Календарне планування з англійської мови для 9 класу 2 години на І семестр за підручником Карпюк з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями
Календарно - тематичне планування з англійської мови у 9-Б класі за підручником О. Д. Карп`юк "ENGLISH 9" (2 години)
І семестр 2017-2018 н.р.
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції |
Мовленнєві зразки |
Лексичний матеріал
|
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання
|
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
I1 |
12 |
||||||||
Молодіжна культура. Одяг |
|||||||||||||||||||
1 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Молодіжна культура. Одяг». Введення нової лексики
|
Описувати людей,
- запитувати і надавати
|
Has he/she become... liked... You said that Mike had gone... |
A background, a |
Tenses Review |
PBe x. 1, P. 4 |
PB ex. 4a, |
PB ex. 4b,
|
PB ex. 2,3,' |
РЗ, завд.3(с.4)
WB ex. la, |
||||||||
2
|
|
Що обирає молодь? Введення нової лексики та розвиток навичок письма
|
|
Choice / big choice Cheap Expensive, dear Long / short Tight Narrow Wide / loose |
|
PB ex. 1, |
PB ex. 3b,
PB |
PB ex. 2, WB ex. 1,
p. 5; ex. 3, |
PB ex. 1,
p. 7-8; |
Словникова робота (с.8) РЗ, завд.3 (с.5) – заповнити пропуски словами з рамки |
|||||||||
|
|||||||||||||||||||
3 |
|
Мода. Брендовий одяг. Розвиток навичок читання |
- Описувати людей,
- запитувати і надавати
-висловлювати своє |
I really want to say something, but... During listening I... I think writing is... |
Quality Odds and ends Fashion, vogue |
Gerund
|
PB ex. 1, |
PB ex. 1, |
WB ex.1 , |
PB ex. 3, |
Словникова робота (с.15) РЗ, завд.2 (с.6) – описати свій одяг
|
||||||||
4 |
|
Хочу стати відомим дизайнером. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
I'd like to be a It's high time to speak about...
|
Would you mind |
|
PB ex. 3,
5,6,7, |
PB ex. 1,2, |
Grammar |
Правило (с.18) РЗ, завд.3 (с.7) –скласти речення за зразком |
||||||||||
5 |
|
Течії молодіжної культури. Розвиток навичок читання
|
Tattoos can be found on... These days most people use... Youth cultures enable young people to... |
A belief, a conclusion, violent, to consume, to enable, to express, to influence
|
|
PBex. 1, |
PB ex. 3, |
PBex. 1,
2, p. 21-23; |
Словникова робота (с.21) Текст (с.21-22)читати і переказувати |
||||||||||
6 |
|
Зовнішність та уподобання в одязі молодої людини Розвиток навичок письма
|
стурбованість,
- розповідати про
|
І don't care what... It's a problem for me to... They are out of fashion |
A make-up, a passion, a |
Gerund |
|
PB ex. 2b, |
PB ex. 2a, |
PB ex. 1,
p. 25-26; I |
РЗ, завд.2 (с.9-10) - висловити власну думку щодо поданих тверджень |
||||||||
7 |
|
Захоплення молоді. Кумири тв їх стиль в одязі. Розвиток навичок аудіювання
|
In... club you can |
An atmosphere, a |
|
PB ex. lb, |
PB ex. la, |
PB ex. 2,
p. 28; ex. 3, |
PB ex. 4a, |
РЗ, завд.1 (с.10) –план створення спортивного клубу |
|||||||||
8 |
|
Тинейджери. Що мені личить? Спілкування через Інтернет. Розвиток навичок читання та письма
|
Today one can... |
An appeal, an existence, |
|
PB ex. lb, |
PB ex. la, |
PB ex. 4b, |
PB ex. lb,
p. 31-32; |
Словникова робота (с.31) РЗ, завд.1 (с.10) |
|||||||||
9 |
|
Презентація учнівських проектів Напрями молодіжної культури.
|
Project Work (PB, ex. 9, p. 39) |
РЗ, завд.3 (с.14)-побудувати речення-порівняння (с.10) – |
|||||||||||||||
10 |
|
Узагальнення засвоєного матеріалу з теми " Молодіжна культура. Одяг "
|
|
||||||||||||||||
|
Засоби масової інформації |
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
11 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Засоби масової інформації». Введення нової лексики
|
Розпитувати з метою роз'яснення й
-розповідати про свої захоплення,
|
In the show students are given a definition of... If they get..., they lose... What kind of programmes do you enjoy most? |
A contestant, a host, |
Defining and |
PB ex. 1, |
PB ex. 1,
p. 47; |
PB ex. 2a, |
PB ex. 1, p. 46-47 |
Словникова робота (с.46) РЗ, завд.1(с.15) –про телебачення Лондона |
||||||||
12 |
Улюблена телепередача Розвиток навичок читання
|
Bill, who never |
|
|
|
PB ex. 4, p. 51; ex. 7, p. 52 |
PB ex. 2, |
PB ex. 1, p. 50; Grammar Point, ex. 5, p. 51; ex. 6, p. 52 1 |
Правило (с.50-51) РЗ, завд.2(с.16) –утворити правильні речення |
||||||||||
13 |
|
Роль радіо і телебачення у нашому житті. Розвиток навичок читання та говоріння
|
— висловлювати свої
- характеризувати
Надавати схвальну
|
You can choose any
It is a kind of |
A channel, a commercial, |
|
|
PB ex. la, |
WB ex. 1, |
PB x. lb,
p. 53-54; |
Написати твір про роль мас медіа у нашому житті |
14 |
|
Розмаїття телепередач.що полюбляють дивитися підлітки? Розвиток навичок письма
|
Which do you prefer better,...? Do you feel like watching drama? I don't mind watching drama |
An outlook, popularity, a |
Defining and |
|
PB ex.2,
p. 57; |
WB ex. 1, |
PBex.1, |
Словникова робота (с.56)Підр , впр.6 (с.59) – заповнити таблицю |
|
15 |
|
Тинейджери і телебачення. Розвиток навичок аудіювання
|
They stay at home |
An addict, an expert, a |
|
PB ex.2b, |
PB ex.1, |
PB ex. 4, |
PB ex. 3, |
Словниковаробота (с.60) РЗ, завд.1(с.18-19) -дати відповіді на запитання |
|
16 |
|
Телевізійна мозаїка. Розвиток навичок читання та письма
|
The studio floor is the |
An announcer, |
|
PB ex.2, |
PB ex. 3, |
WB ex. 1, |
PBex.2, |
Словникова робота (с.63) РЗ, завд.2 (с.20) – написати визначення |
|
17 |
|
Телебачення в Америці. Розвиток навичок мовлення
|
|
|
|
|
PB ex. 3, |
PB ex.l, |
PB ex. 1,2, |
РЗ, завд.1 (с.20) – заповнити таблицю |
|
|
|
||||||||||
18 |
|
Презентація учнівських проектів Вплив телебачення на життя підлітка |
Project Work РB ex. 8, p. 69 |
Підготуватись до тексту с21 ннннн до тесту |
|||||||
19 |
засвоєного матеріалу (9)
|
Узагальнення засвоєного матеріалу з теми " Засоби масової інформації "
|
|
||||||||
Наука і технічний прогрес |
20 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Наука і технічний прогрес». Введення нової лексики
|
Розповідати про
— запитувати та
— описувати людей,
|
My... is out of order. |
An appliance, current, |
Word building.
|
PBex. 1, p. 78 |
PBex. 1,
p. 78; |
PB ex. 5, |
Словникова робота (с.79,81), РЗ, завд. 2, с.22 |
||
21 |
|
Винахідники й винаходи Розвиток навичок читання та говоріння
|
The theory of |
An invention, an inventor, |
|
PBex. 1,
13, 5b, |
WBex. 1,
p. 22-24; |
Вивчити правила (с.81), РЗ, завд. 2, с.24 |
||||
22 |
|
Роль науки у сучасному світі Розвиток навичок читання та письма |
On the one hand,... |
An advance, a benefit, |
|
PB ex. 4, |
j PB ex. 3,4, |
Словникова робота (с.83,90), Тект (с.83-84)-перекладати. РЗ, завд. 2, с.25 |
||||
23 |
|
Найбільш корисні відкриття та винаходи . Розвиток навичок діалогічного мовлення |
The story goes that... |
An explorer, exploration, |
|
PB ex. lb, |
PB ex. 2, 4, 2, p. 26-27 |
Підр., Впр.1 (87-88) –перекладати, РЗ, завд. 2, с.26-27 |
||||
24 |
|
Видатні вчені людства: Є. Патон, С. Корольов, М. Склодовська-Курі Розвиток навичок читання |
When I think of |
An award, a degree, a |
Word building.
|
PBex. lb, |
PB ex. la, |
PB ex. 5a, 2, p. 27 |
Словникова робота (с.92), РЗ, завд. 2, с.27 |
|||
25 |
|
Домашнє читання: робота над текстом (про Альбельта Ейнштейна)
|
He said it was wrong |
A genius, a quotient, |
PBex. 1, |
PB ex*. 2, |
PB ex. 5, |
Підр., Впр.1 (95-96) –перекладати, РЗ, завд. 2, с.28 |
||||
26 |
|
Презентація учнівських проектів Найважливіші винаходи в житті суспільства
|
|
Project Work PB ex. 9, p. 100 |
Підр., Впр.2 (98) –письм., РЗ, завд. 2, с.30 |
|||||||
27 |
|
Узагальнення засвоєного матеріалу з теми "Наука і технічний прогрес"
|
|
|
||||||||
28 |
|
Контроль сформованості навичок письма |
||||||||||
29 |
|
Контроль сформованості навичок говоріння |
||||||||||
30 |
|
Контроль сформованості навичок аудіювання |
||||||||||
31 |
|
Контроль сформованості навичок читання |
||||||||||
32 |
|
Аналіз контрольних робіт
|
||||||||||
33 |
|
Узагальнення й систематизація тематичного матеріалу |
||||||||||
1 2 |
3 |
4 |
|
|
5 |
6 |
7 |
8 |
9 | 10 | 11 |
11 |
12 |
|||
Unit 4 “Care about the Environment” / Охорона навколишнього середовища
|
||||||||||||||
40 |
Unit 4
CARE ABOUT
(навколишнє
|
— Розповідати про
— запитувати та
— порівнювати
— розпитувати з
— пропонувати щось та
|
Навколишнє середовище (1) |
|
If the calves are too |
A calf (calves), a fin, a |
Present Passive.
|
PB ex. 1, |
|
PB ex.4, 5, 2a, p. 31 |
PB ex . 1,2, |
Словникова робота (с.110), РЗ, завд. 2б, с.32 |
|
|
41 |
Обов’язки людини перед природою (2) |
|
You must decide if you are a nature friend. After the picnic you mustn't forget to clean the place |
|
|
PB ex. 1, |
PB ex. 3, |
PB ex. 1,
2, 4, 5, |
Вивчити правила (с.113), РЗ, завд. 2, с.32-33 |
|
||||
42 |
Вимираючі види тварин та рослин (3) |
|
Bamboo forests are |
A herd, a horn, |
|
PB ex. 1,
4,5,6, |
WB ex. 1, |
PB ex. 2, 3, |
Словникова робота(с.114), РЗ, завд. 2, с.33 |
|
||||
43 |
Як врятувати нашу планету (4) |
|
If you care about the |
Ecology, energy, garbage, |
|
PB ex. 2,
3,4, 6b, |
WB ex. 2, |
PB ex. 1,5, |
Словникова робота(с.117), РЗ, завд. 1, с.34 |
|
||||
44 |
|
|
Охорона навколиш-нього середовища (5) |
|
One solution to this |
A container, oxygen, a |
Present Passive.
|
PBex. 1, |
PB ex. 2,
3, 5, 6, 7, |
WB ex. 1, p. 35 |
PB ex. 4, p. 121 |
Словникова робота(с.120), РЗ, завд. 2, с.35 |
|
|
45 |
|
|
Домашнє читання (6) |
|
He used his knowledge |
|
PB ex. 3, |
PB ex. 5, |
PB ex. 9, |
PB ex. 1,
2,3,4, |
Текст (с.124-127) – переказ, Впр.11, с.127 |
|
||
46 |
Revision |
22 квітня – День Землі (7-8) |
|
|
Повторення, узагальнення та систематизація |
|
PB ex. lb,
2,4, |
PB ex. 3, |
PB ex. la, 5,7, p. 128-131 |
РЗ, завд. 1, с.37 |
|
|||
47 |
|
8 |
|
Project Work PB ex. 10, p. 132 |
|
|
||||||||
48 |
|
Debate PB ex. 1,2, p. 133-134 |
|
|
||||||||||
49 |
|
|
|
Підсумкова робота (контроль, самооцінювання, поповнення портфоліо) РВ р. 135-137
|
|
|
||||||||
50 |
|
|
|
Додатковий матеріал з країнознавства (Edinburgh. Cardiff-PB, p.138-139) |
|
|
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
5 |
6 |
7 |
88 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
||
|
Unit 5 “Ambitions and Plans” / Професії. Плани на майбутнє |
|||||||||||||||
51 |
Unit 5
AMBITIONS
(професії,
|
— Розповідати про
— запитувати та
— порівнювати
— розпитувати з
— пропонувати щось та
|
Професії. Здібності Таланти (1) |
|
The things are not exactly like this. I can always... when I feel like that. I am not bored with... Would you like to change...? |
A challenge, talented, to |
Going to +
|
PB ex. 1, |
PB ex. 1,
2,6,7, |
PB ex. 4, |
PB ex. 1,3, |
Словникова робота(с.142), РЗ, завд. 2a, с.38 |
|
|||
52 |
Характеристики професій (2) |
|
She'd like to write the book about... The book deals with... |
|
|
PB ex. 1, |
PB ex. 3, |
PB ex. 2, |
Вивчити правила (с.146), РЗ, завд. 2, с.39 |
|
||||||
53 |
Фактори впливу на вибір професії (3) |
|
I seem to have |
Aptitude, a career, |
|
|
PB ex. 3, |
PB ex. 2, |
PB ex. 1,
p. 148-149; |
Словникова робота(с.148), Текст (с.148-149) – переказ, Впр.7, с.151 |
|
|||||
54 |
|
|
Вибір професії (4) |
|
I've always been |
Babysitting, a campaign, a |
Going to +
|
|
PB ex. 1, |
PB ex. 2, |
PB ex. 1, |
Словникова робота(с.153), РЗ, завд. 2, с.41-42 |
|
|||
55 |
|
|
Майбутня професія (5) |
|
Girls are more |
To judge, equally, to make |
PB ex. 1, |
PB ex. 2b, |
PB ex. 2a, |
PB ex. 3a,
4,5a, 6, |
РЗ, завд. 2, с.43 |
|
||||
56 |
|
|
Домашнє читання. Що творить хорошого лікаря (6) |
|
He was for a thorough |
An accident, a condition, |
|
PB ex. 1b, |
PB ex. la, |
PB ex. 4, 5, |
PB ex. lb, |
Текст (с.158-159) – переказ, Впр.9, с.161 |
|
|||
1 |
2 | 3 |
4 |
|
|
5 |
6 | ' 1 1 |
8 1 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
57 |
Revision
|
Розмаїття професій (7) |
|
|
|
|
РВ ех. 4, |
РВ ex. lb, |
РВ ex. lа, |
Підр., Впр.9,10, с.165 |
|
||
58 |
8 9 |
|
Project Work РВ ех. 11, p. 165 |
|
|
||||||||
59 |
Debate РВ ех. 1, 2, р. 166-167 |
|
|
||||||||||
60 |
|
|
Підсумкова робота (контроль, самооцінювання, поповнення портфоліо) РВ р. 168-171 |
|
|
||||||||
61 |
|
|
Додатковий матеріал з країнознавства (Liverpool - PB, p.166-167) |
|
|
||||||||
62 |
Time to Revise! |
1 |
|
|
|
PB ex. 1, |
PB ex. 2,3a, |
WB ex.1,2 4, p. 47-48 |
PB ex. 3b, p. 175-176; |
WB ex.3, p. 48 |
|
||
63 |
2 |
|
|
|
|
РВ ех. Зс, 4,6, р. 176-177 |
PB ex. 5, 4, p. 48 |
PB p. 178- 180 |
Повт. ЛО «Професії» |
|
|||
64 |
Підсумкові контрольні роботи |
1 |
|
|
Контроль навичок аудіювання з теми «Професії. Плани на майбутнє» |
Повт. ЛО «Охорона навколишнього середовища» |
|
||||||
65 |
2 |
|
|
Контроль навичок читання з теми «Охорона навколишнього середовища» |
Підготувати до контролю письма |
|
|||||||
66 |
3 |
|
|
Контроль навичок письма з тем «Охорона навколишнього середовища», «Професії. Плани на майбутнє» |
Підготувати до контролю усного мовлення |
|
|||||||
67 |
4 |
|
|
Контроль навичок говоріння з тем «Охорона навколишнього середовища», «Професії. Плани на майбутнє» |
Повторити ЛО (за власним словничком) |
|
|||||||
68 |
Повторення вивченого в кінці року |
1 |
|
|
Аналіз контрольних робіт. Повторення вивченого за 2 семестр |
Повторити вивчене за 2 семестр |
|
||||||
69 |
2 |
|
|
Повторення вивченого за рік. Завдання на літо |
Повторити вивчене за рік |
|
|||||||