Календарно-тематичне планування для інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 2 класу Автори підручника: О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н. р.) Автори підручника: О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко (2019). Календарне планування охоплює тижневе навантаження 7 годин на тиждень.
Перегляд файлу

 Календарно-тематичне планування уроків

інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н. р.)

Автори підручника: О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко  (2019).

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

1 семестр

Тема 1. «Зміни»

Тиждень 1

Пригода перша. Зміни в школі

  1.                    

 

Тема 1 «Зміни». Вступ до теми. Прогнозування на основі сюжетних малюнків. Лічба. Кількісна і порядкова лічба. Повторення за 1 клас

ст. 4-5

  1.                    

 

Всеволод Нестайко та його повість-казка «Пригоди в Павутинії. Інформація про письменника та його твори

ст. 6

  1.                    

 

Зміни в школі (За твором В. Нестайка «Пригоди у павутинії») Як змінилася моя школа? Дослідження:  «Що змінилося у нашій школі». Створення плакату «Школа моєї мрії». Передача інформації про зміни у своїй школі в таблицях, схемах. Схожі і відмінні властивості об’єктів

ст. 7-8

  1.                    

 

Як змінився мій клас? Пригадування правил класу, пояснення їх  значення для себе, можливість зміни, доповнення, формулювання .

ст. 9-10

  1.                    

 

Робота з пластичними матеріалами. Використання у роботі пластиліну, полімерної глини чи соленого тіста (плоскі та об’ємні форми). Виготовлення картини з пластиліну.

ст. 10

  1.                    

 

Як по-різному реагують люди на одні й ті ж самі зміни? Висловлення  власної думки і почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів (комікс). Назви чисел при додаванні. Порівняння доданків і суми. Побудова відрізків. Розв’язування задач

ст. 11

  1.                    

 

Узагальнення та систематизація вивченого у 1 класі. Порівняння і впорядкування об’єктів навколишнього світу за однією або декількома ознаками.

 

Тиждень 2

Пригода друга. Зміни в школі

  1.                    

 

Пригода 2. «Таємниче зникнення»  за В. Нестайком. Уявлення про діалог як ланцюжок висловлювань

ст. 12

  1.                    

 

Як змінилися способи передавання повідомлень. Спроба висловити власну думку жестовою мовою.

ст. 13

  1.                

 

Використання голосу і мови тіла (міміка, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів твору       В. Нестайка.

ст. 14

  1.                

 

Чому відбуваються зміни в природі? Взаємозв’язок між порою року і погодою.

ст. 15

  1.                

 

Вплив Сонця на сезонні явища в природі, причини змін пір року.

ст. 15

  1.                

 

Робота з пластичними матеріалами. Виготовлення фігурки жабенятка за зразком. Способи додавання й віднімання чисел. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур

ст. 16

  1.                

 

Режим дня. Утома і способи її зняття. Створення мапи думок до почутого

ст. 17

Тиждень 3

Пригода третя. Як потрапити в Павутинію

  1.                

 

Пригода 3. «Як потрапити в Павутинію» за В. Нестайком

ст. 18

  1.                

 

Як змінюються істоти впродовж життя? Етапи розвитку комах (життєвий цикл метелика).

ст. 19

  1.                

 

Як змінюється людина впродовж життя? Умови життя людини.  Людське тіло і зміни в ньому.

ст. 20

  1.                

 

Умови життя людини. Людське тіло і зміни в ньому

ст. 21

  1.                

 

Що змінилося в мені? Створення паспорта школяра

ст. 22

  1.                

 

У чому неповторність кожної людини?

 Обговорення  змісту і форми коміксу, виявлення (з допомогою ) очевидних ідеї у ньому. Прості задачі. Складання і розв’язування задач за схема­ми. Розпізнавання геометричних фігур

ст. 23

  1.                

 

Чому важливо бути самим собою?

 

Тиждень 4

Пригода четверта. Порятунок

  1.                

 

Пригода 4. «Перемогли сон та лінь!» за В. Нестайком

ст. 24

  1.                

 

Які зміни не залежать від мене? Види термометрів та способи їх застосування.

ст. 25-26

  1.                

 

Які зміни залежать від мене? Дослідження  свого організму; залежність між фізичною активністю та потребою в їжі та воді.

ст. 27-28

  1.                

 

Чому люди перебувають разом, взаємодіють? Спільні справи, ігри, розваги.

 

  1.                

 

Як шукати партнерів для гри?

ст. 29

  1.                

 

Узагальнення вивченого. Складання коротких розповідей на основі ілюстрацій. Задача. Етапи роботи над задачею. Складання і розв’язу­вання задач

ст. 30-33

  1.                

 

Діагностична робота по темі «Зміни»

ст. 30-33

Тема 2

Факти і здогадки

Тиждень 5

Пригода перша. Вероніка і рожева парасолька

  1.                

 

Тема 2. Факти і здогадки. Сучасна дитяча письменниця Валентина Табур та її збірка оповідань «Вероніка і рожева парасолька»

ст. 34-35

  1.                

 

Пригода 1. «Вероніка та рожева парасолька» за В. Табур.Коли і як з’явилися перші парасольки?                                                                                                                                                                                                                   

ст. 36

  1.                

 

Робота з папером. Виготовлення парасольки. Створення виробу за зразком або власним задумом із використанням паперу.

ст. 37

  1.                

 

Які факти “приховує” фотографія? Створення колажу із улюблених фотографій

ст. 38

  1.                

 

Про що розкажуть прості речі? Ґрунт. Дослідження складу ґрунту. Значення ґрунту та його охорона.

ст. 39-40

  1.                

 

Чим відрізняються факти та здогадки? Вирази на дві дії. Читання числових виразів, рівностей і нерівностей. Розв’язування задач

 

  1.                

 

Як дбати про своє здоров’я? Як харчування впливає на здоров’я людини?

ст. 41

Тиждень 6

Пригода друга. Сонячні зайчики

  1.                

 

Пригода 2. «Сонячні зайчики» за В. Табур. Зв’язок тексту із власним досвідом.

ст. 42

  1.                

 

Чим цікаве Сонце?  Значення сонячного світла і тепла для живої природи.

ст. 43-44

  1.                

 

Як виникають «сонячні зайчики»? Чи можна побачити  сонячних зайчиків у похмуру погоду?

ст. 43-44

  1.                

 

Виготовлення  поробки «Веселий зайчик» за інструкцією. Доцільність вторинного використання матеріалів.

ст. 44

  1.                

 

Які факти минулого впливають на майбутнє? Як вберегтися від застуди?

ст. 45-46

  1.                

 

Як події стають визначними? Читання  простих медіатекстів (комікси). Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач

ст. 47

  1.                

 

Які свята відзначають українці 14 жовтня? Лист захиснику України

 

Тиждень 7

Пригода третя. Магічне число 7

  1.                

 

Пригода 3. «Магічне число сім» за В. Табур. Обговорення прочитаного

ст. 48

  1.                

 

Яку інформацію записують числами? Колективне складання календаря днів народження другокласників

ст. 49

  1.                

 

Про що може розказати упаковка товару? Вплив реклами на вибір продуктів.

ст. 50

  1.                

 

Створення  підставки для олівців з вторинної сировини (упаковка з-під соку)

ст. 50

  1.                

 

Як людина пізнає світ. Органи чуття. Як отримують інформацію люди з порушеннями зору?

ст. 51

  1.                

 

Шрифт Брайля. Математичні завдання від Бджілки-трудівниці

ст.52

  1.                

 

Як діяти, якщо ти загубився?

ст. 53

Тиждень 8

Пригода четверта. Що там на горищі?

  1.                

 

Пригода 4. «Що там, на горищі?» за  В. Табур.

ст. 54

  1.                

 

Таємниці минулого. Виготовлення підсвічника. Оздоблення виробу за власним задумом

ст. 55

  1.                

 

Про що розкаже родовід?

ст. 57-58

  1.                

 

Про які факти можуть “розповісти” родинні реліквії?

ст. 58

  1.                

 

Як поводитись з невідомими предметами? Чим небезпечні знахідки навулиці?

ст. 59

  1.                

 

Підсумковий урок з теми «Факти і здогадки». Розрядні числа. Округлення. Розв’язування і порівняння задач

ст.60-63

  1.                

 

Діагностична робота по темі «Факти і здогадки»

 

Тема 3. Територія

Тиждень 9

Пригода перша. Знайомство з марсіанами

  1.                

 

Тема 3. Територія. Наталія Чуб та її книга «Цікаві правила дорожнього руху»

ст. 64-65

  1.                

 

Пригода 1. «Знайомство з марсіанами» за Н. Чуб

ст. 66

  1.                

 

Як упізнати територію своєї країни. Територія України на фізичній карті.

ст. 67

  1.                

 

Україна – моя країна. Атрибути Української держави.

Виготовлення та оздоблення виробу (браслет).

ст.68

  1.                

 

Що «розкаже» про територію рідного краю краєзнавчий музей?

 

  1.                

 

Як виготовляють вітражі? Віднімання числа від суми. Аналіз, схематичних зобра­жень коментування способів обчислення. Розв’язування задач

ст. 71

  1.                

 

Ситуації, у яких побутові прилади, речовини можуть бути небезпечними для людини. Наслідки від власної необачної поведінки вдома.

 

Тиждень 10

Пригода друга. Пригода на дорозі

  1.                

 

 Пригода 2. «Пригода на дорозі» за Н. Чуб. Які місця називають громадськими?

ст. 72

  1.                

 

Чим особлива територія мого населеного пункту?

ст. 73

  1.                

 

Спостереження за тваринами. Поняття про основні групи тварин. Робота в графічному редакторі Paint

ст. 74

  1.                

 

Техніка «Витинанка». Створення витинанки. Послідовність дій під час виготовлення витинанки за шаблоном.

ст. 74

  1.                

 

Як територія може стати домівкою? Стоворення лепбуку «Хатинки тварин»

ст. 75-76

  1.                

 

Чистота в громадських місцях. Узагальнення й систематизація знань учнів. Завдання Бджілки-трудівниці

 

  1.                

 

Як зимують комахи, у яких домівках? Поведінка комах у різні пори року.

ст. 77

Тиждень 11

Пригода третя. Пошуки летючої тарілки

  1.                

 

Пригода 3. «Пошуки летючої тарілки» за Н. Чуб. Обговорення прочитаного

ст. 78

  1.                

 

Що на території мого населеного пункту доступне для всіх? Формування таблиці громадських місць нашого населеного пункту.

ст. 79

  1.                

 

Правила поведінки та знаки в громадських місцях

ст. 80

  1.                

 

Де межі мого особистого простору? Створення схеми «Мій особистий простір».

ст. 81

  1.                

 

Як тварини позначають межі своєї території? (проведення пошукової роботи). Використання інформації з запропонованих вчителем джерел

ст. 82

  1.                

 

Презентація результатів своєї діяльності. Додавання виду 7 + а. Одиниці вимірювання довжини, їх співвідношення. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач

 

  1.                

 

Як поводитися на чужій території? Обмін досвідом

ст. 83

Тиждень 12

Пригода четверта. Млинці й смачне паливо

  1.                

 

Пригода 4. «Млинці й смачне паливо» за Н. Чуб.

ст. 84

  1.                

 

Чому особистий простір — недоторканна територія? Що робити коли порушують твої особисті межі?

ст. 85-86

  1.                

 

Як зробити територію комфортною для себе? Як бобри облаштовують своє житло?

ст. 87

  1.                

 

Хто дбає про комфорт та затишок у твоєму домі? Виготовлення листівки для мами.

ст. 88

  1.                

 

Чому особисту інформацію важливо тримати в секреті?

ст. 89

  1.                

 

Підсумковий урок з теми «Територія». Кут. Прямий кут. Розпізнавання кутів. Обчислення зна­чень виразів. Розв’язування задач

ст. 90-93

  1.                

 

Діагностична робота по темі «Територія»

 

Тема 4. Спільнота

Тиждень 13

Пригода перша. Невідомий пахучо-медовий світ

  1.                

 

Тема 4. Спільнота. Сучасний дитячий письменник Василь Тибель та його «Медова казка»

ст. 94-95

  1.                

 

Пригода 1. «Невідомий пахучо-медовий світ» за В. Тибелем

ст. 96

  1.                

 

Краще разом чи поодинці? Ознаки комах. Як влаштована бджолина сім*я.

ст. 97-98

  1.                

 

Переваги спільної роботи. Виготовлення рою бджіл Використання у роботі підручних та природних матеріалів

ст. 98

  1.                

 

Що об’єднує людей у спільноті?

ст. 99-100

  1.                

 

Які бувають спільноти? Що об’єднує всіх українців? Спілкування та людські емоції. Розв’язування задач вивчених видів. Добір числових да­них до задач

ст. 100

  1.                

 

Як знаходити друзів? Якими якостями володіє хороший друг?

ст. 101

Тиждень 14

Пригода друга. Друзі чи недруги?

  1.                

 

Пригода 2. «Друзі чи недруги» за В. Тибеем

ст. 102

  1.                

 

Як сприймати тих, кого не знаєш?

ст. 103

  1.                

 

Експеримент як основний метод дослідження. Прості експерименти з водою

ст. 104

  1.                

 

Як налагоджувати гарні стосунки. Проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі.

ст. 105

  1.                

 

Як спільні ігри можуть допомогти налагодити стосунки? Гра «Математичні стільники»

ст. 106

  1.                

 

Моделювання, конструювання та виготовлення виробів із готових елементів деталей конструктора (робота в парах чи групах). Віднімання виду 14 - а. Складання рівностей з іменова­ними числами. Розпізнавання геометричних фігур

 

  1.                

 

Як діяти, якщо тебе цькують або ображають? Чому небезпечно та шкідливо дражнити або залякувати інших?

ст. 107

Тиждень 15

Пригода третя. У пошуках нового житла

  1.                

 

Пригода 3. «У пошуках нового житла» за В. Тибелем

ст. 108

  1.           

 

Що я можу зробити для спільної справи? Співпраця у грі, навчальних і життєвих ситуаціях.

ст. 109

  1.           

 

Інсценізуємо виставу за мотивами прочитаного твору.Створення афіші. Оцінка власної діяльності.

ст. 110

  1.           

 

Чи може існувати спільнота без законів і правил? Чим особлива книга «Конституція України».

ст. 111

  1.           

 

Права та обов’язки громадятина України

 

  1.           

 

Чи важлива для людини природа? Чому берегти природу – обов’язок кожного? Віднімання виду 17-а, 18-а. План розв’язування задачі. Складання рівностей

ст. 112

  1.           

 

Чим кожний із нас може бути цінним у спільноті? Обговорення змісту коміксу.

ст. 113

Тиждень 16

Пригода четверта. Диво на Різдво

  1.           

 

Пригода 4. «Диво на Різдво» за В. Тибелем

ст. 114

  1.           

 

Хто такі герої? Мої герої та їхні вчинки. Як діяти під час пожежі?

ст. 115-116

  1.           

 

Як протидіяти негідним учинкам? Якими рисами характеру має володіти людина і чому?

ст. 117

  1.           

 

Моделювання та створення виробу із використанням вторинних матеріалів. Виготовлення сніговичка із шкарпетки.

ст. 117

  1.           

 

В чому виявляється доброта? Складання казок зі зміненим сюжетом

ст. 118

  1.           

 

Винагорода за добрі вчинки.

ст. 119

  1.           

 

Діагностична робота по темі «Спільнота»

ст. 120-123

2 семестр

Тема 5. Цінності

Тиждень 17

Пригода перша. Мрія

  1.             

 

Сучасна дитяча письменниця Олена Лобода та її збірка оповідань  «Найкращий подарунок у світі». Важливі духовні і матеріальні цінності для родини.

ст. 4-5

  1.             

 

Оповідання «Мрія» (за О. Лободою). Значення матеріальних цінностей.

ст. 6

  1.             

 

Які бувають цінності?  Цінності, важливі для кожного. Гроші. Операції з грошима: покупки у крамницях .

 

ст. 7

  1.             

 

В чому цінність олії? Виготовлення соняшникової олії. Як шукати інформацію в інтернеті? Робота з пошуковими системами.

ст. 8

  1.             

 

Способи повторного використання рукотворних об’єктів. Виготовлення об’ємних виробів з елементами вторинних матеріалів (скарбничка). Безпечні прийоми праці під час застосування інструментів та пристосувань.

ст. 7

  1.             

 

Що об’єднує родину? Традиції родини. Створення піраміди цінностей своєї родини.

 

ст. 9

  1.             

 

Значення сну для людини. Як сон впливає на наше самопочуття?

ст. 11

Тиждень 18

Пригода друга. Хто розумніший

  1.             

 

 Оповідання «Хто розумніший? (за О. Лободою). Обговорення прочитаного

ст. 12

  1.             

 

Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? Як поводитися з забутими чи загубленими речами, сумками без нагляду.

ст. 13

  1.             

 

Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? Орієнтування в додатку Google карти.

ст. 14

  1.             

 

Чи можуть зникнути природні цінності? Чому берегти природу – обов’язок кожного?

ст. 15

  1.             

 

Що ми можемо зробити для охорони природи? Як слід піклуватися про диких тварин? Макетування. Виготовлення й оздоблення об’ємних виробів (годівничка для пташок).

ст. 16

  1.             

 

Червона книга України. Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі), їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі. Виконання арифметичних дій з числами.

ст. 16

  1.             

 

Чи завжди варто ділитися? Обговорення змісту коміксу. Дискутування

ст. 17

Тиждень 19

Пригода третя. Тріщина

Людина і природа. Правила безпечної поведінки у довкіллі

  1.             

 

Чашка (за оповіданням О. Лободи). Моделювання власної поведінки на прикладі вчинків персонажів твору.

ст. 18

  1.             

 

Що я ціную в людях? Якими рисами характеру має володіти людина і чому? Цінності, важливі для себе.

ст. 19-20

  1.             

 

Хороші та погані риси характеру. Які якості слід у собі розвивати?

ст. 20

  1.             

 

Яку цінність можу створити я? Важливість добрих вчинків для людини.

ст. 21

  1.             

 

Добір конструкційних матеріалів, інструментів та пристосувань для виготовлення виробу. Планування виготовлення виробу (виготовлення аплікації із ватних дисків).

Творчість. Вірш, рима

 

 

ст. 22

  1.             

 

Підсумковий урок з теми «Цінності»

Думки і почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів (комікс).

ст. 23

  1.             

 

Діагностична робота з теми «Цінності»

ст. 24-27

Тема 6. Хочу – можу – треба

Тиждень 20

Пригода перша. Найбільша калюжа

  1.             

 

Олена  Касьян та її збірка оповідань «Найважливіше бажання». Які у людей є бажання і потреби? Чого хоче кожна людина? Кожен може мати свої мрії.

ст. 28-29

  1.             

 

Оповідання «Найбільша калюжа» (за О. Касьян). Прогнозування на основі відомих фактів

ст. 30

  1.             

 

Які бажання бувають у людей? Кроки, яких необхідно дотримуватись щоб бажання ставали реальністю

ст. 31

  1.             

 

Навіщо нам знати про бажання близьких людей? Необхідність знання бажань близьких людей.

ст. 32

  1.             

 

Використання у роботі пластиліну, полімерної глини чи соленого тіста (плоскі та об’ємні форми) Виготовлення папуги.

ст. 32

  1.             

 

Календар та його використання для опису і розв’язання повсякденних проблем.

 

  1.             

 

Як бажання може вплинути на здоров’я? Здоров’я та хвороби. Інфекційні та неінфекційні захворювання.

ст. 33

Тиждень 21

Пригода друга. Хитромудрий час

  1.             

 

   Людина і природа. Хитромудрий час (за оповіданням Олени Касьян). Головне і другорядне в тексті.

ст. 34

  1.             

 

Що може обмежувати бажання? Що таке тайм-менеджмент? Складання власного розпорядку дня у вигляді схеми

ст. 35

  1.             

 

Яке твоє найзаповітніше бажання? Операції з грошима. Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом.

ст. 36

  1.             

 

Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться? Які можуть бути наслідки необміркованих вчинків?

ст. 37-38

  1.             

 

Спостереження за прогнозом погоди. Як навчитися підбирати одяг відповідно до погоди?

ст.

  1.             

 

Створення стильного зимового одягу для дівчинки та хлопчика.

ст. 38

  1.             

 

Культура харчування. Правила поведінки за столом.

ст. 39

Тиждень 22

Пригода третя. Найважливіше бажання

  1.             

 

Найважливіше бажання (за оповіданням Олени Касьян). Товсті й тонкі запитання на основі змісту прочитаного

ст. 40

  1.             

 

Що потрібно, щоб здійснювати бажання?  Створення мапи бажань учнів 2 класу

ст. 41

  1.             

 

Чи легко здійснити чиєсь бажання? Ресурси, необхідні для здійснення бажання

ст. 42

  1.             

 

Властивості конструкційних матеріалів (види паперу, картону). Виготовлення меблів з коробок з-під сірників

ст. 42

  1.             

 

Як бажання можуть об’єднувати спільноту? Взаємозв’язки у природі. Думки і почуття з приводу прослуханих (переглянутих) простих медіатекстів (реклама). Власний сюжет реклами

ст.  43-44

  1.             

 

Взаємозв’язки у природі. Тварини рідного краю, які потребують особливої охорони. Заповідники. Тексти математичного змісту, сюжетні задачі.

ст. 44

  1.             

 

Чому потрібно дотримуватися встановлених правил у громадських місцях? Спілкування. Правила спілкування.

ст. 45

Тиждень 23

Пригода четверта. Важливе та дрібниці

  1.             

 

Важливе та дрібниці (за оповіданням Олени Касьян) Що таке обіцянка?

ст. 46

  1.             

 

Чому слід дотримуватись обіцянок? Погода та її елементи. Прогноз погоди на радіо і телебаченні, народні прикмети для передбачення погоди.

ст. 47

  1.             

 

Як формувати у собі корисні звички?  Яку корисну звичку ти маєш намір сформувати? Алгоритм формування власної звички.

ст. 48

  1.             

 

Використання зображення схем для послідовного виготовлення виробу з допомогою дорослих та самостійно. Аплікація з пластиліну.

ст. 51

  1.             

 

Перевір себе Визначення часу за годинником з точністю до 5 хвилин. Події – результат людської діяльності. Наші шкільні (класні) свята.

ст. 49-50

  1.             

 

Підсумковий урок з теми «Хочу –можу – треба» 

 

  1.             

 

Діагностича робота з теми «Хочу –можу – треба» 

 

Тема 7. Ідеї – винаходи – відкриття.

Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини

Тиждень 24

Пригода перша. Повітряна куля

  1.             

 

Сучасний дитячий письменник Микита Лукаш та його «Мішечок історій Мішковинки». Кожен може мати свої вподобання.

ст. 52-53

  1.             

 

Мішковинка мріє бути повітряною кулею (за оповіданням Микити Лукаша).

ст. 54

  1.             

 

Як знаходити власні ідеї? Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини. Приклади винаходів, ідеї до виготовлення котрих людина взяла в природи.

Прості досліди з повітрям,  емоції, які виникають під час спостереження та експериментування.

ст. 55

  1.             

 

Які ідеї підказала людям природа? Повітряна куля.

ст. 56

  1.             

 

Фотографії об’єктів шкільного подвір’я, які справили враження. Виставка світлин. Ідеї щодо розв’язання проблемного запитання. Обчислення суми, різниці зручним для себе способом у межах 100. Порядок виконання дій у математичних виразах на 1 – 2 дії. 

ст. 56

  1.             

 

Які ідеї підказала людям природа? Винахід братів  Монгольф’є.

ст. 57

  1.             

 

Як втілювати ідеї в життя? Уміння товаришувати. Стосунки з дітьми своєї та іншої статі. Складання алгоритму  дій під час гри.

ст. 57

Тиждень 25

Пригода друга. Як Мішковинка була «дорослою»

  1.             

 

Як Мішковинка була «дорослою» (за оповіданням Микити Лукаша).

ст. 58

  1.             

 

Хто вони – винахідники? Риси характеру, притаманні винахідникам. Створення ескізів одягу. Ознайомлення з графічним редактором Paint

ст. 59

  1.             

 

Хто вони – винахідники? Інформаційно-творчий проект про винахідників та їхні винаходи.

ст. 60

  1.             

 

Як винаходи змінюють життя людей? Обмін думками.

ст. 60-61

  1.             

 

Звуки. Експерименти зі звуками.  Як різні звуки впливають на людину

ст. 62

  1.             

 

Послідовність дій під час виготовлення паперових об’ємних фігур. Безпечні прийоми праці під час використання інструментів та пристосувань.

ст. 61

  1.             

 

Як по-різному можна втілити одну ідею. Конструювання. Робота з танграмом та цеглинками «Лего»

ст. 62-63

Тиждень 26

Пригода третя. Про вівсяне печиво

  1.             

 

Про вівсяне печиво (за оповіданням Микити Лукаша). Робота з прислів*ям

ст. 64

  1.             

 

Як відкриття можуть допомогти в навчанні?

ст. 65-66

  1.             

 

Повітря. Його властивості. Значення повітря для живої природи. Прості спостереження (досліди).

 

  1.             

 

Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття? Алгоритм копіювання файлу на флешку

ст. 67

  1.             

 

Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття? Поліетилен, як найбільший ворог природи. Альтернатива пластику

ст. 68

  1.             

 

Як поводитися поруч із людьми з неінфекційними та інфекційними захворюваннями. Назви частин тіла та органів для повідомлення про самопочуття чи проблеми зі здоров’ям (біль, дискомфорт тощо).

ст. 68

  1.             

 

Розгортки прямокутної форми. Виготовлення розгорток прямокутної форми. Виготовлення пакету для подарунків прямокутної форми

ст. 68

  1.             

 

Для чого роблять досліди? Чи можуть бути досліди марнуванням часу? Обмін думками

ст. 69

Тиждень 27

Пригода четверта. Майже детективна

  1.             

 

«Майже детективна» (за твором М.Лукаша). Кого називають детективом?

ст. 70

  1.             

 

Які винаходи допомагають пізнавати світ особливим людям? Потреби та права людей з особливими потребами

ст. 71

  1.             

 

Що я можу зробити для людей з інвалідністю? Правила доброчинності. Люди – різні, але всі ми - рівні. Винаходи, які допомагають людині.

ст. 72

  1.             

 

Хто винайшов фруктовий лід? Опрацювання діаграми. Використання у роботі  фетру, ниток, природних матеріалів та інших матеріалів (пласкі та об’ємні вироби). Яскравий квітник.

ст. 73-74

  1.             

 

Робота в графічному редакторі Paint. Простий дослід з повітрям. Припущення що до результатів дослідження

ст. 75

  1.             

 

 Підсумковий урок з теми

ст. 73

  1.             

 

Діагностична робота з теми «Ідеї – винаходи – відкриття».

ст. 75

Тема 8. Рух і час

Тиждень 28

Пригода перша. Знайомство з Хоботовичами

  1.             

 

Сучасний дитячий письменник Святослав Черній та його казка «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували». Знайомство з героями твору

ст. 76-77

  1.             

 

Знайомство з Хоботовичами (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували») Власні припущення стосовно розвитку подій.

ст. 78

  1.             

 

Що може рухатися? У який спосіб люди спілкуються через мережі? Переваги і недоліки спілкування через мережі

ст. 79

  1.             

 

Рух і час. Обертання Землі навколо власної осі та Сонця. Тривалість доби і року.

ст. 80

  1.             

 

Як мандрують птахи? Міграція птахів та їхня поведінка

ст. 81

  1.             

 

Визначення часу за годинником. Порядок виконання дій у математичних виразах на 1 – 2 дії. Навчання і відпочинок. Кроки для виконання навчальних, ігрових та дослідницьких завдань.   

ст. 80

  1.             

 

Картон як штучний матеріал для макетування. Виготовлення масок для інсценізації.

ст. 81

Тиждень 29

Пригода друга. Підготовка до мандрівки

  1.             

 

«Підготовка до мандрівки» (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»). Переказування змісту твору

ст. 82

  1.             

 

Навіщо люди подорожують? Визначні місця України. Робота з прислівям

ст. 83-84

  1.             

 

Як можна подорожувати, не виходячи з дому? Святкування Великодня в Україні. Підтримання родинних традицій.

ст. 85

  1.             

 

Як можна подорожувати, не виходячи з дому? Віртуальна подорож музеями України під відкритим небом.

ст. 86

  1.             

 

Створення виробів за зразком або власним задумом із використанням паперу, картону, ниток тощо із застосуванням традиційних ремесел або технік декоративно-ужиткового мистецтва. Виготовлення писанки.

ст. 85

  1.             

 

Емоції та бажання інших. Вплив різних емоцій та почуттів на себе та інших.

ст. 87

  1.             

 

Україна – моя країна. Природа України. Найважливіші державні свята. Родинні свята та традиції.

 

Тиждень 30

Пригода третя. Хоботовичі у Львові

  1.             

 

Хоботовичі у Львові (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»). Місто Лева та його цікаві місця

ст. 88

  1.             

 

Що непідвладне часові? Пам’ятки культури Львова.Цікаві, незвичайні явища, об’єкти.

ст. 89-90

  1.             

 

Які таємниці має час? Подорож Львовом, вживаючи слова – назви одиниць часу.

ст. 91

  1.             

 

Рідний край. Моє місто (село). Моя адреса. Створення книжки «Наш рідний край»

ст. 92

  1.             

 

Як можна перевірити відому інформацію? Малюнок як джерело інформації. Комікси. Власні здогадки щодо перевірки відомої інформації. Припущення і фантазія, правда і неправда у простих медіатекстах.

ст. 93

  1.             

 

Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі), їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі. Дії додавання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання;

 

  1.             

 

Лінії. Правила розмічання ліній на папері і картоні. Економне використання матеріалів. Виготовлення макету годинника

ст. 90

Тиждень 31

Пригода четверта. Зустріч з родиною вовків Вівчарів

  1.             

 

«Зустріч з родиною вовків Вівчарів» (за твором Святослава Чернія). Рідний край. Природа рідного краю.

ст. 94

  1.             

 

Як рухова активність впливає на здоров’я? Активний і пасивний відпочинок. Сезонні зміни у природі навесні.

ст. 95-96

  1.             

 

Вчимося проводити майстер-клас для однокласників. Технологічні операції з конструкційними матеріалами (склеювання, складання, скручування)

ст. 96

  1.             

 

Фотографія як джерело інформації (наприклад: пейзаж, портрет, сюжетна світлина). Малюнок як джерело інформації. Текст-розповідь. Створення виробу за зразком та власним задумом із використанням пластиліну.

ст. 98

  1.             

 

Перевір себе. Календар та його використання для опису і розв’язання повсякденних проблем

ст. 97-99

  1.             

 

Діагностична робота з теми «Рух і час»

 

  1.             

 

Підсумковий урок з теми «Рух і час»

 Причини зміни пір року, дня і ночі. Правил поведінки в громадських місцях(зоопарк).

ст. 97-99

Тема 9. Все пов’язане з усім

Тиждень 32

Пригода перша. Історія про хробака Зяву

  1.             

 

Сучасний дитячий письменник Володимир Читай та його збірка «Правдиві історії Чарівного Лісу». Творчий шлях сучасного дитячого письменника Володимира Читая. Яка діяльність приносить і радість, і користь? Чому кожен може мати свої вподобання?

ст. 100-101

  1.             

 

«Історія про хробака Зяву» (за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу»); Аналіз вчинків персонажів твору.

ст. 102

  1.             

 

Як зі мною змінюється мій світ? Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи. Спостереження та експериментування.

ст. 103

  1.             

 

Як зі мною змінюється мій світ? Всі люди рівні, бо вони – люди. Уважне ставлення до інших та потребу подивитися на річ по-різному.

ст. 104

  1.             

 

Що означає бути дорослим?  Книжка як джерело інформації. Інсценізація улюблених уривків твору. Важливість імпровізації у грі. Порядок виконання дій у математичних виразах на 1 – 2 дії. Знаходження значення математичних виразів.

ст. 105

  1.             

 

Розміщення елементів виробу на площині, з’єднання елементів у виріб. Виготовлення прикраси для інтер'єру. Чому людині потрібна доброчинність

ст. 106

  1.             

 

Здорові та шкідливі звички,  їхній вплив на організм людини. Кожен учинок має наслідки. Негативний вплив алкоголю, тютюну, наркотиків на здоров’я людини.

ст. 107

Тиждень 33

Пригода друга. Про жабу Душку та хом’ячків-сусідів

  1.             

 

 «Про жабу Душку та хом’ячків-сусідів» (за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу»). Складання власної кінцівки тексту.

ст. 108

  1.             

 

Чому добрі вчинки важливі? Важливість добрих учинків для людини, якими рисами характеру має володіти людина. Прислів’я,  його зміст.

ст. 109-110

  1.             

 

Чи може одна людина змінити щось у світі? Охорона природи. Вплив людини на довкілля.

Створення простих аудіальних медіапродуктів ( робота в групі).

ст. 111-112

  1.             

 

Ощадність використання природних ресурсів. Як зробити сміття корисним? Моделювання та виготовлення виробу із вторинних матеріалів (пластикові пляшки), їх оздоблення за власним задумом бісером, лелітками, тасьмою, стрічками тощо.

ст. 112

  1.             

 

Готуємо виставу зі створеними персонажами. Мої герої та їхні вчинки.

ст. 112

  1.             

 

Що у моїй родині викидають у смітник? Створення малюнка результату  досліджень. Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі).

ст.

  1.             

 

Як захистити планету від сміття? Негативні наслідки викидання сміття у лісах, парках, забруднення водойм.

ст. 113

Тиждень 34

Пригода третя. Історія про вовка Криволапка та братів-калабанів

  1.             

 

«Історія про вовка Криволапка та братів-кабанів» (за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу»).

ст. 114

  1.             

 

Чому піклування про власне здоров’я є відповідальною справою кожного?  Безпечна поведінка у довкіллі. Вплив способу життя, здорової поведінки та корисних звичок на здоров’я людини.

ст. 115-116

  1.             

 

Харчування і здоров’я. Як харчування впливає на здоров’я людини? Вибір корисних для здоров’я продуктів.

ст. 116

  1.             

 

Як я можу вплинути на своє майбутнє. Створення мапи думок до почутого.

ст. 117-118

  1.             

 

Підсумовуємо вивчене.  Добові та сезонні зміни у природі влітку.

 

  1.             

 

Діагностична робота

 

  1.             

 

Як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі, зокрема вдома, у школі.

Плануємо літні канікули

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Родюк Тетяна Вікторівна
    Супер! Все чітко, копмактно і зручно. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гусак Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
6 вересня 2023
Переглядів
12357
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку