КТП складено у відповідності з новою програмою, для 9 класу, за підручником О.Карпюк. Зі змістовими лініями. Розрахований на 3 год.на тиждень. Автор Швага Марина Максимівна.
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінанова грамотність |
|||||||||
Тема 1: Хто ви? Unit 1: Who Are You? .
|
||||||||||||
1 |
|
Люди навколо нас |
С.7 В.3 С.7, В.5, С.8 |
|
Ініціативність і під-приємливість |
|
+ |
|
+ |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
В.6, С.8 |
|
2 |
|
Яка ти людина? |
Риси характеру.С.10 |
|
Ініціативність і під-приємливість |
|
+ |
+ |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети.
|
В.10, С.11 |
|
3 |
|
Твої вподобання Розвиток навичок граматики |
В.1, С.13, В.3 С.14 В.4 С.14, В.5 С.14
|
Герундій, В. 2-4, с.13-14 |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
+ |
Порівнює свої ціннісні пріоритети та своїх друзів |
В.6, С.14 |
|
4 |
|
Більше про тебе Розвиток навичок аудіювання. |
С.18 В.1 С.15, В.3 С.16 |
Герундій, В. 2-4, с.13-14 |
Ініціативність і підприємливість |
+ |
|
+ |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
В.6 С.19
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
5 |
|
Давайте поговоримо про друзів Розвиток навичок говоріння.
|
В.1 С.19 В.2 С.20 |
Геру-дій, В. 2-4, с.13-14 |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Розповідає про спіл-кування зі своїм дру-гом |
В.4 С.21 |
|
6 |
|
Дозвольте відрекоменду-ватися. Розвиток навичок письма. |
С.23 |
Герундій, В. 2-4, с.13-14 |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Складає автобіографію |
В.2 С.26 |
|
7 |
|
Повторення теми. |
С.23 |
Герундій, В. 2-4, с.13-14 |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
+ |
Вміє розповідати про себе в межах теми та лек-сичного наванта-ження. |
За зав-дання-ми вчителя (Project Work)
|
|
8 |
|
Закріплення теми. Розвиток навичок письма. Тематична. |
За завданнями вчителя. (тестові завдання)
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
|
За зав-дання-ми вчи-теля. (тесто-ві зав-дання)
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінанова грамотність |
|||||||||
Тема 2: Я, мої друзі та моя родина. Unit 2: I, my friend and my family. |
||||||||||||
9 |
|
Покоління підлітків Розвиток навичок читання.
|
Назви молодіжних субкультурС.27 С.29 В.2 С.28 В.3 С.29 В.4 С.31 В.5 С.30 |
Активний та пасивний стан |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Описує різні підліткові групи |
В.4 С.30 |
|
10 |
|
Вподобання та хобі |
С.32-33 В.1 С.32 В.2 С.33 |
Герундій чи інфінітив |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Розповідає про свої вподобання та хобі |
В.3 С.34 |
|
11 |
|
Вподобання та хобі Розвиток навичок письма. |
С.32-33 В.4 С.34 В.5 С.34 В.6 С.34 В.8 С.35 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Розповідає про свої вподобання та хобі |
В.7 С.35 |
|
12 |
|
Улюблений одяг Розвиток навичок аудіювання. |
В.1 С.35 С.38 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Співвідносить власні потреби з можливо-стями сімейного бюджету. |
В.5 С.38 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
13 |
|
Улюблений одяг Розвиток навичок усного мовлення. |
В.1 С.39 В.2 С.40 В.3 С.41 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
В.5 С.41 |
|
14 |
|
Який одяг ми носимо. |
В.1 С.42 В.1 С.43 В.2 С.43-44 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
В.3 С.45 |
|
15 |
|
Молодіжні субкультури Розвиток навичок письма. |
В.4, 5, С.46 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади.
|
В.6 С.47 |
|
16 |
|
Стиль життя. |
В.9 С.50 В.10 С.52 В.11 С.52 В.12 С.53 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Описує власний стиль життя та визначає пріоритет |
В.13 С.53 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
17 |
|
Повторення теми. Підготовка до ЗНО. |
За завданнями вчителя. (тестові завдання)
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розповісти про себе в межах лексичного матеріалу теми. |
За зав-дання-ми вчи-теля. (тесто-ві зав-дання) |
|
18 |
|
Розвиток навичок читання.
|
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
|
В.2 С.57
|
|
19 |
|
Закріплення теми. Розвиток навичок письма. Тематична |
|
Герундій, В. 2-4, с.13-14 |
Ініціативність і під-приємливість |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
Тема 3: Якій твій вибір ? Unit 3: What is your choice?
|
||||||||||||
20 |
|
Інтернет. Розвиток навичок лексики. |
С.62 С.63 Інтернет терміни В.1 С.62 В.2 С.63 В3 С.64
|
|
Інформаційно- цифрова компе-тентність |
|
+ |
+ |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
В.4 С.65 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
21 |
|
Телебачення. |
В.5,6, С.66 |
|
Інформаційно- цифрова компе-тентність |
|
+ |
+ |
|
Визначає достовір-ність інформації.
|
В.7 С.68 В.8 С.69
|
|
22 |
|
Телебачення як засіб масової інформації
|
В.1 С.69 В.2 С.71 В.4 С.72 |
|
Інформаційно- цифрова компе-тентність |
|
+ |
+ |
|
Визначає достовір-ність інформації.
|
В.5 С.73
|
|
23 |
|
Телебачення як засіб масової інформації
|
В.2 С.74 |
Складно підрядні речення С.73 |
Інформаційно- цифрова компе-тентність |
|
+ |
+ |
|
Визначає достовірність інформації.
|
В.3 С.73 |
|
24
|
|
Телебачення як засіб масової інформації
|
В.4, 6, С.76 |
Складно підрядні речення С.73 |
Інформаційно- цифрова компе-тентність |
|
+ |
+ |
|
Запитує партнера про його преференції у телепрог-рамах |
В.5 С.76
|
|
25 |
|
Твій онлайн партнер
|
В.1, 2, С.77 В.3 С.79 |
Складно підрядні речення С.73 |
Інформаційно- цифрова компе-тентність |
|
+ |
+ |
|
Запитує партнера про його преференції у телепрог-рамах |
В.4 С.80
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
26 |
|
Масс- медіа у нашому житті. |
В.6 С.81 В.7 С.82 В.1 С.82 |
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
+ |
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності |
В.2 С.82 |
|
27 |
|
Повторення теми. Підготовка до ЗНО. |
За завданнями вчителя. (тестові завдання)
|
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
+ |
|
|
За зав-дання-ми вчи-теля. (тестові зав-дання)
|
|
28 |
|
Розвиток навичок читання.
|
В.1 С.83 В.2 С.85 В.3С.86 В.4С.86 В.5 С.86 |
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
+ |
|
|
В.6 С.87 |
|
29 |
|
Закріплення теми.
|
За завданнями вчителя. (тестові завдання)
|
|
Соціальна та гро-мадянська компетентності |
|
+ |
+ |
|
|
За зав-дання-ми вчи-теля. (тестові за-вдання)
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінанова грамотність |
||||||||
Тема 3: Професії. Unit 3: Professions. |
|||||||||||
30 |
|
Незвичайні професії. Розвиток навичок аудіювання. |
В.1 С.87 В.2 С.88 В.3, 4, С.88 В.6 С.89 |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
+ |
|
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. |
В.5 С.89 |
31 |
|
Незвичайні професії. Розвиток навичок граматики. |
В.1 С.90 В.2 С.91 В.3 С.91 В.4 С.91 В.7 С.92 В.5 С.92 |
Відносні займен-ники |
Соціальна та грома-дянська компетентності |
|
+ |
+ |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій
|
В.6 С.92 |
32 |
|
Професії. |
В.1 С.92 В.2 С.94
|
Відносні займен-ники |
Соціальна та грома-дянська компетентності |
|
+ |
|
+ |
Розповіати про різні професії. |
Впр.5, Стор.95 |
33 |
|
Професії. Розвиток навичок усного мовлення. |
В.1, стор.93 Впр.3, Ст.94 Впр.4 Стор.95 |
Відносні займен-ники |
Соціальна та грома-дянська компетентності |
|
+ |
|
+ |
Розповіати про різні професії членів родини. |
Впр.6 Стор.96 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Cфера спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компе-тентності |
Змістова лінія |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Зорове сприймання (читання)
|
Писемне продукування (письмо)
|
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-сова грамот-ність |
|||||||||||||
44 |
|
Контроль навичок аудіюван-ня. |
Listening Comprehension (the first term)
|
Підготу-ватися до розвит-ку читан-ня |
||||||||||||
45 |
|
Контроль навичок читання.
|
Reading Comprehension (the first term)
|
Підготу-ватися до розвит-ку письма |
||||||||||||
46 |
|
Контроль навичок письма. |
Writing Comprehension (the first term)
|
Підготу-ватися до розвит-ку мовлен-ня |
||||||||||||
47 |
|
Контроль навичок говоріння. |
Speaking Comprehension (the first term)
|
Повторити вивчене |
||||||||||||
48 |
|
Узагаль-нення вивченого у I сем. матеріалy. |
|
Повторити вивчене |