 147;
Vocabulary
Point,
p. 146;
Grammar
Point,
p. 147

 

Вивчити правила (с.146),

РЗ, завд. 2, с.39

 

53

 

Фактори впливу на вибір професії (3)

 

I seem to have
different talents.
When you look for a
career, you should...

Aptitude, a career,
employment, to affect, to
require, available, certain,
(un)employed, in smb's
footsteps

 

 

 

PB ex. 3,
5, p. 150-
151

PB ex. 2,
p. 150;
WB ex. 1,
2, p. 40

PB ex. 1,

p. 148-149;
ex. 4,6,
p. 150-151

 

Словникова робота(с.148),

Текст (с.148-149) – переказ, Впр.7, с.151

 

54

 

 

 

Вибір професії

(4)

 

I've always been
interested in...
AH I care about is...
I have a feeling I'm
not going to...

Babysitting, a campaign, a
fame, a volunteer, a weird,
to improve, to take up, to
be excited about smth, to
work hard

 

Going to +
Infinitive for
future plans.
Would like +
infinitive for
ambitions.
Phrasal  verbs

 

 

 

PB ex. 1,
p.152-153;
ex. 3,6,
p. 153-154

PB ex. 2,
p. 153;
WB ex. 1,
p. 41

PB ex. 1,
p.152-153;
ex. 4,5,
p. 154

 

Словникова робота(с.153),

РЗ, завд. 2, с.41-42

 

55

 

 

 

 

 

Майбутня професія (5)

 

 

Girls are more
interested in...
We should judge
smb's work by...

To judge, equally, to make
smb aware of smth

PB ex. 1,
p. 155

PB ex. 2b,
p. 155;
ex. 5b, 7,
p. 157        j

PB ex. 2a,
p. 155;
ex. 3b, 4,
p. 156;
WB ex. 1,
p. 43

PB ex. 3a,

4,5a, 6,
p. 155-157

 

РЗ, завд. 2, с.43

 

56

 

 

 

 

Домашнє читання. Що творить хорошого лікаря (6)

 

He was for a thorough
investigation of...
It was clear that...
His condition became
much worse

An accident, a condition,
a diagnosis, an intuition,
decisive, thorough,
under the conditions, to
diagnose, to take upon
oneself responsibility

 

 

PB ex. 1b,   
p. 158

PB ex. la,
p. 158;
ex.2,6,
p. 160

PB ex. 4, 5,
p. 160

PB ex. lb,
p. 158-
159; ex. 3,
p. 160

 

Текст (с.158-159) – переказ, Впр.9, с.161

 

 


1

2            |           3

4

 

 

5

6                   |      '    1           1

8         1

9

10

11

12

  13

57

 

 

 

 

Revision

 

 

 

Розмаїття професій (7)

 

 

 

 

РВ ех. 4,
5,6,7,8,
р. 163-164

РВ ex. lb,
2, p. 162;
WB ex. 1,
2, p. 45-46

РВ ex. lа,
p. 162;
 

Підр., Впр.9,10, с.165

 

58

8

9

 

   Project Work РВ ех. 11, p. 165

 

 

59

   Debate РВ ех. 1, 2, р. 166-167

 

 

60

 

 

   Підсумкова робота (контроль, самооцінювання, поповнення портфоліо) РВ р. 168-171
 

 

 

61

 

 

   Додатковий матеріал з країнознавства (Liverpool  -  PB, p.166-167)

 

 

62

 

 

 

Time to Revise!

1

 

 

 

 

PB ex. 1,
p. 174;
 

PB ex. 2,3a,
p. 174-175;
 

WB ex.1,2

4, p. 47-48

PB ex. 3b, p. 175-176;
 

WB ex.3,

 p. 48

 

63

2

 

 

 

 

РВ ех. Зс,

4,6,

р. 176-177

PB ex. 5,
p. 177;
WB ex.

4, p. 48

PB p. 178-

180

 

Повт. ЛО «Професії»

 

64

 

 

 

 

 

 

Підсумкові

контрольні

роботи

1

 

 

 

  Контроль навичок аудіювання з теми «Професії. Плани на майбутнє»

Повт. ЛО «Охорона навколишнього середовища»

 

65

2

 

 

 

  Контроль навичок читання з теми «Охорона навколишнього середовища»

Підготувати до контролю письма

 

66

3

 

 

 

  Контроль навичок письма з тем «Охорона навколишнього середовища»,

«Професії. Плани на майбутнє»

Підготувати до контролю усного мовлення

 

67

4

 

 

 

  Контроль навичок говоріння з тем «Охорона навколишнього середовища»,

 «Професії. Плани на майбутнє»

Повторити ЛО (за власним словничком)

 

68

 

 

Повторення вивченого

в кінці року

1

 

 

   

Аналіз контрольних робіт. Повторення вивченого за 2 семестр

Повторити вивчене за 2 семестр

 

69

2

 

 

 

Повторення вивченого за рік. Завдання на літо

Повторити вивчене за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лотоцкая Наталья
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
Додано
20 серпня 2018
Переглядів
2131
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку